Prethodni

37

 

 

 

UPRAVA ZA ZAJEDNIČKE POSLOVE REPUBLIČKIH ORGANA

 

 

 

 

 

741

411

Plate, dodaci i naknade zaposlenih

169.176.000

 

169.176.000

 

 

742

412

Socijalni doprinosi na teret poslodavca

27.103.000

 

27.103.000

 

 

743

413

Naknade u naturi

300.000

 

300.000

 

 

744

414

Socijalna davanja zaposlenima

3.745.000

 

3.745.000

 

 

745

421

Stalni troškovi

136.140.000

 

136.140.000

 

 

746

423

Usluge po ugovoru

40.000.000

 

40.000.000

 

 

747

424

Specijalizovane usluge

300.000

500.000

800.000

 

 

748

425

Tekuće popravke i održavanje

165.000.000

 

165.000.000

 

 

749

426

Materijal

135.000.000

57.500.000

192.500.000

 

 

750

429

Rezerva za izvršenje budžeta za robe i usluge

745.000

 

745.000

 

 

751

482

Porezi, obavezne takse i kazne nametnute od jednog nivoa vlasti drugom

8.739.000

 

8.739.000

 

 

752

511

Zgrade i građevinski objekti

130.000.000

 

130.000.000

 

 

753

512

Mašine i oprema

263.027.000

 

263.027.000

 

 

754

513

Ostala osnovna sredstva

2.111.000

 

2.111.000

 

 

 

 

Izvori finansiranja za razdeo 37:

 

 

 

 

 

 

7900

Prihodi iz budžeta

1.081.386.000

 

1.081.386.000

 

 

 

7400

Drugi prihodi

 

58.000.000

58.000.000

 

 

 

 

Ukupno za razdeo 37:

1.081.386.000

58.000.000

1.139.386.000

38

 

 

 

OKRUZI

 

 

 

 

38.1

 

 

SEVERNO-BAČKI OKRUG

 

 

 

 

 

755

421

Stalni troškovi

1.618.000

 

1.618.000

 

 

756

422

Troškovi putovanja

10.000

 

10.000

 

 

757

423

Usluge po ugovoru

20.200

 

20.200

 

 

758

425

Tekuće popravke i održavanje

2.000

 

2.000

 

 

759

426

Materijal

201.000

 

201.000

 

 

 

 

Izvori finansiranja za glavu 38.1:

 

 

 

 

 

 

7900

Prihodi iz budžeta

1.851.200

 

1.851.200

 

 

 

 

Svega glava 38.1:

1.851.200

 

1.851.200

 

38.2

 

 

SREDNJE-BANATSKI OKRUG

 

 

 

 

 

760

421

Stalni troškovi

3.464.500

 

3.464.500

 

 

761

429

Rezerva za izvršenje budžeta za robe i usluge

34.000

 

34.000

 

 

 

 

Izvori finansiranja za glavu 38.2:

 

 

 

 

 

 

7900

Prihodi iz budžeta

3.498.500

 

3.498.500

 

 

 

 

Svega glava 38.2:

3.498.500

 

3.498.500

 

38.3

 

 

SEVERNO-BANATSKI OKRUG

 

 

 

 

 

762

421

Stalni troškovi

1.542.000

 

1.542.000

 

 

763

429

Rezerva za izvršenje budžeta za robe i usluge

24.000

 

24.000

 

 

 

 

Izvori finansiranja za glavu 38.3:

 

 

 

 

 

 

7900

Prihodi iz budžeta

1.566.000

 

1.566.000

 

 

 

 

Svega glava 38.3:

1.566.000

 

1.566.000

 

38.4

 

 

JUŽNO-BANATSKI OKRUG

 

 

 

 

 

764

421

Stalni troškovi

2.691.000

 

2.691.000

 

 

765

422

Troškovi putovanja

14.000

 

14.000

 

 

766

423

Usluge po ugovoru

11.000

 

11.000

 

 

 

 

Izvori finansiranja za glavu 38.4:

 

 

 

 

 

 

7900

Prihodi iz budžeta

2.716.000

 

2.716.000

 

 

 

 

Svega glava 38.4:

2.716.000

 

2.716.000

 

38.5

 

 

ZAPADNO-BAČKI OKRUG

 

 

 

 

 

767

421

Stalni troškovi

2.047.500

 

2.047.500

 

 

 

 

Izvori finansiranja za glavu 38.5:

 

 

 

 

 

 

7900

Prihodi iz budžeta

2.047.500

 

2.047.500

 

 

 

 

Svega glava 38.5:

2.047.500

 

2.047.500

 

38.6

 

 

JUŽNO-BAČKI OKRUG

 

 

 

 

 

768

421

Stalni troškovi

5.370.000

 

5.370.000

 

 

 

 

Izvori finansiranja za glavu 38.6:

 

 

 

 

 

 

7900

Prihodi iz budžeta

5.370.000

 

5.370.000

 

 

 

 

Svega glava 38.6:

5.370.000

 

5.370.000

 

38.7

 

 

SREMSKI OKRUG

 

 

 

 

 

769

421

Stalni troškovi

1.449.000

 

1.449.000

 

 

770

423

Usluge po ugovoru

455.000

 

455.000

 

 

771

429

Rezerva za izvršenje budžeta za robe i usluge

16.000

 

16.000

 

 

 

 

Izvori finansiranja za glavu 38.7:

 

 

 

 

 

 

7900

Prihodi iz budžeta

1.920.000

 

1.920.000

 

 

 

 

Svega glava 38.7:

1.920.000

 

1.920.000

 

38.8

 

 

MAČVANSKI OKRUG

 

 

 

 

 

772

421

Stalni troškovi

1.684.000

 

1.684.000

 

 

773

429

Rezerva za izvršenje budžeta za robe i usluge

373.000

 

373.000

 

 

 

 

Izvori finansiranja za glavu 38.8:

 

 

 

 

 

 

7900

Prihodi iz budžeta

2.057.000

 

2.057.000

 

 

 

 

Svega glava 38.8:

2.057.000

 

2.057.000

 

38.9

 

 

KOLUBARSKI OKRUG

 

 

 

 

 

774

421

Stalni troškovi

2.620.000

 

2.620.000

 

 

775

423

Usluge po ugovoru

16.000

 

16.000

 

 

776

426

Materijal

12.000

 

12.000

 

 

777

429

Rezerva za izvršenje budžeta za robe i usluge

24.000

 

24.000

 

 

 

 

Izvori finansiranja za glavu 38.9:

 

 

 

 

 

 

7900

Prihodi iz budžeta

2.672.000

 

2.672.000

 

 

 

 

Svega glava 38.9:

2.672.000

 

2.672.000

 

38.10

 

 

PODUNAVSKI OKRUG

 

 

 

 

 

778

421

Stalni troškovi

1.503.000

 

1.503.000

 

 

 

 

Izvori finansiranja za glavu 38.10:

 

 

 

 

 

 

7900

Prihodi iz budžeta

1.503.000

 

1.503.000

 

 

 

 

Svega glava 38.10:

1.503.000

 

1.503.000

 

38.11

 

 

BRANIČEVSKI OKRUG

 

 

 

 

 

779

421

Stalni troškovi

1.088.500

 

1.088.500

 

 

780

422

Troškovi putovanja

6.000

 

6.000

 

 

781

423

Usluge po ugovoru

632.100

 

632.100

 

 

782

424

Specijalizovane usluge

600

 

600

 

 

783

425

Tekuće popravke i održavanje

15.000

 

15.000

 

 

784

426

Materijal

744.800

 

744.800

 

 

785

429

Rezerva za izvršenje budžeta za robe i usluge

11.000

 

11.000

 

 

786

482

Porezi, obavezne takse i kazne nametnute od jednog nivoa vlasti drugom

63.600

 

63.600

 

 

787

512

Mašine i oprema

2.000

 

2.000

 

 

 

 

Izvori finansiranja za glavu 38.11:

 

 

 

 

 

 

7900

Prihodi iz budžeta

2.563.600

 

2.563.600

 

 

 

 

Svega glava 38.11:

2.563.600

 

2.563.600

 

38.12

 

 

ŠUMADIJSKI OKRUG

 

 

 

 

 

788

421

Stalni troškovi

2.770.000

 

2.770.000

 

 

 

 

Izvori finansiranja za glavu 38.12:

 

 

 

 

 

 

7900

Prihodi iz budžeta

2.770.000

 

2.770.000

 

 

 

 

Svega glava 38.12:

2.770.000

 

2.770.000

 

38.13

 

 

POMORAVSKI OKRUG

 

 

 

 

 

789

421

Stalni troškovi

1.920.000

 

1.920.000

 

 

790

429

Rezerva za izvršenje budžeta za robe i usluge

5.000

 

5.000

 

 

 

 

Izvori finansiranja za glavu 38.13:

 

 

 

 

 

 

7900

Prihodi iz budžeta

1.925.000

 

1.925.000

 

 

 

 

Svega glava 38.13:

1.925.000

 

1.925.000

 

38.14

 

 

BORSKI OKRUG

 

 

 

 

 

791

421

Stalni troškovi

1.638.000

 

1.638.000

 

 

792

424

Specijalizovane usluge

40.000

 

40.000

 

 

 

 

Izvori finansiranja za glavu 38.14:

 

 

 

 

 

 

7900

Prihodi iz budžeta

1.678.000

 

1.678.000

 

 

 

 

Svega glava 38.14:

1.678.000

 

1.678.000

 

38.15

 

 

ZAJEČARSKI OKRUG

 

 

 

 

 

793

421

Stalni troškovi

1.407.900

 

1.407.900

 

 

794

426

Materijal

817.200

 

817.200

 

 

 

429

Rezerva za izvršenje budžeta za robe i usluge

8.000

 

8.000

 

 

 

 

Izvori finansiranja za glavu 38.15:

 

 

 

 

 

 

7900

Prihodi iz budžeta

2.233.100

 

2.233.100

 

 

 

 

Svega glava 38.15:

2.233.100

 

2.233.100

 

38.16

 

 

ZLATIBORSKI OKRUG

 

 

 

 

 

795

421

Stalni troškovi

3.976.000

 

3.976.000

 

 

796

422

Troškovi putovanja

633.700

 

633.700

 

 

797

423

Usluge po ugovoru

222.500

 

222.500

 

 

 

 

Izvori finansiranja za glavu 38.16:

 

 

 

 

 

 

7900

Prihodi iz budžeta

4.832.200

 

4.832.200

 

 

 

 

Svega glava 38.16:

4.832.200

 

4.832.200

 

38.17

 

 

MORAVIČKI OKRUG

 

 

 

 

 

798

421

Stalni troškovi

1.378.000

 

1.378.000

 

 

799

422

Troškovi putovanja

4.000

 

4.000

 

 

800

423

Usluge po ugovoru

5.000

 

5.000

 

 

801

425

Tekuće popravke i održavanje

12.000

 

12.000

 

 

802

426

Materijal

10.000

 

10.000

 

 

803

429

Rezerva za izvršenje budžeta za robe i usluge

12.000

 

12.000

 

 

 

 

Izvori finansiranja za glavu 38.17:

 

 

 

 

 

 

7900

Prihodi iz budžeta

1.421.000

 

1.421.000

 

 

 

 

Svega glava 38.17:

1.421.000

 

1.421.000

 

38.18

 

 

RAŠKI OKRUG

 

 

 

 

 

804

421

Stalni troškovi

2.995.000

 

2.995.000

 

 

805

423

Usluge po ugovoru

4.000

 

4.000

 

 

806

425

Tekuće popravke i održavanje

8.000

 

8.000

 

 

807

426

Materijal

14.000

 

14.000

 

 

 

 

Izvori finansiranja za glavu 38.18:

 

 

 

 

 

 

7900

Prihodi iz budžeta

3.021.000

 

3.021.000

 

 

 

 

Svega glava 38.18:

3.021.000

 

3.021.000

 

38.19

 

 

RASINSKI OKRUG

 

 

 

 

 

808

421

Stalni troškovi

1.921.000

 

1.921.000

 

 

809

422

Troškovi putovanja

3.000

 

3.000

 

 

810

423

Usluge po ugovoru

5.000

 

5.000

 

 

811

425

Tekuće popravke i održavanje

10.000

 

10.000

 

 

812

426

Materijal

36.000

 

36.000

 

 

 

 

Izvori finansiranja za glavu 38.19:

 

 

 

 

 

 

7900

Prihodi iz budžeta

1.975.000

 

1.975.000

 

 

 

 

Svega glava 38.19:

1.975.000

 

1.975.000

 

38.20

 

 

NIŠAVSKI OKRUG

 

 

 

 

 

813

421

Stalni troškovi

3.945.000

 

3.945.000

 

 

814

484

Naknada štete za povrede ili štetu nastalu usled elementarnih nepogoda ili drugih prirodnih uzroka

420.000

 

420.000

 

 

 

 

Izvori finansiranja za glavu 38.20:

 

 

 

 

 

 

7900

Prihodi iz budžeta

4.365.000

 

4.365.000

 

 

 

 

Svega glava 38.20:

4.365.000

 

4.365.000

 

38.21

 

 

TOPLIČKI OKRUG

 

 

 

 

 

815

421

Stalni troškovi

1.176.000

 

1.176.000

 

 

816

422

Troškovi putovanja

1.000

 

1.000

 

 

817

425

Tekuće popravke i održavanje

10.000

 

10.000

 

 

818

426

Materijal

5.000

 

5.000

 

 

819

512

Mašine i oprema

20.000

 

20.000

 

 

 

 

Izvori finansiranja za glavu 38.21:

 

 

 

 

 

 

7900

Prihodi iz budžeta

1.212.000

 

1.212.000

 

 

 

 

Svega glava 38.21:

1.212.000

 

1.212.000

 

38.22

 

 

PIROTSKI OKRUG

 

 

 

 

 

820

421

Stalni troškovi

1.337.000

 

1.337.000

 

 

 

 

Izvori finansiranja za glavu 38.22:

 

 

 

 

 

 

7900

Prihodi iz budžeta

1.337.000

 

1.337.000

 

 

 

 

Svega glava 38.22:

1.337.000

 

1.337.000

 

38.23

 

 

JABLANIČKI OKRUG

 

 

 

 

 

821

421

Stalni troškovi

150.000

 

150.000

 

 

822

422

Troškovi putovanja

651.000

 

651.000

 

 

823

423

Usluge po ugovoru

524.100

 

524.100

 

 

824

425

Tekuće popravke i održavanje

295.200

 

295.200

 

 

825

426

Materijal

694.000

 

694.000

 

 

 

 

Izvori finansiranja za glavu 38.23:

 

 

 

 

 

 

7900

Prihodi iz budžeta

2.314.300

 

2.314.300

 

 

 

 

Svega glava 38.23:

2.314.300

 

2.314.300

 

38.24

 

 

PČINJSKI OKRUG

 

 

 

 

 

826

421

Stalni troškovi

451.000

 

451.000

 

 

827

422

Troškovi putovanja

152.800

 

152.800

 

 

828

423

Usluge po ugovoru

302.000

 

302.000

 

 

829

425

Tekuće popravke i održavanje

400.000

 

400.000

 

 

830

426

Materijal

409.000

 

409.000

 

 

831

511

Zgrade i građevinski objekti

21.340

 

21.340

 

 

 

 

Izvori finansiranja za glavu 38.24:

 

 

 

 

 

 

7900

Prihodi iz budžeta

1.736.140

 

1.736.140

 

 

 

 

Svega glava 38.24:

1.736.140

 

1.736.140

 

38.25

 

 

KOSOVSKI OKRUG

 

 

 

 

 

832

421

Stalni troškovi

759.500

 

759.500

 

 

833

422

Troškovi putovanja

337.500

 

337.500

 

 

834

423

Usluge po ugovoru

752.000

 

752.000

 

 

835

425

Tekuće popravke i održavanje

122.500

 

122.500

 

 

836

426

Materijal

211.000

 

211.000

 

 

837

481

Dotacije nevladinim organizacijama

362.500

 

362.500

 

 

838

511

Zgrade i građevinski objekti

41.000

 

41.000

 

 

839

512

Mašine i oprema

916.000

 

916.000

 

 

 

 

Izvori finansiranja za glavu 38.25:

 

 

 

 

 

 

7900

Prihodi iz budžeta

3.502.000

 

3.502.000

 

 

 

 

Svega glava 38.25:

3.502.000

 

3.502.000

 

38.26

 

 

PEĆKI OKRUG

 

 

 

 

 

840

421

Stalni troškovi

1.198.000

 

1.198.000

 

 

841

422

Troškovi putovanja

14.000

 

14.000

 

 

842

423

Usluge po ugovoru

7.000

 

7.000

 

 

843

425

Tekuće popravke i održavanje

8.000

 

8.000

 

 

844

426

Materijal

25.000

 

25.000

 

 

845

429

Rezerva za izvršenje budžeta za robe i usluge

18.000

 

18.000

 

 

846

481

Dotacije nevladinim organizacijama

7.000

 

7.000

 

 

847

482

Porezi, obavezne takse i kazne nametnute od jednog nivoa vlasti drugom

2.000

 

2.000

 

 

 

 

Izvori finansiranja za glavu 38.26:

 

 

 

 

 

 

7900

Prihodi iz budžeta

1.279.000

 

1.279.000

 

 

 

 

Svega glava 38.26:

1.279.000

 

1.279.000

 

38.27

 

 

PRIZRENSKI OKRUG

 

 

 

 

 

848

421

Stalni troškovi

1.341.500

 

1.341.500

 

 

849

423

Usluge po ugovoru

17.000

 

17.000

 

 

850

425

Tekuće popravke i održavanje

6.000

 

6.000

 

 

851

426

Materijal

22.000

 

22.000

 

 

852

429

Rezerva za izvršenje budžeta za robe i usluge

45.000

 

45.000

 

 

853

512

Mašine i oprema

10.000

 

10.000

 

 

 

 

Izvori finansiranja za glavu 38.27:

 

 

 

 

 

 

7900

Prihodi iz budžeta

1.441.500

 

1.441.500

 

 

 

 

Svega glava 38.27:

1.441.500

 

1.441.500

 

38.28

 

 

KOSOVSKO-MITROVAČKI OKRUG

 

 

 

 

 

854

421

Stalni troškovi

2.311.000

 

2.311.000

 

 

855

422

Troškovi putovanja

3.000

 

3.000

 

 

856

423

Usluge po ugovoru

7.000

 

7.000

 

 

857

424

Specijalizovane usluge

2.000

 

2.000

 

 

858

425

Tekuće popravke i održavanje

6.000

 

6.000

 

 

859

426

Materijal

9.000

 

9.000

 

 

860

482

Porezi, obavezne takse i kazne nametnute od jednog nivoa vlasti drugom

1.000

 

1.000

 

 

861

512

Mašine i oprema

60.000

 

60.000

 

 

 

 

Izvori finansiranja za glavu 38.28:

 

 

 

 

 

 

7900

Prihodi iz budžeta

2.399.000

 

2.399.000

 

 

 

 

Svega glava 38.28:

2.399.000

 

2.399.000

 

38.29

 

 

KOSOVSKO-POMORAVSKI OKRUG

 

 

 

 

 

862

421

Stalni troškovi

1.481.000

 

1.481.000

 

 

863

422

Troškovi putovanja

4.000

 

4.000

 

 

864

423

Usluge po ugovoru

12.000

 

12.000

 

 

865

425

Tekuće popravke i održavanje

7.000

 

7.000

 

 

866

426

Materijal

12.000

 

12.000

 

 

867

429

Rezerva za izvršenje budžeta za robe i usluge

15.000

 

15.000

 

 

 

 

Izvori finansiranja za glavu 38.29:

 

 

 

 

 

 

7900

Prihodi iz budžeta

1.531.000

 

1.531.000

 

 

 

 

Svega glava 38.29:

1.531.000

 

1.531.000

 

 

 

 

Izvori finansiranja za razdeo 38:

 

 

 

 

 

 

7900

Prihodi iz budžeta

68.737.040

 

68.737.040

 

 

 

 

Ukupno za razdeo 38:

68.737.040

 

68.737.040

Član 10

Za izvršenje budžeta odgovorna je Vlada.

Vlada može, u toku izvršenja budžeta vršiti izmene namena sredstava utvrđenih budžetom, za pojedine korisnike.

Član 11

Obaveze prema korisnicima budžeta izvršavaju se srazmerno ostvarenim primanjima budžeta.

Na teret sredstava budžeta korisnici mogu preuzimati obaveze do iznosa utvrđenih budžetom za pojedine izdatke.

Budžetski korisnici mogu koristiti sredstva raspoređena ovim zakonom samo za namene za koje su im, po njihovom zahtevu, sredstva preneta.

Član 12

Korisnici budžeta, čija se delatnost u celini ili pretežno finansira iz budžeta, umanjiće obračunatu amortizaciju sredstava za rad u 2002. godini, srazmerno delu sredstava obezbeđenih iz budžeta.

Član 13

Ministar nadležan za poslove pravde i lokalne samouprave naredbodavac je za izvršavanje izdataka raspoređenih u razdelu 4, za glave 4.1, 4.2, 4.3, 4.4, 4.5, 4.6, 4.7, 4.8 i 4.9.

Ministar iz stava 1 ovog člana odgovoran je za preuzimanje obaveza i izdavanje naloga za plaćanje, za izvršavanje izdataka iz stava 1 ovog člana.

O izvršavanju izdataka iz stava 1 ovog člana Ministarstvo pravde i lokalne samouprave, tromesečno, podnosi izveštaj Visokom savetu pravosuđa.

U skladu sa Zakonom o uređenju sudova izvršiće se preraspodela izdataka u okviru razdela iz stava 1 ovog člana.

Član 14

(Brisan)

Član 15

Raspored i korišćenje sredstava vrši se po posebnom programu koji donosi Vlada, na predlog nadležnog ministarstva, u okviru sledećih razdela i pozicija:

- Razdeo 8 Ministarstvo finansija i ekonomije - 453 Subvencije finansijskim korporacijama i 463 Transferi ostalim nivoima vlasti;

- Razdeo 11 Ministarstvo za privredu i privatizaciju - 451 Subvencije nefinansijskim korporacijama i 459 Budžetska rezerva za izvršenje subvencija;

- Razdeo 12 Ministarstvo rudarstva i energetike - 451 Subvencije nefinansijskim korporacijama;

- Razdeo 13 Ministarstvo saobraćaja i telekomunikacija - 451 Subvencije nefinansijskim korporacijama;

- Razdeo 17 Ministarstvo za rad i zapošljavanje - 472 Naknade za socijalnu zaštitu iz budžeta.

Vlada će izvršiti raspored sredstava utvrđen u okviru Razdela 14 - Ministarstvo urbanizma i građevina, na osnovu predloga programa radova na obnovi i izgradnji utvrđenog od strane nadležnih organa Direkcije za izgradnju i razvoj Kolubarskog okruga pogođenog zemljotresom i predloga programa Građevinske direkcije Srbije.

Vlada će izvršiti raspored sredstava utvrđen u okviru Razdela 31 - Republička direkcija za imovinu Republike Srbije, 511 - Zgrade i građevinski objekti, na predlog Republičke direkcije za imovinu Republike Srbije, a na osnovu zahteva budžetskih korisnika.

Član 15a

Prihode iz izvornih aktivnosti direktni i indirektni korisnici budžetskih sredstava mogu koristiti za izvršavanje izdataka utvrđenih u delu II POSEBAN DEO član 9 ovog zakona.

Član 16

Funkcioner koji rukovodi organom državne uprave može predložiti Vladi plan nagrađivanja zaposlenih na osnovu kvaliteta rada, ostvarene produktivnosti i ušteda u korišćenju sredstava.

Plan iz stava 1 ovog člana, može se predložiti najkasnije do 31. jula za tekuću budžetsku godinu.

Vlada do 31. avgusta, po prethodno pribavljenom mišljenju Ministarstva finansija i ekonomije, Ministarstva pravde i lokalne samouprave i Ministarstva za rad i zapošljavanje, utvrđuje plan iz stava 1 ovog člana, kao i okvire u kojima se definišu sredstva za stimulativno nagrađivanje zaposlenih.

Član 16a

Sredstva tekuće budžetske rezerve, odlukom Vlade, raspoređuju se na direktne korisnike budžetskih sredstava i predstavljaju povećanje aproprijacija za određene namene.

Sredstva rezervi za izvršenje budžeta, za robe i usluge, budžetske rezerve za izvršenje subvencija i budžetske rezerve za izvršenje socijalne pomoći, jesu administrativna konta na koja se ne mogu knjižiti izdaci budžeta.

Korišćenje sredstava sa konta iz stava 2 ovog člana iskazuje se na odgovarajuća konta rashoda za koja je rezerva određena.

Sredstva rezervi iz stava 2 ovog člana, koja se predvide planom nagrađivanja zaposlenih iz člana 16 ovog zakona, mogu se koristiti za isplatu nagrada za posebne rezultate rada.

Član 17

Prihodi koji su pogrešno uplaćeni, ili uplaćeni u većem iznosu od propisanog, vraćaju se na teret pogrešno ili više uplaćenih prihoda, ako posebnim propisima nije drukčije određeno.

Prihodi iz stava 1 ovog člana vraćaju se u iznosima u kojima su pogrešno ili više uplaćeni u korist budžeta.

Član 18

Kupovinu i prodaju prevoznih sredstava republički organi i organizacije mogu vršiti samo uz prethodno pribavljenu saglasnost Vlade.

Zahtev za kupovinu i prodaju prevoznih sredstava korisnici iz stava 1 ovog člana dostavljaju Vladi, uz prethodno pribavljeno mišljenje Republičke direkcije za imovinu Republike Srbije.

Evidenciju o kupovini i prodaji prevoznih sredstava iz stava 1 ovog člana, vodi i godišnje izveštaje dostavlja Vladi, Republička direkcija za imovinu Republike Srbije.

Organ nadležan za registraciju vozila može registrovati vozilo samo uz pismenu saglasnost Republičke direkcije za imovinu Republike Srbije, u kojoj je imenovan republički organ ili organizacija - korisnik vozila.

Vlada može, na predlog Republičke direkcije za imovinu Republike Srbije, izvršiti prodaju ili preraspodelu postojećeg broja prevoznih sredstava koja poseduju republički organi i organizacije.

Član 19

Obaveze Republike Srbije po Zakonu o izdavanju kratkoričnih obveznica ("Službeni glasnik RS", broj 54/96), izmiriće se u rokovima utvrđenim članom 31 Zakona o budžetu Republike Srbije za 1998. godinu ("Službeni glasnik RS", broj 60/97).

Član 19a

Direktni i indirektni korisnici budžetskih sredstava, koji koriste poslovni prostor u državnoj svojini korisnika budžeta i u celini ili delimično se finansiraju sredstvima budžeta i poslovni prostor u državnoj svojini korisnika sredstava budžeta autonomnih pokrajina, gradova i opština, ne plaćaju zakup u 2002. godini.

Član 19b

Sredstva ostvarena prodajom doplatnih poštanskih maraka u 2002. godini, izvršavaće se na teret sredstava tekuće budžetske rezerve.

Član 19v

Direktni i indirektni korisnici budžetskih sredstava koji imaju žiro račune obavezni su da, najmanje jednom mesečno, dostavljaju Ministarstvu finansija i ekonomije izveštaj o ostvarenim prihodima iz budžeta i iz izvornih aktivnosti i izvršenim izdacima iz tih prihoda.

Direktni korisnici budžetskih sredstava kontrolišu i sravnjuju izveštaje indirektnih korisnika budžetskih sredstava, konsoliduju navedene izveštaje i sastavljaju izveštaj sa stanjem na dan          30. septembra ove godine, koji podnose Ministarstvu finansija i ekonomije najkasnije do 31. oktobra 2002. godine.

Prihodi i izdaci iz izvornih aktivnosti direktnih i indirektnih korisnika budžetskih sredstava uključiće se u glavnu knjigu budžeta na kraju tekuće budžetske godine i iskazaće se u završnom računu budžeta, na osnovu konačnog izveštaja tih korisnika.

Član 19g

U aproprijacije utvrđene ovim zakonom uključuju se i iznosi sredstava preneti za izvršavanje izdataka direktnih i indirektnih korisnika budžetskih sredstava od 1. januara 2002. godine do stupanja na snagu ovog zakona, što se iskazuje u završnom računu budžeta za 2002. godinu.

Član 19d

Obaveze po osnovu javnog prihoda čija je namena utvrđena posebnim zakonom, izvršavaju se na zahtev nadležnog ministarstva do visine ostvarenog prihoda po osnovu tog javnog prihoda.

Član 20

Ovaj zakon stupa na snagu narednog dana od dana objavljivanja u "Službenom glasniku Republike Srbije", a primenjuje se od       1. januara 2002. godine.

 

Samostalni član Zakona o izmenama i dopunama
Zakona o budžetu Republike Srbije za 2002. godinu

("Sl. glasnik RS", br. 86/2002)

Član 9

Ovaj zakon stupa na snagu narednog dana od dana objavljivanja u "Službenom glasniku Republike Srbije".