ODLUKA
O SLUŽBI ZA OPŠTE I ZAJEDNIČKE POSLOVE POKRAJINSKIH ORGANA

("Sl. list AP Vojvodine", br. 1/2003)

I

Služba za opšte i zajedničke poslove pokrajinskih organa obrazovana Odlukom o Službi za opšte i zajedničke poslove pokrajinskih organa ("Službeni list AP Vojvodine", broj 10/92), nastavlja da radi pod nazivom Služba za opšte i zajedničke poslove pokrajinskih organa (u daljem tekstu: Služba) i vrši stručne, tehničke i druge poslove za potrebe Skupštine AP Vojvodine, Izvršnog veća AP Vojvodine, pokrajinskih organa uprave, pokrajinskih upravnih organizacija, službi i direkcija (u daljem tekstu: pokrajinski organi) koji se finansiraju iz budžeta AP Vojvodine - stalni korisnici.

Služba izuzetno može obavljati određene poslove iz svoga delokruga i za druge korisnike - povremeni korisnici.

Odluku o obavljanju usluga drugim korisnicima donosi Izvršno veće AP Vojvodine, na predlog direktora Službe.

II

Služba vrši sledeće poslove:

1. Poslove zajedničke informaciono dokumentacione službe pokrajinskih organa koji obuhvataju: prikupljanje, obradu, evidentiranje, čuvanje i davanje na korišćenje dokumentacionog i bibliotečkog materijala od značaja za informisanje, stručno usavršavanje i analitičko-stručni rad u pokrajinskim organima, kao i poslove informacionih tehnologija koji obuhvataju: definisanje procedura, izradu i uvođenje projekta za automatizaciju administrativnih i drugih operativnih poslova koji se obavljaju u pokrajinskim organima, projektovanje i organizovanje dokumentacionih i drugih baza podataka i druge informatičke poslove vezane za obezbeđenje funkcionisanja i razvoj informacionog sistema pokrajinskih organa.

2. Stručne i analitičke poslove i poslove pripreme akata u vezi sa imovinom AP Vojvodine, praćenje stanja i promena na imovini, stambenim poslovima, otkupom stanova, uvođenjem istih u zemljišne knjige, radnim odnosima zaposlenih u pokrajinskim organima, poslove zastupanja pred pravosudnim organima, stručne poslove za potrebe radnih tela Izvršnog veća AP Vojvodine, kao i pravno-administrativne i tehničke poslove za potrebe Službe.

3. Stručne i analitičke poslove i poslove pripreme akata u vezi sprovođenja postupka javnih nabavki, izrade plana nabavki, pripreme konkursne dokumentacije, sprovođenje postupka javnih nabavki vođenja evidencija o javnim nabavkama, priprema izveštaja o zaključenim ugovorima, kao i obavljanje stručnih, administrativnih i tehničkih poslova za potrebe Komisije za javne nabavke.

4. Poslove ekonomata - nabavke, uskladištenja, vođenja evidencije za nabavljeni materijal i opremu, kao i druge stručne finansijsko-materijalne i administrativne poslove u vezi poslova ekonomata.

5. Administrativno-tehničke poslove koji obuhvataju: prijem, evidentiranje i otpremanje pošte, vođenje arhivskog poslovanja, poslove prijemne kancelarije, kurirske poslove i druge pomoćno-tehničke i administrativne poslove.

6. Birotehničke poslove koji obuhvataju: prepis i sravnjivanje materijala, štampanje, umnožavanje i povezivanje materijala audio snimanje toka sednice i obezbeđivanje funkcionisanja konferencijsko-diskusionih sistema.

7. Stručno analitičke i investiciono-tehničke poslove u vezi sa izgradnjom, dogradnjom i adaptacijom poslovnog prostora za pokrajinske organe, kao i poslove adaptacije uređaja i opremanja službenih stanova.

8. Poslove tekućeg i investicionog održavanja poslovnih zgrada AP Vojvodine i objekata za odmor i reprezentaciju kojima se obezbeđuje korišćenje poslovnog prostora, instalacija, uređaja i opreme, uređenje i zagrevanje prostorija, sprovođenje mera protivpožarne zaštite, fizičkog i tehničkog obezbeđenja i održavanja čistoće u poslovnim zgradama AP Vojvodine.

9. Poslove društvene ishrane i pružanja ugostiteljskih usluga u poslovnim zgradama AP Vojvodine, reprezentativnim objektima i objektima za odmor, priprema i organizovanje rada Odmarališta "Vojvodina" sa depadansom u Igalu u sezoni i vansezoni za potrebe zaposlenih i lica koja imaju pravo korišćenja kapaciteta odmarališta shodno odluci Izvršnog veća AP Vojvodine kao i za potrebe suinvestitora, shodno Ugovorima o zajedničkom finansiranju izgradnje objekta.

10. Poslove prevoza službenim automobilima i drugim motornim drumskim vozilima, održavanje, servisiranje i garažiranje vozila sa kojima raspolaže AP Vojvodina.

III

Poslove iz tačke II ove odluke Služba vrši za sve pokrajinske organe osim za one pokrajinske organe koji zbog specifičnosti zadataka i poslova imaju svoje službe za vršenje tih poslova.

Služba može da vrši poslove iz tačke II ove odluke i za potrebe drugih organa smeštenih u poslovnim zgradama AP Vojvodine ukoliko za to ima obezbeđene uslove.

Služba može poveriti poslove iz tačke II ove odluke i drugim pravnim i fizičkim licima - privatnim preduzetnicima specijalizovanim za te poslove, pod uslovima i na način koje utvrdi direktor Službe, uz prethodnu saglasnost Komisije za raspored i opremanje službenih zgrada i poslovnih prostorija Izvršnog veća Autonomne Pokrajine Vojvodine.

IV

Služba ima svojstvo pravnog lica.

V

Sredstva za rad Službe obezbeđuju se u Budžetu AP Vojvodine.

VI

Radom Službe rukovodi direktor.

Direktor Službe predstavlja Službu i za svoj rad i rad Službe odgovara Izvršnom veću AP Vojvodine.

Direktor Službe obezbeđuje sve potrebne uslove za rad Službe, prati način pružanja usluga, ostvaruje uvid u stanje i potrebe, analizira i ocenjuje usklađenost pružanja usluga sa potrebom organa Pokrajine i raspolaže sredstvima za njen rad.

Direktora Službe u njegovoj odsutnosti ili sprečenosti zamenjuje lice koje direktor ovlasti i zastupa ga u poslovima koje mu poveri direktor.

VII

U Službi se mogu postavljati pomoćnici direktora koji pomažu direktoru u rukovođenju pojedinim područjima rada Službe, obavljaju poslove utvrđene Pravilnikom o unutrašnjoj organizaciji i sistematizaciji radnih mesta u Službi, kao i druge poslove po nalogu direktora Službe.

VIII

Direktora Službe i pomoćnike direktora postavlja na četiri godine i razrešava dužnosti Izvršno veće AP Vojvodine.

IX

Direktor Službe je dužan da donese Pravilnik o unutrašnjoj organizaciji i sistematizaciji radnih mesta u Službi u roku od 15 dana od dana stupanja na snagu ove odluke.

X

Danom stupanja na snagu ove odluke prestaje da važi Odluka o službi za opšte i zajedničke poslove pokrajinskih organa ("Službeni list AP Vojvodine", broj 13/92).

XI

Ova odluka stupa na snagu osmog dana od dana objavljivanja u "Službenom listu AP Vojvodine".