PRAVILNIK O POSTUPKU JAVNIH NABAVKI ("Sl. list grada Beograda", br. 4/2003) |
I OPŠTE ODREDBE
Ovim pravilnikom bliže se uređuje postupak javnih nabavki dobara i usluga i ustupanja izvođenja radova procenjene vrednosti preko 600.000 dinara, kada su naručioci nabavki korisnici sredstava budžeta grada Beograda:
Procenjena vrednost nabavke određuje se bez poreza na promet.
Naručioci u smislu ovog pravilnika su organi, organizacije i službe Gradske uprave i Fond za finansiranje izgradnje stanova solidarnosti (u daljem tekstu: naručilac).
Javnom nabavkom, u smislu ovog pravilnika, smatra se pribavljanje dobara i usluga ili ustupanje izvođenja radova od strane naručioca iz člana 2 ovog pravilnika, u skladu sa Zakonom o javnim nabavkama i ovim pravilnikom.
Građevinskim radovima, u smislu ovog pravilnika, smatraju se izvođenje građevinskih i građevinsko-zanatskih radova, ugradnja instalacija, postrojenja i opreme i rekonstrukcija ili dogradnja objekata.
Za određivanje predmeta javne nabavke, procenjivanje njegove vrednosti, izbor postupka i njegovu ispravnost odgovoran je naručilac.
Dodela ugovora o javnoj nabavci u smislu člana 1 ovog pravilnika vrši se u otvorenom postupku, u restriktivnom postupku i postupku sa pogađanjem.
Dodela ugovora o javnoj nabavci vrši se, po pravilu, u otvorenom postupku u svim nabavkama, osim u onim nabavkama za koje se dodela vrši u drugim postupcima, u skladu sa Zakonom o javnim nabavkama.
Uprava za javne nabavke dužna je da, u roku od sedam dana od dana prijema zahteva naručioca, da mišljenje o opravdanosti primene restriktivnog postupka i postupka sa pogađanjem.
U slučaju da Uprava za javne nabavke ne dostavi mišljenje u roku iz stava 2 ovog člana, naručilac može da nastavi sa postupkom javne nabavke.
II POSTUPAK NABAVKE
1. Pokretanje postupka
Naručilac može da počne postupak javne nabavke ako je ona predviđena Planom nabavki i ako su za nju obezbeđena sredstva u budžetu grada Beograda za tekuću godinu.
Plan iz stava 1 ovog člana donosi Izvršni odbor Skupštine grada.
Postupak javne nabavke pokreće se donošenjem odluke u pisanom obliku, koja sadrži:
1. redni broj javne nabavke za tekuću godinu,
2. predmet javne nabavke,
3. vrednost javne nabavke kako je naručilac procenjuje i očekuje u ponudama,
4. okvirne datume u kojima će se sprovoditi pojedinačne faze postupka javne nabavke,
5. podatke o budžetskoj poziciji za plaćanje te nabavke,
6. vrstu postupka dodele javne nabavke,
7. vrstu kriterijuma koji će se primenjivati prilikom ocene ponuda,
8. obrazovanje komisije za stručnu ocenu ponuda.
Odluku iz stava 1 ovog člana donosi naručilac, uz prethodnu saglasnost Izvršnog odbora Skupštine grada, na obrascu koji čini sastavni deo ovog pravilnika.
Podatke iz stav 1 tačka 5 ovog člana potvrđuje na obrascu odluke Sekretarijat za finansije. U slučaju da Sekretarijat za finansije da negativno mišljenje na odluku iz stava 2 ovog člana, postupak javne nabavke se prekida.
2. Komisija za stručnu ocenu ponuda
Za svaku pojedinačnu javnu nabavku obrazuje se Komisija za stručnu ocenu ponuda (u daljem tekstu: Komisija).
Komisija ima od pet do devet članova.
Najmanje jedan član Komisije mora biti diplomirani pravnik, a najmanje jedan - stručnjak za oblast u kojoj se vrši javna nabavka.
U slučaju javne nabavke dobara i usluga i ustupanja izvođenja radova procenjene vrednosti do 6.000.000 dinara, jedan član Izvršnog odbora Skupštine grada obavezno je član Komisije.
U slučaju javne nabavke dobara i usluga i ustupanja izvođenja radova procenjene vrednosti preko 6.000.000 dinara, dva člana Izvršnog odbora Skupštine grada obavezno su članovi Komisije.
Članovi Komisije potpisuju izjavu o nepristrasnosti na obrascu koji čini sastavni deo ovog pravilnika (OBR 2).
3. Konkursna dokumentacija
Konkursnu dokumentaciju za javnu nabavku dobara i usluga priprema naručilac, na način utvrđen Zakonom o javnim nabavkama.
Sekretarijat za finansije - Uprava za javne nabavke (u daljem tekstu: Uprava za javne nabavke) priprema i odgovorna je za izradu konkursne dokumentacije za ustupanje izvođenja građevinskih radova.
Izvršni odbor Skupštine grada utvrđuje obrasce konkursne dokumentacije.
Naručilac je dužan da, u skladu sa Zakonom o javnim nabavkama, omogući zainteresovanim ponuđačima neposredni uvid u konkursnu dokumentaciju, a ukoliko im je, na njihov zahtev, dostavi poštom, telefaksom ili elektronskom poštom - može naplatiti samo troškove umnožavanja i dostavljanja.
Naručilac u konkursnoj dokumentaciji mora od ponuđača tražiti finansijske garancije.
Vrstu finansijske garancije za svaki pojedinačni slučaj javne nabavke određuje sekretar Sekretarijata za finansije, na predlog Uprave za javne nabavke, u zavisnosti od predmeta i vrednosti javne nabavke.
Naručilac je obavezan da na konkursnu dokumentaciju pribavi saglasnost Uprave za javne nabavke.
Uprava za javne nabavke dužna je da se o dostavljenoj konkursnoj dokumentaciji izjasni u roku od sedam dana, a kada se radi o složenim nabavkama - u roku od 15 dana.
Ukoliko se Uprava za javne nabavke ne izjasni u rokovima iz stava 2 ovog člana, smatraće se da je data saglasnost na dostavljenu konkursnu dokumentaciju.
Naručilac je dužan da postupi po primedbama Uprave za javne nabavke u roku koji mu je ostavljen i da ispravljenu konkursnu dokumentaciju dostavi Upravi za javne nabavke.
Uprava za javne nabavke dužna je da se, u roku od tri dana, izjasni o dostavljenoj ispravljenoj konkursnoj dokumentaciji.
U slučaju da naručilac ne poseduje saglasnost Uprave za javne nabavke ili dokaz da je takvu saglasnost tražio, postupak javne nabavke će se poništiti.
Naručilac je dužan da na izmene ili dopune konkursne dokumentacije u toku postupka zatraži saglasnost Uprave za javne nabavke, pre nego što takve izmene ili dopune dostavi ponuđačima.
Uprava za javne nabavke dužna je da se u roku od tri dana izjasni o dostavljenim izmenama ili dopunama. Ukoliko se Uprava za javne nabavke ne izjasni u navedenom roku, smatraće se da je data saglasnost na izmene ili dopune konkursne dokumentacije.
4. Javno objavljivanje
Oglas o javnoj nabavci obavezno se objavljuje u "Službenom glasniku Republike Srbije", najmanje jednim dnevnim novinama koje se distribuiraju na celoj teritoriji Republike Srbije i na zvaničnom Web site-u grada Beograda.
Oglas iz stava 1 ovog člana objavljuje se na srpskom jeziku i na jeziku koji se uobičajeno koristi u međunarodnoj trgovini u dnevnim novinama koje odredi Izvršni odbor Skupštine grada.
Oglas o javnoj nabavci priprema se na obrascima koji čine sastavni deo ovog pravilnika (OBR 3/1-21).
5. Otvaranje ponuda
Otvaranje ponuda se, po pravilu, vrši javno osim u slučajevima predviđenim zakonom.
Ponude otvara Komisija.
Komisija vodi zapisnik o otvaranju ponuda prema obrascu koji čini sastavni deo ovog pravilnika (OBR 4).
Otvaranje ponuda se vrši na mestu i u vreme koji su označeni u oglasu javnog poziva, odnosno u pozivu za podnošenje ponude u konkursnoj dokumentaciji.
Lica koja imaju pristup podacima iz ponuda moraju kao poverljive čuvati sve podatke iz ponuda, osim podataka koji su navedeni u zapisniku o otvaranju ponuda, ukoliko je otvaranje javno.
Predstavnici ponuđača koji žele da učestvuju u postupku otvaranja u ime ponuđača podnose punomoćje za učešće na otvaranju.
Naručilac je dužan da pozove sve predstavnike ponuđača, ukoliko vreme i mesto otvaranja ponuda nije bilo naznačeno u javnom oglasu.
Na otvaranju ponuda Komisija utvrđuje:
1. punomoćje za podnošenje ponude;
2. imena članova Komisije;
3. broj prispelih i blagovremenih ponuda;
4. broj otkupljene ili preuzete konkursne dokumentacije;
5. podatke iz ponuda kao što su: ime i adresa ponuđača, cena iz ponude sa eventualnim popustima i alternativama, postojanje finansijske garancije, ukoliko je tražena.
Komisija ne sme učiniti dostupnim javnosti elemente ponude koji bi predstavljali kršenje poslovne tajne.
Po utvrđivanju podataka iz stava 1 ovog člana, prisutni članovi Komisije označavaju sve delove ponude, kako bi se u slučaju kasnije zamene to moglo utvrditi.
Pre završetka otvaranja ponuda, Komisija će pozvati sve prisutne predstavnike ponuđača da daju eventualne primedbe koje se odnose na postupak otvaranja. Primedbe se unose u zapisnik o otvaranju ponuda.
Zapisnik o otvaranju ponuda potpisuju sva lica koja su prisustvovala otvaranju ponuda, bez obzira u kojem su svojstvu bila prisutna.
Zapisnik iz stava 1 ovog člana dostavlja se svim ponuđačima u roku od tri dana od dana otvaranja ponuda, bez obzira da li su prisustvovali otvaranju ponuda.
6. Pregled i ocena ponuda
Po okončanju otvaranja ponuda, Komisija pristupa pregledu i oceni blagovremenih ponuda.
Komisija utvrđuje da li ponude u potpunosti ispunjavaju zahteve iz konkursne dokumentacije, odnosno da li sadrže sve elemente zadate u konkursnoj dokumentaciji.
Ukoliko se utvrdi da ponuda ne ispunjava sve zahteve iz konkursne dokumentacije, takva ponuda se odbija kao neispravna.
Nakon utvrđivanja ispravnosti ponuda, Komisija utvrđuje da li ponude potpuno odgovaraju svim tehničkim specifikacijama i da li potpuno odgovaraju svim kriterijumima, uslovima i eventualnim kvalifikacionim zahtevima.
Ukoliko se utvrdi da ponuda ne odgovara svim tehničkim specifikacijama, takva ponuda se može odbiti kao neodgovarajuća.
Ukoliko se utvrdi da ponuda ne odgovara svim kriterijumima, uslovima i eventualnim kvalifikacionim zahtevima, takva ponuda se može odbiti kao neprihvatljiva.
Osnovni kriterijum za ocenjivanje ponuda je ekonomski najpovoljnija ponuda, s tim što, po pravilu, element ponuđene cene ne može biti ispod 80 pondera (bodova) od ukupnih 100.
Aktom Izvršnog odbora Skupštine grada može se promeniti učešće elementa ponuđene cene u kriterijumu ekonomski najpovoljnije ponude, ukoliko to specifičnosti nabavke zahtevaju.
Kriterijume za ocenu ponuda utvrđuje naručilac u konkursnoj dokumentaciji, uzimajući u obzir vrstu, tehničku složenost, trajanje i vrednost javne nabavke.
Uprava za javne nabavke sačinjava obrazac za izračunavanje pondera (bodova).
Naručilac je odgovoran u slučaju nepridržavanja odredbe stava 1 ovog člana i ukoliko se ne vrši računanje pondera (bodova) na propisanom obrascu.
7. Izveštaj o dodeli ugovora
Naručilac je dužan da sastavi pisani izveštaj o svakom dodeljenom ugovoru o javnoj nabavci, na obrascu koji je sastavni deo ovog pravilnika (OBR 5).
Izveštaj iz stava 1 ovog člana potpisuju članovi Komisije koji su prisustvovali oceni ponuda, stručno lice naručioca koje obavlja poslove za Komisiju i starešina naručioca.
Naručilac dostavlja izveštaj iz člana 30 ovog pravilnika Upravi za javne nabavke radi davanja mišljenja.
Uprava za javne nabavke dužna je da u roku od sedam dana da mišljenje o dostavljenom izveštaju.
Ukoliko se Uprava za javne nabavke ne izjasni u roku iz stava 2 ovog člana, smatraće se da na izveštaj nema primedbi.
Naručilac je dužan da postupi po primedbama Uprave za javne nabavke.
Ukoliko naručilac smatra da primedbe Uprave za javne nabavke nisu opravdane ili da sa njim bitno menja izbor ponuđača na način koji nije opravdan, izveštaj o dodeli ugovora podnosi Izvršnom odboru Skupštine grada, sa obrazloženjem zašto nije postupljeno po primedbama Uprave za javne nabavke.
Ukoliko naručilac ne dostavi izveštaj Upravi za javne nabavke ili ne poseduje dokaz da je Upravi dostavio izveštaj, takav izveštaj neće se razmatrati od strane Izvršnog odbora Skupštine grada i ugovor o javnoj nabavci ne može se dodeliti.
Naručilac je odgovoran ukoliko obavesti ponuđače o dodeli ugovora bez prethodno pribavljenog mišljenja Uprave za javne nabavke i saglasnosti Izvršnog odbora Skupštine grada.
U slučaju iz stava 1 ovog člana postupak javne nabavke se poništava.
8. Obaveštenje i zaključenje ugovora
Naručilac je dužan da nakon pribavljanja mišljenja Uprave za javne nabavke i saglasnosti Izvršnog odbora Skupštine grada na izveštaj iz člana 30 ovog pravilnika, odmah pošalje obaveštenje o dodeli ugovora o javnoj nabavci svim ponuđačima na obrascu koji čini sastavni deo ovog pravilnika (OBR 6).
Starešina naručioca, nakon dobijanja saglasnosti Izvršnog odbora, pribavlja i saglasnost Javnog pravobranilaštva grada Beograda na izveštaj o dodeli ugovora i nakon proteka roka za prigovor i zahtev za zaštitu prava ponuđača, zaključuje ugovor sa izabranim ponuđačem.
Naručioci su dužni da podnose mesečni izveštaj o javnim nabavkama za prethodni mesec Upravi za javne nabavke.
Izveštaj iz stava 1 ovog člana dostavlja se Upravi za javne nabavke do 5. u mesecu, na obrascima koje usvaja Izvršni odbor Skupštine grada.
9. Komisija za nadzor u postupku javnih nabavki
Kontrolu postupka dodele ugovora o javnoj nabavci vrši Komisija za nadzor u postupku javne nabavke, koju obrazuje Izvršni odbor Skupštine grada (u daljem tekstu: Komisija za nadzor).
Komisija za nadzor ima predsednika i četiri člana.
Predsednik Komisije za nadzor mora biti diplomirani pravnik, sa položenim pravosudnim ispitom.
Najmanje dva člana Komisije za nadzor moraju biti diplomirani pravnici.
Način rada Komisije za nadzor uređuje se posebnim aktom koji donosi Komisija.
Komisija za nadzor jednom godišnje o svom radu izveštava Izvršni odbor Skupštine grada i Skupštinu grada.
Prigovor može podneti svako lice koje je učestvovalo u postupku javne nabavke kao ponuđač ukoliko smatra da mu je povređeno pravo u postupku javne nabavke.
Prigovor se podnosi Komisiji za nadzor, preko naručioca.
Prigovor se može podneti u svakoj fazi postupka javne nabavke osim ako zakonom nije drugačije određeno.
Posle donošenja odluke o dodeli ugovora, prigovor se podnosi u roku od osam dana od dana dobijanja obaveštenja o dodeli ugovora o javnoj nabavci.
Komisija može u celini ili delimično poništiti postupak javne nabavke ili odbiti prigovor ponuđača kao neosnovan.
Komisija za nadzor ne može preinačiti odluku o dodeli ugovora o javnoj nabavci.
Protiv odluke Komisije za nadzor može se podneti zahtev za zaštitu prava ponuđača Komisiji za zaštitu prava ponuđača pri Upravi za javne nabavke Republike Srbije.
III PRELAZNE I ZAVRŠNE ODREDBE
Odredbe ovog pravilnika shodno se primenjuju na javna preduzeća, ustanove i službe čiji je osnivač grad Beograd, kao i javna preduzeća i druga preduzeća u kojima grad Beograd poseduje više od 50% akcija, odnosno udela i preduzeća u kojima više od polovine članova organa upravljanja čine predstavnici grada Beograda.
Subjekti iz stava 1 ovog člana dužni su da do 1. marta 2003. godine obrazuju svoje službe za javne nabavke.
Komisije za stručnu ocenu ponuda za javne nabavke u javnim preduzećima, ustanovama i službama i drugim preduzećima iz člana 44 ovog pravilnika obrazuju se u skladu sa ovim pravilnikom.
U slučaju javne nabavke vrednosti preko 6.000.000 dinara jedan član Komisije iz stava 1 ovog člana mora biti starešina organa, odnosno zamenik starešine organa Gradske uprave nadležnog za oblast u kojoj se vrši javna nabavka ili član Izvršnog odbora Skupštine grada resorno zadužen za oblast u kojoj se nabavka vrši.
Javna preduzeća, ustanove i službe i druga preduzeća iz člana 44 ovog pravilnika dužna su da podnose tromesečni izveštaj o javnim nabavkama za prethodni period Upravi za javne nabavke.
Izvršni odbor Skupštine grada utvrdiće obrasce izveštaja iz stava 1 ovog člana u roku od 30 dana.
Plan javnih nabavki iz člana 8 ovog pravilnika, na predlog Uprave za javne nabavke, doneće Izvršni odbor Skupštine grada do 31. marta 2003. godine.
Izvršni odbor Skupštine grada utvrdiće obrasce konkursne dokumentacije iz člana 13 ovog pravilnika u roku od 15 dana od dana stupanja na snagu ovog pravilnika.
Uprava za javne nabavke sastaviće obrazac za izračunavanje pondera (bodova), u roku od 30 dana od dana stupanja na snagu ovog pravilnika.
Odredbe Uputstva o javnim nabavkama ("Službeni list grada Beograda", broj 26/2001) uskladiće se sa odredbama ovog pravilnika, u roku od 15 dana od dana stupanja na snagu ovog pravilnika.
Ovaj pravilnik stupa na snagu osmog dana od dana objavljivanja u "Službenom listu grada Beograda".
OBR 1
REPUBLIKA SRBIJA
GRAD BEOGRAD - GRADSKA UPRAVA
Naručilac __________________________
Broj nabavke: _______________
Datum: ____________________
ODLUKA O POKRETANJU POSTUPKA
JAVNE NABAVKE
1. Dobro/usluga/radovi: ______________________________
________________________________________________
2. Procenjena vrednost: _______________________________
3. Predviđeni datum realizacije nabavke: _________________
4. Zaključenje ugovora: _______________________________
5. Nabavka se vrši na teret pozicije u budžetu _____________ konto ________________
6. Postupak javne nabavke je otvoreni postupak/restriktivni postupak/postupak
sa pogađanjem.
7. Kriterijum za ocenu ponuda je najniža ponuđena cena/ekonomski najpovoljnija
ponuda (ukoliko je kriterijum ekonomski najpovoljnija ponuda, navesti sve elemente
tog kriterijuma sa pojedinačnim ponderima)
8. Obrazuje se Komisija za stručnu ocenu ponuda u sastavu:
-
_____________________, predsednik
-
_____________________, član
-
_____________________, član
-
_____________________, član
-
_____________________, član
9. Ostalo (rok za podnošenje ponuda, dan/mesto/vreme javnog otvaranja ponuda, predviđen datum objavljivanja oglasa, predviđen datum odluke naručioca o dodeli ugovora i dr.)
POTVRĐUJEMO DA NARUČILAC NA
NAVEDENOJ POZICIJI I KONTU IMA
OBEZBEĐENA FINANSIJSKA SREDSTVA
Datum: ___________
Paraf: ____________
(Parafira Sekretarijat za finansije)
STAREŠINA NARUČIOCA
________________________
ZAKLJUČAK IZVRŠNOG ODBORA
O DAVANJU SAGLASNOSTI
Broj: _______________
Datum: _____________
OBR 2
REPUBLIKA SRBIJA
GRAD BEOGRAD - GRADSKA UPRAVA
Naručilac ________________________
Broj nabavke: _____________
Datum: __________________
IZJAVA NEPRISTRASNOSTI
Ja, dole potpisani __________________ (puno ime i prezime)
izabran od ___________________________ (naziv naručioca)
da učestvujem kao član/predsedavajući
Komisije za stručnu ocenu ponude za nabavku ____________
ovim izjavljujem da nemam direktne ili indirektne veze sa bilo kojim licem koje je dalo ponudu ili zahtev za učestvovanje, bilo da je to pojedinac, preduzeće ili član konzorcijuma, ili sa bilo kojim predloženim podugovaračima.
Ovim potvrđujem da, ukoliko u toku procesa izbora, otkrijem da takva veza postoji, momentalno ću to objaviti i ponuditi ostavku na članstvo u Komisiji. Poštovaću odluku Komisije o prihvatanju moje ostavke.
Slažem se sa tim da, ukoliko takva veza postoji i ja propustim to da objavim, naručilac ima pravo da momentalno, nakon utvrđivanja te veze, odbije ponudu ili zahtev za učestvovanje lica koje je u pitanju.
Datum i mesto: ______________
Potpis: ______________
OBRASCI
OGLASA O JAVNIM NABAVKAMA
Sadržaj
OBR 3/1 - |
Zahtev za objavljivanje prethodnog raspisa |
OBR 3/2 - |
Zahtev za objavljivanje javnog poziva za dodelu nabavke dobara u otvorenom postupku |
OBR 3/3 - |
Zahtev za objavljivanje javnog poziva za dodelu izvođenja radova u otvorenom postupku |
OBR 3/4 - |
Zahtev za objavljivanje javnog poziva za dodelu izvođenja usluga u otvorenom postupku |
OBR 3/5 - |
Zahtev za objavljivanje prve faze javnog poziva za dodelu nabavke dobara u restriktivnom postupku |
OBR 3/6 - |
Zahtev za objavljivanje prve faze javnog poziva za dodelu nabavke radova u restriktivnom postupku |
OBR 3/7 - |
Zahtev za objavljivanje prve faze javnog poziva za dodelu nabavke usluga u restriktivnom postupku |
OBR 3/8 - |
Zahtev za objavljivanje javnog poziva za dodelu nabavke dobara u postupku sa pogađanjem |
OBR 3/9 - |
Zahtev za objavljivanje javnog poziva za dodelu nabavke radova u postupku sa pogađanjem |
OBR 3/10 - |
Zahtev za objavljivanje javnog poziva za dodelu nabavke usluga u postupku sa pogađanjem |
OBR 3/11 - |
Zahtev za objavljivanje obaveštenja o dodeli nabavke dobara |
OBR 3/12 - |
Zahtev za objavljivanje obaveštenja o dodeli nabavke radova |
OBR 3/13 - |
Zahtev za objavljivanje obaveštenja o dodeli nabavke usluga |
OBR 3/14 - |
Zahtev za objavljivanje javnog poziva za kvalifikaciju ponuđača za isporuku dobara |
OBR 3/15 - |
Zahtev za objavljivanje javnog poziva za kvalifikaciju ponuđača za izvođenje radova |
OBR 3/16 - |
Zahtev za objavljivanje javnog poziva za kvalifikaciju ponuđača za vršenje usluga |
OBR 3/17 - |
Zahtev za objavljivanje periodičnog informativnog obaveštenja za nabavku dobara |
OBR 3/18 - |
Zahtev za objavljivanje periodičnog informativnog obaveštenja za nabavku radova |
OBR 3/19 - |
Zahtev za objavljivanje periodičnog informativnog obaveštenja za nabavku usluga |
OBR 3/20 - |
Zahtev za objavljivanje konkursa |
OBR 3/21 - |
Zahtev za objavljivanje obaveštenja o ishodu javnog konkursa |
Oglas po ovim obrascima podnosi se u formi zahteva "Službenom glasniku Republike Srbije".
Oglas za dnevne novine i sajt Beograda mora imati istu sadržinu kao i obrazac, s tim što se ne podnosi u formi zahteva već samo kao oglas (što konkretno znači da se ne piše npr. "Zahtev za objavljivanje prethodnog raspisa" i tekst: "Na osnovu čl. 70 i 71 Zakona o javnim nabavkama, naručujemo objavljivanje prethodnog raspisa sledeće sadržine:", već se piše: "Na osnovu čl. 70 i 71 Zakona o javnim nabavkama, grad Beograd - Gradska uprava - Sekretarijat za _______________________ objavljuje PRETHODNI RASPIS"
OBR 3/1
PRETHODNI RASPIS
Zahtev za objavljivanje prethodnog raspisa
Na osnovu čl. 70 i 71 Zakona o javnim nabavkama naručujemo objavljivanje prethodnog raspisa sledeće sadržine:
1. Naručilac
2. Adresa naručioca (poštanski broj i adresa naručioca, može i broj telefaksa,
elektronska adresa, telefonski broj i slično)
3. Vrsta, količina dobara, radova i usluga predviđenih za nabavku za narednih
12 meseci
4. Mesto isporuke
5. Predviđeni datum početka javne nabavke, ako je određen
6. Adresa službe i lice od koga se mogu tražiti dodatne informacije
7. Eventualne druge informacije o planiranim nabavkama
Datum slanja zahteva za objavljivanje ___________________
Datum prijema zahteva za objavljivanje _________________
Broj: |
|
|
Datum: |
Pečat |
Ime i prezime naručioca |
Mesto: |
|
|
|
|
Potpis |
OBR 3/2
JAVNI POZIV
NABAVKA DOBARA
Zahtev za objavljivanje javnog poziva za dodelu nabavke dobara u otvorenom postupku
Na osnovu člana 70 i člana 72 stav 1 tačka 1 Zakona o javnim nabavkama naručujemo objavljivanje javnog poziva za dodelu nabavke dobara u otvorenom postupku sledeće sadržine:
1. Naručilac
2. Adresa naručioca (poštanski broj i adresa, može i broj telefaksa, elektronska
adresa, telefonski broj i slično)
3. (a) Vrsta i količina dobara
(b) Ako je predviđena dodela po partijama, navesti partijei
prihvatljivost ponuda za jednu partiju, više partija i sve zajedno
4. Mesto isporuke
5. Prihvatljivost ponuda s varijantama
6. Datum početka i predviđeni datum završetka ili trajanje isporuke
7. (a) Adresa službe i lice od koga se može tražiti konkursna dokumentacija
i dodatne informacije
(b) Vreme u kome se može preuzeti konkursna dokumentacija
(v) Iznos i način plaćanja konkursne dokumentacije (broj
bankarskog računa na koji treba doznačiti iznos)
8. (a) Datum i sat do kada treba podneti ponudu
(b) Adresa na koju treba podneti ponudu
9. Datum, vreme i mesto otvaranja ponuda
10. Podaci o finansijskim garancijama za istinitost ponude, ako se traže
11. Uslovi finansiranja i plaćanja i/ili pozivanja na odredbe u propisima
12. Pravni oblik povezivanja grupe ponuđača u okviru jedne ponude ukoliko je
ta ponuda izabrana kao najpovoljnija (član 51 Zakona o javnim nabavkama)
13. Uslovi koje mora da ispunjava ponuđač za utvrđivanje finansijske, poslovne
i tehničke sposobnosti (pored opštih uslova po čl. 45 do 47 Zakona o javnim
nabavkama)
14. Datum do koga mora da važi ponuda i predviđeni datum odlučivanja o prihvatanju
ponude
15. Kriterijumi za ocenjivanje ponuda
16. Eventualne druge informacije o nabavci
17. Datum i broj oglasa prethodnog raspisa, ako postoji
Datum slanja zahteva za objavljivanje __________________
Datum prijema zahteva za objavljivanje ________________
Broj: |
|
|
Mesto: |
Pečat |
Ime i prezime predstavnika naručioca: |
Datum: |
|
|
|
|
Potpis |
OBR 3/3
JAVNI POZIV
NABAVKA RADOVA
Zahtev za objavljivanje javnog poziva za dodelu izvođenja radova u otvorenom postupku
Na osnovu člana 70 i člana 72 stav 1 tačka 1 Zakona o javnim nabavkama naručujemo objavljivanje javnog poziva za dodelu izvođenja radova u otvorenom postupku sledeće sadržine:
1. Naručilac __________________________________
2. Adresa naručioca (poštanski broj i adresa, može i broj telefaksa, elektronska
adresa, telefonski broj i slično)
3. (a) Opis i obim radova
(b) Ako je predviđena dodela delova ili partija, obim
partija prihvatljivost ponuda za jednu partiju, više partija i sve zajedno
(v) Podaci o nameni nabavke kada nabavka uključuje izradu
projekta
4. Mesto izvođenja ___________________________
5. Prihvatljivost ponuda s varijantama (prihvataju se/ne prihvataju ponude sa
varijantama)
6. Datum predviđenog početka i završetka ili vreme izvođenja
7. (a) Adresa službe i lice od koga se može tražiti konkursna dokumentacija
i dodatne informacije
(b) Vreme u kome se može preuzeti konkursna dokumentacija
(v) Iznos i način plaćanja konkursne dokumentacije (broj
bankarskog računa na koji treba doznačiti iznos)
8. (a) Datum i sat do kada treba podneti ponudu
(b) Adresa na koju treba podneti ponudu
9. Datum, vreme i mesto otvaranja ponuda
10. Podaci o finansijskim garancijama za istinitost ponude (ako se traže)
11. Uslovi finansiranja i plaćanja i/ili pozivanja na odredbe u propisima
12. Pravni oblik povezivanja grupe ponuđača u okviru jedne ponude ukoliko je
ta ponuda izabrana kao najpovoljnija (član 51 Zakona o javnim nabavkama)
13. Uslovi koje mora da ispunjava ponuđač za utvrđivanje finansijske, poslovne
i tehničke sposobnosti (pored opštih uslova po čl. 45 do 47 Zakona)
14. Datum do koga mora da važi ponuda i predviđeni datum odlučivanja o prihvatanju
ponude
15. Kriterijumi za ocenjivanje ponuda
16. Eventualne druge informacije o nabavci
17. Datum i broj oglasa prethodnog raspisa, ako postoji
Datum slanja zahteva za objavljivanje __________________
Datum prijema zahteva za objavljivanje ________________
Broj: |
|
|
Mesto: |
Pečat |
Ime i prezime predstavnika naručioca: |
Datum: |
|
|
|
|
Potpis |
OBR 3/4
JAVNI POZIV
NABAVKA USLUGA
Zahtev za objavljivanje javnog poziva za dodelu nabavke usluga u otvorenom postupku
Na osnovu člana 70 i člana 72 stav 1 tačka 1 Zakona o javnim nabavkama naručujemo objavljivanje javnog poziva za dodelu nabavke usluga u otvorenom postupku sledeće sadržine:
1. Naručilac
2. Adresa naručioca (poštanski broj i adresa, može i broj telefaksa, elektronska
adresa, telefonski broj i slično)
3. Vrsta i opis usluge i pozivanje na vrstu usluge prema Aneksu 1A, odnosno
1B Zakona o javnim nabavkama
4. Ako je predviđena dodela partija, navesti obim partija, prihvatljivost ponuda
za jednu partiju, više partija i sve zajedno
5. Mesto izvršenja
6. Prihvatljivost ponuda s varijantama
7. Datum predviđenog početka i završetka ili vreme izvršenja
8. (a) Adresa službe i lice od koga se može tražiti konkursna dokumentacija
i dodatne informacije
(b) Vreme u kome se može preuzeti konkursna dokumentacija
(v) Iznos i način plaćanja konkursne dokumentacije (broj bankarskog računa na
koji treba doznačiti iznos)
9. (a) Datum i sat do kada treba podneti ponudu
(b) Adresa na koju treba podneti ponudu
10. Datum, vreme i mesto otvaranja ponuda
11. Podaci o finansijskim garancijama za istinitost ponude, ako se traže
12. Uslovi finansiranja i plaćanja i/ili pozivanja na odredbe u propisima
13. Pravni oblik povezivanja grupe ponuđača u okviru jedne ponude ukoliko je
ta ponuda izabrana kao najpovoljnija (član 51 Zakona o javnim nabavkama)
14. Uslovi koje mora da ispunjava ponuđač za utvrđivanje finansijske, poslovne
i tehničke sposobnosti (pored opštih uslova po čl. 45 do 47 Zakona o javnim
nabavkama)
15. (a) Da li je realizacija nabavke te usluge zakonom, propisima ili upravnim
odlukama rezervisana za posebnu delatnost?
(b) Navođenje zakona, propisa i upravnih odluka koji se odnose na tu vrstu usluge
(v) Da li pravna lica moraju navesti imena i stručne kvalifikacije osoblja odgovornog
za izvršenje usluge
16. Datum do koga mora da važi ponuda i predviđeni datum odlučivanja o prihvatanju
ponude
17. Kriterijumi za ocenjivanje ponuda
18. Eventualne druge informacije o nabavci
19. Datum i broj oglasa prethodnog raspisa, ako postoji
Datum slanja zahteva za objavljivanje ___________________
Datum prijema zahteva za objavljivanje _________________
Broj: |
|
|
Mesto: |
Pečat |
Ime i prezime predstavnika naručioca: |
Datum: |
|
|
|
|
Potpis |
OBR 3/5
RESTRIKTIVNI POSTUPAK
NABAVKA DOBARA
Zahtev za objavljivanje prve faze javnog poziva za dodelu nabavke dobara u restriktivnom postupku
Na osnovu člana 70 i člana 72 stav 1 tačka 2 Zakona o javnim nabavkama naručujemo objavljivanje javnog poziva za dodelu nabavke dobara u restriktivnom postupku sledeće sadržine:
1. Naručilac
2. Adresa naručioca (poštanski broj i adresa, može i broj telefaksa, elektronska
adresa, telefonski broj i slično)
3. (a) Vrsta i količina dobara
(b) Mesto isporuke
(v) Ako je predviđena dodela po partijama, navesti partije i prihvatljivost
ponuda za jednu partiju, više partija i sve zajedno
4. Datum početka i predviđeni datum završetka ili trajanje isporuke
5. (a) Adresa službe i lice od koga se može tražiti konkursna dokumentacija
i dodatne informacije
(b) Vreme u kome se može preuzeti konkursna dokumentacija
(v) Iznos i način plaćanja konkursne dokumentacije (broj bankarskog računa na
koji treba doznačiti iznos)
6. (a) Datum i sat do kada se prima prijava
(b) Adresa na koju treba podneti prijavu
7. Podaci o finansijskim garancijama za istinitost ponude, ako se traže
8. Uslovi finansiranja i plaćanja i/ili pozivanja na odredbe u propisima
9. Pravni oblik povezivanja grupe ponuđača u okviru jedne ponude ukoliko je
ta ponuda izabrana kao najpovoljnija (član 51 Zakona o javnim nabavkama)
10. Uslovi koje mora da ispunjava ponuđač za utvrđivanje finansijske, poslovne
i tehničke sposobnosti (pored opštih uslova po članu 45 do 47 Zakona o javnim
nabavkama)
11. Datum kada se planira da kandidati moraju da podnesu ponude i predviđeni
datum odlučivanja o prihvatanju ponude
12. Kriterijumi za ocenjivanje ponuda
13. Eventualne druge informacije o nabavci
14. Datum i broj oglasa prethodnog raspisa, ako postoji
Datum slanja zahteva za objavljivanje ___________________
Datum prijema zahteva za objavljivanje _________________
Broj: |
|
|
Mesto: |
Pečat |
Ime i prezime predstavnika naručioca: |
Datum: |
|
|
|
|
Potpis |
OBR 3/6
RESTRIKTIVNI POSTUPAK
NABAVKA RADOVA
Zahtev za objavljivanje prve faze javnog poziva za dodelu nabavke radova u restriktivnom postupku
Na osnovu člana 70 i člana 72 stav 1 tračka 2 Zakona o javnim nabavkama naručujemo objavljivanje javnog poziva za dodelu nabavke radova u restriktivnom postupku sledeće sadržine:
1. Naručilac
2. Adresa naručioca (poštanski broj i adresa, može i broj telefaksa, elektronska
adresa, telefonski broj i slično)
3. (a) Opis i obim radova
(b) Mesto isporuke
(v) Ako je predviđena dodela partija, navesti obim partija i prihvatljivost
ponuda za jednu partiju, više partija ili za sve zajedno
4. Mesto izvođenja
5. Prihvatljivost ponude sa varijantama
6. Datum predviđenog početka i završetka ili vreme izvođenja
7. (a) Adresa službe i lice od koga se može tražiti konkursna dokumentacija
i dodatne informacije
(b) Vreme u kome se može preuzeti konkursna dokumentacija
(v) Iznos i način plaćanja konkursne dokumentacije (broj bankarskog računa na
koji treba doznačiti iznos)
8. (a) Datum i sat do kada se prima prijava
(b) Adresa na koju treba podneti prijavu
9. Podaci o finansijskim garancijama za istinitost ponude, ako se traže
10. Uslovi finansiranja i plaćanja i/ili pozivanja na odredbe u propisima
11. Pravni oblik povezivanja grupe ponuđača u okviru jedne ponude ukoliko je
ta ponuda izabrana kao najpovoljnija (član 51 Zakona o javnim nabavkama)
12. Uslovi koje mora da ispunjava ponuđač za utvrđivanje finansijske, poslovne
i tehničke sposobnosti (pored opštih uslova po čl. 45 do 47 Zakona o javnim
nabavkama)
13. Datum kada se planira da kandidati moraju da podnesu ponude i predviđeni
datum odlučivanja o prihvatanju ponude
14. Kriterijumi za ocenjivanje ponuda
15. Eventualne druge informacije o nabavci
16. Datum i broj oglasa prethodnog raspisa, ako postoji
Datum slanja zahteva za objavljivanje ___________________
Datum prijema zahteva za objavljivanje _________________
Broj: |
|
|
Mesto: |
Pečat |
Ime i prezime predstavnika naručioca: |
Datum: |
|
|
|
|
Potpis |
OBR 3/7
RESTRIKTIVNI POSTUPAK
NABAVKA USLUGA
Zahtev za objavljivanje prve faze javnog poziva za dodelu nabavke usluga u restriktivnom postupku
Na osnovu člana 70 i člana 72 stav 1 tačka 2 Zakona o javnim nabavkama naručujemo objavljivanje javnog poziva za dodelu nabavke usluga u restriktivnom postupku sledeće sadržine:
1. Naručilac
2. Adresa naručioca (poštanski broj i adresa, može i broj telefaksa, elektronska
adresa, telefonski broj i slično)
3. Vrsta i opis usluge i pozivanje na vrstu usluge prema Aneksu IA, odnosno
IB Zakona o javnim nabavkama
4. Ako je predviđena dodela nabavke po partijama posebno, navesti obim partija
i prihvatljivost ponuda za jednu partiju, više partija ili za sve zajedno (obavezni
podatak ako postoji namera da se dodela vrši po partijama)
5. Mesto izvršenja
6. Prihvatljivost ponude sa varijantama
7. Datum predviđenog početka i završetka ili vreme izvršenja
8. (a) Adresa službe i lice od koga se može tražiti konkursna dokumentacija
i dodatne informacije
(b) Vreme u kojem se može preuzeti konkursna dokumentacija
(v) Iznos i način plaćanja konkursne dokumentacije (broj bankarskog računa na
koji treba doznačiti iznos)
9. (a) Datum i sat do kada se prima prijava
(b) Adresa na koju treba podneti prijavu
10. Datum, vreme i mesto otvaranja ponuda
11. Podaci o finansijskim garancijama za istinitost ponude, ako se traže
12. Uslovi finansiranja i plaćanja i/ili pozivanja na odredbe u propisima
13. Pravni oblik povezivanja grupe ponuđača u okviru jedne ponude ukoliko je
ta ponuda izabrana kao najpovoljnija (član 51 Zakona o javnim nabavkama)
14. (a) Da li je realizacija nabavke te usluge zakonom, propisima ili upravnim
odlukama rezervisana za posebnu delatnost?
(b) Navođenje zakona, propisa i upravnih odluka koji se odnose na tu vrstu usluge
(v) Da li pravna lica moraju navesti imena i stručne kvalifikacije osoblja odgovornog
za izvršenje usluge?
15. Datum kada se planira da kandidati moraju da podnesu ponude i predviđeni
datum odlučivanja o prihvatanju ponude
16. Kriterijumi za ocenjivanje ponuda
17. Eventualne druge informacije o nabavci
18. Datum i broj oglasa prethodnog raspisa, ako postoji
Datum slanja zahteva za objavljivanje ___________________
Datum prijema zahteva za objavljivanje _________________
Broj: |
|
|
Mesto: |
Pečat |
Ime i prezime predstavnika naručioca: |
Datum: |
|
|
|
|
Potpis |
OBR 3/8
POSTUPAK SA POGAĐANJEM
NABAVKA DOBARA
Zahtev za objavljivanje javnog poziva za dodelu nabavke dobara u postupku sa pogađanjem
Na osnovu člana 70 i člana 72 stav 1 tačka 2 Zakona o javnim nabavkama naručujemo objavljivanje javnog poziva za dodelu nabavke dobara u postupku sa pogađanjem sledeće sadržine:
1. Naručilac
2. Adresa naručioca (poštanski broj i adresa, može i broj telefaksa, elektronska
adresa, telefonski broj i slično)
3. Navođenje odredbe Zakona o javnim nabavkama po kojoj se sprovodi postupak
4. (a) Vrsta i količina dobara
(b) Ako je predviđena dodela partija, navesti obim partije i prihvatljivost
ponuda za jednu partiju, više partija i sve zajedno
5. Mesto isporuke
6. Datum početka i predviđeni datum završetka ili trajanje isporuke
7. (a) Adresa službe i lice od koga se može tražiti konkursna dokumentacija
i dodatne informacije
(b) Vreme u kome se može preuzeti konkursna dokumentacija
(v) Iznos i način plaćanja konkursne dokumentacije (broj bankarskog računa na
koji treba doznačiti iznos)
8. (a) Datum i sat do kada se prima prijava
(b) Adresa na koju treba podneti prijavu
9. Datum, vreme i mesto otvaranja ponuda i predviđeni datum odlučivanja o prihvatanju
ponude
10. Podaci o finansijskim garancijama za istinitost ponude, ako se traže
11. Uslovi finansiranja i plaćanja i/ili pozivanja na odredbe u propisima
12. Pravni oblik povezivanja grupe ponuđača u okviru jedne ponude ukoliko je
ta ponuda izabrana kao najpovoljnija (član 51 Zakona o javnim nabavkama)
13. Uslovi koje mora da ispunjava ponuđač za utvrđivanje finansijske, poslovne
i tehničke sposobnosti (pored opštih uslova po čl. 45 do 47 Zakona o javnim
nabavkama)
14. Kriterijumi za ocenjivanje ponuda
15. Eventualne druge informacije o nabavci
16. Datum i broj oglasa prethodnog raspisa, ako postoji
17. Datum i broj oglasa neuspešnog raspisa
Datum slanja zahteva za objavljivanje ___________________
Datum prijema zahteva za objavljivanje _________________
Broj: |
|
|
Mesto: |
Pečat |
Ime i prezime predstavnika naručioca: |
Datum: |
|
|
|
|
Potpis |
OBR 3/9
POSTUPAK SA POGAĐANJEM
NABAVKA RADOVA
Zahtev za objavljivanje javnog poziva za dodelu nabavke radova u postupku sa pogađanjem
Na osnovu člana 70 i člana 72 stav 1 tačka 3 Zakona o javnim nabavkama naručujemo objavljivanje javnog poziva za dodelu nabavke radova u postupku sa pogađanjem sledeće sadržine:
1. Naručilac
2. Adresa naručioca (poštanski broj i adresa, može i broj telefaksa, elektronska
adresa, telefonski broj i slično)
3. Navođenje odredbe Zakona o javnim nabavkama po kojoj se sprovodi postupak
4. (a) Opis i obim radova
(b) Ako je predviđena dodela partija, navesti obim partija i prihvatljivost
ponuda za jednu partiju, više partija ili za sve zajedno
5. Mesto izvođenja radova
6. Prihvatljivost ponude sa varijantama
7. Datum predviđenog početka i završetka ili vreme izvođenja
8. (a) Adresa službe i lice od koga se može tražiti konkursna dokumentacija
i dodatne informacije
(b) Vreme u kome se može preuzeti konkursna dokumentacija
(v) Iznos i način plaćanja konkursne dokumentacije (broj bankarskog računa na
koji treba doznačiti iznos)
9. (a) Datum i sat do kada se prima prijava
(b) Adresa na koju treba podneti prijavu
10. Datum, vreme i mesto otvaranja ponuda i predviđeni datum odlučivanja o prihvatanju
ponude
11. Podaci o finansijskim garancijama za istinitost ponude, ako se traže
12. Uslovi finansiranja i plaćanja i/ili pozivanja na odredbe u propisima
13. Pravni oblik povezivanja grupe ponuđača u okviru jedne ponude ukoliko je
ta ponuda izabrana kao najpovoljnija (član 51 Zakona o javnim nabavkama)
14. Uslovi koje mora da ispunjava ponuđač za utvrđivanje finansijske, poslovne
i tehničke sposobnosti (pored opštih uslova po čl. 45 do 47 Zakona o javnim
nabavkama)
15. Kriterijumi za ocenjivanje ponuda
16. Eventualne druge informacije o nabavci
17. Datum i broj oglasa prethodnog raspisa, ako postoji
18. Datum i broj oglasa neuspešnog raspisa
Datum slanja zahteva za objavljivanje ___________________
Datum prijema zahteva za objavljivanje _________________
Broj: |
|
|
Mesto: |
Pečat |
Ime i prezime predstavnika naručioca: |
Datum: |
|
|
|
|
Potpis |
OBR 3/10
POSTUPAK SA POGAĐANJEM
OBJAVLJIVANJE
Zahtev za objavljivanje javnog poziva za dodelu nabavke usluga u postupku sa pogađanjem
Na osnovu člana 70 i člana 72 stav 1 tačka 3 Zakona o javnim nabavkama naručujemo objavljivanje javnog poziva za dodelu nabavke usluga u postupku sa pogađanjem sledeće sadržine:
1. Naručilac
2. Adresa naručioca (poštanski broj i adresa, može i broj telefaksa, elektronska
adresa, telefonski broj i slično)
3. Navođenje odredbe Zakona o javnim nabavkama po kojoj se sprovodi postupak
4. Vrsta i opis usluge i pozivanje na vrstu usluge prema Aneksu 1A, odnosno
1B Zakona o javnim nabavkama
5. Ako je predviđena dodela nabavke po partijama posebno, navesti obim partija
i prihvatljivost ponuda za jednu partiju, više partija ili za sve zajedno (obavezni
podatak ako postoji namera da se dodela vrši po partijama)
6. Mesto izvršenja
7. Prihvatljivost ponude sa varijantama
8. Datum predviđenog početka i završetka ili vreme izvršenja
9. (a) Adresa službe i lice od koga se može tražiti konkursna dokumentacija
i dodatne informacije
(b) Vreme u kome se može preuzeti konkursna dokumentacija
(v) Iznos i način plaćanja konkursne dokumentacije (broj bankarskog računa na
koji treba doznačiti iznos)
10. (a) Datum i sat do kada se prima prijava
(b) Adresa na koju treba podneti prijavu
11. Datum, vreme i mesto otvaranja ponuda
12. Podaci o finansijskim garancijama za istinitost ponude, ako se traže
13. Uslovi finansiranja i plaćanja i/ili pozivanja na odredbe u propisima
14. Pravni oblik povezivanja grupe ponuđača u okviru jedne ponude ukoliko je
ta ponuda izabrana kao najpovoljnija (član 51 Zakona o javnim nabavkama)
15. (a) Da li je realizacija nabavke te usluge zakonom, propisima ili upravnim
odlukama rezervisana za posebnu delatnost?
(b) Navođenje zakona, propisa i upravnih odluka koji se odnose na tu vrstu usluge
(v) Da li pravna lica moraju navesti imena i stručne kvalifikacije osoblja odgovornog
za izvršenje usluge
16. Kriterijumi za ocenjivanje ponuda
17. Eventualne druge informacije o nabavci
18. Datum i broj oglasa prethodnog raspisa, ako postoji
19. Datum i broj oglasa neuspešnog raspisa
Datum slanja zahteva za objavljivanje ___________________
Datum prijema zahteva za objavljivanje _________________
Broj: |
|
|
Mesto: |
Pečat |
Ime i prezime predstavnika naručioca: |
Datum: |
|
|
|
|
Potpis |
OBR 3/11
OBAVEŠTENJE O DODELI
DOBARA
Zahtev za objavljivanje obaveštenja o dodeli nabavke dobara
Na osnovu člana 70 i člana 74 stav 1 Zakona o javnim nabavkama naručujemo objavljivanje obaveštenja o dodeli nabavke dobara sledeće sadržine:
1. Naručilac
2. Adresa naručioca (poštanski broj i adresa naručioca, može i broj telefaksa,
elektronska adresa, telefonski broj i slično)
3. Datum izbora
4. Vrsta i količina dobara i mesto isporuke
5. Kriterijumi za dodelu nabavke i obrazloženje izbora; u slučaju da naručilac
nije izabrao isporučioca, navodi se obrazloženje i razlog za završetak postupka
bez dodele nabavke
6. Ime i adresa isporučioca kome je dodeljena nabavka
7. Ugovorna vrednost
8. Vrednost koju će izabrani ponuđač dodeliti podizvođačima
9. Broj primljenih ponuda
10. Vrednost najviše i najniže ponude (podatke od tačke 4 do 8 navesti za svaki
ugovor posebno ako je nabavka dodeljena po partijama)
11. Eventualne druge informacije o nabavci
12. Datum i broj oglasa poziva u prvoj fazi restriktivnog postupka u "Službenom
glasniku Republike Srbije", ako je bio objavljen
13. Broj oglasa prethodnog raspisa u "Službenom glasniku Republike Srbije"
Datum slanja zahteva za objavljivanje ___________________
Datum prijema zahteva za objavljivanje _________________
Broj: |
|
|
Mesto: |
Pečat |
Ime i prezime predstavnika naručioca: |
Datum: |
|
|
|
|
Potpis |
OBR 3/12
OBAVEŠTENJE O DODELI
RADOVA
Zahtev za objavljivanje obaveštenja o dodeli nabavke radova
Na osnovu člana 70 i člana 74 Zakona o javnim nabavkama naručujemo objavljivanje obaveštenja o dodeli nabavke radova sledeće sadržine:
1. Naručilac
2. Adresa naručioca (poštanski broj i adresa naručioca, može i broj telefaksa,
elektronska adresa, telefonski broj i slično)
3. Datum izbora
4. Vrsta i obim dodeljenih i mesto izvođenja
5. Kriterijumi za dodelu nabavke i obrazloženje izbora; u slučaju da naručilac
nije izabrao izvođača, navodi se obrazloženje i razlog za završetak postupka
bez dodele nabavke
6. Ime i adresa izvođača kome je dodeljena nabavka
7. Ugovorna vrednost
8. Vrednost koju će izabrani izvođač dodeliti podizvođačima
9. Broj primljenih ponuda
10. Vrednost najviše i najniže ponude (podatke od tačke 4 do 8 navesti za svaki
ugovor posebno ako je nabavka dodeljena po partijama)
11. Eventualne druge informacije o nabavci
12. Datum i broj oglasa poziva u prvoj fazi restriktivnog postupka u "Službenom
glasniku Republike Srbije", ako je bio objavljen
13. Broj oglasa prethodnog raspisa u "Službenom glasniku Republike Srbije"
Datum slanja zahteva za objavljivanje ___________________
Datum prijema zahteva za objavljivanje _________________
Broj: |
|
|
Mesto: |
Pečat |
Ime i prezime predstavnika naručioca: |
Datum: |
|
|
|
|
Potpis |
OBR 3/13
OBAVEŠTAVANJE O DODELI
USLUGA
Zahtev za objavljivanje obaveštenja o dodeli nabavke usluga
Na osnovu člana 70 i člana 74 Zakona o javnim nabavkama naručujemo objavljivanje obaveštenja o dodeli nabavke usluga sledeće sadržine:
1. Naručilac
2. Adresa naručioca (poštanski broj i adresa naručioca, može i broj telefaksa,
elektronska adresa, telefonski broj i slično)
3. Datum izbora
4. Vrsta i obim dodeljenih usluga
5. Kriterijumi za dodelu nabavke i obrazloženje izbora; u slučaju da naručilac
nije izabrao izvršioca, navodi se obrazloženje i razlog za završetak postupka
bez dodele nabavke
6. Ime i adresa izvršioca kome je dodeljena nabavka
7. Ugovorna vrednost
8. Vrednost koju će izabrani ponuđač dodeliti podizvođačima
9. Broj primljenih ponuda
10. Vrednost najviše i najniže ponude (podatke od tačke 4 do 8 navesti za svaki
ugovor posebno ako je nabavka dodeljena po partijama)
11. Eventualne druge informacije o nabavci
12. Datum i broj oglasa poziva u prvoj fazi restriktivnog postupka u "Službenom
glasniku Republike Srbije", ako je bio objavljen
13. Broj oglasa prethodnog raspisa u "Službenom glasniku Republike Srbije"
Datum slanja zahteva za objavljivanje ___________________
Datum prijema zahteva za objavljivanje _________________
Broj: |
|
|
Mesto: |
Pečat |
Ime i prezime predstavnika naručioca: |
Datum: |
|
|
|
|
Potpis |
OBR 3/14
KVALIFIKACIONI POSTUPAK
NABAVKA DOBARA
Zahtev za objavljivanje javnog poziva za kvalifikaciju ponuđača za isporuku dobara
Na osnovu člana 70 i člana 73 Zakona o javnim nabavkama naručujemo objavljivanje javnog poziva za kvalifikaciju ponuđača za isporuku dobara sledeće sadržine:
1. Naručilac
2. Adresa naručioca (poštanski broj i adresa naručioca, može i broj telefaksa,
elektronska adresa, telefonski broj i slično)
3. (a) Vrsta i količina dobara
(b) Mesto isporuke
(v) Ako je predviđena dodela partija, navesti partije i prihvatljivost ponude
za jednu partiju, više partija ili za sve zajedno
4. Datum početka i predviđeni datum završetka ili trajanje isporuke
5. (a) Adresa službe i lice od koga se može tražiti konkursna dokumentacija
za učešće u kvalifikacionom postupku i dodatne informacije
(b) Vreme u kome se može preuzeti konkursna dokumentacija
(v) Iznos i način plaćanja konkursne dokumentacije (broj bankarskog računa na
koji treba doznačiti iznos)
6. (a) Datum i sat do kada treba podneti ponudu
(b) Adresa na koju treba podneti ponudu
7. Pravni oblik povezivanja grupe ponuđača u okviru jedne ponude pošto je ta
ponuda izabrana kao najpovoljnija (član 51 Zakona o javnim nabavkama)
8. Uslovi koje mora da ispunjava ponuđač za utvrđivanje finansijske, poslovne
i tehničke sposobnosti pored opštih uslova po čl. 45 do 47 Zakona o javnim nabavkama
9. Eventualne druge informacije
10. Trajanje kvalifikacionog postupka
Datum slanja zahteva za objavljivanje ___________________
Datum prijema zahteva za objavljivanje _________________
Broj: |
|
|
Mesto: |
Pečat |
Ime i prezime predstavnika naručioca: |
Datum: |
|
|
|
|
Potpis |
OBR 3/15
KVALIFIKACIONI POSTUPAK
NABAVKA RADOVA
Zahtev za objavljivanje javnog poziva za kvalifikaciju ponuđača za izvođenje radova
Na osnovu člana 70 i člana 73 Zakona o javnim nabavkama naručujemo objavljivanje javnog poziva za kvalifikaciju ponuđača za izvođenje radova sledeće sadržine:
1. Naručilac
2. Adresa naručioca (poštanski broj i adresa naručioca, može i broj telefaksa,
elektronska adresa, telefonski broj i slično)
3. (a) Vrsta i količina radova
(b) Ako je predviđena dodela partija, navesti partije i prihvatljivost ponude
za jednu partiju, više partija ili za sve zajedno
4. Mesto izvođenja radova
5. Datum predviđenog početka i završetka ili vreme izvođenja
6. (a) Adresa službe i lice od koga se može tražiti konkursna dokumentacija
za učešće u kvalifikacionom postupku i dodatne informacije
(b) Vreme u kome se može preuzeti konkursna dokumentacija
(v) Iznos i način plaćanja konkursne dokumentacije (broj bankarskog računa na
koji treba doznačiti iznos)
7. (a) Datum i sat do kada treba podneti ponudu
(b) Adresa na koju treba podneti ponudu
8. Pravni oblik povezivanja grupe ponuđača u okviru jedne ponude pošto je ta
ponuda izabrana kao najpovoljnija (član 51 Zakona o javnim nabavkama)
9. Uslovi koje mora da ispunjava ponuđač za utvrđivanje finansijske, poslovne
i tehničke sposobnosti pored opštih uslova po čl. 45 do 47 Zakona o javnim nabavkama
10. Eventualne druge informacije
11. Trajanje kvalifikacionog postupka
Datum slanja zahteva za objavljivanje ___________________
Datum prijema zahteva za objavljivanje _________________
Broj: |
|
|
Mesto: |
Pečat |
Ime i prezime predstavnika naručioca: |
Datum: |
|
|
|
|
Potpis |
OBR 3/16
KVALIFIKACIONI POSTUPAK
NABAVKA USLUGA
Zahtev za objavljivanje javnog poziva za kvalifikaciju ponuđača za vršenje usluga
Na osnovu člana 70 i člana 73 Zakona o javnim nabavkama naručujemo objavljivanje javnog poziva za kvalifikaciju ponuđača za vršenje usluga sledeće sadržine:
1. Naručilac
2. Adresa naručioca (poštanski broj i adresa naručioca, može i broj telefaksa,
elektronska adresa, telefonski broj i slično)
3. Vrsta i opis usluge i poziv na vrstu usluge prema prilogu 1A, odnosno 1B
Zakona o javnim nabavkama
4. Prihvatljivost varijanti
5. Mesto izvršenja
6. Datum predviđenog početka i završetka ili vreme izvršenja
7. (a) Adresa službe i lice od koga se može tražiti konkursna dokumentacija
za učešće u kvalifikacionom postupku i dodatne informacije
(b) Vreme u kome se može preuzeti konkursna dokumentacija
(v) Iznos i način plaćanja konkursne dokumentacije (broj bankarskog računa na
koji treba doznačiti iznos)
8. (a) Datum i sat do kada treba podneti ponudu
(b) Adresa na koju treba podneti ponudu
9. Pravni oblik povezivanja grupe ponuđača u okviru jedne ponude pošto je ta
ponuda izabrana kao najpovoljnija (član 51 Zakona o javnim nabavkama)
10. Uslovi koje mora da ispunjava ponuđač za utvrđivanje finansijske, poslovne
i tehničke sposobnosti pored opštih uslova po čl. 45 do 47 Zakona o javnim
nabavkama
11. Eventualne druge informacije
12. Trajanje kvalifikacionog postupka
Datum slanja zahteva za objavljivanje ___________________
Datum prijema zahteva za objavljivanje _________________
Broj: |
|
|
Mesto: |
Pečat |
Ime i prezime predstavnika naručioca: |
Datum: |
|
|
|
|
Potpis |
OBR 3/17
PERIODIČNO OBAVEŠTENJE
NABAVKA DOBARA
Zahtev za objavljivanje periodičnog informativnog obaveštenja za nabavku dobara
Na osnovu člana 70 i člana 75 Zakona o javnim nabavkama naručujemo objavljivanje periodičnog informativnog obaveštenja za nabavke dobara sledeće sadržine:
1. Naručilac
2. Adresa naručioca (poštanski broj i adresa naručioca, može i broj telefaksa,
elektronska adresa, telefonski broj i slično)
3. Vrsta i količina dobara
4. Datum predviđenog početka i završetka ili vreme realizacije
5. Kako će se sprovoditi dodela nabavki
6. Uslovi koje mora da ispunjava ponuđač za utvrđivanje finansijske, poslovne
i tehničke sposobnosti pored opštih uslova po čl. 45 do 47 Zakona o javnim nabavkama
7. Eventualne druge informacije
Datum slanja zahteva za objavljivanje ___________________
Datum prijema zahteva za objavljivanje _________________
Broj: |
|
|
Mesto: |
Pečat |
Ime i prezime predstavnika naručioca: |
Datum: |
|
|
|
|
Potpis |
OBR 3/18
PERIODIČNO OBAVEŠTENJE
NABAVKA RADOVA
Zahtev za objavljivanje periodičnog informativnog obaveštenja za nabavku radova
Na osnovu člana 70 i člana 75 Zakona o javnim nabavkama naručujemo objavljivanje periodičnog informativnog obaveštenja za nabavke radova sledeće sadržine:
1. Naručilac
2. Adresa naručioca (poštanski broj i adresa naručioca, može i broj telefaksa,
elektronska adresa, telefonski broj i slično)
3. Vrsta radova i opis
4. Predviđeno vreme realizacije nabavke
5. Kako će se sprovoditi dodela nabavki
6. Uslovi koje mora da ispunjava ponuđač za utvrđivanje finansijske, poslovne
i tehničke sposobnosti pored opštih uslova po čl. 45 do 47 Zakona o javnim nabavkama
7. Eventualne druge informacije
Datum slanja zahteva za objavljivanje ___________________
Datum prijema zahteva za objavljivanje _________________
Broj: |
|
|
Mesto: |
Pečat |
Ime i prezime predstavnika naručioca: |
Datum: |
|
|
|
|
Potpis |
OBR 3/19
PERIODIČNO OBAVEŠTENJE
NABAVKA USLUGA
Zahtev za objavljivanje periodičnog informativnog obaveštenja za nabavku usluga
Na osnovu člana 70 i člana 75 Zakona o javnim nabavkama naručujemo objavljivanje periodičnog informativnog obaveštenja za nabavke usluga sledeće sadržine:
1. Naručilac
2. Adresa naručioca (poštanski broj i adresa naručioca, može i broj telefaksa,
elektronska adresa, telefonski broj i slično)
3. Vrsta usluge i opis
4. Predviđeno vreme realizacije nabavke
5. Kako će se sprovoditi dodela nabavki
6. Uslovi koje mora da ispunjava ponuđač za utvrđivanje finansijske, poslovne
i tehničke sposobnosti pored opštih uslova po čl. 45 do 47 Zakona o javnim nabavkama
7. Eventualne druge informacije
Datum slanja zahteva za objavljivanje ___________________
Datum prijema zahteva za objavljivanje _________________
Broj: |
|
|
Mesto: |
Pečat |
Ime i prezime predstavnika naručioca: |
Datum: |
|
|
|
|
Potpis |
OBR 3/20
JAVNI KONKURS
OBJAVLJIVANJE
Zahtev za objavljivanje konkursa
Na osnovu člana 106 Zakona o javnim nabavkama naručujemo objavljivanje javnog konkursa sledeće sadržine:
1. Naručilac
2. Adresa naručioca (poštanski broj i adresa, može i broj telefaksa, elektronska
adresa, telefonski broj i slično)
3. Predmet konkursa
4. (a) Adresa službe i lice od koga se može tražiti konkursna dokumentacija
i dodatne informacije
(b) Vreme u kome se može preuzeti konkursna dokumentacija
(c) Iznos i način plaćanja konkursne dokumentacije (broj bankarskog računa na
koji treba doznačiti iznos)
5. (a) Datum i sat do kada se prima prijava
(b) Adresa na koju treba podneti prijavu
6. Gde je to moguće, navesti da li je konkurs rezervisan za određene profesije
7. Gde je to potrebno, navesti imena članova žirija koji će ocenjivati ponude
8. Prognoza da li je odluka žirija obavezujuća za naručioca
9. Gde je to moguće, navesti broj i vrednost nagrada
10. Gde je to moguće, navesti detalje o naknadama za sve učesnike konkursa
11. Prognoza da li će pobedniku biti dodeljeni ugovori koji slede na osnovu
konkursa
12. Eventualne druge informacije o konkursu
Datum slanja zahteva za objavljivanje ___________________
Datum prijema zahteva za objavljivanje _________________
Broj: |
|
|
Mesto: |
Pečat |
Ime i prezime predstavnika naručioca: |
Datum: |
|
|
|
|
Potpis |
OBR 3/21
JAVNI KONKURS
OBAVEŠTENJE
Zahtev za objavljivanje obaveštenja o ishodu javnog konkursa
Na osnovu člana 106 Zakona o javnim nabavkama naručujemo objavljivanje javnog konkursa sledeće sadržine:
1. Naručilac
2. Adresa naručioca (poštanski broj i adresa, može i broj telefaksa, elektronska
adresa, telefonski broj i slično)
3. Opis projekta
4. Broj učesnika
5. Broj stranih učesnika
6. Pobednik ili pobednici konkursa
7. Navođenje nagrada, gde je to moguće
8. Eventualne druge informacije o konkursu
9. Datum i broj oglasa javnog raspisa konkursa
Datum slanja zahteva za objavljivanje ___________________
Datum prijema zahteva za objavljivanje _________________
Broj: |
|
|
Mesto: |
Pečat |
Ime i prezime predstavnika naručioca: |
Datum: |
|
|
|
|
Potpis |
OBR 4
REPUBLIKA SRBIJA
GRAD BEOGRAD - GRADSKA UPRAVA
Naručilac ______________________
Zapisnik o otvaranju ponuda
za _______________________________
objavljenih u "Službenom glasniku Republike Srbije"
broj ____ od ____
po postupku: _________________
1. Postupak otvaranja ponuda vođen je dana ______________ u
______ časova u ________________ (mesto otvaranja).
2. Otvaranje ponuda vodi ____________________ (navesti lice koje je nadležno
za otvaranje)
3. Konstatuje se da otvaranju ponuda prisustvuju dole navedeni predstavnici
ponuđača koji su podneli punomoćja.
Red. br. |
Ponuđač |
Predstavnik |
Punomoćje od |
|
4. Konstatuje se da su otvaranju prisustvovali i: |
|||
|
Ime i prezime drugih prisutnih lica
5. Blagovremeno, tj. do dana __________ do __________ sati, pristigle su ponude sledećih ponuđača, i to po navedenom redosledu:
Red. br. |
Naziv ili šifra |
Datum prijema |
Sat |
|
Neblagovremene ponude ___________________________
6. Naziv ili šifra ponuđača i cene iz ponude (u otvorenom postupku, drugoj fazi restriktivnog postupka i postupka sa pogađanjem) i eventualni drugi podaci o ponudi:
|
Red. br. |
Naziv ili šifra |
Cena |
Drugi podaci |
|
7. Eventualne primedbe predstavnika ponuđača sa punomoćjem
koje se odnose na postupak otvaranja ponuda:
8. Potpisi lica nadležnih za otvaranje
9. Potpisi prisutnih predstavnika ponuđača
10. Postupak otvaranja završen je u _______________ časova
Zapisnik vodio-la ____________________________________
Zapisnik uručen predstavnicima ponuđača
|
Ponuđač |
Ime i prezime predstavnika |
Potpis |
|
|
Datum i mesto ____________________1
____________
1 Obrazac se shodno primenjuje prema vrsti postupka
IZVEŠTAJ O DODELI UGOVORA
Nabavka dobara ili radova
OVIM SE DAJE SAGLASNOST NA IZVEŠTAJ O DODELI UGOVORA ZA JAVNU NABAVKU _____________________________________________ NARUČIOCA ____________________________________
Broj: ___________________
DIREKTOR
SEKRETARIJAT ZA FINANSIJE - UPRAVA ZA
|
|
OBR 5
Način korišćenja
1. Obrasci sadržani u ovoj dokumentaciji predviđaju detaljnu
proceduru za pregled i ocenu ponuda kod nabavke robe i radova.
2. Obrasci mogu biti promenjeni kako bi odgovarali specifičnim zahtevima konkursne
dokumentacije. Kada je to potrebno, izveštaj sadrži priloge koji će objasniti
detalje ocene ponuda ili kopije određenih delova konkursne dokumentacije. Napomene
treba koristiti često, kao i upućivanje na bitne odredbe u konkursnoj dokumentaciji.
3. Posebno se moraju naznačiti ugovori koji objedinjuju zajedno više manjih
ugovora (paket), koji može biti dodeljen kao jedan ugovor jednom ponuđaču ili
kao više ugovora jednom ili više ponuđača. U takvim slučajevima, ocena ponuda
radi se posebno, uključujući datu mogućnost za vezane popuste.
4. Naručilac mora proučiti ove obrasce i odredbe Pravilnika o postupku javnih
nabavki radi blagovremene pripreme stručnih i administrativnih uslova potrebnih
za ocenu ponuda.
5. Obrasci se shodno primenjuju prema vrsti postupka.
OBR 5
Sadržaj
Sažetak evaluacionih podataka i podataka o preporuci izbora
Obrasci
1. Izveštaj o cenama iz konkursne dokumentacije
2. Razmatranje ponuda
3. Neispravne ponude
4. Korekcija, konverzija i prilagođavanje cena iz ponuda
5. Ponude koje su uzete u proces ocene
6. Ocena ponuda
7. Upoređivanje ponuda
Aneksi
1. Podaci o ugovoru
2. Lista provera otvorenih ponuda
3. Zapisnik o otvaranju ponuda
4. Spisak prisutnih kod otvaranja ponuda
5. Spisak lica koja su preuzela konkursnu dokumentaciju
6. Zapisnik sa sastanka sa ponuđačima (po potrebi)
7. Zabeležba pitanja postavljenih od ponuđača i datih odgovora
8. Zabeležba izdatih izmena/dopuna u konkursnoj dokumentaciji
9. Zabeležba postavljenih pitanja i datih odgovora
10. Zabeležba primljenih prigovora i žalbi
OBR 5
Izveštaj o pregledu i oceni ponuda i podaci o preporuci izbora
1. Nabavka: |
|
Broj: |
|
2. Rok za podnošenje ponuda: |
|||
3. Vrednost nabavke: |
|||
4. IZVEŠTAJ O PREGLEDU I OCENI PONUDA: |
Broj |
Ponuđač |
Cena kod otvaranja |
Konverzija* |
Odgovara (da - ne) |
Procenjena cena |
Rangiranje |
Primedbe** |
|
Val. |
Din. |
|||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5. Ponuđač sa najnižom cenom (ni)je diskvalifikovan i ocenjen
je (nije ocenjen) kao sposoban da ispuni ugovor (navesti "da" ili
"ne"; ukoliko je navedeno "ne" objasniti razloge za diskvalifikaciju)
6. Na osnovu ocene ponuda (opisane u priloženom Izveštaju) sprovedene u skladu
sa konkursnom dokumentacijom, preporučujemo da se prihvati ponuda ponuđača koji
je ponudio najnižu cenu (naziv) _________________________ _________________________________,
a nije diskvalifikovan i ocenjen je kao sposoban da ispuni ugovor u skladu sa
konkursnom dokumentacijom i sledećim odredbama:
(navesti odredbe kao što su ispravljene matematičke greške, manja odstupanja,
alternative date za prihvatanje ponude, varijacije u količini kod prihvatanja
i dr.)
Komisija za stručnu ocenu ponuda:
_____________ |
_____________ |
_____________ |
_____________ |
_____________ |
_____________ |
_____________ |
_____________ |
_____________ |
ime |
potpis |
datum |
__________
Napomena:
* Samo ukoliko je ponuda data u stranoj valuti
** - navesti bitne podatke prilikom otvaranja, kao što su popusti, promene,
alternative i dr.
- ukoliko je ponuđač ocenjen kao neodgovarajući,
navesti precizne razloge
OBR 5
Obrazac 1
Izveštaj o cenama iz ponuda prilikom otvaranja
Nabavka:
Sledeće ponude su primljene do roka određenog (navesti vreme i datum) i otvoreni su odmah nakon isteka roka:
|
||
Broj |
Naziv ponuđača |
Cene (cene) iz ponude** |
|
||
|
|
|
|
____________
Napomena:
* Nacionalnost - zemlja u kojoj je sedište ponuđača (navesti i adresu sedišta
ako se ne nalazi na teritoriji Republike Srbije).
** Rubrika "Cena iz ponude" može se modifikovati kako bi se pokazale
komponente cene (npr. cene delova/rasporeda/komponenti) ukoliko je to moguće.
OBR 5
Obrazac 2
Razmatranje ponuda
Nabavka:
Ponuđač:
|
||
Zahtevi |
Napomena iz konkursne dokumentacije |
Primedbe |
|
||
Nabrojati uslove iz konkursne dokumentacije koje ponuđač
ne ispunjava nije odgovorio, od kojih je odstupio ili je naveo specifične
uslove: |
Deo; član ili odredba |
Navesti za sve neodgovarajuće unose prirodu neispunjavanja i da li je odstupanje, zadrška smatrana bitnom |
|
OBR 5
Obrazac 3
Neispravne ponude
Sledeće ponude su odbijene kao bitno neispravne:
|
||
Broj |
Ponuđač |
Razlozi odbijanja |
|
||
|
|
|
|
OBR 5
Obrazac 4
Korekcije, konverzije i prilagođavanje cena iz ponuda
Nabavka:
Ponuđač:
|
||
|
Valuta |
Primedbe |
|
||
1. |
Podneta cena iz ponude |
Vidi Obrazac 1 |
2. |
Računske greške |
(Objasniti razlog korekcija) |
3. |
Tačna cena iz ponude (1 + 2) |
|
4. |
Konvertovana cena iz ponude |
(Konverziju vršiti primenom metodologije i stopa navedenih u konkursnoj dokumentaciji) |
5. |
Korekcija kod nebitnih odstupanja, grešaka ili varijacija koje mogu biti kvantifikovane |
(Objasniti kako se došlo do prilagođavanja) |
6. |
Korigovana cena iz ponude (4 + 5) |
|
|
OBR 5
Obrazac 5
Ponude koje su uzete u proces ocene
Na osnovu tabele prilagođenih cena iz ponude i maksimalne primene kriterijuma iz konkursne dokumentacije, odlučeno je da se sledeće ponude uzmu u proces ocene:
|
||
Broj |
Ponuđač |
Korigovana cena |
|
||
|
|
|
|
OBR 5
Obrazac 6
Ocena ponuda
Nabavka:
Ponuđač:
|
||
Napomena iz konkursne dokumentacije |
Iznos (valuta) |
Primedbe |
|
||
1. Korigovana cena iz ponude |
|
|
|
|
|
2. Kriterijum za ocenu ponuda |
|
Objasniti i dokumentovati kako je primenjen i izračunat svaki kriterijum. |
|
|
|
|
|
Tačne napomene moraju biti za kriterijume iz konkursne dokumentacije. |
Ukupno za sve kriterijume |
|
|
3. Procenjena cena iz ponude (1 + 2) |
|
|
|
(uraditi onoliko primeraka Obrasca 6 koliko ima ponuđača koji nisu odbijeni kao neispravni)
OBR 5
Obrazac 7
Upoređivanje ponuda
Nabavka:
|
|||||
|
Ponuđač |
Ponuđač |
Ponuđač |
Ponuđač |
Ponuđač |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
|
|
|||||
Izvorna cena iz ponude |
|
||||
|
OBR 5
Aneks 1
Podaci o ugovoru
Nabavka:
Ugovor:
Procenjena vrednost nabavke:
Vrsta ugovora:
Vrsta nabavke:
Javni oglas - datum:
Pozvani ponuđači (datum):
Broj date konkursne dokumentacije:
Primljene ponude (datum):
Broj primljenih ponuda:
Izveštaj o oceni ponuda (datum):
Naziv, adresa i nacionalnost uspešnih ponuđača:2
Nacionalnost 2:3
Nacionalnost 3:2
Nacionalnost 4:2
Vrednost ugovora pri dodeli:
Valuta cene iz ponude:
Dinarski ekvivalent:
Stopa:
Dodela ugovora (datum):
Završetak ugovora (datum):
______________
2 U slučaju joint venture samo će adresa vodećeg
partnera biti navedena.
3 U slučaju joint venture nacionalnost vodećeg partnera
i svih drugih partnera biće navedena.
OBR 5
Aneks 2
Lista provera otvaranja ponuda
Nabavka:
Ponuđač:
|
||
Broj ponuda |
|
(navesti prijemni broj) |
Vreme prijema |
|
(navesti datum i čas) |
Obaveštenje o povlačenju |
Da Ne |
(ukoliko je "Da" navesti datum i čas) |
Obaveštenje o promeni |
Da Ne |
(ukoliko je "Da" navesti datum i čas) |
Naziv ponuđača |
|
|
Cena iz ponuda |
|
(u valuti/valutama iz ponude) |
Popusti |
|
(ukoliko postoje navesti ih) |
Alternative |
|
(ukoliko postoje navesti ih) |
Finansijsko obezbeđenje |
|
(ukoliko postoji navesti iznos) |
PRIMEDBE:
OBR 5
Aneks 3
Podaci o naručiocu
Zapisnik o otvaranju ponuda
za _____________________________
objavljenih u "Službenom glasniku Republike Srbije",
broj _____ od _____
po postupku: ____________________
1. Postupak otvaranja ponuda vođen je dana _______________
(mesto otvaranja)
u _____ časova u ___________________
2. Otvaranje ponuda vodi ______________________ (navesti lice koje je nadležno
za otvaranje)
3. Konstatuje se da otvaranju ponuda prisustvuju dole navedeni predstavnici
ponuđača koji su podneli punomoćja.
Red. br. |
Ponuđač |
Predstavnik |
Punomoćje od |
|
4. Konstatuje se da su otvaranju prisustvovali i:
Ime i prezime drugih prisutnih lica: _____________________
______________________________________________________
5. Blagovremeno, tj. do dana _________________ do _____________ sati, pristigle
su ponude sledećih ponuđača, i to po navedenom redosledu:
Red. br. ponude |
Naziv ili šifra ponuđača |
Datum prijema |
Sat |
|
Neblagovremene ponude ______________________________
6. Naziv ili šifra ponuđača i cene iz ponude (u otvorenom postupku, drugoj fazi restriktivnog postupka i postupka sa pogađanjem) i eventualni drugi podaci o ponudi:
Red. br. ponude |
Naziv ili šifra ponuđača |
Cena |
Drugi podaci po potrebi |
|
7. Eventualne primedbe predstavnika ponuđača sa punomoćjem
koje se odnose na postupak otvaranja ponuda:
8. Potpisi lica nadležnih za otvaranje
9. Potpisi prisutnih predstavnika ponuđača
10. Postupak otvaranja završen je u _______________ časova
Zapisnik vodio-la ____________________________________
Zapisnik uručen predstavnicima ponuđača
Ponuđač |
Ime i prezime predstavnika |
Potpis |
|
Datum i mesto ___________________
____________
Napomena: Obrazac se shodno primenjuje prema vrsti postupka
OBR 5
Aneks 4
Spisak prisutnih kod otvaranja ponuda
|
||
Ime |
Ponuđač |
Potpis |
|
||
|
|
|
|
OBR 5
Aneks 5
Spisak lica koja su preuzela konkursnu dokumentaciju
|
|
Preduzeće |
Datum |
|
|
|
|
|
OBR 5
Aneks 6
Zapisnik sa sastanka sa ponuđačima
(po potrebi)
____________________________________________________________________________
____________________________________________________________________________
OBR 5
Aneks 7
Zabeležba pitanja ponuđača i datih odgovora
____________________________________________________________________________
____________________________________________________________________________
OBR 5
Aneks 8
Zabeležba izdatih izmena/dopuna u konkursnoj dokumentaciji
|
||
Broj |
Napomena u članu ili odredbi konkursne dokumentacije |
Datum izdavanja |
|
||
|
|
|
|
OBR 5
Aneks 9
Zabeležba postavljenih pitanja i datih odgovora
|
|||
Ponuđač |
Datum poslatog pitanja |
Datum prijema odgovora |
Kratak opis pitanja |
|
|||
|
|
|
|
|
OBR 5
Aneks 10
Zabeležba primedbi i prigovora
|
||
Ponuđač ili podnosilac prigovora |
Datum prijema |
Kratak opis primedbe ili žalbe |
|
||
|
|
|
|
OBR 6
REPUBLIKA SRBIJA
GRAD BEOGRAD - GRADSKA UPRAVA
Naručilac ___________________________
Nabavka: __________________
Broj: ______________________
Datum: ____________________
Na osnovu člana 82 Zakona o javnim nabavkama ("Službeni glasnik Republike Srbije", broj 39/2002), dostavljamo vam
OBAVEŠTENJE O DODELI JAVNE NABAVKE
Na osnovu sprovedenog postupka za nabavku
__________ _________________________________________________
javna nabavka se dodeljuje ponuđaču: ____________________________
_______________________________________________________________________________________
STAREŠINA NARUČIOCA
_____________________
________________________