ODLUKA
O OBRAZOVANJU KOMISIJE ZA USKLAĐIVANJE RADA ORGANA DRŽAVNE UPRAVE NA POSLOVIMA U VEZI SA UPISOM NEPOKRETNOSTI KOJIMA RASPOLAŽU PRIVREDNI SUBJEKTI U DRŽAVNOJ I DRUŠTVENOJ SVOJINI U KATASTAR NEPOKRETNOSTI

("Sl. glasnik RS", br. 74/2003)

1. Obrazuje se Komisija za usklađivanje rada organa državne uprave na poslovima u vezi sa upisom nepokretnosti kojima raspolažu privredni subjekti u državnoj i društvenoj svojini u katastar nepokretnosti (u daljem tekstu: Komisija).

2. Zadatak Komisije je da razmatra pitanja u vezi sa upisom nepokretnosti kojima raspolažu privredni subjekti u državnoj i društvenoj svojini u katastar nepokretnosti, daje inicijative i predlaže mere koje se odnose na:

- usklađivanje rada organa državne uprave i rešavanje problema vezanih za upis nepokretnosti kojima raspolažu privredni subjekti u državnoj i društvenoj svojini u katastar nepokretnosti;

- izvršavanje propisa koje primenjuju nadležni organi u oblasti upisa u katastar nepokretnosti;

- unapređenje poslova u vezi sa upisom nepokretnosti kojima raspolažu privredni subjekti u državnoj i društvenoj svojini u katastar nepokretnosti.

3. Predsednika i članove Komisije imenuje Vlada Republike Srbije posebnim rešenjem.

4. Radi ostvarivanja svojih zadataka Komisija može tražiti od organa državne uprave potrebne podatke, obaveštenja ili izveštaje.

5. Komisija u svom radu može da angažuje naučne i obrazovne ustanove i naučne radnike, kao i da koristi stručnu pomoć koja se pruža u vidu međunarodnih projekata.

6. Stručne i administrativno tehničke poslove za potrebe Komisije obavljaće Ministarstvo urbanizma i građevina.

7. Ovu odluku objaviti u "Službenom glasniku Republike Srbije".