ODLUKAO POSTUPKU JAVNIH NABAVKI MALE VREDNOSTI("Sl. list AP Vojvodine", br. 22/2002, 4/2003 i 12/2003) |
I OPŠTE ODREDBE
Ovom odlukom uređuje se postupak javnih nabavki male vrednosti za dodelu ugovora o javnim nabavkama dobara, o javnim nabavkama usluga i o javnim nabavkama radova (u daljem tekstu: javna nabavka male vrednosti) za potrebe Skupštine Autonomne Pokrajine Vojvodine, Izvršnog veća Autonomne Pokrajine Vojvodine, pokrajinskih organa uprave, pokrajinskih upravnih organizacija, službi i direkcija - pokrajinskih organa (u daljem tekstu: Naručilac).
Javna nabavka male vrednosti je nabavka čija je procenjena vrednost niža od vrednosti određene u Zakonu o budžetu Republike Srbije.
Procenjena vrednost javne nabavke određuje se bez poreza na promet.
U postupku javne nabavke male vrednosti Naručilac mora da postupa u skladu sa načelima Zakona o javnim nabavkama i da, naročito, obezbedi:
- da potrošnja sredstava za Naručioca bude najekonomičnija, s obzirom na namenu i na predmet javne nabavke,
- da broj primljenih ponuda odnosno izvršenih provera omogućava celovit pregled tržišta,
- da se ne ograničava konkurencija između ponuđača, a naročito da se ne ograničavaju ponuđači primenom diskriminatorskih kriterijuma,
- da se sredstva mogu trošiti samo u okviru ugovora i predmeta ugovora, shodno Planu nabavki i odobrenim sredstvima za te namene,
- da se u svim elementima i fazama postupka ne pravi razlika među ponuđačima,
- da Naručilac, kao poverljive, mora da čuva sve podatke o ponuđačima, kao i sadržine u dokumentaciji o ponudi,
- da Naručilac mora da evidentira sve faze postupka javne nabavke male vrednosti,
- da pripremi konkursnu dokumentaciju i vodi postupak shodno Zakonu o javnim nabavkama i ovoj odluci.
Za određivanje predmeta javne nabavke male vrednosti, njegove procenjene vrednosti, za izbor postupka i njegovu ispravnost odgovara Naručilac.
II POSTUPAK JAVNE NABAVKE MALE VREDNOSTI
Pribavljanje ponuda (dodela ugovora)
Na osnovu godišnjih planskih akata i finansijskog plana Naručioca, pokrajinski sekretar, sekretar odnosno direktor Naručioca (u daljem tekstu: starešina Naručioca) donosi odluku o pokretanju postupka javne nabavke male vrednosti (obrazac OBR 1).
Odluka iz stava 1 ovog člana sadrži:
- redni broj javne nabavke male vrednosti za tekuću godinu,
- predmet javne nabavke male vrednosti,
- tehničko-tehnološke elemente predmeta javne nabavke male vrednosti,
- procenjenu vrednost javne nabavke male vrednosti,
- vreme sprovođenja javne nabavke male vrednosti i
- finansiranje javne nabavke male vrednosti (podatke o poziciji u Budžetu odnosno finansijskom planu).
Odluku iz stava 1 ovog člana parafira odgovorno lice za materijalno-finansijske poslove Naručioca, čime potvrđuje da za odnosnu nabavku Naručilac ima obezbeđena finansijska sredstva.
Postupak javnih nabavki male vrednosti vrši se pribavljanjem najmanje tri ponude (bez javnog oglašavanja).
Javne nabavke male vrednosti sprovodi Komisija za javne nabavke male vrednosti (u daljem tekstu: Komisija) koja se sastoji od predsednika i dva člana, a koju obrazuje starešina Naručioca posebnim rešenjem. Predsednik Komisije je diplomirani pravnik, jedan član je diplomirani ekonomista a drugi član se određuje od stručnih lica iz ostalih oblasti.
Komisija se obrazuje na period od 1 budžetske godine.
Komisija ima sekretara, bez prava odlučivanja u radu Komisije. Poslove sekretara Komisije obavlja zaposleni zadužen za pravne poslove prema opštem aktu o sistematizaciji poslova.
Pre početka rada predsednik, članovi i sekretar Komisije potpisuju Izjavu o objektivnosti i poverljivosti (OBR 2).
Radu Komisije mogu da prisustvuju samo predsednik, članovi i sekretar Komisije.
Komisija priprema konkursnu dokumentaciju, na osnovu koje ponuđači pripremaju ponude.
Konkursna dokumentacija sadrži:
- poziv za dostavljanje ponuda,
- predmet javne nabavke male vrednosti,
- uputstvo za sačinjavanje ponude,
- obrazac ponude,
- rok za dostavljanje ponuda, koji ne može biti kraći od 7 dana ni duži od 15 dana, od dana prijema poziva,
- elemente o kvalifikaciji i dokazivanju kvalifikacije ponuđača,
- obrazac izjave da ponuđač prihvata uslove iz poziva,
- (nacrt) ugovora,
- vrstu, tehničke karakteristike (specifikacije), kvalitet, količinu i opis dobara, radova ili usluga, način sprovođenja kontrole i obezbeđivanja garancije kvaliteta, rok izvršenja, mesto izvršenja, ili isporuke dobara, eventualne dodatne usluge i dr.,
- tehničku dokumentaciju i planove,
- uputstvo kako da se popuni profaktura i
- navođenje vrste finansijske garancije kojom ponuđači obezbeđuju ispunjenje svojih obaveza, kao i druge elemente koji su po proceni Komisije potrebni za izgradu ponude.
Komisija je dužna da ponuđače obavesti o strukturi cene predmeta javne nabavke male vrednosti, odnosno o elementima koji ulaze u cenu javne nabavke male vrednosti (naknada troškova prevoza, osiguranja, carine, poreza na promet, akciza i dr.).
Ponuđač je dužan da uz ponudu dostavi dokaze (dokumentovanje ponude) o ispunjenosti uslova za učešće u postupku dodele ugovora o javnim nabavkama male vrednosti:
- izvod iz sudskog ili drugog registra,
- potvrdu nadležnog poreskog organa o izmirenosti poreza,
- potvrdu nadležnog organa koji vodi evidenciju izdatih dozvola za obavljanje odgovarajuće delatnosti,
- bilans stanja za poslednje tri godine,
- spisak najvažnijih isporučenih dobara, izvedenih radova ili pruženih usluga u poslednje tri godine u formi potvrde,
- opis ponuđačeve tehničke opremljenosti, mera za obezbeđenje kvaliteta i kapaciteta za istraživanje i razvoj,
- izjavu o ključnom tehničkom osoblju, ekspertima i licima odgovornim za kontrolu kvaliteta,
- uzorak opisa ili fotografija proizvoda i opisa radova ili usluga koje će ponuđač izvesti odnosno pružiti,
- potvrdu ovlašćenog organa o kontroli kvaliteta i
- izveštaj o ispitivanju proizvoda, usluga ili radova od strane naručioca ili nadležnog organa kod složenih poslova i druge dokaze po proceni Komisije.
Ponuđač može da podnese samo jednu ponudu i ne može je menjati. U slučaju da jedan ponuđač podnese više ponuda, sve će mu biti odbijene.
Ako jednu ponudu podnese grupa ponuđača, dužni su da podnesu pravni akt kojim se obavezuju na zajedničko izvršenje i odgovornost ako dobiju ugovor.
Pogađanje između Naručioca i ponuđača o elementima ponude nije dopušteno.
Ako u postupku pribavljanja ponuda, Komisija Naručioca ne pribavi najmanje tri ponude, postupak se ponavlja.
Ugovor o javnoj nabavci se dodeljuje ponuđaču koji je ponudio najnižu cenu.
Izuzetno, Naručilac može da zaključi ugovor o javnoj nabavci male vrednosti u slučaju da je dobio samo jednu ponudu, a razlozi za podnošenje jedne ponude nisu na strani Naručioca.
Otvaranje ponuda je javno, osim ako Naručilac u odluci o pokretanju postupka ne odredi drugačije.
Naručilac je dužan da o vremenu i mestu otvaranja ponuda obavesti sve ponuđače u pozivu za podnošenje ponude.
O postupku otvaranja ponuda vodi se zapisnik koji sadrži:
- broj pod kojim je ponuda zavedena,
- naziv ponuđača,
- ponuđenu cenu,
- ispunjenost uslova,
- razlog za odbijanje ponude i dr.
Zapisnik o otvaranju ponuda se dostavlja u roku od tri dana od dana okončanja postupka otvaranja svim ponuđačima.
Posle provere i ocene ponuda Komisija vrši izbor najboljeg ponuđača i o dodeljenim ugovorima sastavlja izveštaj (OBR 3). Na osnovu izveštaja Naručilac obaveštava pismenim putem (OBR 4) ponuđače o dodeli ugovora o javnoj nabavci male vrednosti.
Na osnovu Izveštaja Komisije o dodeli ugovora o javnoj nabavci male vrednosti, starešina Naručioca zaključuje Ugovor sa izabranim ponuđačem.
Ugovor se priprema u skladu sa nacrtom, ako je isti bio sadržan u konkursnoj dokumentaciji.
Od donošenja odluke o pokretanju postupka do obaveštavanja ponuđača o dodeli ugovora o javnim nabavkama male vrednosti ne može da prođe više od 60 dana.
Ponuđač koji smatra da su mu u postupku javne nabavke povređena prava, može podneti zahtev za zaštitu prava, shodno odredbama Zakona o javnim nabavkama.
Izvršenje zaključenog ugovora se sprovodi po dinamici kako je to ugovoreno. Nadzor nad izvršenjem ugovora o javnoj nabavci male vrednosti vrši Komisija.
Na sve neispravnosti u garantnom roku primenjuju se odredbe Zakona o obligacionim odnosima i drugih pozitivnih propisa.
Kod sukcesivnih isporuka dobara, nabavki usluga u kontinuitetu i nabavki radova u kontinuitetu po jednom ugovornom odnosu za jednu godinu narudžbenice se mogu popunjavati, potpisivati, overiti i dostavljati jednom mesečno u iznosu koji odgovara srazmerno vrednosti ukupne nabavke.
Narudžbenica
Javne nabavke male vrednosti čija vrednost ne prelazi iznos od 50.000,00 dinara (postupak javne nabavke male vrednosti narudžbenicom) vrši zaposleni zadužen za materijalno-finansijsko poslovanje prema opštem aktu o sistematizaciji poslova, koga ovlašćuje, pismenim putem, starešina Naručioca (u daljem tekstu: ovlašćeno lice).
Ovlašćeno lice iz stava 1 ovog člana, samostalno pribavlja ponude, pri čemu se ponude mogu prikupljati neposredno, putem telefona, telefaksa i sl., a kod usmenog pribavljanja ponuda, obavezno se sastavlja pismena zabeleška sa potpisom ovlašćenog lica.
Najmanje jednom mesečno Komisija proverava ponude za nabavke čija vrednost ne prelazi iznos iz stava 1 ovog člana.
Postupak javne nabavke male vrednosti narudžbenicom započinje "zahtevom za izdavanje narudžbenice" (OBR 5).
U "zahtevu za izdavanje narudžbenice" određuje se naziv javne nabavke, redni broj javne nabavke, ovlašćeno lice, vrednost javne nabavke bez poreza na promet i izvor finansiranja javne nabavke (pozicija u budžetu i konto).
"Zahtev za izdavanje narudžbenice" parafira odgovorno lice za materijalno-finansijske poslove koje parafom potvrđuje da su sredstva za izvršenje javne nabavke male vrednosti obezbeđena.
"Zahtev za izdavanje narudžbenice" potpisuje starešina Naručioca, čime odobrava vršenje javne nabavke male vrednosti.
Ovlašćeno lice Naručioca dužno je da pre sprovođenja postupka javne nabavke male vrednosti na ekonomičan način izvrši neformalnu proveru (telefonom, faksom, internetom ili na drugi odgovarajući način).
Naručilac može javnu nabavku male vrednosti dodeliti narudžbenicom i u slučaju kada cenu proveri samo kod jednog potencijalnog ponuđača, a okolnosti ukazuju na to da na tržištu iz objektivnih razloga ili razloga povezanih sa zaštitom isključivih prava uslove javne nabavke ispunjava samo određeni ponuđač.
Ovlašćeno lice Naručioca je dužno da sačini izveštaj o sprovođenju postupka javnih nabavki male vrednosti narudžbenicom (OBR 6) u kome navodi bitne elemente koji su bili odlučujući za tok postupka i izbor ponuđača.
Javne nabavke male vrednosti (dobra, usluge i radovi) naručuju se narudžbenicom (OBR 7) koja se izdaje na osnovu "zahteva za izdavanje narudžbenice" i izveštaja o sprovođenju postupka.
Od zahteva za izdavanje narudžbenica do izdavanja narudžbenice ne može da prođe više od 14 dana.
Narudžbenicu potpisuje starešina Naručioca.
Naručilac je dužan da proveri kvalitativnu i kvantitativnu realizaciju javne nabavke male vrednosti narudžbenicom i da u slučaju nedostatka odmah preduzme odgovarajuće mere.
Naručilac je dužan da ponuđača koji nije izabran upozna sa dodelom javne nabavke male vrednosti samo u slučaju ako je isti to izričito tražio.
Gotovinsko plaćanje
Izuzetno, odnosno u slučajevima kada iz objektivnih razloga nije moguća dodela javnih nabavki male vrednosti putem narudžbenice iz člana 21 ove odluke (veoma mali iznos, izvođač odnosno isporučilac ne prima narudžbenice i sl.) dobro, usluga ili radovi mogu se platiti gotovinom iz blagajne, u visini do 10.000,00 dinara (OBR 8).
III EVIDENCIJA O ZAKLJUČENIM UGOVORIMA I ARHIVIRANJE DOKUMENTACIJE
Naručilac vodi posebne evidencije o zaključenim ugovorima u postupku javnih nabavki male vrednosti (posebno za dobra, usluge i ustupanje izvođenja radova), i to posebno evidenciju o javnim nabavkama male vrednosti prikupljanjem ponuda - dodelom ugovora, o javnim nabavkama male vrednosti narudžbenicom i o gotovinskom plaćanju.
Ugovori iz stava 1 ovog člana evidentiraju se u skladu sa Zakonom o javnim nabavkama.
O telefonskim kontaktima i proverama, kao i o ostalim kontaktima sa ponuđačima mora se sačiniti službena zabeleška. Elektronska pošta mora da se priloži spisima u štampanom obliku.
Dokumentacija o postupku javnih nabavki male vrednosti čuva se u skladu sa odredbama propisa o kancelarijskom poslovanju organa državne uprave.
IV PRELAZNE I ZAVRŠNE ODREDBE
Naručilac je dužan da, prilikom podnošenja zahteva za plaćanje (obrazac: ZP - shodno Uputstvu o radu trezora AP Vojvodine) Pokrajinskom sekretarijatu za finansije - Sektoru za trezor, uz originalne knjigovodstvene isprave - dokumentaciju (Ugovor, predračun, račun i dr.) dostavi i Izveštaj Komisije iz člana 16 ove odluke.
Naručilac je dužan da Službi za opšte i zajedničke poslove pokrajinskih organa, najkasnije do 28. februara tekuće godine, dostavi Izveštaj o zaključenim ugovorima o javnim nabavkama male vrednosti.
Služba za opšte i zajedničke poslove pokrajinskih organa je dužna da, u skladu sa članom 127 Zakona o javnim nabavkama, dostavi Upravi za javne nabavke Izveštaj o zaključenim ugovorima o javnim nabavkama male vrednosti u prethodnoj godini.
Sastavni deo ove odluke su sledeći obrasci:
- odluka o pokretanju postupka javne nabavke male vrednosti (OBR 1)
- izjava o objektivnosti i poverljivosti (OBR 2)
- izveštaj o dodeli ugovora o javnoj nabavci male vrednosti (OBR 3),
- obaveštenje o dodeli javne nabavke male vrednosti (OBR 4)
- zahtev za izdavanje narudžbenice (OBR 5)
- izveštaj o sprovođenju postupka javnih nabavki male vrednosti (OBR 6)
- narudžbenica (OBR 7)
- zahtev za gotovinsko plaćanje (OBR 8).
Izmene i dopune ove odluke vrše se na način i po postupku predviđenim za njeno donošenje.
Na pitanja koja nisu uređena ovom odlukom, neposredno se primenjuju odredbe Zakona o javnim nabavkama.
Ova odluka stupa na snagu osmog dana od dana objavljivanja u Službenom listu AP Vojvodine, a primenjivaće se od 1.1.2003. godine.
Samostalni član Odluke o izmenama
Odluke o postupku javnih nabavki male vrednosti
("Sl. list AP Vojvodine", br. 12/2003)
Član 2
Ova odluka stupa na snagu osmog dana od dana objavljivanja u "Službenom listu Autonomne Pokrajine Vojvodine".
OBR 1
Republika Srbija
Autonomna Pokrajina Vojvodina
Naručilac: __________________
___________________________
21000 Novi Sad, Bulevar Mihajla Pupina 16
Broj JNMV: ________________________
Datum: ____________________________
ODLUKA
O POKRETANJU POSTUPKA
JAVNE NABAVKE MALE VREDNOSTI
1. Predmet JNMV-dobro/usluga/radovi: ______________________________________________________
______________________________________________________________________________________
2. Tehničko-tehnološki elementi predmeta JNMV:
______________________________________________________________________________________
3. Procenjena vrednost JNMV: _____________________________________________________________
______________________________________________________________________________________
4. Vreme sprovođenja JNMV (datum realizacije nabavke i zaključenja
ugovora):
______________________________________________________________________________________
______________________________________________________________________________________
5. Finansiranje JNMV - pozicija u Budžetu odnosno finansijskom planu ______________________ konto __________________________________________________
6. Rok za podnošenje ponuda: ____________________________________________________________
7. Mesto, datum i vreme otvaranja ponuda: _________________________________________________
______________________________________________________________________________________
Starešina naručioca
________________
Potvrđujemo da naručilac |
|
OBR 2
IZJAVA
O OBJEKTIVNOSTI I POVERLJIVOSTI
Naziv javne nabavke male vrednosti: ________________________________
Ja, dole potpisani, izjavljujem i potvrđujem, da ću, kao član Komisije za javne nabavke male vrednosti - sekretar Komisije, izvršavati svoje obaveze pošteno i savesno. Moj doprinos radu u postupku javne nabavke male vrednosti povodom koje dajem ovu izjavu, biće objektivan i u potpunosti ću poštovati principe poštenog nadmetanja, a naročito ću izbegavati uslove kojima se favorizuje bilo koji proizvod, proizvođač, izvođač ili davalac usluge.
Saglasan sam da ću čuvati kao poverljive sve informacije ili dokumente koji su mi povereni, koje sam otkrio ili koji su pripremljeni za mene tokom ili kao rezultat pripreme tenderske procedure za ovu nabavku i saglasan sam da će oni biti korišćeni isključivo za svrhe pripreme ove nabavke i neće biti dati na uvid trećoj strani. Takođe, saglasan sam da neću zadržati kopije bilo kakve pismene informacije ili dokumenta koji su mi dostupni i da neću pomagati ili biti povezan sa bilo kojim ponuđačem u predmetnoj javnoj nabavci.
Poverljive informacije neće se dati na uvid bilo kojem zaposlenom ili drugom licu, izuzev ako on ne prihvati uslove iz ove izjave i istu potpiše.
Ime i prezime |
|
Potpis |
|
Mesto i datum |
|
OBR 3
Republika Srbija
Autonomna Pokrajina Vojvodina
Naručilac: __________________
___________________________
21000 Novi Sad, Bulevar Mihajla Pupina 16
Broj JNMV: ___________
Datum: _______________
IZVEŠTAJ
O DODELI UGOVORA O JAVNOJ NABAVCI MALE VREDNOSTI
1. Predmet JNMV-dobro/usluga/radovi: ______________________________________________________
______________________________________________________________________________________
2. Procenjena vrednost JNMV: _____________________________________________________________
______________________________________________________________________________________
3. Naručilac je pozvao sledeće ponuđače da daju ponude/predračune (način pozivanja: telefonom, pismeno i dr.): ______________________________________________________________________________________
4. Rok za davanje ponuda/predračuna: ______________________________________________________
5. U roku za podnošenje ponuda prispele su ponude ponuđača (blagovremen): ______________________________________________________________________________________
6. Sve blagovremene ponude su u skladu sa zahtevima naručioca
i podobne za dalje meritorno razmatranje (u slučaju da su ponude neispravne,
neadekvatne ili neprihvatljive - napisati koje i zašto):
______________________________________________________________________________________
______________________________________________________________________________________
7. Naručilac je ocenio ponude prema sledećim kriterijumima
(nalazi, tabele, ocenjivanja)
______________________________________________________________________________________
8. Na osnovu kriterijuma najbolji ponuđač je:
______________________________________________________________________________________
Predlažem da se ugovor zaključi sa navedenim ponuđačem,
9. Postupak je sproveden u prostorijama
Naručioca, dana ______ god.
Predsednik komisije
________________
OBR 4
Republika Srbija
Autonomna Pokrajina Vojvodina
Naručilac: __________________
___________________________
21000 Novi Sad, Bulevar Mihajla Pupina 16
Broj JNMV: _______________
Datum: ___________________
OBAVEŠTENJE
O DODELI UGOVORA O JAVNOJ NABAVCI MALE VREDNOSTI
Na osnovu sprovedenog postupka o dodeli ugovora o javnoj nabavci male vrednosti, a u skladu sa članom 82 Zakona o javnim nabavkama ("Službeni glasnik RS", br. 39/2002), za ______________________________ javna nabavka dodeljuje se: ______________________________________________________
Obrazloženje (nije obavezno):
Dostavljeno:
1.
2.
3.
Starešina naručioca
________________
OBR 5
Republika Srbija
Autonomna Pokrajina Vojvodina
Naručilac: __________________
___________________________
21000 Novi Sad, Bulevar Mihajla Pupina 16
Broj narudžbenice: __________
Broj JNMV: ______________
Datum: ____________________
ZAHTEV
ZA IZDAVANJE NARUDŽBENICE
Vrsta i količina dobra, odnosno vrsta i obim radova/usluga:
______________________________________________________________________________________
______________________________________________________________________________________
Ovlašćeno lice: _______________________________________________________________________
Naziv isporučioca odnosno izvođača: ______________________________________________________
Procenjena vrednost nabavke: ______________ din, bez poreza na promet.
Broj pozicije u budžetu _____________, konto ____________.
Visina još neiskorišćenih sredstava _______, paraf _____.
Obrazloženje:
Podnosi: ___________
Odobrava: _________
Starešina naručioca
_________________
OBR 6
Republika Srbija
Autonomna Pokrajina Vojvodina
Naručilac: __________________
___________________________
21000 Novi Sad, Bulevar Mihajla Pupina 16
Broj narudžbenice: __________
Broj JNMV: ______________
Datum: ____________________
IZVEŠTAJ O SPROVOĐENJU POSTUPKA
JAVNIH NABAVKI MALE VREDNOSTI NARUDŽBENICOM
1. Predmet JNMV - dobro/usluga/radovi: ____________________________________________________
______________________________________________________________________________________
2. Procenjena vrednost JNMV: _____________________________________________________________
______________________________________________________________________________________
3. Ovlašćeno lice je pozvao sledeće ponuđače da daju ponude/predračune
(način pozivanja: telefonom, pismeno i dr.):
______________________________________________________________________________________
4. U ostavljenom roku prispele su ponude ponuđača:
______________________________________________________________________________________
Predlažem da se javna nabavka male vrednosti putem narudžbenice
izvrši od
_________________________________.
Ovlašćeno lice
_________________
OBR 7
Republika Srbija
Autonomna Pokrajina Vojvodina
Naručilac: __________________
___________________________
21000 Novi Sad, Bulevar Mihajla Pupina 16
Broj narudžbenice: ___________
Broj JNMV: ________________
Datum: ____________________
PONUĐAČ: ______________________
NARUDŽBENICA
Na osnovu vaše Ponude broj _____ od ______ godine a u vezi
javne nabavke male vrednosti dobra/usluge/radova (opisati) ________________________________________________________________________________
molimo da nam do ____ godine izvršite isporuku/izvođenje sledeće količine/vrste
dobara/usluga/radova:
- količina/vrsta: ________________________
- cena: _______________________________
- način: ______________________________
- plaćanje: ____________________________
- ostalo: ______________________________
Ovlašćeno lice
________________
Starešina naručioca
________________
OBR 8
Republika Srbija
Autonomna Pokrajina Vojvodina
Naručilac: __________________
___________________________
21000 Novi Sad, Bulevar Mihajla Pupina 16
Broj JNMV: _______________
Datum: ___________________
ZAHTEV
ZA GOTOVINSKO PLAĆANJE
Vrsta i količina dobara, odnosno vrsta i obim usluge:
________________________________________________________________________________________
Naziv isporučioca odnosno izvođača:
________________________________________________________________________________________
Visina gotovinske isplate iz blagajne: _______________ dinara.
Obrazloženje (nije obavezno):
Podnosi: __________
Odobrava: _________
Starešina naručioca
________________