ODLUKAO PROGRAMU IZGRADNJE, ODRŽAVANJA I KORIŠĆENJA POSLOVNOG PROSTORA ZA PERIOD 1. JANUAR - 31. MART 2004. GODINE("Sl. list Grada Novog Sada", br. 2/2004 i 3/2004 - ispr.) |
Član 1
Ovom odlukom utvrđuje se privremeno finansiranje programa izgradnje, održavanja i korišćenja poslovnog prostora za period 1. januar - 31. mart 2004. godine (u daljem tekstu: Program) koji čini sastavni deo ove odluke.
Pod poslovnim prostorom u smislu ove odluke smatraju se poslovne zgrade i prostorije, montažni i manji montažni objekti i garaže, a koje je Grad Novi Sad poverio na upravljanje Javnom preduzeću "Poslovni prostor" u Novom Sadu (u daljem tekstu: Javno preduzeće).
Član 2
Izgradnja, održavanje i korišćenje poslovnog prostora na teritoriji Grada Novog Sada, privremeno, finansiraće se iz subvencija budžeta Grada Novog Sada u planski utvrđenom iznosu:
|
Naziv |
u dinarima |
% udeo |
1. |
Subvencije iz budžeta Grada po osnovu zakupnine poslovnog prostora |
50.000.000,00 |
100,0 |
|
|||
|
Ukupno: |
50.000.000,00 |
100,0 |
|
Napomena: Odlukom nije obuhvaćen porez na promet usluga
Član 3
Planirana sredstva iz člana 2 ove odluke raspoređuju se na određene osnovne namene u planiranim iznosima i procentualnim udelima:
|
dinara |
% udeo |
||
1. |
Izgradnja poslovnog prostora: |
|
|
|
|
a) |
dečije ustanove na Novom Naselju i Vidovdanskom naselju |
13.000.000,00 |
26,0 |
2. |
Rekonstrukcija, adaptacija, investiciono održavanje poslovnog prostora, sanacija objekata, ulaganje u instalacije grejanja i priključke za grejanje |
11.937.500,00 |
23,9 |
|
3. |
Izrada projektne dokumentacije |
1.125.000,00 |
2,3 |
|
|
(Svega 1+2+3) |
26.062.500,00 |
52,2 |
|
4. |
Obavezni rashodi na realizaciji programa |
23.937.500,00 |
47,8 |
|
4.2. |
Troškovi osiguranja osn. sredstava |
1.500.000,00 |
|
|
4.3. |
Porez na imovinu |
2.250.000,00 |
|
|
4.4. |
Porez na dobit preduzeća (akontacija) |
125.000,00 |
|
|
4.5. |
Porezi na promet |
75.000,00 |
|
|
4.6. |
Troškovi Javnog preduzeća (lična primanja zaposlenih sa doprinosima, sredstvima za rešavanje stambenih problema zaposlenih i ostala prava zaposlenih po K.U.), materijalni troškovi (električna energija, voda, kancelarijski materijal, veštačenje, sudski troškovi) |
18.837.500,00 |
|
|
4.7. |
Troškovi marketinga |
750.000,00 |
|
|
4.8. |
Troškovi štampanja časopisa "DaNS" |
400.000,00 |
|
|
|
||||
|
UKUPNO (1 do 4) |
50.000.000,00 |
100,0 |
|
|
Član 4
Upravni odbor može na predlog Izvršnog odbora Skupštine Grada Novog Sada da izvrši promenu namene sredstava i visinu sredstava za osnovne namene, raspoređenih članom 3 ove odluke sa tolerancijom 5 indeksnih poena kao i visinu novčanih sredstava u okviru osnovne namene.
Član 5
Upravni odbor i direktor Javnog preduzeća dužni su da upravljaju finansijskim sredstvima radi očuvanja realne vrednosti sredstava, angažovanjem slobodnih finansijskih sredstava, a najmanje u visini eskontne stope Narodne banke Jugoslavije.
U izuzetnim slučajevima, a u cilju realizacije Programa, Upravni odbor može da donese odluku o uzimanju kredita, pod najpovoljnijim uslovima, koristeći sve zakonske instrumente obezbeđenja vraćanja kredita.
Član 6
Otuđivanje, pribavljanje i davanje na korišćenje odnosno u zakup poslovnog prostora vrši se u skladu sa Zakonom o sredstvima u svojini Republike Srbije.
Član 7
Do stupanja na snagu Odluke o Programu izgradnje, održavanja i korišćenja poslovnog prostora za 2004. godinu davanje u zakup poslovnog prostora, kupovina, prodaja i zamena poslovnog prostora iz delatnosti Javnog preduzeća vršiće se prema postupku i na način određen Odlukom o programu izgradnje, održavanja i korišćenja poslovnog prostora u 2003. godini.
Član 8
Ova odluka stupa na snagu narednog dana od dana objavljivanja u "Službenom listu Grada Novog Sada", zbog neophodnosti primene od 1. januara 2004. godine.
PROGRAM
IZGRADNJE I ODRŽAVANJA POSLOVNOG PROSTORA ZA PERIOD 1.1. DO 31.3.2004. GODINE
I - Saglasno članu 3 Odluke o Programu izgradnje i održavanja poslovnog prostora za period 1.1. do 31.3.2004. godine, ovim Programom precizno se definišu svi objekti, odnosno poslovni prostori na kojima će se vršiti ulaganja
|
|||
R. br. |
Naziv |
U dinarima |
|
|
|||
1. |
|
Rashodi na izgradnji poslovnih poslovno-stambenih objekata: |
13.000.000,00 |
|
1.1. |
Izgradnja poslovnih objekata iz sredstava zakupnine |
13.000.000,00 |
|
|
- Izgradnja objekata dečje ustanove na Vidovdanskom naselju (nastavak radova iz 2003. godine) |
7.500.000,00 |
|
|
- Izgradnja objekata dečje ustanove na Novom Naselju (nastavak radova iz 2003. godine) |
5.500.000,00 |
2. |
|
Rashodi na adaptaciji, rekonstrukciji, sanaciji i održavanju poslovnih objekata - prostora |
11.950.000,00 |
|
2.1. |
Objekti na Petrovaradinskoj tvrđavi |
1.100.000,00 |
|
|
- "Oficirski paviljon" - sanacija |
1.100.000,00 |
|
2.2. |
Objekti obrazovanja i kulture |
7.100.000,00 |
|
|
- Vidovdansko naselje Škola "Milan Petrović" - dogradnja (nastavak radova) |
4.500.000,00 |
|
|
- Nikole Pašića 33 - "Francuski kulturni centar" - adaptacija |
1.000.000,00 |
|
|
- Kisač - KIC (adaptacija potkrovlja) |
1.000.000,00 |
|
|
- Kulturni centar - P. Drapšina 3 (adaptacija) |
600.000,00 |
|
2.3. |
Javni objekti od interesa lokalne samouprave |
1.000.000,00 |
|
|
- Budisava - Crkveni dom (nastavak radova na dogradnji) |
1.000.000,00 |
|
2.4. |
Održavanje i servisiranje instalacija i uređaja u poslovnim objektima - prostorima |
750.000,00 |
|
|
- Protivpožarni aparati, hidranti i oprema |
|
|
|
- Eskalatori |
|
|
|
- Klima uređaji |
|
|
|
- Trafo stanice |
|
|
|
- Liftovi |
|
|
|
- Oprema u objektima (Trg slobode 3. Trg mladenaca 7, Kralja Aleksandra 9, Vojvođanskih brigada 17, Duga kasarna, DPC Veternik) |
|
|
2.5. |
Poslovni objekti - poslovni prostori |
1.300.000,00 |
|
|
- Kralja Aleksandra 1 (sanacija krova i rekonstrukcija poslovnog prostora) |
500.000,00 |
|
|
- Trg Mladenaca 10 (adaptacija prizemlja, podruma, dvorišnog objekta) |
800.000,00 |
|
2.6. |
Hitne intervencije u poslovnim objektima - prostorima |
700.000,00 |
3. |
|
Rashodi na izradi projektne dokumentacije |
1.112.500,00 |
|
|
- Sigurna ženska kuća |
287.500,00 |
|
|
- Dečja ustanova na Novom Naselju (nastavak iz 2003. godine) |
100.000,00 |
|
|
- Oficirski paviljon (nastavak radova iz 2003. godine) |
495.000,00 |
|
|
- Veslački klub "Danubius" (nastavak radova) |
230.000,00 |
|
|||
|
|
|
26.062.500,00 |