ODLUKA
O PROGRAMU IZGRADNJE, ODRŽAVANJA I KORIŠĆENJA POSLOVNOG PROSTORA ZA PERIOD 1. JANUAR - 31. MART 2004. GODINE

("Sl. list Grada Novog Sada", br. 2/2004 i 3/2004 - ispr.)

Član 1

Ovom odlukom utvrđuje se privremeno finansiranje programa izgradnje, održavanja i korišćenja poslovnog prostora za period 1. januar - 31. mart 2004. godine (u daljem tekstu: Program) koji čini sastavni deo ove odluke.

Pod poslovnim prostorom u smislu ove odluke smatraju se poslovne zgrade i prostorije, montažni i manji montažni objekti i garaže, a koje je Grad Novi Sad poverio na upravljanje Javnom preduzeću "Poslovni prostor" u Novom Sadu (u daljem tekstu: Javno preduzeće).

Član 2

Izgradnja, održavanje i korišćenje poslovnog prostora na teritoriji Grada Novog Sada, privremeno, finansiraće se iz subvencija budžeta Grada Novog Sada u planski utvrđenom iznosu:

 

Naziv

u dinarima

% udeo

1.

Subvencije iz budžeta Grada po osnovu zakupnine poslovnog prostora

50.000.000,00

100,0


 

Ukupno:

50.000.000,00

100,0


Napomena: Odlukom nije obuhvaćen porez na promet usluga

Član 3

Planirana sredstva iz člana 2 ove odluke raspoređuju se na određene osnovne namene u planiranim iznosima i procentualnim udelima:

 

dinara

% udeo

1.

Izgradnja poslovnog prostora:

 

 

 

a)

dečije ustanove na Novom Naselju i Vidovdanskom naselju

13.000.000,00

26,0

2.

Rekonstrukcija, adaptacija, investiciono održavanje poslovnog prostora, sanacija objekata, ulaganje u instalacije grejanja i priključke za grejanje

11.937.500,00

23,9

3.

Izrada projektne dokumentacije

1.125.000,00

2,3

 

(Svega 1+2+3)

26.062.500,00

52,2

4.

Obavezni rashodi na realizaciji programa

23.937.500,00

47,8

4.2.

Troškovi osiguranja osn. sredstava

1.500.000,00

 

4.3.

Porez na imovinu

2.250.000,00

 

4.4.

Porez na dobit preduzeća (akontacija)

125.000,00

 

4.5.

Porezi na promet

75.000,00

 

4.6.

Troškovi Javnog preduzeća (lična primanja zaposlenih sa doprinosima, sredstvima za rešavanje stambenih problema zaposlenih i ostala prava zaposlenih po K.U.), materijalni troškovi (električna energija, voda, kancelarijski materijal, veštačenje, sudski troškovi)

18.837.500,00

 

4.7.

Troškovi marketinga

750.000,00

 

4.8.

Troškovi štampanja časopisa "DaNS"

400.000,00

 


 

UKUPNO (1 do 4)

50.000.000,00

100,0


Član 4

Upravni odbor može na predlog Izvršnog odbora Skupštine Grada Novog Sada da izvrši promenu namene sredstava i visinu sredstava za osnovne namene, raspoređenih članom 3 ove odluke sa tolerancijom 5 indeksnih poena kao i visinu novčanih sredstava u okviru osnovne namene.

Član 5

Upravni odbor i direktor Javnog preduzeća dužni su da upravljaju finansijskim sredstvima radi očuvanja realne vrednosti sredstava, angažovanjem slobodnih finansijskih sredstava, a najmanje u visini eskontne stope Narodne banke Jugoslavije.

U izuzetnim slučajevima, a u cilju realizacije Programa, Upravni odbor može da donese odluku o uzimanju kredita, pod najpovoljnijim uslovima, koristeći sve zakonske instrumente obezbeđenja vraćanja kredita.

Član 6

Otuđivanje, pribavljanje i davanje na korišćenje odnosno u zakup poslovnog prostora vrši se u skladu sa Zakonom o sredstvima u svojini Republike Srbije.

Član 7

Do stupanja na snagu Odluke o Programu izgradnje, održavanja i korišćenja poslovnog prostora za 2004. godinu davanje u zakup poslovnog prostora, kupovina, prodaja i zamena poslovnog prostora iz delatnosti Javnog preduzeća vršiće se prema postupku i na način određen Odlukom o programu izgradnje, održavanja i korišćenja poslovnog prostora u 2003. godini.

Član 8

Ova odluka stupa na snagu narednog dana od dana objavljivanja u "Službenom listu Grada Novog Sada", zbog neophodnosti primene od 1. januara 2004. godine.

 

PROGRAM
IZGRADNJE I ODRŽAVANJA POSLOVNOG PROSTORA ZA PERIOD 1.1. DO 31.3.2004. GODINE

I - Saglasno članu 3 Odluke o Programu izgradnje i održavanja poslovnog prostora za period 1.1. do 31.3.2004. godine, ovim Programom precizno se definišu svi objekti, odnosno poslovni prostori na kojima će se vršiti ulaganja


R. br.

Naziv

U dinarima


1.

 

Rashodi na izgradnji poslovnih poslovno-stambenih objekata:

13.000.000,00

 

1.1.

Izgradnja poslovnih objekata iz sredstava zakupnine

13.000.000,00

 

 

- Izgradnja objekata dečje ustanove na Vidovdanskom naselju (nastavak radova iz 2003. godine)

7.500.000,00

 

 

- Izgradnja objekata dečje ustanove na Novom Naselju (nastavak radova iz 2003. godine)

5.500.000,00

2.

 

Rashodi na adaptaciji, rekonstrukciji, sanaciji i održavanju poslovnih objekata - prostora

11.950.000,00

 

2.1.

Objekti na Petrovaradinskoj tvrđavi

1.100.000,00

 

 

- "Oficirski paviljon" - sanacija

1.100.000,00

 

2.2.

Objekti obrazovanja i kulture

7.100.000,00

 

 

- Vidovdansko naselje Škola "Milan Petrović" - dogradnja (nastavak radova)

4.500.000,00

 

 

- Nikole Pašića 33 - "Francuski kulturni centar" - adaptacija

1.000.000,00

 

 

- Kisač - KIC (adaptacija potkrovlja)

1.000.000,00

 

 

- Kulturni centar - P. Drapšina 3 (adaptacija)

600.000,00

 

2.3.

Javni objekti od interesa lokalne samouprave

1.000.000,00

 

 

- Budisava - Crkveni dom (nastavak radova na dogradnji)

1.000.000,00

 

2.4.

Održavanje i servisiranje instalacija i uređaja u poslovnim objektima - prostorima

750.000,00

 

 

- Protivpožarni aparati, hidranti i oprema

 

 

 

- Eskalatori

 

 

 

- Klima uređaji

 

 

 

- Trafo stanice

 

 

 

- Liftovi

 

 

 

- Oprema u objektima (Trg slobode 3. Trg mladenaca 7, Kralja Aleksandra 9, Vojvođanskih brigada 17, Duga kasarna, DPC Veternik)

 

 

2.5.

Poslovni objekti - poslovni prostori

1.300.000,00

 

 

- Kralja Aleksandra 1 (sanacija krova i rekonstrukcija poslovnog prostora)

500.000,00

 

 

- Trg Mladenaca 10 (adaptacija prizemlja, podruma, dvorišnog objekta)

800.000,00

 

2.6.

Hitne intervencije u poslovnim objektima - prostorima

700.000,00

3.

 

Rashodi na izradi projektne dokumentacije

1.112.500,00

 

 

- Sigurna ženska kuća

287.500,00

 

 

- Dečja ustanova na Novom Naselju (nastavak iz 2003. godine)

100.000,00

 

 

- Oficirski paviljon (nastavak radova iz 2003. godine)

495.000,00

 

 

- Veslački klub "Danubius" (nastavak radova)

230.000,00


 

 

 

26.062.500,00