PRAVILNIK
O POSTUPKU JAVNIH NABAVKI

("Sl. list grada Beograda", br. 4/2003 i 12/2004)

I OPŠTE ODREDBE

Član 1

Ovim pravilnikom bliže se uređuje postupak javnih nabavki dobara i usluga i ustupanja izvođenja radova procenjene vrednosti preko 600.000 dinara, kada su naručioci nabavki korisnici sredstava budžeta grada Beograda:

Procenjena vrednost nabavke određuje se bez poreza na promet.

Član 2

Naručioci u smislu ovog pravilnika su organi, organizacije i službe Gradske uprave i Fond za finansiranje izgradnje stanova solidarnosti (u daljem tekstu: naručilac).

Član 3

Javnom nabavkom, u smislu ovog pravilnika, smatra se pribavljanje dobara i usluga ili ustupanje izvođenja radova od strane naručioca iz člana 2 ovog pravilnika, u skladu sa Zakonom o javnim nabavkama i ovim pravilnikom.

Član 4

Građevinskim radovima, u smislu ovog pravilnika, smatraju se izvođenje građevinskih i građevinsko-zanatskih radova, ugradnja instalacija, postrojenja i opreme i rekonstrukcija ili dogradnja objekata.

Član 5

Za određivanje predmeta javne nabavke, procenjivanje njegove vrednosti, izbor postupka i njegovu ispravnost odgovoran je naručilac.

Član 6

Dodela ugovora o javnoj nabavci u smislu člana 1 ovog pravilnika vrši se u otvorenom postupku, u restriktivnom postupku i postupku sa pogađanjem.

Član 7

Dodela ugovora o javnoj nabavci vrši se, po pravilu, u otvorenom postupku u svim nabavkama, osim u onim nabavkama za koje se dodela vrši u drugim postupcima, u skladu sa Zakonom o javnim nabavkama.

II POSTUPAK NABAVKE

1. Pokretanje postupka

Član 8

Naručilac može da počne postupak javne nabavke ako je ona predviđena Planom nabavki i ako su za nju obezbeđena sredstva u budžetu grada Beograda za tekuću godinu.

Plan iz stava 1 ovog člana donosi Izvršni odbor Skupštine grada do 1. februara tekuće godine.

Član 9

Postupak javne nabavke pokreće naručilac donošenjem odluke u pisanom obliku, koja sadrži:

1. redni broj javne nabavke za tekuću godinu,

2. predmet javne nabavke,

3. vrednost javne nabavke kako je naručilac procenjuje i očekuje u ponudama,

4. okvirne datume u kojima će se sprovoditi pojedinačne faze postupka javne nabavke,

5. podatke o budžetskoj poziciji za plaćanje te nabavke,

6. vrstu postupka dodele javne nabavke,

7. vrstu kriterijuma koji će se primenjivati prilikom ocene ponuda,

8. obrazovanje komisije za stručnu ocenu ponuda.

Uprava za javne nabavke svojim parafom potvrđuje da Odluka o pokretanju postupka javne nabavke sadrži sve potrebne elemente.

Sekretarijat za finansije, svojim parafom potvrđuje da su na navedenoj aproprijaciji obezbeđena sredstva za realizaciju javne nabavke.

Izvršni odbor Skupštine grada Beograda, daje saglasnost na Odluku o pokretanju postupka na obrascu koji čini sastavni deo ovog pravilnika (OBR 1).

Izuzetno od prethodnog stava ovog člana, kada se donosi odluka u postupku sa pogađanjem bez prethodnog objavljivanja za dodatne isporuke prvobitnog dobavljača, dodatne radove ili dodatne usluge Izvršni odbor Skupštine grada Beograda ne daje saglasnost na istu.

2. Komisija za stručnu ocenu ponuda

Član 10

Za svaku pojedinačnu javnu nabavku obrazuje se Komisija za stručnu ocenu ponuda (u daljem tekstu: Komisija).

Komisija ima najmanje pet članova, a broj članova mora biti neparan.

Najmanje jedan član Komisije mora biti diplomirani pravnik, najmanje tri člana moraju biti stručnjaci iz oblasti iz koje se vrši javna nabavka, a u odluci o pokretanju postupka mora se navesti zanimanje članova komisije.

Član 11

U slučaju javne nabavke dobara i usluga i ustupanja izvođenja radova procenjene vrednosti do 6.000.000 dinara, jedan član Izvršnog odbora Skupštine grada obavezno je član Komisije.

U slučaju javne nabavke dobara i usluga i ustupanja izvođenja radova procenjene vrednosti preko 6.000.000 dinara, dva člana Izvršnog odbora Skupštine grada obavezno su članovi Komisije.

Član 12

(Brisan)

3. Konkursna dokumentacija

Član 13

Konkursnu dokumentaciju za javnu nabavku dobara i usluga priprema naručilac, na način utvrđen Zakonom o javnim nabavkama.

Sekretarijat za finansije - Uprava za investicije, priprema i odgovorna je za izradu konkursne dokumentacije za ustupanje izvođenja građevinskih radova.

Član 14

Naručilac je dužan da, u skladu sa Zakonom o javnim nabavkama, omogući zainteresovanim ponuđačima neposredni uvid u konkursnu dokumentaciju, a ukoliko im je, na njihov zahtev, dostavi poštom, telefaksom ili elektronskom poštom - može naplatiti samo troškove umnožavanja i dostavljanja.

Član 15

Naručilac u konkursnoj dokumentaciji mora od ponuđača tražiti finansijske garancije.

Kada je predmet ugovora o javnoj nabavci izvođenje građevinskih radova, naručioci su obavezni da u konkursnoj dokumentaciji predvide dostavljanje overene izjave od ponuđača da će u roku od 30 dana od dana potpisivanja ugovora dostaviti dokaz o plaćenoj premiji polise za osiguranje od odgovornosti prema trećim licima i stvarima i polisu osiguranja objekta u izgradnji.

Naručilac je dužan da na model ugovora pribavi saglasnost Gradskog javnog pravobranilaštva.

Član 16

Naručilac je obavezan da na konkursnu dokumentaciju pribavi saglasnost Uprave za javne nabavke.

Uprava za javne nabavke dužna je da se o dostavljenoj konkursnoj dokumentaciji izjasni u roku od sedam dana, a kada se radi o složenim nabavkama - u roku od 15 dana.

Ukoliko se Uprava za javne nabavke ne izjasni u rokovima iz stava 2 ovog člana, smatraće se da je data saglasnost na dostavljenu konkursnu dokumentaciju.

Naručilac je dužan da postupi po primedbama Uprave za javne nabavke u roku koji mu je ostavljen i da ispravljenu konkursnu dokumentaciju Upravi za javne nabavke.

Uprava za javne nabavke dužna je da se, u roku od tri dana, izjasni o dostavljenoj ispravljenoj konkursnoj dokumentaciji.

U slučaju da naručilac ne poseduje saglasnost Uprave za javne nabavke ili dokaz da je takvu saglasnost tražio, postupak javne nabavke će se poništiti.

Član 17

Naručilac je dužan da na izmene ili dopune konkursne dokumentacije u toku postupka zatraži saglasnost Uprave za javne nabavke, pre nego što takve izmene ili dopune dostavi ponuđačima.

Uprava za javne nabavke dužna je da se u roku od tri dana izjasni o dostavljenim izmenama ili dopunama. Ukoliko se Uprava za javne nabavke ne izjasni u navedenom roku, smatraće se da je data saglasnost na izmene ili dopune konkursne dokumentacije.

4. Javno objavljivanje

Član 18

Oglas o javnoj nabavci obavezno se objavljuje u "Službenom glasniku Republike Srbije", najmanje jednim dnevnim novinama koje se distribuiraju na celoj teritoriji Republike Srbije i na zvaničnom Web site-u grada Beograda.

Oglas o javnoj nabavci priprema se na obrascima koji čine sastavni deo ovog pravilnika (OBR 2/1-2/8).

5. Otvaranje ponuda

Član 19

Otvaranje ponuda se, po pravilu, vrši javno osim u slučajevima predviđenim zakonom.

Član 20

Ponude otvara Komisija.

Komisija vodi zapisnik o otvaranju ponuda prema obrascu koji čini sastavni deo ovog pravilnika (OBR 3).

Član 21

Otvaranje ponuda se vrši na mestu i u vreme koji su označeni u oglasu javnog poziva, odnosno u pozivu za podnošenje ponude u konkursnoj dokumentaciji.

Komisija će u roku od 30 minuta od isteka roka koji naručilac utvrdi za dostavljanje ponuda, otvoriti sve blagovremene ponude.

Član 22

Lica koja imaju pristup podacima iz ponuda moraju kao poverljive čuvati sve podatke iz ponuda, osim podataka koji su navedeni u zapisniku o otvaranju ponuda, ukoliko je otvaranje javno.

Član 23

Predstavnici ponuđača koji žele da učestvuju u postupku otvaranja u ime ponuđača podnose punomoćje za učešće na otvaranju.

Naručilac je dužan da pozove sve predstavnike ponuđača, ukoliko vreme i mesto otvaranja ponuda nije bilo naznačeno u javnom oglasu.

Član 24

Na otvaranju ponuda Komisija utvrđuje:

1. punomoćje za podnošenje ponude;

2. imena članova Komisije;

3. broj prispelih i blagovremenih ponuda;

4. broj otkupljene ili preuzete konkursne dokumentacije;

5. podatke iz ponuda kao što su: ime i adresa ponuđača, cena iz ponude sa eventualnim popustima i alternativama, postojanje finansijske garancije, ukoliko je tražena.

Komisija ne sme učiniti dostupnim javnosti elemente ponude koji bi predstavljali kršenje poslovne tajne.

Po utvrđivanju podataka iz stava 1 ovog člana, prisutni članovi Komisije označavaju sve delove ponude, kako bi se u slučaju kasnije zamene to moglo utvrditi.

Pre završetka otvaranja ponuda, Komisija će pozvati sve prisutne predstavnike ponuđača da daju eventualne primedbe koje se odnose na postupak otvaranja. Primedbe se unose u zapisnik o otvaranju ponuda.

Član 25

Zapisnik o otvaranju ponuda potpisuju sva lica koja su prisustvovala otvaranju ponuda, bez obzira u kojem su svojstvu bila prisutna.

Zapisnik iz stava 1 ovog člana dostavlja se svim ponuđačima u roku od tri dana od dana otvaranja ponuda, bez obzira da li su prisustvovali otvaranju ponuda.

6. Pregled i ocena ponuda

Član 26

Po okončanju otvaranja ponuda, Komisija pristupa pregledu i oceni blagovremenih ponuda.

Član 27

Komisija utvrđuje da li ponude u potpunosti ispunjavaju zahteve iz konkursne dokumentacije, odnosno da li sadrže sve elemente zadate u konkursnoj dokumentaciji.

Ukoliko se utvrdi da ponuda ne ispunjava sve zahteve iz konkursne dokumentacije, takva ponuda se odbija kao na ispravna.

Član 28

Nakon utvrđivanja ispravnosti ponuda, Komisija utvrđuje da li ponude potpuno odgovaraju svim tehničkim specifikacijama i da li potpuno odgovaraju svim kriterijumima, uslovima i eventualnim kvalifikacionim zahtevima.

Ukoliko se utvrdi da ponuda ne odgovara svim tehničkim specifikacijama, takva ponuda se može odbiti kao neodgovarajuća.

Ukoliko se utvrdi da ponuda ne odgovara svim kriterijumima, uslovima i eventualnim kvalifikacionim zahtevima, takva ponuda se može odbiti kao neprihvatljiva.

Član 29

Osnovni kriterijum za ocenjivanje ponuda je ekonomski najpovoljnija ponuda.

Kriterijume za ocenu ponuda utvrđuje naručilac u konkursnoj dokumentaciji, uzimajući u obzir vrstu, tehničku složenost, trajanje i vrednost javne nabavke.

O pregledu i oceni ponuda sačinjava se pisani izveštaj sa preporukom o izboru ponuđača, na obrascu koji je sastavni deo ovog pravilnika (OBR 4), koji potpisuju članovi komisije koji su prisustvovali pregledu i oceni ponuda i stručno lice koje obavlja poslove za komisiju.

7. Izveštaj o dodeli ugovora

Član 30

Naručilac je dužan da sastavi pisani izveštaj o svakom dodeljenom ugovoru o javnoj nabavci, na obrascu koji je sastavni deo ovog pravilnika (OBR 5).

Izveštaj iz stava 1 ovog člana naručilac je dužan da sastavi i u postupku sa pogađanjem, bez prethodnog objavljivanja, za dodatne isporuke prvobitnog dobavljača, dodatne radove ili dodatne usluge.

Izveštaj iz stava 1 ovog člana potpisuju stručno lice naručioca koje obavlja poslove za Komisiju i starešina naručioca.

Naručilac je dužan da donese odluku o dodeli ugovora o javnoj nabavci.

Član 31

Naručilac dostavlja izveštaj iz člana 30 ovog pravilnika Upravi za javne nabavke radi davanja mišljenja.

Uprava za javne nabavke dužna je da u roku od sedam dana da mišljenje o dostavljenom izveštaju.

Ukoliko se Uprava za javne nabavke ne izjasni u roku iz stava 2 ovog člana, smatraće se da na izveštaj nema primedbi.

Član 32

Naručilac je dužan da postupi po primedbama Uprave za javne nabavke.

Ukoliko naručilac smatra da primedbe Uprave za javne nabavke nisu opravdane ili da sa njim bitno menja izbor ponuđača na način koji nije opravdan, izveštaj o dodeli ugovora podnosi Izvršnom odboru Skupštine grada, sa obrazloženjem zašto nije postupljeno po primedbama Uprave za javne nabavke.

Ukoliko naručilac ne dostavi izveštaj Upravi za javne nabavke ili ne poseduje dokaz da je Upravi dostavio izveštaj, takav izveštaj neće se razmatrati od strane Izvršnog odbora Skupštine grada i ugovor o javnoj nabavci ne može se dodeliti.

Član 33

Naručilac je odgovoran ukoliko obavesti ponuđače o dodeli ugovora bez prethodno pribavljenog mišljenja Uprave za javne nabavke i saglasnosti Izvršnog odbora Skupštine grada.

U slučaju iz stava 1 ovog člana postupak javne nabavke se poništava.

8. Obaveštenje i zaključenje ugovora

Član 34

Naručilac je dužan da nakon pribavljanja mišljenja Uprave za javne nabavke i saglasnosti Izvršnog odbora Skupštine grada na izveštaj iz člana 30 ovog pravilnika, odmah pošalje obaveštenje o dodeli ugovora o javnoj nabavci svim ponuđačima.

Član 35

Naručilac je dužan da nakon dobijanja saglasnosti Izvršnog odbora i nakon proteka roka za zahtev za zaštitu prava, ugovor pre potpisivanja dostavi na overu Gradskom javnom pravobranilaštvu.

Član 35a

O zahtevu za zaštitu prava, podnetom po odredbama Zakona, starešina naručioca donosi rešenje, uz saglasnost Izvršnog odbora Skupštine grada.

Član 36

Naručilac je dužan da šestomesečno podnosi izveštaj o dodeljenim javnim nabavkama.

Izveštaj iz stava 1 ovog člana podnosi se Upravi za javne nabavke do 15. jula, odnosno 15. januara na obrascima koje utvrđuje Uprava za javne nabavke Republike Srbije.

Čl. 37-43

(Brisano)

III PRELAZNE I ZAVRŠNE ODREDBE

Član 44

Odredbe ovog pravilnika shodno se primenjuju na javna preduzeća, ustanove i službe čiji je osnivač grad Beograd, kao i javna preduzeća i druga preduzeća u kojima grad Beograd poseduje više od 50% akcija, odnosno udela i preduzeća u kojima više od polovine članova organa upravljanja čine predstavnici grada Beograda.

Subjekti iz stava 1 ovog člana dužni su da do 1. marta 2003. godine obrazuju svoje službe za javne nabavke.

Član 45

Komisije za stručnu ocenu ponuda za javne nabavke u javnim preduzećima, ustanovama i službama i drugim preduzećima iz člana 44 ovog pravilnika obrazuju se u skladu sa ovim pravilnikom.

U slučaju javne nabavke vrednosti preko 6.000.000 dinara jedan član Komisije iz stava 1 ovog člana mora biti starešina organa, odnosno zamenik starešine organa Gradske uprave nadležnog za oblast u kojoj se vrši javna nabavka ili član Izvršnog odbora Skupštine grada resorno zadužen za oblast u kojoj se nabavka vrši.

Član 46

Javna preduzeća, ustanove i službe i druga preduzeća iz člana 44 ovog pravilnika dužna su da podnose tromesečni izveštaj o javnim nabavkama za prethodni period Upravi za javne nabavke.

Izvršni odbor Skupštine grada utvrdiće obrasce izveštaja iz stava 1 ovog člana u roku od 30 dana.

Član 47

Plan javnih nabavki iz člana 8 ovog pravilnika, na predlog Uprave za javne nabavke, doneće Izvršni odbor Skupštine grada do 31. marta 2003. godine.

Član 48

Izvršni odbor Skupštine grada utvrdiće obrasce konkursne dokumentacije iz člana 13 ovog pravilnika u roku od 15 dana od dana stupanja na snagu ovog pravilnika.

Član 49

Uprava za javne nabavke sastaviće obrazac za izračunavanje pondera (bodova), u roku od 30 dana od dana stupanja na snagu ovog pravilnika.

Član 50

Odredbe Uputstva o javnim nabavkama ("Službeni list grada Beograda", broj 26/2001) uskladiće se sa odredbama ovog pravilnika, u roku od 15 dana od dana stupanja na snagu ovog pravilnika.

Član 50a

Danom početka primene ovog pravilnika prestaju da se primenjuju obrasci koji su činili sastavni deo Pravilnika o postupku javnih nabavki ("Službeni list grada Beograda", broj 4/2003).

Član 51

Ovaj pravilnik stupa na snagu osmog dana od dana objavljivanja u "Službenom listu grada Beograda".

 

Samostalni član Pravilnika o izmeni i dopuni
Pravilnika o postupku javnih nabavki

("Sl. list grada Beograda", br. 12/2004)

Član 20

Ovaj pravilnik stupa na snagu narednog dana od dana objavljivanja u "Službenom listu grada Beograda".

 

OBR 1

 

REPUBLIKA SRBIJA
GRAD BEOGRAD - GRADSKA UPRAVA
Naručilac __________________________

Redni broj javne nabavke velike vrednosti:

Datum: ____________________

 

ODLUKA O POKRETANJU POSTUPKA
JAVNE NABAVKE

1. Dobro/usluga/radovi: ______________________________

2. Procenjena vrednost nabavke je ________ dinara bez poreza na promet

3. Okvirno vreme realizacije nabavke: _________________

4. Zaključenje ugovora: _______________________________

5. Nabavka ide na teret pozicije u budžetu: razdeo ____, ekonomska klasifikacija ____, funkcionalna klasifikacija ______.

6. Postupak javne nabavke je otvoreni postupak/restriktivni postupak/postupak sa pogađanjem

7. Kriterijum za izbor ponuđača je najniže ponuđena cena/ekonomski najpovoljnija ponuda

8. Obrazuje se Komisija za stručnu ocenu ponuda u sastavu:

- ___________________, predsednik

- ___________________, član

- ___________________, član

- ___________________, član

- ___________________, član

9. Ostalo (rok za podnošenje ponuda, dan/mesto/vreme javnog otvaranja ponuda, predviđen datum objavljivanja oglasa za nabavke javnim oglašavanjem, predviđen datum odluke naručioca o dodeli ugovora i dr.)

 

 SEKRETAR  
 _______________  

 

POTVRĐUJEMO DA NARUČILAC
NA NAVEDENOJ POZICIJI I KONTU
IMA OBEZBEĐENA FINANSIJSKA
SREDSTVA
Datum: ___________
Paraf: ____________
(Parafira Sekretarijat za finansije)

POTVRĐUJEMO DA ODLUKA
O POKRETANJU POSTUPKA
JAVNE NABAVKE SADRŽI
SVE POTREBNE ELEMENTE
Datum: ___________
Paraf: ____________
(Parafira direktor Uprave za javne nabavke)

 

ZAKLJUČAK IZVRŠNOG ODBORA
O DAVANJU SAGLASNOSTI
Broj: _______________
Datum: _____________

 

 

PRETHODNI RASPIS

OBR 2/1

Zahtev za objavljivanje prethodnog raspisa

Na osnovu čl. 70 i 71 Zakona o javnim nabavkama naručujemo objavljivanje prethodnog raspisa sledeće sadržine:

1. Naručilac

2. Adresa naručioca (poštanski broj i adresa, može i broj telefaksa, elektronska adresa, telefonski broj i slično)

3. Opis i količina dobara, radova i usluga predviđenih za nabavku za narednih 12 meseci

4. Mesto isporuke/izvođenja/izvršenja

5. Predviđeni datum početka javne nabavke, ako je određen

6. Adresa službe i lice od koga se mogu tražiti dodatne informacije

7. Eventualne druge informacije o planiranim nabavkama

Datum slanja zahteva za objavljivanje ___________________
Datum prijema zahteva za objavljivanje _________________

Broj:

 

 

Mesto:

Pečat

Ime i prezime
predstavnika naručioca:

Datum:

 

 

 

Potpis

 

JAVNI POZIV OTVORENI POSTUPAK

OBR 2/2

Zahtev za objavljivanje javnog poziva za dodelu nabavke dobara/radova/usluga u otvorenom postupku

Na osnovu člana 70 i člana 72 stav 1 tačka 1 Zakona o javnim nabavkama naručujemo objavljivanje javnog poziva za dodelu nabavke dobara/radova/usluga u otvorenom postupku sledeće sadržine:

 1. Naručilac

 2. Adresa naručioca (poštanski broj i adresa, može i broj telefaksa, elektronska adresa, telefonski broj i slično)

 3. a) Opis i količina dobara/radova/usluga

     b) Ako je predviđena dodela po partijama, navesti partije i prihvatljivost ponuda za jednu partiju, više partija i sve zajedno

 4. Mesto isporuke/izvođenja/izvršenja

 5. Prihvatljivost ponuda s varijantama

 6. Datum početka i predviđeni datum završetka ili trajanje realizacije nabavke

 7. a) Adresa službe i lice od koga se može tražiti konkursna okumentacija i dodatne informacije

     b) Vreme u kome se može preuzeti konkursna dokumentacija

     v) Iznos i način plaćanja konkursne dokumentacije
         (broj bankarskog računa na koji treba doznačiti iznos)

 8. a) Datum i sat do kada treba podneti ponudu

     b) Adresa na koju treba podneti ponudu

 9. Datum, vreme i mesto otvaranja ponuda

10. Podaci o finansijskim garancijama za istinitost ponude, ako se traže

11. Uslovi finansiranja i plaćanja i/ili pozivanja na odredbe u propisima

12. Pravni oblik povezivanja grupe ponuđača u okviru jedne ponude ukoliko je ta ponuda izabrana kao najpovoljnija  (član 51 Zakona o javnim nabavkama)

13. Uslovi koje mora da ispunjava ponuđač za utvrđivanje  finansijske, poslovne i tehničke sposobnosti (pored opštih uslova po čl. 45 do 47 Zakona o javnim nabavkama)

14. Datum do koga mora da važi ponuda i predviđeni datum odlučivanja o prihvatanju ponude

15. Kriterijumi za ocenjivanje ponuda

16. Eventualne druge informacije o nabavci

17. Datum i broj oglasa prethodnog raspisa, ako postoji

Datum slanja zahteva za objavljivanje __________________
Datum prijema zahteva za objavljivanje ________________

Broj:

 

 

Mesto:

Pečat

Ime i prezime
predstavnika naručioca:

Datum:

 

 

 

Potpis

 

RESTRIKTIVNI POSTUPAK

OBR 2/3

Zahtev za objavljivanje prve faze javnog poziva za dodelu
nabavke dobara/radova/usluga u restriktivnom postupku

Na osnovu člana 70 i člana 72 stav 1 tačka 2 Zakona o javnim nabavkama naručujemo objavljivanje javnog poziva za dodelu nabavke dobara/radova/usluga u restriktivnom postupku sledeće sadržine:

 1. Naručilac

 2. Adresa naručioca (poštanski broj i adresa, može i broj telefaksa, elektronska adresa, telefonski broj i slično)

 3. a) Opis i količina dobara/radova/usluga

     b) Mesto isporuke/izvođenja/izvršenja

     v) Ako je predviđena dodela po partijama, navesti partije i prihvatljivost ponude za jednu partiju, više partija i sve  zajedno

 4. Datum početka i predviđeni datum završetka ili trajanje
 realizacije nabavke

 5. a) Adresa službe i lice od koga se može tražiti konkursna dokumentacija i dodatne informacije

     b) Vreme u kome se može preuzeti konkursna dokumentacija

     v) Iznos i način plaćanja konkursne dokumentacije (broj bankarskog računa na koji treba doznačiti iznos)

 6. a) Datum i sat do kada se prima prijava

     b) Adresa na koju treba podneti prijavu

 7. Podaci o finansijskim garancijama za istinitost ponude, ako se traže

 8. Uslovi finansiranja i plaćanja i/ili pozivanja na odredbe u propisima

 9. Pravni oblik povezivanja grupe ponuđača u okviru jedne ponude ukoliko je ta ponuda izabrana kao najpovoljnija (član 51 Zakona o javnim nabavkama)

10. Uslovi koje mora da ispunjava ponuđač za utvrđivanje finansijske, poslovne i tehničke sposobnosti (pored opštih uslova po čl. 45 do 47 Zakona o javnim nabavkama)

11. Datum kada se planira da kandidati moraju da podnesu ponude i predviđeni datum odlučivanja o prihvatanju ponude

12. Kriterijumi za ocenjivanje ponuda

13. Eventualne druge informacije o nabavci

14. Datum i broj oglasa prethodnog raspisa, ako postoji

Datum slanja zahteva za objavljivanje __________________
Datum prijema zahteva za objavljivanje ________________

Broj:

 

 

Mesto:

Pečat

Ime i prezime
predstavnika naručioca:

Datum:

 

 

 

Potpis

 

OBAVEŠTENJE O DODELI UGOVORA  

OBR 2/4

Zahtev za objavljivanje obaveštenja o dodeli nabavke dobara/radova/usluga

Na osnovu člana 70 i člana 74 stav 1 Zakona o javnim nabavkama naručujemo objavljivanje obaveštenja o dodeli nabavke dobara/radova/usluga sledeće sadržine:

 1. Naručilac

 2. Adresa naručioca (poštanski broj i adresa, može i broj telefaksa, elektronska adresa, telefonski broj i slično)

 3. Datum izbora

 4. Opis i količina dobara/radova/usluga i mesto isporuke/izvođenja/izvršenja

 5. Kriterijumi za dodelu nabavke i obrazloženje izbora; u slučaju da naručilac nije izabrao najpovoljnijeg ponuđača, navodi se i obrazloženje i razlog za završetak postupka bez dodele javne nabavke

 6. Ime i adresa ponuđača kome je dodeljena javna nabavka

 7. Ugovorena vrednost

 8. Vrednost dela nabavke čiju će realizaciju izabrani ponuđač poveriti podizvođačima

 9. Broj primljenih ponuda

10. Vrednost najviše i najniže ponude (podatke od tačke 4 do 8 navesti za svaki ugovor posebno, ako je nabavka dodeljena po partijama)

11. Eventualne druge informacije o nabavci

12. Datum i broj oglasa poziva u prvoj fazi restriktivnog postupka u "Službenom glasniku Republike Srbije", ako je bio  objavljen

13. Broj oglasa prethodnog raspisa u "Službenom glasniku Republike Srbije"

Datum slanja zahteva za objavljivanje ___________________
Datum prijema zahteva za objavljivanje _________________

Broj:

 

 

Mesto:

Pečat

Ime i prezime
predstavnika naručioca:

Datum:

 

 

 

Potpis

 

KVALIFIKACIONI POSTUPAK

OBR 2/5

Zahtev za objavljivanje javnog poziva za kvalifikaciju ponuđača za isporuku dobara/izvođenje radova/vršenje usluga

Na osnovu čl. 70 i 73 Zakona o javnim nabavkama naručujemo objavljivanje javnog poziva za kvalifikaciju ponuđača za isporuku dobara/izvođenje radova/vršenje usluga sledeće sadržine:

 1. Naručilac

 2. Adresa naručioca (poštanski broj i adresa, može i broj telefaksa, elektronska adresa, telefonski broj i slično)

 3. a) Opis i količina dobara/radova/usluga

     b) Mesto isporuke/izvođenja/izvršenja

     v) Ako je predviđena dodela po partijama, navesti partije  i prihvatljivost ponuda za jednu partiju, više partija i  sve zajedno

 4. Datum početka i predviđeni datum završetka ili trajanje  realizacije nabavke

 5. a) Adresa službe i lice od koga se može tražiti konkursna  dokumentacija za učešće u kvalifikacionom postupku  i dodatne informacije

     b) Vreme u kome se može preuzeti konkursna dokumentacija

     v) Iznos i način plaćanja konkursne dokumentacije (broj  bankarskog računa na koji treba doznačiti iznos)

 6. a) Datum i sat do kada treba podneti ponudu

     b) Adresa na koju treba podneti ponudu

 7. Pravni oblik povezivanja grupe ponuđača u okviru jedne  ponude ukoliko je ta ponuda izabrana kao najpovoljnija  (član 51 Zakona o javnim nabavkama)

 8. Uslovi koje mora da ispunjava ponuđač za utvrđivanje finansijske, poslovne i tehničke sposobnosti (pored opštih uslova po čl. 45 do 47 Zakona o javnim nabavkama)

 9. Eventualne druge informacije o nabavci

10. Trajanje kvalifikacionog postupka

Datum slanja zahteva za objavljivanje ___________________
Datum prijema zahteva za objavljivanje _________________

Broj:

 

 

Mesto:

Pečat

Ime i prezime
predstavnika naručioca:

Datum:

 

 

 

Potpis

 

PERIODIČNO OBAVEŠTENJE
NABAVKA DOBARA/RADOVA/USLUGA

OBR 2/6

Zahtev za objavljivanje periodičnog informativnog obaveštenja za isporuku dobara/izvođenje radova/vršenje usluga

Na osnovu čl. 70 i 75 Zakona o javnim nabavkama naručujemo objavljivanje periodičnog informativnog obaveštenja za isporuku dobara/izvođenje radova/vršenje usluga sledeće sadržine:

1. Naručilac

2. Adresa naručioca (poštanski broj i adresa, može i broj telefaksa, elektronska adresa, telefonski broj i slično)

3. Opis i količina dobara/radova/usluga

4. Datum početka i predviđeni datum završetka ili trajanje realizacije nabavke

5. Kako će se sprovoditi dodela nabavki

6. Uslovi koje mora da ispunjava ponuđač za utvrđivanje  finansijske, poslovne i tehničke sposobnosti (pored opštih  uslova po čl. 45 do 47 Zakona o javnim nabavkama)

7. Eventualne druge informacije o nabavci

Datum slanja zahteva za objavljivanje ___________________
Datum prijema zahteva za objavljivanje _________________

Broj:

 

 

Mesto:

Pečat

Ime i prezime
predstavnika naručioca:

Datum:

 

 

 

Potpis

 

JAVNI KONKURS
OBJAVLJIVANJE

OBR 2/7

Zahtev za objavljivanje konkursa

Na osnovu člana 106 Zakona o javnim nabavkama naručujemo objavljivanje javnog konkursa sledeće sadržine:

 1. Naručilac

 2. Adresa naručioca (poštanski broj i adresa, može i broj telefaksa, elektronska adresa, telefonski broj i slično)

 3. Predmet konkursa

 4. a) Adresa službe i lice od koga se može tražiti konkursna  dokumentacija i dodatne informacije

     b) Vreme u kome se može preuzeti konkursna dokumentacija

     v) Iznos i način plaćanja konkursne dokumentacije (broj bankarskog računa na koji treba doznačiti iznos)

 5. a) Datum i sat do kada se prima prijava

     b) Adresa na koju treba podneti prijavu

 6. Gde je to moguće, navesti da li je konkurs rezervisan za određene profesije

 7. Gde je to potrebno, navesti imena članova žirija koji će  ocenjivati ponude

 8. Prognoza da li je odluka žirija obavezujuća za naručioca

 9. Gde je to moguće, navesti broj i vrednost nagrada

10. Gde je to moguće, navesti detalje o naknadama za sve učesnike konkursa

11. Prognoza da li će pobedniku biti dodeljeni ugovori koji slede na osnovu konkursa

12. Eventualne druge informacije o konkursu

Datum slanja zahteva za objavljivanje ___________________
Datum prijema zahteva za objavljivanje _________________

Broj:

 

 

Mesto:

Pečat

Ime i prezime
predstavnika naručioca:

Datum:

 

 

 

Potpis

 

JAVNI KONKURS
OBAVEŠTENJE

OBR 2/8

Zahtev za objavljivanje obaveštenja o ishodu
javnog konkursa

Na osnovu člana 106 Zakona o javnim nabavkama naručujemo objavljivanje obaveštenja o ishodu javnog konkursa sledeće sadržine:

1. Naručilac

2. Adresa naručioca (poštanski broj i adresa, može i broj telefaksa,  elektronska adresa, telefonski broj i slično)

3. Opis projekta

4. Broj učesnika

5. Broj stranih učesnika

6. Pobednik ili pobednici konkursa

7. Navođenje nagrada, gde je to moguće

8. Eventualne druge informacije o konkursu

9. Datum i broj oglasa javnog raspisa konkursa

Datum slanja zahteva za objavljivanje ___________________
Datum prijema zahteva za objavljivanje _________________

Broj:

 

 

Mesto:

Pečat

Ime i prezime
predstavnika naručioca:

Datum:

 

 

 

Potpis

 

OBR 3

REPUBLIKA SRBIJA
GRAD BEOGRAD - GRADSKA UPRAVA
Naručilac ______________________

Zapisnik o otvaranju ponuda
za _______________________________
objavljene u "Službenom glasniku Republike Srbije"
broj ____ od ____ po postupku ______________

1. Postupak otvaranja ponuda vođen je dana ______________ sa početkom u ______ časova u ________________ (mesto otvaranja)

2. Otvaranje ponuda vodi Komisija u sastavu:

___________________, predsednik

___________________, član

___________________, član

___________________, član

___________________, član

3. Konstatuje se da otvaranju ponuda prisustvuju dole navedeni predstavnici ponuđača koji su podneli punomoćja:

Red. br.

Ponuđač

Predstavnik

Punomoćje br.

1

 

 

 

2

 

 

 

3

 

 

 

4

 

 

 

5

 

 

 

4. Konstatuje se da otvaranju prisustvuju i:

-

-

-

(Ime i prezime drugih prisutnih lica)

5. Blagovremeno, tj. do dana _____ do ____ sati, pristigle su ponude sledećih ponuđača, i to po navedenom redosledu:

Broj pod kojim je ponuda zavedena

Naziv ili šifra ponuđača

Datum prijema

Sat

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Neblagovremene ponude:

-

-

-

(Navesti imena ponuđača koji su podneli neblagovremene ponude)

 

6. Naziv ili šifra ponuđača, broj pod kojim je ponuda zavedena i cene iz ponude (u otvorenom postupku, drugoj fazi restriktivnog postupka i postupka sa pogađanjima) i eventualni drugi podaci o ponudi (unosi se za svakog ponuđača posebno)

Redni broj ponude

Naziv ili šifra ponuđača

Ponuđena cena i
eventualni popusti

Rok isporuke/
izvođenja/ završetka

Garantni rok (ukoliko postoji)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Redni broj ponude

Ime ponuđača

Izvod iz sudskog ili drugog registra

Potvrda o izdatoj dozvoli za obavljanje delatnosti

Potvrda poreskog organa

Potvrda o bonitetu NBS za javne nabavke

Uverenje suda o nekažnjavanju

Eventualne druge potvrde o ispunjenosti uslova iz konkursa

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

7. Navesti nedostatke prispelih ponuda

_______________________________________________________________________________________________
_______________________________________________________________________________________________
_______________________________________________________________________________________________
_______________________________________________________________________________________________
_______________________________________________________________________________________________
_______________________________________________________________________________________________
_______________________________________________________________________________________________
___________________________________________________________________________________________

 

8. Eventualne primedbe predstavnika ponuđača koje se odnose na postupak otvaranja ponuda:

_______________________________________________________________________________________________
_______________________________________________________________________________________________
_______________________________________________________________________________________________
_______________________________________________________________________________________________
_______________________________________________________________________________________________
_______________________________________________________________________________________________
___________________________________________________________________________________________

 

9. Potpisi članova Komisije:

________________________
________________________
________________________
________________________
________________________

 

10. Potpisi prisutnih ovlašćenih predstavnika ponuđača:

Ponuđač

Ime i prezime predstavnika

Potpis

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

11. Postupak otvaranja završen je u ________ sati.

12. Zapisnik vodio-la _______________________

Naručilac je dužan da Zapisnik pošalje u roku od tri dana svim ponuđačima. Naručilac može odmah po završenom otvaranju ponuda uručiti kopiju Zapisnika ovlašćenom predstavniku ponuđača prisutnom na otvaranju ponuda, što ovaj potvrđuje svojim potpisom.

U Beogradu, ____________. godine

 

OBR 4

Izveštaj o pregledu i oceni ponuda i podaci
o preporuci izbora

Broj:

1. Nabavka:

2. Rok za podnošenje ponuda:

3. Procenjena vrednost javne nabavke:

4. IZVEŠTAJ O PREGLEDU I OCENI PONUDA:

Tabela o oceni ispunjenosti uslova iz konkursa:

Redni broj

Ponuđač

Cena pri otvaranju

Konverzija*

Cena nakon korekcije

Ispunjava uslove (da-ne)

Primedbe**

Valuta

Dinara

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Tabela o ponderisanju ispravnih, odgovarajućih i prihvatljivih ponuda:

Redni broj

Ponuđač

Cena nakon korekcije

Ponder cene

Podaci o ostalim elementima predviđenim za ponderisanje

Ponderi ostalih elemenata

Ukupno pondera

Rangiranje

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Napomena:

* Samo ukoliko je ponuda data u stranoj valuti

** Navesti uslove iz konkursa koje ponuđač nije ispunio, odnosno razloge zbog kojih ponuda nije uzeta u dalje razmatranje

 

5. Na osnovu pregleda i ocene ponuda (opisane u priloženom izveštaju), sprovedene u skladu sa konkursnom dokumentacijom, preporučujemo da se prihvati ponuda ponuđača ___________ (navesti ime ponuđača), po ceni od __________ dinara bez poreza na promet, odnosno ____________ dinara sa porezom na promet.

 

6. Komisija za stručnu ocenu ponuda:

________________

________________

________________

________________

________________

________________

________________

________________

________________

________________

________________

________________

________________

________________

________________

ime

potpis

datum

 

OBR 4

NAČIN KORIŠĆENJA

1. Obrazac sadržan u ovoj dokumentaciji predviđa detaljnu proceduru za pregled i ocenu ponuda pri nabavci robe i radova.

2. Obrazac može biti promenjen kako bi odgovarao specifičnim zahtevima konkursne dokumentacije. Kada je to potrebno, izveštaj sadrži priloge koji će objasniti detalje ocena ponuda ili kopije određenih delova konkursne dokumentacije. Napomene treba koristiti često, kao i upućivanje na bitne odredbe u konkursnoj dokumentaciji.

3. Posebno se mogu naznačiti ugovori koji objedinjuju zajedno više manjih ugovora (paket), koji može biti dodeljen kao jedan ugovor jednom ponuđaču ili kao više ugovora jednom ili više ponuđača. U takvim slučajevima, ocena ponuda radi se posebno, uključujući datu mogućnost za vezane popuste.

4. Naručilac mora proučiti ovaj obrazac i odredbe Pravilnika o postupku javnih nabavki, radi blagovremene pripreme stručnih i administrativnih uslova potrebnih za ocenu ponuda.

5. Obrazac se shodno primenjuje prema vrsti postupka.

 

OBR 5

Na osnovu člana 81 Zakona o javnim nabavkama ("Službeni glasnik Republike Srbije", broj 39/2002), naručilac _____________ sačinjava

Izveštaj o dodeli ugovora o javnoj nabavci

Pored kratkog opisa postupka konkretne javne nabavke, izveštaj mora da sadrži sledeće podatke:

1. predmet i vrednost ugovora o javnoj nabavci;

2. imena ponuđača čije su ponude odbijene i razloge za njihovo odbijanje;

3. ime uspešnog (izabranog) ponuđača i razloge za izbor njegove ponude;

4. ako je primenjen postupak sa pogađanjem - okolnosti koje opravdavaju primenu tog postupka.

Stručno lice naručioca
_____________________

 

STAREŠINA ORGANA
_____________________

 

OBR 6

REPUBLIKA SRBIJA
GRAD BEOGRAD - GRADSKA UPRAVA
Naručilac ___________________________

Nabavka: __________________

Broj: ______________________

Datum: ____________________

Na osnovu člana 82 Zakona o javnim nabavkama ("Službeni glasnik Republike Srbije", broj 39/2002), dostavljamo vam

OBAVEŠTENJE O DODELI JAVNE NABAVKE

Na osnovu sprovedenog postupka za nabavku __________ _________________________________________________ javna nabavka se dodeljuje ponuđaču: ____________________________
_______________________________________________________________________________________.

 

STAREŠINA ORGANA
__________________