ODLUKA
O PROGRAMU IZGRADNJE I ODRŽAVANJA POSLOVNOG PROSTORA U 2004. GODINI

("Sl. list Grada Novog Sada", br. 9/2004 i 16/2004)

Član 1

Ovom odlukom utvrđuje se Program izgradnje i održavanja poslovnog prostora za 2004. godinu (u daljem tekstu: Program) koji čini sastavni deo ove odluke.

Član 2

Izgradnja i održavanje poslovnog prostora na teritoriji Grada Novog Sada kao i troškovi na realizaciji Programa, finansiraće se iz subvencija iz budžeta Grada od zakupnine u 2004. godini, prihoda od zakupaca za refundirane troškove u PC "Apolo", "Podhodnik", "Matičarsko zdanje", Dom kulture Veternik, Petrovaradinske tvrđave i Vojvođanskih brigada 17, subvencija iz budžeta Grada od zakupnine koja nije naplaćena u prethodnim godinama (vanrednih prihoda - naplaćene ispravke vrednosti potraživanja) i kamata na slobodna sredstva prenetih gotovinskih ekvivalenata i gotovinom koja nije realizovana u 2003. godini i prihoda od prodaje poslovno stambenih prostora u objektu na uglu ulica Radnička - Stražilovska u Novom Sadu i to u planski utvrđenom iznosu:

Red. br.

Uporedni prikaz

NAZIV PRIHODA

U DINARIMA

%
UDEO

Kontni okvir za preduz.

Kontni plan budž. koris.

A.
    1.
    2.


640
640


790000
790000

Subvencije iz Budžeta grada za 2004. godinu:
- zakupnina za poslovni prostor u 2004. godini
- zakupnina koja nije naplaćena u prethodnim godinama (vanredni prihodi iz prethodnih godina-naplaćena ispravka vrednosti potraživanja)

303.500.000,00
273.500.000,00

30.000.000,00

69,9
63,0

6,9

B.
    1.


    2.
    3.


611


661
039, 241


742000


742000
321000

Ostali prihodi
Prihodi od zakupaca za refundirane troškova (PC
"Apolo", "Podhodnik", Matičarsko zdanje, Dom kulture
Veternik, Petrovaradinska tvrđava, Vojvođanskih brigada 17)
Prihodi od kamata na slobodna sredstva
Preneti gotovinski ekvivalenti i gotovina iz 2003. godine

80.500.000,00


17.000.000,00
13.000.000,00
50.500.000,00

18,5


3,9
3,0
11,6

 

 

 

Svega A+B

384.000.000,00

88,4

V.

601

742000

Naknada za prethodna ulaganja na lokaciji Radničko-Stražilovska Novi Sad

50.000.000,00

11,6

UKUPNO PRIHODA: A+B+V

434.000.000,00

100,0

Član 3

Planirana sredstva iz člana 2 ove odluke raspoređuju se na određene osnovne namene u planiranim iznosima i procentualnim udelima:

Uporedni prikaz

Programska
tačka

NAZIV RASHODA

U DINARIMA

% udeo

Kontni okvir za preduz.

Kontni plan budž. koris.

Rashodi (izdaci) za ne finansijsku imovinu - osnovna sredstva

 

 

028

511

  1.
           1.1.

Izgradnja poslovnih i poslovno-stambenih objekata:
Izgradnja poslovnih objekata iz zakupnine

48.740.000,00
48.740.000,00

11,2
11,2

532

511

  2.

           2.1.
           2.2.
           2.3.
           2.4.
           2.5.
           2.6.

           2.7.

Adaptacija, rekonstrukcija, sanacija i održavanje
poslovnih objekata - prostora

Objekti na Petrovaradinskoj tvrđavi
Objekti obrazovanja i kulture
Objekti lokalne samouprave
Javni objekti od interesa lokalne samouprave
Poslovni objekti - poslovni prostor
Održavanje i servisiranje instalacija i uređaja u
poslovnim objektima - poslovnim prostorima
Hitne intervencije u poslovnim objektima - poslovnim
prostorima

158.375.000,00

53.500.000,00
22.100.000,00
38.635.000,00
11.400.000,00
24.460.000,00

3.280.000,00

5.000.000,00

36,5

12,3
5,1
8,9
2,6
5,7

0,8

1,1

028

511

  3.

Izrada projektne dokumentacije

3.890.000,00

0,9

 

 

  

(Svega 1 + 2 + 3)   

211.005.000,00

48,6

 
553
556
464
464
 

 
421
482
482

   

4.
           4.1.
           4.2.
           4.3.
           4.4.
           4.5.

Rashodi na realizaciji programa
Troškovi osiguranja osnovnih sredstava
Porez na imovinu
Porez na dobit preduzeća (akontacija)
Porez na promet usluga
Troškovi "Javnog preduzeća"

210.995.000,00
7.000.000,00
10.000.000,00
1.000.000,00
80.000.000,00 

48.6
1,6
2,3
0,2
18,4 

512, 513,
532, 551,
552
520
521
526

 
 

421
422
423
411
412
414
415
423
311

 

4.5.1. Troškovi koji se plaćaju preko Preduzeća, a refundiraju se
          od zakupaca u PC "Apolo", Podhodniku, Matičarskom
          zdanju, Domu Kulture Veternik, Vojvođanskih brigada 17
4.5.2. Troškovi koji se odnose na JP "Poslovni prostor":
          - materijalni troškovi (struja, voda, grejanje, higijena,
          obezbeđenje, platni promet, takse, veštačenje...)

          - lična primanja zaposlenih sa porezima, doprinosima i
          naknadama članovima Upravnog i Nadzornog odbora

          - sredstva za rešavanje stambenih potreba zaposlenih i ostala
          prava po Kolektivnom ugovoru

17.000.000,00
30.110.000,00

45.000.000,00


7.900.000,00


3.000.000,00

3,9
6,9

10,4


1,8


0,7

534, 535, 511

423

             4.6.

Troškovi marketinga

4.000.000,00

1,0

539
539

423
423

             4.7.
             4.8.

Troškovi štampanja časopisa DaNS
Naknada fondu "Melanija Bugarinović"  

2.385.000,00
3.600.000,00

0,6
0,8

532, 534, 535

511, 421

5.

Vanredni rashodi - izdaci (Operativna rezerva)

12.000.000,00

2,8

Ukupno rashodi (1 do 5)   

434.000.000,00

100,00

Član 4

Upravni odbor će na predlog Izvršnog odbora Skupštine Grada Novog Sada da izvrši promenu namene sredstava i visinu sredstava za osnovne namene, raspoređenih članom 3 ove odluke, kao i visinu novčanih sredstava u okviru osnovne namene.

Član 5

Neutrošena novčana sredstva za osnovne namene iz člana 3 ove odluke preneće se u narednu godinu i koristiti prema programu za 2005. godinu.

Član 6

Upravni odbor i direktor Javnog preduzeća dužni su da upravljaju finansijskim sredstvima radi očuvanja realne vrednosti sredstava, angažovanjem slobodnih finansijskih sredstava, a najmanje u visini eskontne stope Narodne banke Srbije.

U izuzetnim slučajevima, a u cilju realizacije Programa, Upravni odbor može da donese odluku o uzimanju kredita, po prethodno pribavljenoj saglasnosti Izvršnog odbora Skupštine Grada Novog Sada, pod najpovoljnijim uslovima, koristeći sve zakonske instrumente obezbeđenja vraćanja kredita.

Član 7

Ova odluka stupa na snagu osmog dana od dana objavljivanja u "Službenom listu Grada Novog Sada".

 

PROGRAM
IZGRADNJE I ODRŽAVANJA POSLOVNOG PROSTORA U 2004. GODINI

I - Saglasno članu 3 Odluke o Programu izgradnje i održavanja poslovnog prostora u 2004. godini, ovim Programom precizno se definišu svi objekti, odnosno poslovni prostori na kojima će se vršiti ulaganja i to:

R. br.

Naziv

U dinarima


1.

 

Rashodi na izgradnji poslovnih zgrada i poslovnog prostora:

48.740.000,00

 

1.1.

Izgradnja poslovnih objekata (zgrada) iz sredstava zakupnine

48.740.000,00

 

 

- Izgradnja objekta dečije ustanove na Vidovdanskom naselju (nastavak radova iz 2003. godine)

11.000.000,00

 

 

- Izgradnja objekta dečije ustanove na Novom naselju (nastavak radova iz 2003. godine)

32.000.000,00

 

 

- Izgradnja "Sigurne ženske kuće" (I faza)

5.740.000,00


2.

 

Rashodi na adaptaciji, rekonstrukciji, sanaciji i održavanju poslovnih objekata (zgrada) - poslovnih prostora

158.375.000,00

 

2.1.

Objekti (zgrade) na Petrovaradinskoj tvrđavi

53.500.000,00

 

 

- "Oficirski paviljon" - sanacija i rekonstrukcija svečanih salona, restorana i terase

23.500.000,00

 

 

- Sanacija objekata (zgrada) na gornjem platou

30.000.000,00

 

2.2.

Objekti obrazovanja i kulture

22.100.000,00

 

 

- Vidovdansko naselje Škola "Milan Petrović" - dogradnja (nastavak radova)

6.000.000,00

 

 

- Nikole Pašića 33 - "Francuski kulturni centar" - adaptacija

2.700.000,00

 

 

- Petra Drapšina - "Američki kulturni centar" - adaptacija

900.000,00

 

 

- Dunavska 1 - Biblioteka (adaptacija potkrovlja)

4.500.000,00

 

 

- Vojvode Putnika 1 - Biblioteka prosvetnih radnika - (krečenje sale, kancelarija i hodnika)

200.000,00

 

 

- Kisač - Dom kulture - adaptacija (nastavak radova)

2.800.000,00

 

 

- Zmaj Jovina 4 (rekonstrukcija)

2.000.000,00

 

 

- Futog - Dom kulture (sanacija krova, adaptacija potkrovlja iznad sale)

3.000.000,00

 

2.3.

Objekti (zgrade) lokalne samouprave

22.635.000,00

 

 

- Trg slobode 1 (protivpožarna zaštita krovne konstrukcije i rekonstrukcija Gradske kuće)

15.860.000,00

 

 

- Objekti (zgrade) lokalne samoup. - zamena osigurača

1.000.000,00

 

 

- Radnička 2 (zamena krovnog pokrivača)

300.000,00

 

 

- Žarka Zrenjanina 2 (zamena fasadne bravarije)

6.000.000,00

 

 

- Trg mladenaca 7 - Matičarsko zdanje (popravka fasade, krečenje, proširenje dvorišnog dela)

400.000,00

 

 

- Kralja Aleksandra 14 - Komesarijat za izbeglice (adaptacija sanitarnih prostorija, zamena podnih obloga, krečenje)

300.000,00

 

 

- Njegoševa 5 - Sekretarijat za inspekcijske poslove (popravka krova, popravka instalacija centralnog grejanja, krečenje)

300.000,00

 

 

- Zmaj Jovina 3 - Klub odbornika (adaptacija, krečenje)

300.000,00

 

 

- Zmaj Jovina 4 - Boračko-invalidska zaštita (popravka krova, sanacija zida)

200.000,00

 

 

- MK "Petrovaradin" (zamena tapeta u sali)

250.000,00

 

 

- MZ "Ivo Andrić" (bojenje prostorija, zamena itisona)

120.000,00

 

 

- MZ "Žitni trg" (popravka kapije, betoniranje dvorišta)

70.000,00

 

 

- MZ "Stari grad" (sanacija vlage, farbarski radovi)

100.000,00

 

 

- MZ "Vidovdansko naselje" (popravka krova i fasade)

150.000,00

 

 

- MZ "Slana bara" (rekonstrukcija krova, popravka fasade, stolarski i farbarski radovi)

250.000,00

 

 

- MZ "Jugovićevo" (popravka krova)

110.000,00

 

 

- MZ "Sonja Marinković" (farbarski radovi)

70.000,00

 

 

- MZ "Liman" (popravka prozora i vrata)

70.000,00

 

 

- MZ "Boško Buha" (popravka podova, farbarski radovi)

90.000,00

 

 

- MZ "Liman III" (popravka prozora)

50.000,00

 

 

- MZ "7. juli" (popravka krova, farbarski radovi, zamena podova i vodovodnih instalacija)

230.000,00

 

 

- MZ "Salajka" (popravka fasade, stolarski i farbarski radovi)

150.000,00

 

 

- MZ "Šangaj" (popravka fasade, stol. i farb. radovi)

150.000,00

 

 

- MZ "Budisava" (bojenje fasade i stolarije, septička jama)

250.000,00

 

 

- MZ "Južni telep" (gromobranska instalacija)

60.000,00

 

 

- MZ "Nikola Tesla" (bojenje fasade)

150.000,00

 

 

- MZ "Sava Kovačević" (popravka fasade i grejanja)

150.000,00

 

 

- MZ "Dunav" (popravka krova i fasade)

230.000,00

 

 

- MZ "Klisa" (popravka fasade i uvođenje gasa)

370.000,00

 

 

- MZ "Sremska Kamenica" (popravka fasade, zamena tapeta i izrada ograde)

170.000,00

 

 

- MZ i MK "Veternik" (popravka fasade i stolarije, bojenje, zamena keramičkih pločica, tapeta i itisona, popravka elektroinstalacija)

300.000,00

 

 

- MZ "Kać" (sanacija objekta)

1.200.000,00

 

 

- MZ "Kovilj" (uvođenje gasa, popravka fasade i stolarije)

450.000,00

 

 

- MZ "Stepanovićevo" (uvođenje gasa, popravka fasade i stolarije)

450.000,00

 

 

- MZ "Čenej" (rekonstrukcija objekta i uvođenje gasa)

2.000.000,00

 

 

- MZ "Kisač" (vodovodni i gasni priključak i farbarski radovi)

370.000,00

 

 

- MZ "Begeč" (stolarski radovi)

60.000,00

 

 

- MZ "Bukovac" (popravka krova i bojenje fasade i prostorija)

150.000,00

 

 

- MZ "Rumenka" (uvođenje gasa, popravka krova, fasade elektro-instalacija, molersko-farbarski radovi)

465.000,00

 

 

- MZ "Stari Ledinci" (izolaterski radovi, bojenje fasade, limarski radovi)

200.000,00

 

 

- MZ "Futog" (sanacija međuspratne konstrukcije)

400.000,00

 

 

- Futog Cara Lazara 141 - sanacija

900.000,00

 

 

- Petrovaradin - Vatrogasni dom (zamena podova)

310.000,00

 

 

- Futog - Vatrogasni dom (popravka krova i stolarsko-farbarski radovi)

320.000,00

 

 

- Budisava - Vatrogasni dom (popravka krova, instalacije vodovoda)

240.000,00

 

 

- Rumenka - Vatrogasni dom (popravka fasade)

220.000,00

 

 

- Bulevar Mihajla Pupina 1 (adaptacija za potrebe Sekretarijata za zaštitu životne sredine)

2.700.000,00


 

2.4.

Javni objekti (zgrade) od interesa lokalne samouprave:

11.400.000,00

 

 

- Bulevar Mihajla Pupina 9 - Turističko-informativni centar (stavljanje u funkciju centralnog grejanja)

150.000,00


 

 

- "Sinagoga" (izrada gromobranske instalacije, izrada kovane bravarije na vratima, izrada bravarskih merdevina i izlaza u potkrovlje, zamena sajli i kablova lustera, zaštita ventila podnog grejanja)

950.000,00

 

 

- Veslački klub "Danubius" (nastavak radova)

3.100.000,00

 

 

- Gradski promotivni centar - adaptacija

1.000.000,00

 

 

- Budisava - Crkveni dom (nastavak radova na dogradnji)

4.000.000,00

 

 

- Futog Vatrogasni dom (adaptacija dela objekta za urgentni centar)

2.200.000,00


 

2.5.

Poslovni objekti (zgrade) - poslovni prostor

24.460.000,00

 

 

- Dunavska broj 2 (sanacija krova)

1.500.000,00

 

 

- Dunavska broj 10 (sanacija krova)

70.000,00

 

 

- Laze Telečkog 10 (stolarija, zamena podova)

390.000,00

 

 

- Bulevar oslobođenja 42 (sanacija ravnog krova)

350.000,00

 

 

- Šangaj - Ulica VIII broj 10 (sanacija objekta)

1.250.000,00

 

 

- Trg mladenaca 10 (adaptacija prizemlja, podruma, dvorišnog objekta)

4.850.000,00

 

 

- Kralja Aleksandara 1 (sanacija krova i rekonstrukcija poslovnog prostora)

4.000.000,00

 

 

- Bulevar oslobođenja 129 - dogradnja

2.050.000,00

 

 

- Tehničko poboljšanje funkcionisanja objekata i opreme

5.000.000,00

 

 

- Investiciono ulaganje u instalacije - grejanje, gas, vodovod i kanalizaciju, elektro instalacije

5.000.000,00


 

2.6.

Održavanje i servisiranje instalacija i uređaja u poslovnim objektima - prostorima

3.280.000,00

 

 

- Protivpožarni aparati, hidranti i oprema

230.000,00

 

 

- Eskalatori

170.000,00

 

 

- Klima uređaji

120.000,00

 

 

- Trafo stanice

250.000,00

 

 

- Liftovi

210.000,00

 

 

- Oprema u objektima (Trg slobode 3, Trg mladenaca 7, Kralja Aleksandra 9, Vojvođanskih brigada 17, Duga kasarna, DPC Veternik)

2.300.000,00

 

2.7.

Hitne intervencije u poslovnim objektima - prostorima

5.000.000,00

3.

 

Rashodi na izradi projektne dokumentacije

3.890.000,00

 

 

- Zmaj Jovina 4 (rekonstrukcija)

2.150.000,00

 

 

- Antona Čehova 4

750.000,00

 

 

- Sigurna ženska kuća

450.000,00

 

 

- Gradski centar za rehabilitaciju narkomana

340.000,00

 

 

- Futog - Dom kulture(rekonstrukcija potkrovlja)

200.000,00


 

 

UKUPNO (1 + 2 + 3):

211.005.000,00

2.7. Hitne intervencije

Hitne intervencije plaćaju se po nalogu direktora Javnog preduzeća, a o utrošku sredstava za hitne intervencije direktor je dužan obavestiti Upravni odbor. Pod hitnim intervencijama podrazumevaju se radovi čijim se izvođenjem spreči, odnosno otklanja šteta Javnom preduzeću, zakupcu ili trećem licu (poplava, razbijeno staklo, obijena vrata, rušenja plafona i krova, fasada i sl.).

II RASHODI NA REALIZACIJI PROGRAMA

4.1. Osiguranje poslovnog prostora

Kako upravljanje poslovnim prostorom podrazumeva osiguranje od osnovnih rizika i naknadu eventualnih šteta koje na njemu nastaju, osiguranje prostora će se vršiti za svakovremenu stvarnu vrednost za šta se planski rezervišu sredstva u iznosu od

7.000.000,00 dinara

4.2, 4.3. i 4.4. Zakonske obaveze

Na ime poreskih obaveza preduzeća (porez na imovinu, porez na promet usluga i porez na dobit preduzeća) planiraju se sredstva u iznosu od

91.000.000,00 dinara

4.5. Troškovi koji se refundiraju od zakupaca (u PC "Apolo", Podhodnik, Matičarsko zdanje, Dom kulture Veternik, Petrovaradinska tvrđava, Vojvođanskih brigada 17), a koje zbog funkcionisanja navedenih objekta zajedničke troškove prema isporučiocu usluga (električna energija, topla voda, održavanje, obezbeđenje) plaća JP "Poslovni prostor". U istom prihodnom iznosu planirana su i rashodna sredstva u iznosu od

17.000.000,00 dinara

4.5.2. Troškovi Javnog preduzeća "Poslovni prostor"

Na ime materijalnih troškova Javnog preduzeća (električna energija, grejanje, voda, održavanje higijene, obezbeđenja, kancelarijski materijal, takse, veštačenja, nabavka opreme ...) planski se određuje iznos sredstava od 30.110.000,00 dinara.

Na ime obezbeđenja sredstava za lična primanja zaposlenih radnika koja im pripadaju po Posebnom kolektivnom ugovoru za javna komunalna i druga javna preduzeća Grada Novog Sada iz avgusta 2003. godine, planski se rezerviše 45.000.000,00 dinara dok se 7.900.000,00 dinara opredeljuje za lična primanja i naknade poslovodstva preduzeća.

Planirani iznos sredstava od 3.000.000,00 dinara odnosi se na rešavanje stambenih potreba radnika.

Članovima Upravnog i Nadzornog odbora pripada mesečna nadoknada za rad u Upravnom i Nadzornom odboru.

Predsedniku Upravnog i Nadzornog odbora mesečna nadoknada se određuje u visini od 25% iznosa zarade Direktora Preduzeća.

Članu Upravnog i Nadzornog odbora mesečna nadoknada se određuje u visini 20% zarade Direktora Preduzeća.

Mesečna nadoknada umanjuje se 5% za svako odsustvovanje sa sednice bez opravdanog razloga u mesecu u kome se naknada utvrđuje.

Upravni odbor Odlukom o formiranju svojih ekspertskih timova određuje i naknadu za rad u tim timovima imajući u vidu vrstu i obim posla koji treba da izvrši ekspertski tim. Iznos sredstava za ovu namenu sadržan je kroz troškove JP "Poslovni prostor".

4.6. Troškovi marketinga

Na ime troškova marketinga (promocija izgradnje - prodaje novog objekta, Radničko - Stražilovska, promocija Petrovaradinske tvrđave, PC "Apola", Doma Kulture Veternik), reklame i propagande, sponzorstva i donatorstva, (za udruženja, društva i klubove koji pre svega okupljaju decu i omladinu talentovane pojedince u oblasti nauke, kulture i umetnosti) planiraju se sredstva u iznosu od

4.000.000,00 dinara

4.7. Troškovi izdavačke delatnosti za časopis Društva arhitekata Novog Sada "DaNS"

Na ime troškova štampanja časopisa "DaNS" planiraju se sredstva u iznosu od

2.385.000,00 dinara

4.8. Naknada Fondu "Melanije Bugarinović"

Na ime naknade Fondu "Melanija Bugarinović za naplaćenu zakupninu od vile u Beogradu, Puškinova 15 planski se izdvajaju sredstva u iznosu od

3.600.000,00 dinara

5. Vanredni rashodi - izdaci (Operativna rezerva)

O korišćenju sredstava operativne rezerve odlučuje Upravni odbor Javnog preduzeća.

Sredstva operativne rezerve mogu se koristiti i za finansiranje konkretnih programa u delatnosti koje se finansiraju iz Budžeta grada. U svakom konkretnom slučaju Odluku donosi Upravni odbor Javnog preduzeća na predlog Izvršnog odbora Skupštine Grada Novog Sada.

Za operativnu rezervu planiraju se sredstva u iznosu od  

12.000.000,00 dinara.