ODLUKAO POSTUPKU DODELE JAVNE NABAVKE MALE VREDNOSTI("Sl. list AP Vojvodine", br. 3/2005 i 6/2005 - ispr.) |
Ovom odlukom uređuje se postupak dodele javne nabavke male vrednosti dobara, usluga i ustupanja izvođenja radova (u daljem tekstu: javna nabavka male vrednosti).
Postupak dodele javne nabavke male vrednosti uređen ovom odlukom primenjuje se na: Skupštinu Autonomne Pokrajine Vojvodine, Izvršno veće Autonomne Pokrajine Vojvodine, pokrajinske organe uprave, pokrajinske upravne organizacije, službe i direkcije (u daljem tekstu: Naručilac).
Postupak dodele javne nabavke male vrednosti primenjuje se kada je procenjena vrednost javne nabavke na godišnjem nivou, bez poreza, u rasponu vrednosti određene u Zakonu o budžetu Republike Srbije.
Naručilac može da počne postupak dodele javne nabavke male vrednosti ako je nabavka predviđena u Planu nabavki Naručioca i ako su za tu nabavku predviđena sredstva u Budžetu AP Vojvodine.
U postupku dodele javne nabavke male vrednosti Naručilac mora da postupa u skladu sa načelima Zakona o javnim nabavkama i da, naročito, obezbedi:
- da potrošnja sredstava za Naručioca bude najekonomičnija, s obzirom na namenu i na predmet javne nabavke,
- da broj primljenih ponuda odnosno izvršenih provera omogućava celovit pregled tržišta,
- da se ne ograničava konkurencija između ponuđača, a naročito da se ne ograničavaju ponuđači primenom diskriminatorskih kriterijuma,
- da se sredstva mogu trošiti samo u okviru ugovora i predmeta ugovora, shodno Planu nabavki i odobrenim sredstvima za te namene,
- da se u svim elementima i fazama postupka ne pravi razlika među ponuđačima,
- da Naručilac, kao poverljive, mora da čuva sve podatke o ponuđačima, kao i sadržine u dokumentaciji o ponudi,
- da Naručilac mora da evidentira sve faze postupka javne nabavke male vrednosti,
- da pripremi konkursnu dokumentaciju i vodi postupak shodno Zakonu o javnim nabavkama i ovoj odluci.
Vrednost predmeta javne nabavke u konkursnoj dokumentaciji i ponudi mora biti navedena u dinarima.
Vrednost u ponudi se može navesti i u drugim valutama, pri čemu se mora naznačiti da se na preračunavanje u dinare primenjuje srednji kurs Narodne banke Srbije koji važi na dan otvaranja ponuda.
U postupku dodele javne nabavke male vrednosti ponuđači mogu da podnesu samo po jednu ponudu i ne mogu je menjati.
Ako jednu ponudu podnese grupa ponuđača, dužni su da podnesu pravni akt kojim se obavezuju na zajedničko izvršenje i odgovornost, u slučaju dodele ugovora.
Pogađanje između Naručioca i ponuđača oko elemenata ponude nije dozvoljeno.
U postupku dodele javne nabavke male vrednosti kriterijum za izbor je najniža cena.
Ugovor o javnoj nabavci male vrednosti dodeljuje se ponuđaču koji, pod jednakim uslovima, ponudi najnižu cenu.
Za određivanje predmeta javne nabavke male vrednosti, njegove procenjene vrednosti, za izbor postupka i njegovu ispravnost odgovara Naručilac.
II VRSTE POSTUPKA DODELE JAVNE NABAVKE MALE VREDNOSTI
Naručilac dodeljuje javnu nabavku male vrednosti:
1. u redovnom postupku
2. u skraćenom postupku (narudžbenica).
Redovni postupak je postupak u kojem procenjena vrednost javne nabavke male vrednosti iznosi do visine gornjeg limita određenog u Zakonu o budžetu Republike Srbije.
Skraćeni postupak (narudžbenica) je postupak u kojem procenjena vrednost javne nabavke male vrednosti odgovara visini do jedne trećine gornjeg limita javne nabavke male vrednosti određene u Zakonu o budžetu Republike Srbije.
1. Dodela javne nabavke male vrednosti u redovnom postupku
Postupak dodele javne nabavke male vrednosti u redovnom postupku počinje donošenjem pismene odluke o pokretanju postupka javne nabavke male vrednosti, koju donosi Naručilac (OBR. 1.).
Odluka iz stava 1. ovog člana sadrži:
- redni broj javne nabavke male vrednosti za tekuću godinu,
- predmet javne nabavke male vrednosti,
- tehničko-tehnološke elemente predmeta javne nabavke male vrednosti,
- procenjenu vrednost javne nabavke male vrednosti,
- vreme sprovođenja javne nabavke male vrednosti i
- finansiranje javne nabavke male vrednosti (podatke o poziciji/kontu u Budžetu odnosno finansijskom planu)
- kao i druge elemente od značaja za tok postupka i predmet nabavke.
Odluku iz stava 1. ovog člana parafira odgovorno lice za materijalno-finansijske poslove Naručioca, čime potvrđuje da za odnosnu nabavku Naručilac ima obezbeđena finansijska sredstva.
Postupak dodele javne nabavke male vrednosti sprovodi Komisija za javne nabavke male vrednosti (u daljem tekstu: Komisija) koja se sastoji od predsednika i dva člana, a koju obrazuje Naručilac posebnim rešenjem, istovremeno sa donošenjem odluke o pokretanju postupka javne nabavke male vrednosti (OBR. 2.).
Predsednik Komisije je diplomirani pravnik, jedan član je diplomirani ekonomista, a drugi član se određuje od stručnih lica iz ostalih oblasti, zavisno od predmeta javne nabavke.
Komisija ima sekretara, koji obavlja stručne i administrativne poslove za potrebe Komisije, bez prava odlučivanja u radu Komisije.
Komisija priprema konkursnu dokumentaciju, na osnovu koje ponuđači pripremaju ponude.
Konkursna dokumentacija sadrži:
- poziv za dostavljanje ponuda,
- obrazac ponude sa bitnim elementima (cena, uslovi i rok plaćanja, uslovi i rok isporuke - izvršenja, važnost ponude)
- dokaze o ispunjenosti uslova za učešće u postupku dodele javne nabavke male vrednosti.
- kriterijum za ocenjivanje ponude,
- obrazac izjave da ponuđač prihvata uslove iz poziva (OBR. 3.),
- vrstu, tehničke karakteristike (specifikacije), kvalitet, količinu i opis dobara, radova ili usluga, način sprovođenja kontrole i obezbeđivanja garancije kvaliteta, rok izvršenja, mesto izvršenja, ili isporuke dobara,
- tehničku dokumentaciju i planove,
- navođenje vrste sredstva finansijskog obezbeđenja kojim ponuđači obezbeđuju ispunjenje svojih obaveza, ukoliko se ista traži, kao i druge elemente koji su po proceni Komisije potrebni za izradu ponude.
Komisija je dužna da ponuđače obavesti o strukturi cene predmeta javne nabavke male vrednosti, odnosno o elementima koji ulaze u cenu javne nabavke male vrednosti (naknada troškova prevoza, osiguranja, carine, poreza, akciza i dr.).
Poziv za dostavljanje ponuda upućuje se ponuđačima poštom, uz povratnicu.
Poziv iz stava 1. ovog člana sadrži:
- podatke o Naručiocu
- podatke o vrsti postupka javne nabavke
- podatke predmetu nabavke na koji se odnosi konkursna dokumentacija a koji će biti bliže određeni u okviru tehničkih specifikacija
- obaveštenje da se ponude pripremaju i podnose u skladu sa konkursnom dokumentacijom i pozivom
- podatke o načinu i mestu podnošenja ponuda, kao i poslednjem danu roka, odnosno datumu i satu za podnošenje ponuda, uz upozorenje na posledice propuštanja roka određenog za podnošenje ponuda,
- obaveštenje o mestu, danu i satu otvaranja ponuda, kao i vremenu i načinu podnošenja punomoćja,
- obaveštenje o roku u kome će Naručilac doneti odluku o dodeli ugovora.
Ponuđač je dužan da uz ponudu dostavi dokaze (dokumentovanje ponude) o ispunjenosti uslova za učešće u postupku dodele ugovora o javnim nabavkama male vrednosti:
- izvod iz sudskog ili drugog registra,
- potvrdu nadležnog poreskog organa o izmirenosti poreza i doprinosa,
- spisak najvažnijih isporučenih dobara, izvedenih radova ili pruženih usluga u poslednje tri godine u formi potvrde.
Postupak javne nabavke male vrednosti vrši se pribavljanjem najmanje tri ponude, bez oglašavanja.
Ako u postupku pribavljanja ponuda, Komisija Naručioca ne pribavi najmanje tri ponude, postupak se ponavlja.
Ukoliko i posle ponovljenog postupka Naručilac pribavi dve ponude, ugovor o javnoj nabavci male vrednosti se dodeljuje onom ponuđaču koji je ponudio nižu cenu i ispunjava uslove iz konkursne dokumentacije i poziva, a ukoliko pribavi samo jednu ponudu, ugovor se dodeljuje tom ponuđaču ako ispunjava uslove iz konkursne dokumentacije i poziva.
Otvaranje ponuda je javno.
Naručilac je dužan da o vremenu i mestu otvaranja ponuda obavesti sve ponuđače u pozivu za podnošenje ponude.
O postupku otvaranja ponuda Komisija vodi zapisnik.
Kopija zapisnika o otvaranju ponuda se uručuje odmah prisutnim ponuđačima, dok se ostalim ponuđačima dostavlja poštom, uz povratnicu, u roku od 3 (tri) dana od dana otvaranja ponuda.
Posle pregleda i provere ponuda Komisija vrši izbor najboljeg ponuđača i o dodeljenim ugovorima sastavlja izveštaj (OBR. 4.). Na osnovu izveštaja Naručilac obaveštava pismenim putem (OBR. 5.) ponuđače o dodeli ugovora o javnoj nabavci male vrednosti.
Na osnovu Izveštaja Komisije o dodeli ugovora o javnoj nabavci male vrednosti, Naručilac zaključuje ugovor sa izabranim ponuđačem, u roku od 8 (osam) dana od dana kada je izabrani ponuđač primio obaveštenje o dodeli ugovora o javnoj nabavci.
Ponuđač koji smatra da su mu u postupku javne nabavke povređena prava, može podneti zahtev za zaštitu prava i javnog interesa, shodno odredbama Zakona o javnim nabavkama.
Komisija prati način izvršenja zaključenog ugovora.
U slučaju da uoči nedostatke u postupku izvršenja ugovora Komisija je dužna da odmah preduzme odgovarajuće mere.
Od donošenja odluke o pokretanju postupka do obaveštavanja ponuđača o dodeli ugovora o javnim nabavkama male vrednosti ne može da prođe više od 30 dana.
2. Dodela javne nabavke male vrednosti u skraćenom postupku (narudžbenica)
Postupak dodele javne nabavke u skraćenom postupku (u daljem tekstu: narudžbenicom) vrši zaposleni zadužen za materijalno-finansijsko poslovanje prema opštem aktu o sistematizaciji poslova (u daljem tekstu: ovlašćeno lice), koga ovlašćuje, pismenim putem, Naručilac.
Ovlašćeno lice iz stava 1. ovog člana, samostalno pribavlja ponude, pri čemu se ponude mogu prikupljati neposredno, putem telefona, telefaksa i sl., a kod usmenog pribavljanja ponuda, obavezno se sastavlja pismena zabeleška sa potpisom ovlašćenog lica.
Postupak javne nabavke male vrednosti narudžbenicom započinje "zahtevom za izdavanje narudžbenice" (OBR. 6.).
U "zahtevu za izdavanje narudžbenice" određuje se predmet javne nabavke, redni broj javne nabavke, ovlašćeno lice, procenjena vrednost javne nabavke bez poreza i izvor finansiranja javne nabavke (pozicija u budžetu i konto).
"Zahtev za izdavanje narudžbenice" parafira odgovorno lice za materijalno-finansijske poslove koje parafom potvrđuje da su sredstva za izvršenja javne nabavke male vrednosti obezbeđena.
"Zahtev za izdavanje narudžbenice" potpisuje Naručilac, čime odobrava vršenje javne nabavke male vrednosti.
Ovlašćeno lice Naručioca dužno je da pre sprovođenja postupka javne nabavke male vrednosti na ekonomičan način izvrši neformalnu proveru (telefonom, faksom, internetom ili na drugi odgovarajući način) cene predmeta javne nabavke male vrednosti koji se pribavljaju.
Ovlašćeno lice Naručioca dužno je da u sprovođenju postupka javne nabavke male vrednosti narudžbenicom prikupi najmanje 3 (tri) ponude na jedan od načina predviđenih u članu 24. stav 2. ove odluke.
Ovlašćeno lice Naručioca je dužno da sačini Izveštaj o sprovođenju postupka javnih nabavki male vrednosti narudžbenicom (OBR. 7.) u kome navodi bitne elemente koji su bili odlučujući za tok postupka i izbor ponuđača.
Narudžbenica (OBR. 8.) se izdaje u roku od 14 dana od dana podnošenja "zahteva za izdavanje narudžbenice".
Narudžbenicu potpisuje Naručilac.
Odgovorno lice je dužno da proveri kvalitativnu i kvantitativnu realizaciju javne nabavke male vrednosti narudžbenicom i da u slučaju nedostataka odmah preduzme odgovarajuće mere.
Naručilac je dužan da ponuđača koji nije izabran upozna sa dodelom javne nabavke male vrednosti samo u slučaju ako je isti to izričito tražio.
Za nabavku dobara, usluga i ustupanje izvođenja radova čija je procenjena vrednost, na godišnjem nivou po grupi iz kontnog plana, ispod donjeg limita određenog u Zakonu o budžetu RS za nabavku male vrednosti, ne sprovodi se postupak javne nabavke.
U slučaju iz stava 1. ovog člana plaćanje se vrši gotovinski (OBR. 9.).
IV EVIDENCIJA O JAVNIM NABAVKAMA MALE VREDNOSTI I ARHIVIRANJE DOKUMENTACIJE
Naručilac vodi posebne evidencije o sprovedenim postupcima javnih nabavki male vrednosti i to posebno evidenciju o javnim nabavkama male vrednosti u redovnom postupku, o javnim nabavkama male vrednosti u skraćenom postupku (narudžbenica) i o gotovinskom plaćanju (posebno za dobra, usluge i ustupanje izvođenja radova.
O telefonskim kontaktima i proverama, kao i o ostalim kontaktima sa ponuđačima mora se sačiniti službena zabeleška. Elektronska pošta mora da se priloži spisima u štampanom obliku.
Dokumentacija o postupku javnih nabavki male vrednosti čuva se u skladu sa odredbama propisa o kancelarijskom poslovanju organa državne uprave i ista se arhivira po isteku budžetske godine u kojoj je realizovana javna nabavka.
Naručilac je dužan da, prilikom podnošenja zahteva za plaćanje (obrazac: ZP - shodno Uputstvu o radu trezora AP Vojvodine) Pokrajinskom sekretarijatu za finansije - Sektoru za trezor, uz originalne knjigovodstvene isprave - dokumentaciju (Ugovor, predračun, račun i dr.) dostavi i Izveštaj Komisije iz člana 20. ove odluke.
Naručilac je dužan da, u skladu sa Zakonom o javnim nabavkama, dostavi Upravi za javne nabavke Izveštaj o zaključenim ugovorima o javnim nabavkama male vrednosti u prethodnoj godini.
Sastavni deo ove odluke su sledeći obrasci:
- odluka o pokretanju postupka javne nabavke male vrednosti (OBR. 1.)
- rešenje o obrazovanju komisije za javnu nabavku male vrednosti (OBR. 2.)
- izjava da ponuđač prihvata uslove iz poziva (OBR. 3.)
- izveštaj o dodeli ugovora o javnoj nabavci male vrednosti (OBR. 4.)
- obaveštenje o dodeli javne nabavke male vrednosti (OBR. 5.)
- zahtev za izdavanje narudžbenice (OBR. 6.)
- izveštaj o sprovođenju postupka javnih nabavki male vrednosti narudžbenicom (OBR. 7.)
- narudžbenica (OBR. 8.)
- zahtev za gotovinsko plaćanje (OBR. 9.).
Na pitanja koja nisu uređena ovom odlukom, neposredno se primenjuju odredbe Zakona o javnim nabavkama i podzakonskih akata donetih na osnovu zakona.
Danom stupanja na snagu ove odluke prestaje da važi Odluka o postupku javnih nabavki male vrednosti ("Službeni list APV", br. 22/2002, 4/2003,12/2003, 4/2004 i 6/2004).
Ova odluka stupa na snagu osmog dana od dana objavljivanja u Službenom listu AP Vojvodine.
Republika Srbija
Autonomna Pokrajina Vojvodina
Naručilac:
"___________________________________________________________ "
21000 Novi Sad, Bulevar Mihajla Pupina 16.
Broj JNMV: ___________________________________
Datum: _______________________________________
ODLUKA
O POKRETANJU POSTUPKA JAVNE NABAVKE MALE VREDNOSTI
1. Predmet JNMV-dobro/usluga/radovi: ______________________________________________________________.
2. Tehničko-tehnološki elementi predmeta JNMV: ______________________________________________________.
3. Procenjena vrednost JNMV: _____________________________________________________________________.
4. Vreme sprovođenja JNMV (datum realizacije nabavke i zaključenja ugovora): ______________________________.
5. Finansiranje JNMV - pozicija u Budžetu odnosno finansijskom planu _____________, konto __________________.
6. Rok za podnošenje ponuda: _____________________________________________________________________.
Mesto, datum i vreme otvaranja ponuda: _____________________________________________________________.
NARUČILAC
___________
Potvrđujemo da naručilac na navedenoj poziciji i kontu ima obezbeđena finansijska sredstva Datum: Paraf lica odgovornog za finansijska pitanja: |
|
Republika Srbija Autonomna Pokrajina Vojvodina ____________________________________ ____________________________________ (naziv naručioca) Broj: _______________________________ Dana: ______________________________ Novi Sad |
|
Na osnovu člana 13. Odluke o postupku dodele javne nabavke male vrednosti ("Službeni list APV", br._/_) a u vezi sa Odlukom o pokretanju postupka javne nabavke male vrednosti broj ___________________ od __________________ godine,
________________________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________________________
donosi
REŠENJE
O OBRAZOVANJU KOMISIJE ZA JAVNU NABAVKU MALE VREDNOSTI
I
Za sprovođenje postupka dodele javne nabavke male vrednosti - dobara, usluga, radova - _______________________ za ___________ godinu, obrazuje se Komisija u sastavu:
1. _________________, predsednik
2. _________________, član
3. _________________, član
- __________________, sekretar.
II
Zadatak Komisije je da pripremi konkursnu dokumentaciju, dostavi poziv potencijalnim ponuđačima, razmotri prispele ponude, izvrši izbor najpovoljnijeg ponuđača, o dodeljenom ugovoru sastavi Izveštaj i prati izvršenje Ugovora.
NARUČILAC
___________
Naziv ponuđača: ___________________________
Sedište ponuđača: _________________________
Adresa: ___________________________________
Broj računa: _______________________________
PIB: ______________________________________
Telefon: ___________________________________
Datum: ___________________________________
Del. broj: __________________________________
IZJAVA
PONUĐAČ ____________________________________________ izjavljuje da u potpunosti prihvata sve uslove navedene u pozivu i konkursnoj dokumentaciji Naručioca za javnu nabavku male vrednosti ______________________ ________________________________________________________________________________________________.
U _________________________________
dana _______________________ godine
M.P. ______________________________________
(potpis ovlašćenog lica)
Republika Srbija
Autonomna Pokrajina Vojvodina
Naručilac:
"___________________________________________________________"
21000 Novi Sad, Bulevar Mihajla Pupina 16.
Broj JNMV: __________________________________
Datum: _____________________________________
IZVEŠTAJ
O DODELI UGOVORA O JAVNOJ NABAVCI MALE VREDNOSTI
Predmet JNMV-dobro/usluga/radovi: ________________________________________________________________
Procenjena vrednost JNMV: ______________________________________________________________________
Naručilac je pozvao sledeće ponuđače da daju ponude (navesti
način pozivanja): ____________________________
______________________________________________________________________________________________
Rok za davanje ponuda: __________________________________________________________________________
U roku za podnošenje ponuda prispele su ponude ponuđača (blagovremeno):
________________________________
_______________________________________________________________________________________________
Sve blagovremene ponude su u skladu sa zahtevima naručioca
i podobne za dalje meritorno razmatranje (u slučaju da su ponude neispravne,
neadekvatne ili neprihvatljive - napisati koje i zašto): _______________________________
______________________________________________________________________________________________.
Naručilac je ocenio ponude prema sledećim kriterijumima: _______________________________________________.
Na osnovu kriterijumima najbolji ponuđač je: ___________________________________________________________
_______________________________________________________________________________________________.
Predlažem da se ugovor zaključi sa navedenim ponuđačem.
Postupak je sproveden u prostorijama Naručioca, dana _________________ god.
PREDSEDNIK KOMISIJE
______________________
Republika Srbija
Autonomna Pokrajina Vojvodina
Naručilac:
"___________________________________________________________"
21000 Novi Sad, Bulevar Mihajla Pupina 16.
Broj JNMV: ___________________________________
Datum: _______________________________________
OBAVEŠTENJE
O DODELI UGOVORA O JAVNOJ NABAVCI MALE VREDNOSTI
Na osnovu sprovedenog postupka dodele ugovora o javnoj nabavci
male vrednosti, a u skladu sa članom 82. Zakonom o javnim nabavkama ("Službeni
glasnik RS", br. 39/2002 i 55/2004) i člana 20. Odluke o postupku dodele
javne nabavke male vrednosti ("Službeni list APV", br._/_), za nabavku
______________________________________________________________________________________________
______________________________________________________________________________________________
javna nabavka dodeljuje se: ______________________________________________________________________________________________.
Obrazloženje (nije obavezno):
Dostavljeno: |
NARUČILAC |
1. |
________________________ |
2. |
|
3. |
|
Republika Srbija
Autonomna Pokrajina Vojvodina
Naručilac:
"_________________________________________________________"
21000 Novi Sad, Bulevar Mihajla Pupina 16.
Broj narudžbenice: __________________________________
Broj JNMV: _________________________________________
Datum: _____________________________________________
ZAHTEV
ZA IZDAVANJE NARUDŽBENICE
Vrsta i količina dobra, odnosno vrsta i obim radova/usluga:
_______________________________________________
_______________________________________________________________________________________________.
Ovlašćeno lice: __________________________________________________________________________________.
Naziv isporučioca odnosno izvođača: ________________________________________________________________
_______________________________________________________________________________________________.
Procenjena vrednost nabavke: __________________________________din, bez poreza na promet.
Broj pozicije u budžetu _____________________________, konto _________________________.
Visina još neiskorišćenih sredstava _____________________________ paraf _____________.
Obrazloženje:
Podnosi: __________________________ |
|
Odobrava:_________________________ |
NARUČILAC |
Republika Srbija
Autonomna Pokrajina Vojvodina
Naručilac:
"______________________________________________________"
21000 Novi Sad, Bulevar Mihajla Pupina 16.
Broj narudžbenice: __________________________________
Broj JNMV: _________________________________________
Datum: _____________________________________________
IZVEŠTAJ
O SPROVOĐENJU POSTUPKA JAVNIH NABAVKI MALE VREDNOSTI NARUDŽBENICOM
Predmet JNMV-dobro/usluga/radovi: ________________________________________________________________
______________________________________________________________________________________________.
Procenjena vrednost JNMV: _______________________________________________________________________.
Ovlašćeno lice je pozvao sledeće ponuđače da daju ponude/predračune (način pozivanja: telefonom, pismeno i dr.): _______________ _____________________________________________________________________________________________
_____________________________________________________________________________________________
_____________________________________________________________________________________________
_____________________________________________________________________________________________
U ostavljenom roku prispele su ponude ponuđača: ____________________________________________________
_____________________________________________________________________________________________
_____________________________________________________________________________________________
Predlažem da se javna nabavka male vrednosti putem narudžbenice izvrši od ______________________________
_____________________________________________________________________________________________
_____________________________________________________________________________________________
OVLAŠĆENO LICE
_________________
Republika Srbija
Autonomna Pokrajina Vojvodina
Naručilac:
"______________________________________________________"
21000 Novi Sad, Bulevar Mihajla Pupina 16.
Broj narudžbenice: __________________________________
Broj JNMV: _________________________________________
Datum: _____________________________________________
PONUĐAČ: |
__________________________________ |
|
__________________________________ |
NARUDŽBENICA
Na osnovu vaše Ponude broj _____________________ od _________________________
godine a u vezi javne nabavke male vrednosti dobra / usluge / radova (opisati)
___________________________________________________________
______________________________________________________________________________________________
molimo da nam do ______________ godine izvršite isporuku/izvođenje sledeće količine/vrste
dobara/usluga/radova:
- količina/vrsta: __________________________________________________________________________________
- cena: ________________________________________________________________________________________
- način: ________________________________________________________________________________________
- plaćanje: ______________________________________________________________________________________
- ostalo: ________________________________________________________________________________________.
Ovlašćeno lice:
_________________________________
NARUČILAC
__________________________
Republika Srbija
Autonomna Pokrajina Vojvodina
Naručilac:
"___________________________________________________"
21000 Novi Sad, Bulevar Mihajla Pupina 16.
Broj JNMV: _________________________________________
Datum: _____________________________________________
ZAHTEV
ZA GOTOVINSKO PLAĆANJE
Vrsta i količina dobara, odnosno vrsta i obim usluge:
_______________________________________________________________________________________________
_______________________________________________________________________________________________
_______________________________________________________________________________________________
_______________________________________________________________________________________________.
Naziv isporučioca odnosno izvođača:
_______________________________________________________________________________________________
_______________________________________________________________________________________________
_______________________________________________________________________________________________.
Visina gotovinske isplate iz blagajne: ________________________________ dinara.
Obrazloženje (nije obavezno):
Podnosi: _________________________________
Odobrava: _______________________________
NARUČILAC
__________