ODLUKAO PROGRAMU IZGRADNJE I ODRŽAVANJA POSLOVNOG PROSTORA U 2005. GODINI("Sl. list Grada Novog Sada", br. 11/2005) |
Ovom odlukom utvrđuje se Program izgradnje i održavanja poslovnog prostora za 2005. godinu (u daljem tekstu: Program), koji čini sastavni deo ove odluke.
Izgradnja i održavanje poslovnog prostora na teritoriji Grada Novog Sada, finansiraće se iz subvencija iz budžeta Grada, od zakupnine u 2005. godini, prihoda od zakupaca za refundirane troškove u PC "Apolo", "Podhodnik", "Matičarsko zdanje", Dom kulture Veternik, Petrovaradinske tvrđave i Vojvođanskih brigada 17, subvencija iz budžeta Grada od zakupnine koja nije naplaćena u prethodnim godinama (vanrednih prihoda - naplaćene ispravke vrednosti potraživanja), kamata na slobodna sredstva prenetih gotovinskih ekvivalenata i gotovinom koja nije realizovana u 2004. godini i prihoda nastalih kao višak prihoda između prodajne vrednosti i cene izgradnje poslovno stambenih jedinica u poslovno stambenom objektu u Novom Sadu na uglu ulica Radnička - Stražilovska u Novom Sadu, prenetih neutrošenih sredstava iz budžeta Grada za revitalizaciju starog jezgra i podgrađa Petrovaradinske tvrđave iz 2004. godine i to u planski utvrđenom iznosu:
R. br. |
Naziv prihoda |
u dinarima |
% udeo |
1 |
2 |
3 |
4 |
A. |
Subvencije iz Budžeta Grada za 2005. godinu |
505.000.000,00 |
68,5 |
|
1. Kapitalne subvencije |
133.600.000,00 |
18,1 |
|
2. Tekuće subvencije |
371.400.000,00 |
50,4 |
1. |
- Zakupnina za poslovni prostor u 2005. godini sa PDV (455.000.000,00 din.) |
|
|
2. |
- Zakupnina koja nije naplaćena u prethodnim godinama (vanredni prihodi iz prethodnih godina - naplaćena ispravka vrednosti potraživanja) 50.000.000,00 din. |
|
|
B. |
Ostali prihodi |
25.000.000,00 |
3,4 |
1. |
- Prihodi od zakupaca za refundirane troškove (PC "Apolo", "Podhodnik", Matičarsko zdanje, Dom kulture Veternik, Petrovaradinska tvrđava, Vojvođanskih brigada 17) |
20.000.000,00 |
2,7 |
2. |
- Prihodi od kamata na slobodna sredstva |
3.000.000,00 |
0,4 |
3. |
- Preneti gotovinski ekvivalenti i gotovina iz 2004. godine |
2.000.000,00 |
0,3 |
|
Svega (A+B) |
530.000.000,00 |
71,9 |
V. |
Prihodi nastali kao razlika između prodajne cene i cene izgradnje poslovno stambenih prostora na objektu Radničko - Stražilovska u 2005. godini |
120.000.000,00 |
16,2 |
|
Ukupno: (A+B+V) |
650.000.000,00 |
88,1 |
G. |
Preneta neutrošena sredstva iz budžeta Grada za revitalizaciju starog jezgra Grada i podgrađa Petrovaradinske tvrđave iz 2004. godine |
87.430.250,00 |
11,9 |
|
Ukupno prihodi: (A+B+V+G) |
737.430.250,00 |
100,0 |
Planirana sredstva iz člana 2. ove odluke raspoređuju se na određene osnovne namene u planiranim iznosima i procentualnim udelima:
Prog. tač. |
Naziv rashoda |
Dinara |
% udeo |
1 |
2 |
3 |
4 |
1. |
Rashodi na izgradnji poslovnih objekata |
129.000.000,00 |
17,5 |
1.1. |
Dečija ustanova Novo naselje (nastavak radova iz 2004.) |
22.000.000,00 |
|
1.2. |
Sigurna ženska kuća |
22.000.000,00 |
|
1.3. |
Izgradnja sportske hale u Futogu |
85.000.000,00 |
|
2. |
Rashodi na adaptaciji, rekonstrukciji, sanaciji i održavanju poslovnih objekata - prostora |
240.650.000,00 |
32,6 |
2.1. |
Objekti na Petrovaradinskoj tvrđavi |
23.900.000,00 |
|
2.2. |
Objekti obrazovanja i kulture |
34.990.000,00 |
|
2.3. |
Objekti lokalne samouprave |
56.330.000,00 |
|
2.4. |
Javni objekti od interesa lokalne samouprave |
79.530.000,00 |
|
2.5. |
Poslovni objekti - poslovni prostori |
40.120.000,00 |
|
2.6. |
Održavanje i servisiranje instalacija i uređaja u poslovnim objektima - prostorima |
3.280.000,00 |
|
2.7. |
Hitne intervencije u poslovnim objektima - poslovnim prostorima |
2.500.000,00 |
|
3. |
Rashodi na izradi projektne dokumentacije |
5.350.000,00 |
0,7 |
3.1. |
Projektna dokumentacija za rekonstrukciju |
750.000,00 |
|
3.2. |
Projektna dokumentacija za izgradnju |
4.600.000,00 |
|
|
(Svega 1+2+3) |
375.000.000,00 |
50,8 |
4. |
Rashodi (izdaci) na realizaciji programa |
225.900.000,00 |
30,6 |
4.1. |
Troškovi osiguranja osn. sredstva |
8.200.000,00 |
1,1 |
4.2. |
Porez na imovinu |
12.200.000,00 |
1,7 |
4.3. |
Porez na dobit preduzeća (akontacija) |
500.000,00 |
0,1 |
4.4. |
Porez na dodatu vrednost (PDV) |
85.000.000,00 |
11,5 |
4.5. |
Troškovi "Javnog preduzeća" - direktni |
84.400.000,00 |
11,4 |
|
4.5.1. - Materijalni troškovi (struja, voda, grejanje, higijena, obezbeđenje, platni promet, takse, veštačenje,...) |
28.000.000,00 |
3,8 |
|
4.5.2. - Lična primanja zaposlenih sa porezima i doprinosima po Posebnom kolektivnom ugovoru za javna i javna komunalna preduzeća Grada Novog Sada (VIII/03) |
56.400.000,00 |
7,6 |
4.6. |
Troškovi "Javnog preduzeća" - indirektni |
29.800.000,00 |
4,0 |
|
4.6.1. - Troškovi koji se plaćaju preko Preduzeća, a refundiraju se od zakupaca u PC "Apolo", Podhodniku, Matičarskom zdanju, Domu kulture Veternik, Vojvođanskih brigada 17 |
20.000.000,00 |
2,7 |
|
4.6.2. - Lična primanja i naknade poslovodstva sa porezima i doprinosima |
9.800.000,00 |
1,3 |
4.7. |
Troškovi marketinga |
2.700.000,00 |
0,4 |
4.8. |
Troškovi štampanja časopisa DaNS |
1.600.000.00 |
0,2 |
4.9. |
Naknada fondu "Melanije Bugarinović" |
1.500.000,00 |
0,2 |
5. |
Rezervisana sredstva za realizaciju Programa po posebnim preporukama Gradonačelnika i Odlukama Upravnog odbora Preduzeća |
49.100.000,00 |
6,7 |
|
Ukupno (1 do 5): |
650.000.000,00 |
88,1 |
6. |
Troškovi (rashodi) usluga održavanja objekata - zgrada iz prenetih sredstava za revitalizaciju starog jezgra Grada i podgrađa Petrovaradinske tvrđave |
87.430.250,00 |
11,9 |
|
Ukupno (1 do 6): |
737.430.250,00 |
100,0 |
Član 3
Planirana sredstva iz člana 2. ove odluke raspoređuju se na određene osnovne namene u planiranim iznosima i procentualnim udelima:
Upravni odbor može na predlog Gradonačelnika Grada Novog Sada da izvrši promenu namene sredstava i visinu sredstava za osnovne namene, raspoređenih članom 3. ove odluke sa tolerancijom 5 indeksnih poena kao i visinu novčanih sredstava u okviru osnovne namene.
Neutrošena novčana sredstva za osnovne namene iz člana 3. ove odluke preneće se u narednu godinu i koristiti prema programu za 2006. godinu.
Upravni odbor i direktor Javnog preduzeća dužni su da upravljaju finansijskim sredstvima radi očuvanja i uvećanja njihove realne vrednosti.
U izuzetnim slučajevima, a u cilju realizacije Programa, Upravni odbor može da donese odluku o uzimanju kredita, po prethodno pribavljenoj saglasnosti Gradonačelnika Grada Novog Sada i pod najpovoljnijim uslovima.
Hitne intervencije koje su navedene u tački 2.7. Programa izgradnje i održavanja poslovnog prostora u 2005. godini plaćaju se po nalogu direktora JP "Poslovni prostor", a o utrošku sredstava za iste direktor je dužan obavestiti Upravni odbor javnog preduzeća "Poslovni prostor".
Pod hitnim intervencijama podrazumevaju se radovi čijim se izvođenjem sprečava, odnosno otklanja šteta Javnom preduzeću, zakupcu ili trećem licu (poplava, razbijeno staklo, obijena vrata, rušenje krova i plafona, fasada i sl.).
Ova odluka stupa na snagu osmog dana od dana objavljivanja u "Službenom listu Grada Novog Sada".
PROGRAM
IZGRADNJE I ODRŽAVANJA POSLOVNOG PROSTORA U 2005. GODINI
Saglasno članu 3. Odluke o Programu izgradnje i održavanja poslovnog prostora u 2005. godini, ovim Programom precizno se definišu svi objekti, odnosno poslovni prostori na kojima će se vršiti ulaganja i to:
Program tačka. |
Naziv rashoda |
u dinarima |
% |
1 |
2 |
3 |
4 |
1. |
Izgradnja poslovnih objekata |
129.000.000,00 |
17,5 |
1.1. |
Izgradnja objekta dečije ustanove na Novom naselju (nastavak radova iz 2004) |
22.000.000,00 |
|
1.2. |
Izgradnja objekta "Sigurne ženske kuće" (nastavak radova iz 2004) |
22.000.000,00 |
|
1.3. |
Izgradnja sportske hale u Futogu |
85.000.000,00 |
|
2. |
Rashodi na adaptaciji, rekonstrukciji, sanaciji i održavanju poslovnih objekata - prostora: |
240.650.000,00 |
32,6 |
2.1. |
Objekti na Petrovaradinskoj tvrđavi |
23.900.000,00 |
3,2 |
|
- "Jednostavna kasarna" - izgradnja gasne kotlarnice |
3.200.000,00 |
|
|
- Sanacija objekata - Gornji plato |
16.700.000,00 |
|
|
- Atelje vajara J. Soldatovića - dogradnja - proširenje |
4.000.000,00 |
|
2.2 |
Objekti obrazovanja i kulture |
34.990.000,00 |
4,7 |
|
- Dunavska 1 - Biblioteka - sanacija i adaptacija objekta, rekonstrukcija instalacija (nastavak radova iz 2004) |
7.700.000,00 |
|
|
- "Centar za kulturu" - Zmaj Jovina 4 - (privođenje nameni dvorišnog objekta) |
5.450.000,00 |
|
|
- "Centar za kulturnu animaciju", Muzička omladina - Katolička porta 2 - popravka krova, bojenje plafona |
350.000,00 |
|
|
- "Novosadsko pozorište Ujvideki Szinhaz" - J. Subotića - tekuće i investiciono održavanje |
2.900.000,00 |
|
|
- Šumadijska - KUD "Svetozar Marković" - popravka krova, popravka instalacija grejanja, vodovoda i kanalizacije, popravka parketa i krečenje sale |
2.600.000,00 |
|
|
- J. Subotića 8-10 - Rusinsko kulturno-prosvetno društvo - adaptacija sale, kancelarija, sanitarnog bloka |
3.140.000,00 |
|
|
- Ulica VIII br. 10 Šangaj - adaptacija za kulturne aktivnosti dece i omladine |
2.600.000,00 |
|
|
- Njegoševa 2 - adaptacija (privođenje nameni) |
700.000,00 |
|
|
- Bukovac - Vidovdanska 14 - KUD "Milica Stojadinović - Srpkinja" - rekonstrukcija sanitarnog čvora, popravka stolarije, popravka plafona, molersko-farbarski radovi |
300.000,00 |
|
|
- Budisava - Dom kulture, Vojvođanska 100 - uvođenje gasnog grejanja, molersko-farbarski radovi |
650.000,00 |
|
|
- Kisač, Slovačka 22 - KIC - "Radio Kisač" - adaptacija potkrovlja - (nastavak radova iz 2004), uvođenje gasnog grejanja |
900.000,00 |
|
|
- Futog, Cara Lazara 42 - Dom kulture - adaptacija potkrovlja (nastavak radova iz 2004) |
3.500.000,00 |
|
|
- Futog - OŠ "D. Maksimović" - dogradnja četiri učionice |
4.200.000,00 |
|
2.3. |
Objekti lokalne samouprave |
56.330.000,00 |
7,6 |
|
- Trg slobode 1 - rekonstrukcija objekta Gradske kuće - sale, kancelarije, stepeništa, sanitarni čvorovi |
30.000.000,00 |
|
|
- Žarka Zrenjanina 2 - ugradnja tri potisna lifta |
3.500.000,00 |
|
|
- Radnička 2 - popravka krovnog pokrivača |
1.000.000,00 |
|
|
- Trg mladenaca 7 - Matičarsko zdanje - popravka fasade i krova |
1.500.000,00 |
|
|
- Kralja Aleksandra 1 - adaptacija potkrovlja (nastavak radova iz 2004) |
3.000.000,00 |
|
|
- Modene 1 - Gradski promotivni centar (nastavak radova iz 2004) |
950.000,00 |
|
|
- Kralja Aleksandra 14 - Komesarijat za izbeglice - popravka i bojenje stolarije i radijatora (nastavak radova iz 2004) |
500.000,00 |
|
|
- Bul. Despota Stefana 7 - Češki magacin - izvođenje elektroinstalacija |
500.000,00 |
|
|
- MZ "Stari grad", Zmaj Jovina 4 - sanacija naprslina, popravka stolarije, molersko-farbarski radovi |
200.000,00 |
|
|
- MZ "Slana bara", Čenejska 54 - priključak za kanalizaciju, popravka podova i farbarski radovi |
450.000,00 |
|
|
- MZ "Jugovićevo", Tarasa Šefčenka 1 - skidanje tapeta, molersko-farbarski radovi |
290.000,00 |
|
|
- MZ "Liman", Drage Spasić 1 - zamena podova u kancelarijama, zamena bravarije |
620.000,00 |
|
|
- MZ "Boško Buha", Fruškogorska 8 - zamena bravarije |
520.000,00 |
|
|
- MZ "Južni telep", Janošikova 1 - popravka podova, molersko-farbarski radovi |
300.000,00 |
|
|
- MZ "Šangaj", Ulica III br. 8 - sanacija konstrukcije, zidova i podova, hidroizolacija, popravka instalacija, molersko-farbarski radovi (nastavak radova iz 2004) |
1.950.000,00 |
|
|
- MZ "Detelinara", Braće Popović 4 - popravka krova i plafona, farbarski radovi |
280.000,00 |
|
|
- MZ "Dunav" - zamena bravarije |
400.000,00 |
|
|
- MZ "Klisa", Savska 27 - uvođenje gasnog grejanja (nastavak radova iz 2004), krečenje, zamena podova |
650.000,00 |
|
|
- MZ "Radnički", Braće Mogin 2 - popravka plafona, krečenje prostorija, zamena podova, popravka instalacija kanalizacije |
350.000,00 |
|
|
- MZ "Salajka", Šajkaška 26 - uvođenje gasnog grejanja |
350.000,00 |
|
|
- MZ "Kać", Kralja Petra I br. 2 - rekonstrukcija objekta |
2.000.000,00 |
|
|
- MZ "Kovilj", Laze Kostića 70 - uvođenje gasnog grejanja (nastavak radova iz 2004), sanacija sleganja |
650.000,00 |
|
|
- MZ "Stepanovićevo", V. S. Stepanovića 112 - uvođenje gasnog grejanja (nastavak radova iz 2004), zamena i popravka vrata i prozora, zamena podova, postavljanje zaštitnih rešetki |
750.000,00 |
|
|
- MZ "Čenej", Vuka Karadžića 289 - uvođenje gasnog grejanja (nastavak radova iz 2004) |
100.000,00 |
|
|
- MZ "Kisač", Slovačka 10 - fasaderski i molersko-farbarski radovi, uvođenje gasnog grejanja (nastavak radova iz 2004) |
650.000,00 |
|
|
- MZ "Rumenka", Vojvođanska 19 - uvođenje gasnog grejanja (nastavak radova iz 2004) |
520.000,00 |
|
|
- MZ "Ledinci", Zmaj Jovina 19 - popravka krova, postavljanje zaštitnih rešetki |
720.000,00 |
|
|
- MZ "Stari Ledinci", Vuka Karadžića 98 - popločavanje ulaza, popravka i bojenje stolarije, izgradnja sanitarnog čvora u suterenu |
700.000,00 |
|
|
- MZ "Futog", Cara Lazara 42 - sanacija međuspratne konstrukcije, popravka krova, rekonstrukcija sanitarnog čvora, zamena poda u hodniku |
1.400.000,00 |
|
|
- Futog - Cara Lazara 141 - sanacija objekta |
900.000,00 |
|
|
- Kovilj - Dom penzionera - Laze Kostića 113 - popravka krova, dimnjaka, plafona i vodovodne instalacija |
450.000,00 |
|
|
- Budisava, Cara Dušana 108 - Crkveni dom - popravka fasade |
180.000,00 |
|
2.4. |
Javni objekti od interesa lokalne samouprave |
79.530.000,00 |
10,8 |
|
- Antona Čehova 4 - rekonstrukcija objekta, I faza |
2.450.000,00 |
|
|
- Apotekarska ustanova Novi Sad - adaptacija prostora |
5.500.000,00 |
|
|
- Dom zdravlja Novi Sad - adaptacija objekata |
60.000.000,00 |
|
|
- Institut za zdravstvenu zaštitu dece i omladine u Novom Sadu - Centar za dečiju habilitaciju i rehabilitaciju |
200.000,00 |
|
|
- Bulevar Mihajla Pupina 11 - Turističko-informativni centar - stavljanje u funkciju centralnog grejanja |
150.000,00 |
|
|
- "Sinagoga" (nastavak radova iz 2004.) |
500.000,00 |
|
|
- Miletićeva 28 - Gradska organizacija slepih i slabovidih - popravka krova, fasade, prozora i vrata, podova |
1.650.000,00 |
|
|
- Centar za socijalni rad Grada Novog Sada - izgradnja kosih krovova - Zmaj Ognjena Vuka 13 i 15 |
3.500.000,00 |
|
|
- Centar za socijalni rad Grada Novog Sada - Zmaj Ognjena Vuka 17a - adaptacija |
4.500.000,00 |
|
|
- Petrovaradin - Vatrogasni dom (zamena podova) |
400.000,00 |
|
|
- Futog - Vatrogasni dom (popravka krova i stolarsko-farbarski radovi) |
300.000,00 |
|
|
- Rumenka - Vatrogasni dom (popravka fasade) |
180.000,00 |
|
|
- Budisava - Vatrogasni dom (popravka krova, instalacije vodovoda) |
200.000,00 |
|
2.5. |
Poslovni objekti - poslovni prostori |
40.120.000,00 |
5,5 |
|
- Privođenje objekata nameni u skladu sa važećim regulacionim planovima |
10.000.000,00 |
|
|
- Tehničko poboljšanje funkcionisanja objekata i opreme |
10.000.000,00 |
|
|
- Investiciono ulaganje u instalacije - grejanje, gas, vodovod i kanalizaciju, elektro instalacije |
5.000.000,00 |
|
|
- Sanacija zajedničkih delova poslovno-stambenih zgrada - srazmerno učešće u finansiranju sa skupštinom zgrade |
15.120.000,00 |
|
2.6. |
Održavanje i servisiranje instalacija i uređaja u poslovnim objektima - prostorima |
3.280.000,00 |
0,5 |
|
- Protivpožarni aparati, hidranti i oprema |
230.000,00 |
|
|
- Eskalatori |
170.000,00 |
|
|
- Klima uređaji |
120.000,00 |
|
|
- Trafo stanice |
250.000,00 |
|
|
- Liftovi |
210.000,00 |
|
|
- Oprema u objektima |
2.300.000,00 |
|
2.7. |
Hitne intervencije u poslovnim objektima - prostorima |
2.500.000,00 |
0,3 |
3. |
Rashodi na izradi projektne dokumentacije: |
5.350.000,00 |
0,7 |
3.1. |
Rekonstrukcija |
750.000,00 |
|
|
- Beogradska kapija - sanacija |
250.000,00 |
|
|
- Značajni objekti za Grad |
500.000,00 |
|
3.2. |
Izgradnja |
4.600.000,00 |
|
|
- Gradski centar za rehabilitaciju narkomana |
500.000,00 |
|
|
- Kulturno-informativni centar - Novo naselje |
1.200.000,00 |
|
|
- Njegoševa broj 5 |
1.150.000,00 |
|
|
- Kać - objekat doma kulture |
650.000,00 |
|
|
- Stari Ledinci - objekat osnovne škole |
1.100.000,00 |
|
|
Ukupno (1+2+3) |
375.000.000,00 |
50,8 |
II RASHODI NA REALIZACIJI PROGRAMA
4.1. Troškovi osiguranja osnovnih sredstava
Kako upravljanje poslovnim prostorima - poslovnim zgradama podrazumeva osiguranje od osnovnih rizika i naknadu eventualnih šteta koje na njemu nastaju, osiguranje prostora će se vršiti za svakovremenu stvarnu vrednost za šta se planski rezervišu sredstva u iznosu od 8.200.000,00 dinara.
4.2. 4.3 i 4.4. Zakonske obaveze
Na ime poreskih obaveza preduzeća (poreza na imovinu, porez na dodatu vrednost - PDV, porez na dobit preduzeća) planiraju se sredstva u iznosu od 97.700.000,00 dinara.
4.5. Troškovi Javnog preduzeća - direktni troškovi
4.5.1. Materijalni troškovi
Na ime materijalnih troškova preduzeća (električna energija, grejanje, voda, održavanje higijene, obezbeđenja, kancelarijski materijal, takse, veštačenja, nabavka oprema...) planski se određuje iznos sredstava od 28.000.000,00 dinara.
Naziv |
u dinarima |
Potrošni materijal |
375.000,00 |
Kancelarijski materijal |
1.125.000,00 |
Troškovi električne energije |
1.375.000,00 |
Troškovi goriva |
625.000,00 |
Troškovi grejanja |
2.275.000,00 |
PTT (pisma i telefoni) |
2.500.000,00 |
Investiciono održavanje |
3.000.000,00 |
Troškovi obezbeđenja |
1.875.000,00 |
Literatura, časopisi, Službeni list |
400.000,00 |
Radničke sportske igre |
1.200.000,00 |
Troškovi vode i higijene |
1.250.000,00 |
Tekuće usavršavanje |
500.000,00 |
Usluge održavanja i servisiranje opreme |
1.700.000,00 |
Troškovi rada studenata (prinudna iseljenja) |
300.000,00 |
Nepovratna pomoć, lečenje |
700.000,00 |
Dnevnice, službeni put |
200.000,00 |
Troškovi veštačenja i savetovanja |
500.000,00 |
Troškovi oglasa |
700.000,00 |
Opravka vozila |
400.000,00 |
Reprezentacija |
800.000,00 |
Troškovi platnog prometa |
700.000,00 |
Ugovor o delu |
650.000,00 |
Doprinosi za korišćenje građevinskog zemljišta |
300.000,00 |
Advokatske usluge |
300.000,00 |
Rep. takse, sudska prinudna naplata |
2.500.000,00 |
Otpis sitnog inventara i auto guma |
150.000,00 |
Rashodi iz ranijih godina |
100.000,00 |
Oprema-nabavka |
1.500.000,00 |
Svega: |
28.000.000,00 |
4.5.2. Lična primanja zaposlenih
Bruto zarade i naknade za 41 radnika su planirane u ukupnom iznosu od 56.400.000,00 dinara, odnosno 7,6% od ukupno planiranih prihoda Preduzeća. Zarade u preduzeću utvrđuju se na osnovu kriterijuma i merila određenih Pojedinačnim kolektivnim ugovorom i Ugovorom o radu zaključenim sa svim zaposlenim radnicima, saglasno Zakonu o radu. Planirana osnovica za obračun zarada zaposlenih radnika za 2005. godinu jeste isplaćeni iznos u mesecu decembru 2004. godine uvećan za projektovani procenat inflacije od 8,3% na godišnjem nivou.
4.6. Troškovi preduzeća - indirektni troškovi
4.6.1. Troškovi koji se refundiraju od zakupaca (PC "Apolo", Pothodnik, Matičarsko zdanje, DK Veternik, Petrovaradinska tvrđava i Vojvođanskih brigada 17), a koji zbog funkcionisanja navedenih objekata zajedničke troškove prema isporučiocu usluga (električna energija, grejanje, održavanje, obezbeđenje) plaća JP "Poslovni prostor". U istom prihodnom iznosu planirana su i rashodna sredstva u iznosu od 20.000.000,00 dinara.
4.6.2. Iznos sredstava za obračun i isplatu zarada poslovodstva preduzeća u 2005. godini planiran je na nivou od 9.800.000,00 dinara i čine 1,3% od ukupnih prihoda.
Članovima Upravnog i Nadzornog odbora pripada mesečna nadoknada za rad u Upravnom i Nadzornom odboru i to:
- predsedniku Upravnog i Nadzornog odbora određuje se mesečna naknada u visini od 25% od ukupnog iznosa zarade direktora preduzeća,
- članu Upravnog i Nadzornog odbora određuje se mesečna naknada u visini od 20% od ukupnog iznosa zarade direktora preduzeća,
- mesečna naknada člana Upravnog i Nadzornog odbora umanjuje se za po 5% zbog odsustvovanja sa zakazanih i održanih sednica, bez prethodno pismeno obrazloženog razloga za odsustvovanje sa sednice i prihvaćenog obrazloženja od strane Upravnog i Nadzornog odbora o opravdanosti razloga za neprisustvovanje sednici.
4.7. Troškovi marketinga
Na ime troškova marketinga (promocija izgradnje - prodaje novih poslovno stambenih jedinica u objektu Radničko - Stražilovska, promocija Petrovaradinske tvrđave, PC "Apola", DK Veternik, reklame i propagande, sponzorstva i donatorstva, za udruženja, društva i klubove koji pre svega okupljaju decu i omladinu, talentovane pojedince u oblasti nauke, kulture i umetnosti), planiraju se sredstva u iznosu od 2.700.000,00 dinara.
4.8. Troškovi štampanja časopisa DaNS
Na ime troškova štampanja časopisa DaNS planiraju se sredstva u iznosu od 1.600.000,00 dinara.
4.9. Fond "Melanije Bugarinović"
Naknada fondu "Melanije Bugarinović" planski se opredeljuje od zakupnine legata u Beogradu, u iznosu od 1.500.000,00 dinara.
5. Posebno rezervisana sredstva
Rezervisana sredstva za realizaciju Programa mogu se koristiti za finansiranje konkretnih programa koji se finansiraju iz Budžeta Grada Novog Sada. U svakom konkretnom slučaju Odluku donosi Upravni odbor Preduzeća na predlog Gradonačelnika Grada Novog Sada. Za ovu namenu se planiraju sredstva u iznosu od 49.100.000,00 dinara.
6. Rashodi (troškovi) na revitalizaciji starog jezgra Grada i podgrađa Petrovaradinske tvrđave
Odlukom Skupštine Grada, od 23. decembra 2004. godine, o izmenama Odluke o utvrđivanju Programa revitalizacije starog jezgra Grada Novog Sada i podgrađa Petrovaradinske tvrđave i održavanja spoljnih delova zgrada na teritoriji Grada Novog Sada ("Službeni list Grada Novog Sada", broj 32/2004), Javnom preduzeću "Poslovni prostor" obezbeđena su i preneta sredstva koja će se realizovati u 2005. godini u iznosu od 87.430.250,00 dinara.
7. Poslovno stambeni objekat u Novom Sadu na uglu ulica Radnička - Stražilovska
Javno preduzeće "Poslovni prostor", pored poslova koji su mu, od strane osnivača povereni, baviće se i tržišnim poslovima - izgradnjom poslovno-stambenog objekta na uglu ulica Radničko - Stražilovska Novi Sad. Planirani troškovi za izgradnju u iznosu od 149.856.000,00 dinara pokriće se od prethodne prodaje koja je u planskom iznosu od 269.856.000,00 dinara. Naznačene veličine podrazumevaju stepen završenosti 70% u planskoj godini.
Razlika iznosa navedenih u ovoj tački od 120.000.000,00 dinara planski su, kroz ovaj program, raspoređeni za projekte od posebnog interesa za Grad Novi Sad (izgradnja fiskulturne sale u Osnovnoj školi "Desanka Maksimović" Futog i deo za rekonstrukciju II sprata Gradske kuće).