ODLUKA
O PROGRAMU IZGRADNJE I ODRŽAVANJA POSLOVNOG PROSTORA U 2005. GODINI

("Sl. list Grada Novog Sada", br. 11/2005)

Član 1

Ovom odlukom utvrđuje se Program izgradnje i održavanja poslovnog prostora za 2005. godinu (u daljem tekstu: Program), koji čini sastavni deo ove odluke.

Član 2

Izgradnja i održavanje poslovnog prostora na teritoriji Grada Novog Sada, finansiraće se iz subvencija iz budžeta Grada, od zakupnine u 2005. godini, prihoda od zakupaca za refundirane troškove u PC "Apolo", "Podhodnik", "Matičarsko zdanje", Dom kulture Veternik, Petrovaradinske tvrđave i Vojvođanskih brigada 17, subvencija iz budžeta Grada od zakupnine koja nije naplaćena u prethodnim godinama (vanrednih prihoda - naplaćene ispravke vrednosti potraživanja), kamata na slobodna sredstva prenetih gotovinskih ekvivalenata i gotovinom koja nije realizovana u 2004. godini i prihoda nastalih kao višak prihoda između prodajne vrednosti i cene izgradnje poslovno stambenih jedinica u poslovno stambenom objektu u Novom Sadu na uglu ulica Radnička - Stražilovska u Novom Sadu, prenetih neutrošenih sredstava iz budžeta Grada za revitalizaciju starog jezgra i podgrađa Petrovaradinske tvrđave iz 2004. godine i to u planski utvrđenom iznosu:

R. br.

Naziv prihoda

u dinarima

% udeo

1

2

3

4

A.

Subvencije iz Budžeta Grada za 2005. godinu

505.000.000,00

68,5

 

1. Kapitalne subvencije

133.600.000,00

18,1

 

2. Tekuće subvencije

371.400.000,00

50,4

1.

- Zakupnina za poslovni prostor u 2005. godini sa PDV (455.000.000,00 din.)

 

 

2.

- Zakupnina koja nije naplaćena u prethodnim godinama (vanredni prihodi iz prethodnih godina - naplaćena ispravka vrednosti potraživanja) 50.000.000,00 din.

 

 

B.

Ostali prihodi

25.000.000,00

3,4

1.

- Prihodi od zakupaca za refundirane troškove (PC "Apolo", "Podhodnik", Matičarsko zdanje, Dom kulture Veternik, Petrovaradinska tvrđava, Vojvođanskih brigada 17)

20.000.000,00

2,7

2.

- Prihodi od kamata na slobodna sredstva

3.000.000,00

0,4

3.

- Preneti gotovinski ekvivalenti i gotovina iz 2004. godine

2.000.000,00

0,3

 

Svega (A+B)

530.000.000,00

71,9

V.

Prihodi nastali kao razlika između prodajne cene i cene izgradnje poslovno stambenih prostora na objektu Radničko - Stražilovska u 2005. godini

120.000.000,00

16,2

 

Ukupno: (A+B+V)

650.000.000,00

88,1

G.

Preneta neutrošena sredstva iz budžeta Grada za revitalizaciju starog jezgra Grada i podgrađa Petrovaradinske tvrđave iz 2004. godine

87.430.250,00

11,9

 

Ukupno prihodi: (A+B+V+G)

737.430.250,00

100,0

Član 3

Planirana sredstva iz člana 2. ove odluke raspoređuju se na određene osnovne namene u planiranim iznosima i procentualnim udelima:

Prog. tač.

Naziv rashoda

Dinara

% udeo

1

2

3

4

1.

Rashodi na izgradnji poslovnih objekata

129.000.000,00

17,5

1.1.

Dečija ustanova Novo naselje (nastavak radova iz 2004.)

22.000.000,00

 

1.2.

Sigurna ženska kuća

22.000.000,00

 

1.3.

Izgradnja sportske hale u Futogu

85.000.000,00

 

2.

Rashodi na adaptaciji, rekonstrukciji, sanaciji i održavanju poslovnih objekata - prostora

240.650.000,00

32,6

2.1.

Objekti na Petrovaradinskoj tvrđavi

23.900.000,00

 

2.2.

Objekti obrazovanja i kulture

34.990.000,00

 

2.3.

Objekti lokalne samouprave

56.330.000,00

 

2.4.

Javni objekti od interesa lokalne samouprave

79.530.000,00

 

2.5.

Poslovni objekti - poslovni prostori

40.120.000,00

 

2.6.

Održavanje i servisiranje instalacija i uređaja u poslovnim objektima - prostorima

3.280.000,00

 

2.7.

Hitne intervencije u poslovnim objektima - poslovnim prostorima

2.500.000,00

 

3.

Rashodi na izradi projektne dokumentacije

5.350.000,00

0,7

3.1.

Projektna dokumentacija za rekonstrukciju

750.000,00

 

3.2.

Projektna dokumentacija za izgradnju

4.600.000,00

 

 

(Svega 1+2+3)

375.000.000,00

50,8

4.

Rashodi (izdaci) na realizaciji programa

225.900.000,00

30,6

4.1.

Troškovi osiguranja osn. sredstva

8.200.000,00

1,1

4.2.

Porez na imovinu

12.200.000,00

1,7

4.3.

Porez na dobit preduzeća (akontacija)

500.000,00

0,1

4.4.

Porez na dodatu vrednost (PDV)

85.000.000,00

11,5

4.5.

Troškovi "Javnog preduzeća" - direktni

84.400.000,00

11,4

 

4.5.1. - Materijalni troškovi (struja, voda, grejanje, higijena, obezbeđenje, platni promet, takse, veštačenje,...)

28.000.000,00

3,8

 

4.5.2. - Lična primanja zaposlenih sa porezima i doprinosima po Posebnom kolektivnom ugovoru za javna i javna komunalna preduzeća Grada Novog Sada (VIII/03)

56.400.000,00

7,6

4.6.

Troškovi "Javnog preduzeća" - indirektni

29.800.000,00

4,0

 

4.6.1. - Troškovi koji se plaćaju preko Preduzeća, a refundiraju se od zakupaca u PC "Apolo", Podhodniku, Matičarskom zdanju, Domu kulture Veternik, Vojvođanskih brigada 17

20.000.000,00

2,7

 

4.6.2. - Lična primanja i naknade poslovodstva sa porezima i doprinosima

9.800.000,00

1,3

4.7.

Troškovi marketinga

2.700.000,00

0,4

4.8.

Troškovi štampanja časopisa DaNS

1.600.000.00

0,2

4.9.

Naknada fondu "Melanije Bugarinović"

1.500.000,00

0,2

5.

Rezervisana sredstva za realizaciju Programa po posebnim preporukama Gradonačelnika i Odlukama Upravnog odbora Preduzeća

49.100.000,00

6,7

 

Ukupno (1 do 5):

650.000.000,00

88,1

6.

Troškovi (rashodi) usluga održavanja objekata - zgrada iz prenetih sredstava za revitalizaciju starog jezgra Grada i podgrađa Petrovaradinske tvrđave

87.430.250,00

11,9

 

Ukupno (1 do 6):

737.430.250,00

100,0

Član 3

Planirana sredstva iz člana 2. ove odluke raspoređuju se na određene osnovne namene u planiranim iznosima i procentualnim udelima:

Član 4

Upravni odbor može na predlog Gradonačelnika Grada Novog Sada da izvrši promenu namene sredstava i visinu sredstava za osnovne namene, raspoređenih članom 3. ove odluke sa tolerancijom 5 indeksnih poena kao i visinu novčanih sredstava u okviru osnovne namene.

Član 5

Neutrošena novčana sredstva za osnovne namene iz člana 3. ove odluke preneće se u narednu godinu i koristiti prema programu za 2006. godinu.

Član 6

Upravni odbor i direktor Javnog preduzeća dužni su da upravljaju finansijskim sredstvima radi očuvanja i uvećanja njihove realne vrednosti.

U izuzetnim slučajevima, a u cilju realizacije Programa, Upravni odbor može da donese odluku o uzimanju kredita, po prethodno pribavljenoj saglasnosti Gradonačelnika Grada Novog Sada i pod najpovoljnijim uslovima.

Član 7

Hitne intervencije koje su navedene u tački 2.7. Programa izgradnje i održavanja poslovnog prostora u 2005. godini plaćaju se po nalogu direktora JP "Poslovni prostor", a o utrošku sredstava za iste direktor je dužan obavestiti Upravni odbor javnog preduzeća "Poslovni prostor".

Pod hitnim intervencijama podrazumevaju se radovi čijim se izvođenjem sprečava, odnosno otklanja šteta Javnom preduzeću, zakupcu ili trećem licu (poplava, razbijeno staklo, obijena vrata, rušenje krova i plafona, fasada i sl.).

Član 8

Ova odluka stupa na snagu osmog dana od dana objavljivanja u "Službenom listu Grada Novog Sada".

 

PROGRAM
IZGRADNJE I ODRŽAVANJA POSLOVNOG PROSTORA U 2005. GODINI

I

Saglasno članu 3. Odluke o Programu izgradnje i održavanja poslovnog prostora u 2005. godini, ovim Programom precizno se definišu svi objekti, odnosno poslovni prostori na kojima će se vršiti ulaganja i to:

Program tačka.

Naziv rashoda

u dinarima

%
udeo

1

2

3

4

1.

Izgradnja poslovnih objekata

129.000.000,00

17,5

1.1.

Izgradnja objekta dečije ustanove na Novom naselju (nastavak radova iz 2004)

22.000.000,00

 

1.2.

Izgradnja objekta "Sigurne ženske kuće" (nastavak radova iz 2004)

22.000.000,00

 

1.3.

Izgradnja sportske hale u Futogu

85.000.000,00

 

2.

Rashodi na adaptaciji, rekonstrukciji, sanaciji i održavanju poslovnih objekata - prostora:

240.650.000,00

32,6

2.1.

Objekti na Petrovaradinskoj tvrđavi

23.900.000,00

3,2

 

- "Jednostavna kasarna" - izgradnja gasne kotlarnice

3.200.000,00

 

 

- Sanacija objekata - Gornji plato

16.700.000,00

 

 

- Atelje vajara J. Soldatovića - dogradnja - proširenje

4.000.000,00

 

2.2

Objekti obrazovanja i kulture

34.990.000,00

4,7

 

- Dunavska 1 - Biblioteka - sanacija i adaptacija objekta, rekonstrukcija instalacija (nastavak radova iz 2004)

7.700.000,00

 

 

- "Centar za kulturu" - Zmaj Jovina 4 - (privođenje nameni dvorišnog objekta)

5.450.000,00

 

 

- "Centar za kulturnu animaciju", Muzička omladina - Katolička porta 2 - popravka krova, bojenje plafona

350.000,00

 

 

- "Novosadsko pozorište Ujvideki Szinhaz" - J. Subotića - tekuće i investiciono održavanje

2.900.000,00

 

 

- Šumadijska - KUD "Svetozar Marković" - popravka krova, popravka instalacija grejanja, vodovoda i kanalizacije, popravka parketa i krečenje sale

2.600.000,00

 

 

- J. Subotića 8-10 - Rusinsko kulturno-prosvetno društvo - adaptacija sale, kancelarija, sanitarnog bloka

3.140.000,00

 

 

- Ulica VIII br. 10 Šangaj - adaptacija za kulturne aktivnosti dece i omladine

2.600.000,00

 

 

- Njegoševa 2 - adaptacija (privođenje nameni)

700.000,00

 

 

- Bukovac - Vidovdanska 14 - KUD "Milica Stojadinović - Srpkinja" - rekonstrukcija sanitarnog čvora, popravka stolarije, popravka plafona, molersko-farbarski radovi

300.000,00

 

 

- Budisava - Dom kulture, Vojvođanska 100 - uvođenje gasnog grejanja, molersko-farbarski radovi

650.000,00

 

 

- Kisač, Slovačka 22 - KIC - "Radio Kisač" - adaptacija potkrovlja - (nastavak radova iz 2004), uvođenje gasnog grejanja

900.000,00

 

 

- Futog, Cara Lazara 42 - Dom kulture - adaptacija potkrovlja (nastavak radova iz 2004)

3.500.000,00

 

 

- Futog - OŠ "D. Maksimović" - dogradnja četiri učionice

4.200.000,00

 

2.3.

Objekti lokalne samouprave

56.330.000,00

7,6

 

- Trg slobode 1 - rekonstrukcija objekta Gradske kuće - sale, kancelarije, stepeništa, sanitarni čvorovi

30.000.000,00

 

 

- Žarka Zrenjanina 2 - ugradnja tri potisna lifta

3.500.000,00

 

 

- Radnička 2 - popravka krovnog pokrivača

1.000.000,00

 

 

- Trg mladenaca 7 - Matičarsko zdanje - popravka fasade i krova

1.500.000,00

 

 

- Kralja Aleksandra 1 - adaptacija potkrovlja (nastavak radova iz 2004)

3.000.000,00

 

 

- Modene 1 - Gradski promotivni centar (nastavak radova iz 2004)

950.000,00

 

 

- Kralja Aleksandra 14 - Komesarijat za izbeglice - popravka i bojenje stolarije i radijatora (nastavak radova iz 2004)

500.000,00

 

 

- Bul. Despota Stefana 7 - Češki magacin - izvođenje elektroinstalacija

500.000,00

 

 

- MZ "Stari grad", Zmaj Jovina 4 - sanacija naprslina, popravka stolarije, molersko-farbarski radovi

200.000,00

 

 

- MZ "Slana bara", Čenejska 54 - priključak za kanalizaciju, popravka podova i farbarski radovi

450.000,00

 

 

- MZ "Jugovićevo", Tarasa Šefčenka 1 - skidanje tapeta, molersko-farbarski radovi

290.000,00

 

 

- MZ "Liman", Drage Spasić 1 - zamena podova u kancelarijama, zamena bravarije

620.000,00

 

 

- MZ "Boško Buha", Fruškogorska 8 - zamena bravarije

520.000,00

 

 

- MZ "Južni telep", Janošikova 1 - popravka podova, molersko-farbarski radovi

300.000,00

 

 

- MZ "Šangaj", Ulica III br. 8 - sanacija konstrukcije, zidova i podova, hidroizolacija, popravka instalacija, molersko-farbarski radovi (nastavak radova iz 2004)

1.950.000,00

 

 

- MZ "Detelinara", Braće Popović 4 - popravka krova i plafona, farbarski radovi

280.000,00

 

 

- MZ "Dunav" - zamena bravarije

400.000,00

 

 

- MZ "Klisa", Savska 27 - uvođenje gasnog grejanja (nastavak radova iz 2004), krečenje, zamena podova

650.000,00

 

 

- MZ "Radnički", Braće Mogin 2 - popravka plafona, krečenje prostorija, zamena podova, popravka instalacija kanalizacije

350.000,00

 

 

- MZ "Salajka", Šajkaška 26 - uvođenje gasnog grejanja

350.000,00

 

 

- MZ "Kać", Kralja Petra I br. 2 - rekonstrukcija objekta

2.000.000,00

 

 

- MZ "Kovilj", Laze Kostića 70 - uvođenje gasnog grejanja (nastavak radova iz 2004), sanacija sleganja

650.000,00

 

 

- MZ "Stepanovićevo", V. S. Stepanovića 112 - uvođenje gasnog grejanja (nastavak radova iz 2004), zamena i popravka vrata i prozora, zamena podova, postavljanje zaštitnih rešetki

750.000,00

 

 

- MZ "Čenej", Vuka Karadžića 289 - uvođenje gasnog grejanja (nastavak radova iz 2004)

100.000,00

 

 

- MZ "Kisač", Slovačka 10 - fasaderski i molersko-farbarski radovi, uvođenje gasnog grejanja (nastavak radova iz 2004)

650.000,00

 

 

- MZ "Rumenka", Vojvođanska 19 - uvođenje gasnog grejanja (nastavak radova iz 2004)

520.000,00

 

 

- MZ "Ledinci", Zmaj Jovina 19 - popravka krova, postavljanje zaštitnih rešetki

720.000,00

 

 

- MZ "Stari Ledinci", Vuka Karadžića 98 - popločavanje ulaza, popravka i bojenje stolarije, izgradnja sanitarnog čvora u suterenu

700.000,00

 

 

- MZ "Futog", Cara Lazara 42 - sanacija međuspratne konstrukcije, popravka krova, rekonstrukcija sanitarnog čvora, zamena poda u hodniku

1.400.000,00

 

 

- Futog - Cara Lazara 141 - sanacija objekta

900.000,00

 

 

- Kovilj - Dom penzionera - Laze Kostića 113 - popravka krova, dimnjaka, plafona i vodovodne instalacija

450.000,00

 

 

- Budisava, Cara Dušana 108 - Crkveni dom - popravka fasade

180.000,00

 

2.4.

Javni objekti od interesa lokalne samouprave

79.530.000,00

10,8

 

- Antona Čehova 4 - rekonstrukcija objekta, I faza

2.450.000,00

 

 

- Apotekarska ustanova Novi Sad - adaptacija prostora

5.500.000,00

 

 

- Dom zdravlja Novi Sad - adaptacija objekata

60.000.000,00

 

 

- Institut za zdravstvenu zaštitu dece i omladine u Novom Sadu - Centar za dečiju habilitaciju i rehabilitaciju

200.000,00

 

 

- Bulevar Mihajla Pupina 11 - Turističko-informativni centar - stavljanje u funkciju centralnog grejanja

150.000,00

 

 

- "Sinagoga" (nastavak radova iz 2004.)

500.000,00

 

 

- Miletićeva 28 - Gradska organizacija slepih i slabovidih - popravka krova, fasade, prozora i vrata, podova

1.650.000,00

 

 

- Centar za socijalni rad Grada Novog Sada - izgradnja kosih krovova - Zmaj Ognjena Vuka 13 i 15

3.500.000,00

 

 

- Centar za socijalni rad Grada Novog Sada - Zmaj Ognjena Vuka 17a - adaptacija

4.500.000,00

 

 

- Petrovaradin - Vatrogasni dom (zamena podova)

400.000,00

 

 

- Futog - Vatrogasni dom (popravka krova i stolarsko-farbarski radovi)

300.000,00

 

 

- Rumenka - Vatrogasni dom (popravka fasade)

180.000,00

 

 

- Budisava - Vatrogasni dom (popravka krova, instalacije vodovoda)

200.000,00

 

2.5.

Poslovni objekti - poslovni prostori

40.120.000,00

5,5

 

- Privođenje objekata nameni u skladu sa važećim regulacionim planovima

10.000.000,00

 

 

- Tehničko poboljšanje funkcionisanja objekata i opreme

10.000.000,00

 

 

- Investiciono ulaganje u instalacije - grejanje, gas, vodovod i kanalizaciju, elektro instalacije

5.000.000,00

 

 

- Sanacija zajedničkih delova poslovno-stambenih zgrada - srazmerno učešće u finansiranju sa skupštinom zgrade

15.120.000,00

 

2.6.

Održavanje i servisiranje instalacija i uređaja u poslovnim objektima - prostorima

3.280.000,00

0,5

 

- Protivpožarni aparati, hidranti i oprema

230.000,00

 

 

- Eskalatori

170.000,00

 

 

- Klima uređaji

120.000,00

 

 

- Trafo stanice

250.000,00

 

 

- Liftovi

210.000,00

 

 

- Oprema u objektima

2.300.000,00

 

2.7.

Hitne intervencije u poslovnim objektima - prostorima

2.500.000,00

0,3

3.

Rashodi na izradi projektne dokumentacije:

5.350.000,00

0,7

3.1.

Rekonstrukcija

750.000,00

 

- Beogradska kapija - sanacija

250.000,00

 

 

- Značajni objekti za Grad

500.000,00

 

3.2.

Izgradnja

4.600.000,00

 

- Gradski centar za rehabilitaciju narkomana

500.000,00

 

 

- Kulturno-informativni centar - Novo naselje

1.200.000,00

 

 

- Njegoševa broj 5

1.150.000,00

 

 

- Kać - objekat doma kulture

650.000,00

 

 

- Stari Ledinci - objekat osnovne škole

1.100.000,00

 

 

Ukupno (1+2+3)

375.000.000,00

50,8

 

II RASHODI NA REALIZACIJI PROGRAMA

4.1. Troškovi osiguranja osnovnih sredstava

Kako upravljanje poslovnim prostorima - poslovnim zgradama podrazumeva osiguranje od osnovnih rizika i naknadu eventualnih šteta koje na njemu nastaju, osiguranje prostora će se vršiti za svakovremenu stvarnu vrednost za šta se planski rezervišu sredstva u iznosu od 8.200.000,00 dinara.

4.2. 4.3 i 4.4. Zakonske obaveze

Na ime poreskih obaveza preduzeća (poreza na imovinu, porez na dodatu vrednost - PDV, porez na dobit preduzeća) planiraju se sredstva u iznosu od 97.700.000,00 dinara.

4.5. Troškovi Javnog preduzeća - direktni troškovi

4.5.1. Materijalni troškovi

Na ime materijalnih troškova preduzeća (električna energija, grejanje, voda, održavanje higijene, obezbeđenja, kancelarijski materijal, takse, veštačenja, nabavka oprema...) planski se određuje iznos sredstava od 28.000.000,00 dinara.

Naziv

u dinarima

Potrošni materijal

375.000,00

Kancelarijski materijal

1.125.000,00

Troškovi električne energije

1.375.000,00

Troškovi goriva

625.000,00

Troškovi grejanja

2.275.000,00

PTT (pisma i telefoni)

2.500.000,00

Investiciono održavanje

3.000.000,00

Troškovi obezbeđenja

1.875.000,00

Literatura, časopisi, Službeni list

400.000,00

Radničke sportske igre

1.200.000,00

Troškovi vode i higijene

1.250.000,00

Tekuće usavršavanje

500.000,00

Usluge održavanja i servisiranje opreme

1.700.000,00

Troškovi rada studenata (prinudna iseljenja)

300.000,00

Nepovratna pomoć, lečenje

700.000,00

Dnevnice, službeni put

200.000,00

Troškovi veštačenja i savetovanja

500.000,00

Troškovi oglasa

700.000,00

Opravka vozila

400.000,00

Reprezentacija

800.000,00

Troškovi platnog prometa

700.000,00

Ugovor o delu

650.000,00

Doprinosi za korišćenje građevinskog zemljišta

300.000,00

Advokatske usluge

300.000,00

Rep. takse, sudska prinudna naplata

2.500.000,00

Otpis sitnog inventara i auto guma

150.000,00

Rashodi iz ranijih godina

100.000,00

Oprema-nabavka

1.500.000,00

Svega:

28.000.000,00

4.5.2. Lična primanja zaposlenih

Bruto zarade i naknade za 41 radnika su planirane u ukupnom iznosu od 56.400.000,00 dinara, odnosno 7,6% od ukupno planiranih prihoda Preduzeća. Zarade u preduzeću utvrđuju se na osnovu kriterijuma i merila određenih Pojedinačnim kolektivnim ugovorom i Ugovorom o radu zaključenim sa svim zaposlenim radnicima, saglasno Zakonu o radu. Planirana osnovica za obračun zarada zaposlenih radnika za 2005. godinu jeste isplaćeni iznos u mesecu decembru 2004. godine uvećan za projektovani procenat inflacije od 8,3% na godišnjem nivou.

4.6. Troškovi preduzeća - indirektni troškovi

4.6.1. Troškovi koji se refundiraju od zakupaca (PC "Apolo", Pothodnik, Matičarsko zdanje, DK Veternik, Petrovaradinska tvrđava i Vojvođanskih brigada 17), a koji zbog funkcionisanja navedenih objekata zajedničke troškove prema isporučiocu usluga (električna energija, grejanje, održavanje, obezbeđenje) plaća JP "Poslovni prostor". U istom prihodnom iznosu planirana su i rashodna sredstva u iznosu od 20.000.000,00 dinara.

4.6.2. Iznos sredstava za obračun i isplatu zarada poslovodstva preduzeća u 2005. godini planiran je na nivou od 9.800.000,00 dinara i čine 1,3% od ukupnih prihoda.

Članovima Upravnog i Nadzornog odbora pripada mesečna nadoknada za rad u Upravnom i Nadzornom odboru i to:

- predsedniku Upravnog i Nadzornog odbora određuje se mesečna naknada u visini od 25% od ukupnog iznosa zarade direktora preduzeća,

- članu Upravnog i Nadzornog odbora određuje se mesečna naknada u visini od 20% od ukupnog iznosa zarade direktora preduzeća,

- mesečna naknada člana Upravnog i Nadzornog odbora umanjuje se za po 5% zbog odsustvovanja sa zakazanih i održanih sednica, bez prethodno pismeno obrazloženog razloga za odsustvovanje sa sednice i prihvaćenog obrazloženja od strane Upravnog i Nadzornog odbora o opravdanosti razloga za neprisustvovanje sednici.

4.7. Troškovi marketinga

Na ime troškova marketinga (promocija izgradnje - prodaje novih poslovno stambenih jedinica u objektu Radničko - Stražilovska, promocija Petrovaradinske tvrđave, PC "Apola", DK Veternik, reklame i propagande, sponzorstva i donatorstva, za udruženja, društva i klubove koji pre svega okupljaju decu i omladinu, talentovane pojedince u oblasti nauke, kulture i umetnosti), planiraju se sredstva u iznosu od 2.700.000,00 dinara.

4.8. Troškovi štampanja časopisa DaNS

Na ime troškova štampanja časopisa DaNS planiraju se sredstva u iznosu od 1.600.000,00 dinara.

4.9. Fond "Melanije Bugarinović"

Naknada fondu "Melanije Bugarinović" planski se opredeljuje od zakupnine legata u Beogradu, u iznosu od 1.500.000,00 dinara.

5. Posebno rezervisana sredstva

Rezervisana sredstva za realizaciju Programa mogu se koristiti za finansiranje konkretnih programa koji se finansiraju iz Budžeta Grada Novog Sada. U svakom konkretnom slučaju Odluku donosi Upravni odbor Preduzeća na predlog Gradonačelnika Grada Novog Sada. Za ovu namenu se planiraju sredstva u iznosu od 49.100.000,00 dinara.

6. Rashodi (troškovi) na revitalizaciji starog jezgra Grada i podgrađa Petrovaradinske tvrđave

Odlukom Skupštine Grada, od 23. decembra 2004. godine, o izmenama Odluke o utvrđivanju Programa revitalizacije starog jezgra Grada Novog Sada i podgrađa Petrovaradinske tvrđave i održavanja spoljnih delova zgrada na teritoriji Grada Novog Sada ("Službeni list Grada Novog Sada", broj 32/2004), Javnom preduzeću "Poslovni prostor" obezbeđena su i preneta sredstva koja će se realizovati u 2005. godini u iznosu od 87.430.250,00 dinara.

7. Poslovno stambeni objekat u Novom Sadu na uglu ulica Radnička - Stražilovska

Javno preduzeće "Poslovni prostor", pored poslova koji su mu, od strane osnivača povereni, baviće se i tržišnim poslovima - izgradnjom poslovno-stambenog objekta na uglu ulica Radničko - Stražilovska Novi Sad. Planirani troškovi za izgradnju u iznosu od 149.856.000,00 dinara pokriće se od prethodne prodaje koja je u planskom iznosu od 269.856.000,00 dinara. Naznačene veličine podrazumevaju stepen završenosti 70% u planskoj godini.

Razlika iznosa navedenih u ovoj tački od 120.000.000,00 dinara planski su, kroz ovaj program, raspoređeni za projekte od posebnog interesa za Grad Novi Sad (izgradnja fiskulturne sale u Osnovnoj školi "Desanka Maksimović" Futog i deo za rekonstrukciju II sprata Gradske kuće).