ODLUKAO OBRAZOVANJU KOMISIJE ZA RASPORED I OPREMANJE SLUŽBENIH ZGRADA I POSLOVNIH PROSTORIJA("Sl. list AP Vojvodine", br. 6/2005) |
Obrazuje se Komisija za raspored i opremanje službenih zgrada i poslovnih prostorija (u daljem tekstu: Komisija), kao stalno radno telo Izvršnog veća Autonomne Pokrajine Vojvodine (u daljem tekstu: Izvršno veće).
U Komisiju se imenuju:
Predsednik:
dr LODI G. GABOR, potpredsednik Izvršnog veća AP Vojvodine
Zamenik predsednika
VLADIMIR ZELENOVIĆ, pokrajinski sekretar za arhitekturu, urbanizam i graditeljstvo
Članovi:
NOVKA MOJIĆ, pokrajinski sekretar za demografiju, porodicu i društvenu brigu o deci
ZOLTAN BUNJIK, pokrajinski sekretar za obrazovanje i kulturu
ZORICA PETROVIĆ, sekretar Izvršnog veća AP Vojvodine
MARIJA ŽEKIĆ, sekretar Skupštine AP Vojvodine
ALEKSANDAR NOVICKI, direktor Službe za opšte i zajedničke poslove pokrajinskih organa
Komisija predlaže kriterijume za raspodelu službenih zgrada i poslovnih prostorija, razmatra zahteve i odlučuje o rasporedu službenih zgrada i poslovnih prostorija na korišćenje pokrajinskim organima uprave, organizacijama, službama i direkcijama; utvrđuje potrebe njihovog opremanja; utvrđuje predlog ugovora o korišćenju uz naknadu poslovnog prostora na kojem pravo korišćenja ima Pokrajina; obavlja i druge poslove utvrđene aktima Izvršnog veća.
Komisija ocenjuje podobnost materijala za razmatranje i odlučivanje na sednici Izvršnog veća, ocenjuje celishodnost predloženih rešenja, zaključaka i mera; usklađuje ocene i stavove obrađivača i drugih zainteresovanih subjekata i utvrđuje zaključke i predloge za Izvršno veće.
Komisija radi u sednicama, na način utvrđen Poslovnikom Izvršnog veća.
Komisija ima sekretara koga postavlja Izvršno veće.
Donošenjem ove Odluke prestaje da važi Odluka o obrazovanju Komisije za smeštaj i opremanje pokrajinskih organa i organizacija Izvršnog veća ("Službeni list AP Vojvodine" broj: 6/2002, 17/2002, 15/2003 i 28/2004).
Ova Odluka objaviće se u "Službenom listu AP Vojvodine".