PRAVILNIK
O POSTUPKU JAVNIH NABAVKI MALE VREDNOSTI

("Sl. list grada Beograda", br. 9/2005)

 

I OPŠTE ODREDBE

Član 1

Ovim pravilnikom bliže se uređuje postupak javnih nabavki dobara, usluga i ustupanja izvođenja radova male vrednosti za potrebe organizacionih jedinica Gradske uprave grada Beograda i Fonda za finansiranje izgradnje stanova solidarnosti.

Član 2

Javna nabavka male vrednosti, u smislu Pravilnika, jeste nabavka čija je procenjena vrednost na godišnjem nivou niža od vrednosti određene u zakonu kojim se uređuje godišnji budžet Republike Srbije.

Član 3

Naručioci u smislu Pravilnika su organizacione jedinice Gradske uprave (sekretarijati, zavod, agencije, službe) i Fond za finansiranje izgradnje stanova solidarnosti (u daljem tekstu: naručilac).

Član 4

Naručilac može da počne postupak javne nabavke male vrednosti ako je nabavka predviđena Planom nabavki i ako su za tu nabavku predviđena sredstva u budžetu grada Beograda ili u finansijskom planu za tekuću godinu, u smislu Zakona o budžetskom sistemu.

Sredstva za određenu javnu nabavku ne mogu preći iznos predviđen u propisu kojim se uređuje izvršenje budžeta i javno finansiranje.

Ako nije donet budžet grada Beograda, naručilac može početi postupak javne nabavke samo do iznosa sredstava planiranih u skladu sa propisom o privremenom finansiranju.

Član 5

Organizacione jedinice Gradske uprave smatraju se naručiocem kada se radi o nabavci dobara i usluga i ustupanju izvođenja radova čije se plaćanje vrši sa budžetske pozicije te organizacione jedinice, a Fond za finansiranje izgradnje stanova solidarnosti kada se finansiranje vrši sa pozicije tog fonda utvrđene budžetom grada Beograda.

Član 6

Vrednost nabavke se utvrđuje na osnovu procenjene vrednosti istovrsnih dobara, usluga i radova, koje naručilac nabavlja u toku jedne kalendarske godine.

Za određivanje predmeta javne nabavke, procenjene vrednosti nabavke, izbor postupka i zakonito sprovođenje istog odgovara naručilac.

Član 7

Ako se tokom postupka utvrdi da je stvarna vrednost nabavke iznad vrednosti iz člana 2. Pravilnika, započeti postupak se obustavlja, a postupak dodele javne nabavke će se sprovesti na način propisan u Zakonu o javnim nabavkama.

Naručilac je dužan da ponuđačima dostavi pismeno obaveštenje o obustavi iz stava 1. ovog člana, sa navedenim razlozima za obustavu postupka.

Član 8

U postupku dodele ugovora o javnoj nabavci male vrednosti naručilac mora da postupa u skladu sa načelima Zakona o javnim nabavkama i da obezbedi naročito:

- da korišćenje sredstava bude najekonomičnije sa stanovišta roka, kvaliteta i cene;

- konkurenciju između ponuđača, odnosno da postupa u skladu sa propisima o zaštiti konkurencije;

- da se ni u jednom elementu i fazama postupka dodele javne nabavke među ponuđačima ne vrši diskriminacija;

- da se evidentiraju sve faze postupka dodele javne nabavke male vrednosti i

- da se pripremi konkursna dokumentacija i vodi postupak na srpskom jeziku.

Član 9

Naručilac je dužan da u postupku dodele ugovora o nabavkama male vrednosti obezbedi da ugovorena cena ne bude veća od uporedive tržišne cene.

Član 10

Vrednost predmeta javne nabavke u konkursnoj dokumentaciji i ponudi mora biti navedena u dinarima.

Naručilac može da zahteva da ponuđač iskaže vrednosti i u stranoj valuti, pri čemu mora navesti da se preračunavanje u dinare vrši prema srednjem deviznom kursu Narodne banke Srbije koji važi na dan otvaranja ponuda.

Član 11

Otvaranje ponuda vrši se po pravilu javno, osim u slučajevima predviđenim zakonom.

Svakom zainteresovanom licu mora biti omogućen uvid u Pravilnik.

Svakom licu mora biti omogućeno učestvovanje u postupku, bez obzira na to da li ga je naručilac pozvao da dâ ponudu ili ne.

II POSTUPAK JAVNE NABAVKE

Član 12

Naručilac može dodeliti javnu nabavku male vrednosti:

1. u redovnom postupku ili

2. u skraćenom postupku.

Izuzetno od stava 1. ovog člana, dodela javne nabavke male vrednosti ustupanja izvođenja radova vrši se isključivo u redovnom postupku.

Član 13

U postupku dodele javne nabavke male vrednosti kriterijum za izbor je, po pravilu, najniža ponuđena cena.

Naručilac može utvrditi kao kriterijum za ocenjivanje ponuda ekonomski najpovoljniju ponudu.

Naručilac je dužan da pribavi najmanje tri ponude.

U postupku dodele nabavke male vrednosti ponuđači mogu da podnesu samo po jednu ponudu i ne mogu je menjati.

Pogađanje između naručioca i ponuđača oko elemenata ponude nije dozvoljeno:

Član 14

Postupak dodele javne nabavke male vrednosti primenjuje se za dodelu javnih nabavki:

- radova,

- dobara,

- usluga.

Radovima u smislu stava 1. ovog člana, smatra se izvođenje arhitektonsko-građevinskih radova, građevinsko-zanatskih radova, instalaterskih radova, radova na ugradnji instalacija, postrojenja i opreme, adaptacija i sanacija objekata.

1. Redovan postupak

Pokretanje postupka

Član 15

Naručilac pokreće postupak javne nabavke male vrednosti donošenjem odluke o pokretanju postupka u pismenom obliku (u daljem tekstu: odluka), (OBR-MV-1) koja sadrži:

- redni broj javne nabavke za tekuću godinu;

- predmet javne nabavke;

- okvirnu vrednost javne nabavke (procenjena vrednost);

- okvirni rok za realizaciju javne nabavke;

- okvirni rok zaključenja ugovora;

- izvor finansiranja javne nabavke (pozicija u budžetu, razdeo, funkcionalna i ekonomska klasifikacija);

- podatak da li su u tekućoj godini sprovedene nabavke istovrsnih dobara, usluga ili radova i ako jesu, navesti u kojoj vrednosti;

- vrstu postupka;

- kriterijum;

- sastav komisije za javnu nabavku sa zanimanjem članova;

- rukovodioca javne nabavke;

- rok za dostavljanje ponuda;

- okvirni rok za donošenje odluke o dodeli javne nabavke.

Odluku o pokretanju postupka javne nabavke male vrednosti potpisuje rukovodeći radnik naručioca.

Ovlašćeno lice Sekretarijata za finansije parafom potvrđuje da naručilac na navedenoj poziciji ima obezbeđena finansijska sredstva, a Služba za javne nabavke svojim parafom potvrđuje da odluka sadrži sve potrebne elemente.

Komisija za javnu nabavku

Član 16

Odlukom se obrazuje komisija za javnu nabavku (u daljem tekstu: komisija).

Komisiju čine predsednik i najmanje dva člana. Članovi komisije biraju se iz reda zaposlenih i imaju odgovarajuće stručno znanje iz oblasti iz koje se javna nabavka vrši.

Jedan član komisije obavezno je diplomirani pravnik.

Član 17

Komisija je dužna da za konkretnu nabavku:

- prikupi najmanje tri ponude;

- javno otvori ponude;

- sačini zapisnik o otvaranju ponuda;

- dostavi ponuđačima zapisnik o otvaranju ponuda u roku od tri dana od dana otvaranja ponuda;

- izvrši stručnu ocenu ponuda i preporuku izbora.

Konkursna dokumentacija

Član 18

Naručilac priprema konkursnu dokumentaciju tako da ponuđači na osnovu nje mogu da pripreme ispravnu ponudu.

Obim i sadržinu konkursne dokumentacije određuje naručilac prema predmetu i vrednosti javne nabavke dobara, usluga i radova za svaku javnu nabavku posebno.

Sekretarijat za finansije - Uprava za investicije priprema i odgovoran je za izradu tehničkog dela konkursne dokumentacije za ustupanje izvođenja radova bez obzira na procenjenu vrednost javne nabavke.

Naručilac dostavlja konkursnu dokumentaciju najmanje trojici potencijalnih ponuđača.

Član 19

Konkursna dokumentacija obavezno sadrži:

1. poziv da se daju ponude;

2. uputstvo ponuđačima kako da sačine ponudu;

3. obrazac ponude;

4. obrazac za ustanovljavanje kvalifikacije i uputstvo kako se dokazuje kvalifikacija ponuđača;

5. obrazac izjave da ponuđač prihvata uslove iz poziva i konkursne dokumentacije;

6. model ugovora na koji je data saglasnost od Gradskog javnog pravobranilaštva;

7. vrstu, tehničke karakteristike, kvalitet, količinu i opis dobara, radova ili usluga, način sprovođenja kontrole i obezbeđivanja garancije kvaliteta, rok izvršenja, mesto izvršenja ili isporuke dobara, eventualne dodatne usluge i sl.;

8. tehničku dokumentaciju i planove;

9. vrstu finansijske garancije u slučaju dodele ugovora, ukoliko se ona traži.

Konkursna dokumentacija može da sadrži i druge elemente koji su, s obzirom na predmet javne nabavke, neophodni za izradu ponude.

Pravila u postupku dodele ugovora

Član 20

Postupak se sprovodi saglasno članu 13. Pravilnika.

Uslovi za učešće

Član 21

Pravo na učešće u postupku ima domaće ili strano fizičko lice:

- ako je registrovano za obavljanje odgovarajuće delatnosti kod nadležnog organa;

- nije u roku od dve godine pre upućivanja poziva za podnošenje ponude kažnjavano za krivično delo ili prekršaj iz oblasti koja je predmet javne nabavke;

- ako je za tekuću godinu izmirilo dospele poreze i druge javne dažbine u skladu sa propisima Republike Srbije, odnosno sa propisima Republike Crne Gore ili strane države kada ima sedište na njenoj teritoriji.

Pravo na učešće u postupku ima domaće ili strano pravno lice:

- ako je registrovano za obavljanje odgovarajuće delatnosti kod nadležnog organa;

- kome u roku od dve godine pre dostavljanja poziva za podnošenje ponuda nije izrečena pravosnažna sudska ili upravna mera zabrane obavljanja delatnosti koja je predmet javne nabavke;

- ako je za tekuću godinu izmirilo dospele poreze, doprinose i druge javne dažbine u skladu sa propisima Republike Srbije, odnosno sa propisima Republike Crne Gore ili strane države kada ima sedište na njenoj teritoriji;

- ako ima važeću dozvolu nadležnog organa za obavljanje delatnosti koja je predmet javne nabavke, a takva dozvola je predviđena posebnim propisom;

- ako raspolaže neophodnim finansijskim i poslovnim kapacitetom;

- ako raspolaže dovoljnim tehničkim kapacitetom.

Član 22

Ponuđač je dužan da kao dokaz o ispunjenosti uslova iz člana 21. Pravilnika za učešće u postupku, uz ponudu dostavi i:

- izvod iz sudskog ili drugog registra, koji se odnosi na registraciju lica za obavljanje odgovarajuće delatnosti kod nadležnog organa države u kojoj ima sedište, odnosno potvrdu nadležnog organa koji vodi evidenciju izdatih dozvola za obavljanje odgovarajuće delatnosti;

- potvrdu nadležnog poreskog organa, to jest poresko uverenje države u kojoj ima sedište ili Republike Crne Gore;

- pismenu izjavu ovlašćenog lica ponuđača datu pod krivičnom i materijalnom odgovornošću overenu pred nadležnim organom države (OBR-MV-2), odnosno republike u kojoj ima sedište kao dokaz o ispunjenosti ostalih uslova.

Dokazi iz stava 1. ovog člana ne mogu biti stariji od šest meseci od dana dostavljanja poziva.

Član 23

Naručilac može, u slučaju da posumnja u verodostojnost izjave ponuđača, to jest ako kod naručioca postoji nedoumica o tome da li ponuđač ispunjava neki od uslova iz čl. 21. i 22. Pravilnika, zatražiti od ponuđača da dostavi tražena dokumenta kojima potvrđuje ispunjenje uslova.

Rokovi u postupku za dodelu ugovora

Član 24

Rok za dostavljanje ponuda određuje se u pozivu za dostavljanje ponuda.

Rok određen u pozivu ne može biti kraći od pet dana od dana određenog za otvaranje ponude.

Rok za izbor najpovoljnije ponude i sačinjavanje izveštaja o dodeli ugovora ne može biti duži od 15 dana od dana otvaranja ponuda.

Način prikupljanja ponuda

Član 25

Slanje poziva i prikupljanje ponuda vrši se na jedan od sledećih načina:

- poštom ili

- ličnom dostavom.

Javno otvaranje ponuda

Član 26

Otvaranje ponuda se po pravilu vrši javno, osim u slučajevima predviđenim zakonom.

Ponude se otvaraju u roku od 30 minuta od isteka roka za podnošenje ponuda.

O otvaranju ponuda vodi se zapisnik (OBR-MV-3) koji obavezno sadrži sledeće podatke:

- ime, adresu ponuđača i broj pod kojim je ponuda zavedena;

- ispunjenost uslova za učešće iz člana 21. Pravilnika;

- ispunjenost svih uslova iz konkursne dokumentacije;

- ponuđenu cenu.

Predsednik i članovi komisije pri otvaranju ponuda parafiraju sve stranice ponude.

Kopija zapisnika o otvaranju ponuda dostavlja se ponuđačima u roku od tri dana od dana otvaranja ponuda.

Dodela ugovora

Član 27

Razmatraju se blagovremene i ispravne ponude.

Neblagovremene ponude se ne razmatraju i neotvorene se vraćaju ponuđaču.

Ponude koje su neispravne moraju se odbiti, a mogu se odbiti i neodgovarajuće i neprihvatljive ponude.

Naručilac je dužan da svoju odluku o odbijanju svih ponuda pismeno obrazloži, posebno navodeći razloge odbijanja.

U slučaju okončanja postupka odbijanjem svih ponuda, isti se može ponoviti.

Član 28

Stručnu analizu ponuda i prateće dokumentacije obavlja komisija.

Komisija utvrđuje da li ponude u potpunosti ispunjavaju zahteve iz konkursne dokumentacije, to jest da li sadrže sve elemente zadate u konkursnoj dokumentaciji.

Ukoliko se utvrdi da ponuda ne ispunjava sve zahteve iz konkursne dokumentacije, takva ponuda smatra se neispravnom.

Komisija može izvršiti izbor najpovoljnijeg ponuđača ukoliko su pribavljene najmanje tri ponude.

Izabrana ponuda mora biti ispravna.

Komisija sastavlja pismeni izveštaj o pregledu i oceni ponuda sa podacima o preporuci izbora (OBR-MV-4).

Član 29

Naručilac je dužan da sastavi pismeni izveštaj o dodeli ugovora na obrascu koji je sastavni deo Pravilnika (OBR-MV-5) koji potpisuju rukovodilac javne nabavke i rukovodeći radnik naručioca.

Izveštaj iz stava 1. ovog člana mora da sadrži naročito sledeće podatke:

- ime i adresu naručioca;

- predmet i vrednost ugovora o javnoj nabavci;

- imena ponuđača čije su ponude odbijene i razloge za njihovo odbijanje;

- ime uspešnog ponuđača i razloge za izbor njegove ponude.

Član 30

Rukovodeći radnik naručioca donosi odluku o dodeli ugovora (OBR-MV-6).

Odluka iz stava 1. ovog člana sadrži:

- ime, adresu ponuđača i broj pod kojim je ponuda zavedena,

- predmet javne nabavke i

- vrednost koja se dodeljuje ugovorom.

Član 31

Naručilac je dužan da odmah pismeno obavesti ponuđača o dodeli ugovora o javnoj nabavci (OBR-MV-7).

Obaveštenje iz stava 1. ovog člana potpisuje i dostavlja svim ponuđačima naručilac, preporučenom pošiljkom sa dostavnicom.

2. Skraćeni postupak

Član 32

Dodela javne nabavke po skraćenom postupku primenjuje se kod dodele pojedinačne nabavke dobara ili usluga čija procenjena vrednost ne prelazi 50% vrednosti iz člana 2. Pravilnika u slučaju:

1. hitne nabavke kada je zbog vanrednih, nepredviđenih okolnosti potrebno hitno izvršiti nabavku ili

2. kod kojih bi sprovođenje postupka dodele ugovora shodno odredbama redovnog postupka Pravilnika bilo necelishodno iz razloga ekonomičnosti, budući da bi izazvalo troškove približno vrednosti same nabavke.

O dodeli javne nabavke u skladu sa stavom 1. ovog člana odlučuje i odgovoran je naručilac.

Član 33

Postupak dodele javne nabavke u skraćenom postupku započinje odlukom o pokretanju postupka male vrednosti u skraćenom postupku u pismenom obliku (u daljem tekstu: Odluka u skraćenom postupku), (OBR-MV-8).

Odlukom u skraćenom postupku određuje se:

- redni broj javne nabavke,

- datum javne nabavke,

- predmet javne nabavke,

- procenjena vrednost javne nabavke,

- izvor finansiranja javne nabavke (pozicija u budžetu, razdeo, funkcionalna i ekonomska klasifikacija),

- podatak da li su u tekućoj godini sprovedene nabavke istovrsnih dobara i usluga i ako jesu, navesti u kojoj vrednosti,

- naziv ponuđača kojima će se pozivi dostaviti,

- rok za podnošenje ponuda,

- rok za izbor najpovoljnije ponude.

Odluku u skraćenom postupku potpisuje rukovodeći radnik naručioca i realizator.

Ovlašćeno lice Sekretarijata za finansije parafom potvrđuje da naručilac na navedenoj poziciji ima obezbeđena finansijska sredstva, a Služba za javne nabavke svojim parafom potvrđuje da Odluka u skraćenom postupku sadrži sve potrebne elemente.

Član 34

Rukovodeći radnik naručioca posebnom odlukom određuje lice koje se stara o realizaciji javne nabavke u skraćenom postupku - realizator javne nabavke.

Član 35

Realizator javne nabavke sprovodi skraćeni postupak nabavke prikupljanjem ponuda na jedan od sledećih načina:

- poštom,

- ličnom dostavom,

- elektronskom poštom ili

- telefaksom.

Član 36

Realizator javne nabavke sprovodi skraćeni postupak nabavke u slučaju kada cenu proveri najmanje kod tri potencijalna ponuđača, to jest kada je pribavio najmanje tri ponude.

Član 37

Kriterijum za izbor najpovoljnije ponude u skraćenom postupku je najniža ponuđena cena i podrazumeva dodelu nabavke ponuđaču koji pod jednakim uslovima ponudi najnižu cenu.

Član 38

Nakon sprovedenog skraćenog postupka, realizator je dužan da sačini izveštaj o dodeli javne nabavke u skraćenom postupku (OBR-MV-9), koji sadrži sledeće podatke:

- ime i adresu naručioca;

- navođenje razloga za sprovođenje skraćenog postupka sa obrazloženjem;

- predmet nabavke;

- imena ponuđača čije su ponude odbijene i razloge za njihovo odbijanje;

- ime ponuđača koji je dao najpovoljniju ponudu i razloge za izbor njegove ponude;

- eventualne druge podatke bitne za dodelu nabavke.

Izveštaj o dodeli potpisuju realizator javne nabavke i rukovodeći radnik naručioca.

Član 39

Javna nabavka u skraćenom postupku dodeljuje se narudžbenicom (OBR-MV-10).

Narudžbenica sadrži:

- redni broj javne nabavke,

- datum javne nabavke,

- predmet javne nabavke,

- opis javne nabavke,

- vrednost javne nabavke,

- rok plaćanja,

- način plaćanja,

- rok isporuke,

- opcija ponude,

- naziv izabranog ponuđača sa potrebnim podacima (adresa, PIB, MB, PDV, broj računa).

Rok za dodelu nabavke narudžbenicom ne može biti duži od sedam dana od dana donošenja Odluke u skraćenom postupku.

Član 40

Realizator javne nabavke dužan je da ponuđača koji nije izabran upozna sa dodelom nabavke u skraćenom postupku samo u slučaju ako ponuđač to izričito zahteva.

Član 41

Naručilac je dužan da proveri kvalitativnu i kvantitativnu realizaciju javne nabavke.

U slučaju nedostataka u realizaciji javne nabavke naručilac može opozvati narudžbenicu i pokrenuti postupak povraćaja datog novčanog iznosa.

III VOĐENJE EVIDENCIJE I ARHIVIRANJE DOKUMENTACIJE

Član 42

O svakoj pojedinačnoj javnoj nabavci vodi se odgovarajuća evidencija.

Elektronska pošta se mora priložiti u spise u štampanom obliku.

Član 43

Dokumentacija se čuva godinu dana po zaključivanju ugovora, odnosno godinu dana po isteku garantnog roka.

Član 44

Evidenciju o dodeli javnih nabavki male vrednosti vodi naručilac.

Naručilac javne nabavke dužan je da svu dokumentaciju prikupi i preda da se na odgovarajući način zavede i arhivira.

Evidencija o javnim nabavkama male vrednosti vodi se posebno za dodelu javne nabavke po redovnom postupku, a posebno za dodelu javne nabavke po skraćenom postupku.

Član 45

Evidencija treba da sadrži najmanje:

a) redovan postupak

1. odluku o pokretanju postupka,

2. konkursnu dokumentaciju,

3. sve ponude,

4. zapisnik o otvaranju ponuda,

5. izveštaj komisije o pregledu i oceni ponuda,

6. izveštaj o dodeli ugovora,

7. odluku o dodeli ugovora,

8. obaveštenje o dodeli,

9. kopiju ugovora;

b) skraćeni postupak

1. odluka u skraćenom postupku,

2. sve pribavljene ponude ili predračune,

3. izveštaj o dodeli nabavke,

4. kopiju narudžbenice.

Član 46

Naručilac je dužan da Službi za javne nabavke do 15. jula, odnosno 16. januara dostavi šestomesečni izveštaj o dodeljenim javnim nabavkama, po vrstama javnih nabavki i u formi koju propiše Uprava za javne nabavke Republike Srbije.

IV ZAVRŠNE ODREDBE

Član 47

Sastavni deo Pravilnika su sledeći obrasci:

- odluka o pokretanju postupka u redovnom postupku (OBR-MV-1),

- pismena izjava ovlašćenog lica ponuđača (OBR-MV-2),

- zapisnik o otvaranju ponuda (OBR-MV-3),

- izveštaj o pregledu i oceni ponuda (OBR-MV-4),

- izveštaj o dodeli ugovora u redovnom postupku (OBR-MV-5),

- odluka o dodeli ugovora (OBR-MV-6),

- obaveštenje o dodeli ugovora u redovnom postupku (OBR-MV-7),

- odluka o pokretanju postupka u skraćenom postupku (OBR-MV-8),

- izveštaj o dodeli nabavke u skraćenom postupku (OBR-MV-9),

- narudžbenica (OBR-MV-10),

Navedeni obrasci su sastavni deo Pravilnika i shodno se primenjuju s obzirom na predmet javne nabavke.

Član 48

Na pitanja koja nisu uređena Pravilnikom primenjuju se odredbe Zakona o javnim nabavkama.

Član 49

Ovaj pravilnik stupa na snagu osmog dana od dana objavljivanja u "Službenom listu grada Beograda".

Član 50

Stupanjem na snagu ovog pravilnika prestaje da važi Pravilnik o postupku javnih nabavki male vrednosti ("Službeni list grada Beograda", br. 4/2003 i 11/2004).

 

OBR MV-1

 

REPUBLIKA SRBIJA
GRAD BEOGRAD - GRADSKA UPRAVA
Naručilac ______________________

 

Redni broj javne nabavke male vrednosti __________

Datum: ___________

ODLUKA O POKRETANJU POSTUPKA JAVNE NABAVKE MALE VREDNOSTI

1.

Dobro/Usluga/Radovi: ______________________________________________________________________________________________

2.

Procenjena vrednost nabavke je ______________________________________________________________________________ dinara

3.

Okvirno vreme realizacije nabavke: __________________________________________________________________________________

4.

Okvirno vreme zaključenja ugovora: _________________________________________________________________________________

5.

Nabavka ide na teret pozicije u budžetu: razdeo _______, ekonomska klasifikacija _____, funkcionalna klasifikacija ____________

6.

Podatak da li su u tekućoj godini vršene nabavke istovrsnih dobara, usluga ili radova i ako jesu, navesti u kojoj vrednosti ___________________________________________________________________________________

7.

Postupak javne nabavke je postupak prikupljanja ponuda

8.

Kriterijum za izbor ponuđača je ______________________________________________________________________________________

9.

Obrazuje se Komisija za javnu nabavku u sastavu:

 

 

- ___________________________________________________________ zanimanje, predstavnik __________________ predsednik

 

 

- ___________________________________________________________ zanimanje, predstavnik _________________________ član

 

 

- ___________________________________________________________ zanimanje, predstavnik _________________________ član

10.

Za rukovodioca javne nabavke imenuje se: ___________________________________________________________________________

11.

Rok za podnošenje ponuda _________________________________________________________________________________________

12.

Naručilac će doneti odluku o dodeli ugovora u roku od ________ dana od otvaranja ponuda.

 

 

 

RUKOVODEĆI RADNIK

 

 

______________________

 

POTVRĐUJEMO DA NARUČILAC NA NAVEDENOJ POZICIJI I KONTU IMA OBEZBEĐENA FINANSIJSKA SREDSTVA

POTVRĐUJEMO DA ODLUKA O POKRETANJU POSTUPKA JAVNE NABAVKE SADRŽI SVE POTREBNE ELEMENTE

Datum: ___________

Datum: __________

Paraf: ____________

Paraf: ___________

(Parafira Sekretarijat za finansije)

(Parafira Direktor Službe za javne nabavke)

 

OBR MV-2

I Z J A V A

Javna nabavka broj: ___________________

Predmet javne nabavke: __________________________________________________

Datum: __________________

Ponuđač ______________________________________ potvrđuje da za navedenu javnu nabavku, pored traženih minimalnih uslova iz konkursne dokumentacije, ispunjava i sledeće uslove:

-

nije u roku od 2 godine pre dostavljanja poziva kažnjavan za krivično delo ili prekršaj iz oblasti koja je predmet javne nabavke;

-

ima važeću dozvolu nadležnog organa za obavljanje delatnosti koja je predmet javne nabavke, a takva dozvola je predviđena posebnim propisom;

-

raspolaže neophodnim finansijskim i poslovnim kapacitetom;

-

raspolaže dovoljnim tehničkim kapacitetom;

-

može pribaviti izveštaj o bonitetu NBS za javne nabavke;

-

može priložiti jedan ili više dokaza primerenih predmetu ugovora, količini i nameni.

 

 

 

PONUĐAČ

 

 

____________________

 

OBR MV-3

REPUBLIKA SRBIJA
GRAD BEOGRAD - GRADSKA UPRAVA

Naručilac _______________________

Zapisnik o otvaranju ponuda za javnu nabavku male
vrednosti: _____________________________

1.

Postupak otvaranja ponuda vođen je dana ____________ sa početkom u _________ časova u _______________________________

2.

Otvaranje ponuda vodi Komisija u sastavu:

 

________________________________________________, zanimanje, predstavnik _______________________, predsednik

 

________________________________________________, zanimanje, predstavnik _______________________, član

 

________________________________________________, zanimanje, predstavnik _______________________, član

 

 

3.

Konstatuje se da otvaranju ponuda prisustvuju dole navedeni predstavnici ponuđača koji su podneli punomoćja:

 

Red. br.

Ponuđač

Predstavnik

Punomoćje br.

1.

 

 

 

2.

 

 

 

3.

 

 

 

 

4.

Konstatuje se da otvaranju prisustvuju i:

-

 

-

 

(Ime i prezime drugih prisutnih lica)

 

 

5.

Blagovremeno, tj. do dana _________ do _____ sati, pristigle su ponude sledećih ponuđača, i to po navedenom redosledu:

 

Broj pod kojim je
ponuda zavedena

Naziv ili šifra ponuđača

Datum prijema

Sat

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

6.

Neblagovremene ponude:

 

-

 

-

 

-

 

(Navesti imena ponuđača koji su podneli neblagovremene ponude)

7.

Naziv ili šifra ponuđača, broj pod kojim je ponuda zavedena i cene iz ponude (unosi se za svakog ponuđača posebno)

 

Red. br. ponude

Naziv ili šifra ponuđača

Izvod iz sudskog ili drugog registra

Potvrda poreskog organa

Overena izjava

Druge tražene potvrde

Ponuđena cena

Avans

Rok isporuke/ izvođenja

Garantni rok

Rangiranje

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

(Naručilac prema predmetu konkretne nabavke upodobljava rubrike u zapisniku)

 

8. Navesti nedostatke prispelih ponuda

______________________________________________________________________________________________________________________
______________________________________________________________________________________________________________________
______________________________________________________________________________________________________________________

 

9. Eventualne primedbe predstavnika ponuđača koje se odnose na postupak otvaranja ponuda:

______________________________________________________________________________________________________________________
______________________________________________________________________________________________________________________
______________________________________________________________________________________________________________________

 

10. Ime i prezime članova Komisije:

 

Potpis

____________________________________

 

__________________________

____________________________________

 

__________________________

____________________________________

 

__________________________

11. Potpisi prisutnih ovlašćenih predstavnika ponuđača:

Ponuđač

Ime i prezime predstavnika

Potpis

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

12. Postupak otvaranja završen je u _____________ sati.

13. Zapisnik vodio-la ____________________________________________

Naručilac je dužan da Zapisnik pošalje u roku od tri dana svim ponuđačima. Naručilac može odmah po završenom otvaranju ponuda uručiti kopiju Zapisnika ovlašćenom predstavniku ponuđača prisutnom na otvaranju ponuda, što isti potvrđuje svojim potpisom.

U Beogradu, ____________. godine

 

OBR MV-4

 

Na osnovu člana 28. Pravilnika o postupku javnih nabavki male vrednosti ("Službeni list grada Beograda", broj ____ /2005) Komisija za javnu nabavku ________________________________________________________________ sačinjava

 

IZVEŠTAJ O PREGLEDU I OCENI PONUDA SA PODACIMA O PREPORUCI IZBORA

1.

Predmet javne nabavke male vrednosti: _________________________________________

2.

Broj: ________________

3.

Datum otvaranja ponuda: __________________

4.

Procenjena vrednost javne nabavke male vrednosti _____________ dinara

Tabela o oceni ispunjenosti uslova traženih konkursnom dokumentacijom

Redni broj

Ponuđač

Cena kod otvaranja

Konverzija ukoliko je ponuda
data u stranoj valuti

Cena nakon
korekcije

Ispunjava
uslove
(da-ne)

Rangiranje

 

 

 

Valuta

Dinara

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5. Navesti uslove iz konkursne dokumentacije koje ponuđač nije ispunio, odnosno, koje elemente tražene konkursnom dokumentacijom ne sadrži razmatrana ponuda:

______________________________________________________________________________________________________________________
______________________________________________________________________________________________________________________
______________________________________________________________________________________________________________________
______________________________________________________________________________________________________________________
______________________________________________________________________________________________________________________
______________________________________________________________________________________________________________________

6. Na osnovu pregleda i ocene ponuda, Komisija preporučuje da se, kao ispravna, odgovarajuća i prihvatljiva, prihvati ponuda ponuđača __________________________ broj ________ od ____________.

VREDNOST PONUDE _____________________ dinara.

7. Komisija za javnu nabavku

Ime i prezime članova Komisije

 

Potpis

___________________________________

 

______________________

___________________________________

 

______________________

___________________________________

 

______________________

 

 

 

Beograd, ____________________

 

OBR MV-5

 

REPUBLIKA SRBIJA
GRAD BEOGRAD - GRADSKA UPRAVA
Naručilac _______________________
Broj _____________________
Datum __________________

Na osnovu člana 81. Zakona o javnim nabavkama ("Službeni glasnik Republike Srbije", broj 39/2002, 43/2003 i 55/2004) i člana 29. Pravilnika o postupku javnih nabavki male vrednosti ("Službeni list grada Beograda", broj ____________ Naručilac _____________________, sačinjava

 

IZVEŠTAJ O DODELI UGOVORA O JAVNOJ NABAVCI

Pored kratkog opisa postupka konkretne javne nabavke, izveštaj mora da sadrži sledeće podatke:

1.

predmet i vrednost ugovora o javnoj nabavci;

2.

datum otvaranja ponuda;

3.

način otvaranja ponuda - javno ili je javnost isključena iz razloga predviđenih Zakonom;

4.

broj prispelih ponuda;

5.

broj blagovremenih ponuda;

6.

broj ispravnih ponuda;

7.

imena ponuđača čije su ponude odbijene i razloge za njihovo odbijanje;

8.

ime izabranog ponuđača i razlozi za izbor ponude.

 

Rukovodilac javne nabavke

 

Rukovodeći radnik

_________________________

 

________________________

 

OBR MV-6

REPUBLIKA SRBIJA
GRAD BEOGRAD - GRADSKA UPRAVA
NARUČILAC _____________________________
Broj _____________________
Datum ___________________

Na osnovu člana _____ Zakona o Javnim nabavkama ("Službeni glasnik RS", broj 39/2002, 43/2003 i 55/2004) i člana 30. Pravilnika o postupku javnih nabavki male vrednosti ("Službeni list grada Beograda", broj ___/2005) i Izveštaja Komisije za javnu nabavku, donosim

 

ODLUKU

Dodeljuje se ugovor o javnoj nabavci male vrednosti ________________________________________________________________________

_____________________________________________________________________________________________________________ ponuđaču

_______________________________________________________________________________________________________________________

a u svemu prema Ponudi broj ________ od ________________________________________________________________________________

 

Vrednost koja se ugovara iznosi __________________________________________________________________________________ dinara.

 

Rukovodeći radnik

 

OBR MV-7

REPUBLIKA SRBIJA
GRAD BEOGRAD - GRADSKA UPRAVA
Naručilac _____________________

Broj: _____________________________

Datum: ___________________________

Na osnovu člana 82. Zakona o javnim nabavkama ("Službeni glasnik Republike Srbije", broj 39/2002, 43/2003 i 55/2004) i člana 31. Pravilnika o postupku javnih nabavki male vrednosti ("Službeni list grada Beograda", broj ___/2005) dostavljamo

 

OBAVEŠTENJE O DODELI JAVNE NABAVKE

Na osnovu sprovedenog postupka za javnu nabavku male vrednosti ___________________________________________________________________________________________________________________, dodeljuje se ugovor ponuđaču ___________________________________________________________________________________ u svemu

prema ponudi broj _____ od _______________.

 

 

Rukovodeći radnik

 

______________________

 

OBR MV-8

ODLUKA
O POKRETANJU POSTUPKA JAVNE NABAVKE MALE
VREDNOSTI U SKRAĆENOM POSTUPKU
Broj ______ od ____________

1. Predmet javne nabavke _____________________________________________________________________________________________

2. Procenjena vrednost nabavke _________________________________________________________________________________________

3. Pozicija u budžetu: razdeo _________, funkcionalna klasifikacija ___________________________________________________________

ekonomska klasifikacija _________________________.

4. Podatak da li su u tekućoj godini sprovedene nabavke istovrsnih dobara i usluga i ako jesu, navesti u kojoj vrednosti __________________________________________________

5. Postupak za izbor najpovoljnijeg ponuđača po ovoj javnoj nabavci, izvršiće se u sledećim rokovima:

 

_____ dana - rok za dostavljanje ponude

 

 

_____ dana - izbor najpovoljnije ponude

 

6. Pozivi za dostavljanje ponuda, dostaviće se sledećim ponuđačima:

Naziv i adresa ponuđača _________________________________________________________________________________________________

Naziv i adresa ponuđača _________________________________________________________________________________________________

Naziv i adresa ponuđača _________________________________________________________________________________________________

 

Realizator nabavke

 

Rukovodeći radnik

 

Sekretarijat za finansije

 

Služba za javne nabavke

 

 

OBR-MV-9

REPUBLIKA SRBIJA
GRAD BEOGRAD - GRADSKA UPRAVA
Naručilac ___________________________
Broj ___________________
Datum _________________

Na osnovu člana 38. Pravilnika o postupku javnih nabavki male vrednosti ("Službeni list grada Beograda", broj ____/2005), realizator javne nabavke male vrednosti sačinjava

 

IZVEŠTAJ O DODELI NABAVKE U SKRAĆENOM POSTUPKU

Pored kratkog opisa postupka konkretne javne nabavke, izveštaj mora da sadrži sledeće podatke:

 

1. predmet nabavke;

 

2. navođenje razloga za sprovođenje skraćenog postupka sa obrazloženjem;

 

3. imena ponuđača čije su ponude odbijene i razloge za njihovo odbijanje;

 

4. ime izabranog ponuđača i razlozi za izbor ponude;

 

5. eventualne druge podatke bitne za dodelu nabavke.

 

Realizator javne nabavke

 

Rukovodeći radnik

_________________________

 

____________________

 

OBR-MV-10

 

REPUBLIKA SRBIJA
GRAD BEOGRAD - GRADSKA UPRAVA

Naručilac _________________________________________________________

Adresa ____________________________________________________________

 

 

 

 

 

PIB: ________________________________________

 

MB: ________________________________________

 

PDV: _______________________________________

 

Broj računa: ________________________________

 

NARUDŽBENICA
Broj: __________

Datum: _________________

Predmet nabavke: Vrsta i količina dobara; vrsta i obim usluge - nepotrebno precrtati

Opis javne nabavke _____________________________________________________________________________________________________

_______________________________________________________________________________________________________________________

Vrednost javne nabavke _________________________________________________________________________________________________

Rok plaćanja ___________________________________________________________________________________________________________

Način plaćanja __________________________________________________________________________________________________________

Rok isporuke ___________________________________________________________________________________________________________

Opcija ponude __________________________________________________________________________________________________________

Naziv izabranog ponuđača _______________________________________________________________________________________________

 

 

Adresa: _______________________________________________________________________________

 

PIB: ________________________

 

 

 

MB: _________________________

 

 

 

PDV:________________________

 

 

 

Broj računa:__________________

 

 

 

 

 

 

 

 

 

RUKOVODEĆI RADNIK

 

 

 

________________________