PRAVILNIK
O POSTUPKU OSTVARIVANJA PRAVA NA POVRAĆAJ PDV I O NAČINU I POSTUPKU REFAKCIJE PDV

("Sl. glasnik RS", br. 107/2004 i 65/2005)

Član 1

Ovim pravilnikom uređuje se postupak ostvarivanja prava na povraćaj PDV i način i postupak refakcije PDV.

1. Postupak ostvarivanja prava na povraćaj PDV

Član 2

Obveznik PDV koji u poreskoj prijavi PDV, propisanoj Pravilnikom o obliku i sadržini prijave za evidentiranje obveznika PDV, postupku evidentiranja i brisanja iz evidencije i o obliku i sadržini poreske prijave PDV ("Službeni glasnik RS", broj 94/2004 - u daljem tekstu: Pravilnik), iskaže iznos za povraćaj PDV, opredeljuje se u vezi povraćaja tog iznosa zaokruživanjem opcije "NE" ili "DA" na rednom broju 11 poreske prijave PDV.

Opredeljenje iz stava 1. ovog člana ne smatra se zahtevom za povraćaj poreza u smislu člana 10. stav 2. Zakona o poreskom postupku i poreskoj administraciji ("Službeni glasnik RS", br. 80/2002, 84/2002, 23/2003, 70/2003, 55/2004 i 61/2005 - u daljem tekstu: ZPPPA).

Član 3

Ako se obveznik PDV (u daljem tekstu: obveznik) opredeli za opciju "DA", u smislu člana 2. stav 1. ovog pravilnika, nadležni poreski organ, po sprovedenom postupku, vrši povraćaj PDV na račun u banci koji je obveznik naveo u prijavi za evidentiranje obveznika poreza na dodatu vrednost propisanoj Pravilnikom.

Ako se obveznik, u smislu člana 2. stav 1. ovog pravilnika, opredeli za opciju "NE", koristi taj iznos za izmirivanje svoje poreske obaveze za naredni poreski period.

Ako obveznik, nakon izmirivanja poreske obaveze u smislu stava 2. ovog člana, ima neiskorišćeni iznos poreskog kredita, može za taj iznos:

1) izmiriti svoju poresku obavezu za naredne poreske periode;

2) zahtevati povraćaj neiskorišćenog iznosa poreskog kredita.

Zahtev za povraćaj neiskorišćenog iznosa poreskog kredita iz stava 3. tačka 2) ovog člana, obveznik može da podnese nadležnom poreskom organu, najranije istekom roka za podnošenje poreske prijave za tekući poreski period u kojem ima neiskorišćeni iznos poreskog kredita.

Član 3a

Ako nadležni poreski organ ne izvrši povraćaj PDV u roku propisanom odredbom člana 52. stav 4. Zakona o porezu na dodatu vrednost ('Službeni glasnik RS", br. 84/04, 86/04 i 61/05 - u daljem tekstu: Zakon), obveznik ima pravo da podnese zahtev za povraćaj PDV nadležnom poreskom organu u skladu sa ZPPPA.

Po zahtevu iz stava 1. ovog člana nadležni poreski organ postupa na način propisan ZPPPA.

2. Refakcija PDV stranom obvezniku

Član 4

Lica iz člana 53. Zakona ostvaruju pravo na refakciju, u skladu sa Zakonom, na osnovu zahteva potpisanog od strane ovlašćenog lica koji se podnosi Centrali Poreske uprave u sastavu Ministarstva finansija (u daljem tekstu: Centrala).

Lica iz stava 1. ovog člana podnose zahtev jednom godišnje, a najkasnije do 30. juna tekuće godine, za dobra i usluge nabavljene u Republici Srbiji (u daljem tekstu: Republika) u prethodnoj kalendarskoj godini.

Zahtev iz stava 1. ovog člana podnosi se na Obrascu REF 1 - Zahtev stranog obveznika za refakciju, koji je odštampan uz ovaj pravilnik i čini njegov sastavni deo.

Uz zahtev iz stava 1. ovog člana dostavlja se:

1) potvrda o registraciji za PDV, odnosno drugi oblik poreza na potrošnju, izdata od strane poreskog organa države u kome se nalazi sedište stranog obveznika (original i overen prevod);

2) originali i kopije plaćenih računa o nabavljenim dobrima ili korišćenim uslugama u Republici, po kojima je obračunat i plaćen PDV.

Centrala, nakon izvršene provere ispunjenosti uslova za refakciju, rešenjem odlučuje o zahtevu u roku od 15 dana od dana podnošenja zahteva i u roku od 15 dana od dana dostavljanja rešenja vrši refakciju PDV.

Originali računa, odnosno dokumenata iz stava 4. ovog člana, overeni od strane Centrale, dostavljaju se podnosiocu zahteva, zajedno sa rešenjem iz stava 5. ovog člana.

3. Refakcija PDV humanitarnim organizacijama

Član 5

Lica iz člana 54. Zakona ostvaruju pravo na refakciju, u skladu sa Zakonom, na osnovu zahteva koji se podnosi Centrali.

Pre podnošenja prvog zahteva za refakciju, odgovorni predstavnik humanitarne organizacije dužan je da pismeno obavesti Centralu o ovlašćenom licu za potpisivanje zahteva za refakciju.

Zahtev iz stava 1. ovog člana podnosi se na Obrascu REF 2 - Zahtev humanitarne organizacije za refakciju, koji je odštampan uz ovaj pravilnik i čini njegov sastavni deo.

Lica iz stava 1. ovog člana podnose zahtev jednom godišnje, a najkasnije do 30. juna tekuće godine, za dobra nabavljena u Republici u prethodnoj kalendarskoj godini.

Uz zahtev iz stava 1. ovog člana dostavlja se:

1) kopija registracije humanitarne organizacije;

2) originali i kopije plaćenih računa o nabavljenim dobrima u Republici;

3) (brisana);

4) dokaz da su dobra otpremljena u inostranstvo i da se koriste u humanitarne, dobrotvorne ili obrazovne svrhe;

5) podaci o imenu i adresi inostranog primaoca dobara i svrsi korišćenja dobara otpremljenih u inostranstvo.

Kopija registracije iz stava 5. tačka 1) ovog člana dostavlja se samo prilikom prvog podnošenja zahteva za refakciju PDV.

Centrala, nakon izvršene provere ispunjenosti uslova za refakciju, rešenjem odlučuje o zahtevu u roku od 15 dana od dana podnošenja zahteva i u roku od 15 dana od dana dostavljanja rešenja vrši refakciju PDV.

Originali računa, odnosno dokumenata iz stava 5. tač. 2) i 4) ovog člana, overeni od strane Centrale, dostavljaju se podnosiocu zahteva, zajedno sa rešenjem iz stava 7. ovog člana.

4. Refakcija PDV tradicionalnim crkvama i verskim zajednicama

Član 6

Srpska pravoslavna crkva, Islamska zajednica, Katolička crkva, Slovačka Evangelistička crkva a.v, Jevrejska zajednica, Reformatorska hrišćanska crkva i Evangelistička hrišćanska crkva a.v. (u daljem tekstu: tradicionalne crkve, odnosno verske zajednice) ostvaruju pravo na refakciju, u skladu sa Zakonom, na osnovu zahteva koji upravno telo određeno od strane tradicionalne crkve, odnosno verske zajednice podnosi Centrali za sve organizacione delove tradicionalne crkve, odnosno verske zajednice.

Pre podnošenja prvog zahteva za refakciju, tradicionalna crkva, odnosno verska zajednica, pismeno obaveštava Centralu koje je upravno telo određeno za podnošenje zahteva za refakciju i o licu ovlašćenom za potpisivanje zahteva za refakciju.

Zahtev iz stava 1. ovog člana podnosi se na Obrascu REF 3A - Zahtev tradicionalne crkve, odnosno verske zajednice za refakciju, koji čini sastavni deo ovog pravilnika.

Rok za podnošenje zahteva je 60 dana od isteka kalendarskog tromesečja u kome su dobra i usluge nabavljene u Republici ili izvršen uvoz dobara u Republiku.

Uz zahtev iz stava 1. ovog člana dostavljaju se:

1) originali i kopije plaćenih računa o nabavljenim dobrima i korišćenim uslugama u Republici;

2) originali i kopije dokumenata o izvršenom uvozu dobara u Republiku.

Centrala, nakon izvršene provere ispunjenosti uslova za refakciju, rešenjem odlučuje o zahtevu u roku od 15 dana od dana podnošenja zahteva i u roku od 15 dana od dana dostavljanja rešenja vrši refakciju PDV.

Originali računa, odnosno dokumenata iz stava 5. ovog člana, overeni od strane Centrale, dostavljaju se podnosiocu zahteva zajedno sa rešenjem iz stava 6. ovog člana.

Račun iz stava 5. ovog člana, koji nije izdat u skladu sa članom 42. Zakona, ne može se upotrebiti u postupku refakcije PDV.

Član 6a

Dobrima i uslugama neposredno povezanim sa verskom delatnošću u smislu člana 55. Zakona, smatraju se:

1) sveće i materijal za proizvodnju sveća;

2) tamjan i materijal za proizvodnju tamjana;

3) briketi;

4) ulje i vino za obredne svrhe;

5) brašno i beskvasni hleb za obredne svrhe;

6) svete sasude i obredni simboli;

7) odežde za sveštenike i verske službenike i materijal za proizvodnju ovih odeždi;

8) građevinske usluge i građevinski materijal koji se koriste za izgradnju, rekonstrukciju, konzervatorske i restauratorske radove i održavanje hramova i drugih zdanja povezanih sa misionarskom delatnošću tradicionalnih crkava i verskih zajednica, uključujući i materijal za izradu ikonostasa i ikonopisanje;

9) bogoslužbene knjige, verski kalendari i druga verska izdanja, kao i papir za štampanje tih izdanja;

10) orgulje.

Refakcija PDV diplomatskim i konzularnim predstavništvima i međunarodnim organizacijama

Član 6b

Lica iz člana 55a Zakona - nosioci prava u smislu člana 17. Pravilnika o načinu i postupku ostvarivanja poreskih oslobođenja kod PDV sa pravom i bez prava na odbitak prethodnog poreza ("Službeni glasnik RS", br. 124/04, 140/04, 27/05, 54/05 i __/05 - u daljem tekstu: Pravilnik o poreskim oslobođenjima), ostvaruju pravo na refakciju, u skladu sa Zakonom, na osnovu zahteva koji podnose Centrali.

Zahtev iz stava 1. ovog člana podnosi se na Obrascu REF 5 - Zahtev diplomatskog i konzularnog predstavništva, odnosno međunarodne organizacije za refakciju, koji čini sastavni deo ovog pravilnika.

Zahtev iz stava 1. ovog člana, za svakog nosioca prava, potpisuje, overava i izdaje lice koje je ovlašćeno za izdavanje službenih i ličnih naloga za nabavku dobara i usluga, bez PDV, u skladu sa Pravilnikom o poreskim oslobođenjima.

Rok za podnošenje zahteva je 30 dana od isteka kalendarskog tromesečja u kome su dobra i usluge nabavljene u Republici ili izvršen uvoz dobara u Republiku.

Uz zahtev iz stava 1. ovog člana dostavljaju se:

1) originali i kopije plaćenih računa o nabavljenim dobrima i korišćenim uslugama u Republici koji glase na nosioca prava i koji sadrže podatak o broju osnovne potvrde propisane Pravilnikom o poreskim oslobođenjima;

2) originali i kopije dokumenata o izvršenom uvozu dobara u Republiku.

Ako se nosiocu prava za izvršeni promet dobara i usluga izdaje fiskalni isečak u skladu sa propisom kojim se uređuju fiskalne kase, na poleđini tog isečka unose se podaci o nazivu, odnosno imenu i prezimenu nosioca prava i broju osnovne potvrde i stavlja se pečat i potpis isporučioca dobara, odnosno pružaoca usluga.

Centrala, nakon izvršene provere ispunjenosti uslova za refakciju, rešenjem odlučuje o zahtevu u roku od 15 dana od dana podnošenja zahteva i u roku od 15 dana od dana dostavljanja rešenja vrši refakciju PDV.

Originali računa, odnosno dokumenata iz stava 5. ovog člana, overeni od strane Centrale, dostavljaju se podnosiocu zahteva zajedno sa rešenjem iz stava 7. ovog člana.

5. Refakcija PDV stranom državljaninu

Član 7

Kupac - strani državljanin iz člana 56. Zakona (u daljem tekstu: kupac), koji kupljena dobra u Republici otprema u prtljagu koji nosi sa sobom u inostranstvo, pravo na refakciju PDV za otpremljena dobra ostvaruje na osnovu zahteva za refakciju koji, na zahtev kupca, popunjava obveznik - prodavac.

Zahtev iz stava 1. ovog člana podnosi se na Obrascu REF 4 - Zahtev stranog državljanina za refakciju, koji je odštampan uz ovaj pravilnik i čini njegov sastavni deo.

Obrazac REF 4 popunjava se u tri primerka, od kojih original i jednu kopiju prodavac daje kupcu, a drugu kopiju zadržava u svojoj dokumentaciji.

Prodavac naplaćuje od kupca ukupnu vrednost isporučenih dobara sa PDV, a u poreskoj prijavi iskazuje naknadu za isporučena dobra i PDV kao dugovani.

Član 8

Kupac ostvaruje pravo na refakciju PDV ako, prilikom napuštanja carinskog područja Republike, carinskom organu da na uvid račune, kupljena dobra i original popunjenog Obrasca REF 4.

Pre overe Obrasca REF 4, Carinski organ dužan je da utvrdi da li:

1) su podaci iz putne isprave istovetni sa podacima iz Obrasca REF 4;

2) su dobra data na uvid istovetna sa dobrima navedenim u Obrascu REF 4 i na priloženim računima, kao i da ta dobra nisu korišćena;

3) je ukupna vrednost dobara sa PDV iskazana na Obrascu REF 4 veća od 10.000 dinara;

4) se dobra iznose pre isteka roka od tri meseca od dana isporuke (kupovine) u Republici;

5) je original Obrasca REF 4 overio i potpisao prodavac.

Ako su ispunjeni uslovi iz stava 2. ovog člana carinski organ overava original Obrasca REF 4 i priložene račune potpisom i pečatom i u Obrazac REF 4 unosi datum iznošenja dobara sa carinskog područja Republike.

Original računa i overen Obrazac REF 4 vraća se kupcu, a kopiju Obrasca REF 4 carinski organ zadržava za svoje potrebe.

Član 9

Kupcu ili podnosiocu zahteva za refakciju (donosiocu overenog originala Obrasca REF 4) plaćeni PDV se vraća ako, u roku od šest meseci od dana izdavanja računa, prodavcu od koga je kupljeno dobro dostavi overen original Obrasca REF 4 na kome je potvrđeno da su ispunjeni uslovi iz člana 8. stav 2. ovog pravilnika.

Ako je overeni original Obrasca REF 4 iz stava 1. ovog člana dostavljen poštom, kupac ili podnosilac zahteva dostavlja prodavcu broj računa u banci na koji će se izvršiti refakcija plaćenog PDV, ako taj broj računa nije naveden u Obrascu REF 4.

Na osnovu overenog originala Obrasca REF 4 iz stava 1. ovog člana prodavac vrši refakciju plaćenog PDV kupcu ili podnosiocu zahteva.

Refakcija PDV vrši se u dinarima gotovinskom isplatom ili uplatom na račun u banci koji navede kupac ili podnosilac zahteva.

Ako je isplata u gotovini, prodavac je obavezan da izvrši refakciju PDV odmah, a ako se doznačava na račun kupca, odnosno podnosioca zahteva, uplata se vrši u roku od 15 dana od dana prijema zahteva.

Kupac ili podnosilac zahteva potpisom na overenom originalu Obrasca REF 4 iz stava 1. ovog člana potvrđuje prijem vraćenog PDV u gotovini.

Overen original Obrasca REF 4 iz stava 1. ovog člana potpisan od strane kupca ili podnosioca zahteva o prijemu vraćenog PDV u gotovini, odnosno izvršen nalog za prenos sredstava po osnovu refakcije PDV, služi prodavcu kao dokaz za poresko oslobođenje sa pravom na odbitak prethodnog poreza.

Član 10

Prodavac je obavezan da vodi posebnu evidenciju o izdatim Obrascima REF 4 i o refakciji kupcima na Obrascu REF 4E, koji je odštampan uz ovaj pravilnik i čini njegov sastavni deo.

Obrazac REF 4E sadrži podatke o:

1) evidencionom broju Obrasca REF 4;

2) broju putne isprave stranog državljanina;

3) broju i datumu računa iz Obrasca REF 4;

4) iznosu naknade za isporučena dobra bez PDV;

5) iznosu PDV sadržanog u naknadi za isporučena dobra;

6) datumu prijema overenog originala Obrasca REF 4;

7) iznosu PDV koji je vraćen na ime refakcije;

8) datumu refakcije PDV.

Član 11

Ovaj pravilnik stupa na snagu osmog dana od dana objavljivanja u "Službenom glasniku Republike Srbije", a primenjivaće se od 1. januara 2005. godine.

 

Samostalni član Pravilnika o izmenama i dopunama
Pravilnika o postupku ostvarivanja prava na povraćaj PDV i o načinu i postupku refakcije PDV

("Sl. glasnik RS", br. 65/2005)

Član 11

Ovaj pravilnik stupa na snagu narednog dana od dana objavljivanja u "Službenom glasniku Republike Srbije".

 

Obrazac REF 1

 


Zahtev
stranog obveznika za refakciju


I Broj potvrde poreskog organa države kod koga je strani obveznik registrovan za PDV

______________________________

II Podaci o plaćenim računima:

Red. Br.

PIB izdavaoca računa

Broj računa

Vrednost
dobara bez PDV

PDV

Vrednost dobara
sa PDV

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 UKUPNO:

 

 

 

 

III Broj carinskog dokumenta:

1. __________________________________________________________________

 

2. __________________________________________________________________

 

3. __________________________________________________________________

 

4. __________________________________________________________________

 

5. __________________________________________________________________

 

 

IV Uz zahtev se prilaže:

1. __________________________________________________________________

 

2. __________________________________________________________________

 

3. __________________________________________________________________

 

4. __________________________________________________________________

 

5. __________________________________________________________________

V Refakciju izvršiti na račun:
______________________________________________________________________________

                                                               (Broj računa)

 ______________________________________________________________________________

                                                    (Mesto i naziv poslovne banke)

 

PODNOSILAC ZAHTEVA:

 

 

____________________________

 

 

(Naziv)

 

___________________________________

____________________________

 

(Datum)

(Adresa)

M.P.

 

____________________________

 

___________________________________

(PIB)

 

(Potpis ovlašćenog lica)



 

 

Obrazac REF 2

 


Zahtev
humanitarne organizacije za refakciju

I Podaci o plaćenim računima:

Red. Br.

PIB izdavaoca računa

Broj računa

Vrednost
dobara bez PDV

PDV

Vrednost dobara
sa PDV

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

UKUPNO:

 

 

 

II Podaci iz uvoznih dokumenata (brisan)

III Podaci iz izvoznih dokumenata:

Red. Br.

Naziv carinarnice

Broj izvoznog
dokumenta

Primalac

Svrha korišćenja dobara

Vrednost dobara
iz izvoznog
dokumenta

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

UKUPNO:

 

 

 

 

IV Uz zahtev se prilaže:

1. __________________________________________________________________

 

2. __________________________________________________________________

 

3. __________________________________________________________________

 

4. __________________________________________________________________

 

5. __________________________________________________________________

V Refakciju izvršiti na račun:
______________________________________________________________________________

                                                               (Broj računa)

______________________________________________________________________________

                                                     (Mesto i naziv poslovne banke)

 

PODNOSILAC ZAHTEVA:

 

 

____________________________

 

 

(Naziv)

 

 

____________________________

 

___________________________________

(Adresa)

M.P.

(Datum)

I__I__I__I__I__I__I__I__I__I

 

___________________________________

(PIB)

 

(Potpis odgovornog lica)



 

Obrazac REF 3

 

Zahtev
stranog donatora za refakciju

(Brisan)

Obrazac REF 3A

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Zahtev
tradicionalne crkve, odnosno verske zajednice za refakciju

 

 

 

 

 

 

 

 

 

I. Podaci o plaćenim računima:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Red. Br.

PIB izdavaoca računa

Broj računa

Vrednost dobara ili usluga bez PDV

PDV

Vrednost dobara ili usluga sa PDV

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

UKUPNO:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

II. Podaci o uvoznim dokumentima:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Red. Br.

Naziv carinarnice

Broj uvoznog
dokumenta

Vrednost dobara bez PDV

PDV

Vrednost dobara sa PDV

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

UKUPNO:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

III. Uz zahtev se prilaže:

1. ________________________________________

 

 

 

 

 

 

(broj priloženih računa)

 

 

 

 

 

 

2. ________________________________________

 

 

 

 

 

 

(broj priloženih uvoznih
dokumenata)

 

 

 

 

IV. Refakciju izvršiti na račun:

 

 

 

 

 

(Naziv poslovne banke)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

(Broj računa)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

PODNOSILAC ZAHTEVA:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

(Naziv)

 

 

 

 

 

 

 

 

(Datum)

 

 

(Adresa)

 

M. P.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

(PIB)

 

 

(Potpis odgovornog lica)

 

 

 

 

 

 

 

Obrazac REF 4

 


POPUNJAVA OBVEZNIK - PRODAVAC:

 

Evidencioni broj (iz kolone 2
Obrasca REF 4E):                                ___________

 

 

PRODAVAC:

KUPAC:

_____________________________________

______________________________________

(Naziv)

(Ime i prezime)

_____________________________________

_______________________________________

(Adresa)

(Država)
______________________________________
(Broj putne isprave)

I__I__I__I__I__I__I__I__I__I

(PIB)

 

Zahtev
stranog državljanina za refakciju

 

Račun broj: __________________

 

Datum izdavanja računa: _____________________


Red. Br.

Vrsta dobra

Stopa

Vrednost
dobara bez PDV

PDV

Vrednost dobara
sa PDV

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

UKUPNO:

 

 

 

______________________________________________

 

_____________________________________________

(Datum)

MP

(Potpis prodavca)

 

POPUNJAVA CARINARNICA:

 

Potvrda o odobravanju zahteva:

Potvrda o odbijanju zahteva:

 

Razlozi odbijanja:

__________________________________________
(Datum iznošenja dobara)

◻ Podaci na zahtevu ne odgovaraju podacima iz putne
   isprave

◻  Dobra ne odgovaraju podacima u zahtevu

__________________________________________
(Broj izvozne deklaracije)

◻  Vrednost dobara sa PDV u zahtevu ne prelazi 10.000
     dinara

◻  Dobra otpremljena po isteku roka od 3 meseca
     od dana kupovine u Republici

 

◻  Zahtev nije potpisan i overen od strane prodavca

Potvrđuje se da su ispunjeni uslovi iz
člana 8 stav 2 Pravilnika

◻  Drugi razlozi

 

____________________________________

 

___________________________________

(Datum)

 

(Datum)

_____________________________________

M.P.

___________________________________

(Potpis odgovornog lica u Upravi carina)

 

(Potpis odgovornog lica u Upravi carina)

 

POPUNJAVA STRANI DRŽAVLJANIN ILI PODNOSILAC ZAHTEVA:



(Broj računa)



(Mesto i naziv poslovne banke)

 

_______________________________________________

 

(Datum)

 

_______________________________________________

 

(Potpis stranog državljanina ili podnosioca zahteva)

 

 

POPUNJAVA OBVEZNIK - PRODAVAC:

 

Isplata izvršena u gotovini ________________________________________________________________________________

                                                                        (Iznos u dinarima)

 

____________________________________________________

 

(Datum isplate)

 

____________________________________________________

 

(Potpis primaoca)



 

Obrazac REF 4E

 


           PRODAVAC:
_________________________________________
                  (Naziv)
_________________________________________
                 (Adresa)
I__I__I__I__I__I__I__I__I__I
               (PIB)

 

Evidencija
zahteva stranog državljanina za refakciju

 

Red. br.

Evidencioni broj Obrasca REF 4

Broj putne
isprave stranog državljanina

Broj računa iz Obrasca REF 4

Datum računa iz Obrasca REF 4

Iznos naknade za isporučena dobra bez PDV

Iznos PDV sadržan u
naknadi za
isporučena
dobra

Datum
prijema Obrasca REF 4

Iznos PDV koji je vraćen na ime refakcije

Datum
refakcije PDV

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5

 

 

 

 

 

 

 

 

 

6

 

 

 

 

 

 

 

 

 

7

 

 

 

 

 

 

 

 

 

8

 

 

 

 

 

 

 

 

 

9

 

 

 

 

 

 

 

 

 

10

 

 

 

 

 

 

 

 

 

11

 

 

 

 

 

 

 

 

 

12

 

 

 

 

 

 

 

 

 

13

 

 

 

 

 

 

 

 

 

14

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                    M.P.

__________________________________________________

 

Potpis odgovornog lica



 

Obrazac REF 5

 

   

 

 

 

 

 

 

 

Zahtev
diplomatskog i konzularnog predstavništva, odnosno međunarodne organizacije za refakciju

 

 

 

 

 

 

 

 

 

I. __________________________________________________

 

 

 

                  (broj osnovne potvrde iz Pravilnika o
                           poreskim oslobođenjima)

(datum izdavanja osnovne potvrde)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

II. Podaci o plaćenim računima:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Red. Br.

PIB izdavaoca računa

Broj računa

Vrednost dobara ili usluga bez PDV

PDV

Vrednost dobara
ili usluga sa PDV

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

UKUPNO:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

III. Podaci o uvoznim dokumentima:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Red. Br.

Naziv carinarnice

Broj uvoznog
dokumenta

Vrednost dobara bez PDV

PDV

Vrednost dobara
sa PDV

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

UKUPNO:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

IV. Uz zahtev se prilaže:

1. ___________________________________

 

 

 

 

 

 

(broj priloženih računa)

 

 

 

 

 

 

2. ___________________________________

 

 

 

 

 

 

(broj priloženih uvoznih
dokumenata)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

V. Refakciju izvršiti na račun:

 

 

 

 

 

(Naziv poslovne banke)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

(Broj računa)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

PODNOSILAC ZAHTEVA:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

(Naziv, odnosno ime i prezime
nosioca prava)

 

 

 

(Datum)

 

 

 

 

M.P.

 

 

 

 

(Adresa)

 

 

 

(Potpis odgovornog lica)