ODLUKAO OTVARANJU GRADSKIH KANCELARIJA("Sl. list grada Kragujevca", br. 4/2005) |
Ovom odlukom se uređuje način otvaranja, i funkcionisanja i drugih pitanja od značaja za rad gradskih kancelarija na teritoriji grada Kragujevca.
Radi efikasnijeg ostvarivanja prava i interesa građana i približavanja gradskih uprava mestu stanovanja građana na teritoriji grada Kragujevca otvaraju se 8 gradskih kancelarija za obavljanje poslova iz nadležnosti gradskih uprava i to:
1. gradska kancelarija sa sedištem u prostorijama Mesne zajednice "Stragari";
2. gradska kancelarija sa sedištem u prostorijama Mesne zajednice "Aerodrom";
3. gradska kancelarija sa sedištem u prostorijama Mesne zajednice "Šumarice";
4. gradska kancelarija sa sedištem u prostorijama Mesne zajednice "Stara radnička kolonija";
5. gradska kancelarija sa sedištem u prostorijama Mesne zajednice "Stanovo";
6. gradska kancelarija sa sedištem u prostorijama Mesne zajednice "Beloševac";
7. gradska kancelarija sa sedištem u prostorijama Mesne zajednice "Pivara";
8. gradska kancelarija sa sedištem u prostorijama Mesne zajednice "Lepenica".
Na teritoriji grada Kragujevca mogu se otvarati nove gradske kancelarije, a na inicijativu 20% građana koji imaju prebivalište na teritoriji jedne ili više mesnih zajednica za koje se traži otvaranje nove gradske kancelarije.
Predlog za otvaranje zajedničke gradske kancelarije mogu podneti građani više mesnih zajednica koje su teritorijalno povezane.
Odluku iz stava 1. ovog člana donosi Skupština grada.
U gradskim kancelarijama obavljaće se poslovi iz nadležnosti gradskih uprava i to:
- inspekcijski nadzor (građevinska, saobraćajna i ekološka inspekcija, kao i poslovi drugih inspekcija koje Republika poveri Gradu);
- overa potpisa, prepisa i rukopisa;
- pružanje pravne pomoći građanima u ostvarivanju njihovih prava i interesa bez zastupanja pred pravosudnim organima;
- pružanje pomoći građanima u vidu informacija vezanih za ostvarivanje njihovih prava i interesa, kako iz dela izvornih poslova Grada tako i iz dela poverenih poslova;
- izdavanje svih potrebnih obrazaca građanima za ostvarivanje njihovih prava i interesa u gradskim upravama.
Poslove gradskih kancelarija iz člana 4. ove odluke obavljaće zaposleni u gradskim upravama.
Gradska uprava za mesnu samoupravu i opštu upravu dužna je da, u roku od 30 dana od dana stupanja na snagu ove odluke, obezbedi uslove za otvaranje i početak rada gradskih kancelarija u mesnim zajednicama.
Ova odluka stupa na snagu osmog dana od dana objavljivanja u "Službenom listu grada Kragujevca".