ODLUKAO PROGRAMU IZGRADNJE I ODRŽAVANJA POSLOVNOG PROSTORA U 2005. GODINI("Sl. list Grada Novog Sada", br. 11/2005 i 51/2005) |
Ovom odlukom utvrđuje se Program izgradnje i održavanja poslovnog prostora za 2005. godinu (u daljem tekstu: Program), koji čini sastavni deo ove odluke.
Izgradnja i održavanje poslovnog prostora na teritoriji Grada Novog Sada finansiraće se iz:
Red. br. |
NAZIV PRIHODA |
U dinarima |
% udeo |
||
A. |
|
Subvencije iz Budžeta grada za 2005. godinu |
505.000.000,00 |
81,1 |
|
1. |
Kapitalne subvencije |
190.000.000,00 |
30,5 |
||
2. |
Tekuće subvencije |
315.000.000,00 |
50,6 |
||
1. |
- zakupnina za poslovni prostor u 2005. godini sa PDV (455.000.000,00 din.) |
|
|
||
2. |
- zakupnina koja nije naplaćena u prethodnim godinama (vanredni prihodi iz prethodnih godina - naplaćena ispravka vrednosti potraživanja) 50.000.000,00 din. |
|
|
||
B. |
|
Ostali prihodi |
26.000.000,00 |
4,2 |
|
1. |
|
- Prihodi od zakupaca za refundirane troškove (PC "Apolo", Pothodnik, Matičarsko zdanje, Dom kulture Veternik, Petrovaradinska tvrđava, Vojvođanskih brigada 17) |
16.000.000,00 |
2,6 |
|
2. |
- Prihodi od kamata na slobodna sredstva |
8.000.000,00 |
1,3 |
||
3. |
- Preneti gotovinski ekvivalenti i gotovina iz 2004. godine |
2.000.000,00 |
0,3 |
||
|
Svega (A+B) |
531.000.000,00 |
85,3 |
||
V. |
|
Prihodi nastali kao razlika između prodajne cene i cene izgradnje poslovno stambenih prostora na objektu Radničko-Stražilovska u 2005. godini |
4.000.000,00 |
0,6 |
|
|
Ukupno: (A+B+V) |
535.000.000,00 |
85,9 |
||
G. |
Preneta neutrošena sredstva iz budžeta grada za revitalizaciju starog jezgra grada i podgrađa Petrovaradinske tvrđave iz 2004. godine |
87.430.250,00 |
14,1 |
||
Ukupno prihodi: (A+B+V+G) |
622.430.250,00 |
100,00 |
Planirana sredstva iz člana 2. Odluke o programu izgradnje i održavanja poslovnog prostora u 2005. godini raspoređuju se na određene osnovne namene u planiranim iznosima i procentualnim udelima:
Prog. tačaka |
NAZIV RASHODA |
Dinara |
% udeo |
||
1. |
2. |
3. |
4. |
||
1. |
|
Rashodi na izgradnji poslovnih objekata |
190.000.000,00 |
30,5 |
|
1.1. |
Dečija ustanova Novo naselje (nastavak radova iz 2004.) |
32.000.000,00 |
|
||
1.2. |
Sigurna ženska kuća |
20.000.000,00 |
|
||
1.3. |
Izgradnja sportske hale u Futogu |
136.500.000,00 |
|
||
1.4. |
Projektna dokumentacija za izgradnju |
1.500.000,00 |
|
||
2. |
|
Rashodi na adaptaciji, rekonstrukciji, sanaciji i održavanju poslovnih objekata - prostora |
158.069.750,00 |
25,4 |
|
2.1. |
Objekti na Petrovaradinskoj tvrđavi |
1.750.000,00 |
0,28 |
||
2.2. |
Objekti obrazovanja i kulture |
22.490.000,00 |
3,6 |
||
2.3. |
Objekti lokalne samouprave |
61.340.000,00 |
9,9 |
||
2.4. |
Javni objekti od interesa lokalne samouprave |
39.375.000,00 |
6,3 |
||
2.5. |
Poslovni objekti - poslovni prostori |
27.000.000,00 |
4,3 |
||
2.6. |
Održavanje i servisiranje instalacija i uređaja u poslovnim objektima - prostorima |
3.614.750,00 |
0,6 |
||
2.7. |
Hitne intervencije u poslovnim objektima - poslovnim prostorima |
2.500.000,00 |
0,4 |
||
3. |
|
Rashodi na izradi projektne dokumentacije |
130.250,00 |
0,02 |
|
3.1. |
Projektna dokumentacija za rekonstrukciju |
130.250,00 |
|
||
(Svega 1+2+3) |
349.700.000,00 |
56,2 |
|||
4. |
|
Rashodi (izdaci) na realizaciji programa |
183.300.000,00 |
29,5 |
|
4.1. |
Troškovi osiguranja |
7.200.000,00 |
1,1 |
||
4.2. |
Porez na imovinu |
10.600.000,00 |
1,7 |
||
4.3. |
Porez na dobit preduzeća (akontacija) |
500.000,00 |
0,1 |
||
4.4. |
Porez na dodatu vrednost (PDV) |
45.000.000,00 |
7,2 |
||
4.5. |
Troškovi "Javnog preduzeća" - direktni |
90.000.000,00 |
14,5 |
||
|
4.5.1. |
- materijalni troškovi (struja, voda, grejanje, higijena, obezbeđenje, platni promet, takse, veštačenje,..) |
26.800.000,00 |
4,2 |
|
|
4.5.2. |
- lična primanja zaposlenih sa porezima i doprinosima po Posebnom kolektivnom ugovoru za javna i javna komunalna preduzeća Grada Novog Sada (VIII/03) |
63.200.000,00 |
10,3 |
|
4.6. |
Troškovi "Javnog preduzeća" - indirektni |
24.000.000,00 |
3,9 |
||
|
4.6.1. |
- troškovi koji se plaćaju preko Preduzeća, a refundiraju se od zakupaca u PC "Apolo", Pothodniku, Matičarskom zdanju, Domu kulture Veternik, Vojvođanskih brigada 17 |
16.000.000,00 |
2,6 |
|
|
4.6.2. |
- lična primanja i naknade poslovodstva sa porezima i doprinosima |
8.000.000,00 |
1,3 |
|
4.7. |
Troškovi marketinga |
3.400.000,00 |
0,6 |
||
4.8. |
Troškovi štampanja časopisa DANS |
1.200.000,00 |
0,2 |
||
4.9. |
Naknada fondu "Melanija Bugarinović" |
1.400.000,00 |
0,2 |
||
5. |
|
Rezervisana sredstva za realizaciju Programa po posebnim preporukama Gradonačelnika i odlukama Upravnog odbora Preduzeća |
2.000.000,00 |
0,3 |
|
Ukupno (1 do 5) |
535.000.000,00 |
86,0 |
|||
6. |
|
Troškovi (rashodi) usluga održavanja objekata - zgrada iz prenetih sredstava za revitalizaciju starog jezgra Grada i podgrađa Petrovaradinske tvrđave u 2005. |
87.430.250,00 |
14,0 |
|
Ukupno (1 do 6) |
622.430.250,00 |
100,0 |
Upravni odbor može na predlog Gradonačelnika Grada Novog Sada da izvrši promenu namene sredstava i visinu sredstava za osnovne namene, raspoređenih članom 3. ove odluke sa tolerancijom 5 indeksnih poena kao i visinu novčanih sredstava u okviru osnovne namene.
Neutrošena novčana sredstva za osnovne namene iz člana 3. ove odluke preneće se u narednu godinu i koristiti prema programu za 2006. godinu.
Upravni odbor i direktor Javnog preduzeća dužni su da upravljaju finansijskim sredstvima radi očuvanja i uvećanja njihove realne vrednosti.
U izuzetnim slučajevima, a u cilju realizacije Programa, Upravni odbor može da donese odluku o uzimanju kredita, po prethodno pribavljenoj saglasnosti Gradonačelnika Grada Novog Sada i pod najpovoljnijim uslovima.
Hitne intervencije koje su navedene u tački 2.7. Programa izgradnje i održavanja poslovnog prostora u 2005. godini plaćaju se po nalogu direktora JP "Poslovni prostor", a o utrošku sredstava za iste direktor je dužan obavestiti Upravni odbor javnog preduzeća "Poslovni prostor".
Pod hitnim intervencijama podrazumevaju se radovi čijim se izvođenjem sprečava, odnosno otklanja šteta Javnom preduzeću, zakupcu ili trećem licu (poplava, razbijeno staklo, obijena vrata, rušenje krova i plafona, fasada i sl.).
Ova odluka stupa na snagu osmog dana od dana objavljivanja u "Službenom listu Grada Novog Sada".
IZGRADNJE I ODRŽAVANJA POSLOVNOG PROSTORA U 2005. GODINI
Saglasno članu 3. Odluke o Programu izgradnje i održavanja poslovnog prostora u 2005. godini, ovim Programom precizno se definišu svi objekti, odnosno poslovni prostori na kojima će se vršiti ulaganja i to:
Prog. tačaka |
NAZIV RASHODA |
U dinarima |
% udeo |
|
1. |
2. |
3. |
4. |
|
1. |
Izgradnja poslovnih objekata |
190.000.000,00 |
30,5 |
|
1.1. |
Izgradnja objekta dečije ustanove na Novom naselju (nastavak radova iz 2004) |
32.000.000,00 |
||
1.2. |
Izgradnja objekta "Sigurne ženske kuće" (nastavak radova iz 2004) |
20.000.000,00 |
||
1.3. |
Izgradnja sportske hale u Futogu |
138.000.000,00 |
||
2. |
Rashodi na adaptaciji, rekonstrukciji, sanaciji i održavanju poslovnih objekata - prostora: |
158.069.750,00 |
25,4 |
|
2.1. |
Objekti na Petrovaradinskoj tvrđavi |
1.750.000,00 |
0,3 |
|
- |
Sanacija objekata - Gornji plato |
1.750.000,00 |
|
|
2.2. |
|
Objekti obrazovanja i kulture |
22.490.000,00 |
3,6 |
- |
Dunavska 1, Biblioteka - sanacija i adaptacija objekta, rekonstrukcija instalacija (nastavak radova iz 2004) |
10.000.000,00 |
||
- |
"Centar za kulturu", Zmaj Jovina 4 - (privođenje nameni dvorišnog objekta) |
20.000,00 |
||
- |
"Centar za kulturnu animaciju", Muzička omladina - Katolička porta 2 - popravka krova, bojenje plafona |
100.000,00 |
||
- |
"Novosadsko pozorište - Ujvideki Szinhaz", J. Subotića - tekuće i investiciono održavanje |
1.000.000,00 |
||
- |
Šumadijska, KUD "Svetozar Marković" - popravka krova, popravka instalacija grejanja, vodovoda i kanalizacije, popravka parketa i krečenje sale |
1.150.000,00 |
||
- |
J. Subotića 8-10, Rusinsko kulturno-prosvetno društvo - adaptacija sale, kancelarija, sanitarnog bloka |
250.000,00 |
||
- |
Ulica VIII br. 10, Šangaj - adaptacija za kulturne aktivnosti dece i omladine |
2.600.000,00 |
||
- |
Bukovac, Vidovdanska 14 - KUD "Milica Stojadinović-Srpkinja" - rekonstrukcija sanitarnog čvora, popravka stolarije, popravka plafona, molersko-farbarski radovi |
220.000,00 |
||
- |
Budisava, Dom kulture, Vojvođanska 100 - uvođenje gasnog grejanja, molersko-farbarski radovi |
650.000,00 |
||
- |
Kisač, Slovačka 22 - KIC - "Radio Kisač" - adaptacija potkrovlja - (nastavak radova iz 2004), uvođenje gasnog grejanja |
2.150.000,00 |
||
- |
Futog, Cara Lazara 42 - Dom kulture - adaptacija potkrovlja (nastavak radova iz 2004) |
3.900.000,00 |
||
- |
Futog, OŠ "D. Maksimović" - dogradnja četiri učionice |
450.000,00 |
||
2.3. |
|
Objekti lokalne samouprave |
61.340.000,00 |
9,9 |
- |
Trg slobode 1 - rekonstrukcija objekta Gradske kuće - sale, kancelarije, stepeništa, sanitarni čvorovi |
30.000.000,00 |
||
- |
Žarka Zrenjanina 2 - ugradnja tri potisna lifta |
8.000.000,00 |
||
- |
Radnička 2 - popravka krovnog pokrivača |
250.000,00 |
||
- |
Trg mladenaca 7 - Matičarsko zdanje - popravka fasade i krova |
3.300.000,00 |
||
- |
Kralja Aleksandra 1 - adaptacija potkrovlja (nastavak radova iz 2004) |
300.000,00 |
||
- |
Modene 1 - Gradski promotivni centar (nastavak radova iz 2004) |
1.800.000,00 |
||
- |
Kralja Aleksandra 14 - Komesarijat za izbeglice - popravka i bojenje stolarije i radijatora (nastavak radova iz 2004) |
200.000,00 |
||
- |
Bul. Despota Stefana 7 - Češki magacin - izvođenje elektroinstalacija |
850.000,00 |
||
- |
MZ "Slana bara", Čenejska 54 - priključak za kanalizaciju, popravka podova i farbarski radovi |
450.000,00 |
||
- |
MZ "Jugovićevo", Tarasa Šefčenka 1 - skidanje tapeta, molersko-farbarski radovi |
350.000,00 |
||
- |
MZ "Liman", Drage Spasić 1 - zamena podova u kancelarijama, zamena bravarije |
280.000,00 |
||
- |
MZ "Boško Buha", Fruškogorska 8 - zamena bravarije |
520.000,00 |
||
- |
MZ "Južni telep", Janošikova 1 - popravka podova, molersko-farbarski radovi |
650.000,00 |
||
- |
MZ "Šangaj", Ulica III br. 8 - sanacija konstrukcije, zidova i podova, hidroizolacija, popravka instalacija, molersko-farbarski radovi (nastavak radova iz 2004) |
600.000,00 |
||
- |
MZ "Detelinara", Braće Popović 4 - popravka krova i plafona, farbarski radovi |
50.000,00 |
||
- |
MZ "Dunav" - zamena bravarije |
580.000,00 |
||
- |
MZ "Klisa", Savska 27 - uvođenje gasnog grejanja (nastavak radova iz 2004), krečenje, zamena podova |
480.000,00 |
||
- |
MZ "Radnički", Braće Mogin 2 - popravka plafona, krečenje prostorija, zamena podova, popravka instalacija kanalizacije |
350.000,00 |
||
- |
MZ "Salajka", Šajkaška 26 - uvođenje gasnog grejanja |
350.000,00 |
||
- |
MZ "Kać", Kralja Petra I br. 2 - rekonstrukcija objekta |
3.000.000,00 |
||
- |
MZ "Kovilj", Laze Kostića 70 - uvođenje gasnog grejanja (nastavak radova iz 2004), sanacija sleganja |
1.000.000,00 |
||
- |
MZ "Stepanovićevo", V. S. Stepanovića 112 - uvođenje gasnog grejanja (nastavak radova iz 2004), zamena i popravka vrata i prozora, zamena podova, postavljanje zaštitnih rešetki |
1.020.000,00 |
||
- |
MZ "Kisač", Slovačka 10 - fasaderski i molersko-farbarski radovi, uvođenje gasnog grejanja (nastavak radova iz 2004.) |
350.000,00 |
||
- |
MZ "Rumenka", Vojvođanska 19 - uvođenje gasnog grejanja (nastavak radova iz 2004.) |
350.000,00 |
||
- |
MZ "Ledinci", Zmaj Jovina 19 - popravka krova, postavljanje zaštitnih rešetki |
950.000,00 |
||
- |
MZ "Stari Ledinci", Vuka Karadžića 98 - popločavanje ulaza, popravka i bojenje stolarije, izgradnja sanitarnog čvora u suterenu |
500.000,00 |
||
- |
MZ "Futog", Cara Lazara 42 - sanacija međuspratne konstrukcije, popravka krova, rekonstrukcija sanitarnog čvora, zamena poda u hodniku |
1.900.000,00 |
||
- |
Futog, Cara Lazara 141 - sanacija objekta |
900.000,00 |
||
- |
Kovilj, Dom penzionera, Laze Kostića 113 - popravka krova, dimnjaka, plafona i vodovodne instalacija |
960.000,00 |
||
- |
Budisava, Cara Dušana 108 - Crkveni dom - popravka fasade |
50.000,00 |
||
|
Ostali objekti |
1.000.000,00 |
||
2.4. |
|
Javni objekti od interesa lokalne samouprave: |
39.375.000,00 |
6,3 |
- |
Antona Čehova 4 - rekonstrukcija objekta, I faza |
450.000,00 |
||
- |
Apotekarska ustanova Novi Sad - adaptacija prostora |
5.600.000,00 |
||
- |
Dom zdravlja Novi Sad - adaptacija objekata |
22.000.000,00 |
||
- |
Institut za zdravstvenu zaštitu dece i omladine u Novom Sadu |
200.000,00 |
||
- |
"Sinagoga" (nastavak radova iz 2004.) |
800.000,00 |
||
- |
Miletićeva 28 - Gradska organizacija slepih i slabovidih - popravka krova, fasade, prozora, vrata i podova |
1.650.000,00 |
||
- |
Centar za socijalni rad Grada Novog Sada - 3. Ognjena Vuka 13 i 15, izgradnja kosih krovova i adaptacija dvorišnog objekta |
8.000.000,00 |
||
- |
Futog, Vatrogasni dom - popravka krova i stolarsko-farbarski radovi |
390.000,00 |
||
- |
Rumenka, Vatrogasni dom - popravka fasade |
165.000,00 |
||
- |
Budisava, Vatrogasni dom - popravka krova, instalacije vodovoda |
120.000,00 |
||
2.5. |
|
Poslovni objekti - poslovni prostori |
27.000.000,00 |
4,3 |
- |
Privođenje objekata nameni u skladu sa važećim regulacionim planovima |
10.000.000,00 |
||
- |
Tehničko poboljšanje funkcionisanja objekata i opreme |
10.000.000,00 |
||
- |
Investiciono ulaganje u instalacije - grejanje, gas, vodovod i kanalizaciju, elektro instalacije |
5.000.000,00 |
||
- |
Sanacija zajedničkih delova poslovno - stambenih zgrada - srazmerno učešće u finansiranju sa skupštinom zgrade |
2.000.000,00 |
||
2.6. |
|
Održavanje i servisiranje instalacija i uređaja u poslovnim objektima - prostorima |
3.614.750,00 |
0,6 |
- |
Protivpožarni aparati, hidranti i oprema |
230.000,00 |
||
- |
Eskalatori |
170.750,00 |
||
- |
Klima uređaji |
120.000,00 |
||
- |
Trafo stanice |
250.000,00 |
||
- |
Liftovi |
244.000,00 |
||
- |
Oprema u objektima |
2.600.000,00 |
||
2.7. |
|
Hitne intervencije u poslovnim objektima - prostorima |
2.500.000,00 |
0,4 |
3 |
|
Rashodi na izradi projektne dokumentacije: |
1.630.250,00 |
0,3 |
3.1. |
|
Rekonstrukcija |
130.250,00 |
|
- |
Značajni objekti za Grad |
130.250,00 |
||
3.2. |
|
Izgradnja |
1.500.000,00 |
|
- |
Sportska hala Futog |
1.500.000,00 |
||
|
Ukupno (1+2+3) |
349.700.000,00 |
56,2 |
RASHODI NA REALIZACIJI PROGRAMA
4.1. Troškovi osiguranja osnovnih sredstava
Kako upravljanje poslovnim prostorima - poslovnim zgradama podrazumeva osiguranje od osnovnih rizika i naknadu eventualnih šteta koje na njemu nastaju, osiguranje prostora će se vršiti za svakovremenu stvarnu vrednost za šta se planski rezervišu sredstva u iznosu od:
7.200.000,00 dinara
4.2. 4.3. i 4.4. Zakonske obaveze
Na ime poreskih obaveza preduzeća (poreza na imovinu, porez na dodatu vrednost - PDV, porez na dobit preduzeća) planiraju se sredstva u iznosu od:
56.100.000,00 dinara
4.5. Troškovi Javnog preduzeća - direktni troškovi
Na ime materijalnih troškova preduzeća (električna energija, grejanje, voda, održavanje higijene, obezbeđenja, kancelarijski materijal, takse, veštačenja, nabavka opreme...) planski se određuje iznos sredstava od:
26.800.000,00 dinara
Naziv |
U dinarima |
Potrošni materijal |
375.000,00 |
Kancelarijski materijal |
1.125.000,00 |
Troškovi elektr. energije |
800.000,00 |
Troškovi goriva |
625.000,00 |
Troškovi grejanja |
2.275.000,000 |
PTT (pisma i telefoni) |
2.500.000,00 |
Investiciono održavanje |
2.675.000,00 |
Troškovi obezbeđenja |
1.875.000,00 |
Literatura, časopisi, službeni list |
400.000,00 |
Radničke sportske igre |
800.000,00 |
Troškovi vode i higijene |
1.250.000,00 |
Tekuće usavršavanje |
500.000,00 |
Usluge održavanja i servisiranje opreme |
1.700.000,00 |
Troškovi rada studenata (prinudna iseljenja) |
300.000,00 |
Nepovratna pomoć, lečenje |
700.000,00 |
Dnevnice, službeni put |
200.000,00 |
Troškovi veštačenja i savetovanja |
500.000,00 |
Troškovi oglasa |
700.000,00 |
Opravka vozila |
300.000,00 |
Reprezentacija |
800.000,00 |
Troškovi platnog prometa |
700.000,00 |
Ugovor o delu |
650.000,00 |
Doprinosi za korišćenje građev. zemljišta |
100.000,00 |
Advokatske usluge |
300.000,00 |
Rep. takse, sud. prinudna naplata |
2.500.000,00 |
Otpis sitnog inventara i auto guma |
150.000,00 |
Rashodi iz ranijih godina |
100.000,00 |
Oprema-nabavka |
1.900.000,00 |
Svega: |
26.800.000,00 |
4.5.2. Lična primanja zaposlenih
Bruto zarade i naknade za 48 radnika su planirane u ukupnom iznosu od 63.200.000,00 dinara, odnosno 10,3% od ukupno planiranih prihoda Preduzeća. Zarade u preduzeću utvrđuju se na osnovu kriterijuma i merila određenih Pojedinačnim kolektivnim ugovorom i Ugovorom o radu zaključenim sa svim zaposlenim radnicima, saglasno Zakonu o radu. Planirana osnovica za obračun zarada zaposlenih radnika za 2005. godinu jeste isplaćeni iznos u mesecu decembru 2004. godine uvećan za projektovani procenat inflacije od 8,3% na godišnjem nivou.
4.6. Troškovi preduzeća - indirektni troškovi
4.6.1. Troškovi koji se refundiraju od zakupaca (PC "Apolo", Pothodnik, Matičarsko zdanje, DK Veternik, Petrovaradinska tvrđava i Vojvođanskih brigada 17) a koji zbog funkcionisanja navedenih objekata zajedničke troškove prema isporučiocu usluga (el. energija, grejanje, održavanje, obezbeđenje) plaća JP "Poslovni prostor". U istom prihodnom iznosu planirana su i rashodna sredstva u iznosu od
16.000.000,00 dinara.
4.6.2. Iznos sredstava za obračun i isplatu zarada poslovodstva preduzeća u 2005. godini planiran je na nivou od 8.000.000,00 dinara i čine 1,3% od ukupnih prihoda.
Članovima Upravnog i Nadzornog odbora pripada mesečna nadoknada za rad u Upravnom i Nadzornom odboru i to:
- predsedniku Upravnog i Nadzornog odbora određuje se mesečna naknada u visini od 25% od ukupnog iznosa zarade direktora preduzeća
- članu Upravnog i Nadzornog odbora određuje se mesečna naknada u visini od 20% od ukupnog iznosa zarade direktora preduzeća
- mesečna naknada člana Upravnog i Nadzornog odbora umanjuje se za po 5% zbog odsustvovanja sa zakazanih i održanih sednica bez prethodno pismeno obrazloženog razloga za odsustvovanje sa sednice i prihvaćenog obrazloženjem od strane Upravnog i Nadzornog odbora o opravdanosti razloga za neprisustvovanje sednici.
Na ime troškova marketinga (promocija izgradnje -- prodaje novih poslovno stambenih jedinica u objektu Radničko - Stražilovska, promocija Petrovaradinske tvrđave, PC "Apola", DK Veternik, reklame i propagande, sponzorstva i donatorstva, (za udruženja, društva i klubove koji pre svega okupljaju decu i omladinu, talentovane pojedince u oblasti nauke, kulture i umetnosti) planiraju se sredstva u iznosu od
3.400.000,00 dinara
4.8. Troškovi štampanja časopisa DANS
Na ime troškova štampanja časopisa DANS planiraju se sredstva u iznosu od
1.200.000,00 dinara
4.9. Fond "Melanije Bugarinović"
Naknada Fondu "Melanije Bugarinović" planski se opredeljuje od zakupnine legata u Beogradu u iznosu od
1.400.000,00 dinara
5. Posebno rezervisana sredstva
Rezervisana sredstva za realizaciju Programa mogu se koristiti za finansiranje konkretnih programa koji se finansiraju iz Budžeta Grada Novog Sada. U svakom konkretnom slučaju Odluku donosi Upravni odbor Preduzeća na predlog gradonačelnika Grada Novog Sada. Za ovu namenu se planiraju sredstva u iznosu od
2.000.000,00 dinara
6. Rashodi (troškovi) na revitalizaciji starog jezgra grada i podgrađa Petrovaradinske tvrđave
Odlukom Skupštine Grada od 23. decembra 2004. godine o izmenama Odluke o utvrđivanju Programa revitalizacije starog jezgra Grada Novog Sada i podgrađa Petrovaradinske tvrđave i održavanja spoljnih delova zgrada na teritoriji Grada Novog Sada ("Službeni list Grada Novog Sada", broj 32/2004), Javnom preduzeću "Poslovni prostor" obezbeđena su i preneta sredstva koja će se realizovati u 2005. godini u iznosu od
87.430.250,00 dinara
7. Poslovno stambeni objekat u Novom Sadu na uglu ulica Radničko - Stražilovska
Javno preduzeće "Poslovni prostor" pored poslova koji su mu od strane osnivača povereni, baviće se i tržišnim poslovima - izgradnjom poslovno-stambenog objekta na uglu ulica Radničko-Stražilovska Novi Sad.
Višak sredstava u odnosu prodajna cena - cena izgradnje u planiranom iznosu za 2005. godinu, od 4.000.000,00 dinara kroz ovaj program, raspoređena su za projekte od posebnog interesa za Grad Novi Sad.