ODLUKA
O PROGRAMU IZGRADNJE I ODRŽAVANJA POSLOVNOG PROSTORA U 2006. GODINI

("Sl. list Grada Novog Sada", br. 53/2005)

Član 1

Ovom odlukom utvrđuje se Program izgradnje i održavanja poslovnog prostora za 2006. godinu (u daljem tekstu: Program) koji čini sastavni deo ove odluke.

Član 2

Izgradnja i održavanje poslovnog prostora na teritoriji Grada Novog Sada finansiraće se iz sledećih izvora:

R. br.

IZVORI PRIHODA

U dinarima

% udeo

Konto

A.

Deo sredstava iz budžeta Grada za 2006. godinu od davanja u zakup objekata u državnoj svojini

400.000.000,00

63,6

 

B.

Prihodi iz dodatne aktivnosti budžeta korisnika

229.000.000,00

36,4

 

 

Svega prihodi: (A+B)

629.000.000,00

100,0

 

V.

Preneta neutrošena sredstva iz budžeta Grada za revitalizaciju starog jezgra grada i podgrađa Petrovaradinske tvrđave iz 2004. godine ne realizovana u 2005. godini

55.000.000,00

 

 

G.

Preneta neutrošene sredstva iz ranijih godina

 

 

 

1.

Stambena sredstva nerealizovana po godišnjem računu za 2004. godinu

4.000.000,00

 

 

2.

Ostala neutrošena sredstva iz 2005. godine za stvorene a ne realizovane obaveze

3.000.000,00

 

 

 

Ukupno sredstva: (A+B+V+G)

691.000.000,00

 

 

Član 3

Planirana sredstva iz člana 2. ove odluke raspoređuju se na određene osnovne namene u planiranim iznosima i procentualnim udelima, (za programske tačke pod oznakama A i B):

Prog. tačka

POZICIJE RASHODA PO NAMENAMA

U dinarima

% udeo

Konto

1

2

3

4

5

A.

Rashodi koji se finansiraju iz prihoda budžeta Grada

400.000.000,00

63,6

 

1.

Rashodi na izgradnji poslovnih objekata

57.000.000,00

9,0

 

1.1.

Izgradnja objekta "Sigurna ženska kuća" (nastavak radova iz 2005. godine)

2.000.000,00

1.2.

Izgradnja objekta Sportske hala "Futog" (nastavak radova iz 2005)

55.000.000,00

2.

Rashodi na adaptaciji, rekonstrukciji, sanaciji i održavanju poslovnih objekata - prostora

99.250.000,00

15,8

 

2.1.

Objekti na Petrovaradinskoj tvrđavi

2.000.000,00

2.2.

Objekti obrazovanja i kulture

9.700.000,00

2.3.

Objekti lokalne samouprave

41.750.000,00

2.4.

Javni objekti od interesa lokalne samouprave

23.800.000,00

2.5.

Poslovni objekti-poslovni prostori

16.000.000,00

2.6.

Održavanje i servisiranje instalacija i uređaja u poslovnim objektima - prostorima

3.000.000,00

2.7.

Hitne intervencije u poslovnim objektima - poslovnim prostorima

3.000.000,00

3.

Rashodi na izradi projektne dokumentacije

2.300.000,00

0,4

 

3.1.

Projektna dokumentacija za rekonstrukciju

300.000,00

3.2.

Projektna dokumentacija za izgradnju

2.000.000,00

(Svega 1+2+3)

158.550.000,00

25,2

 

4.

Rashodi (izdaci) na realizaciji programa

241.450.000,00

38,4

 

4.1.

Troškovi osiguranja

7.500.000,00

4.2.

Porez na imovinu

11.500.000,00

4.3.

Porez na dobit preduzeća (akontacija)

500.000,00

4.4.

Porez na dodatu vrednost (PDV)

103.000.000,00

4.5.

Izdaci - troškovi Javnog preduzeća
- Materijalni troškovi (struja, voda, grejanje, higijena, obezbeđenje, platni promet, takse veštačenje...)

32.390.000,00

   

4.6.

Plate i naknade za Upravni i Nadzorni odbor

 

 

4.6.1.

Plate i dodaci zaposlenih sa porezima i doprinosima po Posebnom kolektivnom ugovoru za javna i javna komunalna preduzeća Grada Novog sada (VIII/03)

72.660.000,00

 

4.6.2.

Naknade Upravni i Nadzorni odbor i jubilarne nagrade

8.400.000,00

4.7.

Izdaci za marketing

2.500.000,00

4.8.

Dotacije ostalim neprofitnim institucijama

3.000.000,00

 

4.8.1.

DaNS za štampanje časopisa

1.400.000,00

 

4.8.2.

Fond "Melanija Bugarinović"

1.600.000,00

B

Rashodi koji se finansiraju iz dodatnih prihoda i sopstvenih prihoda

229.000.000,00

36,4

 

1.

Izgradnja objekta sportske hale "Slana bara" (I faza)

132.000.000,00

21,8

2.

Rashodi na izgradnji poslovno stambenog objekta na uglu ulica Radnička - Stražilovska

60.500.000,00

9,6

3.

Plate i dodaci zaposlenim

17.000.000,00

2,8

4.

Izdaci - troškovi koji se plaćaju preko Preduzeća, a refundiraju se od zakupaca u PC "Apolo", Pothodniku, Matičarskom zdanju, Domu kulture Veternik, Vojvođanskih brigada 17

19.500.000,00

3,1

Svega A+B:

629.000.000,00

100,0

 

V

Rashodi koji se finansiraju po posebnom programu

 

   

1.

Troškovi (rashodi) usluga održavanja objekata - zgrada iz prenetih sredstava za revitalizaciju starog jezgra Grada i podgrađa Petrovaradinske tvrđave

55.000.000,00

   

G

Rashodi koji se finansiraju iz prenetih sredstava

 

 

 

1.

Stambena sredstva nerealizovana po godišnjem računu za 2004. godinu

4.000.000,00

   

2.

Ostala neutrošena sredstva iz 2005. godine za stvorene a nerealizovane obaveze

3.000.000,00

Svega V+G:

62.000.000,00

 

 

Ukupno rashodi (A+B+V+G):

691.000.000,00

 

 

Rashodi na izgradnji poslovnih objekata iz programske tačka A-1.1, A-1.2, A-3.2, B-1 i B-2 ovog člana su kapitalne investicije.

Član 4

Hitne intervencije koje su navedene u tački A-2.2.7. Programa vršiće se po nalogu direktora Javnog preduzeća "Poslovni prostor" u Novom Sadu, do planiranog iznosa, a o izvršenim poslovima i utrošku sredstava direktor je dužan da obavesti Upravni odbor na prvoj narednoj sednici.

Pod hitnim intervencijama podrazumevaju se radovi čijim se izvođenjem sprečava, odnosno otklanja šteta Javnom preduzeću, zakupcu ili trećem licu (poplava, razbijeno staklo, obijena vrata, rušenje krova i plafona, fasada i sl.).

Član 5

Ova odluka stupa na snagu narednog dana od dana objavljivanja u "Službenom listu Grada Novog Sada", a primenjivaće se od 1. januara 2006. godine.

PROGRAM
IZGRADNJE I ODRŽAVANJA POSLOVNOG PROSTORA U 2006. GODINI

Saglasno članu 3. Odluke o Programu izgradnje i održavanja poslovnog prostora u 2006. godini, ovim programom precizno se definišu svi objekti, odnosno poslovni prostori na kojima će se vršiti ulaganja i to:

 

NAZIV RASHODA

U dinarima

% udeo

1

2

3

4

1.

Izgradnja poslovnih objekata

189.000.000,00

30,0

1.1.

Izgradnja objekta "Sigurne ženske kuće" (nastavak radova iz 2005)

2.000.000,00

 

1.2.

Izgradnja objekta sportske hale u Futogu (nastavak radova iz 2005)

55.000.000,00

 

1.3.

Izgradnja objekta sportske hale "Slana bara" (prva faza)

132.000.000,00

 

2.

Rashodi na adaptaciji, rekonstrukciji, sanaciji i održavanju poslovnih objekata - prostora:

99.250.000,00

15,8

2.1.

Objekti na Petrovaradinskoj tvrđavi

2.000.000,00

 

2.2.

Objekti obrazovanja i kulture

9.700.000,00

 

 

-

Biblioteka - Dunavska 1- sanacija i adaptacija objekta, rekonstrukcija instalacija (nastavak radova iz 2005)

2.000.000,00

 

 

-

Kisač, Slovačka 22 - KIC - Uvođenje gasnog grejanja

1.000.000,00

 

 

-

Futog, Cara Lazara 22 - Biblioteka - priključak na kanalizaciju

200.000,00

 

 

-

Šangaj ulica VIII broj 10 adaptacija objekta za kulturne aktivnosti dece i omladine

6.500.000,00

 

2.3.

Objekti lokalne samouprave

41.750.000,00

 

 

-

Trg slobode 1 - rekonstrukcija objekta Gradske kuće - sale, kancelarije, stepeništa (nastavak radova iz 2005)

20.000.000,00

 

 

-

MZ "I vojvođanska brigada", Narodnih heroja 5 - popravka vodovodne i el. instalacije, krečenje

270.000,00

 

 

-

MZ "7. juli", Miše Dimitrijevića 74/A - popravka krova, bojenje fasade i prostorija

200.000,00

 

 

-

MZ "Adice", Sime Šolaje 2a - popravka krova, prozora, zamena podova, zamena tapeta, molersko-farbarski radovi

550.000,00

 

 

-

MZ "Bistrica", Braće Dronjak 11 - krečenje

150.000,00

 

 

-

MZ "Boško Buha", Fruškogorska 8 - zamena podova, krečenje

300.000,00

 

 

-

MZ "Bratstvo-Telep", Ilariona Ruvarca 18a - bojenje fasade, zaštitne rešetke

350.000,00

 

 

-

MZ "Vidovdansko naselje", Dr Jovana Andrejevića 2a - bojenje stolarije, zamena podova

150.000,00

 

 

-

MZ Gavrilo Princip", Bul. J. Dučića 3 - popravka bravarije, sanacija grejanja, dorada vodovoda

300.000,00

 

 

-

MZ "Detelinara", Braće Popovića 4 - popravka hidroizolacije krova, prozora, popravka el. instalacija

250.000,00

 

 

-

MZ "Dunav", Beogradski kej 13a - bojenje i popravka stolarije, zamena itisona, sanacija grejanja

250.000,00

 

 

-

MZ "Žitni trg", Gajeva 30 - popravka stolarije, vodovoda i el. instalacija, molersko-farbarski radovi, uređenje dvorišta

550.000,00

 

 

-

MZ "Južni Telep", Janošikova 1 - postavljanje ograde

100.000,00

 

 

-

MZ "Klisa", Savska 27 - popravka krova, krečenje, zamena podova

250.000,00

 

 

-

MZ "Liman", Drage Spasić 1 - zamena podova, krečenje

150.000,00

 

 

-

MZ "Liman III", Narodnog fronta 46 - popravka bravarije, krečenje

250.000,00

 

 

-

MZ "Narodni heroji", Majevička 2b - popravka fasade, stolarije, el. instalacija molersko-farbarski radovi

350.000,00

 

 

-

MZ "Nikola Tesla", Geri Karolja 5 - popravka krova, fasade, bojenje zidova i stolarije, zamena poda

400.000,00

 

 

-

MZ "Omladinski pokret", Omladinskog pokreta 11 - molersko-farbarski radovi, ugradnja zaštitnih rešetki

450.000,00

 

 

-

MZ "Petrovaradin", Čajkovskog 1a - uvođenje gasnog grejanja, zamena podova

500.000,00

 

 

-

MZ "Podbara", Kosovska 41 - adaptacija-privođenje nameni

500.000,00

 

 

-

MZ "Radnički", Braće Mogin 2 - nastavak radova iz 2005.

350.000,00

 

 

-

MZ "Sava Kovačević", Save Kovačevića 15 - popravka instalacija grejanja, sanacija podruma, molersko-farbarski radovi, postavljanje keramičkih pločica, lakiranje parketa

450.000,00

 

 

-

MZ "Salajka", Šajkaška 26 - bojenje stolarije

150.000,00

 

 

-

MZ "Slana bara", Čenejska 54 - priključak za kanalizaciju

250.000,00

 

 

-

MZ "Sonja Marinković", Kej žrtava racije 4 - popravka vrata, zamena podova

100.000,00

 

 

-

MZ "Stari grad", Zmaj Jovina 4 - sanacija naprslina, popravka stolarije, molersko-farbarski radovi

3.000.000,00

 

 

-

MZ "Jugovićevo", Tarasa Ševčenka 1 - ugradnja zaštitnih rešetki

150.000,00

 

 

-

MZ "Šangaj", Ulica III br. 8 - popravka i bojenje fasade

300.000,00

 

 

-

MZ "Begeč", Kralja Petra I br. 31 - popravka krova, izgradnja septičke jame, popravka stolarije, zamena itisona

570.000,00

 

 

-

MZ "Budisava", Vojvođanska 104 - popravka oluka, zamena itisona

250.000,00

 

 

-

MZ "Bukovac", Karađorđeva 76 - popravka krova, stolarije, sanitarnih čvorova, zamena podova

460.000,00

 

 

-

MZ "Veternik", I. L. Ribara 1a - popravka krova, oluka, fasade, el. instalacija, podova i krečenje

600.000,00

 

 

-

MZ "Kać", Kralja Petra I br. 2 - rekonstrukcija objekta (nastavak radova iz 2005. godine)

1.000.000,00

 

 

-

MZ "Kisač", Slovačka 10 - popravka krova, fasaderski i molersko-farbarski radovi

750.000,00

 

 

-

MZ "Kovilj", Laze Kostića 70 - popravka krova, stolarije, zamena podova, molersko-farbarski radovi

550.000,00

 

 

-

MK "Ledinci", Zmaj Jovina 19 - zamena podova, molersko-farbarski radovi

370.000,00

 

 

-

MZ "Pejićevi salaši - Nemanovci", Čenej, Pejićevi salaši 33 - popravka fasade, stolarije, zamena itisona, krečenje i sanitarni čvor

1.400.000,00

 

 

-

MZ "Sr Kamenica", Marka Oreškovića bb - molersko-farbarski radovi

400.000,00

 

 

-

MZ "Sr Kamenica", Kralja Petra I br. 1 - popravka krova, molersko-farbarski radovi, podovi

640.000,00

 

 

-

MZ "Stepanovićevo", V.S. Stepanovića 112 - popravka pomoćnog objekta

150.000,00

 

 

-

MZ "Rumenka", Vojvođanska 19 - popravka krova, sanacija tavanjača, uređenje dvorišta i popravka ograde

500.000,00

 

 

-

MZ "Stari Ledinci", Vuka Karadžića 98 - popravka krova, popravka i bojenje stolarije, bojenje zidova, popravka el. instalacija

900.000,00

 

 

-

MZ "Futog", Cara Lazara 42 - izgradnja kanalizacionog priključka, rekonstrukcija sanitarnog čvora, popravka vrata

500.000,00

 

 

-

MZ "Čenej", Vuka Karadžića 289 - popravka prozora

120.000,00

 

 

-

Ostali objekti lokalne samouprave

1.570.000,00

 

2.4.

Javni objekti od interesa lokalne samouprave

23.800.000,00

 

 

-

Izgradnja objekta sportske sale u Stepanovićevu

20.000.000,00

 

 

-

"Sinagoga" - održavanje objekta

500.000,00

 

 

-

Miletićeva 28 - Gradska organizacija slepih i slabovidih - II faza (nastavak radova iz 2005)

1.800.000,00

 

 

-

Institut za zdravstvenu zaštitu dece i omladine u Novom Sadu - Centar za dečiju habilitaciju i rehabilitaciju

350.000,00

 

 

-

Centar za socijalni rad Grada Novog Sada - izgradnja kosih krovova - 3. Ognjena Vuka 13 i 15 (nastavak radova iz 2005)

500.000,00

 

 

-

Centar za socijalni rad Grada Novog Sada - 3. Ognjena Vuka 17a - adaptacija (nastavak radova iz 2005)

500.000,00

 

 

-

Kovilj, Laze Kostića 113 - Udruženje penzionera - dogradnja pomoćnog objekta

150.000,00

 

2.5.

Poslovni objekti - poslovni prostori

16.000.000,00

 

 

-

Tehničko poboljšanje funkcionisanja objekata i opreme

10.000.000,00

 

 

-

Investiciono ulaganje u instalacije - grejanje, gas, vodovod i kanalizaciju, elektro instalacije

4.000.000,00

 

 

-

Sanacija zajedničkih delova poslovno-stambenih zgrada - srazmerno učešće u finansiranju sa skupštinom zgrade

2.000.000,00

 

2.6.

Održavanje i servisiranje instalacija i uređaja u poslovnim objektima - prostorima

3.000.000,00

 

2.7.

Hitne intervencije u poslovnim objektima - prostorima

3.000.000,00

 

3.

Rashodi na izradi projektne dokumentacije:

2.300.000,00

0,4

3.1

Rekonstrukcija - projektno tehnička dokumentacija

300.000,00

 

3.2

Izgradnja - projektno tehnička dokumentacija

2.000.000,00

 

 

Svega (1+2+3)

290.550.000,00

462

4.

Izgradnja poslovno stambenog objekta Radničko-Stražilovska

60.500.000,00

9,6

 

Ukupno (1+2+3+4)

351.050.000,00

55,8

A. RASHODI NA REALIZACIJI PROGRAMA KOJI SE FINANSIRAJU IZ SREDSTAVA BUDŽETA GRADA ZA 2006. GODINU

4.1. Troškovi osiguranja

Kako upravljanje poslovnim prostorima - poslovnim zgradama podrazumeva osiguranje od osnovnih rizika i naknadu eventualnih šteta koje na njemu nastaju, osiguranje prostora će se vršiti za svakovremenu stvarnu vrednost i osiguranje zaposlenih za šta se planski opredeljuju sredstva u iznosu od

 

7.500.000,00 dinara

4.2. 4.3. i 4.4. Zakonske obaveze

Na ime poreskih obaveza preduzeća (poreza na imovinu, porez na dodatu vrednost - PDV, porez na dobit preduzeća) planiraju se sredstva u iznosu od

 

115.000.000,00 dinara

4.5. Izdaci za troškove Javnog preduzeća "Poslovni prostor" u Novom Sadu

Na ime materijalnih troškova (izdataka) preduzeća (električna energija, grejanje, voda, održavanje higijene, obezbeđenja, kancelarijski materijal, veštačenja, platnog prometa, PTT, ugovori o delu, administrativne opreme, prevoz radnika, otpremnine i planski se određuje iznos sredstava od

 

32.390.000,00 dinara

U okviru ove pozicije nalaze se i planirani izdaci za reprezentaciju u iznosu od 1.700.000,00 dinara, a služiće za nabavku potrebnih napitaka u preduzeću kao i za organizaciju promotivnih aktivnosti u promotivnom centru, galerija "Podrum" i sportskoj hali Futog.

4.6. Plate za zaposlene i naknade za članove Upravnog i Nadzornog odbora

Plate i dodaci za 56 radnika isplanirani su na nivou isplata za mesec septembar 2005. godine uvećani za 9% što je u skladu sa Memorandumom o budžetu i ekonomskoj i fiskalnoj politici Vlade Republike Srbije i iznosi 72.660.000,00 dinara.

Iznos izdataka članovima Upravnog i Nadzornog odbora Preduzeća u 2006. godini zajedno sa jubilarnim nagradama za dva radnika isplanirani su na nivou 8.400.000,00 dinara. Članovima Upravnog i Nadzornog odbora pripada mesečna naknada za rad u Upravnom i Nadzornom odboru i to:

- predsedniku Upravnog i Nadzornog odbora određuje se mesečna naknada u visini od 25% od ukupnog iznosa zarade direktora preduzeća

- članu Upravnog i Nadzornog odbora određuje se mesečna naknada u visini od 20% od ukupnog iznosa zarade direktora preduzeća

- mesečna naknada člana Upravnog i Nadzornog odbora umanjuje se za po 5% zbog odsustvovanja sa zakazanih i održanih sednica bez prethodno pismeno obrazloženog razloga za odsustvovanje sa sednice i prihvaćenog obrazloženja od strane Upravnog i Nadzornog odbora o opravdanosti razloga za neprisustvovanje sednici.

4.7. Izdaci za marketing

Na ime izdataka za marketing planski se opredeljuju sredstva u iznosu od

 

 

2.500.000,00 dinara.

Kriterijumi za korišćenje ovih sredstava su:

- za oglašavanje poslovnog prostora za izdavanje u zakup 1.000.000,00 dinara

- reklamne i propagandne aktivnosti za promociju promotivnog centra, Petrovaradinske tvrđave, PC "Apola", DK Veternik i sportske hale u Futogu 1.500.000,00 dinara.

4.8. Dotacije ostalim neprofitnim institucijama odnose se na sledeće:

- Društvo arhitekata Novog Sada za pokriće troškova štampanja časopisa DaNS u iznosu od:

1.400.000,00 dinara

- Fondu "Melanije Bugarinović"

od zakupnine legata u Beogradu koji se izdaje u zakup a prenosi u celokupnom godišnjem iznosu od

1.600.000,00 dinara

B. RASHODI KOJI SE FINANSIRAJU OD PRIHODA IZ DODATNIH AKTIVNOSTI I SOPSTVENIH PRIHODA

1. Sportska hala "Slana bara" prva faza

Objekat od posebnog interesa za Grad Novi Sad na području Slane bare kapaciteta 1800 gledalaca izgradiće se iz sredstava od dodatne aktivnosti Javnog preduzeća "Poslovni prostor" u Novom Sadu na objektu Radničko-Stražilovska sa planiranim iznosom od 132.000.000,00 dinara.

2. Poslovno stambeni objekat u Novom Sadu na uglu ulica Radnička-Stražilovska

Javno preduzeće "Poslovni prostor" u Novom Sadu pored poslova koji su mu od strane osnivača povereni, baviće se i tržišnim poslovima - izgradnjom poslovno-stambenog objekta na uglu Ulica Radničko-Stražilovska Novi Sad. Na osnovu Ugovora o zajedničkoj izgradnji i Ugovora o udruživanju sredstava za zajedničku izgradnju za stambeno-poslovne-garažne jedinice Javno preduzeće "Poslovni prostor" u Novom Sadu će ostvariti deo prihoda iz dodatne aktivnosti u iznosu od 149.000.000,00 dinara koji su planski raspoređeni kroz ovaj program pod tačkom B ove odluke.

3. Plate i dodaci zaposlenih

Zarade u preduzeću utvrđuju se na osnovu kriterijuma i merila određenih Pojedinačnim kolektivnim ugovorom i Ugovorom o radu zaključenim sa svim zaposlenim radnicima, saglasno Zakonu o radu. Kako je preduzeće dodatnim aktivnostima ostvarilo deo sopstvenih prihoda na ime zadržavanja postojećeg nivoa plata zaposlenih, iz ovog prihoda planski se opredeljuje 17.000.000,00 dinara.

4. Izdaci - troškovi koji se plaćaju preko Preduzeća, a refundiraju se od zakupaca u PC "Apolo", Pothodniku, Matičarskom zdanju, Domu kulture Veternik, Vojvođanskih brigada 17

Troškovi na ovoj poziciji odnose se na plaćanje računa zajedničke troškove (električna energija, grejanje-hlađenje, vodu, održavanje higijene i obezbeđenje) u poslovnim objektima. Navedeni iznos od 19.500.000,00 dinara predviđen je i u prihodnoj strani izvora prihoda kao sopstveni prihod, a refundiraju se od zakupaca u navedenim objektima.

V. RASHODI (TROŠKOVI) NA REVITALIZACIJI STAROG JEZGRA GRADA I PODGRAĐA PETROVARADINSKE TVRĐAVE

Odlukom Skupštine Grada od 23. decembra 2004. godine o izmenama Odluke o utvrđivanju Programa revitalizacije starog jezgra Grada Novog Sada i podgrađa Petrovaradinske tvrđave i održavanje spoljnih delova zgrada na teritoriji Grada Novog Sada ("Službeni list Grada Novog Sada", broj 32/2004), Javnom preduzeću "Poslovni prostor" u Novom Sadu obezbeđena su i preneta sredstva koja će se realizovati u 2006. godini u iznosu od:

55.000.000,00 dinara

G. PRENETA NE UTROŠENA SREDSTVA IZ RANIJIH GODINA

Prilikom usvajanja Izveštaja o realizaciji programa izgradnje i održavanja poslovnog prostora za 2004 godinu, Skupština Grada Novog Sada svojom Odlukom opredelila je iznos od 2.911.990,01 dinara za rešavanje stambenih potreba zaposlenih. Navedeni iznos nije realizovan u toku 2005. godine i isti se uvećan za otplatu ranije odobrenih kredita planira realizovati u toku 2006. godine u iznosu 4.000.000,00 dinara.

Iznos od 3.000.000,00 dinara predviđa sredstva za obaveze koje su se stekle u 2005. godini, a njihovo dospeće za plaćanje je u 2006. godini.