PRAVILNIK

O USLOVIMA ZA PRUŽANJE INTERNET USLUGA I SADRŽAJU ODOBRENJA

("Sl. glasnik RS", br. 60/2006)

 

I OPŠTE ODREDBE

Član 1

Ovim pravilnikom se utvrđuju osnovni tehnički uslovi neophodni za pružanje Internet usluga, način izdavanja i sadržaj odobrenja pružaocima Internet usluga.

1.1. Značenje pojedinih izraza

Član 2

Pojedini izrazi upotrebljeni u ovom pravilniku imaju sledeća značenja:

Internet je globalni elektronski komunikacioni sistem međusobno povezanih računarskih mreža i uređaja, namenjen razmeni svih vrsta informacija u skladu sa Internet standardima.

Internet standardi su dokumenti koji se odnose na koncepte, procedure umrežavanja, protokole, interfejse i metode identifikacije u okviru Interneta. Internet standarde, pod nazivom Request For Comments (RFC) donosi međunarodna organizacija Internet Engineering Task Force (IETF).

Internet protokol (IP) je skup protokola za komunikaciju i prenos podataka između uređaja na Internetu.

Internet usluge su, u smislu ovog pravilnika, javne telekomunikacione usluge koje se realizuju u skladu sa Internet standardima (preporučena i STD serija RFCs dokumenata), osim komercijalnih usluga Internet telefonije, radija i televizije.

Internet telefonija je skup tehnologija, koja omogućava pružanje govornih usluga u bilo kom obliku, korišćenjem Internet protokola.

Pretplatnik je pravno ili fizičko lice koje koristi usluge imaoca odobrenja za pružanje Internet usluga i sa kojim je imalac odobrenja zaključio ugovor o korišćenju usluga.

Imalac odobrenja je lice koje je dobilo pravo pružanja Internet usluga pod uslovima propisanim ovim pravilnikom.

Naziv domena je globalno jedinstvena tekstualna oznaka koja povezuje skup računara, uređaja i servisa na Internetu u jedinstvenu administrativno-tehničku celinu.

IP adresa je numerički identifikator, koji jednoznačno identifikuje mrežu ili pristupnu tačku u sklopu Interneta.

II USLOVI ZA PRUŽANJE INTERNET USLUGA

Član 3

Podnosilac zahteva mora da ispunjava Internet standarde - STD serija, za pružanje Internet usluga (u daljem tekstu: Usluga).

Za IP verziju 6 (IPv6) primenjuju se RFCs dokumenta - preporučena verzija, do njihovog usvajanja i prelaska u STD seriju.

Član 4

Za pružanje usluga, Republička agencija za telekomunikacije (u daljem tekstu: Agencija) izdaje odobrenje licu koje je registrovano za telekomunikacionu delatnost i koje je Agenciji podnelo potpunu prijavu za registraciju i koje ispunjava, odnosno prihvati da ispunjava uslove propisane ovim pravilnikom.

III SADRŽINA PRIJAVE

Član 5

Prijava za pružanje Internet usluge se podnosi na Obrascu INT1, koji je dat u prilogu i koji čini sastavni deo ovog pravilnika.

Zajedno sa prijavom podnosi se i:

1. Izvod iz registra privrednih subjekata sa overenom kopijom svih registarskih listova, PIB-om, matičnim brojem i odgovarajućim podacima o lokacijama objekata i opreme za pružanje usluga;

2. Kratak opis poslovanja podnosioca prijave;

3. Tehničko rešenje sistema za pružanje usluga, sa dokazom o finansijskoj sposobnosti da ga izvede, ili tehničko rešenje izvedenog stanja. U tehničkom rešenju mora biti definisan način povezivanja na Internet i pristup korisnika;

4. Potvrda o plaćenoj naknadi i troškovima u skladu sa odgovarajućim opštim aktom Agencije.

IV IZDAVANJE ODOBRENJA ZA PRUŽANJE INTERNET USLUGA

4.1. Izdavanje odobrenja

Član 6

Odobrenje za pružanje Internet usluga, Agencija izdaje na osnovu odluke Upravnog odbora licu koje je ispunjava ili prihvati da ispunjava uslove navedene u čl. 3, 4. i 5. ovog pravilnika.

Odluka iz prethodnog stava ovog člana donosi se najkasnije 30 dana od podnošenja prijave i sprovodi se upisom u odgovarajući registar koji vodi Agencija.

Dan upisa u registar iz stava 2. ovog člana smatra se danom izdavanja odobrenja.

Član 7

U slučaju oduzimanja ili otkaza odobrenja od strane imaoca odobrenja, Agencija neće izdati novo odobrenje tom licu u roku od jedne godine, od dana kada je odobrenje oduzeto, odnosno otkazano.

Agencija neće, u istom roku, izdati odobrenje ni pravnom sledbeniku lica iz stava 1. ovog člana.

4.2. Obaveze Agencije

Član 8

Agencija propisuje uslove minimalne tehničke opremljenosti za obavljanje usluga i izdavanja odobrenja u cilju zaštite interesa, kako pretplatnika, tako i operatora i trećih lica.

Odobrenjem se ne sprečava uvođenje novih usluga, osim ukoliko politikom u oblasti telekomunikacija ili propisima, kojima se uređuje oblast telekomunikacija, takve usluge ne budu izričito zabranjene ili stavljene pod poseban režim.

Imalac odobrenja ima pravo na pristup telekomunikacionim resursima, pod jednakim uslovima kakve imaju svi ostali subjekti na tržištu.

Agencija je ovlašćena da, u slučaju postojanja spora između imaoca odobrenja i drugih telekomunikacionih operatora ili pretplatnika u vezi nekog prava ili obaveze iz odobrenja, preduzme sve mere u skladu sa odredbama zakona koji uređuje oblast telekomunikacija, ovog pravilnika i izdatog odobrenja.

4.3. Sadržaj odobrenja

Član 9

Odobrenje sadrži sledeće podatke i uslove:

- naziv i logo Agencije;

- datum izdavanja i broj iz registra dozvola;

- naziv i adresu lica kome se izdaje odobrenje;

- naziv domena i Internet adrese;

- vrsta usluge;

- podatak o Internet strani na kojoj su podaci o tarifi, cenovniku i standardnom ugovoru sa pretplatnikom;

- tekst čl. 3, 4, 8, 10. do 29. ovog pravilnika;

- visina i način plaćanja naknade za izdavanje odobrenja;

- rok važenja odobrenja;

Obrazac odobrenja INT 2 je dat u prilogu ovog pravilnika i čini njegov sastavni deo.

4.4. Važenje odobrenja

Član 10

Odobrenje se izdaje na pet godina.

Zahtev za produženje odobrenja podnosi se najkasnije šest meseci pre isteka roka trajanja odobrenja, ali ne pre isteka četiri godine od dodele istog.

Odobrenje iz stava 2. ovog člana će se izdati u skladu sa važećim propisima.

4.5. Izmena odobrenja

Član 11

Uslovi iz odobrenja mogu da se izmene samo sporazumom imaoca odobrenja i Agencije.

Izuzetno od stava 1. ovog člana, uslovi iz odobrenja, mogu se izmeniti protivno volji imaoca odobrenja samo u sledećim slučajevima:

1. ako to zahteva javni interes, kao što su potrebe odbrane zemlje, potrebe državne i javne bezbednosti i sl.;

2. radi usaglašavanja sa propisima, smernicama, direktivama ili odlukama međunarodnih organizacija, odnosno na osnovu odluka nadležnih organa.

Za izmenu odobrenja iz razloga navedenih u tački 2. stava 2. ovog člana, Agencija je dužna da prethodno zatraži mišljenje svih relevantnih imaoca odobrenja o predloženim izmenama.

Odluka Agencije koja se odnosi na izmenu odobrenja donosi se javno, uz pružanje mogućnosti imaocu odobrenja da se izjasni o razlogu i obimu, odnosno sadržaju izmena.

Agencija je dužna da prava imaoca odobrenja ograniči u najmanjoj potrebnoj meri, a isključivo iz razloga navedenih u tački 1. i tački 2. stava 2. ovog člana.

Izmene se moraju podjednako odnositi na sva izdata odobrenja, odnosno na sve imaoce odobrenja, osim ako za različito postupanje postoje posebni razlozi saglasno zakonu.

4.6. Oduzimanje odobrenja

Član 12

Odobrenje se može oduzeti iz sledećih razloga:

1. zbog ponovljene ili teže povrede uslova navedenih u odobrenju;

2. zbog neplaćanja propisane naknade u roku od 30 dana od dana dospelosti obaveze za plaćanje;

3. u slučaju stečaja, prinudne likvidacije ili duže nesolventnosti imaoca odobrenja i

4. u slučaju nepostupanja imaoca odobrenja po konačnoj odluci nadležnog organa u vezi sa poslovanjem i pružanjem usluga.

Postupak oduzimanja odobrenja se pokreće na osnovu opravdane i proverene žalbe pretplatnika, ili na osnovu izveštaja o kontroli od strane Agencije.

Agencija je dužna da u pisanom obliku upozori imaoca odobrenja na povrede obaveza iz odobrenja, odnosno druge učinjene propuste, ostavljajući primeren rok za njihovo otklanjanje.

Imalac odobrenja je dužan da se u pisanom obliku izjasni na upozorenje Agencije u roku od osam dana.

U slučaju da imalac odobrenja u ostavljenom roku ne postupi u celosti po nalogu Agencije, odobrenje se oduzima odlukom Upravnog odbora Agencije koja se dostavlja imaocu.

Imalac odobrenja nema pravo na povraćaj uplaćenih sredstava na ime naknade za odobrenje u slučaju oduzimanja odobrenja.

4.7. Mirovanje prava i obaveza iz odobrenja

Član 13

Agencija donosi odluku o mirovanju prava i obaveza iz izdatog odobrenja u sledećim slučajevima:

1. rata ili vanrednog stanja;

2. više sile koja ozbiljno utiče na sposobnost imaoca odobrenja da ispuni svoje obaveze saglasno odobrenju i zakonu.

Mirovanje prava i obaveza iz odobrenja može trajati najduže do prestanka okolnosti zbog kojih je odluka iz stava 1. ovog člana doneta.

Za vreme mirovanja, imalac odobrenja ne ostvaruje prava utvrđena u odobrenju, niti ima novčane obaveze za taj period, a vreme na koje je odobrenje izdato produžava se za onoliko koliko je trajalo mirovanje prava i obaveza.

Upravni odbor Agencije može doneti odluku o mirovanju prava utvrđenih u odobrenju i u slučajevima predviđenim za oduzimanje odobrenja, na osnovu zahteva imaoca odobrenja, ako imalac odobrenja pruži uverljive dokaze da će u roku koji je određen za mirovanje prava i obaveza otkloniti propuste koji predstavljaju razlog za oduzimanje odobrenja.

Mirovanje prava u slučaju iz stava 4. ovog člana prestaje kada Agencija pismeno utvrdi da je imalac odobrenja otklonio sve propuste koji su bili razlog za donošenje odluke o mirovanju.

Ako imalac odobrenja ne otkloni propuste u roku za koji je određeno mirovanje, Agencija pokreće postupak za oduzimanje odobrenja.

Za vreme mirovanja određenog u slučaju iz stava 4. ovog člana, imaocu odobrenja miruju samo prava utvrđena u izdatom odobrenju.

4.8. Otkaz odobrenja od strane imaoca

Član 14

Ako imalac odobrenja želi da se odrekne odobrenja, potrebno je da o tome obavesti Agenciju i svoje pretplatnike najmanje 30 dana pre datuma prestanka pružanja usluge.

Imalac odobrenja nema pravo na povraćaj uplaćenih sredstava na ime naknade za odobrenje u slučaju otkaza odobrenja.

V OBAVEZE IMAOCA ODOBRENJA

Član 15

Imalac odobrenja je obavezan da od nadležnih tela pribavi sopstvenu IP adresu i naziv domena.

Imalac odobrenja je dužan da obezbedi odgovarajuću infrastrukturu, u skladu sa planom i obimom pružanja usluga.

Imalac odobrenja je dužan da u skladu sa svojim tehničkim mogućnostima obezbedi usluge svim zainteresovanim pretplatnicima, bez bilo kakve diskriminacije.

Imalac odobrenja je isključivo odgovoran za postavljanje, umrežavanje i rukovanje svom potrebnom opremom i sistemima, koji su u njegovom vlasništvu, ili u njegovoj nadležnosti, vezanoj za upravljanje, nadzor i održavanje.

Imalac odobrenja je u obavezi da o svom trošku obezbedi opremu, uređaje i instalacije, koje će omogućiti čuvanje relevantnih podataka u minimalnom periodu od šest meseci, pristup tim podacima nadležnom organu i elektronski nadzor u slučajevima predviđenim zakonom, na način i u obimu predviđen odgovarajućim propisom.

Član 16

Imalac odobrenja je dužan da zaključi ugovor o pružanju usluga sa pretplatnikom u kome su jasno navedene njegova prava i obaveze, a posebno specifikacija usluga koje će mu biti pružene, kao i uslovi pod kojima će se iste pružati. Odredbe o uslovima pružanja usluga uključiće i pitanje privremenog ili trajnog isključenja pretplatnika, ili drugih restrikcija, koje mogu biti primenjene prema njemu, kao i tačne okolnosti, kada do takvih restrikcija može doći.

Ugovorom će biti definisano kako će pretplatnik biti upoznat sa promenom uslova pružanja usluga, kao i gde se može informisati o ovim promenama. Imalac odobrenja će najmanje 14 dana unapred obaveštavati pretplatnike o predstojećoj promeni uslova pružanja usluga.

Imalac odobrenja je obavezan da na svojoj Internet strani učini dostupnim svoj standardni cenovnik i standardni tekst ugovora o pružanju usluga. Zaključeni ugovori ne smeju biti, u pogledu cene i kvaliteta usluga, pod nepovoljnijim uslovima od uslova utvrđenih od strane imaoca odobrenja.

Imalac odobrenja je odgovoran i za slanje računa pretplatnicima i razmatranje i rešavanje pretplatničkih prigovora.

Imalac odobrenja je dužan da obezbedi poverljivost i bezbednost svojih usluga i zabranjeno mu je da koristi ili pruža informacije trećim licima o sadržaju, činjenicama i uslovima prenosa poruka, izuzev minimuma koji je neophodan za pružanje usluga, kao i u slučaju slanja virusa, uvredljivih poruka i sl.

Član 17

Svako međusobno poslovno povezivanje imaoca odobrenja, izuzimajući uobičajene komercijalne odnose i poslovanje zasnovano na obligacionim odnosima, podleže saglasnosti Agencije. Agencija će na svaki takav pisani zahtev odgovoriti najkasnije u roku od 30 dana.

Imalac odobrenja ne sme uspostaviti monopol bilo kog oblika, zaključujući ugovore sa drugim pružaocima telekomunikacionih usluga, ili sa licima koja se bave prometom opreme za pružanje usluge. Agencija će oduzeti odobrenje u slučaju da imalac odobrenja pokuša da uspostavi bilo kakav monopolski položaj na tržištu i o tome će obavestiti nadležni organ.

Međusobno usaglašavanje imaoca odobrenja po pitanjima određivanja zajedničkih cena ili sličnih monopolskih akcija nije dozvoljeno i smatraće se kršenjem uslova iz odobrenja.

Član 18

Imalac odobrenja je dužan da prema dobijenim upustvima od strane Agencije vodi potpuno odvojenu analitičku računovodstvenu evidenciju za pružanje usluga iz ovog odobrenja.

Imalac odobrenja je dužan da u roku od osam dana obavesti Agenciju o promeni udela u vlasničkom kapitalu ukoliko takva promena veća od 10% ukupnog vlasničkog kapitala.

Imalac odobrenja je u obavezi da od Agencije pribavi saglasnost za promenu udela u kapitalu, kojim se obezbeđuje većinsko učešće od preko 50%.

VI NIVO KVALITETA USLUGA

Član 19

Imalac odobrenja je obavezan da na svojoj Internet strani, učini dostupnim podatke sa pokazateljima kvaliteta usluga.

Agencija može posebnom odlukom da precizira neke od pokazatelja kvaliteta usluga kao obavezne.

Imalac odobrenja je odgovoran za otklanjanje kvarova i ispravljanje svih nedostataka u svojoj nadležnosti na svojoj opremi.

Za vreme prekida pružanja usluga iz razloga navedenih u stavu 3. ovog člana, čije je trajanje duže od uslova koje je imalac odobrenja javno objavio na svojoj Internet strani, pretplatniku se neće obračunavati korišćenje ugovorenih usluga.

Imalac odobrenja je dužan da obezbedi uređaje, opremu i instalacije koje će u razumnoj meri garantovati zaštitu podataka pretplatnika i onemogućiti zloupotrebu od strane trećih lica.

Član 20

U slučaju ponovljenih argumentovanih prigovora korisnika na kvalitet pružanja usluga, Agencija ima pravo da na svojoj Internet strani objavljuje prigovore korisnika i odgovore imaoca odobrenja na čije usluge se korisnik žali.

VII KONTROLA NEDOZVOLJENOG SADRŽAJA

Član 21

Ukoliko nadležni organ konačnom odlukom naloži imaocu odobrenja, da sa svog servera ukloni sadržaj za koji je ustanovljeno da je nedopušten, uvredljiv, štetan, ili da krši zaštićena autorska prava, imalac odobrenja je dužan da bez odlaganja postupi prema takvoj odluci.

Imalac odobrenja mora da definiše svoju politiku prema pretplatnicima, čije prihvatanje je uslov zasnivanja pretplatničkog odnosa. Nepoštovanje prihvaćenih uslova od strane pretplatnika može da bude razlog za raskid ugovora.

Imalac odobrenja ne može svojom politikom pružanja usluga vršiti bilo kakve restrikcije pristupa uslugama na osnovu nacionalnog, rasnog, verskog, političkog, teritorijalnog ili bilo kojeg drugog kriterijuma, koji bi mogao dovesti do kršenja ljudskih prava i osnovnih sloboda.

VIII OGRANIČENJA U ODOBRENJU

Član 22

Komercijalno pružanje usluge Internet telefonije se reguliše posebnim opštim aktom Agencije.

Agencija zadržava pravo da u slučaju potrebe, posebnim aktima reguliše pružanje pojedinih usluga.

IX ZAKUP RESURSA

Član 23

Imalac odobrenja može zakupiti resurse od bilo kog javnog telekomunikacionog operatora (zakup vodova, pristupnih portova, prenosnih kapaciteta i dr.) u skladu sa opštim aktom Agencije.

Imalac odobrenja može uspostaviti i vlastite kapacitete za prenos i pristup, što podleže posebnoj dozvoli od strane Agencije.

X CENE PRUŽANJA USLUGA

Član 24

Imalac odobrenja slobodno formira cene svojih usluga.

Imalac odobrenja je u obavezi da pretplatnike obavesti o cenama svojih usluga objavljivanjem cenovnika usluga na svojoj Internet strani.

Imalac odobrenja će obavestiti Agenciju o cenovniku usluga za svoje pretplatnike i njegovoj promeni, ukoliko je reč o povećanju cena usluga, najmanje 30 dana pre stupanja na snagu cenovnika.

Imalac odobrenja je u obavezi da informaciju o povećanju cena usluga objavi na svojoj Internet strani najmanje 14 dana pre stupanja na snagu.

Ukoliko je imalac odobrenja posebnom odlukom Agencije, označen kao telekomunikacioni operator sa značajnim učešćem na tržištu, regulisanje tarifa se definiše tom odlukom.

XI IZVEŠTAJI I INFORMACIJE

Član 25

U svrhu praćenja ispunjenja uslova iz odobrenja, kao i praćenja razvoja tržišta telekomunikacionih usluga, imalac odobrenja je dužan da svakih šest meseci dostavi Agenciji izveštaje o svom poslovanju u delu koji je direktno vezan za pružanje usluga iz odobrenja, koji će omogućiti praćenje kvaliteta usluga i razvoja imaoca odobrenja.

Agencija može tražiti od imaoca odobrenja da dostavi dodatne izveštaje potrebne za regulisanje oblasti telekomunikacija.

XII ISKLJUČIVANJE PRETPLATNIKA

Član 26

Imalac odobrenja može isključiti pretplatnika samo u skladu sa zakonom i ugovorom između imaoca odobrenja i pretplatnika.

XIII OGRANIČENJA ODGOVORNOSTI AGENCIJE

Član 27

Agencija nije odgovorna za bilo kakve posledice promena uslova u odobrenju, do kojih dođe zbog promene politike u oblasti telekomunikacija, u zakonima kojima se bliže uređuje oblast telekomunikacija, opšte prihvaćenim međunarodnim standardima ili drugih pravnih propisa, koji nisu u nadležnosti Agencije.

Agencija ne snosi odgovornost za nastanak bilo kakve materijalne ili druge vrste štete nanete pretplatniku, prouzrokovane korišćenjem Usluga imaoca odobrenja (npr. spam, virusi, phishing, i dr.).

XIV OVLAŠĆENJA KONTROLORA TELEKOMUNIKACIJA

Član 28

U skladu sa Zakonom o telekomunikacijama, kontrolor telekomunikacija je dužan da preduzima potrebne mere sa ciljem sprečavanja povrede zakona i prava i obaveza iz ovog pravilnika.

U vršenju kontrole kontrolor telekomunikacija ima ovlašćenja u skladu sa članom 26. Zakona o telekomunikacijama.

XV ZABRANA PRENOSA ODOBRENJA

Član 29

Imalac odobrenja, bez prethodne pisane saglasnosti Agencije ne može preneti odobrenje ni prava stečena odobrenjem.

XVI ZAVRŠNE ODREDBE

Član 30

Ovaj pravilnik stupa na snagu osmog dana od dana objavljivanja u "Službenom glasniku Republike Srbije".

 

Obrazac INT1

 

PRIJAVA ZA DOBIJANJE ODOBRENJA ZA PRUŽANJE INTERNET USLUGA

 

1.

Naziv, adresa i sedište podnosioca

2.

Matični broj

3.

PIB

4.

Ime i prezime odgovornog lica, telefon,
faks, E-mail, Internet strana, naziv domena

5.

Podaci o broju i kvalifikacionoj
strukturi zaposlenih i planiranim promenama

6.

Podaci o svakom vlasniku i procentu
vlasništva
kapitala čije je učešće
u
ukupnom (vlasničkom) kapitalu
operatera 10
i više procenata. (kada su
vlasnici strana pravna ili fizička lica
potrebna je izjava u kojoj je navedena kompletna
struktura vlasništva sa procentima vlasništva
i tačnim adresama vlasnika)

7.

Spisak ponuđenih Usluga:
(Internet pristup, elektronska pošta, držanje
korisničkih prezentacija, podrška za usluge
korisnika, igre...)

8.

Područje na kome se pružaju Usluge
koje su vezane za određenu teritoriju

9.

Oprema za pružanje Usluga:
(Tip i proizvođač opreme serveri, ruteri,...)

 

Čuvanje podataka (Back-up):
(Koliko često se vrši skladištenje podataka,
na kojim medijima i koliko se dugo čuvaju podaci)

 

Softverska podrška:
(Programi koji su podrška uslugama koje
se pružaju, naplaćivanje, evidencija
korisnika, softverski servisi)

 

Neprekidno napajanje:
(Da li postoji rezervno napajanje, na kojim
lokacijama i za koji vremenski period)

 

Linkovi:
Lokacija priključne tačke i nadprovajder
(npr. Beograd, Telekom Srbija)
tip linka (optički, radio...) kapacitet
(2,...34,...155Mb/s,... 100Mb/sEthernet)
vrsta
(GUP - General Upstream Providing SUP -
Selective Upstream Providing PUP - Peering
Upstream Providing Peering)
Ukoliko postoji više linkova navesti
podatke
za svaki od njih

 

Interfejsi i protokoli na linkovima

10.

Sigurnost prenosa podataka:
(Da li postoji zaštita prenosa podataka
i kakva)

11.

Zaštita podataka:
(Firewall, ...)

12.

Briga o korisnicima:
(Podrška 24/7, kontakt,
prodajna mesta, praćenje
računa i vremena)

13.

Mogućnosti pristupa korisnika:
(komutirana linija, ADSL, WLL, KDS,
iznajmljene linije...):

14.

Kapaciteti za prihvat korisnika
za svaki od navedenih vrsta pristupa

15.

Interfejsi i protokoli ka korisnicima
(PRI ISDN, SMIN, V35, ...)

16.

Podaci o tarifi i cenovniku
i standardnom ugovoru sa pretplatnikom
se nalaze na Internet strani:

17.

Okvirni plan razvoja ponuđenih i uvođenja
novih
Usluga:
(očekivana ulaganja, rokovi, planirani
kapacitet, planirani broj korisnika,
planirane Usluge)

18.

Način zaštite ličnih podataka i privatnosti:
(Kriptovanje, ograničen pristup podacima,
izjave o zaštiti podataka...)

19. 

Nadzor mreže:
(softverski, dežurstva...)

 

 

M.P.

Potpis
ovlašćenog lica

 

Obrazac INT2

Broj:
U Beogradu_______ godine

ODOBRENJE ZA PRUŽANJE INTERNET USLUGA

 

Naziv, adresa, sedište, PIB i matični broj lica kome se izdaje odobrenje

Vrsta usluge

Internet strana na kojoj su podaci o tarifi, cenovniku i standardnom ugovoru sa pretplatnikom

Visina i način plaćanja naknade za izdavanje odobrenja

Rok važenja do:

Tekst članova 3, 4, 8, 10. do 29. ovog pravilnika;

 

M.P.

Potpis
ovlašćenog lica