ODLUKA
O PROGRAMU TURISTIČKE INFORMATIVNO-PROPAGANDNE DELATNOSTI U NOVOM SADU ZA 2006. GODINU

("Sl. list Grada Novog Sada", br. 54/2005 i 22/2006)

Član 1

Ovom odlukom se utvrđuje Program turističko informativno-propagandne delatnosti u Novom Sadu za 2006. godinu (u daljem tekstu: Program), koji je sastavni deo ove odluke.

Program obuhvata: nastupe na sajmovima u zemlji i u inostranstvu, promovisanje turističke ponude putem štampanih i vizuelnih sredstava, turističku prezentaciju Grada Novog Sada, internet informisanje o turističkoj ponudi grada, učešće na stručnim seminarima i usavršavanje zaposlenih kao i opremanje Uprave za turizam.

Član 2

Za realizaciju Programa obezbeđuju se sredstva u ukupnom iznosu od 11.676.600,00 dinara iz sredstava boravišne takse ostvarene na teritoriji Grada Novog Sada u 2006. godini i prenetih sredstava iz 2005. godine u iznosu od 5.162.567,46 dinara, što ukupno iznosi 16.839.167,46 dinara.

Član 3

Ovaj program će realizovati Gradska uprava za privredu - Uprava za turizam.

Član 4

Obavezuje se Gradska uprava za privredu - Uprava za turizam, da Skupštini Grada Novog Sada podnese godišnji izveštaj o realizaciji Programa.

Član 5

Ova odluka stupa na snagu osmog dana od dana objavljivanja u "Službenom listu Grada Novog Sada".

 

PROGRAM
TURISTIČKE INFORMATIVNO-PROPAGANDNE DELATNOSTI U NOVOM SADU ZA 2006. GODINU

PREGLED PRIHODA:

Boravišna taksa ostvarena na teritoriji Grada Novog Sada za 2006. godinu

11.676.600,00

Višak prihoda iz prethodne godine - suficit

5.162.567,46

Ukupno:

16.839.167,46

PREGLED RASHODA:

Turističko-informativno propagandna delatnost

16.839.167,46

Ukupno:

16.839.167,46

PREGLED RASHODA PO NAMENAMA:

TURISTIČKO-INFORMATIVNA I PROPAGANDNA DELATNOST

Iznos sredstava za realizaciju

16.839.167,46

1. Sajmovi

3.749.900,00

Za 2006. godinu predviđa se nastup na turističkim sajmovima u zemlji i u inostranstvu (Beč-Dunavska turistička berza, Milano, Berlin, Ljubljana, Budimpešta, Moskva, London, Beograd i Novi Sad). Troškovi vezani za nastup na sajmovima odnose se na delimično finansiranje sajamskog prostora - zakup štandova, dnevnice za službena putovanja u zemlji i inostranstvu i troškove prevoza i smeštaja.

2. Promovisanje turističke ponude putem štampanih i vizuelnih sredstava

3.400.000,00

Za promovisanje i dalju afirmaciju turističke ponude u 2006. godini planira se izrada nove publikacije Informator o Dunavu, kao i promotivnog turističkog filma o turističkim vrednostima Grada. Tokom 2006. godine planira se reprint turističkoinformativnih publikacija: turistička mapa, Opšti prospekt i salaši i etno festivali. U obezbeđivanju boljeg i lakšeg pristupa objektima i lokacijama od važnosti za prezentovanje Grada služi turistička signalizacija (mape na autobuskim stajalištima, obeležavanje spomenika kulture i drugih prostorno kulturno-istorijskih celina).

3. Turistička prezentacija Grada

8.089.267,46

Programom se planiraju sredstva za turističku prezentaciju putem učešća u finansiranju Programa manifestacija koje se u toku godine organizuju u Novom Sadu (Dunavska turistička regata, etno festivali: Novi Sad, Begeč, Kovilj, Futog, Čenej i Kać, manifestacije koje organizuju nautički klubovi i ostale manifestacije od značaja za Grad). Turistička prezentacija Grada se odnosi i na studijske posete novinara, turoperatora i specijalizovanih grupa zainteresovanih za turističku ponudu Novog Sada. Programom se predviđa kontinuirana saradnja sa turističkom organizacijom Srbije na opštoj turističkoj prezentaciji Grada na domaćem i inostranom tržištu.

4. Internet informisanje o turističkoj ponudi Grada

700.000,00

Informisanje o turističkoj ponudi Grada elektronskim putem odnose se na održavanje WEB prezentacije, internet prezentacije na evropskoj mreži turističkih centara - EUROCITIES, kao i postavka, instaliranje i održavanje multimedijalnih računskih terminala sa sistemskim softverima.

5. Učešće na stručnim seminarima i usavršavanje

300.000,00

Za 2006. godinu Programom su predviđena sredstva za učešće na seminarima koji su vezani za projekte o turizmu u okviru Evropske mreže turističkih centara - EUROCITIES i drugi seminari i radne konferencije koje doprinose usavršavanju zaposlenih.

6. Opremanje Uprave za turizam

600.000,00

U 2006. godini planirano je opremanje Uprave za turizam touch screan-om, kompjuterima i UPS-evima za zaštitu od pada napona.