ODLUKAO PROGRAMU TURISTIČKE INFORMATIVNO-PROPAGANDNE DELATNOSTI U NOVOM SADU ZA 2006. GODINU("Sl. list Grada Novog Sada", br. 54/2005 i 22/2006) |
Ovom odlukom se utvrđuje Program turističko informativno-propagandne delatnosti u Novom Sadu za 2006. godinu (u daljem tekstu: Program), koji je sastavni deo ove odluke.
Program obuhvata: nastupe na sajmovima u zemlji i u inostranstvu, promovisanje turističke ponude putem štampanih i vizuelnih sredstava, turističku prezentaciju Grada Novog Sada, internet informisanje o turističkoj ponudi grada, učešće na stručnim seminarima i usavršavanje zaposlenih kao i opremanje Uprave za turizam.
Za realizaciju Programa obezbeđuju se sredstva u ukupnom iznosu od 11.676.600,00 dinara iz sredstava boravišne takse ostvarene na teritoriji Grada Novog Sada u 2006. godini i prenetih sredstava iz 2005. godine u iznosu od 5.162.567,46 dinara, što ukupno iznosi 16.839.167,46 dinara.
Ovaj program će realizovati Gradska uprava za privredu - Uprava za turizam.
Obavezuje se Gradska uprava za privredu - Uprava za turizam, da Skupštini Grada Novog Sada podnese godišnji izveštaj o realizaciji Programa.
Ova odluka stupa na snagu osmog dana od dana objavljivanja u "Službenom listu Grada Novog Sada".
PROGRAM
TURISTIČKE INFORMATIVNO-PROPAGANDNE
DELATNOSTI U NOVOM SADU ZA 2006. GODINU
PREGLED PRIHODA: |
|
Boravišna taksa ostvarena na teritoriji Grada Novog Sada za 2006. godinu |
11.676.600,00 |
Višak prihoda iz prethodne godine - suficit |
5.162.567,46 |
Ukupno: |
16.839.167,46 |
PREGLED RASHODA: |
|
Turističko-informativno propagandna delatnost |
16.839.167,46 |
Ukupno: |
16.839.167,46 |
PREGLED RASHODA PO NAMENAMA:
TURISTIČKO-INFORMATIVNA I PROPAGANDNA DELATNOST
Iznos sredstava za realizaciju |
16.839.167,46 |
1. Sajmovi |
3.749.900,00 |
Za 2006. godinu predviđa se nastup na turističkim sajmovima u zemlji i u inostranstvu (Beč-Dunavska turistička berza, Milano, Berlin, Ljubljana, Budimpešta, Moskva, London, Beograd i Novi Sad). Troškovi vezani za nastup na sajmovima odnose se na delimično finansiranje sajamskog prostora - zakup štandova, dnevnice za službena putovanja u zemlji i inostranstvu i troškove prevoza i smeštaja.
2. Promovisanje turističke ponude putem štampanih i vizuelnih sredstava |
3.400.000,00 |
Za promovisanje i dalju afirmaciju turističke ponude u 2006. godini planira se izrada nove publikacije Informator o Dunavu, kao i promotivnog turističkog filma o turističkim vrednostima Grada. Tokom 2006. godine planira se reprint turističkoinformativnih publikacija: turistička mapa, Opšti prospekt i salaši i etno festivali. U obezbeđivanju boljeg i lakšeg pristupa objektima i lokacijama od važnosti za prezentovanje Grada služi turistička signalizacija (mape na autobuskim stajalištima, obeležavanje spomenika kulture i drugih prostorno kulturno-istorijskih celina).
3. Turistička prezentacija Grada |
8.089.267,46 |
Programom se planiraju sredstva za turističku prezentaciju putem učešća u finansiranju Programa manifestacija koje se u toku godine organizuju u Novom Sadu (Dunavska turistička regata, etno festivali: Novi Sad, Begeč, Kovilj, Futog, Čenej i Kać, manifestacije koje organizuju nautički klubovi i ostale manifestacije od značaja za Grad). Turistička prezentacija Grada se odnosi i na studijske posete novinara, turoperatora i specijalizovanih grupa zainteresovanih za turističku ponudu Novog Sada. Programom se predviđa kontinuirana saradnja sa turističkom organizacijom Srbije na opštoj turističkoj prezentaciji Grada na domaćem i inostranom tržištu.
4. Internet informisanje o turističkoj ponudi Grada |
700.000,00 |
Informisanje o turističkoj ponudi Grada elektronskim putem odnose se na održavanje WEB prezentacije, internet prezentacije na evropskoj mreži turističkih centara - EUROCITIES, kao i postavka, instaliranje i održavanje multimedijalnih računskih terminala sa sistemskim softverima.
5. Učešće na stručnim seminarima i usavršavanje |
300.000,00 |
Za 2006. godinu Programom su predviđena sredstva za učešće na seminarima koji su vezani za projekte o turizmu u okviru Evropske mreže turističkih centara - EUROCITIES i drugi seminari i radne konferencije koje doprinose usavršavanju zaposlenih.
6. Opremanje Uprave za turizam |
600.000,00 |
U 2006. godini planirano je opremanje Uprave za turizam touch screan-om, kompjuterima i UPS-evima za zaštitu od pada napona.