ODLUKAO PROGRAMU IZGRADNJE I ODRŽAVANJA POSLOVNOG PROSTORA U 2007. GODINI("Sl. list Grada Novog Sada", br. 47/2006) |
Ovom odlukom utvrđuje se Program izgradnje i održavanja poslovnog prostora za 2007. godinu (u daljem tekstu: Program) koji čini sastavni deo ove odluke.
Izgradnja i održavanje poslovnog prostora na teritoriji Grada Novog Sada finansiraće se iz sledećih izvora:
Red. |
IZVORI PRIHODA |
u dinarima |
% udeo |
|
A. |
Deo sredstava iz budžeta Grada za 2007. godinu od davanja u zakup objekata u državnoj svojini |
545.000.000,00 |
71,72 |
|
B. |
Prihodi od prodaje nefinansijske imovine (prodaja automobila) |
500.000,00 |
0,07 |
|
|
Ukupno (A+B): |
545.500.000,00 |
71.79 |
|
V. |
Prihodi iz dodatne aktivnosti budžet. korisnika |
210.990.000,00 |
27,77 |
|
|
1. |
Prihodi po osnovu ugovora o zajedničkoj izgradnji i ugovora o udruživanju sredstava za zajedničku izgradnju za stambeno-poslovne i garažne jedinice |
180.300.000,00 |
23.73 |
|
2. |
Prihodi za zajedničke troškove koji se refundiraju od zakupaca u PC "Apolo", Pothodniku, Matičarskom zdanju, Domu kulture Veternik, Vojvođanskih brigada 17, Željeznička 28, Bulevar Mihajla Pupina 1, Kovilj-Laze Kostića 119 i Petrovaradinskoj tvrđavi |
240.000.000,00 |
3,16 |
|
3. |
Prihodi po osnovu inženjeringa, konsaltinga i marketing aktivnosti |
6.690.000,00 |
0,88 |
G. |
Preneta neutrošena sredstva po presudi P-2699/01 od 08.06.2005. godine, a na osnovu saglasnosti Direkcije za imovinu Republike Srbije |
3.385.676,64 |
0,44 |
|
|
UKUPNO SREDSTAVA: (A+B+V+G) |
759.875.676,64 |
100,00 |
Planirana sredstva iz člana 2. ove odluke raspoređuju se na određene osnovne namene u planiranim iznosima i procentualnim udelima (za programsku tačku pod oznakom A, B i V):
Prog. |
POZICIJE RASHODA PO NAMENAMA |
dinara |
% udeo |
||
A. |
|
Rashodi koji se finansiraju iz prihoda budžeta Grada |
545.500.000,00 |
71,79 |
|
1. |
|
Rashodi na izgradnji poslovnih objekata |
172.000.000,00 |
22,64 |
|
1.1. |
Izgradnja objekata Sportske hale "Slana bara" (II faza) |
142.000.000,00 |
18,69 |
||
1.2. |
Izgradnja sportske hale u Budisavi |
30.000.000,00 |
3,95 |
||
2. |
|
Rashodi na adaptaciji, rekonstrukciji, sanaciji i održavanju poslovnih objekata - prostora |
84.715.489,00 |
11,15 |
|
|
2.1. |
Objekti obrazovanja i kulture |
42.850.000,00 |
5,64 |
|
|
2.2. |
Objekti lokalne samouprave |
6.056.000,00 |
0,80 |
|
|
2.3. |
Javni objekti od interesa lokalne samouprave |
7.700.000,00 |
1,01 |
|
|
2.4. |
Poslovni objekti - poslovni prostori |
22.879.489,00 |
3,01 |
|
|
2.5. |
Održavanje i servisiranje instalacija i uređaja u poslovnim objektima - prostorima |
1.500.000,00 |
0,20 |
|
|
2.6. |
Hitne intervencije u poslovnim objektima - poslovnim prostorima |
1.500.000,00 |
0,20 |
|
|
2.7. |
Prenete nerealizovane obaveze iz 2005. godine |
2.230.000,00 |
0,29 |
|
3. |
|
Rashodi na izradi projektne dokumentacije |
1.800.000,00 |
0,23 |
|
|
3.1. |
Projektna dokumentacija za rekonstrukciju |
800.000,00 |
0,10 |
|
|
3.2. |
Projektna dokumentacija za izgradnju |
1.000.000,00 |
0,13 |
|
|
|
(SVEGA: 1+2+3) |
258.515.489,00 |
34,02 |
|
4. |
|
Rashodi (izdaci) na realizaciji programa |
286.984.511,00 |
37,77 |
|
|
4.1. |
Troškovi osiguranja |
7.500.000,00 |
0,99 |
|
|
4.2. |
Porez na imovinu |
11.000.000,00 |
1,45 |
|
|
4.3. |
Porez na dobit preduzeća (akontacija) |
500.000,00 |
0,06 |
|
|
4.4. |
Porez na dodatu vrednost (PDV) |
117.000.000,00 |
15,40 |
|
|
4.5. |
Izdaci - troškovi Javnog preduzeća |
60.783.000,00 |
8,00 |
|
|
|
• |
Materijalni troškovi (struja, voda, grejanje, higijena, obezbeđenje, platni promet, takse, veštačenje...) |
42.783.000,00 |
5,63 |
|
4.5.1. |
Izdaci za korišćenje sportske hale u Futogu |
12.000.000,00 |
1,58 |
|
|
4.5.2. |
Izdaci za korišćenje Sportske hale "Slana bara" |
6.000.000,00 |
0,79 |
|
|
4.6. |
Plate za zaposlene i naknade za Upravni i Nadzorni odbor |
84.501.511,00 |
11,12 |
|
|
4.6.1. |
Plate i dodaci zaposlenih sa porezima i doprinosima po Revidiranom memorandumu o budžetu Republike Srbije (Sl. glasnik 101/06) |
77.601.511,00 |
10,21 |
|
|
4.6.2. |
Naknade članovima Upravnog i Nadzornog odbora i jubilarne nagrade |
6.900.000,00 |
0,91 |
|
|
4.7. |
Izdaci za marketing |
2.500.000,00 |
0,33 |
|
|
4.8. |
Dotacije ostalim neprofitnim institucijama |
3.200.000,00 |
0,42 |
|
|
4.8.1. |
DaNS za štampanje Časopisa |
1.400.000,00 |
0,18 |
|
|
4.8.2. |
Fond "Melanija Bugarinović" |
1.800.000,00 |
0,24 |
|
B. |
|
Rashodi koji se finansiraju iz dodatnih prihoda i sopstvenih prihoda preduzeća |
210.990.000,00 |
27,77 |
|
1. |
|
Rashodi na izgradnji poslovno-stambenog objekta na uglu ulica Radnička - Stražilovska |
180.000.000,00 |
23.69 |
|
2. |
|
Izdaci za troškove platnog prometa |
300.000,00 |
0,04 |
|
3. |
|
Izdaci - troškovi koji se plaćaju preko Preduzeća, a refundiraju se od zakupaca u PC "Apolo", Podhodniku, Matičarskom zdanju, Domu kulture Veternik, Vojvođanskih brigada 17, Željeznička 28, Bulevar M. Pupina 1, Kovilj - Laze Kostića 119, Petrovaradinska tvrđava |
24.000.000,00 |
3,16 |
|
4. |
|
Plate i dodaci zaposlenih |
6.000.000,00 |
0,79 |
|
5. |
|
Naknade članovima Upravnog i Nadzornog odbora |
690.000,00 |
0,09 |
|
V |
|
Izgradnja objekta Sportske hale "Slana bara" (II faza) iz prenetih neutrošenih sredstava po presudi II-2699/01 od 08.06.2005. godine, a na osnovu saglasnosti Direkcije za imovinu Republike Srbije |
3.385.676,64 |
0,44 |
|
|
|
SVEGA A+B+V: |
759.875.676,64 |
100,00 |
Rashodi na izgradnji poslovnih objekata iz programske tačke A-1.1, A-1.2., A-3.2., B-1 i V ovog člana su kapitalne investicije.
Hitne intervencije koje su navedene u tački A-2.7. Programa izgradnje i održavanja poslovnog prostora u 2007. godini vršiće se po nalogu direktora Javnog preduzeća "Poslovni prostor" u Novom Sadu, do planiranog iznosa, a o izvršenim poslovima i utrošku sredstava za iste direktor je dužan obavestiti Upravni odbor Javnog preduzeća "Poslovni prostor" u Novom Sadu na prvoj narednoj sednici.
Pod hitnim intervencijama podrazumevaju se radovi čijim se izvođenjem sprečava, odnosno otklanja šteta Javnom preduzeću, zakupcu ili trećem licu (poplava, razbijeno staklo, obijena vrata, rušenje krova i plafona, fasada i sl.).
Ova odluka stupa na snagu narednog dana od dana objavljivanja u "Službenom listu Grada Novog Sada", a primenjivaće se od 1. januara 2007. godine.
PROGRAM
IZGRADNJE I ODRŽAVANJA POSLOVNOG PROSTORA U 2007. GODINI
Saglasno članu 3. Odluke o Programu izgradnje i održavanja poslovnog prostora u 2007. godini, ovim Programom definišu se svi objekti, odnosno poslovni prostori na kojima će se vršiti ulaganja i to:
|
|
planirano |
četvrti nivo |
1. |
Izgradnja poslovnih objekata |
175.385.676,64 |
5112 |
1.1. |
Izgradnja objekta sportske hale "Slana bara" (II faza) |
145.385.676,64 |
5112 |
1.2. |
Izgradnja objekta sportske hale u Budisavi |
30.000.000,00 |
5112 |
2. |
Rashodi na adaptaciji, rekonstrukciji, sanaciji i održavanju poslovnih objekata - prostora: |
84.715.489,00 |
4251 |
2.1. |
Objekti obrazovanja i kulture |
42.850.000,00 |
4251 |
2.1.1. |
Kisač, Slovačka 22, KIC - fasaderski i molersko-farbarski radovi, sanacija sanitarnog čvora i septičke jame, uvođenje gasnog grejanja (nastavak radova iz 2006.) |
2.850.000,00 |
4251 |
2.1.2. |
Kulturni centar, Katolička porta 2 |
40.000.000,00 |
4251 |
2.2. |
Objekti lokalne samouprave |
6.056.000,00 |
4251 |
2.2.1. |
MZ "Pejićevi salaši - Nemanovci", Čenej, Pejićevi salaši 33 popravka fasade, stolarije, zamena podova, izgradnja stepeništa i sanacija sanitarnog čvora |
1.056.000,00 |
4251 |
2.2.2. |
Ostali objekti lokalne samouprave |
5.000.000,00 |
4251 |
2.3. |
Javni objekti od interesa lokalne samouprave (nerealizovane obaveze po ugovorima iz 2005.) |
7.700.000,00 |
4251 |
2.3.1. |
Dom zdravlja, Rumenačka 102 |
3.565.000,00 |
4251 |
2.3.2. |
Dunavska 1, biblioteka Grada |
3.599.000,00 |
4251 |
2.3.3. |
Dom zdravlja, Bulevar cara Lazara 87 |
536.000,00 |
4251 |
2.4. |
Poslovni objekti - poslovni prostori |
22.879.489,00 |
4251 |
2.4.1. |
Tehničko poboljšanje funkcionisanja objekata i opreme |
9.000.000,00 |
4251 |
2.4.2. |
Kralja Aleksandra 9, Pothodnik - rekonstrukcija grejanja i rasvete |
2.000.000,00 |
4251 |
2.4.3. |
PC "Apolo", Trg slobode 3 - molersko-farbarski radovi, sanacija hidroizolacije, spuštenih plafona, remont podstanice |
1.500.000,00 |
4251 |
2.4.5. |
Trg mladenaca 7, potkrovlje - zamena podova, bojenje zidova, sanacija spuštenih plafona |
1.000.000,00 |
4251 |
2.4.6. |
Vojvođanskih brigada 17 - bojenje zidova zajedničkih prostorija |
500.000,00 |
4251 |
2.4.7. |
Dom kulture Veternik - molersko-farbarski radovi |
500.000,00 |
4251 |
2.4.8. |
Narodnog fronta 53 - sanacija krovnog pokrivača, limarski radovi, popravka uzemljenja |
500.000,00 |
4251 |
2.4.9. |
Investiciono ulaganje u instalacije - grejanje, gas, vodovod i kanalizaciju, elektroinstalacije |
3.000.000,00 |
4251 |
2.4.10. |
Opremanje sportske hale u Futogu i sportske hale na Slanoj bari |
4.879.489,00 |
5122 |
2.5. |
Održavanje i servisiranje instalacija i uređaja u poslovnim objektima - prostorima |
1.500.000,00 |
4252 |
2.6. |
Hitne intervencije u poslovnim objektima - prostorima |
1.500.000,00 |
4251 |
2.7. |
Prenete nerealizovane obaveze iz 2005. godine |
2.230.000,00 |
4251 |
3. |
Rashodi na izradi projektne dokumentacije |
1.800.000,00 |
5114 |
3.1. |
Projektna dokumentacija za rekonstrukciju |
800.000,00 |
5114 |
3.2. |
Projektna dokumentacija za izgradnju |
1.000.000,00 |
5114 |
|
Ukupno: (2+3) |
86.515.489,00 |
|
4. |
Izgradnja poslovno-stambenog objekta Radničko-Stražilovska |
180.000.000,00 |
5112 |
|
Ukupno: (1+2+3+4) |
441.901.165,64 |
|
A. |
Rashodi na realizaciji Programa koji se finansiraju iz sredstava budžeta Grada za 2007. godinu |
|
4.1. |
Troškovi osiguranja |
|
|
Kako upravljanje poslovnim prostorima - poslovnim zgradama podrazumeva osiguranje od osnovnih rizika i naknadu eventualnih šteta koje na njemu nastaju, osiguranje prostora će se vršiti za svakovremenu stvarnu vrednost i osiguranje zaposlenih za šta se planski opredeljuju sredstva u iznosu od 7.500.000,00 dinara |
|
4.2. |
4.3. i 4.4. Zakonske obaveze |
|
|
Na ime poreskih obaveza preduzeća (poreza na imovinu, porez na dodatu vrednost - PDV, porez na dobit preduzeća) planiraju se sredstva u iznosu od - 128.500.000.00 dinara |
|
4.5. |
Izdaci za troškove Javnog preduzeća "Poslovni prostor" u Novom Sadu |
|
|
Na ime materijalnih troškova (izdataka) preduzeća (električna energija, grejanje, voda, održavanje higijene, obezbeđenje, kancelarijski materijal, veštačenja, platnog prometa, PTT, ugovori o delu, administrativne opreme, prevoz radnika, otpremnine itd. planski se određuje iznos sredstava od 42.783.000,00 dinara |
|
|
U okviru ove pozicije nalaze se i planirani izdaci za reprezentaciju u iznosu od 1.700.000,00 dinara, a služiće za nabavku potrebnih napitaka u preduzeću kao i za organizaciju promotivnih aktivnosti u promotivnom centru, galeriji "Podrum", sportskoj hali Futog i sportskoj hali "Slana bara". |
|
4.5.1. |
Izdaci za korišćenje sportske hale u Futogu (električna energija, voda, održavanje higijene, grejanje, obezbeđenje, održavanje objekta, potrošni materijal) planiraju se u iznosu 12.000.000,00 dinara |
|
4.5.2. |
Izdaci za korišćenje sportske hale "Slana bara" (električna energija, voda, održavanje higijene, grejanje, obezbeđenje, održavanje objekta, potrošni materijal) planiraju se u iznosu 6.000.000,00 dinara |
|
4.6. |
Plate za zaposlene i naknade za članove Upravnog i Nadzornog odbora |
|
|
Plate i dodaci za 56 radnika isplanirani su na nivou isplata za 2006. godinu uvećanih za 6,8% što je u skladu sa Revidiranim memorandumom o budžetu Republike Srbije ("Sl. glasnik 101/06) 77.601.511,00 dinara |
|
|
Iznos izdataka članovima Upravnog i Nadzornog odbora Preduzeća u 2007. godini zajedno sa jubilarnim nagradama za četiri radnika isplanirani su na nivou 6.900.000,00 dinara. |
|
|
Članovima Upravnog i Nadzornog odbora pripada mesečna naknada za rad u Upravnom i Nadzornom odboru i to: |
|
|
• |
predsedniku Upravnog i Nadzornog odbora određuje se mesečna naknada u visini od 25% od ukupnog iznosa zarade direktora preduzeća |
|
• |
članu Upravnog i Nadzornog odbora određuje se mesečna naknada u visini od 20% od ukupnog iznosa zarade direktora preduzeća |
|
• |
mesečna naknada člana Upravnog i Nadzornog odbora umanjuje se za po 5% zbog odsustvovanja sa zakazanih i održanih sednica bez prethodno pismeno obrazloženog razloga za odsustvovanje sa sednice i prihvaćenog obrazloženja od strane Upravnog i Nadzornog odbora o opravdanosti razloga za neprisustvovanje sednici. |
4.7. |
Izdaci za marketing |
|
|
Na ime izdataka za marketing planski se opredeljuju sredstva u iznosu od 2.500.000,00 dinara. |
|
|
Kriterijumi za korišćenje ovih sredstava su: |
|
|
- |
za oglašavanje poslovnog prostora za izdavanje u zakup 1.000.000,00 dinara |
|
- |
reklamne i propagandne aktivnosti za promociju promotivnog centra, Petrovaradinske tvrđave, PC "Apolo", DK "Veternik", sportske hale u Futogu i sportske hale "Slana bara" 1.500.000,00 dinara |
4.8. |
Dotacije ostalim neprofitnim institucijama odnose se na sledeće: |
|
|
- |
Društvo arhitekata Novog Sada za pokriće troškova štampanja časopisa DaNS u iznosu od 1.400.000,00 dinara |
|
- |
Fondu "Melanije Bugarinović" od zakupnine legata u Beogradu koji se izdaje u zakup, a prenosi u celokupnom godišnjem iznosu od 1.800.000,00 dinara |
B. |
Rashodi koji se finansiraju od prihoda iz dodatnih aktivnosti preduzeća |
|
1. |
Poslovno stambeni objekat u Novom Sadu na uglu ulica Radnička-Stražilovska |
|
|
Javno preduzeće "Poslovni prostor" u Novom Sadu pored poslova koji su mu od strane osnivača povereni, baviće se i tržišnim poslovima - završetkom izgradnje poslovno-stambenog objekta na uglu ulica Radničko-Stražilovska Novi Sad. Na osnovu Ugovora o zajedničkoj izgradnji i Ugovora o udruživanju sredstava za zajedničku izgradnju za stambeno-poslovne-garažne jedinice Javno preduzeće "Poslovni prostor" u Novom Sadu će ostvariti rashod iz dodatne aktivnosti od 180.000.000,00 dinara |
|
2. |
Planirani troškovi platnog prometa koji se finansiraju iz dodatnih prihoda iznose 300.000,00 dinara |
|
3. |
Izdaci - troškovi koji se plaćaju preko Preduzeća, a refundiraju se od zakupaca u PC "Apolo", Pothodniku, Matičarskom zdanju, Domu kulture Veternik, Vojvođanskih brigada 17, Željeznička 28, Bulevar Mihajla Pupina 1, Kovilj - Laze Kostića 119 i Petrovaradinskoj tvrđavi |
|
|
Planirani izdaci - troškovi na ovoj poziciji odnose se na plaćanje računa za zajedničke troškove (električna energija, grejanje-hlađenje, vodu, održavanje higijene i obezbeđenje) u poslovnim objektima a iznose 24.000.000,00 dinara |
|
|
Navedeni iznos predviđen je i u prihodnoj strani izvora prihoda kao sopstveni prihod, a refundira se od zakupaca u navedenim objektima |
|
4. |
Plate i dodaci zaposlenih |
|
|
Realizovaće se po osnovu prihoda od inženjeringa, konsaltinga i marketing aktivnosti preduzeća, a u skladu sa Instrukcijom o izradi i praćenju realizacije godišnjih programa poslovanja lokalnih javnih preduzeća za 2007. godinu 6.000.000,00 dinara |
|
5. |
Naknade članovima Upravnog i Nadzornog odbora |
|
|
Realizovaće se po osnovu prihoda od inženjeringa, konsaltinga i marketing aktivnosti a u skladu sa Instrukcijom o izradi i praćenju realizacije godišnjih programa poslovanja lokalnih javnih preduzeća za 2007. godinu i prema utvrđenim kriterijumima obrazloženim pod tačkom 4.6. u iznosu od 690.000,00 dinara |
|
V. |
Izgradnja objekta Sportske hale "Slana bara" (II faza) |
|
|
Finansiraće se iz prihoda realizovanih po osnovu prenetih neutrošenih sredstava po presudi P-2699/01 od 08.06.2005. godine, a na osnovu saglasnosti Direkcije za imovinu Republike Srbije u iznosu od 3.385.676,64 dinara |