PRAVILNIKO NAČINU OBRADE I ISPLATE PLATA, DODATAKA I NAKNADA PLATA ZAPOSLENIH, ODNOSNO NAKNADA LICA ANGAŽOVANIH PO UGOVORU KOD INDIREKTNIH KORISNIKA BUDŽETSKIH SREDSTAVA ZA OBLAST OSNOVNOG I SREDNJEG OBRAZOVANJA("Sl. glasnik RS", br. 16/2007) |
Ovim pravilnikom uređuje se način obrade i isplate plata, dodataka i naknada plata zaposlenih, odnosno naknada lica angažovanih po ugovoru (u daljem tekstu: plate), kod indirektnih korisnika budžetskih sredstava za oblast osnovnog i srednjeg obrazovanja (u daljem tekstu: škole) koji imaju otvorene podračune kod Ministarstva finansija - Uprava za trezor (u daljem tekstu: Trezor).
Radi sprovođenja obrade i isplate plata iz člana 1. ovog pravilnika, Trezor, za potrebe ministarstva nadležnog za poslove obrazovanja (u daljem tekstu: ministarstvo), formira i vodi bazu podataka zaposlenih lica i lica angažovanih po ugovoru (u daljem tekstu: baza podataka) za svaku školu, po nazivu i matičnom broju škole.
Baza podataka se vodi na osnovu podataka iz fotokopija radnih knjižica, ugovora i fotokopija rešenja o raspoređivanju ili drugih akata kojima se uređuje radnopravni status zaposlenih (u daljem tekstu: rešenje) koje škole dostavljaju nadležnoj organizacionoj jedinici Trezora za svakog zaposlenog, odnosno za svako lice angažovano po ugovoru, a vodi se u elektronskom obliku.
U bazu podataka se unose podaci iz fotokopija radnih knjižica zaposlenih, i to: ime i prezime zaposlenog, jedinstveni matični broj (JMBG), adresa i opština, zanimanje i stepen stručne spreme, naziv i sedište škole u kojoj je lice zaposleno, datum zaposlenja u školi i datum prestanka radnog odnosa u školi.
U bazu podataka se za lica angažovana po ugovoru unose podaci iz fotokopije ugovora, i to: ime i prezime lica angažovanog po ugovoru, jedinstveni matični broj (JMBG), adresa i opština, broj lične isprave, naziv i sedište škole u kojoj je lice angažovano, broj i datum ugovora, posao za koji se lice angažuje i period angažovanja.
U bazu podataka unosi se i broj tekućeg računa zaposlenog, odnosno angažovanog lica.
U bazu podataka se za lica iz stava 3. ovog člana unose podaci iz rešenja, i to: broj i datum rešenja, status zaposlenog u pogledu rada sa nepunim ili punim radnim vremenom, norma časova, osnovni koeficijent, procenti i osnovi uvećanja koeficijenta, ukupan koeficijent i način finansiranja plate zaposlenog.
Direktor škole, uz fotokopije radnih knjižica, ugovora i rešenja iz stava 2. ovog člana, podnosi i pismenu izjavu organizacionoj jedinici Trezora da su dostavljene fotokopije tih dokumenata verne originalu.
Škole prijavljuju nadležnoj organizacionoj jedinici Trezora promene podataka iz ovog člana, najkasnije pet radnih dana pre isplate prvog dela plate za mesec u kojem su te promene nastale, koje Trezor evidentira u bazi podataka.
Podatke za obračun plata škola dostavlja nadležnoj organizacionoj jedinici Trezora, na obrascima koje školi obezbeđuje nadležna organizaciona jedinica Trezora, u elektronskom obliku, i to: Podaci o zaposlenima (Obrazac OZ-1/1), Podaci o zaposlenom po radnom mestu (Obrazac OZ-1/2), Evidencija o posebnim dodacima i promenama statusa (Obrazac OZ-2), Podaci o ostvarenom rezultatu rada i ostvarenim časovima rada (Obrazac RL-1/1), Ostali pojedinačni podaci o ostvarenim časovima rada ili o iznosu primanja za redovan rad (Obrazac RL-1/2), Podaci o primanjima za ostale isplate (Obrazac RL-2), Podaci o obustavama zaposlenih lica (Obrazac OB-1), Prijava serijskih obustava zaposlenih (Obrazac OB-2).
Obrasce iz stava 1. ovog člana škola dostavlja u elektronskoj formi, ili na odštampanim obrascima za svaki mesec za koji se vrši isplata plata, i to prvog dana u mesecu za prethodni mesec za koji se vrši isplata plata.
Obračunati iznos naknade iz ugovora koji škola dostavi nadležnoj organizacionoj jedinici Trezora iskazuje se kao bruto iznos mesečne naknade angažovanog lica (bruto I).
Za tačnost svih podataka odgovaraju ministarstvo i škola.
Ministarstvo samostalno ostvaruje uvid u bazu podataka iz člana 2. ovog pravilnika.
Obrasci iz stava 1. ovog člana odštampani su uz ovaj pravilnik i čine njegov sastavni deo.
Ministarstvo dostavlja Trezoru podatke o planiranim sredstvima za isplatu plata u školama za svaki mesec za koji se vrši isplata, obračunatih na bazi utvrđene cene usluga za svaku školu (u daljem tekstu: planirana sredstva).
Podaci iz stava 1. ovog člana dostavljaju se u elektronskoj formi najkasnije do 10. u mesecu, za prethodni mesec za koji se vrši isplata plata.
Podatke iz obrazaca koje dostavi škola, nadležna organizaciona jedinica Trezora unosi u bazu podataka.
Na osnovu podataka iz stava 1. ovog člana, Trezor vrši obračun prvog dela (u daljem tekstu: akontacija) i drugog dela plate (u daljem tekstu: konačni obračun) zaposlenih u školama.
Posle izvršenog obračuna akontacije, Trezor sačinjava kontrolnu rekapitulaciju obračunate akontacije za mesec za koji se vrši isplata, i istog dana traži od škole saglasnost na podatke iz te rekapitulacije.
Ovlašćeno lice u školi vrši proveru podataka iz rekapitulacije iz stava 1. ovog člana, i ukoliko je saglasno sa podacima, odnosno sa iznosima za isplatu iz rekapitulacije, svojim potpisom na rekapitulaciji potvrđuje te podatke i nalaže isplatu.
Posle prijema overene rekapitulacije, Trezor dostavlja ministarstvu zbirne podatke o utvrđenom iznosu sredstava potrebnih za isplatu plata zaposlenih u školi za mesec za koji se vrši isplata.
Ukoliko se ministarstvo saglasi sa dostavljenim podacima iz stava 3. ovog člana, podnosi zahtev Trezoru za transfer sredstava školama za isplatu akontacije u tom iznosu.
Posle isplate akontacije, a najkasnije do 10. u mesecu, škola može dostaviti nadležnoj organizacionoj jedinici Trezora zahtev za korekciju podataka vezanih za obračun.
Posle izvršenog konačnog obračuna plata za mesec za koji se vrši isplata, Trezor utvrđuje potreban ukupan iznos sredstava za isplatu plata u toj školi za taj mesec i taj iznos upoređuje sa podacima o planiranim sredstvima.
Posle izvršenog obračuna i upoređivanja, Trezor sačinjava kontrolnu rekapitulaciju obračunatih plata za mesec za koji se vrši isplata i traži od škole saglasnost na podatke iz te rekapitulacije.
Ovlašćeno lice u školi vrši proveru podataka iz rekapitulacije, i ukoliko je saglasno sa podacima, odnosno sa iznosima za isplatu plata po konačnom obračunu iz rekapitulacije, svojim potpisom na rekapitulaciji potvrđuje te podatke i nalaže isplatu.
Škola dostavlja overenu kontrolnu rekapitulaciju iz stava 3. ovog člana nadležnoj organizacionoj jedinici Trezora odmah po prijemu zahteva, a najkasnije do 15. u mesecu.
Posle prijema overene rekapitulacije, Trezor dostavlja ministarstvu podatke o utvrđenom iznosu sredstava za isplatu plata u školi za mesec za koji se vrši isplata, najkasnije do 17. u mesecu.
Ministarstvo vrši proveru podataka iz stava 5. ovog člana, razmatra da li su ti iznosi koje je dostavio Trezor veći, manji ili jednaki u odnosu na planirana sredstva i daje saglasnost na te podatke najkasnije do 18. u mesecu.
Ukoliko se ministarstvo saglasi sa dostavljenim podacima iz stava 5. ovog člana, podnosi zahtev Trezoru za transfer sredstava školama za isplatu konačnog obračuna u tom iznosu.
Ukoliko se ministarstvo ne saglasi sa podacima iz stava 5. ovog člana, Trezor neće vršiti isplatu konačnog obračuna u toj školi za taj mesec.
Na osnovu zahteva ministarstva iz člana 7. stav 7. ovog pravilnika, Trezor formira naloge i vrši prenos sredstava iz budžeta Republike Srbije na evidencione račune za isplatu plata koji se otvaraju u Trezoru za svaku školu.
Transfer sredstava za isplatu plata u školama na teritoriji Autonomne pokrajine Vojvodina vrši se na račun budžeta Autonomne pokrajine Vojvodina, koji prenosi ta sredstva na evidencione račune škola, narednog dana od dana prijema sredstava.
Trezor dostavlja Autonomnoj pokrajini Vojvodina elektronskim putem podatke o iznosima sredstava koja budžet Autonomne pokrajine Vojvodina prenosi na evidencione račune škola za isplatu plata.
Organizaciona jedinica Trezora, istog dana kada se sredstva prenesu na evidencioni račun škole, izvršava nalog za isplatu na teret evidencionog računa škole, prenosom sredstava na tekuće račune zaposlenih.
Isplata po obračunu akontacije u iznosu do 50% od ukupnog iznosa sredstava za plate vrši se 5. u tekućem mesecu za prethodni mesec, a isplata po konačnom obračunu vrši se 20. u tekućem mesecu za prethodni mesec.
Obračun i isplata naknada po ugovorima vrši se prilikom konačnog obračuna plata u skladu sa ovim pravilnikom.
Podatke o iznosu obračunatih bruto naknada plata (bruto I) zaposlenih za mesec za koji se vrši isplata škola dostavlja nadležnoj organizacionoj jedinici Trezora, na obrascima koje školi obezbeđuje nadležna organizaciona jedinica Trezora u elektronskoj formi, ili na odštampanim obrascima.
Škola uz podatke iz stava 1. ovog člana podnosi nadležnoj organizacionoj jedinici Trezora i nalog za prenos doznačenih sredstava za isplatu naknada plata, sa računa za redovno poslovanje škole na evidencioni račun škole.
Po prijemu podataka o obračunatim naknadama plata iz stava 1. ovog člana, Trezor vrši konačan obračun naknada, sačinjava kontrolnu rekapitulaciju obračunatih naknada u mesecu u kojem se vrši isplata i istog dana traži od škole saglasnost na podatke iz te rekapitulacije.
Ovlašćeno lice u školi vrši proveru podataka iz rekapitulacije iz stava 3. ovog člana, i ukoliko je saglasno sa podacima, odnosno sa iznosima za isplatu naknada iz rekapitulacije, svojim potpisom na rekapitulaciji potvrđuje te podatke i nalaže isplatu.
U nadležnoj organizacionoj jedinici Trezora formira se nalog za isplatu naknada plata na teret evidencionog računa škole i vrši se prenos sredstava na tekuće račune zaposlenih.
Za deo plate čija se isplata obezbeđuje iz sopstvenih prihoda škole, škola ispostavlja nalog za prenos sredstava za isplatu tog dela plate na teret računa sopstvenih prihoda škole, u korist evidencionog računa škole.
Organizaciona jedinica Trezora izvršava istog dana nalog za isplatu na teret evidencionog računa škole, prenosom sredstava na tekuće račune zaposlenih, kao i naloge za plaćanje propisanih obaveza, prenosom sredstava na uplatne račune javnih prihoda.
Posle izvršene isplate konačnog obračuna, organizaciona jedinica Trezora dostavlja školi obračunske liste plata elektronskim putem, ili u štampanom obliku, sa rekapitulacijom obračunatih plata za mesec za koji se vrši isplata.
Istog dana organizaciona jedinica Trezora dostavlja školi u elektronskom ili štampanom obliku i propisane obrasce poreskih prijava o obračunatom i plaćenom porezu na zarade i obračunatim i plaćenim doprinosima za obavezno socijalno osiguranje na zarade i naknade zarada, kao i izvode sa evidencionih računa.
Najkasnije do 10. februara 2007. godine, škole dostavljaju nadležnoj organizacionoj jedinici Trezora fotokopije rešenja za zaposlene kojima se vrši isplata plata za januar mesec.
Danom stupanja na snagu ovog pravilnika, prestaje da važi Pravilnik o kontroli obračuna i isplate plata, dodataka i naknada plata zaposlenih, odnosno naknada lica angažovanih po ugovoru kod indirektnih korisnika budžetskih sredstava za oblast osnovnog i srednjeg obrazovanja ("Službeni glasnik RS", br. 30/06 i 111/06).
Ovaj pravilnik stupa na snagu narednog dana od dana objavljivanja u "Službenom glasniku Republike Srbije".
MINISTARSTVO FINANSIJA
UPRAVA ZA TREZOR
CENTRALA BEOGRAD
JBBK korisnika |
|
|
Naziv korisnika |
|
|
Organiz. jedinic. |
|
|
Naziv organ.jedin. |
|
|
Datum podnošenja |
|
|
Ovlašćeno lice |
|
Format iznosa: |
37037.04 |
Format datuma: |
07.02.2007. |
Redni |
Registarski |
Vrsta |
Identifikacija |
Datum |
Prezime |
Ime |
Ime |
Tekući |
Datum |
Ukupan staž |
Datum |
Ukupan staž |
Stvarni |
Pol |
Broj |
Adresa |
Šifra |
Šifra opštine |
Email |
Platni listić |
||
Godine |
Meseci |
Godine |
Meseci |
|||||||||||||||||||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
16 |
17 |
18 |
19 |
20 |
21 |
22 |
23 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
MINISTARSTVO FINANSIJA
UPRAVA ZA TREZOR
CENTRALA BEOGRAD
PODACI O ZAPOSLENOM PO RADNOM MESTU
JBBK korisnika |
|
|
Naziv korisnika |
|
|
Organizac. jedinica |
|
|
Naziv organ. jedin. |
|
|
Datum podnošenja |
|
|
Ovlašćeno lice |
|
Format iznosa: |
37037.04 |
Format datuma: |
07.02.2007. |
Redni |
Registarski |
Redni broj |
Vrsta |
Identifikacija |
Prezime |
Ime |
Šifra
radnog |
Šifra |
Šifra |
Priznati |
Šifra |
Datum |
Datum |
Dodatak na |
Specijalni |
Procenat |
Procenat M4 |
Procenat |
Procenat |
Procenat |
Broj |
Datum |
Šifra |
Broj rešenja o |
Datum |
Datum od |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
16 |
17 |
18 |
19 |
20 |
21 |
22 |
23 |
24 |
25 |
26 |
27 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
MINISTARSTVO FINANSIJA
UPRAVA ZA TREZOR
CENTRALA BEOGRAD
EVIDENCIJA O POSEBNIM DODACIMA I PROMENAMA STATUSA
JBBK korisnika |
|
|
Naziv korisnika |
|
|
Organizac. jedinica |
|
|
Naziv organ. jedin. |
|
|
Datum podnošenja |
|
|
Ovlašćeno lice |
|
Format iznosa: |
37037.04 |
Format datuma: |
07.02.2007. |
Redni |
Registarski broj |
Ime i prezime |
Šifra elementa |
Broj dokumenta |
Period važnosti dokumenta |
|
Datum od |
Datum do |
|||||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
MINISTARSTVO FINANSIJA
UPRAVA ZA TREZOR
CENTRALA BEOGRAD
PODACI O OSTVARENOM REZULTATU RADA I OSTVARENIM ČASOVIMA RADA
JBBK korisnika |
|
|
Naziv korisnika |
|
|
Organizaciona jedinica |
|
|
Naziv organiz. jedinice |
|
|
Mesec za obračun |
|
|
Godina |
|
|
Ukupan broj sati u mesecu |
||
Datum podnošenja |
||
Ovlašćeno lice |
Format iznosa: |
37037.04 |
Format datuma: |
07.02.2007. |
Red. Broj |
Registarski broj |
Redni broj angažovanja |
Ime i prezime |
SATI ZA OBRAČUN |
SATI ZA NAKNADE PO OSNOVU REFUNDACIJA |
Neplaćeno odsustvo |
UKUPNO |
Dodaci za prekovremeni rad |
Prekovremeni rad u % |
Naknada za neraspoređenog |
Uvećana |
Vanredni |
Vanredni |
(Vanredni |
|||||||||||||||||
Na radu |
Godišnji odmor |
Državni praznik (kada lice ne radi) |
Dodatak |
Dodatak za noćni rad na državni praznik |
Plaćeno odsustvo |
Bolovanje |
Bolovanje |
Nega člana 65% |
Porodiljsko odsustvo |
Invalidi 2. kategorije |
Dnevni (sati) |
Noćni (sati) |
Dnevni DP (sati) |
Noćni DP (sati) |
|||||||||||||||||
Redovan rad |
Noćni rad |
65% |
100% |
65% |
100% |
80% |
85% |
100% |
|||||||||||||||||||||||
015101 |
020101 |
040103 |
040303 |
020201 |
020203 |
040203 |
040401 |
040403 |
040501 |
040503 |
040510 |
040601 |
040701 |
040703 |
040705 |
042621 |
|
020301 |
020303 |
020305 |
020307 |
020311 |
040801 |
010102 |
028101 |
028102 |
028103 |
||||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
16 |
17 |
18 |
19 |
20 |
21 |
22 |
23 |
24 |
25 |
26 |
27 |
28 |
29 |
30 |
31 |
32 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
0.00 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
0.00 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
0.00 |
|||||||||||||||||||||||||||||||
0.00 |
|||||||||||||||||||||||||||||||
0.00 |
|||||||||||||||||||||||||||||||
0.00 |
|||||||||||||||||||||||||||||||
0.00 |
|||||||||||||||||||||||||||||||
0.00 |
|||||||||||||||||||||||||||||||
0.00 |
|||||||||||||||||||||||||||||||
0.00 |
|||||||||||||||||||||||||||||||
0.00 |
|||||||||||||||||||||||||||||||
0.00 |
|||||||||||||||||||||||||||||||
0.00 |
|||||||||||||||||||||||||||||||
0.00 |
|||||||||||||||||||||||||||||||
0.00 |
|||||||||||||||||||||||||||||||
0.00 |
|||||||||||||||||||||||||||||||
0.00 |
|||||||||||||||||||||||||||||||
0.00 |
|||||||||||||||||||||||||||||||
0.00 |
|||||||||||||||||||||||||||||||
0.00 |
|||||||||||||||||||||||||||||||
0.00 |
|||||||||||||||||||||||||||||||
0.00 |
|||||||||||||||||||||||||||||||
0.00 |
|||||||||||||||||||||||||||||||
0.00 |
|||||||||||||||||||||||||||||||
0.00 |
|||||||||||||||||||||||||||||||
0.00 |
|||||||||||||||||||||||||||||||
0.00 |
|||||||||||||||||||||||||||||||
0.00 |
|||||||||||||||||||||||||||||||
0.00 |
|||||||||||||||||||||||||||||||
0.00 |
|||||||||||||||||||||||||||||||
0.00 |
|||||||||||||||||||||||||||||||
0.00 |
|||||||||||||||||||||||||||||||
0.00 |
|||||||||||||||||||||||||||||||
0.00 |
|||||||||||||||||||||||||||||||
0.00 |
|||||||||||||||||||||||||||||||
0.00 |
|||||||||||||||||||||||||||||||
0.00 |
|||||||||||||||||||||||||||||||
0.00 |
|||||||||||||||||||||||||||||||
0.00 |
|||||||||||||||||||||||||||||||
0.00 |
|||||||||||||||||||||||||||||||
0.00 |
|||||||||||||||||||||||||||||||
0.00 |
|||||||||||||||||||||||||||||||
0.00 |
|||||||||||||||||||||||||||||||
0.00 |
|||||||||||||||||||||||||||||||
0.00 |
|||||||||||||||||||||||||||||||
0.00 |
|||||||||||||||||||||||||||||||
0.00 |
|||||||||||||||||||||||||||||||
0.00 |
|||||||||||||||||||||||||||||||
0.00 |
|||||||||||||||||||||||||||||||
0.00 |
|||||||||||||||||||||||||||||||
0.00 |
|||||||||||||||||||||||||||||||
0.00 |
|||||||||||||||||||||||||||||||
0.00 |
|||||||||||||||||||||||||||||||
0.00 |
|||||||||||||||||||||||||||||||
0.00 |
|||||||||||||||||||||||||||||||
0.00 |
|||||||||||||||||||||||||||||||
0.00 |
|||||||||||||||||||||||||||||||
0.00 |
|||||||||||||||||||||||||||||||
0.00 |
|||||||||||||||||||||||||||||||
0.00 |
|||||||||||||||||||||||||||||||
0.00 |
|||||||||||||||||||||||||||||||
0.00 |
MINISTARSTVO FINANSIJA
UPRAVA ZA TREZOR
CENTRALA BEOGRAD
OSTALI POJEDINAČNI PODACI
O OSTVARENIM
ČASOVIMA RADA ILI O IZNOSU
PRIMANJA ZA REDOVAN RAD
JBBK korisnika |
|
|
Naziv korisnika |
|
|
Organizac. jedinica |
|
|
Naziv organ. jedinice |
|
|
Mesec za obračun |
|
|
Godina |
|
|
Datum podnošenja |
||
Ovlašćeno lice |
Format iznosa: |
37037.04 |
Format datuma: |
07.02.2007. |
Redni |
Registarski |
Redni broj |
Ime i prezime |
Šifra elementa |
Sati primanja |
Iznos primanja |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
MINISTARSTVO FINANSIJA
UPRAVA ZA TREZOR
CENTRALA BEOGRAD
PODACI O PRIMANJIMA ZA OSTALE ISPLATE
JBBK korisnika |
|
|
Naziv korisnika |
|
|
Organizac. jedinica |
|
|
Naziv organ. jedinice |
|
|
Mesec za obračun |
|
|
Godina |
|
|
Datum podnošenja |
||
Ovlašćeno lice |
Format iznosa: |
37037.04 |
Format datuma: |
07.02.2007. |
Redni |
Registarski broj |
Redni broj |
Ime i prezime |
Šifra elementa |
Iznos bruto primanja |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
MINISTARSTVO FINANSIJA
UPRAVA ZA TREZOR
CENTRALA BEOGRAD
PODACI O OBUSTAVAMA ZAPOSLENIH LICA
JBBK korisnika |
|
|
Naziv korisnika |
|
|
Organizac. jedinica |
|
|
Naziv organ.jedin. |
|
|
Mesec obračuna |
|
|
Godina |
|
|
Datum podnošenja |
||
Ovlašćeno lice |
Format iznosa: |
37037.04 |
Format datuma: |
07.02.2007. |
Redni broj |
Registarski broj |
Redni broj |
Prezime i ime |
Šifra vrste |
Račun za |
Naziv davaoca kredita |
Poziv |
Partija kredita |
Broj rešenja |
Datum početka otplate |
Datum završetka otplate |
Ukupan iznos duga |
Šifra |
Ukupan broj rata |
Iznos |
Iznos |
Ostatak duga |
Datum naknadne uplate |
Naknadno uplaćen iznos |
Indikator pasivne obustave |
Iznos |
Otplata |
Procenat |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
16 |
17 |
18 |
19 |
20 |
21 |
22 |
23 |
24 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
MINISTARSTVO FINANSIJA
UPRAVA ZA TREZOR
CENTRALA BEOGRAD
PRIJAVA SERIJSKIH OBUSTAVA ZAPOSLENIH
JBBK korisnika |
|
Naziv korisnika |
|
Organizac. jedinica |
|
Naziv organ.jedinice |
|
Mesec obračuna |
|
Godina |
|
Datum podnošenja |
|
Ovlašćeno lice |
|
Redni |
opis |
sadržaj |
napomena |
1 |
Šifra vrste obustave |
|
|
2 |
Račun kreditora |
|
|
3 |
Naziv kreditora |
|
|
4 |
Datum početka otplate |
|
|
5 |
Ukupan iznos duga |
|
|
6 |
Ukupan broj rata |
|
|
7 |
Iznos prve rate (din) |
|
|
8 |
Iznos ostalih rata (din) |
|
|
9 |
Ostatak duga |
|
|
10 |
Procenat |
|
|
11 |
Šifra plaćanja |
|
|
12 |
Poziv na broj odobrenja |
|
|
13 |
Poziv na broj zaduženja |
|
|
14 |
Na deo plate |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|