UREDBAO POSTUPKU PO KOME SE BIRAJU PROJEKTI ZA NACIONALNI INVESTICIONI PLAN I POSTUPKU PO KOME SE NACIONALNI INVESTICIONI PLAN SPROVODI("Sl. glasnik RS", br. 71/2007 i 73/2007 - ispr.) |
Ovom uredbom uređuje se postupak po kome se biraju projekti za Nacionalni investicioni plan (u daljem tekstu: NIP) i postupak po kome se NIP sprovodi.
Strateški prioriteti i kriterijumi
Projekti za NIP biraju se po sprovedenom javnom pozivu za prijavljivanje projekata, a u skladu sa strateškim prioritetima za finansiranje NIP-a za narednu godinu i s kriterijumima za izbor projekata za finansiranje iz sredstava NIP-a.
Strateške prioritete i kriterijume za izbor projekata utvrđuje Vlada odlukom, na predlog ministra nadležnog za sprovođenje NIP-a (u daljem tekstu: ministar).
O predlogu odluke ministar pribavlja mišljenje Saveta za Nacionalni investicioni plan.
Javni poziv za prijavljivanje projekata
Javni poziv za prijavljivanje projekata objavljuje Kancelarija za Nacionalni investicioni plan (u daljem tekstu: Kancelarija), pošto Vlada utvrdi strateške prioritete i kriterijume za izbor projekata.
Javni poziv za prijavljivanje projekata naročito sadrži: podatke o tome ko može da prijavi projekat i informacije o strateškim prioritetima, o rokovima i o načinu prijavljivanja projekata.
Javni poziv za prijavljivanje projekata objavljuje se u "Službenom glasniku Republike Srbije", na internet stranici Kancelarije, na internet stranici Vlade i u najmanje jednom dnevnom listu koji se distribuira na celoj teritoriji Republike Srbije.
Ovlašćeni podnosioci prijave projekta
Projekat može da prijavi ministarstvo, Kancelarija i drugi državni organ i organizacija, javna ustanova, autonomna pokrajina, opština, grad, grad Beograd i udruženje građana.
Projekat mogu zajednički da prijave više ovlašćenih podnosilaca.
Projekat se prijavljuje tako što se popunjava obrazac za prijavu projekta na internet stranici Kancelarije (www.nip.sr.gov.yu) ili tako što se popunjeni obrazac šalje elektronskom poštom na internet adresu Kancelarije: predlog@nip.sr.gov.yu.
Projekat koji tako nije prijavljen neće se razmatrati.
Izgled obrasca za prijavu projekta propisuje ministar.
Prijava projekta posebno sadrži: podatke o subjektu koji podnosi prijavu, naziv projekta koji se prijavljuje, sektor i tip projekta, opis projekta, ciljeve projekta, predlog osnovnih aktivnosti na projektu, predlog dinamike sprovođenja projekta, predlog iznosa sredstava za finansiranje projekta (u daljem tekstu: budžet projekta) i predlog izvora finansiranja, informacije o javnim nabavkama koje su potrebne za sprovođenje projekta, rezultate i efekte projekta koji se očekuju, objašnjenje doprinosa projekta izvršenju nacionalnih, regionalnih ili lokalnih strateških prioriteta, informacije o stepenu spremnosti projekta i analizu rizika za sprovođenje projekta.
Sadržinu prijave bliže propisuje ministar.
2. Obrada, razmatranje i ocena projekta
Tehnička obrada prijave projekta
Kancelarija proverava da li su podnesene prijave blagovremene i potpune.
Nepotpunu prijavu ili prijavu koja ima druge formalne nedostatke Kancelarija vraća podnosiocu s nalogom kako da je ispravi, a prijava koja nije blagovremena ne uzima se u razmatranje.
Podnosilac prijave dužan je da u roku od deset dana od prijema naloga postupi po njemu, inače Kancelarija ne uzima prijavu u razmatranje.
Kancelarija razmatra i ocenjuje projekat koji je sadržan u prijavi.
Kancelarija pri tome može da angažuje stručna lica radi davanja mišljenja.
Kancelarija može pozvati predstavnika korisnika sredstava budžeta Republike Srbije (u daljem tekstu: korisnik budžeta) u čijoj nadležnosti je oblast na koju se projekat odnosi i predstavnika podnosioca projekta, radi pribavljanja dodatnih informacija i objašnjenja.
Kancelarija može da obrazuje projektne i posebne radne grupe radi razmatranja srodnih projekata.
Projekti se ocenjuju na osnovu kriterijuma za izbor projekata za finansiranje iz sredstava NIP-a koje je utvrdila Vlada, a na obrascu koje propiše ministar.
3. Priprema predloga i utvrđivanje liste projekata
Priprema predloga liste projekata
Po oceni projekata, Kancelarija rangira projekte prema utvrđenim kriterijumima, raspoređuje ih prema korisnicima budžeta u čijim bi budžetskim razdelima, s obzirom na nadležnost, trebalo da budu projekti i sačinjava predlog liste projekata za finansiranje iz sredstava NIP-a u narednoj godini.
Projekti koje prijavi ministarstvo raspoređuju se u okviru njegovog razdela.
Limit za finansiranje projekta od lokalnog značaja
Projekat koji je od lokalnog značaja može da se uvrsti u predlog liste projekata za finansiranje iz sredstava NIP-a u narednoj godini samo ako je u projektu predviđeno da se najmanje jedna trećina predračunske vrednosti investicije finansira sopstvenim sredstvima podnosioca prijave projekta.
Ovo se ne odnosi na projekte koji se sprovode na teritoriji opštine koja se prema klasifikaciji nadležnih organa smatra nerazvijenom.
Utvrđivanje liste projekata koji će se finansirati iz sredstava NIP-a
Pošto ministar odobri predlog liste projekata, Kancelarija priprema za Vladu predlog akta o utvrđivanju liste projekata za finansiranje iz sredstava NIP-a za narednu godinu i pre nego što predlog akta dostavi Vladi upućuje ga na mišljenje Savetu za Nacionalni investicioni plan.
Utvrđena lista projekata je sastavni deo nacrta zakona o budžetu Republike Srbije za narednu godinu.
1. Pripreme za sprovođenje projekata
Koordinatori za sprovođenje projekata
Korisnik budžeta u čijem je budžetskom razdelu projekat određuje koordinatora za sprovođenje projekata NIP-a i dostavlja Kancelariji podatke o njemu.
Sprovođenje projekata koji su u budžetskom razdelu, odnosno glavi Kancelarije koordinira sama Kancelarija.
Korisnik budžeta u čijem se budžetskom razdelu projekat obrazuje, za svaki konkretni projekat, tim za sprovođenje projekta (u daljem tekstu: projektni tim) i određuje njegove članove.
Rukovodilac projektnog tima određuje se po pribavljenom mišljenju Kancelarije.
Projektni tim za projekte koji su u budžetskom razdelu, odnosno glavi Kancelarije, obrazuje sama Kancelarija.
Akcioni plan za sprovođenje projekta
Projektni tim priprema izveštaj o stepenu spremnosti projekta i akcioni plan za sprovođenje projekta (u daljem tekstu: akcioni plan), na obrascima koje propiše ministar.
Akcioni plan posebno sadrži: ciljeve projekta, projektni zadatak, plan aktivnosti, plan troškova, plan javnih nabavki i plan upravljanja rizicima.
Izveštaj o stepenu spremnosti projekta i akcioni plan dostavljaju se Kancelariji na odobrenje.
Odobreni akcioni plan dostavlja se projektnom timu i Ministarstvu finansija - Upravi za trezor (u daljem tekstu: Trezor), radi sprovođenja.
Sprovođenje projekta može otpočeti tek po prijemu odobrenog akcionog plana.
Izmene i dopune akcionog plana odobrava Kancelarija, na predlog rukovodioca projektnog tima.
2. Javne nabavke radi sprovođenja NIP-a
Naručilac javne nabavke, u smislu ove uredbe, jeste korisnik budžeta u čijem je budžetskom razdelu projekat.
Komisija za javnu nabavku za potrebe projekta NIP-a (u daljem tekstu: komisija) obrazuje se aktom naručioca javne nabavke, tako da ima najmanje tri člana od kojih je jedan predsednik.
Jednog člana Komisije imenuje naručilac javne nabavke na sopstvenu inicijativu, jednog na predlog Kancelarije, a jednog na predlog Ministarstva finansija.
Ako vrednost javne nabavke prelazi 5.000.000 dinara za dobra, odnosno 20.000.000 dinara za usluge ili radove, komisija ima pet članova, od kojih dva člana imenuje naručilac javne nabavke na sopstvenu inicijativu, dva na predlog Kancelarije i jednog na predlog Ministarstva finansija.
Po potrebi, mogu se obrazovati i komisije od više članova, uvek s neparnim brojem članova i uz primenu pariteta koji je izložen u st. 2. i 3. ovog člana.
Svaka komisija ima sekretara komisije koga imenuje naručilac javne nabavke u aktu o obrazovanju komisije i koji obavlja administrativne poslove za potrebe komisije, bez prava glasa u komisiji.
Komisija naročito obavlja sledeće poslove: priprema ili koordinira rad na pripremi konkursne dokumentacije, priprema tekst javnog poziva za podnošenje ponuda, priprema odgovore na zahteve ponuđača za pojašnjenje konkursne dokumentacije, sprovodi postupak otvaranja ponuda i sačinjava zapisnik o tome, pregleda i stručno ocenjuje ponude i zatim rangira ispravne, odgovarajuće i prihvatljive ponude primenom kriterijuma za izbor najpovoljnije ponude, sastavlja zapisnik o stručnoj oceni ponuda u kojem preporučuje rukovodiocu naručioca javne nabavke ponudu koju bi trebalo izabrati kao najpovoljniju i kojem ponuđaču bi trebalo dodeliti ugovor o javnoj nabavci i učestvuje u postupku zaštite prava ako je neki ponuđač zahtevao zaštitu prava, tako što razmatra zahtev i predlaže naručiocu donošenje određene odluke.
Naručilac javne nabavke može, na svoju inicijativu ili na inicijativu članova komisije, pozvati stručnjake ako predmet konkretne javne nabavke zahteva specifično tehničko ili specijalizirano znanje za koje stručnjaka nema u okviru samog naručioca.
Javni poziv za podnošenje ponuda
Javni poziv za podnošenje ponuda u postupku javne nabavke objavljuje naručilac javne nabavke, pošto prethodno pribavi od Kancelarije mišljenje o tekstu javnog poziva.
Izveštaj o stručnoj oceni ponuda
U izveštaju o stručnoj oceni ponuda komisija daje naručiocu javne nabavke preporuku za izbor najpovoljnije ponude i obavezna je da detaljno obrazloži način na koji je primenila kriterijume za rangiranje ponuda, kao i razloge za odbijanje ponuda.
Poverljivost podataka i isključenje ponude
Predsednik i ostali članovi komisije, kao i lica koja se angažuju kao stručnjaci, dužni su da poštuju odredbe zakona kojim se uređuju javne nabavke u pogledu poverljivosti podataka i da s posebnom pažnjom prate da li primena antikorupcijskih pravila iz tog zakona otkriva neku okolnost koja bi ukazivala na potrebu isključenja neke ponude.
Početak i kraj postupanja komisije
Komisija postupa od dana donošenja akta o njenom obrazovanju do okončanja poslova koji su joj povereni u aktu o njenom obrazovanju, odnosno do poništenja postupka javne nabavke.
Komisija donosi odluke i preporuke većinom glasova svih članova, javnim glasanjem.
O sastancima komisije vode se zapisnici koje potpisuju predsednik i ostali članovi komisije.
Zapisnici se pripajaju izveštaju o stručnoj oceni ponuda koji se, kao završni izveštaj, dostavlja licu koje u ime naručioca javne nabavke donosi konačnu odluku o izboru ponuđača.
Obrazloženje neprihvatanja preporuke komisije
Ako naručilac javne nabavke ne prihvati preporuku komisije, dužan je da Kancelariji pismeno obrazloži razloge za to.
Ministar daje saglasnost na model ugovora o javnoj nabavci, daje mišljenje o izboru najpovoljnijeg ponuđača i mišljenje o tekstu ugovora o javnoj nabavci pre njegovog zaključenja.
U modelu ugovora o javnoj nabavci mora da postoji klauzula o tome da je avansno plaćanje moguće najviše do 25% od ugovorene vrednosti, izuzev ako Kancelarija ne odobri avansno plaćanje u većem iznosu.
3. Plaćanje iz sredstava NIP-a
Obaveza dostavljanja dokumentacije
Korisnik budžeta u čijem je budžetskom razdelu projekat dostavlja Kancelariji dokumentaciju o sprovođenju projekta (ugovor, situaciju, fakturu, dokumentaciju o sprovedenom postupku javne nabavke, bankarsku garanciju i dr.).
Dostavljanje podataka radi plaćanja
Kancelarija dostavlja Trezoru, na osnovu svoje evidencije, sledeće podatke o projektima koji su izabrani: šifru i naziv korisnika budžeta, funkcionalnu i ekonomsku klasifikaciju, izvor finansiranja projekta, šifru i naziv projekta i iznos aproprijacije za projekat.
Navedene podatke Kancelarija dostavlja Trezoru u elektronskoj formi i na overenom Obrascu 1 - Odobreni projekti NIP-a, koji je odštampan uz ovu uredbu i čini njen sastavni deo.
Za potrebe Kancelarije, Trezor obrazuje i vodi bazu podataka o odobrenim i realizovanim plaćanjima iz sredstava NIP-a (u daljem tekstu: Registar plaćanja).
Registar plaćanja sadrži šifru i naziv korisnika budžeta, šifru i naziv projekta, iznos aproprijacije za projekat, naziv i broj računa primaoca sredstava, iznos i datum svake pojedinačne isplate, iznos ukupno realizovanih sredstava (iznosi se izražavaju u dinarima i u evrima) i procenat realizacije sredstava.
Registar plaćanja vodi se u elektronskom obliku.
Preuzimanje obaveza, izdavanje naloga za plaćanje i izvršavanje izdataka
Rukovodilac korisnika budžeta u čijem je budžetskom razdelu projekat i ministar zajednički su odgovorni za preuzimanje obaveza, izdavanje naloga za plaćanje i izvršavanje izdataka namenjenih za sprovođenje NIP-a.
Zahtev za preuzimanje obaveze, odnosno zahtev za plaćanje s preuzetom obavezom potpisuje rukovodilac korisnika budžeta u čijem je budžetskom razdelu projekat i dostavlja ga ministru da ga on potpiše i uputi Trezoru.
Zahtevi se ispostavljaju na Obrascu 2 - Zahtev za preuzimanje obaveze za projekat NIP-a i Obrascu 3 - Zahtev za plaćanje sa preuzetom obavezom za projekat NIP-a, koji su odštampani uz ovu uredbu i čine njen sastavni deo.
Provera aproprijacije i izvršavanje rashoda
Po prijemu zahteva iz člana 30. ove uredbe, Trezor proverava raspoloživa sredstva u okviru odgovarajuće aproprijacije, odnosno utvrđene kvote, u skladu sa zakonom o budžetu Republike Srbije.
Ako je zahtev neuredan, odnosno sredstva za njegovu realizaciju nisu raspoloživa, Trezor vraća zahtev Kancelariji radi ispravke.
Ako je zahtev uredan, odnosno sredstva za njegovu realizaciju raspoloživa, Trezor izvršava rashode na ime sprovođenja projekta direktnim prenošenjem sredstava izvođaču radova, odnosno dobavljaču.
Plaćanje sredstvima namenjenim za projekte na teritoriji Autonomne pokrajine Vojvodina
Nalogodavac za sredstva iz NIP-a koja se u 2007. godini nalaze u budžetskom razdelu, odnosno glavi Kancelarije, a koja su namenjena za projekte na teritoriji Autonomne pokrajine Vojvodina jeste ministar.
Izvršena sredstva iz stava 1. ovog člana evidentiraju se u budžetu Republike Srbije kao izvršeni izdaci budžetu Autonomne pokrajine Vojvodina, u skladu sa članom 3. stav 6. Zakona o budžetu Republike Srbije za 2007. godinu.
Iskazivanje sredstava transfera budžetu Autonomne pokrajine Vojvodina
Evidentirana sredstva iz člana 32. stav 2. ove uredbe iskazuju se u budžetu Autonomne pokrajine Vojvodina kao prihod iz budžeta Republike Srbije za 2007. godinu i kao kapitalni izdatak.
Zahtevi za plaćanje po projektima koji su predviđeni za finansiranje iz budžeta Republike Srbije u određenoj kalendarskoj godini podnose se Trezoru najkasnije do 15. decembra te kalendarske godine.
4. Praćenje i nadziranje NIP-a
Praćenje sprovođenja projekata i izveštavanje
Kancelarija prati sprovođenje projekata, u saradnji s ministarstvima, drugim organima državne uprave i projektnim timovima.
Rukovodilac projektnog tima dužan je da o sprovođenju projekta najmanje jednom mesečno izveštava Kancelariju, na obrascu koji propiše ministar.
Ako u sprovođenju projekta nastanu nepredviđene okolnosti, rukovodilac projektnog tima dužan je da o tome bez odlaganja obavesti Kancelariju.
Posebne radne grupe za praćenje pojedinih oblasti
Kancelarija može da obrazuje posebne radne grupe ili da angažuje stručne i naučne ustanove u zemlji i inostranstvu ili stručnjake da bi pratili rezultate i efekte sprovođenja projekata.
Kontrola namenske upotrebe sredstava
Kancelarija dostavlja Ministarstvu finansija - Sektoru za budžetsku inspekciju i reviziju, najkasnije do 31. januara tekuće godine izveštaj o sprovođenju projekata po korisnicima za prethodnu godinu, radi kontrole namenske upotrebe sredstava.
Podnošenje prijava nadležnim organima
Ako se prilikom praćenja i nadziranja sprovođenja projekata uoče nepravilnosti, Kancelarija podnosi prekršajnu ili krivičnu prijavu nadležnim državnim organima.
Saradnja s drugim državnim organima
Radi efikasnog praćenja i nadziranja sprovođenja projekata, Kancelarija u svim zajedničkim pitanjima sarađuje s nadležnim državnim organima.
Po okončanju sprovođenja projekta, projektni tim sačinjava završni izveštaj na obrascu koji propiše ministar i zaključuje projekat.
Završni izveštaj dostavlja se Kancelariji, radi evidentiranja i sagledavanja pojedinačnih i ukupnih efekata sprovođenja projekata.
Kancelarija osniva i vodi elektronsku i dokumentacionu bazu podataka u koju se unose podaci o projektima, a posebno: prijava projekta, ocena projekta, akcioni plan za sprovođenje projekta, dokumentacija koja se odnosi na sprovođenje projekta (ugovor o javnoj nabavci, ugovor sa podizvođačem i drugi zaključeni ugovori, situacija, faktura, kompletna dokumentacija o postupku javne nabavke, bankarska garancija i druga sredstva obezbeđenja, podaci o preuzetim obavezama i izvršenim plaćanjima i dr.), završni izveštaj i drugi podaci koji su značajni za sprovođenje i praćenje sprovođenja NIP-a (u daljem tekstu: Registar projekata NIP-a).
Sadržinu Registra projekata NIP-a bliže propisuje ministar.
Korisnik budžeta u čijem je budžetskom razdelu projekat i druge institucije i lica koja raspolažu dokumentacijom koja se priprema i evidentira u skladu sa ovom uredbom, dužni su da Kancelariji dostavljaju podatke i kopije dokumenata koji se unose u Registar projekata NIP-a.
Izveštavanje Vlade i Narodne skupštine
Kancelarija prati raspored sredstava i dinamiku trošenja po pojedinačnim projektima i o tome jednom u tri meseca izveštava Vladu, u skladu sa Uredbom o Kancelariji za Nacionalni investicioni plan ("Službeni glasnik RS", broj 50/07).
Pre dostavljanja izveštaja Vladi, Kancelarija usaglašava s Trezorom podatke u izveštaju s podacima iz informacije o realizaciji NIP-a, koja se priprema za Odbor za finansije Narodne skupštine, u skladu sa zakonom kojim se uređuje budžetski sistem.
Sprovođenje projekata koji su bili finansirani sredstvima budžeta u prethodnom periodu
Sprovođenje projekata NIP-a koji su bili predviđeni za finansiranje sredstvima budžeta do stupanja na snagu ove uredbe okončaće se po odredbama ove uredbe.
Ova uredba stupa na snagu osmog dana od dana objavljivanja u "Službenom glasniku Republike Srbije".
Šifra |
Naziv |
Funkcionalna |
Ekonomska |
Izvor |
Šifra |
Naziv |
Iznos |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Overava |
Ime: _______________ |
Potpis: _______________ |
Datum: _______________ |
|
|
|
|
|
|
Republika Srbija |
|
ZAHTEV ZA PREUZIMANJE OBAVEZE ZA PROJEKAT NIP-a
A. Zahtev za preuzimanje obaveze (popunjava direktni korisnik budžeta)
Naziv direktnog |
|
|
|
|
UKUPNI IZNOS OBAVEZE: _______________________
Redni |
Opis |
Šifra |
Šifra |
Šifra |
Šifra |
Očekivani |
Iznos |
||||||||||||||||
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
UKUPNO: |
|
B. Odobrenje za preuzimanje obaveze (popunjava direktni korisnik budžeta) Ovim putem potvrđujem da su po mom saznanju ovi podaci i prateća dokumentacija istinito i tačno prikazani, da je trošak na teret navedenih šifara odgovarajući, da su nabavka i obaveza po osnovu plaćanja u skladu sa odgovarajućim odredbama Zakona o javnim nabavkama, Zakona o budžetskom sistemu i uputstva o radu trezora koje donosi Ministarstvo finansija, kao i da sam lice ovlašćeno za potpisivanje ovog obrasca. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
V. Odobrenje za preuzimanje obaveze (popunjava Kancelarija za Nacionalni investicioni plan) |
||||||||||||
|
||||||||||||
|
C. Odobrenje za preuzimanje obaveze (popunjava Odeljenje za pripremu budžeta u Ministarstvu finansija - Uprava za Trezor) |
||||||||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||||||
|
Republika Srbija
Ministarstvo finansija
ZAHTEV ZA PREUZIMANJE OBAVEZE - DOPUNSKI LIST
Zahtev za preuzimanje obaveze (popunjava direktni korisnik budžeta)
Naziv direktnog |
|
|
|
|
Strana___od___
Redni |
Opis |
Šifra indirektnog korisnika budžeta |
Šifra funkci- |
Šifra ekonomske klasifi- |
Podšifra ekonom- |
Šifra izvora
finan- |
Podšifra
izvora finan- |
Šifra projekta |
Očekivani datum plaćanja (dan, mesec) |
Iznos |
|||||||||||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
UKUPNO: |
|
Obrazac_broj__
Republika Srbija |
|
ZAHTEV ZA PLAĆANJE SA PREUZETOM OBAVEZOM ZA PROJEKAT NIP-a
A. Zahtev za plaćanje sa preuzetom obavezom (popunjava direktni korisnik budžeta)
Naziv direktnog |
|
|
|
UKUPNI IZNOS ZA PLAĆANJE: ______________ |
|
|
___ |
Redni |
Opis |
Broj zahteva za |
Pod |
Šifra |
Šifra ekonom- |
Šifra |
Šifra projekta |
Iznos |
Obaveza
|
||||||||||||||||||||||
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||
2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||
3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||
4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||
5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||
UKUPNO: |
|
|
|
|
|
KOORDINATOR (inicijali): |
_________________ |
Datum: |
_________________ |
|
Republika Srbija
Ministarstvo finansija
ZAHTEV ZA PLAĆANJE SA PREUZETOM OBAVEZOM - DOPUNSKI LIST
Zahtev za plaćanje sa preuzetom obavezom (popunjava direktni korisnik budžeta)
Naziv direktnog |
|
|
|
Strana ___ od ___
Redn |
Opis |
Broj zahteva za preuzimanje |
Pod |
Šifra |
Šifra |
Šifra ekonomske |
Podšifra |
Šifra |
Podšifra |
Šifra projekta |
Iznos |
Obaveza |
||||||||||||||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
UKUPNO: |
|
|
KANCELARIJA ZA NIP |
Datum: |
|
KOORDINATOR (inicijali): |
|
Datum: |
|
Obrazac__broj __ |