PRAVILNIK

O NASTAVNOM PLANU I PROGRAMU OGLEDA ZA OBRAZOVNI PROFIL TEHNIČAR PRIMARNE OBRADE DRVETA

("Sl. glasnik RS - Prosvetni glasnik", br. 8/2007)

Član 1

Ovim pravilnikom utvrđuje se nastavni plan i program ogleda za obrazovni profil tehničar primarne obrade drveta, koji je odštampan uz ovaj pravilnik i čini njegov sastavni deo.

Član 2

Program ogleda iz člana 1. ovog pravilnika ostvaruje se u skladu sa:

1. Pravilnikom o planu i programu obrazovanja i vaspitanja za zajedničke predmete u stručnim i umetničkim školama ("Službeni glasnik SRS - Prosvetni glasnik", broj 6/90 i "Prosvetni glasnik", br. 4/91, 7/93, 17/93, 1/94, 2/94, 2/95, 3/95, 8/95, 5/96, 2/02, 5/03, 10/03, 24/04, 3/05, 6/05, 11/05, 6/06 i 12/06), iz sledećih predmeta:

1) Srpski jezik i književnost;

2) Srpski jezik kao nematernji jezik;

3) Strani jezik;

4) Drugi strani jezik;

5) Fizičko vaspitanje;

6) Građansko vaspitanje.

2. Pravilnikom o nastavnom planu i programu predmeta Verska nastava za srednje škole ("Prosvetni glasnik", br. 6/03, 23/04 i 9/05).

Član 3

Ovaj pravilnik stupa na snagu osmog dana od dana objavljivanja u "Prosvetnom glasniku", a primenjivaće se od školske 2007/2008. godine.

NASTAVNI PLAN I PROGRAM OGLEDA

 

Područje rada: ŠUMARSTVO I OBRADA DRVETA

 

Oblast: OBRADA DRVETA

 

Obrazovni profil: TEHNIČAR PRIMARNE OBRADE DRVETA - ogled

 

Trajanje obrazovanja: četiri godine

Cilj ogleda:

Uvođenje programskih novina:

- razvoj i primena modularnih programa stručnog obrazovanja koji su zasnovani na standardima zanimanja i potrebama tržišta rada za znanjima i veštinama;

- razvoj obrazovnih programa koji zadovoljavaju razvojne potrebe i potrebe za generičkim i životnim veštinama učenika;

- zasnivanja programa obrazovanja, nastave i učenja na precizno definisanim ciljevima i ishodima koji omogućuju individualan pristup učenju i koji uvažavaju razvojne potencijale i mogućnosti učenika;

- uspostavljanje funkcionalne veze između sadržaja obaveznih predmeta i stručnih modula kako bi se podržalo i omogućilo uspešno sticanje stručnih znanja i veština;

- provera stručno teorijskih znanja i radnih kompetencija u okviru stručne mature.

Uvođenje organizacionih novina:

- prilagođavanje organizacije nastave i uslova rada u školi modularnoj programskoj strukturi i uspešnom dosezanju ishoda obrazovanja;

- razvoj modela socijalnog partnerstva putem programskog i organizacionog povezivanja srednjih stručnih škola sa kompanijama, tržištem rada i lokalnom zajednicom;

- realizacija modularnih programa kroz različite organizacione oblike nastave (teorijsku nastavu, vežbe, praktičan rad i nastavu u bloku);

- razvoj kriterijuma i standarda evaluacije i ocenjivanja zasnovanih na projektovanim ishodima obrazovanja;

- unapređenje stručnih i pedagoških kompetencija nastavnika;

- modernizovanje školske infrastrukture i unapređenje uslova za rad i učenje.

Očekivani ishodi ogleda:

- unapređene mogućnosti za zapošljavanje i sticanje kompetencija neophodnih za kvalitetan rad u zanimanju i obavljanje određenih poslova;

- sticanje uslova za nastavak školovanja i osposobljavanje za dalje celoživotno učenje;

- sticanje ključnih (generičkih) kompetencija i životnih veština neophodnih za dalje učenje i profesionalni razvoj;

- efikasnije i podsticajnije metode rada sa učenicima primenjene u svakodnevnoj obrazovnoj praksi;

- ocenjivanje učenika u odnosu na očekivane ishode;

- razvijanje sistema praćenja ostvarenosti nastavnog programa na nivou škole i na nivou Republike;

- provera radnih kompetencija učenika na stručnoj maturi.

Trajanje ogleda

Ogled se sprovodi od 1. septembra 2007. godine kroz najmanje tri generacije upisanih učenika. Odluku o prestanku ogleda doneće, nakon procene rezultata, ministar prosvete.

Način ostvarivanja ogleda

Ogled se ostvaruje na osnovu ovog nastavnog plana i programa u području rada Šumarstvo i obrada drveta. U cilju uspešnog sprovođenje ogleda za nastavnike i direktore srednjih stručnih škola u kojima se ostvaruje program ovog ogleda, organizuje se obuka u oblastima koje su bitne za unapređenje kvaliteta obrazovnog rada.

Program i način polaganja stručne mature propisuje se posebnim podzakonskim aktom.

Uslovi ostvarivanja programa ogleda

Ogled će se ostvarivati u uslovima svakodnevnog obrazovno-vaspitnog rada u školama.

Njegovo ostvarivanje podrazumeva uključenost i saradnju nastavnika i pomoćnih nastavnika u okviru stručnih timova i stručnih organa u školama.

Ministarstvo prosvete i Zavod za unapređivanje obrazovanja i vaspitanja - Centar za stručno i umetničko obrazovanje pružiće savetodavnu podršku direktorima i nastavnicima za ostvarivanje programa, razvoj materijala za rad, praćenje i vrednovanje ogleda.

Praćenje i vrednovanje ogleda

Praćenje i vrednovanje ogleda obavljaće, osim Ministarstva prosvete i Zavoda za unapređivanje obrazovanja i vaspitanja - Centar za stručno i umetničko obrazovanje i prosvetni savetnik, a na osnovu posebnog uputstva za praćenje realizacije oglednih programa koje će biti naknadno publikovano.

Primena ogleda će biti praćena kontinuirano u toku školske godine.

Na kraju školske godine, na osnovu različitih upitnika i izveštaja, biće ispitani ishodi obrazovno-vaspitnog rada, adekvatnost ocenjivanja, mišljenja učenika i nastavnika.

Rezultate ogleda objaviće Ministarstvo prosvete na način koji je dostupan široj stručnoj javnosti.

 

CILJEVI I OČEKIVANI ISHODI STRUČNOG OBRAZOVANJA

Obrazovni profil: TEHNIČAR PRIMARNE OBRADE DRVETA - ogled

CILJEVI STRUČNOG OBRAZOVANJA:

Cilj stručnog obrazovanja za obrazovni profil Tehničar za primarnu obradu drveta je osposobljavanje učenika za organizovanje, praćenje i kontrolu procesa proizvodnje u primarnoj obradi drveta.

S obzirom na neophodnost stalnog prilagođavanja promenljivim zahtevima tržišta rada, potrebu kontinuiranog obrazovanja, stručnog usavršavanja, razvoj karijere, unapređenje zapošljivosti, učenici će biti osposobljavani za:

- primenu teorijskih znanja u praktičnom kontekstu;

- efikasan rad u grupnim situacijama;

- preuzimanje odgovornosti za vlastito kontinuirano učenje i napredovanje u poslu i karijeri;

- blagovremeno reagovanje na promene u radnoj sredini;

- prepoznavanje poslovnih mogućnosti u radnoj sredini i širem socijalnom okruženju;

- primenu sigurnosnih i zdravstvenih mera u procesu rada;

- upotrebu informatičke tehnologije u prikupljanju, organizovanju i korišćenju informacija u radu i svakodnevnom životu.

OČEKIVANI ISHODI STRUČNOG OBRAZOVANJA:

Radne kompetencije

Znanja

Veštine

Stavovi

Po završenom obrazovanju za ovaj profil, učenik će biti u stanju da:

  • organizuje, prati i kontroliše procese u proizvodnji primarnih proizvoda od drveta (rezane građe, furnira i pločastih materijala)
  • organizuje skladištenje i zaštitu sirovine i gotovih proizvoda.
  • navede sirovine za primarnu obradu drveta
  • razlikuje vrste i upotrebu pomoćnih materijala u primarnoj obradi drveta
  • objasni upotrebu PP i HTZ opremu i sredstva u primarnoj obradi drveta
  • objasni princip rada i učinak mašina u primarnoj obradi drveta
  • razlikuje dokumentaciju u proizvodnji primarnih proizvoda od drveta
  • objasni tehnološki proces u proizvodnji rezane građe
  • objasni tehnološki proces u proizvodnji furnira
  • objasni tehnološki proces u proizvodnji pločastih materijala
  • razlikuje standarde u proizvodnji primarnih proizvoda od drveta
  • opiše načine vođenja evidencije gotovih proizvoda.
  • pregleda i klasira sirovinu po vrstama, kvalitetu i dimenzijama
  • trebuje pomoćne materijale u zavisnosti od vrste proizvoda
  • kontroliše primenu PP i HTZ opreme
  • odabira režime rada i rešava zastoje u proizvodnji primarnih proizvoda od drveta
  • popunjava i koristi dokumentaciju u proizvodnji primarnih proizvoda od drveta
  • organizuje, prati i kontroliše proces u proizvodnji rezane građe
  • organizuje, prati i kontroliše proces u proizvodnji furnira
  • organizuje, prati i kontroliše proces u proizvodnji pločastih materijala
  • kontroliše, klasira i obeležava gotove proizvode
  • organizuje pakovanje i skladištenje gotovih proizvoda
  • vodi evidenciju gotovih proizvoda.
  • savesno, odgovorno i uredno obavlja poverene mu poslove
  • se pozitivno odnosi prema primeni sigurnosnih i zdravstvenih mera u proizvodnji
  • efikasno organizuje vreme
  • ispolji pozitivan odnos prema značaju funkcionalne i tehničke ispravnosti sistema za primarnu obradu drveta.

Ove multifunkcionalne veštine i sposobnosti su rezultat:

- fleksibilne i na kvalitet učeničkih postignuća usmerene školske organizacije;

- zajedničkog rada nastavnika i učenika u svim modulima i predmetima;

- primene strategija, metoda i tehnika aktivnog učenja i usvajanja znanja i veština u nastavi.

Nastavni plan i program za ogled - Tehničar primarne obrade drveta

 

I RAZRED

II RAZRED

III RAZRED

IV RAZRED

UKUPNO

nedeljno

godišnje

nedeljno

godišnje

nedeljno

godišnje

nedeljno

godišnje

godišnje

T

V

PN

T

V

PN

B

T

V

PN

T

V

PN

B

T

V

PN

T

V

PN

B

T

V

PN

T

V

PN

B

T

V

PN

B

Σ

A: OBAVEZNI PREDMETI

17

2

0

350

70

0

0

10

0

0

350

0

0

0

10

0

0

350

0

0

0

10

0

0

320

0

0

0

1370

70

0

0

1440

1. Srpski jezik i književnost

3

 

 

105

 

 

 

3

 

 

105

 

 

 

3

 

 

105

 

 

 

3

 

 

96

 

 

 

411

0

0

0

411

1.1._____________ jezik i književnost

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

0

0

0

0

0

2. Srpski jezik kao nematernji jezik

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

0

0

0

0

0

3. Strani jezik I

2

 

 

70

 

 

 

2

 

 

70

 

 

 

2

 

 

70

 

 

 

2

 

 

64

 

 

 

274

0

0

0

274

4. Fizičko vaspitanje

2

 

 

70

 

 

 

2

 

 

70

 

 

 

2

 

 

70

 

 

 

2

 

 

64

 

 

 

274

0

0

0

274

5. Matematika

3

 

 

105

 

 

 

3

 

 

105

 

 

 

3

 

 

105

 

 

 

3

 

 

96

 

 

 

411

0

0

0

411

6. Računarstvo i informatika

 

2

 

 

70

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

0

70

0

0

70

7. Tehnička fizika

2

 

 

70

 

 

 

2

 

 

70

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

140

0

0

0

140

8. Drvo kao sirovina

3

 

 

105

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

105

0

0

0

105

9. Tehničko crtanje

 

2

 

 

70

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

0

70

0

0

70

10. Mašinski elementi i materijali

2

 

 

70

 

 

30

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

70

0

0

30

100

11. Preduzetništvo

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2

 

 

64

 

 

0

64

0

0

64

B: STRUČNI MODULI

3

0

3

105

0

105

30

9

0

7

315

0

245

60

10

0

7

350

0

245

60

13

0

4

416

12

128

60

1186

12

723

210

2131

1. Zaštita na radu

 

 

 

 

 

 

30

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

0

0

0

30

30

2. Skladištenje i zaštita sirovina

3

 

3

105

 

105

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

105

0

105

0

210

3. Pilana sa brentom

 

 

 

 

 

 

 

3

 

3

105

 

105

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

105

0

105

0

210

4. Pilana sa gaterom

 

 

 

 

 

 

 

2

 

2

70

 

70

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

70

0

70

0

140

5. Prirodno sušenje rezane građe

 

 

 

 

 

 

 

1

 

 

35

 

 

30

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

35

0

0

30

65

6. Proizvodnja sečenog furnira

 

 

 

 

 

 

 

3

 

2

105

 

70

30

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

105

0

70

30

205

7. Sekundarna obrada građe

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2

 

2

70

 

70

 

 

 

 

 

 

 

 

70

0

70

0

140

8. Proizvodnja parketa i brodskog poda

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2

 

1

70

 

35

 

 

 

 

 

 

 

 

70

0

35

0

105

9. Proizvodnja ljuštenog furnira

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3

 

2

105

 

70

30

 

 

 

 

 

 

 

105

0

70

30

205

10. Proizvodnja ploča iverica

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3

 

2

105

 

70

30

 

 

 

 

 

 

 

105

0

70

30

205

11. Proizvodnja furnirskih ploča

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3

 

2

96

 

64

12

96

0

64

12

172

12. Proizvodnja panel-ploča

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3

 

2

96

 

64

12

96

0

64

12

172

13. Proizvodnja ploča vlaknatica

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2

 

 

64

 

 

12

64

0

0

12

76

14. Tehničko sušenje i parenje građe

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3

 

 

96

 

 

6

96

0

0

6

102

15. Savremena pilanska tehnologija

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2

 

 

64

12

 

18

64

12

0

18

94

V: IZBORNI PREDMETI

3

0

0

105

0

0

0

3

0

0

105

0

0

0

3

0

0

105

0

0

0

3

0

0

96

0

0

0

411

0

0

0

411

1. Građansko vaspitanje / Verska nastava

1

 

 

35

 

 

 

1

 

 

35

 

 

 

1

 

 

35

 

 

 

1

 

 

32

 

 

 

137

0

0

0

137

2. Izborni predmeti prema programu ogleda

2

 

 

70

 

 

 

2

 

 

70

 

 

 

2

 

 

70

 

 

 

2

 

 

64

 

 

 

274

0

0

0

274

Ukupno A+B+V:

23

2

3

560

70

105

30

22

0

7

770

0

245

60

23

0

7

805

0

245

60

26

0

4

832

12

128

60

2967

82

723

210

3982

 

Σ

3982

Fond časova izbornih predmeta po razredima

IZBORNI PREDMETI

I

II

III

IV

Izborni predmet predviđen Zakonom

1. Građansko vaspitanje / Verska nastava

35

35

35

32

Izborni predmeti predviđeni Programom ogleda

 

 

 

 

1. Drugi strani jezik

70

70

70

64

2. Istorija - izabrane teme

70

70

 

 

3. Hemija

70

70

 

 

4. Ekologija

 

 

70

64

5. Geografija

 

70

70

 

6. Računarstvo i informatika 2

 

70

70

64

Izborna nastava sastoji se svake školske godine iz 3 (tri) časa i to:

- obavezni izborni predmet predviđen Zakonom - Građansko vaspitanje ili Verska nastava, 1 čas nedeljno tokom školske godine;

- jedan izborni predmet predviđen Programom ogleda, pri čemu su svi ponuđeni predmeti sa fondom 2 časa nedeljno.

Učenici mogu da se opredele za strani jezik kao izborni predmet samo u prvom razredu i mogu ga slušati u kontinuitetu do kraja školovanja ili kraće. To znači da ukoliko odustanu u nekom razredu ne mogu ga ponovo birati u narednim.

Lista izbornih predmeta nije konačna i može se dopuniti na predlog škole koja sprovodi ogled, programom koji je prethodno odobrilo Ministarstvo prosvete. Ostvaruje se iz onih predmeta za koji se izjasni najmanje 30% učenika oglednog odeljenja.

Ukoliko je isti nastavni predmet ponuđen kao izborni u različitim razredima u toku školovanja, učenik može da bira ponuđeni predmet samo jedanput.

Ocena izbornih predmeta predviđenih Programom ogleda je numerička i ulazi u prosek ocena na kraju godine.

Ostvarivanje programa ogleda

Predviđen broj učenika u odeljenju je 24.

Nastava iz sledećih predmeta odvija se po grupama kroz vežbe (V), praktičnu nastavu (PN) i nastavu u bloku (B):

razred

predmet / modul

godišnji fond časova

broj učenika u grupi

V

PN

B

I

Računarstvo i informatika

70

 

 

12

Tehničko crtanje

70

 

 

12

Mašinski elementi i materijali

 

 

30

12

Zaštita na radu

 

 

30

12

Skladištenje i zaštita sirovina

 

105

 

12

II

Pilana sa brentom

 

105

 

12

Pilana sa gaterom

 

70

 

12

Prirodno sušenje

 

 

30

12

Proizvodnja sečenog furnira

 

70

30

12

III

Sekundarna obrada građe

 

70

 

12

Proizvodnja parketa i brodskog poda

 

35

 

12

Proizvodnja ljuštenog furnira

 

70

30

12

Proizvodnja ploča iverica

 

70

30

12

IV

Proizvodnja furnirskih ploča

 

64

12

12

Proizvodnja panel - ploča

 

64

12

12

Proizvodnja ploča vlaknatica

 

 

12

12

Tehničko sušenje i parenje građe

 

 

6

12

Savremena pilanska tehnologija

12

 

18

12

Preduzetništvo

64

 

 

12

Ostali obavezni oblici obrazovno-vaspitnog rada tokom školske godine

 

I RAZRED
časova

II RAZRED
časova

III RAZRED
časova

IV RAZRED
časova

UKUPNO
časova

Čas odeljenskog starešine

do 70

do 70

do 70

do 64

do 274

Dodatni rad *

do 30

do 30

do 30

do 30

do 120

Dopunski rad *

do 30

do 30

do 30

do 30

do 120

Pripremni rad *

do 30

do 30

do 30

do 30

do 120

*Ako se ukaže potreba za ovim oblicima rada.

Fakultativni oblici obrazovno-vaspitnog rada tokom školske godine po razredima

 

I

II

III

IV

Ekskurzija

1-2
dana

2-3
dana

3-4
dana

do 5
dana

Jezik drugog naroda ili nacionalne manjine sa elementima nacionalne kulture

2 časa nedeljno

Drugi predmeti *

1 - 2 časa nedeljno

Stvaralačke i slobodne aktivnosti učenika (hor, sekcije i drugo)

30 - 60 časova godišnje

Društvene aktivnosti - učenički parlament, učeničke zadruge

15 - 30 časova godišnje

Kulturna i javna delatnost škole

2 radna dana

* Osim navedenih predmeta škola može da organizuje, u skladu sa opredeljenjima učenika, fakultativnu nastavu iz predmeta koji su utvrđeni nastavnim planom drugih obrazovnih profila istog ili drugog područja rada, kao i u nastavnim planovima gimnazije, ili po programima koji su prethodno doneti.

Ostvarivanje školskog programa po nedeljama

razred

razredno-časovna
nastava

mentorski rad
(nastava u bloku)

obavezne vannastavne
aktivnosti

ostalo
(maturski ispit)

ukupno radnih
nedelja

I

35

2

2

 

39

II

35

2

2

 

39

III

35

3

2

 

39

IV

32

 

2

3

39

 

NAČIN OSTVARIVANJA PROGRAMA OGLEDA (UPUTSTVO)

Nastavni plan i program za obrazovni profil Tehničar primarne obrade drveta ostvaruje se u školama koje imaju školski prostor, opremu i nastavna sredstva propisane:

- Pravilnikom o bližim uslovima u pogledu prostora, opreme i nastavnih sredstava za ostvarivanje plana i programa zajedničkih predmeta u stručnim školama za obrazovne profile III i IV stepena stručne spreme ("Prosvetni glasnik", broj 7/91);

- Pravilnikom o bližim uslovima u pogledu prostora, opreme i nastavnih sredstava za ostvarivanje planova i programa obrazovanja i vaspitanja za stručne predmete za obrazovne profile III i IV stepena stručne spreme u stručnim školama područja rada - Šumarstvo i obrada drveta ("Prosvetni glasnik", broj 8/91).

Nastavnici sami pripremaju potrebna nastavna sredstva (dijapozitive, grafofolije, šeme i Power Point prezentacije) u skladu sa ovim nastavnim programom, koristeći:

- publikovana multimedijalna nastavna sredstva (štampana literatura, različite publikacije, zbirke dijapozitiva, odgovarajuće video kasete i elektronske publikacije);

- odgovarajuće softverske pakete;

- Internet.

Nastava se realizuje uz korišćenje dostupnih nastavnih sredstava (računara i projektora, dijaprojektora, grafoskopa, televizora i video rekordera i sl).

 

Gantogram stručnih modula po razredima za ogled - Tehničar primarne obrade drveta

 

Moduli / Radne nedelje

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

15

16

17

18

19

20

21

22

23

24

25

26

27

28

29

30

31

32

33

34

35

36

37

T

V

PN

B

Σ

Prvi

1. Zaštita na radu

T

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

0

0

0

30

30

V

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

PN

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

B

15

15

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2. Skladištenje i zaštita sirovina

T

 

 

3

3

3

3

3

3

3

3

3

3

3

3

3

3

3

3

3

3

3

3

3

3

3

3

3

3

3

3

3

3

3

3

3

3

3

105

0

105

0

210

V

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

PN

 

 

3

3

3

3

3

3

3

3

3

3

3

3

3

3

3

3

3

3

3

3

3

3

3

3

3

3

3

3

3

3

3

3

3

3

3

B

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Σ

15

15

6

6

6

6

6

6

6

6

6

6

6

6

6

6

6

6

6

6

6

6

6

6

6

6

6

6

6

6

6

6

6

6

6

6

6

105

0

105

30

240

 

 

Moduli / Radne nedelje

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

15

16

17

18

19

20

21

22

23

24

25

26

27

28

29

30

31

32

33

34

35

36

37

T

V

PN

B

Σ

Drugi

3. Pilana sa brentom

T

3

3

3

3

3

3

3

3

3

3

3

3

3

3

3

3

3

3

3

3

3

3

3

3

3

3

3

3

3

3

3

3

3

3

3

 

 

105

0

105

0

210

V

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

PN

3

3

3

3

3

3

3

3

3

3

3

3

3

3

3

3

3

3

3

3

3

3

3

3

3

3

3

3

3

3

3

3

3

3

3

 

 

B

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4. Pilana sa gaterom

T

2

2

2

2

2

2

2

2

2

2

2

2

2

2

2

2

2

2

2

2

2

2

2

2

2

2

2

2

2

2

2

2

2

2

2

 

 

70

0

70

0

140

V

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

PN

2

2

2

2

2

2

2

2

2

2

2

2

2

2

2

2

2

2

2

2

2

2

2

2

2

2

2

2

2

2

2

2

2

2

2

 

 

B

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5. Prirodno sušenje rezane građe

T

1

1

1

1

1

1

1

1

1

1

1

1

1

1

1

1

1

1

1

1

1

1

1

1

1

1

1

1

1

1

1

1

1

1

1

 

 

35

0

0

30

65

V

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

PN

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

B

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

30

6. Proizvodnja sečenog furnira

T

3

3

3

3

3

3

3

3

3

3

3

3

3

3

3

3

3

3

3

3

3

3

3

3

3

3

3

3

3

3

3

3

3

3

3

 

 

105

0

70

30

205

V

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

PN

2

2

2

2

2

2

2

2

2

2

2

2

2

2

2

2

2

2

2

2

2

2

2

2

2

2

2

2

2

2

2

2

2

2

2

 

 

B

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

30

 

 

Σ

16

16

16

16

16

16

16

16

16

16

16

16

16

16

16

16

16

16

16

16

16

16

16

16

16

16

16

16

16

16

16

16

16

16

16

30

30

315

0

245

60

620

 

 

Moduli / Radne nedelje

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

15

16

17

18

19

20

21

22

23

24

25

26

27

28

29

30

31

32

33

34

35

36

37

T

V

PN

B

Σ

Treći

7. Sekundarna obrada građe

T

2

2

2

2

2

2

2

2

2

2

2

2

2

2

2

2

2

2

2

2

2

2

2

2

2

2

2

2

2

2

2

2

2

2

2

 

 

70

0

70

0

140

V

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

PN

2

2

2

2

2

2

2

2

2

2

2

2

2

2

2

2

2

2

2

2

2

2

2

2

2

2

2

2

2

2

2

2

2

2

2

 

 

B

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

8. Proizvodnja parketa i brodskog poda

T

2

2

2

2

2

2

2

2

2

2

2

2

2

2

2

2

2

2

2

2

2

2

2

2

2

2

2

2

2

2

2

2

2

2

2

 

 

70

0

35

0

105

V

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

PN

1

1

1

1

1

1

1

1

1

1

1

1

1

1

1

1

1

1

1

1

1

1

1

1

1

1

1

1

1

1

1

1

1

1

1

 

 

B

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

9. Proizvodnja ljuštenog furnira

T

3

3

3

3

3

3

3

3

3

3

3

3

3

3

3

3

3

3

3

3

3

3

3

3

3

3

3

3

3

3

3

3

3

3

3

 

 

105

0

70

30

205

V

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

PN

2

2

2

2

2

2

2

2

2

2

2

2

2

2

2

2

2

2

2

2

2

2

2

2

2

2

2

2

2

2

2

2

2

2

2

 

 

B

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

30

 

10. Proizvodnja ploča iverica

T

3

3

3

3

3

3

3

3

3

3

3

3

3

3

3

3

3

3

3

3

3

3

3

3

3

3

3

3

3

3

3

3

3

3

3

 

 

105

0

70

30

205

V

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

PN

2

2

2

2

2

2

2

2

2

2

2

2

2

2

2

2

2

2

2

2

2

2

2

2

2

2

2

2

2

2

2

2

2

2

2

 

 

B

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

30

 

Σ

17

17

17

17

17

17

17

17

17

17

17

17

17

17

17

17

17

17

17

17

17

17

17

17

17

17

17

17

17

17

17

17

17

17

17

30

30

350

0

245

60

655

 

 

Moduli / Radne nedelje

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

15

16

17

18

19

20

21

22

23

24

25

26

27

28

29

30

31

32

33

34

35

36

37

T

V

PN

B

Σ

Četvrti

11. Proizvodnja furnirskih ploča

T

3

3

3

3

3

3

3

3

3

3

3

3

3

3

3

3

3

3

3

3

3

3

3

3

3

3

3

3

3

3

3

3

 

 

 

 

 

96

0

64

12

172

V

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

PN

2

2

2

2

2

2

2

2

2

2

2

2

2

2

2

2

2

2

2

2

2

2

2

2

2

2

2

2

2

2

2

2

 

 

 

 

 

B

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

12

 

 

 

 

12. Proizvodnja panel-ploča

T

3

3

3

3

3

3

3

3

3

3

3

3

3

3

3

3

3

3

3

3

3

3

3

3

3

3

3

3

3

3

3

3

 

 

 

 

 

96

0

64

12

172

V

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

PN

2

2

2

2

2

2

2

2

2

2

2

2

2

2

2

2

2

2

2

2

2

2

2

2

2

2

2

2

2

2

2

2

 

 

 

 

 

B

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

12

 

 

 

 

13. Proizvodnja ploča vlaknatica

T

2

2

2

2

2

2

2

2

2

2

2

2

2

2

2

2

2

2

2

2

2

2

2

2

2

2

2

2

2

2

2

2

 

 

 

 

 

64

0

0

12

76

V

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

PN

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

B

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

12

 

 

 

14. Tehničko sušenje i parenje građe

T

3

3

3

3

3

3

3

3

3

3

3

3

3

3

3

3

3

3

3

3

3

3

3

3

3

3

3

3

3

3

3

3

 

 

 

 

 

96

0

0

6

102

V

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

PN

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

B

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

6

 

 

 

 

15. Savremena pilanska tehnologija

T

2

2

2

2

2

2

2

2

2

2

2

2

2

2

2

2

2

2

2

2

2

2

2

2

2

2

2

2

2

2

2

2

 

 

 

 

 

64

12

0

18

94

V

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1

1

1

1

1

1

1

1

1

1

1

1

 

 

 

 

 

PN

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

B

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

18

 

 

 

 

Σ

17

17

17

17

17

17

17

17

17

17

17

17

17

17

17

17

17

17

17

17

18

18

18

18

18

18

18

18

18

18

18

18

30

30

0

0

0

416

12

128

60

616

 

Σ=

1186

12

723

210

2131

Sledeći