UPUTSTVOO BLIŽEM UREĐIVANJU NAČINA VOĐENJA CENTRALNE KADROVSKE EVIDENCIJE("Sl. list AP Vojvodine", br. 15/2007) |
1. Ovim uputstvom bliže se uređuje način vođenja centralne kadrovske evidencije (u daljem tekstu: centralna evidencija), obim i vrsta podataka koje sadrži, kao i način obezbeđivanja podataka za centralnu evidenciju.
2. Služba za upravljanje ljudskim resursima (u daljem tekstu: Služba) vodi centralnu evidenciju, u skladu sa zakonom i podzakonskim aktima iz ove oblasti i na način propisan ovim uputstvom.
3. Centralna evidencija obuhvata podatke o izabranim i imenovanim licima, pokrajinskim službenicima i nameštenicima (u daljem tekstu: zaposleni) u pokrajinskim organima uprave i drugim organizacionim oblicima, koje preko svojih organa osniva Autonomna Pokrajina Vojvodina (u daljem tekstu: organi).
Podaci iz stava 1. ove tačke se čuvaju trajno.
4. Centralna evidencija obuhvata sve lične dosijee zaposlenih i vodi se kao jedinstvena elektronska baza podataka, zasnovana na primeni savremenih informaciono-komunikacionih tehnologija.
5. Centralna evidencija se vodi kao jedinstvena elektronska baza podataka, tako što se u nju unose podaci iz evidencionog kartona koji je sastavni deo ličnog dosijea, kao i digitalizovani prepisi isprava sadržanih u ličnom dosijeu.
Podaci iz stava 1. ove tačke, prikupljaju se u organu.
6. Rukovodilac organa odrediće zaposlenog (u daljem tekstu: ovlašćeno lice) koji je dužan da popuni evidencioni karton za sve zaposlene u organu.
Obrazac evidencionog kartona sastavni je deo ovog uputstva.
7. Ovlašćeno lice nakon popunjavanja evidencionog kartona, podatke iz njega unosi u jedinstvenu elektronsku bazu podataka i Službi dostavlja pisani primerak popunjenog evidencionog kartona, u roku od tri dana od dana stupanja na dužnost odnosno zasnivanja radnog odnosa novozaposlenog.
8. Ovlašćeno lice dužno je da nakon svake promene podataka iz evidencionog kartona, redovno ažurira podatke u elektronskoj bazi podataka i Službi dostavi pisani izveštaj o promeni, u roku od tri dana od dana kada je promena uneta.
9. Ovlašćeno lice prikuplja podatke za evidencioni karton, na osnovu izjave zaposlenog čiji se podaci unose, javnih i drugih isprava datih na uvid i uz davanje svih potrebnih objašnjenja zaposlenom.
Zaposleni je odgovoran za tačnost podataka unetih u evidencioni karton na osnovu njegove izjave. Ovlašćeno lice je odgovorno za tačnost podataka unetih u evidencioni karton na osnovu uvida u javne i druge isprave. Tačnost podataka iz stava 2. i 3. ove tačke potvrđuje se potpisom zaposlenog i ovlašćenog lica na evidencionom kartonu.
10. Zaposleni je dužan da svaku promenu podataka iz evidencionog kartona prijavi ovlašćenom licu u roku od osam dana od dana nastanka promene.
11. Ako zaposleni da netačne podatke ili ne prijavi ovlašćenom licu svaku promenu podataka u roku utvrđenom tačkom 11. odgovaraće u skladu sa propisima iz ove oblasti.
12. Podaci o zaposlenom koji se odnose na nacionalnu pripadnost i veroispovest službena su tajna i dostupni su samo uz pisani pristanak zaposlenog.
Zbirni statistički podaci iz centralne evidencije su javni.
Pristup podacima iz centralne evidencije ima rukovodilac organa za svoj organ i ovlašćeno lice iz tog organa.
13. Podatke iz centralne evidencije Služba koristi i za potrebe vođenja evidencije internog tržišta rada.
14. Služba je dužna da na zahtev organa sačinjava izveštaje o zbirnim statističkim podacima iz centralne evidencije.
15. Organ odnosno ovlašćeno lice u organu dužno je da Službi dostavi popunjeni pisani primerak evidencionog kartona za zaposlene u organu u roku od 30 dana od dana stupanja na snagu ovog uputstva.
16. Danom stupanja na snagu ovog Uputstva prestaje da važi Uputstvo o načinu vođenja evidencije postavljenih. imenovanih i zaposlenih lica u pokrajinskim organima uprave, organizacijama i službama ("Službeni list APV", broj 10/2002).
17. Ovo Uputstvo stupa na snagu osmog dana od dana objavljivanja u "Službenom listu AP Vojvodine".
I Opšti podaci
1. Ime i prezime |
|
||||||||||||||||||
2. Naziv organa |
|
||||||||||||||||||
3. Broj kancelarije |
|
||||||||||||||||||
4. Broj telefona u kancelariji |
|
||||||||||||||||||
5. JMBG |
|
||||||||||||||||||
6. Broj lične karte1 |
|
||||||||||||||||||
7. Mesto izdavanja lične karte |
|
||||||||||||||||||
8. Pol (zaokružiti) |
| ||||||||||||||||||
9. Dan, mesec i godina rođenja |
|
||||||||||||||||||
10. Mesto rođenja |
|
||||||||||||||||||
11. Opština/Pokrajina/Republika rođenja |
|
||||||||||||||||||
12. Državljanstvo |
|
||||||||||||||||||
13.
Nacionalna pripadnost |
|
||||||||||||||||||
14.
Veroispovest |
|
||||||||||||||||||
15. Maternji jezik |
|
||||||||||||||||||
16. Mesto prebivališta |
|
||||||||||||||||||
17. Adresa stana (ulica i broj) |
|
||||||||||||||||||
18. Poštanski broj mesta prebivališta |
|
||||||||||||||||||
19. Broj telefona u stanu |
|
||||||||||||||||||
20. Broj mobilnog telefona |
|
||||||||||||||||||
21. Krsna slava2 |
|
||||||||||||||||||
22. Deca |
Ime i prezime 1. ___________________ 2. ___________________ 3. ___________________
|
Datum rođenja _______________ _______________ _______________
|
II Kvalifikacije
23. Stepen stručne spreme |
|
|||||
24. Zvanje |
|
|||||
25. Naučno zvanje (zaokružiti) |
|
|||||
26. Naziv najviše završene škole |
|
|||||
27. Stručni naziv/zvanje (zaokružiti) |
A. bečler (bachelor)
- I stepen akademskih studija; |
|||||
28. Akademski naziv/zvanje (zaokružiti) |
A. Diplomirani ______________________ - II stepen diplomskih akademskih studija-master (master). |
|||||
29. Naučni naziv/zvanja (zaokružiti) |
A. Doktor nauka
(PH.D) - doktorske, akademske studije III stepena |
|||||
30.a Podaci o obukama, seminarima, kursevima i ostalim oblicima stručnog usavršavanja u svojstvu predavača3
|
Naziv 1. ____________________ 2. ____________________ 3. ____________________
|
Mesto ___________ ___________ ___________
|
Datum ___________ ___________ ___________
|
|||
30.b Podaci o obukama, seminarima, kursevima i ostalim oblicima stručnog usavršavanja u svojstvu učesnika4
|
Naziv 1. ____________________ 2. ____________________ 3. ____________________
|
Mesto ___________ ___________ ___________
|
Datum ___________ ___________ ___________
|
|||
31. Položen stručni ispit zaposlenih u državnim organima5 (zaokružiti) |
|
|||||
32. Položen pravosudni ispit6 (zaokružiti) |
|
|||||
33. Položen strukovni ispit7 |
|
Naziv položenog strukovnog ispita
|
||||
34. Poseduje licencu8 |
|
Naziv licence
|
||||
35. Znanje stranog jezika9 |
|
Jezik i stečen nivo 1. __________________ 2. __________________ 3. __________________
|
Datum ___________ ___________ ___________
|
|||
36. Znanje jezika nacionalne manjine10 |
|
Jezik i stečen nivo 1. ___________________ 2. ___________________ 3. ___________________
|
Datum ___________ ___________ ___________
|
III Podaci o radnom mestu
37. Razvrstavanje radnih mesta (zaokružiti/upisati) |
|
||||||||||||
38. Naziv radnog mesta po sistematizaciji |
|||||||||||||
39. Uslovi za to radno mesto propisani sistematizacijom |
|||||||||||||
40. Osnovni koeficijent za platu |
|||||||||||||
41. Uvećanje koeficijenta |
|||||||||||||
42. Osnov za uvećanje koeficijenta 11 |
|||||||||||||
43. Ukupan koeficijent za platu |
IV Kretanje i promene vezane za radni odnos
44. Broj
radne knjižice |
||||
45. Ukupan radni staž |
||||
46. Ukupan radni staž na
početku tekuće godine |
||||
47. Datum zasnivanja radnog odnosa u organu |
||||
48. Datum izbora, imenovanja odn. postavljenja |
||||
49. Datum prestanka mandata na osnovu izbora, imenovanja odn. postavljenja |
||||
50. Datum razrešenja pre isteka mandata |
||||
51. Broj mandata |
||||
52. Neprekidan radni staž
u organu |
||||
53. Način zasnivanja
radnog odnosa |
| |||
54. Kretanje i promene vezane za radni odnos (popunjava služba za upravljanje ljudskim resursima) |
RADNO MESTO 1. ___________________ 2. ___________________ 3. ___________________ |
VREMENSKI PERIOD PROVEDEN NA RADNOM MESTU Od ________ do ________ Od ________ do ________ Od ________ do ________ |
||
55. Vrsta radnog odnosa |
|
|||
56. Vrsta radnog vremena |
|
|||
57. Rad van radnog odnosa |
|
|||
58. Promene u statusu zaposlenog |
|
|||
59. Podaci o godišnjem ocenjivanju12 |
GODINA _______________ OCENA
__________________ | |||
60. Datum prestanka radnog odnosa |
||||
61. Razlog prestanka radnog odnosa |
||||
62. Disciplinski postupak vođen protiv zaposlenog13 |
||||
63. Članstvo u radnom telu Skupštine APV i Izvršnog veća APV |
| |||
64. Naziv radnog tela |
||||
65. Vrsta radnog tela |
|
|||
66. Svojstvo lica u radnom telu |
||||
67. Članstvo u organima upravljanja |
||||
68. Članstvo u sindikatu |
|
Naziv sindikata i vrsta članstva |
1Prilog:
kopija 1. i 2. strane lične karte
2 zbog
slobodnih dana
3 Prilog:
potvrda o učešću (sertifikat, uverenje i sl)
4 Prilog:
potvrda o učešću (sertifikat, uverenje i sl)
5 Prilog:
uverenje o položenom stručnom ispitu
6 Prilog:
uverenje o položenom pravosudnom ispitu
7 Prilog:
uverenje o položenom strukovnom ispitu
8 Prilog:
potvrda o licenci
9 Prilog: sertifikat o stečenom
znanju jezika
10 Prilog: sertifikat o stečenom
znanju jezika
11 Po osnovu rukovođenja/za pripremu
i izvršenje budžeta ili finansijskog plana, vođenje poslovnih
knjiga i sastavljanje računovodstvenih izveštaja i zaposlenom
na poslovima interne kontrole/za referenta za administrativne
poslove predsednika Skupštine Autonomne Pokrajine Vojvodine
i poslovima tehničkog sekretara u kabinetu predsednika Izvršnog
veća AP Vojvodine/na inspekcijskim poslovima/znanje stranog
jezika ili jezika nacionalne manjine i dr.
12 Prilog: rešenje
o godišnjoj oceni
13 Navesti razloge, vreme, datum
i ishod vođenja disciplinskog postupka