UPUTSTVO

O BLIŽEM UREĐIVANJU NAČINA VOĐENJA CENTRALNE KADROVSKE EVIDENCIJE

("Sl. list AP Vojvodine", br. 15/2007)

1. Ovim uputstvom bliže se uređuje način vođenja centralne kadrovske evidencije (u daljem tekstu: centralna evidencija), obim i vrsta podataka koje sadrži, kao i način obezbeđivanja podataka za centralnu evidenciju.

2. Služba za upravljanje ljudskim resursima (u daljem tekstu: Služba) vodi centralnu evidenciju, u skladu sa zakonom i podzakonskim aktima iz ove oblasti i na način propisan ovim uputstvom.

3. Centralna evidencija obuhvata podatke o izabranim i imenovanim licima, pokrajinskim službenicima i nameštenicima (u daljem tekstu: zaposleni) u pokrajinskim organima uprave i drugim organizacionim oblicima, koje preko svojih organa osniva Autonomna Pokrajina Vojvodina (u daljem tekstu: organi).

Podaci iz stava 1. ove tačke se čuvaju trajno.

4. Centralna evidencija obuhvata sve lične dosijee zaposlenih i vodi se kao jedinstvena elektronska baza podataka, zasnovana na primeni savremenih informaciono-komunikacionih tehnologija.

5. Centralna evidencija se vodi kao jedinstvena elektronska baza podataka, tako što se u nju unose podaci iz evidencionog kartona koji je sastavni deo ličnog dosijea, kao i digitalizovani prepisi isprava sadržanih u ličnom dosijeu.

Podaci iz stava 1. ove tačke, prikupljaju se u organu.

6. Rukovodilac organa odrediće zaposlenog (u daljem tekstu: ovlašćeno lice) koji je dužan da popuni evidencioni karton za sve zaposlene u organu.

Obrazac evidencionog kartona sastavni je deo ovog uputstva.

7. Ovlašćeno lice nakon popunjavanja evidencionog kartona, podatke iz njega unosi u jedinstvenu elektronsku bazu podataka i Službi dostavlja pisani primerak popunjenog evidencionog kartona, u roku od tri dana od dana stupanja na dužnost odnosno zasnivanja radnog odnosa novozaposlenog.

8. Ovlašćeno lice dužno je da nakon svake promene podataka iz evidencionog kartona, redovno ažurira podatke u elektronskoj bazi podataka i Službi dostavi pisani izveštaj o promeni, u roku od tri dana od dana kada je promena uneta.

9. Ovlašćeno lice prikuplja podatke za evidencioni karton, na osnovu izjave zaposlenog čiji se podaci unose, javnih i drugih isprava datih na uvid i uz davanje svih potrebnih objašnjenja zaposlenom.

Zaposleni je odgovoran za tačnost podataka unetih u evidencioni karton na osnovu njegove izjave. Ovlašćeno lice je odgovorno za tačnost podataka unetih u evidencioni karton na osnovu uvida u javne i druge isprave. Tačnost podataka iz stava 2. i 3. ove tačke potvrđuje se potpisom zaposlenog i ovlašćenog lica na evidencionom kartonu.

10. Zaposleni je dužan da svaku promenu podataka iz evidencionog kartona prijavi ovlašćenom licu u roku od osam dana od dana nastanka promene.

11. Ako zaposleni da netačne podatke ili ne prijavi ovlašćenom licu svaku promenu podataka u roku utvrđenom tačkom 11. odgovaraće u skladu sa propisima iz ove oblasti.

12. Podaci o zaposlenom koji se odnose na nacionalnu pripadnost i veroispovest službena su tajna i dostupni su samo uz pisani pristanak zaposlenog.

Zbirni statistički podaci iz centralne evidencije su javni.

Pristup podacima iz centralne evidencije ima rukovodilac organa za svoj organ i ovlašćeno lice iz tog organa.

13. Podatke iz centralne evidencije Služba koristi i za potrebe vođenja evidencije internog tržišta rada.

14. Služba je dužna da na zahtev organa sačinjava izveštaje o zbirnim statističkim podacima iz centralne evidencije.

15. Organ odnosno ovlašćeno lice u organu dužno je da Službi dostavi popunjeni pisani primerak evidencionog kartona za zaposlene u organu u roku od 30 dana od dana stupanja na snagu ovog uputstva.

16. Danom stupanja na snagu ovog Uputstva prestaje da važi Uputstvo o načinu vođenja evidencije postavljenih. imenovanih i zaposlenih lica u pokrajinskim organima uprave, organizacijama i službama ("Službeni list APV", broj 10/2002).

17. Ovo Uputstvo stupa na snagu osmog dana od dana objavljivanja u "Službenom listu AP Vojvodine".

Evidencioni karton zaposlenih

I Opšti podaci

1. Ime i prezime

 

2. Naziv organa

 

3. Broj kancelarije

 

4. Broj telefona u kancelariji

 

5. JMBG

 

6. Broj lične karte1

 

7. Mesto izdavanja lične karte

 

8. Pol (zaokružiti)

MUŠKI

ŽENSKI

9. Dan, mesec i godina rođenja

 

10. Mesto rođenja

 

11. Opština/Pokrajina/Republika rođenja

 

12. Državljanstvo

 

13. Nacionalna pripadnost
     
(nije obavezno izjašnjavanje)

 

14. Veroispovest
      (nije obavezno izjašnjavanje)

 

15. Maternji jezik

 

16. Mesto prebivališta

 

17. Adresa stana (ulica i broj)

 

18. Poštanski broj mesta prebivališta

 

19. Broj telefona u stanu

 

20. Broj mobilnog telefona

 

21. Krsna slava2

 

22. Deca

Ime i prezime

        1. ___________________

        2. ___________________

        3. ___________________

 

 

Datum rođenja

_______________

_______________

_______________

 

 

II Kvalifikacije

23. Stepen stručne spreme

 

24. Zvanje
      (npr. dipl. pravnik, medicinski tehničar, tehničar visokogradnje,
      konobar-ugostitelj...)

 

25. Naučno zvanje (zaokružiti)

MAGISTAR

DOKTOR

26. Naziv najviše završene škole

 

27. Stručni naziv/zvanje (zaokružiti)

  A. bečler (bachelor) - I stepen akademskih studija;
B. bečlr apl (bachelor appl) - I stepen strukovnih studija;
V. specijalista - II stepen akademskih studija;
G. specijalista - II stepen strukovnih studija.

28. Akademski naziv/zvanje (zaokružiti)

  A. Diplomirani ______________________ - II stepen diplomskih akademskih studija-master (master).

29. Naučni naziv/zvanja (zaokružiti)

  A. Doktor nauka (PH.D) - doktorske, akademske studije III stepena
B. Doktor umetnosti - doktorske, akademske studije III stepena.

30.a Podaci o obukama, seminarima, kursevima i ostalim oblicima stručnog usavršavanja u svojstvu predavača3

 

Naziv

      1. ____________________

      2. ____________________

      3. ____________________

 

Mesto

___________

___________

___________

 

Datum

___________

___________

___________

 

30.b Podaci o obukama, seminarima, kursevima i ostalim oblicima stručnog usavršavanja u svojstvu učesnika4

 

Naziv

      1. ____________________

      2. ____________________

      3. ____________________

 

 

 

Mesto

___________

___________

___________

 

 

 

Datum

___________

___________

___________

 

 

 

31. Položen stručni ispit zaposlenih u državnim organima5 (zaokružiti)

DA

NE

32. Položen pravosudni ispit6 (zaokružiti)

DA

NE

33. Položen strukovni ispit7
       
(npr. lekari)

DA

NE

Naziv položenog strukovnog ispita

 

34. Poseduje licencu8
      (npr. inženjerske, advokatske, lekarske komore)

DA

NE

Naziv licence

 

35. Znanje stranog jezika9

DA

NE

Jezik i stečen nivo

      1. __________________

      2. __________________

      3. __________________

 

 

 

Datum

___________

___________

___________

 

 

 

36. Znanje jezika nacionalne manjine10

DA

NE

Jezik i stečen nivo

      1. ___________________

      2. ___________________

      3. ___________________

 

 

 

Datum

___________

___________

___________

 

 

 

III Podaci o radnom mestu

37. Razvrstavanje radnih mesta (zaokružiti/upisati)

   

A.

izabrano

B.

imenovano

V.

pokrajinski službenik na rukovodećem radnom mestu
grupa _________________

G.

pokrajinski službenik na izvršilačkom radnom mestu
zvanje _________________

D.

radno mesto nameštenika
vrsta __________________

38. Naziv radnog mesta po sistematizaciji

 

39. Uslovi za to radno mesto propisani sistematizacijom

 

40. Osnovni koeficijent za platu

 

41. Uvećanje koeficijenta

 

42. Osnov za uvećanje koeficijenta 11

 

43. Ukupan koeficijent za platu

 

IV Kretanje i promene vezane za radni odnos

44. Broj radne knjižice
     (popunjava služba za upravljanje ljudskim resursima)

 

45. Ukupan radni staž

 

46. Ukupan radni staž na početku tekuće godine
      (popunjava služba za upravljanje ljudskim resursima)

 

47. Datum zasnivanja radnog odnosa u organu

 

48. Datum izbora, imenovanja odn. postavljenja

 

49. Datum prestanka mandata na osnovu izbora, imenovanja odn. postavljenja

 

50. Datum razrešenja pre isteka mandata

 

51. Broj mandata

 

52. Neprekidan radni staž u organu
     
(zbog jubilarne nagrade i dr.)

 

53. Način zasnivanja radnog odnosa
      (zaokružiti ili dopisati)

PRELAZAK

INTERNI OGLAS

PREMEŠTAJ

SPORAZUM O PREUZIMANJU

KONKURS

_______________________

54. Kretanje i promene vezane za radni odnos (popunjava služba za upravljanje ljudskim resursima)

RADNO MESTO

    1. ___________________

    2. ___________________

    3. ___________________

VREMENSKI PERIOD PROVEDEN NA RADNOM MESTU

    Od ________ do ________

    Od ________ do ________

    Od ________ do ________

55. Vrsta radnog odnosa

NEODREĐENO

PRIPRAVNIK

ODREĐENO

VOLONTER

56. Vrsta radnog vremena

PUNO RADNO VREME

NEPUNO RADNO VREME

57. Rad van radnog odnosa
     
(npr. ugovor o privremenim i povremenim poslovima, ugovor o dopunskom radu...)

 

58. Promene u statusu zaposlenog

RASPOREĐEN

NERASPOREĐEN

59. Podaci o godišnjem ocenjivanju12

GODINA _______________ OCENA __________________
GODINA _______________ OCENA __________________
GODINA _______________ OCENA __________________
GODINA _______________ OCENA __________________
GODINA _______________ OCENA __________________
GODINA _______________ OCENA __________________

60. Datum prestanka radnog odnosa

 

61. Razlog prestanka radnog odnosa

 

62. Disciplinski postupak vođen protiv zaposlenog13

 

63. Članstvo u radnom telu Skupštine APV i Izvršnog veća APV

DA

NE

64. Naziv radnog tela

 

65. Vrsta radnog tela

 

STALNO

POVREMENO

66. Svojstvo lica u radnom telu
      (npr. predsednik, zamenik, član, povremeni, stalni član...)

 

67. Članstvo u organima upravljanja
       (npr. upravni, nadzorni odbor, savet...)

 

68. Članstvo u sindikatu

DA

NE

Naziv sindikata i vrsta članstva

Napomene

1Prilog: kopija 1. i 2. strane lične karte
2 zbog slobodnih dana
3 Prilog: potvrda o učešću (sertifikat, uverenje i sl)
4 Prilog: potvrda o učešću (sertifikat, uverenje i sl)
5 Prilog: uverenje o položenom stručnom ispitu
6 Prilog: uverenje o položenom pravosudnom ispitu
7 Prilog: uverenje o položenom strukovnom ispitu
8 Prilog: potvrda o licenci
9 Prilog: sertifikat o stečenom znanju jezika
10 Prilog: sertifikat o stečenom znanju jezika
11 Po osnovu rukovođenja/za pripremu i izvršenje budžeta ili finansijskog plana, vođenje poslovnih knjiga i sastavljanje računovodstvenih izveštaja i zaposlenom na poslovima interne kontrole/za referenta za administrativne poslove predsednika Skupštine Autonomne Pokrajine Vojvodine i poslovima tehničkog sekretara u kabinetu predsednika Izvršnog veća AP Vojvodine/na inspekcijskim poslovima/znanje stranog jezika ili jezika nacionalne manjine i dr.
12 Prilog: rešenje o godišnjoj oceni
13 Navesti razloge, vreme, datum i ishod vođenja disciplinskog postupka