ODLUKAO OBRAZOVANJU SAVETA ZA PROMOCIJU SRBIJE("Sl. glasnik RS", br. 93/2007) |
1. Obrazuje se Savet za promociju Srbije (u daljem tekstu: Savet) na period od četiri godine od dana stupanja na snagu ove odluke.
2. Zadaci Saveta su:
- da na strateškom nivou usmerava realizaciju projekta "Izgradnja i pozicioniranje nacionalnog brenda Srbije" čiji je nosilac Ministarstvo trgovine i usluga;
- da učestvuje u definisanju strateških prioriteta za promociju Srbije, ciljeva i polja istraživanja, akcionih planova i pojedinačnih aktivnosti i utvrđuje okvire za implementaciju strateških dokumenata;
- da učestvuje u realizaciji savetodavnih aktivnosti na kreiranju i implementaciji strateškog okvira za promociju Srbije, reviziji uspešnosti definisanog strateškog okvira u toku implementacije i redefinisanju postavljenih ciljeva i aktivnosti.
3. U Savet se imenuju:
- za predsednika:
Milka Forcan, potpredsednik Delta Holdinga
- za članove:
1) Srđan Šaper, generalni direktor McCann Erickson Group;
2) Igor Avžner, savetnik za medije ministra ekonomije i regionalnog razvoja;
3) Srđan Đurić, savetnik predsednika Vlade;
4) Ivan Tasovac, direktor Beogradske filharmonije;
5) Jelica Minić, naučni savetnik u Institutu ekonomskih nauka; Evropski pokret;
6) Ana Trbović, docent Fakulteta za ekonomiju, finansije i administraciju i direktor za unapređenje poslovne klime USAID.
4. Savet dostavlja izveštaj o radu nadležnim odborima svakih 60 dana, a Vladi svakih 90 dana.
5. Stručnu i administrativno-tehničku podršku radu Saveta pruža Ministarstvo trgovine i usluga preko Tima za implementaciju (u daljem tekstu: Tim).
Tim obrazuje ministar nadležan za trgovinu i usluge. Sastav Tima čine predstavnici nadležnih ministarstava.
6. Ova odluka stupa na snagu osmog dana od dana objavljivanja u "Službenom glasniku Republike Srbije".