ODLUKA

O OBRAZOVANJU SAVETA ZA PROMOCIJU SRBIJE

("Sl. glasnik RS", br. 93/2007)

1. Obrazuje se Savet za promociju Srbije (u daljem tekstu: Savet) na period od četiri godine od dana stupanja na snagu ove odluke.

2. Zadaci Saveta su:

- da na strateškom nivou usmerava realizaciju projekta "Izgradnja i pozicioniranje nacionalnog brenda Srbije" čiji je nosilac Ministarstvo trgovine i usluga;

- da učestvuje u definisanju strateških prioriteta za promociju Srbije, ciljeva i polja istraživanja, akcionih planova i pojedinačnih aktivnosti i utvrđuje okvire za implementaciju strateških dokumenata;

- da učestvuje u realizaciji savetodavnih aktivnosti na kreiranju i implementaciji strateškog okvira za promociju Srbije, reviziji uspešnosti definisanog strateškog okvira u toku implementacije i redefinisanju postavljenih ciljeva i aktivnosti.

3. U Savet se imenuju:

- za predsednika:

Milka Forcan, potpredsednik Delta Holdinga

- za članove:

1) Srđan Šaper, generalni direktor McCann Erickson Group;

2) Igor Avžner, savetnik za medije ministra ekonomije i regionalnog razvoja;

3) Srđan Đurić, savetnik predsednika Vlade;

4) Ivan Tasovac, direktor Beogradske filharmonije;

5) Jelica Minić, naučni savetnik u Institutu ekonomskih nauka; Evropski pokret;

6) Ana Trbović, docent Fakulteta za ekonomiju, finansije i administraciju i direktor za unapređenje poslovne klime USAID.

4. Savet dostavlja izveštaj o radu nadležnim odborima svakih 60 dana, a Vladi svakih 90 dana.

5. Stručnu i administrativno-tehničku podršku radu Saveta pruža Ministarstvo trgovine i usluga preko Tima za implementaciju (u daljem tekstu: Tim).

Tim obrazuje ministar nadležan za trgovinu i usluge. Sastav Tima čine predstavnici nadležnih ministarstava.

6. Ova odluka stupa na snagu osmog dana od dana objavljivanja u "Službenom glasniku Republike Srbije".