ODLUKA

O SLUŽBI GRADONAČELNIKA GRADA NOVOG SADA

("Sl. list Grada Novog Sada", br. 4/2005, 19/2006 i 39/2007)

Član 1

Ovom odlukom obrazuje se Služba Gradonačelnika Grada Novog Sada (u daljem tekstu: Služba Gradonačelnika) i uređuje njena organizacija, zadaci i rad.

Član 2

Služba Gradonačelnika obavlja stručne, operativne, organizacione i administrativno-tehničke poslove za potrebe Gradonačelnika Grada Novog Sada (u daljem tekstu: Gradonačelnik), poslove koji se odnose na saradnju sa medijima i druge poslove od značaja za obavljanje izvršne funkcije koju vrši Gradonačelnik.

Služba Gradonačelnika obavlja poslove i za potrebe Gradskog veća Grada Novog Sada (u daljem tekstu: Gradsko veće), Gradskog menadžera, Glavnog arhitekte i stručna radna tela koja obrazuje Gradonačelnik.

Član 3

U Službi Gradonačelnika obrazuju se sledeće osnovne unutrašnje jedinice:

1. Sektor za stručne poslove Gradonačelnika, i

2. Kabinet Gradonačelnika, sa položajem sektora.

Aktom o unutrašnjoj organizaciji i sistematizaciji radnih mesta u Službi Gradonačelnika mogu se u osnovnim unutrašnjim jedinicama iz stava 1. ovog člana obrazovati odseci i grupe kao uže unutrašnje jedinice u skladu sa aktom o načelima za unutrašnju organizaciju i sistematizaciju radnih mesta u gradskim upravama, posebnim organizacijama i službi, koji donosi Gradonačelnik.

Član 4

Pojedine poslove u okviru Službe Gradonačelnika mogu da vrše samostalni izvršioci izvan unutrašnje jedinice, ako to nalažu priroda ili obim poslova ili ako to proizilazi iz saradnje sa javnim komunalnim i drugim javnim preduzećima i drugim pravnim subjektima.

Samostalnog izvršioca postavlja Gradonačelnik.

Samostalni izvršilac radi po uputstvima i nalozima Gradonačelnika.

Član 5

Gradonačelnik može da ima posebnog savetnika za obavljanje najsloženijih poslova koji zahtevaju posebnu stručnost i samostalnost u radu.

Član 6

U Sektoru za stručne poslove Gradonačelnika (u daljem tekstu: Sektor) obavljaju se poslovi koji se odnose na:

- dostavljanje predloga akata Skupštini Grada Novog Sada (u daljem tekstu: Skupština Grada),

- pripremu akata potrebnih za izvršavanje odluka Skupštine Grada, ako to ne spada u delokrug gradskih uprava,

- pripremu mišljenja o predlogu akata koje je Skupštini Grada podneo drugi ovlašćeni predlagač,

- obradu materijala za odlučivanje Gradonačelnika,

- stručne i administrativne poslove u vezi sa postavljenjem i razrešenjem lica za koje je nadležan Gradonačelnik,

- praćenje izvršavanja obaveza Gradonačelnika i evidentiranje i praćenje izvršavanja donetih akata Gradonačelnika,

- sazivanje, pripremu i održavanje sednica Gradskog veća i stručnih radnih tela koje obrazuje Gradonačelnik,

- sprovođenje radnji u drugostepenom upravnom postupku i pripremu nacrta rešenja u tom postupku za Gradsko veće,

- pripremu radnih i drugih sastanaka Gradonačelnika, Gradskog veća, Gradskog menadžera, Glavnog arhitekte i stručnih radnih tela,

- prijem stranaka koje se obraćaju Gradonačelniku putem otvorene kancelarije i postupanje po njihovim zahtevima, i

- druge poslove za potrebe Gradonačelnika, Gradskog veća, Gradskog menadžera, Glavnog arhitekte i stručnih radnih tela.

Član 7

U Kabinetu Gradonačelnika (u daljem tekstu: Kabinet) obavljaju se savetodavni, organizacioni, administrativno-tehnički i protokolarni poslovi od značaja za rad Gradonačelnika.

U Kabinetu Gradonačelnika obavljaju se i poslovi koji se odnose na: obaveštavanje javnosti o radu Gradonačelnika, Gradskog veća, Gradskog menadžera, Glavnog arhitekte, stručnih radnih tela i gradskih uprava, posebnih organizacija i službe; interno informisanje; pripremanje i izdavanje informativnih glasila, odnosno publikacija o Gradu.

Član 8

Službom Gradonačelnika rukovodi šef Službe.

Šefa Službe postavlja Gradonačelnik.

Za šefa Službe može biti postavljeno lice koje ima završen pravni fakultet, položen stručni ispit za rad u organima državne uprave i pet godina radnog iskustva.

Šef Službe ima zamenika koji se postavlja na način i po postupku utvrđenom za šefa Službe.

Zamenik šefa Službe pomaže šefu Službe u obavljanju poslova iz njegovog delokruga i zamenjuje ga u slučaju odsutnosti ili privremene sprečenosti da obavlja svoje poslove.

Šef Službe donosi akt o unutrašnjoj organizaciji i sistematizaciji radnih mesta.

Član 9

Sektorom rukovodi šef Službe Gradonačelnika u svojstvu šefa Sektora a Kabinetom šef Kabineta.

Šefa Sektora i šefa Kabineta postavlja Gradonačelnik na predlog šefa Službe.

Šef Sektora i šef Kabineta mogu da imaju jednog ili više pomoćnika.

Član 10

Na šefa Službe, zamenika šefa Službe, šefa Sektora i šefa Kabineta, odnosno na njihove pomoćnike, u pogledu određivanja plata primenjuju se odredbe odluka i drugih akata koje se odnose na načelnike, zamenike načelnika, odnosno pomoćnike načelnika gradskih uprava.

Član 11

(Brisan)

Član 12

U pogledu pitanja koja nisu uređena ovom odlukom, na zaposlene u Službi Gradonačelnika i na lica koja postavlja Gradonačelnik, primenjuju se odredbe zakona kojima se uređuju radni odnosi u državnim organima.

Član 13

Određene poslove za potrebe Službe Gradonačelnika obavlja Služba za zajedničke poslove obrazovana Odlukom o gradskim upravama Grada Novog Sada.

Član 14

Gradonačelnik će doneti akt iz člana 8. stav 2. ove odluke u roku od 15 dana od dana stupanja na snagu akta o načelima za unutrašnju organizaciju i sistematizaciju radnih mesta u gradskim upravama, posebnim organizacijama i službi.

Član 15

Gradonačelnik će doneti rešenja o postavljenju i raspoređivanju zaposlenih koji se nalaze na radu u Službi Gradonačelnika u roku od 15 dana od dana donošenja akta iz člana 14. ove odluke.

Član 16

Postavljena lica i zaposleni u Gradskoj upravi Grada Novog Sada - Službi za poslove Izvršnog odbora (u daljem tekstu: Služba za poslove Izvršnog odbora), nastavljaju sa radom na dosadašnjim poslovima do raspoređivanja po novoj organizaciji i sistematizaciji radnih mesta u Službi Gradonačelnika.

Služba Gradonačelnika preuzeće sve zaposlene koji su radili na odgovarajućim poslovima u Službi za poslove Izvršnog odbora.

Zaposleni iz stava 2. ovog člana koji ostanu neraspoređeni u Službi Gradonačelnika, imaju prava i obaveze u skladu sa zakonom.

Sredstva za ostvarivanje prava zaposlenih koji su ostali neraspoređeni obezbeđuju se u budžetu Grada Novog Sada.

Član 17

Poslove, kao i predmete, arhivu i drugi registratorski materijal, opremu, sredstva za rad i druga sredstva Službe za poslove Izvršnog odbora preuzeće Služba Gradonačelnika.

Član 18

Ova odluka stupa na snagu osmog dana od dana objavljivanja u "Službenom listu Grada Novog Sada".

 

Samostalni članovi Odluke o izmenama i dopunama
Odluke o Službi Gradonačelnika Grada Novog Sada

("Sl. list Grada Novog Sada", br. 19/2006)

Član 6

Šef Službe će doneti akt iz člana 8. stav 4. Odluke o Službi Gradonačelnika Grada Novog Sada, u roku od sedam dana od dana stupanja na snagu ove odluke.

Član 7

Ova odluka stupa na snagu narednog dana od dana objavljivanja u "Službenom listu Grada Novog Sada".