REŠENJE
O UTVRĐIVANJU PROGRAMA RASPOREDA I KORIŠĆENJA SREDSTAVA POKRAJINSKOG SEKRETARIJATA ZA ZDRAVSTVO I SOCIJALNU POLITIKU OSTVARENIH IZ PRIHODA OD PRIVATIZACIJE U 2007. GODINI U CILJU UNAPREĐENJA KVALITETA I EFIKASNOSTI ZDRAVSTVENE I SOCIJALNE ZAŠTITE GRAĐANA U AUTONOMNOJ POKRAJINI VOJVODINI

("Sl. list AP Vojvodine", br. 19/2007)

I

Ovim Rešenjem utvrđuje se Program rasporeda i korišćenja sredstava Pokrajinskog sekretarijata za zdravstvo i socijalnu politiku ostvarenih iz prihoda od privatizacije u 2007. godini, u cilju unapređenja kvaliteta i efikasnosti zdravstvene i socijalne zaštite građana u Autonomnoj Pokrajini Vojvodini, obim sredstava za sprovođenje ovog Programa, kao i način njihovog raspoređivanja i korišćenja.

II

Program iz tačke 1. ovog Rešenja čini njegov sastavni deo.

III

Ovo Rešenje objaviće se u "Službenom listu Autonomne Pokrajine Vojvodine".

 

PROGRAM
RASPOREDA I KORIŠĆENJA SREDSTAVA POKRAJINSKOG SEKRETARIJATA ZA ZDRAVSTVO I SOCIJALNU POLITIKU OSTVARENIH IZ PRIHODA OD PRIVATIZACIJE U 2007. GODINI U CILJU UNAPREĐENJA KVALITETA I EFIKASNOSTI ZDRAVSTVENE I SOCIJALNE ZAŠTITE GRAĐANA U AUTONOMNOJ POKRAJINI VOJVODINI

I

Ovim Programom predviđen je raspored i korišćenje sredstava Pokrajinskog sekretarijata za zdravstvo i socijalnu politiku ostvarenih iz prihoda od privatizacije u 2007. godini u cilju unapređenja kvaliteta i efikasnosti zdravstvene i socijalne zaštite građana u Autonomnoj Pokrajini Vojvodini, izgradnjom, investicionim ulaganjem, investiciono-tehničkim održavanjem objekata i infrastrukture, nabavkom medicinske i nemedicinske opreme, nabavkom vozila za medicinski prevoz, opreme u oblasti integrisanog zdravstvenog informacionog sistema i druge opreme u zdravstvenim ustanovama na teritoriji Autonomne Pokrajine Vojvodine, izgradnjom, investicionim održavanjem objekata, nabavkom opreme i prevoznih sredstava ustanovama socijalne zaštite za smeštaj korisnika na teritoriji Autonomne Pokrajine Vojvodine, nabavkom materijala za uništavanje transmitera-nosioca zaraznih bolesti i pružanjem pomoći i obezbeđenjem trajnog zbrinjavanja lica koja imaju u skladu sa zakonom status izbeglih, prognanih i raseljenih lica sa boravištem, odnosno prebivalištem na teritoriji Autonomne Pokrajine Vojvodine.

II

Odlukom o budžetu Autonomne Pokrajine Vojvodine za 2007. godinu ("Službeni list AP Vojvodine", broj 6/2007, 9/2007 i 16/2007) u okviru razdela 15 - Pokrajinski sekretarijat za zdravstvo i socijalnu politiku, planirana su sredstva u iznosu od 2.320.000.000,00 dinara ostvarenih iz prihoda od privatizacije u 2007. godini. Finansijskim planom primanja i izdataka Pokrajinskog sekretarijata za zdravstvo i socijalnu politiku za 2007. godinu, primanja od otplate datih kredita i prodaje finansijske imovine - prihodi od privatizacije (izvor finansiranja 12 04), raspoređuju se po ekonomskim klasifikacijama na sledeći način:

1. 426 - Materijal

4267 - Medicinski i laboratorijski materijal u iznosu od 320.000.000,00 dinara

2. 4632 - Transferi ostalim nivoima vlasti

4632 - Kapitalne donacije i transferi ostalim nivoima vlasti u iznosu od 1.962.055,000,00 dinara

3. 451 - Subvencije javnim nefinansijskim preduzećima i organizacijama

4512 - Kapitalne subvencije javnim nefinansijskim preduzećima i organizacijama u iznosu od 37.945.000,00 dinara.

III

Sredstva iz tačke II ovog Programa koristiće se na sledeći način:

1. Sredstva ostvarena iz prihoda iz privatizacije, ekonomska klasifikacija 4267 - Medicinski i laboratorijski materijal u iznosu od 320.000.000,00 dinara namenjena su za nabavku materijala za uništavanje transmitera-nosioca zaraznih bolesti na predlog Komisije za zarazne bolesti Pokrajinskog sekretarijata za zdravstvo i socijalnu politiku.

2. Sredstva ostvarena iz prihoda iz privatizacije, ekonomska klasifikacija 4632 - Kapitalne donacije i transferi ostalim nivoima vlasti u iznosu od 1.962.055.000,00 dinara raspoređuju se na sledeći način:

2.1. Iznos od 350.000.000,00 dinara za investicije, investiciono održavanje objekata i infrastrukturu i nabavku opreme čime se podstiče razvoj zdravstvenih ustanova koje u obavljanju zdravstvene delatnosti koriste prirodni faktor lečenja (gas, mineralnu vodu, peloid i dr.), i koje pružaju usluge iz turizma na teritoriji AP Vojvodine i to:

- Zavod za specijalizovanu rehabilitaciju i rekreaciju "Termal" Vrdnik, Ulica Karađorđeva broj 6, ukupan iznos od 120.000.000,00 dinara će koristiti za izgradnju novog objekta;

- Dom zdravlja Apatin, Centar za specijalizovanu rehabilitaciju "Banja Junaković" Apatin, Ulica Nušićeva bb, ukupan iznos od 90.000.000,00 dinara koristiće se za građevinske radove na adaptaciji i dogradnji objekta;

- Zavod za reumatizam Novi Sad, Ulica Bulevar revolucije broj 14, ukupan iznos od 60.000.000,00 dinara će koristiti za rekonstrukciju "starog bazena" (izrada projekta i tenderske dokumentacije, izbor izvođača i izvođenje radova);

- Specijalna bolnica za neurološka oboljenja i posttraumatska stanja "Dr Borivoje Gnjatić" Stari Slankamen, Ulica Dr Borivoja Gnjatića broj 50, ukupan iznos od 40.000.000,00 dinara će koristiti za adaptaciju i rekonstrukciju objekata; i

- Zavod za specijalnu rehabilitaciju "Banja Kanjiža" Kanjiža, Ulica Narodnog parka bb, ukupan iznos od 40.000.000,00 dinara će koristiti za investiciono ulaganje, investiciono održavanje prostorija i nabavku medicinske i nemedicinske opreme i prevoznih sredstava.

2.2. Iznos od 450.000.000,00 dinara za izgradnju, investicije i investiciono-tehničko održavanje zdravstvenih ustanova na teritoriji AP Vojvodine i to:

- 140.000.000,00 dinara Specijalna bolnica za plućne bolesti "Dr Budislav Babić" Bela Crkva, Ulica Svetozara Miletića broj 55, za izgradnju novog objekta bolnice;

- 85.000.000,00 dinara Zavod za zaštitu zdravlja Pančevo, Ulica Pasterova broj 2, za rekonstrukciju objekta "starog Grudnog odeljenja" i privođenje prostora nameni za delatnost Zavoda;

- 80.000.000,00 dinara Institut za plućne bolesti Sremska Kamenica, Ulica Institutski put broj 4, za rekonstrukciju i dogradnju objekta;

- 48.500.000,00 dinara Zdravstveni centar Sombor, Ulica Vojvođanska broj 75, za investicije na objektu u Bezdanu;

- 30.000.000,00 dinara Klinički centar Novi Sad, Hajduk Veljkova broj 1, za rekonstrukciju objekata za ginekologiju i laboratoriju Klinike za ginekologiju i akušerstvo;

- 16.000.000,00 dinara Klinički centar Novi Sad, Hajduk Veljkova broj 1, za građevinsko-zanatske radove, radove na vodovodu i kanalizaciji, elektro radove i medicinske gasove na Klinici za hematologiju;

- 15.000.000,00 dinara Dom zdravlja "Novi Sad" Novi Sad, Bulevar cara Lazara broj 75, za rekonstrukciju objekta Ambulante u Sremskim Karlovcima;

- 11.975.700,00 dinara Institutu za zdravstvenu zaštitu dece i omladine Novi Sad, Hajduk Veljkova broj 10, za adaptaciju kuhinje i adaptaciju prostorija za smeštaj rendgena i CT aparata;

- 7.000.000,00 dinara Zdravstveni centar Pančevo za investicije u Ambulanti u Ivanovu;

- 6.000.000,00 dinara Zavod za zaštitu zdravlja Sremska Mitrovica, Ulica Stari šor broj 47, za adaptaciju prostora suterena i prizemlja, adaptaciju sanitarnih čvorova, krečenje zidova i ugradnju ulaznih vrata i pregradnih zidova;

- 4.024.300,00 dinara Institut za kardiovaskularne bolesti Sremska Kamenica, Ulica Institutski put broj 4, za adaptaciju laboratorije za biohemiju;

- 3.500.000,00 dinara Dom zdravlja Sremska Mitrovica, Ulica Stari šor broj 65, za rekonstrukciju objekta; i

- 3.000.000,00 dinara Dom zdravlja Ruma za adaptaciju Ambulante u Platičevu.

2.3. Iznos od 1.112.055.000,00 dinara za nabavku medicinske i nemedicinske opreme, prevoznih sredstava, opreme u oblasti integrisanog zdravstvenog informacionog sistema i druge opreme u zdravstvenim ustanovama na teritoriji AP Vojvodine koristiće se za:

2.3.1. Nabavku medicinske opreme u iznosu od 451.291.500,00 dinara i to:

- 172.322.500,00 dinara Institut za onkologiju Sremska Kamenica, Institutski put broj 4, za deo troškova nabavke aparata za pozitronsku emisionu tomografiju sa 64-slajsnim aparatom za kompjuterizovanu tomografiju (PET CT);

- 20.000.000,00 dinara Institut za kardiovaskularne bolesti Sremska Kamenica, Institutski put broj 4, za deo troškova nabavke medicinske opreme;

- 98.000.000,00 dinara Institut za plućne bolesti Sremska Kamenica, Institutski put broj 4, za nabavku višeslojnog 64-detektorskog aparata za kompjuterizovanu tomografiju (CT);

- 60.000.000,00 dinara Institut za zdravstvenu zaštitu dece i omladine Novi Sad, Ulica Hajduk Veljkova broj 10, za nabavku CT aparata;

- 45.000.000,00 dinara Institut za zdravstvenu zaštitu dece i omladine Novi Sad, Ulica Hajduk Veljkova broj 10, za nabavku RTG aparata;

- 26.754.000,00 dinara Zdravstveni centar Zrenjanin, Ulica Dr Vase Savića broj 5, za nabavku tri operaciona stola, tri operacione lampe, pet strečera, tri privremena pejsmekera i tri elektrohirurške jedinice sa Argon plazmom i specijalnim bipolarnim efektom i mogućnošću za nadogradnju vodenog noža; i

- 29.215.000,00 dinara Zdravstveni centar Subotica, Ulica Izvorska broj 3, za opremu za odeljenje hitnog prijema.

2.3.2. Nabavku medicinske i nemedicinske opreme, prevoznih sredstava, opreme u oblasti integrisanog zdravstvenog informacionog sistema i druge opreme u ustanovama zdravstvene zaštite na teritoriji AP Vojvodine u iznosu od 660.763.500,00 dinara koristiće se na osnovu sagledavanja prioritetnih potreba zdravstvenih ustanova na teritoriji Autonomne Pokrajine Vojvodine i predloga Komisije, po pozivu Pokrajinskog sekretarijata za zdravstvo i socijalnu politiku, za sledeće namene:

- Nabavka medicinske i nemedicinske opreme u iznosu od 500.000.000,00 dinara zdravstvenim ustanovama na teritoriji AP Vojvodine;

- Nabavka vozila za medicinski prevoz (sanitetska vozila, reanimobili i vozila za prevoz pacijenata) u iznosu od 70.000.000,00 dinara;

- Nabavku opreme u oblasti integrisanog zdravstvenog informacionog sistema u iznosu od 50.000.000,00 dinara;

- Nabavka aparata za urgentnu medicinu u iznosu od 40.763.500,00 dinara.

2.4. Iznos od 50.000.000,00 dinara za izgradnju, investiciono održavanje objekata, nabavku opreme i prevoznih sredstava ustanovama socijalne zaštite za smeštaj korisnika na teritoriji AP Vojvodine, koristiće se na osnovu sagledavanja prioritetnih potreba ustanova socijalne zaštite za smeštaj korisnika na teritoriji Autonomne Pokrajine Vojvodine i predloga Komisije, po pozivu Pokrajinskog sekretarijata za zdravstvo i socijalnu politiku.

3. Sredstva ostvarena iz prihoda iz privatizacije, ekonomska klasifikacija 4512 - Kapitalne subvencije javnim nefinansijskim preduzećima i organizacijama u iznosu od 37.945.000,00 dinara namenjena su za pružanje pomoći izbeglim, prognanim i raseljenim licima u Fondu za pružanje pomoći izbeglim, prognanim i raseljenim licima i koristiće se na osnovu odluka Upravnog odbora Fonda za pružanje pomoći izbeglim, prognanim i raseljenim licima na osnovu predloga Komisija za dodelu sredstava, a po osnovu raspisanih javnih poziva i to:

- 15.000.000,00 dinara za otkup seoskih imanja;

-15.000.000,00 dinara za kupovinu građevinskog materijala kao pomoć stambenoj izgradnji započetih objekata u vlasništvu korisnika Fonda za pružanje pomoći izbeglim, prognanim i raseljenim licima i poboljšanju stambenih uslova;

- 6.445.000,00 za nabavku: poljoprivrednih mašina i ostale opreme za pružanje pomoći izbeglim, prognanim i raseljenim licima, administrativne opreme, operativnog softvera, kancelarijske opreme - nameštaja i sitnog inventara; i

- 1.500.000,00 dinara za nabavku nematerijalnih osnovnih sredstava u vidu naučne, prosvetne i kulturne pomoći na područjima na koja se vraćaju izbeglice.

IV

Odluku o raspodeli sredstava iz tačke III podtačka 2.3.2. i 2.4. ovog Programa donosi Pokrajinski sekretar za zdravstvo i socijalnu politiku, na predlog Komisije koja se obrazuje u Pokrajinskom sekretarijatu za zdravstvo i socijalnu politiku.

Na osnovu Odluke o raspodeli sredstava Pokrajinski sekretar za zdravstvo i socijalnu politiku zaključuje ugovore sa korisnicima sredstava kojim se regulišu međusobna prava i obaveze ugovornih strana.

O raspodeli sredstava utvrđenih Odlukom iz stava 1. ove tačke Pokrajinski sekretarijat za zdravstvo i socijalnu politiku dostavlja Izvršnom veću Autonomne Pokrajine Vojvodine izveštaj.

V

Isplatu sredstava za realizaciju Programa vršiće Pokrajinski sekretarijat za zdravstvo i socijalnu politiku.