ODLUKAO OBRAZOVANJU SAVETA ZA PROMOCIJU SRBIJE("Sl. glasnik RS", br. 93/2007 i 106/2007) |
1. Obrazuje se Savet za promociju Srbije (u daljem tekstu: Savet).
2. Zadaci Saveta su:
1) da predlaže mere kojima se na strateškom nivou usmerava realizacija projekta "Izgradnja i pozicioniranje nacionalnog brenda Srbije", čiji je nosilac Ministarstvo trgovine i usluga;
2) da daje predloge vezane za definisanje strateških prioriteta za promociju Srbije i predloge mera za implementaciju strateških dokumenata koji se odnose na promociju Srbije;
3) da daje stručna mišljenja koja se odnose na kreiranje i implementaciju strateških okvira za promociju Srbije.
Savet svoje predloge, mišljenja i stručna obrazloženja upućuje Ministarstvu trgovine i usluga da ih ono, ako oceni da je potrebno, kao svoje pripremi za Vladu.
3*. U Savet se imenuju:
- za predsednika:
Milka Forcan, potpredsednik Delta Holdinga
- za članove:
1) Srđan Šaper, generalni direktor McCann Erickson Group;
2) Igor Avžner, savetnik za medije ministra ekonomije i regionalnog razvoja;
3) Srđan Đurić, savetnik predsednika Vlade;
4) Ivan Tasovac, direktor Beogradske filharmonije;
5) Jelica Minić, naučni savetnik u Institutu ekonomskih nauka; Evropski pokret;
6) Ana Trbović, docent Fakulteta za ekonomiju, finansije i administraciju i direktor za unapređenje poslovne klime USAID.
4. Savet dostavlja izveštaj o radu nadležnim odborima svakih 60 dana, a Vladi svakih 90 dana.
5. Stručnu i administrativno-tehničku podršku radu Saveta pruža Ministarstvo trgovine i usluga preko Tima za implementaciju (u daljem tekstu: Tim).
Tim obrazuje ministar nadležan za trgovinu i usluge. Sastav Tima čine predstavnici nadležnih ministarstava.
6. Ova odluka stupa na snagu osmog dana od dana objavljivanja u "Službenom glasniku Republike Srbije".
Samostalna odredba Odluke o izmenama
Odluke o obrazovanju
Saveta za promociju Srbije
("Sl. glasnik RS", br. 106/2007)
3. Ova odluka stupa na snagu narednog dana od dana objavljivanja u "Službenom glasniku Republike Srbije".