ODLUKA
O OBRAZOVANJU SAVETA ZA PROMOCIJU SRBIJE

("Sl. glasnik RS", br. 93/2007 i 106/2007)

1. Obrazuje se Savet za promociju Srbije (u daljem tekstu: Savet).

2. Zadaci Saveta su:

1) da predlaže mere kojima se na strateškom nivou usmerava realizacija projekta "Izgradnja i pozicioniranje nacionalnog brenda Srbije", čiji je nosilac Ministarstvo trgovine i usluga;

2) da daje predloge vezane za definisanje strateških prioriteta za promociju Srbije i predloge mera za implementaciju strateških dokumenata koji se odnose na promociju Srbije;

3) da daje stručna mišljenja koja se odnose na kreiranje i implementaciju strateških okvira za promociju Srbije.

Savet svoje predloge, mišljenja i stručna obrazloženja upućuje Ministarstvu trgovine i usluga da ih ono, ako oceni da je potrebno, kao svoje pripremi za Vladu.

3*. U Savet se imenuju:

- za predsednika:

Milka Forcan, potpredsednik Delta Holdinga

- za članove:

1) Srđan Šaper, generalni direktor McCann Erickson Group;

2) Igor Avžner, savetnik za medije ministra ekonomije i regionalnog razvoja;

3) Srđan Đurić, savetnik predsednika Vlade;

4) Ivan Tasovac, direktor Beogradske filharmonije;

5) Jelica Minić, naučni savetnik u Institutu ekonomskih nauka; Evropski pokret;

6) Ana Trbović, docent Fakulteta za ekonomiju, finansije i administraciju i direktor za unapređenje poslovne klime USAID.

4. Savet dostavlja izveštaj o radu nadležnim odborima svakih 60 dana, a Vladi svakih 90 dana.

5. Stručnu i administrativno-tehničku podršku radu Saveta pruža Ministarstvo trgovine i usluga preko Tima za implementaciju (u daljem tekstu: Tim).

Tim obrazuje ministar nadležan za trgovinu i usluge. Sastav Tima čine predstavnici nadležnih ministarstava.

6. Ova odluka stupa na snagu osmog dana od dana objavljivanja u "Službenom glasniku Republike Srbije".

 

Samostalna odredba Odluke o izmenama
Odluke o obrazovanju Saveta za promociju Srbije

("Sl. glasnik RS", br. 106/2007)

3. Ova odluka stupa na snagu narednog dana od dana objavljivanja u "Službenom glasniku Republike Srbije".