ODLUKA

O PROGRAMU TURISTIČKE INFORMATIVNO-PROPAGANDNE DELATNOSTI GRADA NOVOG SADA ZA 2008. GODINU, SA PROGRAMOM

("Sl. list Grada Novog Sada", br. 48/2007)

Član 1

Ovom odlukom se utvrđuje Program turističko informativno-propagandne delatnosti Grada Novog Sada za 2008. godinu (u daljem tekstu: Program), koji je sastavni deo ove odluke.

Program obuhvata: nastupe na turističkim sajmovima u zemlji i u inostranstvu, promovisanje turističke ponude putem štampanih i vizuelnih sredstava, turističku prezentaciju Grada Novog Sada (u daljem tekstu: Grad), internet informisanje o turističkoj ponudi Grada, učešće na stručnim seminarima i usavršavanje zaposlenih kao i opremanje Gradske uprave za privredu - Uprave za turizam.

Član 2

Sredstva za realizaciju Programa iz člana 1. ove odluke obezbeđuju se iz sredstava boravišne takse za koju se planira da će se ostvariti na teritoriji Grada u 2008. godini u iznosu od 20.000.000,00 dinara.

Član 3

Realizaciju Programa i nadzor nad izvršavanjem ugovornih obaveza sprovodi Gradska uprava za privredu - Uprava za turizam.

Projekti iz oblasti turističko-propagandne delatnosti finansiraće se u skladu sa pravilnikom ili na osnovu posebnog akta, koje donosi Gradonačelnik Grada Novog Sada.

Član 4

Obavezuje se Gradska uprava za privredu da Skupštini Grada Novog Sada podnese godišnji izveštaj o realizaciji Programa.

Član 5

Ova odluka stupa na snagu osmog dana od dana objavljivanja u "Službenom listu Grada Novog Sada".

 

PROGRAM
TURISTIČKE INFORMATIVNO-PROPAGANDNE DELATNOSTI GRADA NOVOG SADA ZA 2008. GODINU

PREGLED PRIHODA:

1.

Boravišna taksa ostvarena na teritoriji Grada Novog Sada za 2008. godinu

20.000.000,00

 

UKUPNO:

20.000.000,00

     

PREGLED RASHODA:

1.

Turističko-informativno propagandna delatnost

20.000.000,00

 

UKUPNO:

20.000.000,00

     

PREGLED RASHODA PO NAMENAMA:

TURISTIČKO-INFORMATIVNA I PROPAGANDNA DELATNOST

Iznos sredstava za realizaciju

20.000.000,00

I. Sajmovi

6.837.012,00

Za 2008. godinu predviđa se nastup na turističkim sajmovima u zemlji i u inostranstvu (Utreht, Ljubljana, Beč-Dunavska turistička berza, Madrid, Milano, Budimpešta, Berlin, Pariz, Moskva, Lugano, London, Beograd i Novi Sad). Troškovi vezani za nastup na sajmovima odnose se na delimično finansiranje sajamskog prostora - zakup štandova, dnevnice za službena putovanja u zemlji i inostranstvu, troškove prevoza, smeštaja, osiguranja i viziranja pasoša.

II. Promovisanje turističke ponude putem štampanih i vizuelnih sredstava

5.000.000,00

Za promovisanje i dalju afirmaciju turističke ponude u 2008. godini planira se izrada novih publikacija Visitor-Novi Sad, Turistička ponuda salaša, izrada multimedijalne turističke prezentacije Grada u DVD formatu i druge publikacije od opšteg turističkog značaja kao i ostala poslovna galanterija.

Tokom 2008. godine planira se reprint turističko-informativnih publikacija: Turistička mapa, Mini ture, Iskustvo koje ne treba propustiti i Grad muzike i teatra.

III. Turistička prezentacija Grada

6.726.700,00

Programom se planiraju sredstva za:

1. Turističku prezentaciju putem učešća u finansiranju programa manifestacija koje se u toku godine organizuju na teritoriji Grada (Dunavska turistička regata; Etno festivali: Novi Sad, Begeč, Kovilj, Futog, Čenej i Kać; manifestacije koje organizuju nautički klubovi i ostale manifestacije od značaja za Grad).

Turistička prezentacija Grada se odnosi i na studijske posete novinara, turoperatora i specijalizovanih grupa zainteresovanih za njegovu turističku ponudu.

2. Obezbeđivanje turističke signalizacije koja omogućava bolji i lakši pristup objektima i lokacijama od važnosti za prezentovanje Grada (obeležavanje spomenika kulture i drugih prostorno kulturno-istorijskih celina).

3. Opštu promociju Grada koja obuhvata predstavljanje njegovih turističkih vrednosti na Travel Chanel-u i u AVTA Member's Hendbook za turističku privredu na inostranom tržištu, kao i kontinuirana saradnja sa Turističkom organizacijom Srbije na opštoj turističkoj prezentaciji Grada na domaćem i inostranom tržištu.

4. Finansiranje projekata razvoja receptivnog turizma iz oblasti ruralnog, nautičkog i kulturnog turizma, kao i odabir suvenira, koji će doprineti unapređenju kvaliteta turističke ponude Grada.

IV. Internet informisanje o turističkoj ponudi Grada

400.000,00

Informisanje o turističkoj ponudi Grada elektronskim putem odnosi se na održavanje WEB prezentacije, internet prezentacije na Evropskoj mreži turističkih centara - EUROCITIES, kao i postavka, instaliranje i održavanje multimedijalnih računarskih terminala sa sistemskim softverima.

V. Učešće na stručnim seminarima i usavršavanje

200.000,00

Za 2008. godinu Programom su predviđena sredstva za učešće na seminarima koji su u vezi sa projektima u turizmu u okviru Evropske mreže turističkih centara, kao i drugim seminarima i radnim konferencijama kojima se doprinosi usavršavanju zaposlenih.

VI. Opremanje Uprave za turizam

836.288,00

U 2008. godini planirano je opremanje Uprave za turizam Touch screan-om, kao i dodatnom opremom za nastupe na sajmovima i radionicama: roll up-om, zipp up-ovima info pultom.