ODLUKAO PROGRAMU TURISTIČKE INFORMATIVNO-PROPAGANDNE DELATNOSTI GRADA NOVOG SADA ZA 2008. GODINU, SA PROGRAMOM("Sl. list Grada Novog Sada", br. 48/2007) |
Ovom odlukom se utvrđuje Program turističko informativno-propagandne delatnosti Grada Novog Sada za 2008. godinu (u daljem tekstu: Program), koji je sastavni deo ove odluke.
Program obuhvata: nastupe na turističkim sajmovima u zemlji i u inostranstvu, promovisanje turističke ponude putem štampanih i vizuelnih sredstava, turističku prezentaciju Grada Novog Sada (u daljem tekstu: Grad), internet informisanje o turističkoj ponudi Grada, učešće na stručnim seminarima i usavršavanje zaposlenih kao i opremanje Gradske uprave za privredu - Uprave za turizam.
Sredstva za realizaciju Programa iz člana 1. ove odluke obezbeđuju se iz sredstava boravišne takse za koju se planira da će se ostvariti na teritoriji Grada u 2008. godini u iznosu od 20.000.000,00 dinara.
Realizaciju Programa i nadzor nad izvršavanjem ugovornih obaveza sprovodi Gradska uprava za privredu - Uprava za turizam.
Projekti iz oblasti turističko-propagandne delatnosti finansiraće se u skladu sa pravilnikom ili na osnovu posebnog akta, koje donosi Gradonačelnik Grada Novog Sada.
Obavezuje se Gradska uprava za privredu da Skupštini Grada Novog Sada podnese godišnji izveštaj o realizaciji Programa.
Ova odluka stupa na snagu osmog dana od dana objavljivanja u "Službenom listu Grada Novog Sada".
PROGRAM
TURISTIČKE INFORMATIVNO-PROPAGANDNE DELATNOSTI GRADA NOVOG
SADA ZA 2008. GODINU
PREGLED PRIHODA: |
||
1. |
Boravišna taksa ostvarena na teritoriji Grada Novog Sada za 2008. godinu |
20.000.000,00 |
UKUPNO: |
20.000.000,00 |
|
PREGLED RASHODA: |
||
1. |
Turističko-informativno propagandna delatnost |
20.000.000,00 |
UKUPNO: |
20.000.000,00 |
|
PREGLED RASHODA PO NAMENAMA: |
||
TURISTIČKO-INFORMATIVNA I PROPAGANDNA DELATNOST |
||
Iznos sredstava za realizaciju |
20.000.000,00 |
|
I. Sajmovi |
6.837.012,00 |
Za 2008. godinu predviđa se nastup na turističkim sajmovima u zemlji i u inostranstvu (Utreht, Ljubljana, Beč-Dunavska turistička berza, Madrid, Milano, Budimpešta, Berlin, Pariz, Moskva, Lugano, London, Beograd i Novi Sad). Troškovi vezani za nastup na sajmovima odnose se na delimično finansiranje sajamskog prostora - zakup štandova, dnevnice za službena putovanja u zemlji i inostranstvu, troškove prevoza, smeštaja, osiguranja i viziranja pasoša.
II. Promovisanje turističke ponude putem štampanih i vizuelnih sredstava |
5.000.000,00 |
Za promovisanje i dalju afirmaciju turističke ponude u 2008. godini planira se izrada novih publikacija Visitor-Novi Sad, Turistička ponuda salaša, izrada multimedijalne turističke prezentacije Grada u DVD formatu i druge publikacije od opšteg turističkog značaja kao i ostala poslovna galanterija.
Tokom 2008. godine planira se reprint turističko-informativnih publikacija: Turistička mapa, Mini ture, Iskustvo koje ne treba propustiti i Grad muzike i teatra.
III. Turistička prezentacija Grada |
6.726.700,00 |
Programom se planiraju sredstva za:
1. Turističku prezentaciju putem učešća u finansiranju programa manifestacija koje se u toku godine organizuju na teritoriji Grada (Dunavska turistička regata; Etno festivali: Novi Sad, Begeč, Kovilj, Futog, Čenej i Kać; manifestacije koje organizuju nautički klubovi i ostale manifestacije od značaja za Grad).
Turistička prezentacija Grada se odnosi i na studijske posete novinara, turoperatora i specijalizovanih grupa zainteresovanih za njegovu turističku ponudu.
2. Obezbeđivanje turističke signalizacije koja omogućava bolji i lakši pristup objektima i lokacijama od važnosti za prezentovanje Grada (obeležavanje spomenika kulture i drugih prostorno kulturno-istorijskih celina).
3. Opštu promociju Grada koja obuhvata predstavljanje njegovih turističkih vrednosti na Travel Chanel-u i u AVTA Member's Hendbook za turističku privredu na inostranom tržištu, kao i kontinuirana saradnja sa Turističkom organizacijom Srbije na opštoj turističkoj prezentaciji Grada na domaćem i inostranom tržištu.
4. Finansiranje projekata razvoja receptivnog turizma iz oblasti ruralnog, nautičkog i kulturnog turizma, kao i odabir suvenira, koji će doprineti unapređenju kvaliteta turističke ponude Grada.
IV. Internet informisanje o turističkoj ponudi Grada |
400.000,00 |
Informisanje o turističkoj ponudi Grada elektronskim putem odnosi se na održavanje WEB prezentacije, internet prezentacije na Evropskoj mreži turističkih centara - EUROCITIES, kao i postavka, instaliranje i održavanje multimedijalnih računarskih terminala sa sistemskim softverima.
V. Učešće na stručnim seminarima i usavršavanje |
200.000,00 |
Za 2008. godinu Programom su predviđena sredstva za učešće na seminarima koji su u vezi sa projektima u turizmu u okviru Evropske mreže turističkih centara, kao i drugim seminarima i radnim konferencijama kojima se doprinosi usavršavanju zaposlenih.
VI. Opremanje Uprave za turizam |
836.288,00 |
U 2008. godini planirano je opremanje Uprave za turizam Touch screan-om, kao i dodatnom opremom za nastupe na sajmovima i radionicama: roll up-om, zipp up-ovima info pultom.