UREDBA

O POSTUPKU PO KOME SE BIRAJU PROJEKTI ZA NACIONALNI INVESTICIONI PLAN I POSTUPKU PO KOME SE NACIONALNI INVESTICIONI PLAN SPROVODI

("Sl. glasnik RS", br. 29/2008)

 

I OSNOVNE ODREDBE

Predmet uređivanja

Član 1

Ovom uredbom uređuje se postupak po kome se biraju projekti za Nacionalni investicioni plan i postupak po kome se Nacionalni investicioni plan sprovodi.

Sadržina Nacionalnog investicionog plana

Član 2

Predlog liste investicionih projekata Nacionalnog investicionog plana (u daljem tekstu: NIP) i plan sredstava za njihovu realizaciju utvrđuje Vlada, u okviru predloga zakona o budžetu Republike Srbije za odgovarajuću godinu, na predlog ministra nadležnog za sprovođenje NIP-a (u daljem tekstu: ministar).

O nacrtu liste i planu sredstava iz stava 1. ovog člana ministar pribavlja mišljenje Saveta za Nacionalni investicioni plan (u daljem tekstu: Savet).

Strateški prioriteti

Član 3

Strateški prioriteti, čijem ostvarenju treba da doprinesu projekti NIP-a, jesu:

1) razvoj infrastrukture koja će doprineti održivom ekonomskom razvoju, poboljšanju životnog standarda, smanjenju siromaštva, smanjenju zavisnosti od klimatskih promena, zaštiti i očuvanju životne sredine i ravnomernom regionalnom razvoju;

2) povećanje zaposlenosti;

3) obrazovanje usmereno na sticanje znanja i sposobnosti potrebnih za rast i povećanje konkurentnosti nacionalne ekonomije i tehnološki razvoj;

4) ruralni razvoj;

5) privredni i socijalni razvoj Kosova i Metohije, radi stvaranja uslova za opstanak Srba na Kosovu i Metohiji i za povratak interno raseljenih lica na Kosovo i Metohiju.

II IZBOR PROJEKATA

1. Prijavljivanje

Javni poziv za prijavljivanje projekata

Član 4

Projekti za NIP biraju se po sprovedenom javnom pozivu za prijavljivanje projekata, koji objavljuje Kancelarija za Nacionalni investicioni plan (u daljem tekstu: Kancelarija).

Javni poziv za prijavljivanje projekata naročito sadrži: podatke o tome ko može da prijavi projekat, informacije o strateškim prioritetima, o rokovima i o načinu prijavljivanja projekata.

Javni poziv za prijavljivanje projekata objavljuje se u "Službenom glasniku Republike Srbije", na internet stranici Kancelarije i u najmanje jednom dnevnom listu koji se distribuira na celoj teritoriji Republike Srbije.

Ovlašćeni podnosioci prijave projekta

Član 5

Projekat može da prijavi ministarstvo, Kancelarija i drugi državni organ i organizacija, javna ustanova, autonomna pokrajina, opština, grad, grad Beograd i udruženje građana.

Projekat mogu zajednički da prijave više ovlašćenih podnosilaca.

Prijavljivanje projekata

Član 6

Projekat se prijavljuje tako što se popunjava Obrazac 1 - Prijava projekta za Nacionalni investicioni plan Republike Srbije za 2009. godinu (u daljem tekstu: prijava projekta) na internet stranici Kancelarije (www.nip.sr.gov.yu).

Projekat koji nije prijavljen na ovaj način neće se razmatrati.

Obrazac iz stava 1. ovog člana odštampan je uz ovu uredbu i čini njen sastavni deo.

Sadržina prijave projekta

Član 7

Prijava projekta posebno sadrži: podatke o ovlašćenom podnosiocu prijave projekta i direktnom korisniku projekta, naziv projekta koji se prijavljuje, sektor i tip projekta, predlog dinamike sprovođenja projekta, predlog iznosa sredstava za finansiranje projekta (u daljem tekstu: budžet projekta), predlog svih izvora finansiranja projekta, informacije o javnim nabavkama koje su potrebne za sprovođenje projekta, opis projekta, ciljeve projekta, predlog osnovnih aktivnosti u projektu, rezultate projekta, merljive efekte projekta koji se očekuju, analizu rizika za sprovođenje projekta, zajedničke preduslove koji se moraju uzeti u obzir prilikom definisanja predloga projekta (veze sa nacionalnim, regionalnim ili lokalnim strateškim prioritetima i dr.) i informacije o stepenu spremnosti projekta.

2. Obrada, razmatranje i ocena projekta

Tehnička obrada prijave projekta

Član 8

Kancelarija proverava da li su podnesene prijave projekta blagovremene i potpune.

Nepotpuna prijava projekta, prijava projekta koja ima druge formalne nedostatke i prijava projekta koja nije blagovremena ne uzima se u razmatranje.

Razmatranje i ocena projekta

Član 9

Kancelarija razmatra i ocenjuje projekat koji je sadržan u prijavi projekta.

Izuzetno od stava 1. ovog člana, projekti sadržani u prijavi projekta koji bi trebalo da se sprovode na teritoriji Autonomne pokrajine Vojvodina (u daljem tekstu: APV) razmatra i ocenjuje komisija od pet članova od kojih dva imenuje ministar, a tri nadležni organ APV.

Kancelarija može da angažuje stručna lica radi davanja mišljenja.

Kancelarija može pozvati predstavnika korisnika sredstava budžeta Republike Srbije (u daljem tekstu: korisnik budžeta) u čijoj nadležnosti je oblast na koju se projekat odnosi i predstavnika podnosioca projekta, radi pribavljanja dodatnih informacija i objašnjenja.

Kancelarija može da obrazuje projektne i posebne radne grupe radi razmatranja srodnih projekata.

Kriterijumi za ocenjivanje projekata

Član 10

Projekti se ocenjuju na osnovu sledećih kriterijuma:

1) stepen opšteg uticaja i značaj projekta:

- stepen direktnog uticaja projekta na ostvarivanje strateških prioriteta NIP-a,

- značaj projekta (međunarodni, nacionalni, međuregionalni, regionalni, lokalni - gradski ili opštinski),

- stepen usklađenosti sa usvojenim nacionalnim strateškim dokumentima,

- stepen i trajnost strukturnog i regulatornog uticaja projekta,

- broj direktnih i indirektnih korisnika projekta;

2) ekonomska opravdanost projekta:

- isplativost projekta (odnos troškova i efekata, a kod projekta čije je sprovođenje započeto po osnovu ranije usvojenog akta Vlade isplativost nastavljanja sprovođenja projekta),

- stepen sufinansiranja projekta (sredstvima iz drugih javnih izvora - budžeta autonomne pokrajine, grada ili opštine; sredstvima iz međunarodnih izvora; privatnim sredstvima),

- održivost projekta (mogućnost nastavljanja aktivnosti po okončanju finansiranja sredstvima NIP-a, odnosno postojanje struktura za nastavljanje tih aktivnosti),

- nemogućnost finansiranja projekta na drugi način, bez sredstava NIP-a,

- mogućnost multiplikacije efekata i replikacije projekta;

3) sprovodljivost projekta:

- stepen rizika izvodljivosti i održivosti projekta,

- stepen razrađenosti projekta (definisanost i fokusiranost ciljeva i planiranih aktivnosti i kvalitet dokumentacije za sprovođenje projekta),

- kvalitet učesnika i partnerstva u sprovođenju projekta (jasno označen profil učesnika, organizovanost, iskustvo i rezultati u sprovođenju projekata od značaja za prijavljeni projekat, reference učesnika, adekvatnost organizacione strukture za sprovođenje projekta, definisanost zajedničkih ciljeva i odgovornosti učesnika i međusektorski efekti projekta),

- stepen mobilizacije resursa za sprovođenje projekta (postojanje obima resursa (finansijskih, ljudskih, opreme i dr.) potrebnih za uspeh projekta, integrisanost resursa u koherentan sistem i vreme potrebno za mobilizaciju resursa),

4) stepen posebnih uticaja projekta:

- stepen uticaja na povećanje društvene uključenosti (uticaj na smanjenje siromaštva, na povećanje društvene uključenosti grupa sa posebnim potrebama i smanjenje nejednakosti),

- stvaranje uslova za opstanak Srba na Kosovu i Metohiji i za povratak interno raseljenih lica na Kosovo i Metohiju,

- stepen uticaja na životno okruženje,

- stepen uticaja na rodnu ravnopravnost,

- stepen uticaja na razvoj informatičkog društva,

- stepen uticaja na međunarodne integracije Republike Srbije.

Projekti se ocenjuju na Obrascu 2 - Obrazac za ocenjivanje projekta za Nacionalni investicioni plan Republike Srbije za 2009. godinu, koji je odštampan uz ovu uredbu i čini njen sastavni deo.

O određivanju koeficijenata kriterijuma sadržanih u obrascu iz stava 2. ovog člana Kancelarija pribavlja mišljenje Saveta.

3. Priprema predloga i utvrđivanje liste projekata

Priprema nacrta liste projekata

Član 11

Po oceni projekata, Kancelarija rangira projekte prema utvrđenim kriterijumima, raspoređuje ih prema korisnicima budžeta u čijim bi budžetskim razdelima, s obzirom na nadležnost, trebalo da budu projekti i sačinjava nacrt liste projekata iz člana 2. stav 1. ove uredbe.

Izuzetno od stava 1. ovog člana, projekte koji će se sprovoditi na teritoriji APV rangira komisija iz člana 9. stav 2. ove uredbe, nakon čega nadležni organ APV sačinjava predlog liste projekata NIP-a za teritoriju APV i dostavlja ga Kancelariji radi uključivanja u nacrt liste projekata iz člana 2. stav 1. ove uredbe.

Limit za finansiranje projekta od lokalnog značaja

Član 12

Projekat koji je predložila opština, grad ili grad Beograd može da se uvrsti u predlog NIP-a za narednu godinu samo ako je u projektu predviđeno da se 30% predračunske vrednosti investicije (sa uračunatim porezom na dodatu vrednost) finansira sopstvenim sredstvima podnosioca prijave projekta.

Pre sačinjavanja nacrta liste projekata iz člana 2. stav 1. ove uredbe i plana sredstava za njihovu realizaciju Kancelarija dostavlja opštini, gradu ili gradu Beogradu prijave projekata koje su za sprovođenje na njihovoj teritoriji prijavili drugi ovlašćeni predlagači, a koji su visoko ocenjeni od strane Kancelarije, sa preporukom da razmotre mogućnost sufinansiranja tih projekata.

Projekti za koje se sufinansiranje prihvati imaju prednost za uključivanje u nacrt liste projekata iz člana 2. stav 1. ove uredbe u odnosu na ostale projekte koje su za teritoriju opštine, grada ili grada Beograda prijavili drugi ovlašćeni predlagači, u skladu sa kriterijumima za ocenjivanje projekata iz člana 10. ove uredbe.

Podnosilac prijave projekta obavezan je da pre otpočinjanja sprovođenja projekta Kancelariji dostavi dokaz da su sredstava iz drugih izvora, osim sredstava budžeta Republike Srbije, planirana za finansiranje projekta NIP-a, obezbeđena.

Odredbe st. 1. do 3. ovog člana ne odnose se na projekte koji se sprovode na teritoriji opštine koja se prema klasifikaciji nadležnih organa smatra nerazvijenom.

Utvrđivanje NIP-a

Član 13

Pošto ministar razmotri i odobri nacrt liste projekata iz člana 2. stav 1. ove uredbe, koji je pripremila Kancelarija, upućuje ga Vladi, radi usvajanja.

III SPROVOĐENJE NIP-a

1. Pripreme za sprovođenje projekata

Koordinatori za sprovođenje projekata

Član 14

Korisnik budžeta u čijem je budžetskom razdelu projekat određuje koordinatora za sprovođenje projekata NIP-a i dostavlja Kancelariji podatke o njemu.

Sprovođenje projekata koji su u budžetskom razdelu, odnosno glavi Kancelarije, koordinira sama Kancelarija.

Projekte NIP-a na teritoriji APV sprovodi nadležni organ APV.

Projektni tim

Član 15

Korisnik budžeta u čijem je budžetskom razdelu projekat obrazuje za svaki konkretni projekat tim za sprovođenje projekta (u daljem tekstu: projektni tim) i određuje njegove članove.

Projektni tim za projekte koji su u budžetskom razdelu, odnosno glavi Kancelarije, obrazuje sama Kancelarija.

Akcioni plan za sprovođenje projekta

Član 16

Projektni tim priprema akcioni plan za sprovođenje projekta (u daljem tekstu: akcioni plan), na Obrascu 3 - Akcioni plan za sprovođenje projekta Nacionalnog investicionog plana Republike Srbije, koji je odštampan uz ovu uredbu i čini njen sastavni deo.

Akcioni plan posebno sadrži: informacije o stepenu spremnosti projekta, ciljeve projekta, projektni zadatak, plan aktivnosti (uz posebno iskazivanje aktivnosti odobrenih za realizaciju sredstvima NIP-a za narednu godinu), plan troškova, plan javnih nabavki i plan upravljanja rizicima.

Akcioni plan se dostavlja Kancelariji na odobrenje.

Odobreni akcioni plan Kancelarija dostavlja projektnom timu, radi sprovođenja.

Sprovođenje projekta može otpočeti tek po prijemu odobrenog akcionog plana.

Izmene i dopune akcionog plana odobrava Kancelarija, na predlog rukovodioca projektnog tima.

2. Javne nabavke radi sprovođenja NIP-a

Naručilac javne nabavke

Član 17

Naručilac javne nabavke, u smislu ove uredbe, jeste korisnik budžeta u čijem je budžetskom razdelu projekat.

Komisija za javne nabavke

Član 18

Komisija za javnu nabavku za potrebe projekta NIP-a (u daljem tekstu: Komisija) obrazuje se aktom naručioca javne nabavke (u daljem tekstu: naručilac) tako da ima najmanje tri člana od kojih je jedan predsednik.

Ako vrednost javne nabavke prelazi 5.000.000 dinara za dobra, odnosno 20.000.000 dinara za usluge ili radove, Komisija ima pet članova.

Ukoliko je Komisija tročlana, jednog člana Komisije imenuje naručilac na sopstvenu inicijativu, jednog na predlog Kancelarije, a jednog na predlog Ministarstva finansija.

Ukoliko je Komisija petočlana, dva člana Komisije imenuje naručilac na sopstvenu inicijativu, dva na predlog Kancelarije i jednog na predlog Ministarstva finansija.

Po potrebi, mogu se obrazovati i Komisije od više članova, uvek s neparnim brojem članova i uz primenu pariteta iz st. 3. i 4. ovog člana.

Ukoliko se sprovođenje projekta NIP-a sufinansira iz drugih javnih izvora, sufinansijer može imenovati člana Komisije, s tim što finansijer sa većinskim učešćem mora imati većinu članova Komisije.

Kancelarija i Ministarstvo finansija mogu odlučiti da ne predlože članove Komisije, o čemu pismeno, po prijemu zahteva za predlaganje člana Komisije, obaveštavaju naručioca, i u tom slučaju te članove Komisije imenuje naručilac na sopstvenu inicijativu.

Svaka Komisija ima sekretara komisije koga imenuje naručilac u aktu o obrazovanju Komisije i koji obavlja administrativne poslove za potrebe Komisije, bez prava glasa u Komisiji.

Zahtev za predlaganje članova Komisije

Član 19

U zahtevu za predlaganje članova Komisije koji naručilac upućuje Kancelariji i Ministarstvu finansija posebno se navode: naziv i šifra projekta, predmet javne nabavke, procenjena vrednost javne nabavke, predložena vrsta postupka javne nabavke, ukupan broj članova Komisije i informacije o eventualnoj nameri naručioca da prenese ovlašćenje za sprovođenje postupka javne nabavke u smislu odredaba Zakona o javnim nabavkama.

Kancelarija i Ministarstvo finansija dužni su da daju odgovor na zahtev za predlaganje članova Komisije u roku od sedam dana od dana prijema zahteva.

Ako Kancelarija i Ministarstvo finansija u roku iz stava 2. ovog člana ne predlože člana Komisije naručilac može imenovati članove Komisije po sopstvenoj inicijativi.

Poslovi Komisije

Član 20

Komisija naročito obavlja sledeće poslove: priprema ili koordinira rad na pripremi konkursne dokumentacije, priprema tekst javnog poziva za podnošenje ponuda, priprema odgovore na zahteve ponuđača za pojašnjenje konkursne dokumentacije, sprovodi postupak otvaranja ponuda i sačinjava zapisnik o tome, pregleda i stručno ocenjuje ponude i zatim rangira ispravne, odgovarajuće i prihvatljive ponude primenom kriterijuma za izbor najpovoljnije ponude, sastavlja zapisnik o stručnoj oceni ponuda u kojem preporučuje rukovodiocu naručioca javne nabavke ponudu koju bi trebalo izabrati kao najpovoljniju i učestvuje u postupku zaštite prava ako je neki ponuđač podneo zahtev za zaštitu prava, tako što razmatra zahtev i predlaže naručiocu donošenje određene odluke.

Naručilac može, na sopstvenu inicijativu ili na inicijativu članova Komisije, pozvati stručnjake ako predmet konkretne javne nabavke zahteva specifično tehničko ili specijalizirano znanje za koje stručnjaka nema u okviru samog naručioca.

Izveštaj o stručnoj oceni ponuda

Član 21

U izveštaju o stručnoj oceni ponuda Komisija daje naručiocu javne nabavke preporuku za izbor najpovoljnije ponude i obavezna je da detaljno obrazloži način na koji je primenila kriterijume za rangiranje ponuda, kao i razloge za odbijanje ponuda.

Poverljivost podataka i odbijanje ponude

Član 22

Predsednik i ostali članovi Komisije, kao i lica koja se angažuju kao stručnjaci, dužni su da poštuju odredbe zakona kojim se uređuju javne nabavke u pogledu poverljivosti podataka i da s posebnom pažnjom prate da li primena antikorupcijskih pravila iz tog zakona otkriva neku okolnost koja bi ukazivala na potrebu odbijanja neke ponude.

Početak i kraj postupanja Komisije

Član 23

Komisija postupa od dana donošenja akta o njenom obrazovanju do okončanja poslova koji su joj povereni u aktu o njenom obrazovanju, odnosno do poništenja ili obustave postupka javne nabavke.

Način odlučivanja Komisije

Član 24

Komisija donosi odluke i preporuke većinom glasova svih članova, javnim glasanjem.

Zapisnici sa sednica Komisije

Član 25

O sastancima Komisije vode se zapisnici koje potpisuju predsednik i ostali članovi Komisije.

Zapisnici se pripajaju izveštaju o stručnoj oceni ponuda koji se, kao završni izveštaj, dostavlja licu koje u ime naručioca javne nabavke donosi konačnu odluku o izboru ponuđača.

Obrazloženje neprihvatanja preporuke Komisije

Član 26

Ako naručilac javne nabavke ne prihvati preporuku Komisije, dužan je da Kancelariji pismeno obrazloži razloge za to.

Obaveza pribavljanja mišljenja Kancelarije

Član 27

Kancelarija daje mišljenje o: konkursnoj dokumentaciji za javnu nabavku i predlogu teksta javnog poziva, nacrtu odluke o izboru najpovoljnije ponude, nacrtu ugovora kojim se ugovara finansiranje sredstvima NIP-a, nacrtu ugovora kojim se preuzima dug koji će se finansirati sredstvima NIP-a, kao i o nacrtu drugih dokumenata kojima se predviđa preuzimanje obaveza u vezi sa NIP-om.

Uz zahtev za davanje mišljenja o konkursnoj dokumentaciji za javnu nabavku i predlogu teksta javnog poziva, naručilac, pre objavljivanja javnog poziva za dostavljanje ponuda, odnosno pre dostavljanja konkursne dokumentacije potencijalnim ponuđačima, dostavlja Kancelariji i odluku o pokretanju postupka javne nabavke, predlog teksta javnog poziva, saglasnost, odnosno mišljenje Uprave za javne nabavke ukoliko je to Zakonom o javnim nabavkama predviđeno za određeni postupak javne nabavke.

Uz zahtev za davanje mišljenja o izboru najpovoljnije ponude naručilac, pre donošenja odluke o izboru najpovoljnije ponude, dostavlja Kancelariji i zapisnik o otvaranju ponuda, zapisnik o pogađanju ukoliko je pogađanje obavljeno, izveštaj o stručnoj oceni ponuda i nacrt odluke o izboru najpovoljnije ponude.

Uz zahtev za davanje mišljenja o nacrtu ugovora naručilac, pre potpisivanja ugovora, dostavlja Kancelariji nacrt ugovora i ugovor po kome je nastao dug koji se preuzima, kao i dokumentaciju o postupku javne nabavke koji je sproveden pre zaključenja ugovora ukoliko je u pitanju ugovor o preuzimanju duga.

Izuzetno od stava 1. ovog člana, nije potrebno pribaviti mišljenje Kancelarije za aktivnosti i na dokumenta Komisije ukoliko Kancelarija ima predstavnika u Komisiji. U tom slučaju obavezno je pribavljanje mišljenja Kancelarije za ostale aktivnosti i dokumenta iz stava 1. ovog člana.

Odredbe o avansnom plaćanju

Član 28

U modelu ugovora o javnoj nabavci u konkursnoj dokumentaciji mora da postoji klauzula o tome da je avansno plaćanje moguće najviše do 25% od ugovorene vrednosti, izuzev ako Kancelarija ne odobri avansno plaćanje u većem iznosu.

Obaveštavanje Kancelarije o uloženom zahtevu za zaštitu prava, poništenju ili obustavi postupka javne nabavke

Član 29

Ukoliko je uložen zahtev za zaštitu prava ponuđača, kao i ukoliko je doneo odluku o poništenju ili obustavi postupka javne nabavke, naručilac je dužan da o tome odmah pismeno obavesti Kancelariju.

3. Ugovor o sprovođenju projekta NIP-a

Član 30

Ugovor kojim se ugovara obavljanje aktivnosti u okviru sprovođenja projekta NIP-a (ugovor o javnoj nabavci, ugovor o delu, ugovor o angažovanju i drugi ugovor) potpisuju: ministarstvo, odnosno drugi budžetski korisnik u čijem je razdelu projekat NIP-a, izvođač radova, odnosno dobavljač i direktan korisnik projekta.

Ukoliko je predviđeno finansiranje projekta, odnosno dela projekta NIP-a iz različitih izvora ugovor potpisuju svi suinvestitori.

4. Plaćanje iz sredstava NIP-a

Obaveza dostavljanja dokumentacije

Član 31

Korisnik budžeta u čijem je budžetskom razdelu projekat dostavlja Kancelariji dokumentaciju o sprovođenju projekta (ugovor, aneks ugovora, situaciju, fakturu, dokumentaciju o sprovedenom postupku javne nabavke, bankarsku garanciju i dr.).

Registar plaćanja

Član 32

Za potrebe Kancelarije, Uprava za Trezor (u daljem tekstu: Trezor) obrazuje i vodi bazu podataka o odobrenim i realizovanim plaćanjima iz sredstava NIP-a (u daljem tekstu: Registar plaćanja).

Registar plaćanja sadrži šifru i naziv korisnika budžeta, šifru i naziv projekta, iznos aproprijacije za projekat, naziv i broj računa primaoca sredstava, iznos i datum svake pojedinačne isplate, iznos ukupno realizovanih sredstava (iznosi se izražavaju u dinarima i u evrima) i procenat realizacije sredstava.

Registar plaćanja vodi se u elektronskom obliku.

Preuzimanje obaveza, izdavanje naloga za plaćanje i izvršavanje izdataka

Član 33

Rukovodilac korisnika budžeta u čijem je budžetskom razdelu projekat i ministar zajednički su odgovorni za preuzimanje obaveza, izdavanje naloga za plaćanje i izvršavanje izdataka namenjenih za sprovođenje NIP-a.

Zahtevi za kreiranje preuzete obaveze i plaćanje ispostavljaju se na Obrascu 4 - Zahtev za kreiranje preuzete obaveze i Obrascu 5 - Zahtev za plaćanje sa preuzetom obavezom, koji su odštampani uz ovu uredbu i čine njen sastavni deo.

Zahtev za kreiranje preuzete obaveze potpisuje rukovodilac korisnika budžeta u čijem je budžetskom razdelu projekat i dostavlja ga ministru da ga on potpiše i uputi Trezoru.

Provera aproprijacije i izvršavanje rashoda

Član 34

Po prijemu zahteva iz člana 33. ove uredbe, Trezor proverava raspoloživa sredstva u okviru odgovarajuće aproprijacije, odnosno utvrđene kvote, u skladu sa Zakonom o budžetu Republike Srbije.

Ako je zahtev neuredan, odnosno sredstva za njegovu realizaciju nisu raspoloživa, Trezor vraća zahtev Kancelariji radi ispravke.

Ako je zahtev uredan, odnosno sredstva za njegovu realizaciju raspoloživa, Trezor izvršava rashode na ime sprovođenja projekta direktnim prenošenjem sredstava izvođaču radova, odnosno dobavljaču, ukoliko zakonom nije drukčije određeno.

Izuzetno od stava 3. ovog člana, sredstva za realizaciju NIP-a koja su raspoređena za projekte iz nadležnosti Ministarstva vera prenose se investitorima - crkvama i verskim zajednicama, u skladu sa odredbom člana 14. stav 7. Zakona o budžetu Republike Srbije za 2008. godinu.

Plaćanje sredstvima namenjenim za projekte na teritoriji APV

Član 35

Nalogodavac za sredstva iz NIP-a koja se nalaze u budžetskom razdelu, odnosno glavi Kancelarije, a koja su namenjena za projekte na teritoriji APV jeste ministar.

Izvršena sredstva iz stava 1. ovog člana evidentiraju se u budžetu Republike Srbije kao izvršeni izdaci budžetu APV.

Rok za plaćanje po projektima

Član 36

Zahtevi za plaćanje po projektima koji su predviđeni za finansiranje iz budžeta Republike Srbije u određenoj kalendarskoj godini podnose se Trezoru najkasnije do 15. decembra te kalendarske godine.

5. Praćenje i nadziranje NIP-a

Praćenje sprovođenja projekata i izveštavanje

Član 37

Kancelarija prati sprovođenje projekata, u saradnji s ministarstvima, drugim organima državne uprave i projektnim timovima.

Rukovodilac projektnog tima dužan je da o sprovođenju projekta najmanje jednom mesečno izveštava Kancelariju, na Obrascu 6 - Izveštaj o sprovođenju projekta Nacionalnog investicionog plana Republike Srbije, koji je odštampan uz ovu uredbu i čini njen sastavni deo.

Ako u sprovođenju projekta nastanu nepredviđene okolnosti, rukovodilac projektnog tima dužan je da o tome bez odlaganja obavesti Kancelariju.

Posebne radne grupe za praćenje pojedinih oblasti

Član 38

Kancelarija može da obrazuje posebne radne grupe ili da angažuje stručne i naučne ustanove u zemlji i inostranstvu ili stručnjake da bi pratili rezultate i efekte sprovođenja projekata.

Kontrola namenske upotrebe sredstava

Član 39

Kancelarija dostavlja Ministarstvu finansija - Sektoru za budžetsku inspekciju i reviziju, najkasnije do 31. januara tekuće godine izveštaj o sprovođenju projekata po korisnicima za prethodnu godinu, radi kontrole namenske upotrebe sredstava.

Podnošenje prijava nadležnim organima

Član 40

Ako se prilikom praćenja i nadziranja sprovođenja projekata uoče nepravilnosti, Kancelarija podnosi prekršajnu ili krivičnu prijavu nadležnim državnim organima.

Saradnja s drugim državnim organima

Član 41

Radi efikasnog praćenja i nadziranja sprovođenja projekata, Kancelarija u svim zajedničkim pitanjima sarađuje s nadležnim državnim organima.

Završni izveštaj

Član 42

Po okončanju sprovođenja projekta, projektni tim sačinjava završni izveštaj na Obrascu 7 - Završni izveštaj o sprovođenju projekta Nacionalnog investicionog plana Republike Srbije, koji je odštampan uz ovu uredbu i čini njen sastavni deo.

Završni izveštaj dostavlja se Kancelariji, radi evidentiranja i sagledavanja pojedinačnih i ukupnih efekata sprovođenja projekata.

Registar projekata NIP-a

Član 43

Kancelarija osniva i vodi elektronsku i dokumentacionu bazu podataka u koju se unose podaci o projektima, a posebno: prijava projekta, akcioni plan za sprovođenje projekta, dokumentacija koja se odnosi na sprovođenje projekta (ugovor o javnoj nabavci, ugovor sa podizvođačem i drugi zaključeni ugovori, situacija, faktura, kompletna dokumentacija o postupku javne nabavke, bankarska garancija i druga sredstva obezbeđenja, podaci o preuzetim obavezama i izvršenim plaćanjima i dr.), završni izveštaj i drugi podaci koji su značajni za sprovođenje i praćenje sprovođenja NIP-a (u daljem tekstu: Registar projekata NIP-a).

Korisnik budžeta u čijem je budžetskom razdelu projekat i druge institucije i lica koja raspolažu dokumentacijom koja se priprema i evidentira u skladu sa ovom uredbom, dužni su da Kancelariji dostavljaju podatke i kopije dokumenata koji se unose u Registar projekata NIP-a.

Izveštavanje Vlade i Narodne skupštine

Član 44

Kancelarija prati dinamiku trošenja po pojedinačnim projektima i o tome jednom u tri meseca izveštava Vladu, u skladu sa Uredbom o Kancelariji za Nacionalni investicioni plan ("Službeni glasnik RS", broj 50/07).

Pre dostavljanja izveštaja Vladi, Kancelarija usaglašava s Trezorom podatke u izveštaju s podacima iz informacije o realizaciji NIP-a, koja se priprema za Odbor za finansije Narodne skupštine, u skladu sa zakonom kojim se uređuje budžetski sistem.

IV PRELAZNE I ZAVRŠNE ODREDBE

Sprovođenje otpočetih postupaka javnih nabavki

Član 45

Postupci javnih nabavki za projekte NIP-a otpočeti pre stupanja na snagu ove uredbe okončaće se po do sada važećim propisima.

Prestanak važenja propisa

Član 46

Danom stupanja na snagu ove uredbe prestaju da važe Uredba o postupku po kome se biraju projekti za Nacionalni investicioni plan i postupku po kome se Nacionalni investicioni plan sprovodi ("Službeni glasnik RS", br. 71/07, 73/07 - ispravka, 105/07 i 113/07) i Odluka o kriterijumima za izbor projekata Nacionalnog investicionog plana Republike Srbije ("Službeni glasnik RS", broj 78/07).

Stupanje uredbe na snagu

Član 47

Ova uredba stupa na snagu narednog dana od dana objavljivanja u "Službenom glasniku Republike Srbije".

 

REPUBLIKA SRBIJA
VLADA
KANCELARIJA ZA NACIONALNI INVESTICIONI PLAN

Obrazac 1

 

PRIJAVA PROJEKTA
ZA NACIONALNI INVESTICIONI PLAN REPUBLIKE SRBIJE ZA 2009. GODINU

1. Opšti podaci o projektu

Ovlašćeni podnosilac prijave projekta

c

Ministarstvo

c

Opština

c

Kancelarija za NIP RS

c

Grad

c

Državni organ i organizacija

c

Grad Beograd

c

Javna ustanova

c

Udruženje građana

c

Autonomna pokrajina

 

 

Napomena: Projekat mogu zajednički da prijave više ovlašćenih podnosilaca.

Informacije o ovlašćenom podnosiocu prijave projekta

Naziv institucije:

 

Adresa:

 

Okrug:

 

Opština:

 

pošt. br.

 

Napomena: Ukoliko ima više ovlašćenih podnosilaca prijave projekta ovu informaciju popuniti za svakog podnosioca.

Odgovorna ili ovlašćena osoba

Prezime:

 

Ime:

 

Telefon:

 

Mobilni telefon:

 

e-mail:

 

Funkcija u organizaciji:

 

Napomena:

 

Projekat odobrio

Ime:

 

Prezime:

 

Funkcija u organizaciji:

 

Napomena: U slučaju jednog ili više ovlašćenih podnosilaca prijave za projekat može biti odgovorna ili ovlašćena samo jedna osoba.



Naziv projekta:


 

 


Sektor:

Tip projekta:

   c   

1. Razvoj infrastrukture koja će doprineti održivom ekonomskom razvoju, poboljšanju životnog standarda, smanjenju siromaštva, smanjenju zavisnosti od klimatskih promena, zaštiti i očuvanju životne sredine i ravnomernom regionalnom razvoju

c Izrada dokumentacije

c Izgradnja objekta

c Rekonstrukcija objekta

c Dogradnja objekta

c Adaptacija objekta

c Sanacija objekta

c Tehnička modernizacija

c Osavremenjavanje i uvođenje novih tehnologija

c Nabavka dobara i usluga

c Obuka

c Subvencije

c Garancije

c Ostalo

c

Saobraćaj (transport)

c

Komunikacije

c

Energetika

c

Zaštita i očuvanje životne sredine

c

Upravljanje vodama

c

Šumarstvo

c

Zdravstvo

c

Javna administracija

c

Pravosuđe

c

Unutrašnji poslovi

c

Odbrana

c

Kultura

c

Verski objekti

c

Sport

c

Društveno uključivanje (deca, stari, osobe sa posebnim potrebama, ugrožene grupe) i populaciona politika

 

Lokalna infrastruktura

c

Vodosnabdevanje

c

Otpadne vode

c

Kanalizacija

c

Lokalni putevi

c

Javne površine

c

Javni objekti od opšteg interesa

c

2. Povećanje zaposlenosti

c

Privreda

c

Industrijske zone

c

Biznis inkubatori

c

Tehnologije i inovacije

c

Turizam

  c  

3. Obrazovanje usmereno na sticanje znanja i sposobnosti potrebnih za rast i povećanje konkurentnosti nacionalne ekonomije i tehnološki razvoj

c

Nauka

c

Modernizacija i razvoj škola

c

Poboljšanje učeničkog i studentskog standarda

c

Visoko obrazovanje

c

Obuka i razvoj veština

c

Informacione tehnologije

  c  

4. Ruralni razvoj

c

Razvoj sela

c

Poljoprivreda

  c  

5. Privredni i socijalni razvoj Kosova i Metohije, radi stvaranja uslova za opstanak Srba na Kosovu i Metohiji i za povratak interno raseljenih lica na Kosovo i Metohiju

  c  

6. Ostalo

 

Predlog dinamike sprovođenja projekta od momenta odobrenja (momenat odobrenja uzeti kao reper)

Vremenski period potreban za početak realizacije projekta:

 

Vremenski period potreban za završetak projekta:

 

Najkasniji rok za početak aktivnosti u projektu (upisati datum):

 

Koliko godina traje projekat? (ako projekat traje manje od godinu dana upisati broj 1)

 

Da li je projekat nastavak prošlogodišnjeg? (upisati da ili ne)

 

 

Predlog iznosa sredstava za finansiranje projekta (budžet projekta) 

Iznos ukupnog budžeta projekta (u DIN):

 

Iznos dela budžeta projekta koji se finansira iz NIP-a (u DIN): 

 

Udeo u budžetu projekta koji se finansira iz NIP-a (u %):

 

 

Iznos dela budžeta projekta koji se ne finansira iz NIP-a (u DIN):

 

Struktura dela budžeta projekta koji neće biti finansiran iz NIP-a u iznosu i udelima:

Pretpristupni instrument EU (IPA fond):

Iznos u DIN 

 

 Udeo u % 

 

Ostali strani fondovi

Iznos u DIN

 

Udeo u %

 

Strani kapital

Iznos u DIN

 

Udeo u %

 

Domaći privatni kapital

Iznos u DIN

 

Udeo u %

 

Ostala budžetska sredstva

Iznos u DIN

 

Udeo u %

 

Ostalo

Iznos u DIN

 

Udeo u %

 

Naziv sufinansijera (izvora finansiranja) budžeta projekta

Opis i način sufinansiranja

Iznos (u DIN):

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Informacije o javnim nabavkama koje su potrebne za sprovođenje projekta

 

Iznos javnih nabavki u projektu (u DIN):

 

2. Opis projekta

Opis trenutnog stanja (maksimalno 2 strane)

 

Obrazloženje značaja projektnih aktivnosti (maksimalno 2 strane)

 

Procena uticaja projekta na opšte društvene procese (maksimalno 1 strana)

 

Održivost rezultata i efekata projekta (maksimalno 1 strana)

 

Procena uticaja projekta na prekograničnu saradnju (maksimalno 1 strana)

 

 

Ciljevi projekta (maksimalno 1 strana)

1.
2.
...

 

Predlog osnovnih aktivnosti u projektu (maksimalno 9 strana)

Redni
broj

Naziv aktivnosti

Okvirno
trajanje
(meseci)

Okvirni
budžet
(u DIN)

1.1

 

 

 

1.2

 

 

 

...

 

 

 

2.1

 

 

 

2.2

 

 

 

...

 

 

 

 

Rezultati (maksimalno 3 strane)

Redni
broj

Opis rezultata

1.1.1

 

...

 

1.2.1

 

...

 

2.1.1

 

...

 

2.2.1

 

...

 

 

Merljivi efekti projekta (maksimalno pola strane)

 

Opis

Jedinica mere

Vrednost

c

Zapošljavanje tokom projekta

broj zaposlenih

 

c

Zapošljavanje nakon projekta

broj zaposlenih

 

c

Povećanje izvoza

 

c

Dodatne privatne investicije

 

c

 

 

 

c

 

 

 

c

 

 

 

c

 

 

 

c

 

 

 

 

Lista rizika (maksimalno 1 strana)

Redni
broj

Opis

Verovatnoća
visoka/
srednja/
niska

Uticaj
visok/
srednji/
nizak

Korektivne aktivnosti

1.

 

 

 

 

2.

 

 

 

 

3.

 

 

 

 

4.

 

 

 

 

5.

 

 

 

 

6.

 

 

 

 

7.

 

 

 

 

8.

 

 

 

 

9.

 

 

 

 

10.

 

 

 

 

3. Zajednički preduslovi (Zajednički preduslovi predstavljaju pitanja koja se moraju uzeti u razmatranje prilikom definisanja predloga projekta, nezavisno od oblasti na koju se projekat odnosi)

Veze sa nacionalnim, regionalnim ili lokalnim strateškim prioritetima (maksimalno 1 strana)

 

Naziv

Opis povezanosti

c

Nacionalna strategija Srbije za pristupanje Evropskoj uniji

 

c

Strategija za smanjenje siromaštva

 

c

Višegodišnji indikativni planski dokument (MIPD)

 

c

Prioriteti NIP-a

 

c

 

 

c

 

 

c

 

 

 

Srodni projekti koje finansira Republika Srbija ili međunarodna zajednica (maksimalno 1 strana)

 

 

Stepen uticaja na povećanje društvene uključenosti (uticaj na smanjenje siromaštva, na povećanje društvene uključenosti grupa sa posebnim potrebama i smanjenje nejednakosti) - (maksimalno pola strane)

 

Stvaranje uslova za opstanak Srba na Kosovu i Metohiji i za povratak interno raseljenih lica na Kosovo i Metohiju - (maksimalno pola strane)

 

Stepen uticaja na životno okruženje (maksimalno pola strane)

 

Stepen uticaja na rodnu ravnopravnost (maksimalno pola strane)

 

Stepen uticaja na razvoj informatičkog društva (maksimalno pola strane)

 

Stepen uticaja na međunarodne integracije Republike Srbije (maksimalno pola strane)

 

4. Informacije o direktnom korisniku projekta

Direktni korisnik projekta

c

Ministarstvo

c

Opština

c

Kancelarija za NIP RS

c

Državni organ i organizacija

c

Autonomna pokrajina

c

Javna ustanova

c

Grad Beograd

c

Udruženje građana

c

Grad

c

Ostalo

 

Informacije o direktnom korisniku projekta

Naziv institucije:

 

Adresa:

 

Okrug:

 

Opština:

 

pošt. br.

 

 

Odgovorna osoba

Prezime:

 

Ime:

 

Telefon:

 

Mobilni telefon:

 

e-mail:

 

Funkcija u organizaciji:

 

Napomena:

 

Projekat odobrio

Ime:

 

Prezime:

 

Funkcija u organizaciji:

 

Napomena: Ukoliko nema dovoljno mesta u bilo kom odeljku, mogu se dodavati redovi bez ograničenja.

 

REPUBLIKA SRBIJA
VLADA
KANCELARIJA ZA NACIONALNI INVESTICIONI PLAN

Obrazac 2

 

OBRAZAC ZA OCENJIVANJE PROJEKTA ZA NACIONALNI INVESTICIONI PLAN REPUBLIKE SRBIJE ZA 2009. GODINU

Osnovni podaci o projektu:

Podnosilac projekta

 

Naziv projekta

 

Sektor projekta

 

Tip projekta

 

1) Stepen opšteg uticaja i značaj projekta - maksimalan broj bodova 40

Stepen opšteg uticaja i značaj projekta

I

II

III

IV

1. Stepen direktnog uticaja projekta na ostvarivanje strateških prioriteta NIP-a

10

7

3

0

2. Značaj projekta (međunarodni, nacionalni, međuregionalni, regionalni, lokalni - gradski ili opštinski)

8

5

2

0

3. Stepen usklađenosti sa usvojenim nacionalnim strateškim dokumentima

8

5

2

0

4. Stepen i trajnost strukturnog i regulatornog uticaja projekta

7

5

2

0

5. Broj direktnih i indirektnih korisnika projekta

7

5

2

0

2) Ekonomska opravdanost projekta - maksimalan broj bodova 34

Ekonomska opravdanost projekta

I

II

III

IV

1. Isplativost projekta (odnos troškova i efekata, a kod projekata čije je sprovođenje započeto po osnovu ranije usvojenog akta Vlade, isplativost nastavljanja sprovođenja)

8

5

2

0

2. Stepen sufinansiranja projekta (sredstvima iz drugih javnih izvora - budžeta autonomne pokrajine, grada ili opštine; sredstvima iz međunarodnih izvora; privatnim sredstvima)

8

5

2

0

3. Održivost projekta (mogućnost nastavljanja aktivnosti po okončanju finansiranja sredstvima NIP-a, odnosno postojanje struktura za nastavljanje tih aktivnosti)

8

5

2

0

4. Nemogućnost finansiranja projekata na drugi način, bez sredstava NIP-a

5

3

1

0

5. Mogućnost multiplikacije efekata i replikacije projekta

5

3

1

0

3) Sprovodljivost projekta - maksimalan broj bodova 20

Sprovodljivost projekta

I

II

III

IV

1. Stepen rizika izvodljivosti i održivosti projekta

8

5

2

0

2. Stepen razrađenosti projekta (definisanost i fokusiranost ciljeva i planiranih aktivnosti i kvalitet dokumentacije za sprovođenje projekta)

5

3

1

0

3. Kvalitet učesnika i partnerstva u sprovođenju projekta (jasno označen profil učesnika, organizovanost, iskustvo i rezultati u sprovođenju projekata od značaja za prijavljeni projekat, reference učesnika, adekvatnost organizacione strukture za sprovođenje projekta, definisanost zajedničkih ciljeva i odgovornosti učesnika, međusektorski efekti projekta)

4

3

1

0

4. Stepen mobilizacije resursa za sprovođenje projekta (postojanje obima resursa (finansijskih, ljudskih, opreme i dr.) potrebnih za uspeh projekta, integrisanost resursa u koherentan sistem i vreme potrebno za mobilizaciju resursa)

3

2

1

0

4) Stepen posebnih uticaja projekta - maksimalan broj bodova 6

Stepen posebnih uticaja projekta

I

IV

1. Stepen uticaja na povećanje društvene uključenosti (uticaj na smanjenje siromaštva, na povećanje društvene uključenosti grupa sa posebnim potrebama i smanjenje nejednakosti)

1

0

2. Stvaranje uslova za opstanak Srba na Kosovu i Metohiji i za povratak interno raseljenih lica na Kosovu i Metohiji

1

0

3. Stepen uticaja na životno okruženje

1

0

4. Stepen uticaja na rodnu ravnopravnost

1

0

5. Stepen uticaja na razvoj informacionog društva

1

0

6. Stepen uticaja na međunarodne integracije Republike Srbije

1

0

Napomena:

Svaki od kriterijuma za izbor projekata nosi odgovarajući broj bodova. U sledećoj tabeli date su opisne ocene koje projekat može da dobije i svrstane su u grupe s obzirom na koje se određuje koliko će bodova projektu biti dodeljeno po određenom kriterijumu.

Grupa
ocene

I

II

III

IV

Ocena

Projektna ideja u potpunosti ispunjava kriterijum

Projektna ideja u zadovoljavajućoj meri ispunjava kriterijum

Projektna ideja nedovoljno ispunjava kriterijum

Projektna ideja je slaba i ne ispunjava kriterijum

 

Obrazac 3

 

AKCIONI PLAN ZA SPROVOĐENJE PROJEKTA NACIONALNOG INVESTICIONOG PLANA REPUBLIKE SRBIJE

NAPOMENA: Podaci u ovom izveštaju koji se pojavljuju i u prijavi projekta (npr. naziv projekta, sektor i tip projekta, informacije o ovlašćenom podnosiocu prijave projekta, o ovlašćenoj ili odgovornoj osobi, redni broj i naziv aktivnosti, redni broj i naziv rezultata itd.) moraju da budu isti

 

OSNOVNE INFORMACIJE O PROJEKTU

Šifra projekta:

 

Naziv projekta:

 

Sektor:

 

Tip:

 

 

INFORMACIJE O OVLAŠĆENOM PODNOSIOCU PRIJAVE PROJEKTA

Naziv institucije:

 

Adresa:

 

Okrug:

 

Opština:

 

pošt. br.

 

Napomena: Ukoliko ima više ovlašćenih podnosilaca prijave projekta ovu informaciju popuniti za svakog podnosioca.

 

ČLANOVI PROJEKTNOG TIMA

RB

Ime i prezime

Naziv institucije

Pozicija u projektnom timu

Nadležnosti/Zaduženja

1.

 

 

 

 

2.

 

 

 

 

3.

 

 

 

 

4.

 

 

 

 

5.

 

 

 

 

6.

 

 

 

 

7.

 

 

 

 

8.

 

 

 

 

...

 

 

 

 

 

STATUS PROJEKTA


c
Realizacija projekta otpočela u prethodnim godinama

c Finansirana sredstvima Nacionalnog investicionog plana

c Finansirana iz drugih izvora

c Nije spreman za realizaciju

c Spreman za realizaciju

Planirani datum početka:

dd.mm.gggg

c Projekat ima saglasnost nadležnog ministarstva/institucije

 

PREGLED REALIZOVANIH OSNOVNIH AKTIVNOSTI U PROJEKTU
(Popuniti samo u slučaju da je projekat već u realizaciji - navoditi aktivnosti iz prijave projekta sa odgovarajućim rednim brojevima)

Redni
broj

Naziv aktivnosti

Okvirno
trajanje
(meseci)

Okvirni
budžet
(u DIN)

1.1

 

 

 

1.2

 

 

 

...

 

 

 

2.1

 

 

 

2.2

 

 

 

...

 

 

 

 

DOKUMENTA POTREBNA ZA REALIZACIJU PROJEKTA

Dokument

Pribavljen
(Da/Ne)

Izdat od

Datum

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

OSTALI, JOŠ UVEK
NEISPUNJENI USLOVI ZA
REALIZACIJU PROJEKTA

 

 

 

CILJEVI PROJEKTA

1.

 

2.

 

3.

 

...

 

Napomena: Ciljevi treba da budu određeni, merljivi, ostvarivi, realistični i vremenski ograničeni i treba da se baziraju na rezultatima.

 

PLAN AKTIVNOSTI

RB
akt.

Aktivnost

Nadležna
institucija

Odgovorni član
projektnog tima

Period sprovođenja aktivnosti

RB
rezult.

Rezultat

Datum
početka

Datum
završetka

1.1

 

 

 

dd.mm.gggg

dd.mm.gggg

1.1.1

 

1.2

 

 

 

 

 

1.2.1

 

...

 

 

 

 

 

 

 

2.1

 

 

 

 

 

2.1.1

 

2.2

 

 

 

 

 

2.2.1

 

...

 

 

 

 

 

...

 

 

PLAN JAVNIH NABAVKI

RB
akt.

Aktivnost

Iznos javnih nabavki

Robe/Usluge/Radovi

Predviđeni postupak javnih nabavki

1.1

 

 

 

 

1.2

 

 

 

 

...

 

 

 

 

2.1

 

 

 

 

2.2

 

 

 

 

...

 

 

 

 

Napomena: Predviđeni postupci javne nabavke mogu biti - otvoreni postupak, restriktivni postupak, postupak sa pogađanjem.

 


OPIS DELOKRUGA PROJEKTA

U delokrugu su:



Van delokruga su:



Napomena: Potrebno je precizno definisati aktivnosti koje su u delokrugu projekta, ali navesti i one koje su van delokruga, posebno one koje se naizgled mogu smatrati delom projekta. U toku realizacije, opis delokruga treba proveravati i revidirati tako da odražava odobrene promene delokruga projekta ako do njih dođe. Međutim, svaka promena delokruga projekta u odnosu na inicijalni, zahteva odobrenje Kancelarije za NIP.

 

PLAN UPRAVLJANJA RIZICIMA

Redni
broj

Opis

Verovatnoća
visoka/
srednja/
niska

Uticaj
visok/
srednji/
nizak

Korektivne aktivnosti

1.

 

 

 

 

2.

 

 

 

 

3.

 

 

 

 

...

 

 

 

 

Napomena: U plan upravljanja rizika unesite rizike iz Prijave projekta, ali i rizike koji su se eventualno javili nakon odobrenja projekta.

 

 

 

 

 Rukovodilac projektnog tima

 

Datum

 

 

 

 Kancelarija za NIP

 

Datum

 

Obrazac 4

 

Republika Srbija
Ministarstvo finansija

ZAHTEV ZA KREIRANJE PREUZETE OBAVEZE

 

A. Zahtev za kreiranje preuzete obaveze (popunjava direktni korisnik budžeta)

Naziv korisnika budžeta

 

 

 

 

Šifra korisnika budžeta

 

       

Broj zahteva   

              

 

Datum dokumenta      

 

Datum dospeća

 

 

Broj dokumenta

 

 

Finalni dokument

 

Vrsta dokumenta   

 

 

Naziv primaoca sredstava  

 

 

Tekući račun

 

 

Opis

 

 

 

UKUPNI IZNOS OBAVEZE

_____________ RSD

 

Iznos dokumenta

 _____________ RSD

 

Redni
broj

Funkcionalna
klasifikacija

Ekonomska
klasifikacija

Podekonomska
klasifikacija

Izvor
finansiranja

Podizvor
finansiranja

Program

Projekat

Očekivani
datum plaćanja

Hitno

Iznos

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

       

 

 

UKUPNO:

 

0,00

 

B. Odobrenje za plaćanje (popunjava direktni korisnik budžeta)

Ovim putem potvrđujem da su po mom saznanju ovi podaci i prateća dokumentacija istinito i tačno prikazani, da je trošak na teret navedenih šifara odgovarajući, da su nabavka i obaveza po osnovu plaćanja u skladu sa odgovarajućim odredbama Zakona o javnim nabavkama, Zakona o budžetskom sistemu, kao i da sam lice ovlašćeno za potpisivanje ovog obrasca.

Priprema

Ime: 

 

 

Potpis: 

 

Datum:  

 

 

 

(štampanim slovima)

 

 

Overava

Ime: 

 

 

Potpis:

 

Datum:  

 

 

 

(štampanim slovima)

 

 

Odobrava

Ime:

 

 

Potpis:

 

Datum:  

 

 

 

(štampanim slovima)

 

 

 

V. Odobrava ministar nadležan za poslove NIP-a

Odobrava  

Ime:  

 

 

Potpis:

 

 

Datum:

 

 

 

(štampanim slovima)

 

Zahtev
odobren:    

              

 

Zahtev
odbijen:    

              

 

Razlog za odbijanje zahteva:  

 

 

Obrazac 5

 

Republika Srbija
Ministarstvo finansija

ZAHTEV ZA PLAĆANJE SA PREUZETOM OBAVEZOM

 

A. Zahtev za plaćanje sa preuzetom obavezom (popunjava direktni korisnik budžeta)

Naziv korisnika budžeta

 

 

 

 

Šifra korisnika budžeta

 

       

Broj zahteva   

              

 

 

Datum kreiranja

 

 

 

UKUPNI IZNOS

_____________ RSD

 

Rok za plaćanje:

 _____________

 

Redni
broj

Broj preuzete
obaveze

Funkcionalna
klasifikacija

Ekonomska
klasifikacija

Podekonomska
klasifikacija

Izvor
finansiranja

Podizvor
finansiranja

Program

Projekat

Evidencioni račun

Iznos

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

       

 

 

UKUPNO:

 

0,00

 

B. Podaci o primaocu (popunjava direktni korisnik budžeta)

Tekući račun

 

 

Poziv na broj (odobrenja)

 

 

Šifra
plaćanja  

 

Svrha plaćanja 

 

 

Naziv primaoca

 

 

Vrsta
dokumenta

 

Finalni
dokument

 

 

Broj dokumenta

 

 

V. Odobrenje za plaćanje (popunjava direktni korisnik budžeta)

Ovim putem potvrđujem da su po mom saznanju ovi podaci i prateća dokumentacija istinito i tačno prikazani, da je trošak na teret navedenih šifara odgovarajući, da su nabavka i obaveza po osnovu plaćanja u skladu sa odgovarajućim odredbama Zakona o javnim nabavkama, Zakona o budžetskom sistemu, kao i da sam lice ovlašćeno za potpisivanje ovog obrasca.

Priprema

Ime: 

 

 

Potpis: 

 

Datum:  

 

 

 

(štampanim slovima)

 

 

Overava

Ime: 

 

 

Potpis:

 

Datum:  

 

 

 

(štampanim slovima)

 

 

Odobrava

Ime:

 

 

Potpis:

 

Datum:  

 

 

 

(štampanim slovima)

 

 

 

G. Odobrava ministar nadležan za poslove NIP-a

Odobrava  

Ime:  

 

 

Potpis:

 

 

Datum:

 

 

 

(štampanim slovima)

 

Zahtev
odobren:    

              

 

Zahtev
odbijen:    

              

 

Razlog za odbijanje zahteva:  

 

 

Obrazac 6

 

IZVEŠTAJ
O SPROVOĐENJU PROJEKTA NACIONALNOG INVESTICIONOG PLANA REPUBLIKE SRBIJE

NAPOMENA: Podaci u ovom izveštaju koji se pojavljuju i u prijavi projekta (npr. naziv projekta, sektor i tip projekta, informacije o ovlašćenom podnosiocu prijave projekta, o ovlašćenoj ili odgovornoj osobi, redni broj i naziv aktivnosti, redni broj i naziv rezultata itd.) moraju da budu isti

 

IZVEŠTAJ

Broj

 

Mesec

 

Godina

 

 

OSNOVNE INFORMACIJE O PROJEKTU

Šifra projekta:

 

Naziv projekta:

 

Sektor:

 

Tip:

 

Okrug:

 

Opština:

 

 

RUKOVODILAC PROJEKTA

Telefon(i):

 

Mobilni telefon(i):

 

E-pošta:

 

Napomena:

 

 

PLANIRANI POČETAK
PROJEKTA

dd.mm.gggg

PLANIRANI KRAJ
PROJEKTA

dd.mm.gggg

OSTVARENI POČETAK
PROJEKTA

dd.mm.gggg

PROCENJENI KRAJ
PROJEKTA

dd.mm.gggg

 

STATUS PROJEKTA

c neaktivan

c u pripremi

c završen

c ugovoren

c u realizaciji

 

c obustavljen

c raspisana javna nabavka

 

Napomena: Uneti aktivnosti realizovane u periodu izveštavanja navedene u Akcionom planu.

AKTIVNOSTI REALIZOVANE U PERIODU IZVEŠTAVANJA

RB
akt.

Aktivnost

Nadležna
institucija

Odgovorni član
projektnog tima

Period sprovođenja aktivnosti

RB
rezult.

Rezultat

Datum
početka

Datum
završetka

1.1

 

 

 

dd.mm.gggg

dd.mm.gggg

1.1.1

 

1.2

 

 

 

 

 

1.2.1

 

...

 

 

 

 

 

...

 

2.1

 

 

 

 

 

2.1.1

 

2.2

 

 

 

 

 

2.2.1

 

...

 

 

 

 

 

...

 

Napomena: Uneti aktivnosti planirane u narednom periodu, navedene u Akcionom planu.

AKTIVNOSTI PLANIRANE U NAREDNOM PERIODU

RB
akt.

Aktivnost

Planirani datum
početka

Planirani datum
završetka

RB
rezult.

Rezultat

1.1

 

dd.mm.gggg

dd.mm.gggg

1.1.1

 

1.2

 

 

 

1.2.1

 

...

 

 

 

...

 

2.1

 

 

 

2.1.1

 

2.2

 

 

 

2.2.1

 

...

 

 

 

...

 

 

KOMENTARI

Napomena: Navesti sva pitanja, probleme ukoliko ih ima, zahteve za promenama delokruga i nove uočene rizike, koji nisu evidentirani u Akcionom planu. Priložiti propratnu dokumentaciju ukoliko je potrebno.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Podnosilac

 

Datum

 

 

 

Kancelarija za NIP

 

Datum

 

Obrazac 7

 

ZAVRŠNI IZVEŠTAJ
O SPROVOĐENJU PROJEKTA NACIONALNOG INVESTICIONOG PLANA REPUBLIKE SRBIJE

NAPOMENA: Podaci u ovom izveštaju koji se pojavljuju i u prijavi projekta (npr. naziv projekta, sektor i tip projekta, informacije o ovlašćenom podnosiocu prijave projekta, o ovlašćenoj ili odgovornoj osobi, redni broj i naziv aktivnosti, redni broj i naziv rezultata itd.) moraju da budu isti

 

OSNOVNE INFORMACIJE

Šifra projekta:

 

Naziv projekta:

 

Sektor:

 

Tip:

 

Okrug:

 

Opština:

 

 

RUKOVODILAC PROJEKTA

Telefon(i):

 

Mobilni telefon(i):

 

E-pošta:

 

Napomena:

 

 

PLANIRANI POČETAK
PROJEKTA

dd.mm.gggg.

PLANIRANI KRAJ
PROJEKTA

dd.mm.gggg.

OSTVARENI POČETAK
PROJEKTA

dd.mm.gggg.

OSTVARENI KRAJ
PROJEKTA

dd.mm.gggg.

 

STATUS PROJEKTA

c obustavljen

c završen

 

RAZLOZI OBUSTAVLJANJA PROJEKTA (za projekte čiji je status "obustavljen")

 

 

 

 

 

 

 

ČLANOVI PROJEKTNOG TIMA

RB

Ime i prezime

Naziv institucije

Pozicija u projektnom timu

Nadležnosti/Zaduženja

Datum početka
angažovanja

Datum kraja
angažovanja

1.

 

 

 

 

 

 

2.

 

 

 

 

 

 

3.

 

 

 

 

 

 

4.

 

 

 

 

 

 

5.

 

 

 

 

 

 

6.

 

 

 

 

 

 

7.

 

 

 

 

 

 

8.

 

 

 

 

 

 

9.

 

 

 

 

 

 

10.

 

 

 

 

 

 

 

ODOBRENA SREDSTVA I UTROŠENA SREDSTVA

Godina

2006

2007

2008

2009

 

Odobreno

Utrošeno

Odobreno

Utrošeno

Odobreno

Utrošeno

Odobreno

Utrošeno

 

Iznos

%

Iznos

%

Iznos

%

Iznos

%

Iznos

%

Iznos

%

Iznos

%

Iznos

%

Iz Nacionalnog
investicionog
plana

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Iz drugih izvora

Naziv "A"

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Naziv "B"

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Napomena: Prilikom navođenja ostalih izvora finansiranja koristiti definisane izvore finansiranja navedene u Predlogu projekta (Pretpristupni instrument EU-IPA fond, Ostali strani fondovi, Strani kapital, Domaći privatni kapital, Ostala budžetska sredstva, Ostalo). Navesti izvor finansiranja i naziv. Npr: "Ostali strani fondovi: Švedska".

 

REZULTATI PROJEKTA

RB
akt.

Aktivnost

Realizovana
(Da/Ne)

Trajanje aktivnosti

RB
rez.

Rezultati

Planirano

Ostvareno

Planirani

Ostvareni

1.1

 

 

 

 

1.1.1

 

 

1.2

 

 

 

 

1.2.1

 

 

...

 

 

 

 

...

 

 

2.1

 

 

 

 

2.1.1

 

 

2.2

 

 

 

 

2.2.1

 

 

...

 

 

 

 

...

 

 

Napomena: Uneti realizovane aktivnosti, navedene u Akcionom planu.

UTROŠENA SREDSTVA PREMA AKTIVNOSTIMA

RB
akt.

Aktivnost

Sredstva iz NIP-a

Drugi izvori

Naziv izvora

Iznos

%

Iznos

%

 

1.1

 

 

 

 

 

 

1.2

 

 

 

 

 

 

...

 

 

 

 

 

 

2.1

 

 

 

 

 

 

2.2

 

 

 

 

 

 

...

 

 

 

 

 

 

Napomena: Uneti realizovane aktivnosti, navedene u Akcionom planu.

ISKUSTVA STEČENA TOKOM REALIZACIJE PROJEKTA, SUGESTIJE I PREPORUKE

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  Rukovodilac projekta

 

Datum

 

 

 

  Koordinator projekta

 

Datum

 

 

 

  Kancelarija za NIP

 

Datum