UREDBAO POSTUPKU PO KOME SE BIRAJU PROJEKTI ZA NACIONALNI INVESTICIONI PLAN I POSTUPKU PO KOME SE NACIONALNI INVESTICIONI PLAN SPROVODI("Sl. glasnik RS", br. 29/2008) |
Ovom uredbom uređuje se postupak po kome se biraju projekti za Nacionalni investicioni plan i postupak po kome se Nacionalni investicioni plan sprovodi.
Sadržina Nacionalnog investicionog plana
Predlog liste investicionih projekata Nacionalnog investicionog plana (u daljem tekstu: NIP) i plan sredstava za njihovu realizaciju utvrđuje Vlada, u okviru predloga zakona o budžetu Republike Srbije za odgovarajuću godinu, na predlog ministra nadležnog za sprovođenje NIP-a (u daljem tekstu: ministar).
O nacrtu liste i planu sredstava iz stava 1. ovog člana ministar pribavlja mišljenje Saveta za Nacionalni investicioni plan (u daljem tekstu: Savet).
Strateški prioriteti, čijem ostvarenju treba da doprinesu projekti NIP-a, jesu:
1) razvoj infrastrukture koja će doprineti održivom ekonomskom razvoju, poboljšanju životnog standarda, smanjenju siromaštva, smanjenju zavisnosti od klimatskih promena, zaštiti i očuvanju životne sredine i ravnomernom regionalnom razvoju;
2) povećanje zaposlenosti;
3) obrazovanje usmereno na sticanje znanja i sposobnosti potrebnih za rast i povećanje konkurentnosti nacionalne ekonomije i tehnološki razvoj;
4) ruralni razvoj;
5) privredni i socijalni razvoj Kosova i Metohije, radi stvaranja uslova za opstanak Srba na Kosovu i Metohiji i za povratak interno raseljenih lica na Kosovo i Metohiju.
Javni poziv za prijavljivanje projekata
Projekti za NIP biraju se po sprovedenom javnom pozivu za prijavljivanje projekata, koji objavljuje Kancelarija za Nacionalni investicioni plan (u daljem tekstu: Kancelarija).
Javni poziv za prijavljivanje projekata naročito sadrži: podatke o tome ko može da prijavi projekat, informacije o strateškim prioritetima, o rokovima i o načinu prijavljivanja projekata.
Javni poziv za prijavljivanje projekata objavljuje se u "Službenom glasniku Republike Srbije", na internet stranici Kancelarije i u najmanje jednom dnevnom listu koji se distribuira na celoj teritoriji Republike Srbije.
Ovlašćeni podnosioci prijave projekta
Projekat može da prijavi ministarstvo, Kancelarija i drugi državni organ i organizacija, javna ustanova, autonomna pokrajina, opština, grad, grad Beograd i udruženje građana.
Projekat mogu zajednički da prijave više ovlašćenih podnosilaca.
Prijavljivanje projekata
Projekat se prijavljuje tako što se popunjava Obrazac 1 - Prijava projekta za Nacionalni investicioni plan Republike Srbije za 2009. godinu (u daljem tekstu: prijava projekta) na internet stranici Kancelarije (www.nip.sr.gov.yu).
Projekat koji nije prijavljen na ovaj način neće se razmatrati.
Obrazac iz stava 1. ovog člana odštampan je uz ovu uredbu i čini njen sastavni deo.
Sadržina prijave projekta
Prijava projekta posebno sadrži: podatke o ovlašćenom podnosiocu prijave projekta i direktnom korisniku projekta, naziv projekta koji se prijavljuje, sektor i tip projekta, predlog dinamike sprovođenja projekta, predlog iznosa sredstava za finansiranje projekta (u daljem tekstu: budžet projekta), predlog svih izvora finansiranja projekta, informacije o javnim nabavkama koje su potrebne za sprovođenje projekta, opis projekta, ciljeve projekta, predlog osnovnih aktivnosti u projektu, rezultate projekta, merljive efekte projekta koji se očekuju, analizu rizika za sprovođenje projekta, zajedničke preduslove koji se moraju uzeti u obzir prilikom definisanja predloga projekta (veze sa nacionalnim, regionalnim ili lokalnim strateškim prioritetima i dr.) i informacije o stepenu spremnosti projekta.
2. Obrada, razmatranje i ocena projekta
Tehnička obrada prijave projekta
Kancelarija proverava da li su podnesene prijave projekta blagovremene i potpune.
Nepotpuna prijava projekta, prijava projekta koja ima druge formalne nedostatke i prijava projekta koja nije blagovremena ne uzima se u razmatranje.
Razmatranje i ocena projekta
Kancelarija razmatra i ocenjuje projekat koji je sadržan u prijavi projekta.
Izuzetno od stava 1. ovog člana, projekti sadržani u prijavi projekta koji bi trebalo da se sprovode na teritoriji Autonomne pokrajine Vojvodina (u daljem tekstu: APV) razmatra i ocenjuje komisija od pet članova od kojih dva imenuje ministar, a tri nadležni organ APV.
Kancelarija može da angažuje stručna lica radi davanja mišljenja.
Kancelarija može pozvati predstavnika korisnika sredstava budžeta Republike Srbije (u daljem tekstu: korisnik budžeta) u čijoj nadležnosti je oblast na koju se projekat odnosi i predstavnika podnosioca projekta, radi pribavljanja dodatnih informacija i objašnjenja.
Kancelarija može da obrazuje projektne i posebne radne grupe radi razmatranja srodnih projekata.
Kriterijumi za ocenjivanje projekata
Projekti se ocenjuju na osnovu sledećih kriterijuma:
1) stepen opšteg uticaja i značaj projekta:
- stepen direktnog uticaja projekta na ostvarivanje strateških prioriteta NIP-a,
- značaj projekta (međunarodni, nacionalni, međuregionalni, regionalni, lokalni - gradski ili opštinski),
- stepen usklađenosti sa usvojenim nacionalnim strateškim dokumentima,
- stepen i trajnost strukturnog i regulatornog uticaja projekta,
- broj direktnih i indirektnih korisnika projekta;
2) ekonomska opravdanost projekta:
- isplativost projekta (odnos troškova i efekata, a kod projekta čije je sprovođenje započeto po osnovu ranije usvojenog akta Vlade isplativost nastavljanja sprovođenja projekta),
- stepen sufinansiranja projekta (sredstvima iz drugih javnih izvora - budžeta autonomne pokrajine, grada ili opštine; sredstvima iz međunarodnih izvora; privatnim sredstvima),
- održivost projekta (mogućnost nastavljanja aktivnosti po okončanju finansiranja sredstvima NIP-a, odnosno postojanje struktura za nastavljanje tih aktivnosti),
- nemogućnost finansiranja projekta na drugi način, bez sredstava NIP-a,
- mogućnost multiplikacije efekata i replikacije projekta;
3) sprovodljivost projekta:
- stepen rizika izvodljivosti i održivosti projekta,
- stepen razrađenosti projekta (definisanost i fokusiranost ciljeva i planiranih aktivnosti i kvalitet dokumentacije za sprovođenje projekta),
- kvalitet učesnika i partnerstva u sprovođenju projekta (jasno označen profil učesnika, organizovanost, iskustvo i rezultati u sprovođenju projekata od značaja za prijavljeni projekat, reference učesnika, adekvatnost organizacione strukture za sprovođenje projekta, definisanost zajedničkih ciljeva i odgovornosti učesnika i međusektorski efekti projekta),
- stepen mobilizacije resursa za sprovođenje projekta (postojanje obima resursa (finansijskih, ljudskih, opreme i dr.) potrebnih za uspeh projekta, integrisanost resursa u koherentan sistem i vreme potrebno za mobilizaciju resursa),
4) stepen posebnih uticaja projekta:
- stepen uticaja na povećanje društvene uključenosti (uticaj na smanjenje siromaštva, na povećanje društvene uključenosti grupa sa posebnim potrebama i smanjenje nejednakosti),
- stvaranje uslova za opstanak Srba na Kosovu i Metohiji i za povratak interno raseljenih lica na Kosovo i Metohiju,
- stepen uticaja na životno okruženje,
- stepen uticaja na rodnu ravnopravnost,
- stepen uticaja na razvoj informatičkog društva,
- stepen uticaja na međunarodne integracije Republike Srbije.
Projekti se ocenjuju na Obrascu 2 - Obrazac za ocenjivanje projekta za Nacionalni investicioni plan Republike Srbije za 2009. godinu, koji je odštampan uz ovu uredbu i čini njen sastavni deo.
O određivanju koeficijenata kriterijuma sadržanih u obrascu iz stava 2. ovog člana Kancelarija pribavlja mišljenje Saveta.
3. Priprema predloga i utvrđivanje liste projekata
Priprema nacrta liste projekata
Po oceni projekata, Kancelarija rangira projekte prema utvrđenim kriterijumima, raspoređuje ih prema korisnicima budžeta u čijim bi budžetskim razdelima, s obzirom na nadležnost, trebalo da budu projekti i sačinjava nacrt liste projekata iz člana 2. stav 1. ove uredbe.
Izuzetno od stava 1. ovog člana, projekte koji će se sprovoditi na teritoriji APV rangira komisija iz člana 9. stav 2. ove uredbe, nakon čega nadležni organ APV sačinjava predlog liste projekata NIP-a za teritoriju APV i dostavlja ga Kancelariji radi uključivanja u nacrt liste projekata iz člana 2. stav 1. ove uredbe.
Limit za finansiranje projekta od lokalnog značaja
Projekat koji je predložila opština, grad ili grad Beograd može da se uvrsti u predlog NIP-a za narednu godinu samo ako je u projektu predviđeno da se 30% predračunske vrednosti investicije (sa uračunatim porezom na dodatu vrednost) finansira sopstvenim sredstvima podnosioca prijave projekta.
Pre sačinjavanja nacrta liste projekata iz člana 2. stav 1. ove uredbe i plana sredstava za njihovu realizaciju Kancelarija dostavlja opštini, gradu ili gradu Beogradu prijave projekata koje su za sprovođenje na njihovoj teritoriji prijavili drugi ovlašćeni predlagači, a koji su visoko ocenjeni od strane Kancelarije, sa preporukom da razmotre mogućnost sufinansiranja tih projekata.
Projekti za koje se sufinansiranje prihvati imaju prednost za uključivanje u nacrt liste projekata iz člana 2. stav 1. ove uredbe u odnosu na ostale projekte koje su za teritoriju opštine, grada ili grada Beograda prijavili drugi ovlašćeni predlagači, u skladu sa kriterijumima za ocenjivanje projekata iz člana 10. ove uredbe.
Podnosilac prijave projekta obavezan je da pre otpočinjanja sprovođenja projekta Kancelariji dostavi dokaz da su sredstava iz drugih izvora, osim sredstava budžeta Republike Srbije, planirana za finansiranje projekta NIP-a, obezbeđena.
Odredbe st. 1. do 3. ovog člana ne odnose se na projekte koji se sprovode na teritoriji opštine koja se prema klasifikaciji nadležnih organa smatra nerazvijenom.
Utvrđivanje NIP-a
Pošto ministar razmotri i odobri nacrt liste projekata iz člana 2. stav 1. ove uredbe, koji je pripremila Kancelarija, upućuje ga Vladi, radi usvajanja.
1. Pripreme za sprovođenje projekata
Koordinatori za sprovođenje projekata
Korisnik budžeta u čijem je budžetskom razdelu projekat određuje koordinatora za sprovođenje projekata NIP-a i dostavlja Kancelariji podatke o njemu.
Sprovođenje projekata koji su u budžetskom razdelu, odnosno glavi Kancelarije, koordinira sama Kancelarija.
Projekte NIP-a na teritoriji APV sprovodi nadležni organ APV.
Projektni tim
Korisnik budžeta u čijem je budžetskom razdelu projekat obrazuje za svaki konkretni projekat tim za sprovođenje projekta (u daljem tekstu: projektni tim) i određuje njegove članove.
Projektni tim za projekte koji su u budžetskom razdelu, odnosno glavi Kancelarije, obrazuje sama Kancelarija.
Akcioni plan za sprovođenje projekta
Projektni tim priprema akcioni plan za sprovođenje projekta (u daljem tekstu: akcioni plan), na Obrascu 3 - Akcioni plan za sprovođenje projekta Nacionalnog investicionog plana Republike Srbije, koji je odštampan uz ovu uredbu i čini njen sastavni deo.
Akcioni plan posebno sadrži: informacije o stepenu spremnosti projekta, ciljeve projekta, projektni zadatak, plan aktivnosti (uz posebno iskazivanje aktivnosti odobrenih za realizaciju sredstvima NIP-a za narednu godinu), plan troškova, plan javnih nabavki i plan upravljanja rizicima.
Akcioni plan se dostavlja Kancelariji na odobrenje.
Odobreni akcioni plan Kancelarija dostavlja projektnom timu, radi sprovođenja.
Sprovođenje projekta može otpočeti tek po prijemu odobrenog akcionog plana.
Izmene i dopune akcionog plana odobrava Kancelarija, na predlog rukovodioca projektnog tima.
2. Javne nabavke radi sprovođenja NIP-a
Naručilac javne nabavke
Naručilac javne nabavke, u smislu ove uredbe, jeste korisnik budžeta u čijem je budžetskom razdelu projekat.
Komisija za javne nabavke
Komisija za javnu nabavku za potrebe projekta NIP-a (u daljem tekstu: Komisija) obrazuje se aktom naručioca javne nabavke (u daljem tekstu: naručilac) tako da ima najmanje tri člana od kojih je jedan predsednik.
Ako vrednost javne nabavke prelazi 5.000.000 dinara za dobra, odnosno 20.000.000 dinara za usluge ili radove, Komisija ima pet članova.
Ukoliko je Komisija tročlana, jednog člana Komisije imenuje naručilac na sopstvenu inicijativu, jednog na predlog Kancelarije, a jednog na predlog Ministarstva finansija.
Ukoliko je Komisija petočlana, dva člana Komisije imenuje naručilac na sopstvenu inicijativu, dva na predlog Kancelarije i jednog na predlog Ministarstva finansija.
Po potrebi, mogu se obrazovati i Komisije od više članova, uvek s neparnim brojem članova i uz primenu pariteta iz st. 3. i 4. ovog člana.
Ukoliko se sprovođenje projekta NIP-a sufinansira iz drugih javnih izvora, sufinansijer može imenovati člana Komisije, s tim što finansijer sa većinskim učešćem mora imati većinu članova Komisije.
Kancelarija i Ministarstvo finansija mogu odlučiti da ne predlože članove Komisije, o čemu pismeno, po prijemu zahteva za predlaganje člana Komisije, obaveštavaju naručioca, i u tom slučaju te članove Komisije imenuje naručilac na sopstvenu inicijativu.
Svaka Komisija ima sekretara komisije koga imenuje naručilac u aktu o obrazovanju Komisije i koji obavlja administrativne poslove za potrebe Komisije, bez prava glasa u Komisiji.
Zahtev za predlaganje članova Komisije
U zahtevu za predlaganje članova Komisije koji naručilac upućuje Kancelariji i Ministarstvu finansija posebno se navode: naziv i šifra projekta, predmet javne nabavke, procenjena vrednost javne nabavke, predložena vrsta postupka javne nabavke, ukupan broj članova Komisije i informacije o eventualnoj nameri naručioca da prenese ovlašćenje za sprovođenje postupka javne nabavke u smislu odredaba Zakona o javnim nabavkama.
Kancelarija i Ministarstvo finansija dužni su da daju odgovor na zahtev za predlaganje članova Komisije u roku od sedam dana od dana prijema zahteva.
Ako Kancelarija i Ministarstvo finansija u roku iz stava 2. ovog člana ne predlože člana Komisije naručilac može imenovati članove Komisije po sopstvenoj inicijativi.
Poslovi Komisije
Komisija naročito obavlja sledeće poslove: priprema ili koordinira rad na pripremi konkursne dokumentacije, priprema tekst javnog poziva za podnošenje ponuda, priprema odgovore na zahteve ponuđača za pojašnjenje konkursne dokumentacije, sprovodi postupak otvaranja ponuda i sačinjava zapisnik o tome, pregleda i stručno ocenjuje ponude i zatim rangira ispravne, odgovarajuće i prihvatljive ponude primenom kriterijuma za izbor najpovoljnije ponude, sastavlja zapisnik o stručnoj oceni ponuda u kojem preporučuje rukovodiocu naručioca javne nabavke ponudu koju bi trebalo izabrati kao najpovoljniju i učestvuje u postupku zaštite prava ako je neki ponuđač podneo zahtev za zaštitu prava, tako što razmatra zahtev i predlaže naručiocu donošenje određene odluke.
Naručilac može, na sopstvenu inicijativu ili na inicijativu članova Komisije, pozvati stručnjake ako predmet konkretne javne nabavke zahteva specifično tehničko ili specijalizirano znanje za koje stručnjaka nema u okviru samog naručioca.
Izveštaj o stručnoj oceni ponuda
U izveštaju o stručnoj oceni ponuda Komisija daje naručiocu javne nabavke preporuku za izbor najpovoljnije ponude i obavezna je da detaljno obrazloži način na koji je primenila kriterijume za rangiranje ponuda, kao i razloge za odbijanje ponuda.
Poverljivost podataka i odbijanje ponude
Predsednik i ostali članovi Komisije, kao i lica koja se angažuju kao stručnjaci, dužni su da poštuju odredbe zakona kojim se uređuju javne nabavke u pogledu poverljivosti podataka i da s posebnom pažnjom prate da li primena antikorupcijskih pravila iz tog zakona otkriva neku okolnost koja bi ukazivala na potrebu odbijanja neke ponude.
Početak i kraj postupanja Komisije
Komisija postupa od dana donošenja akta o njenom obrazovanju do okončanja poslova koji su joj povereni u aktu o njenom obrazovanju, odnosno do poništenja ili obustave postupka javne nabavke.
Način odlučivanja Komisije
Komisija donosi odluke i preporuke većinom glasova svih članova, javnim glasanjem.
Zapisnici sa sednica Komisije
O sastancima Komisije vode se zapisnici koje potpisuju predsednik i ostali članovi Komisije.
Zapisnici se pripajaju izveštaju o stručnoj oceni ponuda koji se, kao završni izveštaj, dostavlja licu koje u ime naručioca javne nabavke donosi konačnu odluku o izboru ponuđača.
Obrazloženje neprihvatanja preporuke Komisije
Ako naručilac javne nabavke ne prihvati preporuku Komisije, dužan je da Kancelariji pismeno obrazloži razloge za to.
Obaveza pribavljanja mišljenja Kancelarije
Kancelarija daje mišljenje o: konkursnoj dokumentaciji za javnu nabavku i predlogu teksta javnog poziva, nacrtu odluke o izboru najpovoljnije ponude, nacrtu ugovora kojim se ugovara finansiranje sredstvima NIP-a, nacrtu ugovora kojim se preuzima dug koji će se finansirati sredstvima NIP-a, kao i o nacrtu drugih dokumenata kojima se predviđa preuzimanje obaveza u vezi sa NIP-om.
Uz zahtev za davanje mišljenja o konkursnoj dokumentaciji za javnu nabavku i predlogu teksta javnog poziva, naručilac, pre objavljivanja javnog poziva za dostavljanje ponuda, odnosno pre dostavljanja konkursne dokumentacije potencijalnim ponuđačima, dostavlja Kancelariji i odluku o pokretanju postupka javne nabavke, predlog teksta javnog poziva, saglasnost, odnosno mišljenje Uprave za javne nabavke ukoliko je to Zakonom o javnim nabavkama predviđeno za određeni postupak javne nabavke.
Uz zahtev za davanje mišljenja o izboru najpovoljnije ponude naručilac, pre donošenja odluke o izboru najpovoljnije ponude, dostavlja Kancelariji i zapisnik o otvaranju ponuda, zapisnik o pogađanju ukoliko je pogađanje obavljeno, izveštaj o stručnoj oceni ponuda i nacrt odluke o izboru najpovoljnije ponude.
Uz zahtev za davanje mišljenja o nacrtu ugovora naručilac, pre potpisivanja ugovora, dostavlja Kancelariji nacrt ugovora i ugovor po kome je nastao dug koji se preuzima, kao i dokumentaciju o postupku javne nabavke koji je sproveden pre zaključenja ugovora ukoliko je u pitanju ugovor o preuzimanju duga.
Izuzetno od stava 1. ovog člana, nije potrebno pribaviti mišljenje Kancelarije za aktivnosti i na dokumenta Komisije ukoliko Kancelarija ima predstavnika u Komisiji. U tom slučaju obavezno je pribavljanje mišljenja Kancelarije za ostale aktivnosti i dokumenta iz stava 1. ovog člana.
Odredbe o avansnom plaćanju
U modelu ugovora o javnoj nabavci u konkursnoj dokumentaciji mora da postoji klauzula o tome da je avansno plaćanje moguće najviše do 25% od ugovorene vrednosti, izuzev ako Kancelarija ne odobri avansno plaćanje u većem iznosu.
Obaveštavanje Kancelarije o uloženom zahtevu za zaštitu prava, poništenju ili obustavi postupka javne nabavke
Ukoliko je uložen zahtev za zaštitu prava ponuđača, kao i ukoliko je doneo odluku o poništenju ili obustavi postupka javne nabavke, naručilac je dužan da o tome odmah pismeno obavesti Kancelariju.
3. Ugovor o sprovođenju projekta NIP-a
Ugovor kojim se ugovara obavljanje aktivnosti u okviru sprovođenja projekta NIP-a (ugovor o javnoj nabavci, ugovor o delu, ugovor o angažovanju i drugi ugovor) potpisuju: ministarstvo, odnosno drugi budžetski korisnik u čijem je razdelu projekat NIP-a, izvođač radova, odnosno dobavljač i direktan korisnik projekta.
Ukoliko je predviđeno finansiranje projekta, odnosno dela projekta NIP-a iz različitih izvora ugovor potpisuju svi suinvestitori.
4. Plaćanje iz sredstava NIP-a
Obaveza dostavljanja dokumentacije
Korisnik budžeta u čijem je budžetskom razdelu projekat dostavlja Kancelariji dokumentaciju o sprovođenju projekta (ugovor, aneks ugovora, situaciju, fakturu, dokumentaciju o sprovedenom postupku javne nabavke, bankarsku garanciju i dr.).
Registar plaćanja
Za potrebe Kancelarije, Uprava za Trezor (u daljem tekstu: Trezor) obrazuje i vodi bazu podataka o odobrenim i realizovanim plaćanjima iz sredstava NIP-a (u daljem tekstu: Registar plaćanja).
Registar plaćanja sadrži šifru i naziv korisnika budžeta, šifru i naziv projekta, iznos aproprijacije za projekat, naziv i broj računa primaoca sredstava, iznos i datum svake pojedinačne isplate, iznos ukupno realizovanih sredstava (iznosi se izražavaju u dinarima i u evrima) i procenat realizacije sredstava.
Registar plaćanja vodi se u elektronskom obliku.
Preuzimanje obaveza, izdavanje naloga za plaćanje i izvršavanje izdataka
Rukovodilac korisnika budžeta u čijem je budžetskom razdelu projekat i ministar zajednički su odgovorni za preuzimanje obaveza, izdavanje naloga za plaćanje i izvršavanje izdataka namenjenih za sprovođenje NIP-a.
Zahtevi za kreiranje preuzete obaveze i plaćanje ispostavljaju se na Obrascu 4 - Zahtev za kreiranje preuzete obaveze i Obrascu 5 - Zahtev za plaćanje sa preuzetom obavezom, koji su odštampani uz ovu uredbu i čine njen sastavni deo.
Zahtev za kreiranje preuzete obaveze potpisuje rukovodilac korisnika budžeta u čijem je budžetskom razdelu projekat i dostavlja ga ministru da ga on potpiše i uputi Trezoru.
Provera aproprijacije i izvršavanje rashoda
Po prijemu zahteva iz člana 33. ove uredbe, Trezor proverava raspoloživa sredstva u okviru odgovarajuće aproprijacije, odnosno utvrđene kvote, u skladu sa Zakonom o budžetu Republike Srbije.
Ako je zahtev neuredan, odnosno sredstva za njegovu realizaciju nisu raspoloživa, Trezor vraća zahtev Kancelariji radi ispravke.
Ako je zahtev uredan, odnosno sredstva za njegovu realizaciju raspoloživa, Trezor izvršava rashode na ime sprovođenja projekta direktnim prenošenjem sredstava izvođaču radova, odnosno dobavljaču, ukoliko zakonom nije drukčije određeno.
Izuzetno od stava 3. ovog člana, sredstva za realizaciju NIP-a koja su raspoređena za projekte iz nadležnosti Ministarstva vera prenose se investitorima - crkvama i verskim zajednicama, u skladu sa odredbom člana 14. stav 7. Zakona o budžetu Republike Srbije za 2008. godinu.
Plaćanje sredstvima namenjenim za projekte na teritoriji APV
Nalogodavac za sredstva iz NIP-a koja se nalaze u budžetskom razdelu, odnosno glavi Kancelarije, a koja su namenjena za projekte na teritoriji APV jeste ministar.
Izvršena sredstva iz stava 1. ovog člana evidentiraju se u budžetu Republike Srbije kao izvršeni izdaci budžetu APV.
Rok za plaćanje po projektima
Zahtevi za plaćanje po projektima koji su predviđeni za finansiranje iz budžeta Republike Srbije u određenoj kalendarskoj godini podnose se Trezoru najkasnije do 15. decembra te kalendarske godine.
5. Praćenje i nadziranje NIP-a
Praćenje sprovođenja projekata i izveštavanje
Kancelarija prati sprovođenje projekata, u saradnji s ministarstvima, drugim organima državne uprave i projektnim timovima.
Rukovodilac projektnog tima dužan je da o sprovođenju projekta najmanje jednom mesečno izveštava Kancelariju, na Obrascu 6 - Izveštaj o sprovođenju projekta Nacionalnog investicionog plana Republike Srbije, koji je odštampan uz ovu uredbu i čini njen sastavni deo.
Ako u sprovođenju projekta nastanu nepredviđene okolnosti, rukovodilac projektnog tima dužan je da o tome bez odlaganja obavesti Kancelariju.
Posebne radne grupe za praćenje pojedinih oblasti
Kancelarija može da obrazuje posebne radne grupe ili da angažuje stručne i naučne ustanove u zemlji i inostranstvu ili stručnjake da bi pratili rezultate i efekte sprovođenja projekata.
Kontrola namenske upotrebe sredstava
Kancelarija dostavlja Ministarstvu finansija - Sektoru za budžetsku inspekciju i reviziju, najkasnije do 31. januara tekuće godine izveštaj o sprovođenju projekata po korisnicima za prethodnu godinu, radi kontrole namenske upotrebe sredstava.
Podnošenje prijava nadležnim organima
Ako se prilikom praćenja i nadziranja sprovođenja projekata uoče nepravilnosti, Kancelarija podnosi prekršajnu ili krivičnu prijavu nadležnim državnim organima.
Saradnja s drugim državnim organima
Radi efikasnog praćenja i nadziranja sprovođenja projekata, Kancelarija u svim zajedničkim pitanjima sarađuje s nadležnim državnim organima.
Završni izveštaj
Po okončanju sprovođenja projekta, projektni tim sačinjava završni izveštaj na Obrascu 7 - Završni izveštaj o sprovođenju projekta Nacionalnog investicionog plana Republike Srbije, koji je odštampan uz ovu uredbu i čini njen sastavni deo.
Završni izveštaj dostavlja se Kancelariji, radi evidentiranja i sagledavanja pojedinačnih i ukupnih efekata sprovođenja projekata.
Registar projekata NIP-a
Kancelarija osniva i vodi elektronsku i dokumentacionu bazu podataka u koju se unose podaci o projektima, a posebno: prijava projekta, akcioni plan za sprovođenje projekta, dokumentacija koja se odnosi na sprovođenje projekta (ugovor o javnoj nabavci, ugovor sa podizvođačem i drugi zaključeni ugovori, situacija, faktura, kompletna dokumentacija o postupku javne nabavke, bankarska garancija i druga sredstva obezbeđenja, podaci o preuzetim obavezama i izvršenim plaćanjima i dr.), završni izveštaj i drugi podaci koji su značajni za sprovođenje i praćenje sprovođenja NIP-a (u daljem tekstu: Registar projekata NIP-a).
Korisnik budžeta u čijem je budžetskom razdelu projekat i druge institucije i lica koja raspolažu dokumentacijom koja se priprema i evidentira u skladu sa ovom uredbom, dužni su da Kancelariji dostavljaju podatke i kopije dokumenata koji se unose u Registar projekata NIP-a.
Izveštavanje Vlade i Narodne skupštine
Kancelarija prati dinamiku trošenja po pojedinačnim projektima i o tome jednom u tri meseca izveštava Vladu, u skladu sa Uredbom o Kancelariji za Nacionalni investicioni plan ("Službeni glasnik RS", broj 50/07).
Pre dostavljanja izveštaja Vladi, Kancelarija usaglašava s Trezorom podatke u izveštaju s podacima iz informacije o realizaciji NIP-a, koja se priprema za Odbor za finansije Narodne skupštine, u skladu sa zakonom kojim se uređuje budžetski sistem.
Sprovođenje otpočetih postupaka javnih nabavki
Postupci javnih nabavki za projekte NIP-a otpočeti pre stupanja na snagu ove uredbe okončaće se po do sada važećim propisima.
Danom stupanja na snagu ove uredbe prestaju da važe Uredba o postupku po kome se biraju projekti za Nacionalni investicioni plan i postupku po kome se Nacionalni investicioni plan sprovodi ("Službeni glasnik RS", br. 71/07, 73/07 - ispravka, 105/07 i 113/07) i Odluka o kriterijumima za izbor projekata Nacionalnog investicionog plana Republike Srbije ("Službeni glasnik RS", broj 78/07).
Ova uredba stupa na snagu narednog dana od dana objavljivanja u "Službenom glasniku Republike Srbije".
REPUBLIKA SRBIJA
VLADA
KANCELARIJA ZA NACIONALNI INVESTICIONI PLAN
PRIJAVA PROJEKTA
ZA NACIONALNI INVESTICIONI PLAN REPUBLIKE SRBIJE ZA 2009. GODINU
1. Opšti podaci o projektu
Ovlašćeni podnosilac prijave projekta |
|||
c |
Ministarstvo |
c |
Opština |
c |
Kancelarija za NIP RS |
c |
Grad |
c |
Državni organ i organizacija |
c |
Grad Beograd |
c |
Javna ustanova |
c |
Udruženje građana |
c |
Autonomna pokrajina |
|
|
Napomena: Projekat mogu zajednički da prijave više ovlašćenih podnosilaca.
Informacije o ovlašćenom podnosiocu prijave projekta |
|||
Naziv institucije: |
|
||
Adresa: |
|
||
Okrug: |
|
||
Opština: |
|
pošt. br. |
|
Napomena: Ukoliko ima više ovlašćenih podnosilaca prijave projekta ovu informaciju popuniti za svakog podnosioca.
Odgovorna ili ovlašćena osoba |
|
Prezime: |
|
Ime: |
|
Telefon: |
|
Mobilni telefon: |
|
e-mail: |
|
Funkcija u organizaciji: |
|
Napomena: |
|
Projekat odobrio |
|
Ime: |
|
Prezime: |
|
Funkcija u organizaciji: |
|
Napomena: U slučaju jednog ili više ovlašćenih podnosilaca prijave za projekat može biti odgovorna ili ovlašćena samo jedna osoba.
|
|
|
Tip projekta: |
|||
c |
1. Razvoj infrastrukture koja će doprineti održivom ekonomskom razvoju, poboljšanju životnog standarda, smanjenju siromaštva, smanjenju zavisnosti od klimatskih promena, zaštiti i očuvanju životne sredine i ravnomernom regionalnom razvoju |
c Izrada dokumentacije c Izgradnja objekta c Rekonstrukcija objekta c Dogradnja objekta c Adaptacija objekta c Sanacija objekta c Tehnička modernizacija c Osavremenjavanje i uvođenje novih tehnologija c Nabavka dobara i usluga c Obuka c Subvencije c Garancije c Ostalo |
||
c |
Saobraćaj (transport) |
|||
c |
Komunikacije |
|||
c |
Energetika |
|||
c |
Zaštita i očuvanje životne sredine |
|||
c |
Upravljanje vodama |
|||
c |
Šumarstvo |
|||
c |
Zdravstvo |
|||
c |
Javna administracija |
|||
c |
Pravosuđe |
|||
c |
Unutrašnji poslovi |
|||
c |
Odbrana |
|||
c |
Kultura |
|||
c |
Verski objekti |
|||
c |
Sport |
|||
c |
Društveno uključivanje (deca, stari, osobe sa posebnim potrebama, ugrožene grupe) i populaciona politika |
|||
|
Lokalna infrastruktura |
|||
c |
Vodosnabdevanje |
|||
c |
Otpadne vode |
|||
c |
Kanalizacija |
|||
c |
Lokalni putevi |
|||
c |
Javne površine |
|||
c |
Javni objekti od opšteg interesa |
|||
c |
2. Povećanje zaposlenosti |
|||
c |
Privreda |
|||
c |
Industrijske zone |
|||
c |
Biznis inkubatori |
|||
c |
Tehnologije i inovacije |
|||
c |
Turizam |
|||
c |
3. Obrazovanje usmereno na sticanje znanja i sposobnosti potrebnih za rast i povećanje konkurentnosti nacionalne ekonomije i tehnološki razvoj |
|||
c |
Nauka |
|||
c |
Modernizacija i razvoj škola |
|||
c |
Poboljšanje učeničkog i studentskog standarda |
|||
c |
Visoko obrazovanje |
|||
c |
Obuka i razvoj veština |
|||
c |
Informacione tehnologije |
|||
c | 4. Ruralni razvoj |
|||
c |
Razvoj sela |
|||
c |
Poljoprivreda |
|||
c | 5. Privredni i socijalni razvoj Kosova i Metohije, radi stvaranja uslova za opstanak Srba na Kosovu i Metohiji i za povratak interno raseljenih lica na Kosovo i Metohiju |
|||
c | 6. Ostalo |
Predlog dinamike sprovođenja projekta od momenta odobrenja (momenat odobrenja uzeti kao reper) |
|
Vremenski period potreban za početak realizacije projekta: |
|
Vremenski period potreban za završetak projekta: |
|
Najkasniji rok za početak aktivnosti u projektu (upisati datum): |
|
Koliko godina traje projekat? (ako projekat traje manje od godinu dana upisati broj 1) |
|
Da li je projekat nastavak prošlogodišnjeg? (upisati da ili ne) |
|
Predlog iznosa sredstava za finansiranje projekta (budžet projekta) |
|
Iznos ukupnog budžeta projekta (u DIN): |
|
Iznos dela budžeta projekta koji se finansira iz NIP-a (u DIN): |
|
Udeo u budžetu projekta koji se finansira iz NIP-a (u %): |
|
|
Informacije o javnim nabavkama koje su potrebne za sprovođenje projekta |
|
|
|
Iznos javnih nabavki u projektu (u DIN): |
|
2. Opis projekta
Opis trenutnog stanja (maksimalno 2 strane) |
|
Obrazloženje značaja projektnih aktivnosti (maksimalno 2 strane) |
|
Procena uticaja projekta na opšte društvene procese (maksimalno 1 strana) |
|
Održivost rezultata i efekata projekta (maksimalno 1 strana) |
|
Procena uticaja projekta na prekograničnu saradnju (maksimalno 1 strana) |
|
Ciljevi projekta (maksimalno 1 strana) |
1. |
Predlog osnovnih aktivnosti u projektu (maksimalno 9 strana) |
|||
Redni |
Naziv aktivnosti |
Okvirno |
Okvirni |
1.1 |
|
|
|
1.2 |
|
|
|
... |
|
|
|
2.1 |
|
|
|
2.2 |
|
|
|
... |
|
|
|
Rezultati (maksimalno 3 strane) |
|
Redni |
Opis rezultata |
1.1.1 |
|
... |
|
1.2.1 |
|
... |
|
2.1.1 |
|
... |
|
2.2.1 |
|
... |
|
Merljivi efekti projekta (maksimalno pola strane) |
|||
|
Opis |
Jedinica mere |
Vrednost |
c |
Zapošljavanje tokom projekta |
broj zaposlenih |
|
c |
Zapošljavanje nakon projekta |
broj zaposlenih |
|
c |
Povećanje izvoza |
€ |
|
c |
Dodatne privatne investicije |
€ |
|
c |
|
|
|
c |
|
|
|
c |
|
|
|
c |
|
|
|
c |
|
|
|
Lista rizika (maksimalno 1 strana) |
||||
Redni |
Opis |
Verovatnoća |
Uticaj |
Korektivne aktivnosti |
1. |
|
|
|
|
2. |
|
|
|
|
3. |
|
|
|
|
4. |
|
|
|
|
5. |
|
|
|
|
6. |
|
|
|
|
7. |
|
|
|
|
8. |
|
|
|
|
9. |
|
|
|
|
10. |
|
|
|
|
3. Zajednički preduslovi (Zajednički preduslovi predstavljaju pitanja koja se moraju uzeti u razmatranje prilikom definisanja predloga projekta, nezavisno od oblasti na koju se projekat odnosi)
Veze sa nacionalnim, regionalnim ili lokalnim strateškim prioritetima (maksimalno 1 strana) |
||
|
Naziv |
Opis povezanosti |
c |
Nacionalna strategija Srbije za pristupanje Evropskoj uniji |
|
c |
Strategija za smanjenje siromaštva |
|
c |
Višegodišnji indikativni planski dokument (MIPD) |
|
c |
Prioriteti NIP-a |
|
c |
|
|
c |
|
|
c |
|
|
Srodni projekti koje finansira Republika Srbija ili međunarodna zajednica (maksimalno 1 strana) |
|
Stepen uticaja na povećanje društvene uključenosti (uticaj na smanjenje siromaštva, na povećanje društvene uključenosti grupa sa posebnim potrebama i smanjenje nejednakosti) - (maksimalno pola strane) |
|
Stvaranje uslova za opstanak Srba na Kosovu i Metohiji i za povratak interno raseljenih lica na Kosovo i Metohiju - (maksimalno pola strane) |
|
Stepen uticaja na životno okruženje (maksimalno pola strane) |
|
Stepen uticaja na rodnu ravnopravnost (maksimalno pola strane) |
|
Stepen uticaja na razvoj informatičkog društva (maksimalno pola strane) |
|
Stepen uticaja na međunarodne integracije Republike Srbije (maksimalno pola strane) |
|
4. Informacije o direktnom korisniku projekta
Direktni korisnik projekta |
|||
c |
Ministarstvo |
c |
Opština |
c |
Kancelarija za NIP RS |
c |
Državni organ i organizacija |
c |
Autonomna pokrajina |
c |
Javna ustanova |
c |
Grad Beograd |
c |
Udruženje građana |
c |
Grad |
c |
Ostalo |
Informacije o direktnom korisniku projekta |
|||
Naziv institucije: |
|
||
Adresa: |
|
||
Okrug: |
|
||
Opština: |
|
pošt. br. |
|
Odgovorna osoba |
|
Prezime: |
|
Ime: |
|
Telefon: |
|
Mobilni telefon: |
|
e-mail: |
|
Funkcija u organizaciji: |
|
Napomena: |
|
Projekat odobrio |
|
Ime: |
|
Prezime: |
|
Funkcija u organizaciji: |
|
Napomena: Ukoliko nema dovoljno mesta u bilo kom odeljku, mogu se dodavati redovi bez ograničenja.
REPUBLIKA SRBIJA
VLADA
KANCELARIJA ZA NACIONALNI INVESTICIONI PLAN
OBRAZAC ZA OCENJIVANJE PROJEKTA ZA NACIONALNI INVESTICIONI PLAN REPUBLIKE SRBIJE ZA 2009. GODINU
Osnovni podaci o projektu:
Podnosilac projekta |
|
Naziv projekta |
|
Sektor projekta |
|
Tip projekta |
|
1) Stepen opšteg uticaja i značaj projekta - maksimalan broj bodova 40
Stepen opšteg uticaja i značaj projekta |
I |
II |
III |
IV |
1. Stepen direktnog uticaja projekta na ostvarivanje strateških prioriteta NIP-a |
10 |
7 |
3 |
0 |
2. Značaj projekta (međunarodni, nacionalni, međuregionalni, regionalni, lokalni - gradski ili opštinski) |
8 |
5 |
2 |
0 |
3. Stepen usklađenosti sa usvojenim nacionalnim strateškim dokumentima |
8 |
5 |
2 |
0 |
4. Stepen i trajnost strukturnog i regulatornog uticaja projekta |
7 |
5 |
2 |
0 |
5. Broj direktnih i indirektnih korisnika projekta |
7 |
5 |
2 |
0 |
2) Ekonomska opravdanost projekta - maksimalan broj bodova 34
Ekonomska opravdanost projekta |
I |
II |
III |
IV |
1. Isplativost projekta (odnos troškova i efekata, a kod projekata čije je sprovođenje započeto po osnovu ranije usvojenog akta Vlade, isplativost nastavljanja sprovođenja) |
8 |
5 |
2 |
0 |
2. Stepen sufinansiranja projekta (sredstvima iz drugih javnih izvora - budžeta autonomne pokrajine, grada ili opštine; sredstvima iz međunarodnih izvora; privatnim sredstvima) |
8 |
5 |
2 |
0 |
3. Održivost projekta (mogućnost nastavljanja aktivnosti po okončanju finansiranja sredstvima NIP-a, odnosno postojanje struktura za nastavljanje tih aktivnosti) |
8 |
5 |
2 |
0 |
4. Nemogućnost finansiranja projekata na drugi način, bez sredstava NIP-a |
5 |
3 |
1 |
0 |
5. Mogućnost multiplikacije efekata i replikacije projekta |
5 |
3 |
1 |
0 |
3) Sprovodljivost projekta - maksimalan broj bodova 20
Sprovodljivost projekta |
I |
II |
III |
IV |
1. Stepen rizika izvodljivosti i održivosti projekta |
8 |
5 |
2 |
0 |
2. Stepen razrađenosti projekta (definisanost i fokusiranost ciljeva i planiranih aktivnosti i kvalitet dokumentacije za sprovođenje projekta) |
5 |
3 |
1 |
0 |
3. Kvalitet učesnika i partnerstva u sprovođenju projekta (jasno označen profil učesnika, organizovanost, iskustvo i rezultati u sprovođenju projekata od značaja za prijavljeni projekat, reference učesnika, adekvatnost organizacione strukture za sprovođenje projekta, definisanost zajedničkih ciljeva i odgovornosti učesnika, međusektorski efekti projekta) |
4 |
3 |
1 |
0 |
4. Stepen mobilizacije resursa za sprovođenje projekta (postojanje obima resursa (finansijskih, ljudskih, opreme i dr.) potrebnih za uspeh projekta, integrisanost resursa u koherentan sistem i vreme potrebno za mobilizaciju resursa) |
3 |
2 |
1 |
0 |
4) Stepen posebnih uticaja projekta - maksimalan broj bodova 6
Stepen posebnih uticaja projekta |
I |
IV |
1. Stepen uticaja na povećanje društvene uključenosti (uticaj na smanjenje siromaštva, na povećanje društvene uključenosti grupa sa posebnim potrebama i smanjenje nejednakosti) |
1 |
0 |
2. Stvaranje uslova za opstanak Srba na Kosovu i Metohiji i za povratak interno raseljenih lica na Kosovu i Metohiji |
1 |
0 |
3. Stepen uticaja na životno okruženje |
1 |
0 |
4. Stepen uticaja na rodnu ravnopravnost |
1 |
0 |
5. Stepen uticaja na razvoj informacionog društva |
1 |
0 |
6. Stepen uticaja na međunarodne integracije Republike Srbije |
1 |
0 |
Napomena:
Svaki od kriterijuma za izbor projekata nosi odgovarajući broj bodova. U sledećoj tabeli date su opisne ocene koje projekat može da dobije i svrstane su u grupe s obzirom na koje se određuje koliko će bodova projektu biti dodeljeno po određenom kriterijumu.
Grupa |
I |
II |
III |
IV |
Ocena |
Projektna ideja u potpunosti ispunjava kriterijum |
Projektna ideja u zadovoljavajućoj meri ispunjava kriterijum |
Projektna ideja nedovoljno ispunjava kriterijum |
Projektna ideja je slaba i ne ispunjava kriterijum |
AKCIONI PLAN ZA SPROVOĐENJE PROJEKTA NACIONALNOG INVESTICIONOG PLANA REPUBLIKE SRBIJE
NAPOMENA: Podaci u ovom izveštaju koji se pojavljuju i u prijavi projekta (npr. naziv projekta, sektor i tip projekta, informacije o ovlašćenom podnosiocu prijave projekta, o ovlašćenoj ili odgovornoj osobi, redni broj i naziv aktivnosti, redni broj i naziv rezultata itd.) moraju da budu isti
OSNOVNE INFORMACIJE O PROJEKTU |
|
Šifra projekta: |
|
Naziv projekta: |
|
Sektor: |
|
Tip: |
|
INFORMACIJE O OVLAŠĆENOM PODNOSIOCU PRIJAVE PROJEKTA |
|||
Naziv institucije: |
|
||
Adresa: |
|
||
Okrug: |
|
||
Opština: |
|
pošt. br. |
|
Napomena: Ukoliko ima više ovlašćenih podnosilaca prijave projekta ovu informaciju popuniti za svakog podnosioca.
ČLANOVI PROJEKTNOG TIMA |
||||
RB |
Ime i prezime |
Naziv institucije |
Pozicija u projektnom timu |
Nadležnosti/Zaduženja |
1. |
|
|
|
|
2. |
|
|
|
|
3. |
|
|
|
|
4. |
|
|
|
|
5. |
|
|
|
|
6. |
|
|
|
|
7. |
|
|
|
|
8. |
|
|
|
|
... |
|
|
|
|
STATUS PROJEKTA |
||
|
c Finansirana sredstvima Nacionalnog investicionog plana |
|
c Finansirana iz drugih izvora |
||
c Nije spreman za realizaciju |
||
c Spreman za realizaciju |
Planirani datum početka: |
dd.mm.gggg |
c Projekat ima saglasnost nadležnog ministarstva/institucije |
PREGLED REALIZOVANIH OSNOVNIH AKTIVNOSTI U PROJEKTU |
|||
Redni |
Naziv aktivnosti |
Okvirno |
Okvirni |
1.1 |
|
|
|
1.2 |
|
|
|
... |
|
|
|
2.1 |
|
|
|
2.2 |
|
|
|
... |
|
|
|
DOKUMENTA POTREBNA ZA REALIZACIJU PROJEKTA |
|||
Dokument |
Pribavljen |
Izdat od |
Datum |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
OSTALI, JOŠ UVEK
|
|
CILJEVI PROJEKTA |
|
1. |
|
2. |
|
3. |
|
... |
|
Napomena: Ciljevi treba da budu određeni, merljivi, ostvarivi, realistični i vremenski ograničeni i treba da se baziraju na rezultatima. |
PLAN AKTIVNOSTI |
|||||||
RB |
Aktivnost |
Nadležna |
Odgovorni član |
Period sprovođenja aktivnosti |
RB |
Rezultat |
|
Datum |
Datum |
||||||
1.1 |
|
|
|
dd.mm.gggg |
dd.mm.gggg |
1.1.1 |
|
1.2 |
|
|
|
|
|
1.2.1 |
|
... |
|
|
|
|
|
|
|
2.1 |
|
|
|
|
|
2.1.1 |
|
2.2 |
|
|
|
|
|
2.2.1 |
|
... |
|
|
|
|
|
... |
|
PLAN JAVNIH NABAVKI |
||||
RB |
Aktivnost |
Iznos javnih nabavki |
Robe/Usluge/Radovi |
Predviđeni postupak javnih nabavki |
1.1 |
|
|
|
|
1.2 |
|
|
|
|
... |
|
|
|
|
2.1 |
|
|
|
|
2.2 |
|
|
|
|
... |
|
|
|
|
Napomena: Predviđeni postupci javne nabavke mogu biti - otvoreni postupak, restriktivni postupak, postupak sa pogađanjem. |
|
U delokrugu su: |
Van delokruga su: |
Napomena: Potrebno je precizno definisati aktivnosti koje su u delokrugu projekta, ali navesti i one koje su van delokruga, posebno one koje se naizgled mogu smatrati delom projekta. U toku realizacije, opis delokruga treba proveravati i revidirati tako da odražava odobrene promene delokruga projekta ako do njih dođe. Međutim, svaka promena delokruga projekta u odnosu na inicijalni, zahteva odobrenje Kancelarije za NIP. |
PLAN UPRAVLJANJA RIZICIMA |
||||
Redni |
Opis |
Verovatnoća |
Uticaj |
Korektivne aktivnosti |
1. |
|
|
|
|
2. |
|
|
|
|
3. |
|
|
|
|
... |
|
|
|
|
Napomena: U plan upravljanja rizika unesite rizike iz Prijave projekta, ali i rizike koji su se eventualno javili nakon odobrenja projekta. |
|
|
|
Rukovodilac projektnog tima |
|
Datum |
|
|
|
Kancelarija za NIP |
|
Datum |
Republika Srbija
Ministarstvo finansija
ZAHTEV ZA KREIRANJE PREUZETE OBAVEZE
A. Zahtev za kreiranje preuzete obaveze (popunjava direktni korisnik budžeta) |
|||||||||
Naziv korisnika budžeta |
|
|
|
||||||
|
|||||||||
Šifra korisnika budžeta |
|
|
Broj zahteva |
|
|
Datum dokumenta |
|
Datum dospeća |
|
|
|||||||||
Broj dokumenta |
|
|
Finalni dokument |
|
Vrsta dokumenta |
|
|||
|
|||||||||
Naziv primaoca sredstava |
|
|
Tekući račun |
|
|||||
|
|||||||||
Opis |
|
|
UKUPNI IZNOS OBAVEZE: |
_____________ RSD |
|
Iznos dokumenta |
_____________ RSD |
Redni |
Funkcionalna |
Ekonomska |
Podekonomska |
Izvor |
Podizvor |
Program |
Projekat |
Očekivani |
Hitno |
Iznos |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
UKUPNO: |
|
0,00 |
|
|
Republika Srbija
Ministarstvo finansija
ZAHTEV ZA PLAĆANJE SA PREUZETOM OBAVEZOM
A. Zahtev za plaćanje sa preuzetom obavezom (popunjava direktni korisnik budžeta) |
|||||||||
Naziv korisnika budžeta |
|
|
|
||||||
|
|||||||||
Šifra korisnika budžeta |
|
|
Broj zahteva |
|
|
|
Datum kreiranja |
|
|
UKUPNI IZNOS: |
_____________ RSD |
|
Rok za plaćanje: |
_____________ |
Redni |
Broj preuzete |
Funkcionalna |
Ekonomska |
Podekonomska |
Izvor |
Podizvor |
Program |
Projekat |
Evidencioni račun |
Iznos |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
UKUPNO: |
|
0,00 |
B. Podaci o primaocu (popunjava direktni korisnik budžeta)
Tekući račun |
|
|
Poziv na broj (odobrenja) |
|
||
|
||||||
Šifra |
|
Svrha plaćanja |
|
|
Naziv primaoca |
|
|
||||||
Vrsta |
|
Finalni |
|
|
Broj dokumenta |
|
|
|
IZVEŠTAJ
O SPROVOĐENJU PROJEKTA NACIONALNOG INVESTICIONOG PLANA REPUBLIKE SRBIJE
NAPOMENA: Podaci u ovom izveštaju koji se pojavljuju i u prijavi projekta (npr. naziv projekta, sektor i tip projekta, informacije o ovlašćenom podnosiocu prijave projekta, o ovlašćenoj ili odgovornoj osobi, redni broj i naziv aktivnosti, redni broj i naziv rezultata itd.) moraju da budu isti
IZVEŠTAJ |
|
Broj |
|
Mesec |
|
Godina |
|
OSNOVNE INFORMACIJE O PROJEKTU |
|
Šifra projekta: |
|
Naziv projekta: |
|
Sektor: |
|
Tip: |
|
Okrug: |
|
Opština: |
|
RUKOVODILAC PROJEKTA |
|
Telefon(i): |
|
Mobilni telefon(i): |
|
E-pošta: |
|
Napomena: |
|
PLANIRANI POČETAK |
dd.mm.gggg |
PLANIRANI KRAJ |
dd.mm.gggg |
OSTVARENI POČETAK |
dd.mm.gggg |
PROCENJENI KRAJ |
dd.mm.gggg |
STATUS PROJEKTA |
c neaktivan |
c u pripremi |
c završen |
c ugovoren |
c u realizaciji |
|
|
c obustavljen |
c raspisana javna nabavka |
|
Napomena: Uneti aktivnosti realizovane u periodu izveštavanja navedene u Akcionom planu.
AKTIVNOSTI REALIZOVANE U PERIODU IZVEŠTAVANJA |
|||||||
RB |
Aktivnost |
Nadležna |
Odgovorni član |
Period sprovođenja aktivnosti |
RB |
Rezultat |
|
Datum |
Datum |
||||||
1.1 |
|
|
|
dd.mm.gggg |
dd.mm.gggg |
1.1.1 |
|
1.2 |
|
|
|
|
|
1.2.1 |
|
... |
|
|
|
|
|
... |
|
2.1 |
|
|
|
|
|
2.1.1 |
|
2.2 |
|
|
|
|
|
2.2.1 |
|
... |
|
|
|
|
|
... |
|
Napomena: Uneti aktivnosti planirane u narednom periodu, navedene u Akcionom planu.
AKTIVNOSTI PLANIRANE U NAREDNOM PERIODU |
|||||
RB |
Aktivnost |
Planirani datum |
Planirani datum |
RB |
Rezultat |
1.1 |
|
dd.mm.gggg |
dd.mm.gggg |
1.1.1 |
|
1.2 |
|
|
|
1.2.1 |
|
... |
|
|
|
... |
|
2.1 |
|
|
|
2.1.1 |
|
2.2 |
|
|
|
2.2.1 |
|
... |
|
|
|
... |
|
KOMENTARI |
Napomena: Navesti sva pitanja, probleme ukoliko ih ima, zahteve za promenama delokruga i nove uočene rizike, koji nisu evidentirani u Akcionom planu. Priložiti propratnu dokumentaciju ukoliko je potrebno.
|
|
|
|
Podnosilac |
|
Datum |
|
|
|
Kancelarija za NIP |
|
Datum |
ZAVRŠNI IZVEŠTAJ
O SPROVOĐENJU PROJEKTA NACIONALNOG INVESTICIONOG PLANA REPUBLIKE SRBIJE
NAPOMENA: Podaci u ovom izveštaju koji se pojavljuju i u prijavi projekta (npr. naziv projekta, sektor i tip projekta, informacije o ovlašćenom podnosiocu prijave projekta, o ovlašćenoj ili odgovornoj osobi, redni broj i naziv aktivnosti, redni broj i naziv rezultata itd.) moraju da budu isti
OSNOVNE INFORMACIJE |
|
Šifra projekta: |
|
Naziv projekta: |
|
Sektor: |
|
Tip: |
|
Okrug: |
|
Opština: |
|
RUKOVODILAC PROJEKTA |
|
Telefon(i): |
|
Mobilni telefon(i): |
|
E-pošta: |
|
Napomena: |
|
PLANIRANI POČETAK |
dd.mm.gggg. |
PLANIRANI KRAJ |
dd.mm.gggg. |
OSTVARENI POČETAK |
dd.mm.gggg. |
OSTVARENI KRAJ |
dd.mm.gggg. |
STATUS PROJEKTA |
c obustavljen |
c završen |
RAZLOZI OBUSTAVLJANJA PROJEKTA (za projekte čiji je status "obustavljen") |
|
ČLANOVI PROJEKTNOG TIMA |
||||||
RB |
Ime i prezime |
Naziv institucije |
Pozicija u projektnom timu |
Nadležnosti/Zaduženja |
Datum početka |
Datum kraja |
1. |
|
|
|
|
|
|
2. |
|
|
|
|
|
|
3. |
|
|
|
|
|
|
4. |
|
|
|
|
|
|
5. |
|
|
|
|
|
|
6. |
|
|
|
|
|
|
7. |
|
|
|
|
|
|
8. |
|
|
|
|
|
|
9. |
|
|
|
|
|
|
10. |
|
|
|
|
|
|
ODOBRENA SREDSTVA I UTROŠENA SREDSTVA |
||||||||||||||||
Godina |
2006 |
2007 |
2008 |
2009 |
||||||||||||
|
Odobreno |
Utrošeno |
Odobreno |
Utrošeno |
Odobreno |
Utrošeno |
Odobreno |
Utrošeno |
||||||||
|
Iznos |
% |
Iznos |
% |
Iznos |
% |
Iznos |
% |
Iznos |
% |
Iznos |
% |
Iznos |
% |
Iznos |
% |
Iz Nacionalnog |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Iz drugih izvora |
|||||||||||||||
Naziv "A" |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Naziv "B" |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Napomena: Prilikom navođenja ostalih izvora finansiranja koristiti definisane izvore finansiranja navedene u Predlogu projekta (Pretpristupni instrument EU-IPA fond, Ostali strani fondovi, Strani kapital, Domaći privatni kapital, Ostala budžetska sredstva, Ostalo). Navesti izvor finansiranja i naziv. Npr: "Ostali strani fondovi: Švedska". |
REZULTATI PROJEKTA |
|||||||
RB |
Aktivnost |
Realizovana |
Trajanje aktivnosti |
RB |
Rezultati |
||
Planirano |
Ostvareno |
Planirani |
Ostvareni |
||||
1.1 |
|
|
|
|
1.1.1 |
|
|
1.2 |
|
|
|
|
1.2.1 |
|
|
... |
|
|
|
|
... |
|
|
2.1 |
|
|
|
|
2.1.1 |
|
|
2.2 |
|
|
|
|
2.2.1 |
|
|
... |
|
|
|
|
... |
|
|
Napomena: Uneti realizovane aktivnosti, navedene u Akcionom planu.
UTROŠENA SREDSTVA PREMA AKTIVNOSTIMA |
||||||
RB |
Aktivnost |
Sredstva iz NIP-a |
Drugi izvori |
Naziv izvora |
||
Iznos |
% |
Iznos |
% |
|
||
1.1 |
|
|
|
|
|
|
1.2 |
|
|
|
|
|
|
... |
|
|
|
|
|
|
2.1 |
|
|
|
|
|
|
2.2 |
|
|
|
|
|
|
... |
|
|
|
|
|
|
Napomena: Uneti realizovane aktivnosti, navedene u Akcionom planu.
ISKUSTVA STEČENA TOKOM REALIZACIJE PROJEKTA, SUGESTIJE I PREPORUKE |
|
|
|
|
Rukovodilac projekta |
|
Datum |
|
|
|
Koordinator projekta |
|
Datum |
|
|
|
Kancelarija za NIP |
|
Datum |