PRAVILNIK
O VOĐENJU EVIDENCIJE O KORISNICIMA I DOKUMENTACIJE O STRUČNOM RADU U USTANOVAMA SOCIJALNE ZAŠTITE

("Sl. glasnik RS", br. 63/93, 10/2006 i 36/2008 - dr. pravilnik)

Član 1

Ovim pravilnikom propisuje se sadržaj i način vođenja evidencije o korisnicima i dokumentacije o stručnom radu u ustanovama socijalne zaštite, kao i sadržaj obrasca zahteva za ostvarivanje prava na materijalno obezbeđenje i nalaza i mišljenja centra za socijalni rad o činjenicama o kojima se ne vodi službena evidencija.

Član 2

Evidencija o korisnicima u smislu ovog pravilnika je registar, matična knjiga, lični karton, lični list, skraćeni lični list, list praćenja rada na zaštiti korisnika, lični list korisnika ustanova za smeštaj dece i omladine, list o socijalno anamnestičkim podacima za lica koja se upućuju u dom za penzionere i stara lica, i protokol za korisnike savetovališta za brak i porodicu.

Član 3

Dokumentacija o stručnom radu u smislu ovog pravilnika je program i izveštaj o radu ustanove, planovi i izveštaji o radu timova i grupa stručnih saradnika, plan i izveštaj o radu stručnih saradnika, knjiga zapisnika sa sastanka stručnih timova i grupa stručnih saradnika, dnevnik rada, knjiga prijema, premeštaja i otpusta korisnika i knjiga dežurstva.

Član 4

Registar vode centar za socijalni rad i savetovalište za brak i porodicu, bilo da je organizacioni deo centra, ili druge ustanove socijalne zaštite.

Centar za socijalni rad vodi registar na Obrascu broj 1, u obliku tvrdo ukoričene knjige, veličine 24 x 33,5 cm.

Savetovalište za brak i porodicu vodi registar na Obrascu broj 1a, u obliku tvrdo ukoričene knjige, veličine 24 x 33,5 cm.

Član 5

U registar koji vodi centar za socijalni rad evidentiraju se sva lica koja se prvi put obraćaju centru radi ostvarivanja nekog oblika, mere ili usluge socijalnog rada, osim onih lica koja traže uverenje ili preporuku.

Pri ostvarivanju prava na materijalno obezbeđenje u registar se evidentira samo podnosilac zahteva, a članovi njegove porodice se upisuju ukoliko se za njih traži i korišćenje nekog drugog oblika, mere ili usluge socijalnog rada.

Podaci se upisuju hronološkim redom, a novi registar se otvara kada se dostigne registarski broj od 20.000.

Član 6

U registar koji vodi savetovalište za brak i porodicu upisuju se sva lica koja se prvi put obraćaju savetovalištu.

Novi registar se otvara svake pete godine.

Član 7*

Matičnu knjigu vode ustanove za smeštaj korisnika u obliku tvrdo ukoričene knjige presavijene na dva jednaka dela u kojoj se podaci upisuju hronološkim redom.

Matična knjiga ustanova za smeštaj dece i omladine vodi se na Obrascu broj 2, veličine 30 x 42 cm.

Matična knjiga prihvatilišta za decu i omladinu vodi se na Obrascu broj 2, veličine 30 x 42 cm.

Matična knjiga dece na porodičnom smeštaju vodi se na Obrascu broj 2b, veličine 30 x 42 cm.

Matična knjiga ustanova za smeštaj dece i omladine ometene u razvoju vodi se na Obrascu broj 2g, veličine 30 x 42 cm.

Matična knjiga ustanova za smeštaj penzionera i starih lica vodi se na Obrascu broj 2d, veličine 30 x 42 cm.

Sve ustanove vode jednu matičnu knjigu osim centra za porodični smeštaj dece koji, zbog specifičnosti usluga i načina pružanja zaštite, odvojeno vodi matičnu knjigu dece na porodičnom smeštaju i matičnu knjigu hraniteljskih porodica.

Član 8

Lični karton se vodi za korisnike centra za socijalni rad, savetovališta za brak i porodicu i prihvatilišta za odrasla i stara lica.

Centar za socijalni rad vodi lični karton na Obrascu broj 3, veličine 14 x 21 cm na čvrstom kartonu.

Savetovalište za brak i porodicu vodi lični karton na Obrascu broj 3a, veličine 14 x 21 cm na čvrstom kartonu.

Prihvatilište za odrasla i stara lica vodi lični karton na Obrascu broj 3b, veličine 14 x 21 cm na čvrstom kartonu.

Lični kartoni se uređuju po azbučnom redu u okviru aktivne i pasivne kartoteke.

Član 9

Lični karton koji vode centar za socijalni rad i prihvatilište za odrasle i stara lica, otvara se za svako lice koje je evidentirano u registru a za lica koja su evidentirana u registru savetovališta lični karton se otvara nakon procene stručnih radnika o potrebi korišćenja usluga savetovališta.

Na ličnom kartonu podnosioca zahteva za materijalno obezbeđenje u centru za socijalni rad upisuju se i članovi njegove porodice, za koje traži korišćenje ovog prava (ime i godina rođenja).

Član 10

Ustanove socijalne zaštite vode lični list za svakog korisnika, a savetovališta za brak i porodicu vode protokol za korisnike.

Centar za socijalni rad lični list vodi na Obrascu broj 4, veličine 29,5 x 42 cm, koji je presavijen na dva jednaka dela i ima 8 strana.

Ustanove za smeštaj dece i omladine lični list korisnika vode na Obrascu broj 5, veličine 29,5 x 42 cm, koji je presavijen na dva jednaka dela i ima 4 strane.

Dom za stara lica list o socijalno anamnestičkim podacima vodi na Obrascu DS-2, veličine 29,5 x 42 cm, koji je presavijen na dva jednaka dela i ima 4 strane.

Savetovalište za brak i porodicu protokol za korisnike vodi na Obrascu broj 4b, veličine 29,5 x 21 cm, koji ima 6 strana.

Član 11

Centar za socijalni rad vodi lični list za sva lica upisana u registar, osim za lica koja podnose zahtev za materijalno obezbeđenje i za odrasla i ostarela lica koja se upućuju na smeštaj u dom za penzionere i stara lica.

Ukoliko se zaštita pruža i drugim članovima iste porodice, tada se lični list vodi samo za jednog člana a za ostale članove porodice skraćeni lični list na Obrascu broj 4c, veličine 29,5 x 21 cm koji ima 2 strane.

Za odrasla i ostarela lica, koja se upućuju na smeštaj u dom za penzionere i stara lica vodi se list o socioanamnestičkim podacima i skraćeni lični list.

Za lica koja traže jednokratne usluge centra vodi se samo skraćeni lični list.

Kod podnosioca zahteva za materijalno obezbeđenje, kao i za one koji isključivo koriste ovo pravo, umesto ličnog lista popunjava se zahtev za ostvarivanje prava na materijalno obezbeđenje.

Član 12

List praćenja rada na zaštiti korisnika vodi se za svako lice, odnosno porodicu, u svim ustanovama socijalne zaštite, na Obrascu broj 4a, veličine 29,5 x 21 cm, koji ima 2 strane.

Ustanove socijalne zaštite vode samo jedan list praćenja u kome hronološki beleže bitne podatke svi stručni radnici angažovani na realizaciji zaštite tog lica, odnosno porodice.

Član 13

Program i izveštaj o radu ustanove, planove i izveštaje o radu timova i grupa stručnih saradnika, plan i izveštaj o radu stručnih saradnika i knjigu zapisnika sa sastanaka stručnih timova i grupa stručnih saradnika svode sve ustanove socijalne zaštite.

Ustanove za smeštaj korisnika pored dokumentacije iz stava 1. ovog člana vode: dnevnik rada, knjigu prijema, premeštaja i otpusta korisnika i knjigu dežurstva.

Član 14

Ustanova socijalne zaštite formira dosije korisnika u koji se hronološkim redom grupiše celokupna evidencija i dokumentacija koja se odnosi na korisnika.

Dosije korisnika sadrži: lični list, list praćenja rada na zaštiti korisnika i dokumentaciju nastalu u postupku rešavanja o pravu korisnika u skladu sa zakonom i pravilima stručnog socijalnog rada.

Omot dosijea vodi se na Obrascu broj 6, a čine ga čvrste papirne korice veličine 33 x 46 cm, presavijene na 2 jednaka dela na čijoj se naslovnoj strani upisuju: naziv ustanove socijalne zaštite; oznaka poverljivosti, broj upisa u registar ili matičnu knjigu; prezime i ime korisnika i njegova adresa; datum formiranja, arhiviranja i reaktiviranja, a na unutrašnjoj strani omota dosijea vrši se popis akata i priloga po hronološkom redu.

Sva dosijea se grupišu u aktivna i pasivna prema rednom broju upisa u registar i tako grupisana odvojeno se čuvaju u za to namenski određenim prostorima.

Član 15

U centru za socijalni rad se u dosijeu hronološkim redom uređuje celokupna dokumentacija i grupiše u vidu predmeta prema pruženim oblicima i merama zaštite, na čijim je omotima upisan klasifikacioni znak iz jedinstvene klasifikacije akata i predmeta.

Kada su više članova jedne porodice korisnici centra formira se porodični dosije. U tim slučajevima vrši se izbor nosioca porodičnog dosijea, a na omotu pored registarskog broja nosioca, upisuju se i registarski brojevi svih članova porodice.

U porodičnom dosijeu se posebno grupiše dokumentacija za svakog člana porodice, ako koriste različite oblike i mere zaštite.

Na unutrašnjoj strani omota dosijea vrši se popis akata, a ako dosije sadrži više predmeta onda se ne vrši popis akata, već se u rubriku "popis akata" upisuju klasifikacioni brojevi predmeta koje dosije sadrži, na čijim je omotima izvršen popis akata.

Član 16

Licu koje se obraća centru samo za pružanje jednokratnih usluga kao što su: jednokratna novčana pomoć, mišljenje o psihofizičkoj zrelosti maloletnika za sklapanje braka, davanje mišljenja o socio ekonomskim i drugim bitnim uslovima za donošenje odluke o prekidu trudnoće, davanje mišljenja o obavezi izdržavanja u postupku otpusta iz državljanstva i saglasnosti za raspolaganje imovinom maloletnika ne formira se dosije.

Za takvo lice formira se predmet prema propisima o kancelarijskom poslovanju a pri prvom javljanju sprovodi se postupak evidentiranja u propisana sredstva evidencije.

Član 17

Zahtev za ostvarivanje prava na materijalno obezbeđenje podnosi se na Obrascu MO, veličine 29,5 x 21 cm koji ima četiri strane i Obrascu MO-1 veličine 29,5 x 21 cm koji ima dve strane.

Nalaz i mišljenje o činjenicama o kojima se ne vodi službena evidencija daje se na Obrascu MO-2, veličine 29,5 x 21 cm koji ima dve strane.

Član 18

Obrasci utvrđeni ovim pravilnikom odštampani su uz ovaj pravilnik i čine njegov sastavni deo.

Kada se obrasci utvrđeni ovim pravilnikom štampaju i vode dvojezično, iste su veličine.

V PRELAZNE I ZAVRŠNE ODREDBE

Član 19

Danom stupanja na snagu ovog pravilnika prestaje da važi Pravilnik o obrascima koji se koriste u postupku ostvarivanja prava na materijalno obezbeđenje ("Službeni glasnik RS", broj 44/91).

Član 20

Ovaj pravilnik stupa na snagu osmog dana od dana objavljivanja u "Službenom glasniku Republike Srbije".

 

Obrazac br. 1

Centar za socijalni rad - registar

Centar za socijalni rad ________________________________

REGISTAR

Red. br. upisa

Datum upisa

PREZIME I IME

Godina rođenja

ADRESA

NAPOMENA

 

 

 

 

 

 

 

 

 

NAPOMENA: Podaci se upisuju mastilom

 

Obrazac br. 1a

Savetovalište za brak i porodicu - registar

SAVETOVALIŠTE ZA BRAK I PORODICU
REGISTAR

1

2

3

4

5

6

7

8

Redni broj

Datum upisa

Ime i prezime

Adresa - ulica i broj, opština

Na čiji predlog se obraća

Evidentiran kao korisnik

Upućen u drugu organizaciju

NAPOMENA

Pružena informacija

Zakazan savetodavni rad

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Obrazac br. 2

Ustanove za smeštaj dece i omladine - matična knjiga

USTANOVE ZA SMEŠTAJ DECE I OMLADINE
MATIČNA KNJIGA

Red. br. upisa

Prezime i ime korisnika

Poslednja adresa prebivališta

Dan, mesec i god. rođenja

Mesto rođenja i opština

Bračno poreklo

Pol

Ime roditelja, srodnika, staraoca

Narodnost, državljanstvo

Adresa roditelja, srodnika, staraoca

Datum prijema u dom

Razlog smeštaja u dom

Ko vrši smeštaj i snosi troškove

Datum prestanka smeštaja

Razlog prestanka smeštaja

Gde je korisnik otišao posle napuštanja doma

Napomena

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

15

16

17

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

NAPOMENA: Podaci se upisuju mastilom

 

Obrazac br. 2a

Prihvatilište za decu i omladinu - matična knjiga

PRIHVATILIŠTE ZA DECU I OMLADINU   
MATIČNA KNJIGA

Broj matične knjige

Prezime i ime jednog roditelja i ime deteta

Pol

Datum i mesto rođenja

Datum prijema

Školska sprema

Zdravstveno stanje

Bračno poreklo

Sastav porodice

Mesto boravka, opština

NAPOMENA

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Obrazac br. 2b

Deca na porodičnom smeštaju - matična knjiga

MATIČNA KNJIGA DECE NA PORODIČNOM SMEŠTAJU

Redni broj

Ime i prezime deteta

Dan, mesec i godina rođenja

Mesto rođenja i opština

Bračno poreklo

Pol

Ime roditelja - staratelja

Adresa roditelja - staratelja

Razlog smeštaja

Datum smeštaja

Ko vrši smeštaj i snosi troškove

Dijagnoza pri smeštaju

Hraniteljska porodica u koju je dete smešteno i broj iz matične knj.

Premeštaj u drugu hraniteljsku porodicu i broj iz matične knjige

Završene škole, zanati

Datum prestanka smeštaja i broj akta

Razlog prestanka smeštaja

Gde je korisnik otišao

NAPOMENA

medicinska

socijalna

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

15

16

17

18

19

20

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

NAPOMENA: Podaci se upisuju mastilom

 

Obrazac br. 2v

Hraniteljske porodice - matična knjiga

(Prestao da važi)

 

Obrazac br. 2g

Ustanove za smeštaj ometene dece i omladine - matična knjiga

USTANOVE ZA SMEŠTAJ OMETENE DECE I OMLADINE
MATIČNA KNJIGA

Red. br. upisa

PREZIME I IME

Poslednja adresa

Dan, mesec i god. rođenja

Mesto rođenja i opština

Bračno poreklo

POL

Ime roditelja

Narodnost i državljanstvo

Zanimanje roditelja

Socijal. medicin. dijagnoza

Ko je uputio korisnika i br. rešenja

Ko snosi troškove smeštaja

Opština i broj rešenja o izvrš. razvrst.

Datum dolaska u ustanovu

Datum prestanka boravka u ustanovi

Razlog prestanka boravka u ustanovi

NAPOMENE

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

15

16

17

18

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Obrazac br. 2d

Ustanove za smeštaj penzionera i starih lica - matična knjiga

USTANOVE ZA SMEŠTAJ PENZIONERA I STARIH LICA
MATIČNA KNJIGA

Red. br.

Prezime i ime (za žene devojačko prezime)

Ime oca i majke (za majku devojačko prezime)

POL

Narodnost i državljanstvo

Dan, mesec, godina, mesto i opština rođenja

Bračno stanje ime i prezime bračnog druga

Mesto i adresa stalnog boravka do dolaska u dom

Adresa i broj telefona i najbližih srodnika, odn. nadležne opštinske službe

Zanimanje u aktivnom periodu života

Sadašnji socijalni status

Datum i razlog dolaska u dom

Na čiji zahtev je smešten u dom

Ko snosi troškove smeštaja u dom

Datum i razlog odlaska iz doma i nova adresa

Napomena

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

15

16

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

NAPOMENA: Podaci se upisuju mastilom

 

Obrazac br. 3

Centar za socijalni rad - lični karton

CENTAR ZA SOCIJALNI RAD
LIČNI KARTON

Prezime i ime ___________________________________________________________________________________

Redni broj upisa u registar __________________________________________________________________________________

Za korisnike MO i ime i godina rođenja članova porodice:

1. _______________________________________

5. _______________________________________

2. _______________________________________

6. _______________________________________

3. _______________________________________

7. _______________________________________

4. _______________________________________

8. _______________________________________

I LIČNI PODACI

Dan, mesec i godina rođenja ______________________________________________________ pol _______________________

Mesto rođenja ___________________________________________ prebivalište ________________________________________

Mesna zajednica ____________________________________________________________________ zanimanje, odnosno zanimanje roditelja _______________________________________

II PODACI O KATEGORIJI KORISNIKA

Šifra

Kategorija korisnika

19.....

19.....

19.....

19.....

19.....

19.....

1

2

3

4

5

6

7

8

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

NAPOMENA: Podaci se upisuju pisaćom mašinom

III PODACI O OBLICIMA ZAŠTITE

Šifra

Kategorija pružene zaštite

19.....

19.....

19.....

19.....

19.....

19.....

1

2

3

4

5

6

7

8

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Podatke uneo

 

Radnik zadužen za pružanje usluge

___________________

 

_______________________________

 

Obrazac br. 3a

Savetovalište za brak i porodicu - lični karton

SAVETOVALIŠTE ZA BRAK I PORODICU

 

1. br. kartona

_/_/_/_/_/

(1-4)

 

2. Saradnik

_/

(5)

 

3. God. i mesec

______________

 

 

4. matični broj

______________

 

LIČNI KARTON

5. Ime i prezime

 

 

 

6. Pol

 

 

(6)

7. Godina rođenja

 

 

(7)

8. Opština stanovanja

 

 

(8-9)

9. Školska sprema

 

 

(10)

10. Zanimanje

 

 

(11)

11. Zaposlenost

 

 

(12)

12. Bračno stanje

 

 

(13)

13. Dužina trajanja braka

 

 

(14)

14. Broj dece

 

 

(15)

15. Broj članova domaćinstva

 

 

(16)

16. Sastav domaćinstva

 

 

(17-18)

17. Dijagnostički zaključak u odnosu na:

 

 

 

1. Problem

a) Vrsta

 

 

(19)

 

 

 

 

b) Struktuiranost

 

 

(20)

2. Tretman

a) Vrsta usluga

 

 

(21)

 

 

 

 

b) Metodski pristup

 

 

(22-23)


NAPOMENA:

- Pod I se unose šifre obeležja u momentu formiranja ličnog kartona

 

  Pod II se unose šifre obeležja kod kojih su usledile eventualne promene

 

  Oznaka "kolone" služi za automatsku obradu podataka

NAPOMENA:

  Podaci se upisuju pisaćom mašinom



 

 

Tromesečje

 

 

 


18. Timsko razmatranje

I

II

III

IV


 

a) dijagnostičkog zaključka

(24)

(25)

(26)

(27)


 

b) Realizacije tretmana

(28)

(29)

(30)

(31)


19. Broj jedinica tretmana

(31-33)

(34-35)

(36-37)

(38-39)


20. Spoljnja saradnja

(40)

(41)

(42)

(43)


 

 

Tromesečje

 

 

 


18. Timsko razmatranje

I

II

III

IV


 

a) dijagnostičkog zaključka

(24)

(25)

(26)

(27)


 

b) realizacije tretmana

(28)

(29)

(30)

(31)


19. Broj jedinica tretmana

(31-33)

(34-35)

(36-37)

(38-39)


20. Spoljnja saradnja

(40)

(41)

(42)

(43)


 

 

Tromesečje

 

 

 


18. Timsko razmatranje

I

II

III

IV


 

a) dijagnostičkog zaključka

(24)

(25)

(26)

(27)


 

b) realizacije tretmana

(28)

(29)

(30)

(31)


19. Broj jedinica tretmana

(31-33)

(34-35)

(36-37)

(38-39)


20. Spoljnja saradnja

(40)

(41)

(42)

(43)


 

Obrazac br. 3b

Prihvatilište za odrasla i stara lica - lični karton

PRIHVATILIŠTE ZA ODRASLA I STARA LICA

 

 

 

 

 

 

________________________

 

__________________________________

 

 

________________________

 

(prezime, ime oca, ime)

 

 

br.mk.

kat.

 

Adresa _______________________________________________________ mesto ________________________________________ S.O. _________________________________ S. R. ________________________________ br. l.k. ________________________ SO _____________________ SR __________________________ školska sprema ______________________________________ zanimanje ______________________ bračno stanje _________________________________ ime ______________________ dece upućena od ___________________________ dana ________________________ god. do sada __________________________________ koristilo soc.pomoć koju je dodeljivao ______________________________________________________________________________________

u Centru dobio

1. smeštaj _______________________

 

2. ishrana ________________________

 

3. nov.pom. ______________________

 

4. uvozne karte do ________________

upućen smešten u ___________________________________ iz Centra otišao ___________________ god. ___________________

Beograd

 

Stručni saradnik

_____________ god.

 

_______________________________

NAPOMENA: Podaci se upisuju pisaćom mašinom

 

Obrazac br. 4

Centar za socijalni rad - lični list korisnika usluga socijalne zaštite

 

SKUPŠTINA OPŠTINE __________________________
CENTAR ZA SOCIJALNI RAD ___________________
________________________________________________

 

Broj dosijea
_______________________
Datum formir.
________________________

LIČNI LIST KORISNIKA USLUGA SOCIJALNE ZAŠTITE

I OPŠTI PODACI

     1. Prezime (očevo ime)
         i ime (nadimak)

     2. Adresa (mesto, SO, ulica i broj, mesna zajednica)

     3. Odakle se desilo i kada

     4. Datum i mesto rođenja

     5. Zanimanje i kvalifikacija

     6. Školska sprema

     7. Narodnost

     8. Bračno stanje (odnosno bračno poreklo)

     9. Sadržaj zahteva

 

   10. Podneo zahtev-pokretač postupka

II PORODIČNO STANJE
1. Članovi domaćinstva u kome živi

Prezime i ime

Srodstvo sa korisnikom

Zanimanje i kvalifikacija

Zaposlenost

Drugo značajno

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ako korisnik živi u ustanovi, navesti njen naziv i adresu
_________________________________________________________________________________

2. Podaci o roditeljima

 

Majka

Otac

Prezime i ime

 

 

Adresa (mesto ulica i broj)

 

 

Odakle se doselio i kada

 

 

Zanimanje

 

 

Kvalifikacija

 

 

Naziv radne organizacije i adresa

 

 

Godina rođenja

 

 

Radna sposobnost

 

 

Ostalo značajno

 

 

3. Materijalno stanje roditelja (izvor i visina prihoda, imovina i dr.)

Izvor prihoda ___________________________________

___________________________________

Visina prihoda __________________________________

___________________________________

(roditelja)

(domaćinstva)

Imovina ________________________________________

 

Drugo _________________________________________

 

4. Stambena situacija roditelja

- stanarski status ______________________________________________

- ukupan broj prostorija ___________ od toga broj soba ____________

- kvalitet ______________________________________________________

- drugo _______________________________________________________

5. Podaci o najbližim srodnicima


Prezime i ime

Adresa

Srodnički odnos

Drugo značajno



 

 

 



 

 

 



 

 

 



 

 

 



 

 

 

6. Karakteristike porodičnih odnosa:

 

 

 

 

III MATERIJALNA I STAMBENA SITUACIJA KORISNIKA USLUGA


1. Izvor i visina prihoda

 

 


2. Imovina (nepokretna)

 

 


3. Stambena situacija
Stanarski status ___________________________________________
Ukupan broj prostorija ___________ od toga broj soba __________
Kvalitet _______________________________________________
Drugo _______________________________________________

IV PSIHOFIZIČKO STANJE I RADNA SPOSOBNOST KORISNIKA USLUGA

 

 

 

 

V PONAŠANJE KORISNIKA USLUGA

 

 

 

 

VI OSTALI ZNAČAJNI PODACI O KORISNIKU

 

 

 

 

VII DIJAGNOZA

Dijagnoza o slučaju (dominantna i prateća stanja socijalne
potrebe - kategorije)

 

 

 

 

 

VIII OBLICI ZAŠTITE I USLUGA SOCIJALNOG RADA

1. Planirani oblici zaštite i usluga socijalnog rada

 

 

 

 

 

2. Primenjeni oblici zaštite i usluga socijalnog rada

 

 

 

 

 

NSR

IX PROMENE STANJA

        1. Porodične prilike

 

 

 

       2. Materijalno i stambeno stanje

 

 

       3. Zdravstveno stanje

 

 

       4. Školovanje

 

 

       5. Ponašanje

 

 

 

       6. Radna sposobnost i aktivnost

 

 

X NAPOMENA O SLUČAJU

 

 

 

 

 

Obrazac br. 4a

List praćenja rada na zaštiti korisnika

Broj dosijea _______________

LIST PRAĆENJA RADA NA ZAŠTITI KORISNIKA

_____________________________________________________
(Ime i prezime korisnika)

Datum

OBAVLJENE AKTIVNOSTI

Potpis stručnog radnika

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Datum

OBAVLJENE AKTIVNOSTI

Potpis stručnog radnika

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Obrazac br. 4b

Savetovalište za brak i porodicu - protokol za korisnike

SAVETOVALIŠTE ZA BRAK I PORODICU

- KORISNIK __________________________________

- BROJ LIČNOG KARTONA ____________________

- STRUČNI RADNIK ___________________________

PROTOKOL

I PRVI KONTAKT

1. Razlog dolaska

2. Izgled i ponašanje

3. Očekivanja korisnika

4. Motivacija

5. Procena potencijala korisnika
    za saradnju

II ISTORIJA SLUČAJA

III DIJAGNOSTIČKI ZAKLJUČAK U ODNOSU NA

a) Problem

b) Tretman

IV TOK I SADRŽAJ PO KONTAKTIMA

V TIMSKO RAZMATRANJE DIJAGNOSTIČKOG ZAKLJUČKA

VI TIMSKO RAZMATRANJE REALIZACIJE TRETMANA

VII SPOLJNA SARADNJA

VIII UKUPAN BROJ JEDINICA TRETMANA I TOK RADA

IX REALIZATOR TRETMANA

___________________________

_____________________________________

 

Obrazac br. 4c

Centar za socijalni rad - skraćeni lični list korisnika usluga socijalne zaštite

 

SKUPŠTINA OPŠTINE __________________________
CENTAR ZA SOCIJALNI RAD ___________________
________________________________________________

 

Broj dosijea
_______________________
Datum formir.
________________________

SKRAĆENI
LIČNI LIST KORISNIKA USLUGA SOCIJALNE ZAŠTITE
______________________________ I OPŠTI PODACI _____________________________

        1. Prezime (očevo ime)
            i ime (nadimak)

9. Sadržaj zahteva

        2. Adresa (mesto, SO, Ulica i broj
            mesna zajednica

        3. Datum rođenja

        4. Mesto rođenja

        5. Zanimanje i kvalifikacija

        6. Školska sprema

10. Podneo zahtev-pokrenut postupak

        7. Narodnost

 

        8. Bračno stanje (odnosno bračno poreklo)

      11. Ostali značajni podaci o korisniku

 

 

 

 

 

DIJAGNOZA

 

 

 

 

OBLICI ZAŠTITE I USLUGA SOCIJALNOG RADA

Planirani

Primenjeni

 

 

 

 

 

 

PROMENE STANJA

 

 

 

 

 

 



NAPOMENA O SLUČAJU

 

 

 

 

 

 

Obrazac br. 5

Ustanova za smeštaj dece i omladine - lični list korisnika

________________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________________
(Mesto)

 

Fotografija
pri prijemu
u dom
6 x 4 cm

 

Fotografija pri
prestanku
smeštaja
6 x 4 cm

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

LIČNI LIST
KORISNIKA USTANOVA ZA SMEŠTAJ DECE I OMLADINE

I Opšti podaci

1. Prezime i ime deteta ______________________________________________________

2. Datum i mesto rođenja ____________________________________________________

3. Adresa roditelja __________________________________________________________

4. Narodnost deteta _________________________________________________________

5. Ko vrši smeštaj deteta _____________________________________________________

6. Razlog smeštaja __________________________________________________________

II Porodično stanje

1. Članovi domaćinstva u kome je dete živelo

Prezime i ime

Srodstvo

Zanimanje

Zaposlenost

Drugo značajno

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2. Podaci o roditeljima

 

OTAC

MAJKA

Prezime i ime

 

 

 

Datum rođenja

 

 

 

Adresa (mesto, ulica i broj)

 

 

 

Zanimanje

 

 

 

Kalkulacija

 

 

 

NAZIV USTANOVE

 

 

 

Ostalo značajno:

 

 

 

 

 

3. Materijalno stanje roditelja

Izvor prihoda _______________________________________________________________

Vrsta prihoda ______________________________________________________________
                                       (roditelja)                                (domaćinstva)

Imovina ___________________________________________________________________

4. Stambena situacija roditelja:

Stanarski status ____________________________________________________________

Ukupan broj prostorija ____________________ - od tog soba _____________________

5. Devijacije kod roditelja (alkoholizam, kriminal i sl.)
_________________________________________________________________________
_________________________________________________________________________
_________________________________________________________________________

6. Devijacije kod drugih članova domaćinstva
_________________________________________________________________________
_________________________________________________________________________
_________________________________________________________________________

7. Zdravstveno stanje roditelja
oca:______________________________________________________________________
_________________________________________________________________________
majke:____________________________________________________________________
_________________________________________________________________________

8. Promene stanja.


1. Porodične prilike:
_________________________________________________________________________________________
_________________________________________________________________________________________

2. Materijalno i stambeno stanje porodice:
_________________________________________________________________________________________
_________________________________________________________________________________________

3. Zdravstveno stanje roditelja:
_________________________________________________________________________________________
_________________________________________________________________________________________

4. Zdravstveno stanje dece:
_________________________________________________________________________________________
_________________________________________________________________________________________

5. Promene deteta u ponašanju:
_________________________________________________________________________________________
_________________________________________________________________________________________

6. Školovanje:
_________________________________________________________________________________________
_________________________________________________________________________________________

7. Radna osposobljenost:
_________________________________________________________________________________________
_________________________________________________________________________________________

9. Ostale značajne promene o detetu:

 

 

 

 

 

Obrazac br. DS-2

Dom za stara lica - list o socijalno-anamnestičkim podacima za lice koje se upućuje u dom za stara lica

LIST O SOCIJALNO-ANAMNESTIČKIM PODACIMA ZA LICE KOJE SE UPUĆUJE U DOM ZA STARA LICA

I OPŠTI PODACI

   1. Prezime i ime (za žene i devojačko prezime) - i nadimak

   2. Ime oca i majke (za majku i devojačko prezime)

   3. Dan, mesec, godina, mesto, opština (Republika) rođenja

   4. Mesto i adresa boravka pre dolaska u Dom

   5. Nacionalnost, državljanstvo i maternji jezik                              6. Bračno stanje

   7. Školska sprema

   8. Zanimanje u aktivnom periodu života

   9. Redovna lična primanja (vrsta i mesečni iznos)

 10. Da li je zdravstveno osiguran i po kom osnovu, broj zdravstvene knjižice i lične karte

 

 11. Podaci o imovini koju poseduje (vrsta, veličina, vrednost, gde se nalazi,
       ko je koristi odnosno ko se stara o njoj)

 

 

 12. Podaci o uslovima stanovanja do dolaska u Dom (veličina i kvalitet stana, ko je
       nosilac stanarskog prava, broj lica, srodnički odnos, ko će ubuduće koristiti stan

 13. Podaci o korišćenju slobodnog vremena

II ZDRAVSTVENO STANJE

   1. Pokretljivost

   2. Sposobnost samoposluživanja

   3. Sposobnost kontaktiranja

   4. Hronične bolesti

   5. Korišćenje specijalnih pomagala

   6. Ostalo

   7. Koga obavestiti u slučaju bolesti - smrti

III PORODIČNO STANJE

   1. Ime i prezime supruga, zanimanje i adresa

   2. Bračna-vanbračna deca (prezime i ime; zanimanje i adresa)

   3. Drugi bliži srodnici (prezime i ime, srodnički odnos, zanimanje, adresa)

   4. Međusobni odnosi između supruga, roditelja i dece odnosno drugih bližih srodnika

   5. Da li je lišen poslovne sposobnosti, čijom odlukom i broj rešenja

   6. Prezime, ime i adresa staraoca

 

   7. Ostalo

 

IV PODACI U VEZI SMEŠTAJA U DOM

   1. Po čijem je zahtevu tražen smeštaj u Dom

   2. Razlozi za podnošenje zahteva za smeštaj u Dom

 

   3. Stav osobe čiji se smeštaj predlaže prema dolasku u Dom

   4. Stav najbližih srodnika prema predlogu za smeštaj u Dom

   5. Ko snosi troškove smeštaja u Dom

   6. Posebne okolnosti koje treba imati u vidu prilikom smeštaja u Dom
       (u vezi sa lečenjem, navikama, režimom života i dr.)

   7. Da li je član posmrtnog fonda i kog

   8. Ostalo

V MIŠLJENJE I PREDLOG SOCIJALNOG RADNIKA

 

 

VI MIŠLJENJE I PREDLOG LEKARA

 

 

VII MIŠLJENJE I PREDLOG PSIHOLOGA

 

 


Naziv ustanove-službe u kojoj je zaposlen

 

socijalni radnik_________________________________

 

______________________________________________

 

Adresa _______________________________________

Socijalni radnik

Telefon ______________________________________

_________________________

 

Obrazac br. 6

Centar za socijalni rad - dosije korisnika usluga socijalne zaštite

 

SOCIJALISTIČKA REPUBLIKA SRBIJA

 

CENTAR ZA SOCIJALNI RAD

 

________________________________

POVERLJIVO

REGISTARSKI BROJ _______________________
KATEGORIJA (ŠIFRA) _____________________

DOSIJE
KORISNIKA USLUGA SOCIJALNE ZAŠTITE

__________________________________________
(Prezime, očevo ime i ime)
__________________________________________
(Sadašnja adresa)

DATUM PRIJAVE __________________________________
DATUM STAVLJANJA U PASIVU _____________________
DATUM REAKTIVIRANJA ___________________________

POPIS SPISA I DOKUMENATA

Redni broj

Datum unošenja u dosije

Del. broj ovog organa

NAZIV SPISA

1

2

3

4

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Obrazac MO

Centar za socijalni rad - zahtev za ostvarivanje prava na materijalno obezbeđenje

ZAHTEV
ZA OSTVARIVANJE PRAVA NA MATERIJALNO OBEZBEĐENJE

CENTAR ZA SOCIJALNI RAD

Opština ______________________

|__|__|__|__|__|

 

Upisni broj

 

|__|__|__|__|__|

 

Datum podnošenja

 

|__|__|__|__|__|__|

 

Vrsta prava

 

|__|

 

Matični broj porodice

 

|__|

 

Stambeni status

 

|__|

 

Drugi stan-kuća u vlasništvu/suvlasništvu

 

|__|

 

Ukupna površina zemljišta

 

|__|__|__|__|__|__|__|

 

Ukupna površina zemljišta - hipoteka

 

|__|

 

Podnosilac zahteva

 

|__|


Na osnovu člana 50 Zakona o socijalnoj zaštiti i obezbeđivanju socijalne sigurnosti građana ("Službeni glasnik RS", broj 36/91) i člana 64 stav 1 ZUP-a ("Službeni list SFRJ", br. 47/86) podnosim zahtev za ostvarivanje prava na materijalno obezbeđenje a pri tom izjavljujem da:

- moja porodica ima ______________ članova,
- stan u kome stanuje mora porodica ima ______________ kvm i isti:

0 - ne odgovara potrebama

1 - odgovara potrebama

2 - preko potreba

- moja porodica ima sledeći stambeni status:

 

1 - stanarsko pravo

2 - zakup stana

3 - vlasnik/suvlasnik

4 - podstanar

5 - sustanar

6 - zaštićeno stanovanje

0 - ostalo

 

 

- ja i članovi moje porodice osim stana u kome stanujemo imamo/nemamo (zaokružiti odgovor) drugi stan-kuću u vlasništvu/suvlasništvu:

blank - nemamo drugi stan - kuću

1 - imamo drugi stan-kuću i data saglasnost za upis hipoteke

2 - imamo drugi stan-kuću i nije data saglasnost za upis hipoteke

- ukupna površina zemljišta koje posedujemo ja i članovi moje porodice iznosi: __________ Na __________ a __________ kvm

blenk - neposeduje ili poseduje ispod 0,5 Ha

1 - poseduje i data saglasnost za upis hipoteke preko 0,5 Ha

2 - poseduje i nije data saglasnost za upis hipoteke preko 0,5 Ha

Pod punom materijalnom i krivičnom odgovornošću garantujem tačnost i potpunost podataka navedenih u zahtevu.

Obavezujem se da ću o svakoj promeni koja je od uticaja na obim ili sadržaj prava izvestiti centar za socijalni rad, najkasnije u roku od 15 dana.

Uz zahtev prilažem sledeće dokaze:

1. __________________________________________

 6. __________________________________________

2. __________________________________________

 7. __________________________________________

3. __________________________________________

 8. __________________________________________

4. __________________________________________

 9. __________________________________________

5. __________________________________________

10. __________________________________________


Podnosilac zahteva
________________________________

Zahtev primio
_________________________

|__|__|

Lk. broj ________________________

 

 

MUP ___________________________

 

 

NAPOMENA: Uputstvo za popunjavanje nalazi se na strani 4.

LIČNI PODACI O PODNOSIOCU ZAHTEVA
Ispunjava podnosilac zahteva

   

Srodstvo za podnosiocem zahteva ______________

 

 

|__|

SMBG

|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|

Pol: 1 - muški

2 - ženski

|__|

Prezime ___________________________________

Ime _______________________________

 

Ime roditelja ________________________________

Datum i god. rođenja _________________

 

Mesto prebivališta ___________________________

|__|__|__|__|__|__|

Mesna zajednica ____________________________

|__|__|__|__|

Ulica _____________________________________

 

 

 

Kućni broj

|__|__|__|__|

Podbroj

|__|__|

Broj stana

|__|__|__|

PODACI O SOCIO-EKONOMSKOM POLOŽAJU

Bračno stanje

1 - oženjen/udata

2 - neoženjen/neudata

3 - razveden-a

|__|

 

4 - udovac-a

5 - vanbračna zajednica

 

 

Školska sprema _____________________________________________________

|__|__|

Zanimanje _________________________________________________________

|__|__|

Radni status

01 - zaposlen

02 - samostalna delatnost

|__|__|

 

03 - poljoprivrednik

04 - penzioner

 

 

05 - nezaposlen

06 - učenik

 

 

07 - dete predškol.uzrasta

08 - nesposoban za rad

 

 

09 - ostalo

 

 

Status izdržavanog
lica

1 - ima srodnika i ostvaruje pravo na izdržavanje
2 - ima srodnika i ne ostvaruje pravo na izdržavanje
3 - nema srodnika koji su u obavezi da ga izdržavaju

|__|

Status davaoca
izdržavanja

1 - ima obvezu izdržavanja ali ne daje izdržavanje
2 - ima obavezu izdržavanja i daje izdržavanje
3 - nema obavezu izdržavanja

|__|



Popunjava centar za socijalni rad

 


SVOJSTVO

Ostvaruje po osnovu /

Ne ostvaruje po osnovu

|__|

KORISNIKA

_____________________

______________________

 

 

1 - zaposlenosti

4 - nezaposlenosti - odbio zaposlenje (član 12 stav 1 tačka 2)

 

 

2 - nezaposlenosti

5 - nezaposlenosti - samovoljno napustio radni odnos ili mu je prestao zbog njegove krivice (član 12 stav 1 tačka 3)

 

 

3 - nesposobnosti za rad

6 - odricanja nasleđa (član 12 stav 1 tačka 4)

 

 

 

7 - otuđenja imovine (prodaja, poklon - čl. 12 st. 1 tač. 4)

 

 

 

8 - posedovanje pokretne imovine (član 12 stav 1 tačka 6)

 

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

USLOVI ZA OSTVARIVANJE PRAVA ČLANOVA PORODICE U KOJOJ NISU ISPUNJENI USLOVI IZ ČLANA 12 STAV 1 TAČKE 2 I 3 ZAKONA

0 - uslovi ispunjeni

|__|

1 - invalid prve kategorije, koji ispunjava uslove za dodatak za negu i pomoć

2 - dete umereno, teže i teško ometeno u razvoju

 

3 - dete obolelo od autizma

 

4 - dete pod starateljstvom koje nema žive roditelje

 

5 - duševno obolelo lice pod starateljstvom

 

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

Broj članova porodice __________________

 

1. Zahtev prihvaćen za obradu

 

Ukupan prihod porodice ________________

 

2. Zahtev ne ide na obradu

 

Period od ___________ do _______________

 

 

 

 

 

Potpis

|__|__|

Datum ________________

 

____________________


PODACI O PRIHODIMA I RASHODIMA PODNOSIOCA ZAHTEVA

PRIHOD

PERIOD

ISPLATILAC - PRIMALAC

Naziv

Šifra

Iznos

od

do

Ime ili naziv

JMBG ili šifra

Mesto i adresa

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

VRSTA PRIHODA (naziv):

1 - iz ličnog dohotka radnika, naknada na ime ličnog dohotka, 2 - penzija, 3 - prihod od poljoprivredne delatnosti, 4 - iz ličnog dohotka od samostalnog obavljanja zanatskih i drugih delatnosti, 5 - prihodi od imovine, 6 - po osnovu prava na izdržavanje, 7 - od ostvarenih socijalno-zaštitnih prava, 8 - ostali prihodi - po nalazu Centra za socijalni rad, 9 - rashod za izdržavanje lica izvan porodice

PODACI O IMOVINI PODNOSIOCA ZAHTEVA

IMOVINA

OTUĐENA IMOVINA

Naziv

Šifra

Vrednost

Datum sticanja

Datum vrednovanja

Datum otuđenja

Osnov otuđenja

Šifra

Vrednost

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

VRSTA IMOVINE (naziv):

1 - obradivo zemljište, 2 - neobradivo zemljište, 3 - šume, 4 - kuća / stan za stanovanje, 5 - kuća za odmor i rekreaciju, 6 - poslovne zgrade i prostor, 7 - mašine i alatke, 8 - motorna vozila, 9 - ostala pokretna i nepokretna imovina veće vrednosti

OSNOV OTUĐENJA IMOVINE:

1 - prodaja, 2 - poklon, 3 - eksproprijacija, 4 - ugovor o doživotnom izdržavanju, 5 - ostalo

UPUTSTVO

PRAVO NA MATERIJALNO OBEZBEĐENJE
Pravo na materijalno obezbeđenje ima pojedinac, odnosno porodica koja nema prihode, ili ima manji prihod od nivoa socijalne sigurnosti utvrđenog ovim Zakonom ukoliko ispunjava i druge uslove predviđene članom 12 Zakona o socijalnoj zaštiti i obezbeđivanju socijalne sigurnosti građana.
Materijalno obezbeđenje utvrđuje se u mesečnom novčanom iznosu u visini razlike između iznosa prosečnog mesečnog prihoda pojedinca, odnosno porodice ostvarenog u prethodnom kvartalu utvrđenom Zakonom i nivoa socijalne sigurnosti utvrđenog Zakonom.

PORODICA
Porodicu čine bračni i vanbračni drugovi, deca (bračna, vanbračna, usvojena i uzeta na izdržavanje) i srodnici u pravoj liniji a u pobočnoj do drugog stepena srodstva, pod uslovom da žive u zajedničkom domaćinstvu.
Izuzetno, članom porodice smatra se, bez obzira gde faktički živi, bračni drug kao i roditelj deteta nesposobnog za rad i deteta na redovnom školovanju a lice bez prihoda koje ne živi sa roditeljima, smatraće se članom porodice roditelja do zasnivanja bračne, odnosno porodične zajednice a najduže do 27 godina života.

OBAVEZA IZDRŽAVANJA
Ako je pojedinac, odnosno član porodice nesposoban za rad a van porodice ima srodnike koji su, prema Zakonu o braku i porodičnim odnosima, u obavezi da učestvuju u njegovom izdržavanju, pre odlučivanja o pravu na materijalno obezbeđenje, utvrdiće se mogućnost i obaveza srodnika da mu pruži izdržavanje, ukoliko ta obaveza nije utvrđena sudskom odlukom.
Prema Zakonu o braku i porodičnim odnosima postoji obaveza izdržavanja roditelja prema deci (očuha i maćehe prema pastorcima), dece prema roditeljima (pastorka prema očuhu i maćehi), braće i sestara prema maloletnoj braći i sestrama, srodnika u pravoj ushodnoj liniji, pod uslovima utvrđenim navedenim Zakonom.

PRIHODI I IMOVINA PORODICE
Za ostvarivanje prava uzimaju se u obzir svi prihodi pojedinca, odnosno člana porodice, osim dodatka na decu do troje dece, dodatka za negu i pomoć drugog lica, naknada za telesno oštećenje, primanja po osnovu nagrada i otpremnina za odlazak u penziju kao i primanja po osnovu učeničkog i studentskog standarda. Prihodi porodice umanjuju se za iznos obaveznog izdržavanja lica koja ne žive u porodici.
Imovina porodice je uslov za ostvarivanje prava. Podnosilac zahteva je dužan da za sebe i članove svoje porodice navede odgovarajuće podatke o posedovanju ili otuđenju imovine.

POPUNJAVANJE OBRASCA
Zahtev podnosi jedan poslovno sposoban član porodice koji je dužan da za sebe i sve članove porodice uredno popuni obrazac o ličnim podacima, prihodima i imovini. Podnosilac zahteva odgovoran je za tačnost i potpunost podataka koje unosi u obrazac.
Urednost i potpunost zahteva overava odgovorno lice u centru za socijalni rad potvrdom prijema.
Podnosilac zahteva unosi podatke čitko štampanim slovima u označen prostor ili zaokružuje odgovarajući broj ispred već obeleženog podatka. Šifriranje i ubeležavanje šifara u odgovarajuće kućice obaviće se u centru za socijalni rad.
Adresa podnosioca zahteva je adresa na koju će se isplaćivati materijalno obezbeđenje.

PODACI O PRIHODIMA I RASHODIMA
Podaci o prihodima unose se u odgovarajuće rubrike u obrascu na sledeći način:
1) prihodi i primanja koja se ostvaruju u mesečnim iznosima u visini mesečnog proseka ostvarenog u prethodnom kvartalu;
2) prihod od poljoprivredne delatnosti u visini katastarskog prihoda u tekućoj godini uvećanog osam puta, odnosno četiri puta ako se zemljište daje u zakup;
3) prihodi od izdavanja u zakup pokretne i nepokretne imovine i prihod od drugih imovinskih prava ako se na te prihode plaćaju porezi u iznosu koji služi kao osnovica za obračunavanje poreza i doprinosa u tekućoj godini;
4) prihod od obavljanja privatne delatnosti u iznosu koji služi kao osnovica za obračunavanje doprinosa za penzijsko i invalidsko osiguranje u tekućoj godini;
5) prihod od neregistrovane delatnosti u iznosu proseka ostvarenog u prethodnom kvartalu a na osnovu nalaza i mišljenja centra za socijalni rad.
Podaci o rashodima za obavezno izdržavanje srodnika daju se u iznosu utvrđenom pravosnažnom odlukom ili rešenjem centra za socijalni rad.

 

Obrazac MO-1

Centar za socijalni rad - zahtev za ostvarivanje prava na materijalno obezbeđenje

LIČNI PODACI O ČLANU PORODICE
Popunjava podnosilac zahteva


Srodstvo za podnosiocem zahteva:

 

|__|

 

                     1 - bračni drug
                     2 - roditelj

2 - vanbračni drug
5 - brat / sestra

3 - dete
6 - lice uzeto na
izdržavanje

 

SNBG

_________________________________

Pol: 1 - muški

2 - ženski

|__|

Prezime _______________________________

Ime ____________________________

Ime roditelja ____________________________

Datum i god. rođenja ______________

Mesto prebivališta ________________________________________

|__|__|__|__|__|__|

Mesna zajednica _________________________________________

|__|__|__|

Ulica ___________________________________________________

|__|__|__|__|


Kućni broj

|__|__|__|__|

Podbroj

|__|__|

Broj stana

|__|__|__|

PODACI O SOCIO-EKONOMSKOM POLOŽAJU

Bračno stanje

1 - oženjen/udata

2 - neoženjen/neudata

3 - razveden-a

|__|

 

4 - udovac-a

5 - vanbračna zajednica

 

 

Školska sprema _____________________________________________________

|__|__|__|

Zanimanje _________________________________________________________

|__|__|__|

Radni status

01 - zaposlen

02 - samostalna delatnost

|__|__|__|

 

03 - poljoprivrednik

04 - penzioner

 

 

05 - nezaposlen

06 - učenik

 

 

07 - dete predškol.uzrasta

08 - nesposoban za rad

 

 

09 - ostalo

 

 

Status izdržavanog
lica

1 - ima srodnika i ostvaruje pravo na izdržavanje
2 - ima srodnika i ne ostvaruje pravo na izdržavanje
3 - nema srodnika koji su u obavezi da ga izdržavaju

|__|

Status davaoca
izdržavanja

1 - ima obvezu izdržavanja ali ne daje izdržavanje
2 - ima obavezu izdržavanja i daje izdržavanje
3 - nema obavezu izdržavanja

|__|


Popunjava centar za socijalni rad


SVOJSTVO
KORISNIKA

Ostvaruje po osnovu

1 - zaposlenosti

Ne ostvaruje po osnovu

4 - nezaposlenosti - odbio zaposlenje (član 12 stav 1 tačka 2)

|__|

 

2 - nezaposlenosti

5 - nezaposlenosti - samovoljno napustio radni odnos ili mu je prestao zbog izrečene disciplinske mere (član 12 stav 1 tačka 3)

 

 

3 - nesposobnosti za rad

6 - odricanje nasleđa (član 12 stav 1 tačka 4)

 

 

 

7 - otuđenja imovine (čl. 12 st. 1 tačka 5)

 

 

 

8 - posedovanja pokretne imovine (član 12 stav 1 tačka 6)

 

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

USLOVI ZA OSTVARIVANJE PRAVA ČLANOVA PORODICE U KOJOJ NISU ISPUNJENI USLOVI IZ ČLANA 12 STAV 1 TAČKE 2 I 3 ZAKONA

0 - uslovi ispunjeni

|__|

1 - invalid prve kategorije, koji ispunjava uslove za dodatak za negu i pomoć

2 - dete umereno, teže i teško ometeno u razvoju

 

3 - dete obolelo od autizma

 

4 - dete pod starateljstvom koje nema žive roditelje

 

5 - duševno obolelo lice pod starateljstvom

 


PODACI O PRIHODIMA I RASHODIMA ČLANA PORODICE

PRIHOD

PERIOD

ISPLATILAC - PRIMALAC

Naziv

Šifra

Iznos

od

do

Ime ili naziv

JMBG ili šifra

Mesto i adresa

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

VRSTA PRIHODA (naziv):

1 - iz ličnog dohotka radnika, i naknada na ime ličnog dohotka, 2 - penzija, 3 - prihod od poljoprivredne delatnosti, 4 - iz ličnog dohotka od samostalnog obavljanja zanatskih i drugih delatnosti, 5 - prihodi od imovine, 6 - po osnovu prava na izdržavanje, 7 - od ostvarenih socijalno-zaštitnih prava, 8 - ostali prihodi - po nalazu Centra za socijalni rad, 9 - rashod za izdržavanje lica izvan porodice

PODACI O IMOVINI ČLANA PORODICE

IMOVINA

OTUĐENA IMOVINA

Naziv

Šifra

Vrednost

Datum sticanja

Datum vrednovanja

Datum otuđenja

Osnov otuđenja

Šifra

Vrednost

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

VRSTA IMOVINE (naziv):

1 - obradivo zemljište, 2 - neobradivo zemljište, 3 - šume, 4 - kuća/stan za stanovanje, 5 - kuća za odmor i rekreaciju, 6 - poslovne zgrade i prostor, 7 - mašine i alatke, 8 - motorna vozila, 9 - ostala pokretna i nepokretna imovina veće vrednosti.

OSNOV OTUĐENJA IMOVINE:

1 - prodaja, 2 - poklon, 3 - eksproprijacija, 4 - ugovor o doživotnom izdržavanju, 5 - ostalo

 

Obrazac MO-2

Centar za socijalni rad - nalaz i mišljenje o činjenicama o kojima se ne vodi službena evidencija

Na osnovu člana 62. Zakona o socijalnoj zaštiti i obezbeđivanja socijalne sigurnosti građana ("Službeni glasnik Republike Srbije", broj 36/91) Centar za socijalni rad opštine ________________ sačinjava,

NALAZ I MIŠLJENJE
O ČINJENICAMA O KOJIMA SE NE VODI SLUŽBENA EVIDENCIJA

Rešavajući po zahtevu _______________ iz _______________ za ostvarivanje prava na materijalno obezbeđenje, na osnovu (zaokružiti): a) izjave stranke; b) uviđaja na licu mesta; v) saslušanja svedoka; g) drugih dokaza, utvrđeno je sledeće činjenično stanje:

1. da podnosilac zahteva _______________ živi u zajedničkom domaćinstvu sa sledećim članovima porodice: ______________________________

2. da pojedinac odnosno porodica živi u stanu koji ima višak stambenog prostora _____ soba i da postoji - ne postoji mogućnost izdavanja u zakup.

3. da podnosilac zahteva i članovi porodice poseduju pokretnu imovinu _______________ čijim otuđenjem, bez ugrožavanja osnovnih životnih potreba, mogu obezbediti prihod veći od šestostrukog iznosa materijalnog obezbeđenja u momentu podnošenja zahteva.

4. da podnosilac zahteva i članovi porodice obezbeđuju prosečni mesečni prihod za _____ i to:

a) od izdavanja u zakup viška stambenog prostora iznos _______________ dinara,

b) od posedovanja oruđa, mašina i alata kojim pruža usluge, _______________ iznos __________ dinara,

v) od stočnog fonda _______________ iznos __________ dinara,

g) povremenih usluga trećim licima _______________ iznos __________ dinara,

d) prodajom i preprodajom robe i proizvoda _______________ iznos __________ dinara,

đ) od drugih neregistrovanih poslova _______________ iznos __________ dinara.

5. Da su podnosilac zahteva i članovi porodice propustili da obezbede prihode - zaradu od:

a) izdavanja u zakup viška stambenog prostora iznos od __________ dinara,

b) radnog angažovanja u iznosu od __________ dinara,

v) na drugi način  

 

  u iznosu od __________ dinara.

 

(navesti koji)

 

Prema utvrđenom činjeničnom stanju podnosilac zahteva i članovi porodice ostvaruju, odnosno propustili su da ostvare prihod u ukupnom prosečnom mesečnom iznosu za _____ od _______________ dinara.

OBRAZLOŽENJE

Datum: ___________________

 

Broj: _____________________

NALAZ SAČINIO,

Napomene

* Član 7. st. 5. i 9. ovog pravilnika prestaje da važi danom stupanja na snagu Pravilnika o hraniteljstvu ("Sl. glasnik RS", br. 36/2008), odnosno 16. aprila 2008. godine.