PRAVILNIKO VOĐENJU EVIDENCIJE O KORISNICIMA I DOKUMENTACIJE O STRUČNOM RADU U USTANOVAMA SOCIJALNE ZAŠTITE("Sl. glasnik RS", br. 63/93, 10/2006 i 36/2008 - dr. pravilnik) |
Ovim pravilnikom propisuje se sadržaj i način vođenja evidencije o korisnicima i dokumentacije o stručnom radu u ustanovama socijalne zaštite, kao i sadržaj obrasca zahteva za ostvarivanje prava na materijalno obezbeđenje i nalaza i mišljenja centra za socijalni rad o činjenicama o kojima se ne vodi službena evidencija.
Evidencija o korisnicima u smislu ovog pravilnika je registar, matična knjiga, lični karton, lični list, skraćeni lični list, list praćenja rada na zaštiti korisnika, lični list korisnika ustanova za smeštaj dece i omladine, list o socijalno anamnestičkim podacima za lica koja se upućuju u dom za penzionere i stara lica, i protokol za korisnike savetovališta za brak i porodicu.
Dokumentacija o stručnom radu u smislu ovog pravilnika je program i izveštaj o radu ustanove, planovi i izveštaji o radu timova i grupa stručnih saradnika, plan i izveštaj o radu stručnih saradnika, knjiga zapisnika sa sastanka stručnih timova i grupa stručnih saradnika, dnevnik rada, knjiga prijema, premeštaja i otpusta korisnika i knjiga dežurstva.
Registar vode centar za socijalni rad i savetovalište za brak i porodicu, bilo da je organizacioni deo centra, ili druge ustanove socijalne zaštite.
Centar za socijalni rad vodi registar na Obrascu broj 1, u obliku tvrdo ukoričene knjige, veličine 24 x 33,5 cm.
Savetovalište za brak i porodicu vodi registar na Obrascu broj 1a, u obliku tvrdo ukoričene knjige, veličine 24 x 33,5 cm.
U registar koji vodi centar za socijalni rad evidentiraju se sva lica koja se prvi put obraćaju centru radi ostvarivanja nekog oblika, mere ili usluge socijalnog rada, osim onih lica koja traže uverenje ili preporuku.
Pri ostvarivanju prava na materijalno obezbeđenje u registar se evidentira samo podnosilac zahteva, a članovi njegove porodice se upisuju ukoliko se za njih traži i korišćenje nekog drugog oblika, mere ili usluge socijalnog rada.
Podaci se upisuju hronološkim redom, a novi registar se otvara kada se dostigne registarski broj od 20.000.
U registar koji vodi savetovalište za brak i porodicu upisuju se sva lica koja se prvi put obraćaju savetovalištu.
Novi registar se otvara svake pete godine.
Matičnu knjigu vode ustanove za smeštaj korisnika u obliku tvrdo ukoričene knjige presavijene na dva jednaka dela u kojoj se podaci upisuju hronološkim redom.
Matična knjiga ustanova za smeštaj dece i omladine vodi se na Obrascu broj 2, veličine 30 x 42 cm.
Matična knjiga prihvatilišta za decu i omladinu vodi se na Obrascu broj 2, veličine 30 x 42 cm.
Matična knjiga dece na porodičnom smeštaju vodi se na Obrascu broj 2b, veličine 30 x 42 cm.
Matična knjiga ustanova za smeštaj dece i omladine ometene u razvoju vodi se na Obrascu broj 2g, veličine 30 x 42 cm.
Matična knjiga ustanova za smeštaj penzionera i starih lica vodi se na Obrascu broj 2d, veličine 30 x 42 cm.
Sve ustanove vode jednu matičnu knjigu osim centra za porodični smeštaj dece koji, zbog specifičnosti usluga i načina pružanja zaštite, odvojeno vodi matičnu knjigu dece na porodičnom smeštaju i matičnu knjigu hraniteljskih porodica.
Lični karton se vodi za korisnike centra za socijalni rad, savetovališta za brak i porodicu i prihvatilišta za odrasla i stara lica.
Centar za socijalni rad vodi lični karton na Obrascu broj 3, veličine 14 x 21 cm na čvrstom kartonu.
Savetovalište za brak i porodicu vodi lični karton na Obrascu broj 3a, veličine 14 x 21 cm na čvrstom kartonu.
Prihvatilište za odrasla i stara lica vodi lični karton na Obrascu broj 3b, veličine 14 x 21 cm na čvrstom kartonu.
Lični kartoni se uređuju po azbučnom redu u okviru aktivne i pasivne kartoteke.
Lični karton koji vode centar za socijalni rad i prihvatilište za odrasle i stara lica, otvara se za svako lice koje je evidentirano u registru a za lica koja su evidentirana u registru savetovališta lični karton se otvara nakon procene stručnih radnika o potrebi korišćenja usluga savetovališta.
Na ličnom kartonu podnosioca zahteva za materijalno obezbeđenje u centru za socijalni rad upisuju se i članovi njegove porodice, za koje traži korišćenje ovog prava (ime i godina rođenja).
Ustanove socijalne zaštite vode lični list za svakog korisnika, a savetovališta za brak i porodicu vode protokol za korisnike.
Centar za socijalni rad lični list vodi na Obrascu broj 4, veličine 29,5 x 42 cm, koji je presavijen na dva jednaka dela i ima 8 strana.
Ustanove za smeštaj dece i omladine lični list korisnika vode na Obrascu broj 5, veličine 29,5 x 42 cm, koji je presavijen na dva jednaka dela i ima 4 strane.
Dom za stara lica list o socijalno anamnestičkim podacima vodi na Obrascu DS-2, veličine 29,5 x 42 cm, koji je presavijen na dva jednaka dela i ima 4 strane.
Savetovalište za brak i porodicu protokol za korisnike vodi na Obrascu broj 4b, veličine 29,5 x 21 cm, koji ima 6 strana.
Centar za socijalni rad vodi lični list za sva lica upisana u registar, osim za lica koja podnose zahtev za materijalno obezbeđenje i za odrasla i ostarela lica koja se upućuju na smeštaj u dom za penzionere i stara lica.
Ukoliko se zaštita pruža i drugim članovima iste porodice, tada se lični list vodi samo za jednog člana a za ostale članove porodice skraćeni lični list na Obrascu broj 4c, veličine 29,5 x 21 cm koji ima 2 strane.
Za odrasla i ostarela lica, koja se upućuju na smeštaj u dom za penzionere i stara lica vodi se list o socioanamnestičkim podacima i skraćeni lični list.
Za lica koja traže jednokratne usluge centra vodi se samo skraćeni lični list.
Kod podnosioca zahteva za materijalno obezbeđenje, kao i za one koji isključivo koriste ovo pravo, umesto ličnog lista popunjava se zahtev za ostvarivanje prava na materijalno obezbeđenje.
List praćenja rada na zaštiti korisnika vodi se za svako lice, odnosno porodicu, u svim ustanovama socijalne zaštite, na Obrascu broj 4a, veličine 29,5 x 21 cm, koji ima 2 strane.
Ustanove socijalne zaštite vode samo jedan list praćenja u kome hronološki beleže bitne podatke svi stručni radnici angažovani na realizaciji zaštite tog lica, odnosno porodice.
Program i izveštaj o radu ustanove, planove i izveštaje o radu timova i grupa stručnih saradnika, plan i izveštaj o radu stručnih saradnika i knjigu zapisnika sa sastanaka stručnih timova i grupa stručnih saradnika svode sve ustanove socijalne zaštite.
Ustanove za smeštaj korisnika pored dokumentacije iz stava 1. ovog člana vode: dnevnik rada, knjigu prijema, premeštaja i otpusta korisnika i knjigu dežurstva.
Ustanova socijalne zaštite formira dosije korisnika u koji se hronološkim redom grupiše celokupna evidencija i dokumentacija koja se odnosi na korisnika.
Dosije korisnika sadrži: lični list, list praćenja rada na zaštiti korisnika i dokumentaciju nastalu u postupku rešavanja o pravu korisnika u skladu sa zakonom i pravilima stručnog socijalnog rada.
Omot dosijea vodi se na Obrascu broj 6, a čine ga čvrste papirne korice veličine 33 x 46 cm, presavijene na 2 jednaka dela na čijoj se naslovnoj strani upisuju: naziv ustanove socijalne zaštite; oznaka poverljivosti, broj upisa u registar ili matičnu knjigu; prezime i ime korisnika i njegova adresa; datum formiranja, arhiviranja i reaktiviranja, a na unutrašnjoj strani omota dosijea vrši se popis akata i priloga po hronološkom redu.
Sva dosijea se grupišu u aktivna i pasivna prema rednom broju upisa u registar i tako grupisana odvojeno se čuvaju u za to namenski određenim prostorima.
U centru za socijalni rad se u dosijeu hronološkim redom uređuje celokupna dokumentacija i grupiše u vidu predmeta prema pruženim oblicima i merama zaštite, na čijim je omotima upisan klasifikacioni znak iz jedinstvene klasifikacije akata i predmeta.
Kada su više članova jedne porodice korisnici centra formira se porodični dosije. U tim slučajevima vrši se izbor nosioca porodičnog dosijea, a na omotu pored registarskog broja nosioca, upisuju se i registarski brojevi svih članova porodice.
U porodičnom dosijeu se posebno grupiše dokumentacija za svakog člana porodice, ako koriste različite oblike i mere zaštite.
Na unutrašnjoj strani omota dosijea vrši se popis akata, a ako dosije sadrži više predmeta onda se ne vrši popis akata, već se u rubriku "popis akata" upisuju klasifikacioni brojevi predmeta koje dosije sadrži, na čijim je omotima izvršen popis akata.
Licu koje se obraća centru samo za pružanje jednokratnih usluga kao što su: jednokratna novčana pomoć, mišljenje o psihofizičkoj zrelosti maloletnika za sklapanje braka, davanje mišljenja o socio ekonomskim i drugim bitnim uslovima za donošenje odluke o prekidu trudnoće, davanje mišljenja o obavezi izdržavanja u postupku otpusta iz državljanstva i saglasnosti za raspolaganje imovinom maloletnika ne formira se dosije.
Za takvo lice formira se predmet prema propisima o kancelarijskom poslovanju a pri prvom javljanju sprovodi se postupak evidentiranja u propisana sredstva evidencije.
Zahtev za ostvarivanje prava na materijalno obezbeđenje podnosi se na Obrascu MO, veličine 29,5 x 21 cm koji ima četiri strane i Obrascu MO-1 veličine 29,5 x 21 cm koji ima dve strane.
Nalaz i mišljenje o činjenicama o kojima se ne vodi službena evidencija daje se na Obrascu MO-2, veličine 29,5 x 21 cm koji ima dve strane.
Obrasci utvrđeni ovim pravilnikom odštampani su uz ovaj pravilnik i čine njegov sastavni deo.
Kada se obrasci utvrđeni ovim pravilnikom štampaju i vode dvojezično, iste su veličine.
V PRELAZNE I ZAVRŠNE ODREDBE
Danom stupanja na snagu ovog pravilnika prestaje da važi Pravilnik o obrascima koji se koriste u postupku ostvarivanja prava na materijalno obezbeđenje ("Službeni glasnik RS", broj 44/91).
Ovaj pravilnik stupa na snagu osmog dana od dana objavljivanja u "Službenom glasniku Republike Srbije".
Centar za socijalni rad - registar
Centar za socijalni rad ________________________________
REGISTAR
Red. br. upisa |
Datum upisa |
PREZIME I IME |
Godina rođenja |
ADRESA |
NAPOMENA |
|
|
|
|
|
|
NAPOMENA: Podaci se upisuju mastilom
Savetovalište za brak i porodicu - registar
SAVETOVALIŠTE ZA BRAK I PORODICU
REGISTAR
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
|
Redni broj |
Datum upisa |
Ime i prezime |
Adresa - ulica i broj, opština |
Na čiji predlog se obraća |
Evidentiran kao korisnik |
Upućen u drugu organizaciju |
NAPOMENA |
|
Pružena informacija |
Zakazan savetodavni rad |
|||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ustanove za smeštaj dece i omladine - matična knjiga
USTANOVE ZA SMEŠTAJ DECE I OMLADINE
MATIČNA KNJIGA
Red. br. upisa |
Prezime i ime korisnika |
Poslednja adresa prebivališta |
Dan, mesec i god. rođenja |
Mesto rođenja i opština |
Bračno poreklo |
Pol |
Ime roditelja, srodnika, staraoca |
Narodnost, državljanstvo |
Adresa roditelja, srodnika, staraoca |
Datum prijema u dom |
Razlog smeštaja u dom |
Ko vrši smeštaj i snosi troškove |
Datum prestanka smeštaja |
Razlog prestanka smeštaja |
Gde je korisnik otišao posle napuštanja doma |
Napomena |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
16 |
17 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
NAPOMENA: Podaci se upisuju mastilom
Prihvatilište za decu i omladinu - matična knjiga
PRIHVATILIŠTE ZA DECU I OMLADINU
MATIČNA KNJIGA
Broj matične knjige |
Prezime i ime jednog roditelja i ime deteta |
Pol |
Datum i mesto rođenja |
Datum prijema |
Školska sprema |
Zdravstveno stanje |
Bračno poreklo |
Sastav porodice |
Mesto boravka, opština |
NAPOMENA |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Deca na porodičnom smeštaju - matična knjiga
MATIČNA KNJIGA DECE NA PORODIČNOM SMEŠTAJU
Redni broj |
Ime i prezime deteta |
Dan, mesec i godina rođenja |
Mesto rođenja i opština |
Bračno poreklo |
Pol |
Ime roditelja - staratelja |
Adresa roditelja - staratelja |
Razlog smeštaja |
Datum smeštaja |
Ko vrši smeštaj i snosi troškove |
Dijagnoza pri smeštaju |
Hraniteljska porodica u koju je dete smešteno i broj iz matične knj. |
Premeštaj u drugu hraniteljsku porodicu i broj iz matične knjige |
Završene škole, zanati |
Datum prestanka smeštaja i broj akta |
Razlog prestanka smeštaja |
Gde je korisnik otišao |
NAPOMENA |
|
medicinska |
socijalna |
||||||||||||||||||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
16 |
17 |
18 |
19 |
20 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
NAPOMENA: Podaci se upisuju mastilom
Hraniteljske porodice - matična knjiga
(Prestao da važi)
Ustanove za smeštaj ometene dece i omladine - matična knjiga
USTANOVE ZA SMEŠTAJ OMETENE DECE I OMLADINE
MATIČNA KNJIGA
Red. br. upisa |
PREZIME I IME |
Poslednja adresa |
Dan, mesec i god. rođenja |
Mesto rođenja i opština |
Bračno poreklo |
POL |
Ime roditelja |
Narodnost i državljanstvo |
Zanimanje roditelja |
Socijal. medicin. dijagnoza |
Ko je uputio korisnika i br. rešenja |
Ko snosi troškove smeštaja |
Opština i broj rešenja o izvrš. razvrst. |
Datum dolaska u ustanovu |
Datum prestanka boravka u ustanovi |
Razlog prestanka boravka u ustanovi |
NAPOMENE |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
16 |
17 |
18 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ustanove za smeštaj penzionera i starih lica - matična knjiga
USTANOVE ZA SMEŠTAJ PENZIONERA I STARIH LICA
MATIČNA KNJIGA
Red. br. |
Prezime i ime (za žene devojačko prezime) |
Ime oca i majke (za majku devojačko prezime) |
POL |
Narodnost i državljanstvo |
Dan, mesec, godina, mesto i opština rođenja |
Bračno stanje ime i prezime bračnog druga |
Mesto i adresa stalnog boravka do dolaska u dom |
Adresa i broj telefona i najbližih srodnika, odn. nadležne opštinske službe |
Zanimanje u aktivnom periodu života |
Sadašnji socijalni status |
Datum i razlog dolaska u dom |
Na čiji zahtev je smešten u dom |
Ko snosi troškove smeštaja u dom |
Datum i razlog odlaska iz doma i nova adresa |
Napomena |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
16 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
NAPOMENA: Podaci se upisuju mastilom
Centar za socijalni rad - lični karton
CENTAR ZA SOCIJALNI RAD
LIČNI KARTON
Prezime i ime ___________________________________________________________________________________
Redni broj upisa u registar __________________________________________________________________________________
Za korisnike MO i ime i godina rođenja članova porodice:
1. _______________________________________ |
5. _______________________________________ |
2. _______________________________________ |
6. _______________________________________ |
3. _______________________________________ |
7. _______________________________________ |
4. _______________________________________ |
8. _______________________________________ |
I LIČNI PODACI
Dan, mesec i godina rođenja ______________________________________________________ pol _______________________
Mesto rođenja ___________________________________________ prebivalište ________________________________________
Mesna zajednica ____________________________________________________________________ zanimanje, odnosno zanimanje roditelja _______________________________________
II PODACI O KATEGORIJI KORISNIKA
Šifra |
Kategorija korisnika |
19..... |
19..... |
19..... |
19..... |
19..... |
19..... |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
NAPOMENA: Podaci se upisuju pisaćom mašinom
III PODACI O OBLICIMA ZAŠTITE
Šifra |
Kategorija pružene zaštite |
19..... |
19..... |
19..... |
19..... |
19..... |
19..... |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Podatke uneo |
|
Radnik zadužen za pružanje usluge |
___________________ |
|
_______________________________ |
Savetovalište za brak i porodicu - lični karton
SAVETOVALIŠTE ZA BRAK I PORODICU
|
1. br. kartona |
_/_/_/_/_/ |
(1-4) |
|
2. Saradnik |
_/ |
(5) |
|
3. God. i mesec |
______________ |
|
|
4. matični broj |
______________ |
|
LIČNI KARTON
5. Ime i prezime |
|
|
|
|
6. Pol |
|
|
(6) |
|
7. Godina rođenja |
|
|
(7) |
|
8. Opština stanovanja |
|
|
(8-9) |
|
9. Školska sprema |
|
|
(10) |
|
10. Zanimanje |
|
|
(11) |
|
11. Zaposlenost |
|
|
(12) |
|
12. Bračno stanje |
|
|
(13) |
|
13. Dužina trajanja braka |
|
|
(14) |
|
14. Broj dece |
|
|
(15) |
|
15. Broj članova domaćinstva |
|
|
(16) |
|
16. Sastav domaćinstva |
|
|
(17-18) |
|
17. Dijagnostički zaključak u odnosu na: |
|
|
|
|
1. Problem |
a) Vrsta |
|
|
(19) |
|
|
|
|
|
b) Struktuiranost |
|
|
(20) |
|
2. Tretman |
a) Vrsta usluga |
|
|
(21) |
|
|
|
|
|
b) Metodski pristup |
|
|
(22-23) |
NAPOMENA: |
- Pod I se unose šifre obeležja u momentu formiranja ličnog kartona |
|
Pod II se unose šifre obeležja kod kojih su usledile eventualne promene |
|
Oznaka "kolone" služi za automatsku obradu podataka |
NAPOMENA: |
Podaci se upisuju pisaćom mašinom |
|
|||||
|
|
Tromesečje |
|
|
|
|
|||||
18. Timsko razmatranje |
I |
II |
III |
IV |
|
|
|||||
|
a) dijagnostičkog zaključka |
(24) |
(25) |
(26) |
(27) |
|
|||||
|
b) Realizacije tretmana |
(28) |
(29) |
(30) |
(31) |
|
|||||
19. Broj jedinica tretmana |
(31-33) |
(34-35) |
(36-37) |
(38-39) |
|
|
|||||
20. Spoljnja saradnja |
(40) |
(41) |
(42) |
(43) |
|
|
|||||
|
|
Tromesečje |
|
|
|
|
|||||
18. Timsko razmatranje |
I |
II |
III |
IV |
|
|
|||||
|
a) dijagnostičkog zaključka |
(24) |
(25) |
(26) |
(27) |
|
|||||
|
b) realizacije tretmana |
(28) |
(29) |
(30) |
(31) |
|
|||||
19. Broj jedinica tretmana |
(31-33) |
(34-35) |
(36-37) |
(38-39) |
|
|
|||||
20. Spoljnja saradnja |
(40) |
(41) |
(42) |
(43) |
|
|
|||||
|
|
Tromesečje |
|
|
|
|
|||||
18. Timsko razmatranje |
I |
II |
III |
IV |
|
|
|||||
|
a) dijagnostičkog zaključka |
(24) |
(25) |
(26) |
(27) |
|
|||||
|
b) realizacije tretmana |
(28) |
(29) |
(30) |
(31) |
|
|||||
19. Broj jedinica tretmana |
(31-33) |
(34-35) |
(36-37) |
(38-39) |
|
|
|||||
20. Spoljnja saradnja |
(40) |
(41) |
(42) |
(43) |
|
|
Prihvatilište za odrasla i stara lica - lični karton
PRIHVATILIŠTE ZA ODRASLA I STARA LICA
|
|
|
|
|
|
________________________ |
|
|
__________________________________ |
|
|
________________________ |
|
||||
(prezime, ime oca, ime) |
|
|
br.mk. |
kat. |
|
Adresa _______________________________________________________ mesto ________________________________________ S.O. _________________________________ S. R. ________________________________ br. l.k. ________________________ SO _____________________ SR __________________________ školska sprema ______________________________________ zanimanje ______________________ bračno stanje _________________________________ ime ______________________ dece upućena od ___________________________ dana ________________________ god. do sada __________________________________ koristilo soc.pomoć koju je dodeljivao ______________________________________________________________________________________
u Centru dobio |
1. smeštaj _______________________ |
|
2. ishrana ________________________ |
|
3. nov.pom. ______________________ |
|
4. uvozne karte do ________________ |
upućen smešten u ___________________________________ iz Centra otišao ___________________ god. ___________________
Beograd |
|
Stručni saradnik |
_____________ god. |
|
_______________________________ |
NAPOMENA: Podaci se upisuju pisaćom mašinom
Centar za socijalni rad - lični list korisnika usluga socijalne zaštite
SKUPŠTINA OPŠTINE __________________________ |
|
Broj dosijea |
LIČNI LIST KORISNIKA USLUGA SOCIJALNE ZAŠTITE
I OPŠTI PODACI
1. Prezime (očevo ime) |
2. Adresa (mesto, SO, ulica
i broj, mesna zajednica) |
3. Odakle se desilo i kada |
4. Datum i mesto rođenja |
5. Zanimanje i kvalifikacija |
6. Školska sprema |
7. Narodnost |
8. Bračno stanje (odnosno
bračno poreklo) |
9. Sadržaj zahteva
|
10. Podneo zahtev-pokretač postupka |
II PORODIČNO STANJE
1. Članovi domaćinstva u kome živi
Prezime i ime |
Srodstvo sa korisnikom |
Zanimanje i kvalifikacija |
Zaposlenost |
Drugo značajno |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ako korisnik živi u ustanovi, navesti njen naziv i adresu
_________________________________________________________________________________
2. Podaci o roditeljima
|
Majka |
Otac |
Prezime i ime |
|
|
Adresa (mesto ulica i broj) |
|
|
Odakle se doselio i kada |
|
|
Zanimanje |
|
|
Kvalifikacija |
|
|
Naziv radne organizacije i adresa |
|
|
Godina rođenja |
|
|
Radna sposobnost |
|
|
Ostalo značajno |
|
|
3. Materijalno stanje roditelja (izvor i visina prihoda, imovina i dr.)
Izvor prihoda ___________________________________ |
___________________________________ |
Visina prihoda __________________________________ |
___________________________________ |
(roditelja) |
(domaćinstva) |
Imovina ________________________________________ |
|
Drugo _________________________________________ |
|
4. Stambena situacija roditelja
- stanarski status ______________________________________________
- ukupan broj prostorija ___________ od toga broj soba ____________
- kvalitet ______________________________________________________
- drugo _______________________________________________________
5. Podaci o najbližim srodnicima
|
Adresa |
Srodnički odnos |
Drugo značajno |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6. Karakteristike porodičnih odnosa:
|
III MATERIJALNA I STAMBENA SITUACIJA KORISNIKA USLUGA
|
|
|
IV PSIHOFIZIČKO STANJE I RADNA SPOSOBNOST KORISNIKA USLUGA
|
V PONAŠANJE KORISNIKA USLUGA
|
VI OSTALI ZNAČAJNI PODACI O KORISNIKU
|
VII DIJAGNOZA
Dijagnoza o slučaju (dominantna i prateća stanja socijalne
|
VIII OBLICI ZAŠTITE I USLUGA SOCIJALNOG RADA
1. Planirani oblici zaštite i usluga socijalnog rada
|
2. Primenjeni oblici zaštite i usluga socijalnog rada
|
NSR
IX PROMENE STANJA
1. Porodične prilike
2. Materijalno i stambeno stanje
3. Zdravstveno stanje
4. Školovanje
|
5. Ponašanje
|
6. Radna sposobnost i aktivnost
|
X NAPOMENA O SLUČAJU
|
List praćenja rada na zaštiti korisnika
Broj dosijea _______________
LIST PRAĆENJA RADA NA ZAŠTITI KORISNIKA
_____________________________________________________
(Ime i prezime korisnika)
Datum |
OBAVLJENE AKTIVNOSTI |
Potpis stručnog radnika |
|
|
|
Datum |
OBAVLJENE AKTIVNOSTI |
Potpis stručnog radnika |
|
|
|
Savetovalište za brak i porodicu - protokol za korisnike
SAVETOVALIŠTE ZA BRAK I PORODICU
- KORISNIK __________________________________
- BROJ LIČNOG KARTONA ____________________
- STRUČNI RADNIK ___________________________
PROTOKOL
I PRVI KONTAKT
1. Razlog dolaska
2. Izgled i ponašanje
3. Očekivanja korisnika
4. Motivacija
5. Procena potencijala korisnika
za saradnju
II ISTORIJA SLUČAJA
III DIJAGNOSTIČKI ZAKLJUČAK U ODNOSU NA
a) Problem
b) Tretman
IV TOK I SADRŽAJ PO KONTAKTIMA
V TIMSKO RAZMATRANJE DIJAGNOSTIČKOG ZAKLJUČKA
VI TIMSKO RAZMATRANJE REALIZACIJE TRETMANA
VII SPOLJNA SARADNJA
VIII UKUPAN BROJ JEDINICA TRETMANA I TOK RADA
IX REALIZATOR TRETMANA
___________________________ |
_____________________________________ |
Centar za socijalni rad - skraćeni lični list korisnika usluga socijalne zaštite
SKUPŠTINA OPŠTINE __________________________ |
|
Broj dosijea |
SKRAĆENI
LIČNI LIST KORISNIKA USLUGA SOCIJALNE ZAŠTITE
______________________________ I OPŠTI PODACI _____________________________
1. Prezime
(očevo ime) |
9. Sadržaj zahteva |
2. Adresa
(mesto, SO, Ulica i broj |
|
3. Datum
rođenja |
|
4. Mesto
rođenja |
|
5. Zanimanje
i kvalifikacija |
|
6. Školska
sprema |
10. Podneo zahtev-pokrenut postupak |
7. Narodnost |
|
8. Bračno
stanje (odnosno bračno poreklo) |
|
11. Ostali značajni
podaci o korisniku |
|
|
|
|
DIJAGNOZA
|
OBLICI ZAŠTITE I USLUGA SOCIJALNOG RADA
Planirani |
Primenjeni |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
PROMENE STANJA
|
||
|
||
|
||
|
NAPOMENA O SLUČAJU
|
|
Ustanova za smeštaj dece i omladine - lični list korisnika
________________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________________
(Mesto)
|
Fotografija |
|
Fotografija pri |
|
|
|
|
||
|
|
|
||
|
|
|
LIČNI LIST
KORISNIKA USTANOVA ZA SMEŠTAJ DECE I OMLADINE
I Opšti podaci
1. Prezime i ime deteta ______________________________________________________
2. Datum i mesto rođenja ____________________________________________________
3. Adresa roditelja __________________________________________________________
4. Narodnost deteta _________________________________________________________
5. Ko vrši smeštaj deteta _____________________________________________________
6. Razlog smeštaja __________________________________________________________
II Porodično stanje
1. Članovi domaćinstva u kome je dete živelo
Prezime i ime |
Srodstvo |
Zanimanje |
Zaposlenost |
Drugo značajno |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2. Podaci o roditeljima
|
OTAC |
MAJKA |
Prezime i ime |
|
|
Datum rođenja |
|
|
Adresa (mesto, ulica i broj) |
|
|
Zanimanje |
|
|
Kalkulacija |
|
|
NAZIV USTANOVE |
|
|
Ostalo značajno:
|
|
|
3. Materijalno stanje roditelja
Izvor prihoda _______________________________________________________________
Vrsta prihoda ______________________________________________________________
(roditelja)
(domaćinstva)
Imovina ___________________________________________________________________
4. Stambena situacija roditelja:
Stanarski status ____________________________________________________________
Ukupan broj prostorija ____________________ - od tog soba _____________________
5. Devijacije kod roditelja (alkoholizam, kriminal i sl.)
_________________________________________________________________________
_________________________________________________________________________
_________________________________________________________________________
6. Devijacije kod drugih članova domaćinstva
_________________________________________________________________________
_________________________________________________________________________
_________________________________________________________________________
7. Zdravstveno stanje roditelja
oca:______________________________________________________________________
_________________________________________________________________________
majke:____________________________________________________________________
_________________________________________________________________________
8. Promene stanja.
2. Materijalno i stambeno stanje porodice: 3. Zdravstveno stanje roditelja: 4. Zdravstveno stanje dece: 5. Promene deteta u ponašanju: 6. Školovanje: 7. Radna osposobljenost: |
9. Ostale značajne promene o detetu:
|
Dom za stara lica - list o socijalno-anamnestičkim podacima za lice koje se upućuje u dom za stara lica
LIST O SOCIJALNO-ANAMNESTIČKIM PODACIMA ZA LICE KOJE SE UPUĆUJE U DOM ZA STARA LICA
I OPŠTI PODACI
1. Prezime i ime (za žene i devojačko
prezime) - i nadimak |
|
2. Ime oca i majke (za majku i devojačko
prezime) |
|
3. Dan, mesec, godina, mesto, opština
(Republika) rođenja |
|
4. Mesto i adresa boravka pre dolaska
u Dom |
|
5. Nacionalnost, državljanstvo i maternji
jezik 6.
Bračno stanje |
|
7. Školska sprema |
|
8. Zanimanje u aktivnom periodu života |
|
9. Redovna lična primanja (vrsta i
mesečni iznos) |
|
10. Da li je zdravstveno osiguran i po kom osnovu, broj zdravstvene knjižice i lične karte
|
|
11. Podaci o imovini koju poseduje (vrsta, veličina,
vrednost, gde se nalazi,
|
|
12. Podaci o uslovima stanovanja do dolaska u Dom
(veličina i kvalitet stana, ko je |
|
13. Podaci o korišćenju slobodnog vremena |
II ZDRAVSTVENO STANJE
1. Pokretljivost |
|
2. Sposobnost samoposluživanja |
|
3. Sposobnost kontaktiranja |
|
4. Hronične bolesti |
|
5. Korišćenje specijalnih pomagala |
|
6. Ostalo |
|
7. Koga obavestiti u slučaju bolesti
- smrti |
III PORODIČNO STANJE
1. Ime i prezime supruga, zanimanje
i adresa |
|
2. Bračna-vanbračna deca (prezime i
ime; zanimanje i adresa) |
|
3. Drugi bliži srodnici (prezime i
ime, srodnički odnos, zanimanje, adresa) |
|
4. Međusobni odnosi između supruga,
roditelja i dece odnosno drugih bližih srodnika |
|
5. Da li je lišen poslovne sposobnosti,
čijom odlukom i broj rešenja |
|
6. Prezime, ime i adresa staraoca
|
|
7. Ostalo
|
IV PODACI U VEZI SMEŠTAJA U DOM
1. Po čijem je zahtevu tražen smeštaj
u Dom |
2. Razlozi za podnošenje zahteva za smeštaj u Dom
|
3. Stav osobe čiji se smeštaj predlaže
prema dolasku u Dom |
4. Stav najbližih srodnika prema predlogu
za smeštaj u Dom |
5. Ko snosi troškove smeštaja u Dom |
6. Posebne okolnosti koje treba imati
u vidu prilikom smeštaja u Dom |
7. Da li je član posmrtnog fonda i
kog |
8. Ostalo |
V MIŠLJENJE I PREDLOG SOCIJALNOG RADNIKA
|
VI MIŠLJENJE I PREDLOG LEKARA
|
VII MIŠLJENJE I PREDLOG PSIHOLOGA
|
Naziv ustanove-službe u kojoj je zaposlen |
|
socijalni radnik_________________________________ |
|
______________________________________________ |
|
Adresa _______________________________________ |
Socijalni radnik |
Telefon ______________________________________ |
_________________________ |
Centar za socijalni rad - dosije korisnika usluga socijalne zaštite
SOCIJALISTIČKA REPUBLIKA SRBIJA |
|
CENTAR ZA SOCIJALNI RAD |
|
________________________________ |
POVERLJIVO |
REGISTARSKI BROJ _______________________
KATEGORIJA (ŠIFRA) _____________________
DOSIJE
KORISNIKA USLUGA SOCIJALNE ZAŠTITE
__________________________________________
(Prezime, očevo ime i ime)
__________________________________________
(Sadašnja adresa)
DATUM PRIJAVE __________________________________
DATUM STAVLJANJA U PASIVU _____________________
DATUM REAKTIVIRANJA ___________________________
POPIS SPISA I DOKUMENATA
Redni broj |
Datum unošenja u dosije |
Del. broj ovog organa |
NAZIV SPISA |
1 |
2 |
3 |
4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Centar za socijalni rad - zahtev za ostvarivanje prava na materijalno obezbeđenje
ZAHTEV
ZA OSTVARIVANJE PRAVA NA MATERIJALNO OBEZBEĐENJE
CENTAR ZA SOCIJALNI RAD |
Opština ______________________ |
|__|__|__|__|__| |
|
|
Upisni broj |
|
|__|__|__|__|__| |
|
Datum podnošenja |
|
|__|__|__|__|__|__| |
|
Vrsta prava |
|
|__| |
|
Matični broj porodice |
|
|__| |
|
Stambeni status |
|
|__| |
|
Drugi stan-kuća u vlasništvu/suvlasništvu |
|
|__| |
|
Ukupna površina zemljišta |
|
|__|__|__|__|__|__|__| |
|
Ukupna površina zemljišta - hipoteka |
|
|__| |
|
Podnosilac zahteva |
|
|__| |
Na osnovu člana 50 Zakona o socijalnoj zaštiti i obezbeđivanju socijalne sigurnosti građana ("Službeni glasnik RS", broj 36/91) i člana 64 stav 1 ZUP-a ("Službeni list SFRJ", br. 47/86) podnosim zahtev za ostvarivanje prava na materijalno obezbeđenje a pri tom izjavljujem da: - moja porodica ima ______________ članova,
- ja i članovi moje porodice osim stana u kome stanujemo imamo/nemamo (zaokružiti odgovor) drugi stan-kuću u vlasništvu/suvlasništvu: blank - nemamo drugi stan - kuću 1 - imamo drugi stan-kuću i data saglasnost za upis hipoteke 2 - imamo drugi stan-kuću i nije data saglasnost za upis hipoteke - ukupna površina zemljišta koje posedujemo ja i članovi moje porodice iznosi: __________ Na __________ a __________ kvm blenk - neposeduje ili poseduje ispod 0,5 Ha 1 - poseduje i data saglasnost za upis hipoteke preko 0,5 Ha 2 - poseduje i nije data saglasnost za upis hipoteke preko 0,5 Ha Pod punom materijalnom i krivičnom odgovornošću garantujem tačnost i potpunost podataka navedenih u zahtevu. Obavezujem se da ću o svakoj promeni koja je od uticaja na obim ili sadržaj prava izvestiti centar za socijalni rad, najkasnije u roku od 15 dana. Uz zahtev prilažem sledeće dokaze:
|
NAPOMENA: Uputstvo za popunjavanje nalazi se na strani 4.
LIČNI PODACI O PODNOSIOCU ZAHTEVA |
||||
|
||||
Srodstvo za podnosiocem zahteva ______________ |
|
|
|__| |
|
SMBG |
|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__| |
Pol: 1 - muški |
2 - ženski |
|__| |
Prezime ___________________________________ |
Ime _______________________________ |
|
||
Ime roditelja ________________________________ |
Datum i god. rođenja _________________ |
|
||
Mesto prebivališta ___________________________ |
|__|__|__|__|__|__| |
|||
Mesna zajednica ____________________________ |
|__|__|__|__| |
|||
Ulica _____________________________________ |
|
|
|
Kućni broj |
|__|__|__|__| |
Podbroj |
|__|__| |
Broj stana |
|__|__|__| |
PODACI O SOCIO-EKONOMSKOM POLOŽAJU
Bračno stanje |
1 - oženjen/udata |
2 - neoženjen/neudata |
3 - razveden-a |
|__| |
|
4 - udovac-a |
5 - vanbračna zajednica |
|
|
Školska sprema _____________________________________________________ |
|__|__| |
|||
Zanimanje _________________________________________________________ |
|__|__| |
Radni status |
01 - zaposlen |
02 - samostalna delatnost |
|__|__| |
|
03 - poljoprivrednik |
04 - penzioner |
|
|
05 - nezaposlen |
06 - učenik |
|
|
07 - dete predškol.uzrasta |
08 - nesposoban za rad |
|
|
09 - ostalo |
|
|
Status izdržavanog |
1 - ima srodnika i ostvaruje pravo na izdržavanje |
|__| |
||
Status davaoca |
1 - ima obvezu izdržavanja ali ne daje izdržavanje |
|__| |
|
Popunjava centar za socijalni rad |
|
||
|
|||
SVOJSTVO |
Ostvaruje po osnovu / |
Ne ostvaruje po osnovu |
|__| |
KORISNIKA |
_____________________ |
______________________ |
|
|
1 - zaposlenosti |
4 - nezaposlenosti - odbio zaposlenje (član 12 stav 1 tačka 2) |
|
|
2 - nezaposlenosti |
5 - nezaposlenosti - samovoljno napustio radni odnos ili mu je prestao zbog njegove krivice (član 12 stav 1 tačka 3) |
|
|
3 - nesposobnosti za rad |
6 - odricanja nasleđa (član 12 stav 1 tačka 4) |
|
|
|
7 - otuđenja imovine (prodaja, poklon - čl. 12 st. 1 tač. 4) |
|
|
|
8 - posedovanje pokretne imovine (član 12 stav 1 tačka 6) |
|
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - |
||
USLOVI ZA OSTVARIVANJE PRAVA ČLANOVA PORODICE U KOJOJ NISU ISPUNJENI USLOVI IZ ČLANA 12 STAV 1 TAČKE 2 I 3 ZAKONA |
0 - uslovi ispunjeni |
|__| |
1 - invalid prve kategorije, koji ispunjava uslove za dodatak za negu i pomoć |
||
2 - dete umereno, teže i teško ometeno u razvoju |
|
|
3 - dete obolelo od autizma |
|
|
4 - dete pod starateljstvom koje nema žive roditelje |
|
|
5 - duševno obolelo lice pod starateljstvom |
|
|
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - |
Broj članova porodice __________________ |
|
1. Zahtev prihvaćen za obradu |
|
Ukupan prihod porodice ________________ |
|
2. Zahtev ne ide na obradu |
|
Period od ___________ do _______________ |
|
|
|
|
|
Potpis |
|__|__| |
Datum ________________ |
|
____________________ |
PODACI O PRIHODIMA I RASHODIMA PODNOSIOCA ZAHTEVA
PRIHOD |
PERIOD |
ISPLATILAC - PRIMALAC |
|||||
Naziv |
Šifra |
Iznos |
od |
do |
Ime ili naziv |
JMBG ili šifra |
Mesto i adresa |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
VRSTA PRIHODA (naziv):
1 - iz ličnog dohotka radnika, naknada na ime ličnog dohotka, 2 - penzija, 3 - prihod od poljoprivredne delatnosti, 4 - iz ličnog dohotka od samostalnog obavljanja zanatskih i drugih delatnosti, 5 - prihodi od imovine, 6 - po osnovu prava na izdržavanje, 7 - od ostvarenih socijalno-zaštitnih prava, 8 - ostali prihodi - po nalazu Centra za socijalni rad, 9 - rashod za izdržavanje lica izvan porodice
PODACI O IMOVINI PODNOSIOCA ZAHTEVA
IMOVINA |
OTUĐENA IMOVINA |
|||||||
Naziv |
Šifra |
Vrednost |
Datum sticanja |
Datum vrednovanja |
Datum otuđenja |
Osnov otuđenja |
Šifra |
Vrednost |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
VRSTA IMOVINE (naziv):
1 - obradivo zemljište, 2 - neobradivo zemljište, 3 - šume, 4 - kuća / stan za stanovanje, 5 - kuća za odmor i rekreaciju, 6 - poslovne zgrade i prostor, 7 - mašine i alatke, 8 - motorna vozila, 9 - ostala pokretna i nepokretna imovina veće vrednosti
OSNOV OTUĐENJA IMOVINE:
1 - prodaja, 2 - poklon, 3 - eksproprijacija, 4 - ugovor o doživotnom izdržavanju, 5 - ostalo
UPUTSTVO
PRAVO NA MATERIJALNO OBEZBEĐENJE PORODICA OBAVEZA IZDRŽAVANJA PRIHODI I IMOVINA PORODICE POPUNJAVANJE OBRASCA PODACI O PRIHODIMA I RASHODIMA |
Centar za socijalni rad - zahtev za ostvarivanje prava na materijalno obezbeđenje
LIČNI PODACI O ČLANU PORODICE
Popunjava podnosilac zahteva
|
||||
Srodstvo za podnosiocem zahteva: |
|
|__| |
||
|
1
- bračni drug |
2 - vanbračni drug |
3 - dete |
|
SNBG |
_________________________________ |
Pol: 1 - muški |
2 - ženski |
|__| |
Prezime _______________________________ |
Ime ____________________________ |
|||
Ime roditelja ____________________________ |
Datum i god. rođenja ______________ |
|||
Mesto prebivališta ________________________________________ |
|__|__|__|__|__|__| |
|||
Mesna zajednica _________________________________________ |
|__|__|__| |
|||
Ulica ___________________________________________________ |
|__|__|__|__| |
Kućni broj |
|__|__|__|__| |
Podbroj |
|__|__| |
Broj stana |
|__|__|__| |
PODACI O SOCIO-EKONOMSKOM POLOŽAJU
Bračno stanje |
1 - oženjen/udata |
2 - neoženjen/neudata |
3 - razveden-a |
|__| |
|
4 - udovac-a |
5 - vanbračna zajednica |
|
|
Školska sprema _____________________________________________________ |
|__|__|__| |
|||
Zanimanje _________________________________________________________ |
|__|__|__| |
Radni status |
01 - zaposlen |
02 - samostalna delatnost |
|__|__|__| |
|
03 - poljoprivrednik |
04 - penzioner |
|
|
05 - nezaposlen |
06 - učenik |
|
|
07 - dete predškol.uzrasta |
08 - nesposoban za rad |
|
|
09 - ostalo |
|
|
Status izdržavanog |
1 - ima srodnika i ostvaruje pravo na izdržavanje |
|__| |
||
Status davaoca |
1 - ima obvezu izdržavanja ali ne daje izdržavanje |
|__| |
Popunjava centar za socijalni rad
SVOJSTVO |
Ostvaruje po osnovu 1 - zaposlenosti |
Ne ostvaruje po osnovu 4 - nezaposlenosti - odbio zaposlenje (član 12 stav 1 tačka 2) |
|__| |
|
2 - nezaposlenosti |
5 - nezaposlenosti - samovoljno napustio radni odnos ili mu je prestao zbog izrečene disciplinske mere (član 12 stav 1 tačka 3) |
|
|
3 - nesposobnosti za rad |
6 - odricanje nasleđa (član 12 stav 1 tačka 4) |
|
|
|
7 - otuđenja imovine (čl. 12 st. 1 tačka 5) |
|
|
|
8 - posedovanja pokretne imovine (član 12 stav 1 tačka 6) |
|
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - |
USLOVI ZA OSTVARIVANJE PRAVA ČLANOVA PORODICE U KOJOJ NISU ISPUNJENI USLOVI IZ ČLANA 12 STAV 1 TAČKE 2 I 3 ZAKONA |
0 - uslovi ispunjeni |
|__| |
1 - invalid prve kategorije, koji ispunjava uslove za dodatak za negu i pomoć |
||
2 - dete umereno, teže i teško ometeno u razvoju |
|
|
3 - dete obolelo od autizma |
|
|
4 - dete pod starateljstvom koje nema žive roditelje |
|
|
5 - duševno obolelo lice pod starateljstvom |
|
|
|
PODACI O PRIHODIMA I RASHODIMA ČLANA PORODICE
PRIHOD |
PERIOD |
ISPLATILAC - PRIMALAC |
|||||
Naziv |
Šifra |
Iznos |
od |
do |
Ime ili naziv |
JMBG ili šifra |
Mesto i adresa |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
VRSTA PRIHODA (naziv):
1 - iz ličnog dohotka radnika, i naknada na ime ličnog dohotka, 2 - penzija, 3 - prihod od poljoprivredne delatnosti, 4 - iz ličnog dohotka od samostalnog obavljanja zanatskih i drugih delatnosti, 5 - prihodi od imovine, 6 - po osnovu prava na izdržavanje, 7 - od ostvarenih socijalno-zaštitnih prava, 8 - ostali prihodi - po nalazu Centra za socijalni rad, 9 - rashod za izdržavanje lica izvan porodice
PODACI O IMOVINI ČLANA PORODICE
IMOVINA |
OTUĐENA IMOVINA |
|||||||
Naziv |
Šifra |
Vrednost |
Datum sticanja |
Datum vrednovanja |
Datum otuđenja |
Osnov otuđenja |
Šifra |
Vrednost |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
VRSTA IMOVINE (naziv):
1 - obradivo zemljište, 2 - neobradivo zemljište, 3 - šume, 4 - kuća/stan za stanovanje, 5 - kuća za odmor i rekreaciju, 6 - poslovne zgrade i prostor, 7 - mašine i alatke, 8 - motorna vozila, 9 - ostala pokretna i nepokretna imovina veće vrednosti.
OSNOV OTUĐENJA IMOVINE:
1 - prodaja, 2 - poklon, 3 - eksproprijacija, 4 - ugovor o doživotnom izdržavanju, 5 - ostalo
Centar za socijalni rad - nalaz i mišljenje o činjenicama o kojima se ne vodi službena evidencija
Na osnovu člana 62. Zakona o socijalnoj zaštiti i obezbeđivanja socijalne sigurnosti građana ("Službeni glasnik Republike Srbije", broj 36/91) Centar za socijalni rad opštine ________________ sačinjava,
NALAZ I MIŠLJENJE
O ČINJENICAMA O KOJIMA SE NE VODI SLUŽBENA EVIDENCIJA
Rešavajući po zahtevu _______________ iz _______________ za ostvarivanje prava na materijalno obezbeđenje, na osnovu (zaokružiti): a) izjave stranke; b) uviđaja na licu mesta; v) saslušanja svedoka; g) drugih dokaza, utvrđeno je sledeće činjenično stanje:
1. da podnosilac zahteva _______________ živi u zajedničkom domaćinstvu sa sledećim članovima porodice: ______________________________
2. da pojedinac odnosno porodica živi u stanu koji ima višak stambenog prostora _____ soba i da postoji - ne postoji mogućnost izdavanja u zakup.
3. da podnosilac zahteva i članovi porodice poseduju pokretnu imovinu _______________ čijim otuđenjem, bez ugrožavanja osnovnih životnih potreba, mogu obezbediti prihod veći od šestostrukog iznosa materijalnog obezbeđenja u momentu podnošenja zahteva.
4. da podnosilac zahteva i članovi porodice obezbeđuju prosečni mesečni prihod za _____ i to:
a) od izdavanja u zakup viška stambenog prostora iznos _______________ dinara,
b) od posedovanja oruđa, mašina i alata kojim pruža usluge, _______________ iznos __________ dinara,
v) od stočnog fonda _______________ iznos __________ dinara,
g) povremenih usluga trećim licima _______________ iznos __________ dinara,
d) prodajom i preprodajom robe i proizvoda _______________ iznos __________ dinara,
đ) od drugih neregistrovanih poslova _______________ iznos __________ dinara.
5. Da su podnosilac zahteva i članovi porodice propustili da obezbede prihode - zaradu od:
a) izdavanja u zakup viška stambenog prostora iznos od __________ dinara,
b) radnog angažovanja u iznosu od __________ dinara,
v) na drugi način |
|
u iznosu od __________ dinara. |
|
(navesti koji) |
|
Prema utvrđenom činjeničnom stanju podnosilac zahteva i članovi porodice ostvaruju, odnosno propustili su da ostvare prihod u ukupnom prosečnom mesečnom iznosu za _____ od _______________ dinara.
OBRAZLOŽENJE
Datum: ___________________ |
|
Broj: _____________________ |
NALAZ SAČINIO, |
* Član 7. st. 5. i 9. ovog pravilnika prestaje da važi danom stupanja na snagu Pravilnika o hraniteljstvu ("Sl. glasnik RS", br. 36/2008), odnosno 16. aprila 2008. godine.