ODLUKAO PROGRAMU TURISTIČKE INFORMATIVNO-PROPAGANDNE DELATNOSTI GRADA NOVOG SADA ZA 2008. GODINU, SA PROGRAMOM("Sl. list Grada Novog Sada", br. 48/2007 i 40/2008) |
Ovom odlukom se utvrđuje Program turističko informativno-propagandne delatnosti Grada Novog Sada za 2008. godinu (u daljem tekstu: Program), koji je sastavni deo ove odluke.
Program obuhvata: nastupe na turističkim sajmovima u zemlji i u inostranstvu, promovisanje turističke ponude putem štampanih i vizuelnih sredstava, turističku prezentaciju Grada Novog Sada (u daljem tekstu: Grad), internet informisanje o turističkoj ponudi Grada, učešće na stručnim seminarima i usavršavanje zaposlenih kao i opremanje Gradske uprave za privredu - Uprave za turizam.
Sredstva za realizaciju Programa iz člana 1. ove odluke obezbeđuju se iz sredstava boravišne takse za koju se planira da će se ostvariti na teritoriji Grada u 2008. godini u iznosu od 20.000.000,00 dinara i viška prihoda - suficit sa neraspoređenim viškom prihoda iz ranijih godina u iznosu od 15.003.444,22 dinara, što ukupno iznosi 35.003.444,22 dinara.
Realizaciju Programa i nadzor nad izvršavanjem ugovornih obaveza sprovodi Gradska uprava za privredu - Uprava za turizam.
Projekti iz oblasti turističko-propagandne delatnosti finansiraće se u skladu sa pravilnikom ili na osnovu posebnog akta, koje donosi Gradonačelnik Grada Novog Sada.
Obavezuje se Gradska uprava za privredu da Skupštini Grada Novog Sada podnese godišnji izveštaj o realizaciji Programa.
Ova odluka stupa na snagu osmog dana od dana objavljivanja u "Službenom listu Grada Novog Sada".
PROGRAM
TURISTIČKE INFORMATIVNO-PROPAGANDNE DELATNOSTI GRADA NOVOG SADA ZA 2008. GODINU
PREGLED PRIHODA: |
|
|
1. |
- Boravišna taksa ostvarena na teritoriji Grada Novog Sada za 2008. godinu |
20.000.000,00 |
|
- Višak prihoda - suficit sa neraspoređenim viškom prihoda iz ranijih godina |
15.003.444,22 |
|
UKUPNO: |
35.003.444,22 |
PREGLED RASHODA: |
|
|
1. |
Turistička-informativno-propagandna delatnost |
35.003.444,22 |
|
UKUPNO: |
35.003.444,22 |
PREGLED RASHODA PO NAMENAMA:
TURISTIČKA-INFORMATIVNO-PROPAGANDNA DELATNOST
Iznos sredstava za realizaciju |
35.003.444,22 |
|
I. |
Sajmovi |
8.337.012,00 |
Za 2008. godinu predviđa se nastup na turističkim sajmovima u zemlji i u inostranstvu (Utreht, Ljubljana, Beč-Dunavska turistička berza, Madrid, Milano, Budimpešta, Berlin, Pariz, Moskva, Lugano, London, Beograd i Novi Sad). Troškovi vezani za nastup na sajmovima odnose se na delimično finansiranje sajamskog prostora - zakup štandova, dnevnice za službena putovanja u zemlji i inostranstvu, troškove prevoza, smeštaja, osiguranja i viziranja pasoša.
II. |
Promovisanje turističke ponude putem štampanih i vizuelnih sredstava |
7.130.000,00 |
Za promovisanje i dalju afirmaciju turističke ponude u 2008. godini planira se izrada novih publikacija Visitor-Novi Sad, Turistička ponuda salaša, izrada multimedijalne turističke prezentacije Grada u DVD formatu i druge publikacije od opšteg turističkog značaja kao i ostala poslovna galanterija.
Tokom 2008. godine planira se reprint turističko-informativnih publikacija: Turistička mapa, Mini ture, Iskustvo koje ne treba propustiti i Grad muzike i teatra.
III. |
Turistička prezentacija Grada |
17.600.144,22 |
Programom se planiraju sredstva za:
1. Turističku prezentaciju putem učešća u finansiranju programa manifestacija koje se u toku godine organizuju na teritoriji Grada (Dunavska turistička regata; Etno festivali: Novi Sad, Begeč, Kovilj, Futog, Čenej i Kać; manifestacije koje organizuju nautički klubovi i ostale manifestacije od značaja za Grad).
Turistička prezentacija Grada se odnosi i na studijske posete novinara, turoperatora i specijalizovanih grupa zainteresovanih za njegovu turističku ponudu.
2. Obezbeđivanje turističke signalizacije koja omogućava bolji i lakši pristup objektima i lokacijama od važnosti za prezentovanje Grada (obeležavanje spomenika kulture i drugih prostorno kulturno-istorijskih celina).
3. Opštu promociju Grada koja obuhvata predstavljanje njegovih turističkih vrednosti na Travel Channel-u i u ABTA Member's Hendbook za turističku privredu na inostranom tržištu, kao i kontinuirana saradnja sa Turističkom organizacijom Srbije na opštoj turističkoj prezentaciji Grada na domaćem i inostranom tržištu.
4. Finansiranje projekata razvoja receptivnog turizma iz oblasti ruralnog, nautičkog i kulturnog turizma, kao i odabir suvenira, koji će doprineti unapređenju kvaliteta turističke ponude Grada.
IV. |
Internet informisanje o turističkoj ponudi Grada |
400.000,00 |
Informisanje o turističkoj ponudi Grada elektronskim putem odnosi se na održavanje WEB prezentacije, internet prezentacije na Evropskoj mreži turističkih centara - EUROCITIES, kao i postavka, instaliranje i održavanje multimedijalnih računarskih terminala sa sistemskim softverima.
V. |
Učešće na stručnim seminarima i usavršavanje |
700.000,00 |
Za 2008. godinu Programom su predviđena sredstva za učešće na seminarima koji su u vezi sa projektima u turizmu u okviru Evropske mreže turističkih centara, kao i drugim seminarima i radnim konferencijama kojima se doprinosi usavršavanju zaposlenih.
VI. |
Opremanje Uprave za turizam |
836.288,00 |
U 2008. godini planirano je opremanje Uprave za turizam kompjuterima i dodatnom opremom, touch screan-om kao i opremom za nastupe na sajmovima i radionicama: roll up-om, zipp up-ovima i info pultom.