Razdeo | Glava | Funkcija | Broj pozicije | Ekonomska klasifikacija | OPIS | Sredstva iz budžeta | Sopstveni | Ukupna sredstva |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
13 |
|
|
|
| GRADSKA UPRAVA ZA OBRAZOVANJE, KULTURU, INFORMISANJE, SPORT I OMLADINU |
|
|
|
| 13.1 |
|
|
| SPORT |
|
|
|
|
| 810 |
|
| Usluge rekreacije i sporta |
|
|
|
|
|
| 240 | 424 | Specijalizovane usluge | 1.701.000 |
| 1.701.000 |
|
|
| 241 | 451 | Subvencije javnim nefinansijskim preduzećima i organizacijama | 11.448.000 |
| 11.448.000 |
|
|
| 242 | 472 | Naknade za socijalnu zaštitu iz budžeta | 1.566.000 |
| 1.566.000 |
|
|
| 243 | 481 | Dotacije nevladinim organizacijama | 26.085.000 |
| 26.085.000 |
|
|
|
|
| Izvori finansiranja za funkciju 810: |
|
|
|
|
|
|
| 01 | Prihodi iz budžeta | 40.800.000 |
| 40.800.000 |
|
|
|
|
| Ukupno za funkciju 810: | 40.800.000 |
| 40.800.000 |
|
|
|
|
| Izvori finansiranja za glavu 13.1: |
|
|
|
|
|
|
| 01 | Prihodi iz budžeta | 40.800.000 |
| 40.800.000 |
|
|
|
|
| Ukupno za glavu 13.1: | 40.800.000 |
| 40.800.000 |
| 13.2 |
|
|
| KULTURA |
|
|
|
|
| 820 |
|
| Usluge kulture |
|
|
|
|
|
| 244 | 423 | Usluge po ugovoru | 1.000 |
| 1.000 |
|
|
| 245 | 424 | Specijalizovane usluge | 7.066.000 |
| 7.066.000 |
|
|
|
|
| ova aproprijacija namenjena je za programe u oblasti kulture po konkursu |
|
|
|
|
|
| 246 | 472 | Naknade za socijalnu zaštitu iz budžeta | 178.000 |
| 178.000 |
|
|
| 247 | 481 | Dotacije nevladinim organizacijama | 1.161.000 |
| 1.161.000 |
|
|
|
|
| AKH "Liceum" |
|
|
|
|
|
|
|
| Izvori finansiranja za funkciju 820: |
|
|
|
|
|
|
| 01 | Prihodi iz budžeta | 8.406.000 |
| 8.406.000 |
|
|
|
|
| Ukupno za funkciju 820: | 8.406.000 |
| 8.406.000 |
|
| 820 |
|
| Usluge kulture - Indirektni korisnici |
|
|
|
|
|
| 248 | 411 | Plate, dodaci i naknade zaposlenih | 52.288.000 | 1.458.000 | 53.746.000 |
|
|
| 249 | 412 | Socijalni doprinosi na teret poslodavca | 8.725.000 | 263.000 | 8.988.000 |
|
|
| 250 | 413 | Naknade u naturi | 52.000 | 15.000 | 67.000 |
|
|
| 251 | 414 | Socijalna davanja zaposlenima | 392.000 | 58.000 | 450.000 |
|
|
| 252 | 415 | Naknade troškova za zaposlene | 2.558.000 | 19.000 | 2.577.000 |
|
|
| 253 | 416 | Nagrade zaposlenima i ostali posebni rashodi | 822.000 | 44.000 | 866.000 |
|
|
| 254 | 421 | Stalni troškovi | 5.830.000 | 464.000 | 6.294.000 |
|
|
| 255 | 422 | Troškovi putovanja | 2.171.000 | 515.000 | 2.686.000 |
|
|
| 256 | 423 | Usluge po ugovoru | 14.174.000 | 952.000 | 15.126.000 |
|
|
| 257 | 424 | Specijalizovane usluge | 9.324.000 | 3.132.000 | 12.456.000 |
|
|
| 258 | 425 | Tekuće popravke i održavanje | 3.028.000 | 200.856 | 3.228.856 |
|
|
| 259 | 426 | Materijal | 2.221.000 | 552.000 | 2.773.000 |
|
|
| 260 | 431 | Amortizacija nekretnina i opreme |
| 139.000 | 139.000 |
|
|
| 261 | 441 | Otplata domaćih kamata |
| 500 | 500 |
|
|
| 262 | 482 | Porezi, obavezne takse i kazne | 150.000 | 27.000 | 177.000 |
|
|
| 263 | 483 | Novčane kazne i penali po rešenju sudova |
| 3.000 | 3.000 |
|
|
| 264 | 511 | Zgrade i građevinski objekti | 3.000.000 | 88.000 | 3.088.000 |
|
|
| 265 | 512 | Mašine i oprema | 7.689.000 | 142.000 | 7.831.000 |
|
|
| 266 | 513 | Ostale nekretnine i oprema | 50.000 |
| 50.000 |
|
|
| 267 | 515 | Nematerijalna imovina | 3.309.000 | 29.000 | 3.338.000 |
|
|
|
|
| Izvori finansiranja za funkciju 820: |
|
|
|
|
|
|
| 01 | Prihodi iz budžeta | 115.783.000 |
| 115.783.000 |
|
|
|
| 04 | Sopstveni prihodi budžetskih korisnika |
| 8.101.356 | 8.101.356 |
|
|
|
|
| Ukupno za funkciju 820: | 115.783.000 | 8.101.356 | 123.884.356 |
|
|
|
|
| Izvori finansiranja za glavu 13.2: |
|
|
|
|
|
|
| 01 | Prihodi iz budžeta | 124.189.000 |
| 124.189.000 |
|
|
|
| 04 | Sopstveni prihodi budžetskih korisnika |
| 8.101.356 | 8.101.356 |
|
|
|
|
| Ukupno za glavu 13.2: | 124.189.000 | 8.101.356 | 132.290.356 |
| 13.3 |
|
|
| MEDIJI |
|
|
|
|
| 830 |
|
| Usluge emitovanja i štampanja |
|
|
|
|
|
| 268 | 451 | Subvencije javnim nefinansijskim preduzećima i organizacijama | 16.601.000 |
| 16.601.000 |
|
|
|
|
| Izvori finansiranja za funkciju 830: |
|
|
|
|
|
|
| 01 | Prihodi iz budžeta | 16.601.000 |
| 16.601.000 |
|
|
|
|
| Ukupno za funkciju 830: | 16.601.000 |
| 16.601.000 |
|
|
|
|
| Izvori finansiranja za glavu 13.3: |
|
|
|
|
|
|
| 01 | Prihodi iz budžeta | 16.601.000 |
| 16.601.000 |
|
|
|
|
| Ukupno za glavu 13.3: | 16.601.000 |
| 16.601.000 |
| 13.4 |
|
|
| OBRAZOVANJE |
|
|
|
|
| 912 |
|
| Osnovno obrazovanje |
|
|
|
|
|
| 269 | 463 | Transferi ostalim nivoima vlasti | 97.567.000 | 48.660.754 | 146.227.754 |
|
|
|
|
| Naknade u naturi |
|
|
|
|
|
|
|
| Naknade troškova za zaposlene |
|
|
|
|
|
|
|
| Stalni troškovi |
|
|
|
|
|
|
|
| Troškovi putovanja |
|
|
|
|
|
|
|
| Usluge po ugovoru |
|
|
|
|
|
|
|
| Specijalizovane usluge |
|
|
|
|
|
|
|
| Tekuće popravke i održavanje |
|
|
|
|
|
|
|
| Materijal |
|
|
|
|
|
|
|
| Naknade za soc. zaštitu iz budžeta |
|
|
|
|
|
|
|
| Zgrade i građevinski objekti |
|
|
|
|
|
|
|
| Mašine i oprema |
|
|
|
|
|
|
|
| Izvori finansiranja za funkciju 912: |
|
|
|
|
|
|
| 01 | Prihodi iz budžeta | 97.567.000 |
| 97.567.000 |
|
|
|
| 04 | Sopstveni prihodi budžetskih korisnika |
| 48.660.754 | 48.660.754 |
|
|
|
|
| Ukupno za funkciju 912: | 97.567.000 | 48.660.754 | 146.227.754 |
|
| 920 |
|
| Srednje obrazovanje |
|
|
|
|
|
| 270 | 463 | Transferi ostalim nivoima vlasti | 141.878.000 | 80.009.000 | 221.887.000 |
|
|
|
|
| Naknade u naturi |
|
|
|
|
|
|
|
| Naknade troškova za zaposlene |
|
|
|
|
|
|
|
| Stalni troškovi |
|
|
|
|
|
|
|
| Troškovi putovanja |
|
|
|
|
|
|
|
| Usluge po ugovoru |
|
|
|
|
|
|
|
| Specijalizovane usluge |
|
|
|
|
|
|
|
| Tekuće popravke i održavanje |
|
|
|
|
|
|
|
| Materijal |
|
|
|
|
|
|
|
| Knjige za odličan uspeh |
|
|
|
|
|
|
|
| Zgrade i građevinski objekti |
|
|
|
|
|
|
|
| Mašine i oprema |
|
|
|
|
|
|
|
| Izvori finansiranja za funkciju 920: |
|
|
|
|
|
|
| 01 | Prihodi iz budžeta | 141.878.000 |
| 141.878.000 |
|
|
|
| 04 | Sopstveni prihodi budžetskih korisnika |
| 80.009.000 | 80.009.000 |
|
|
|
|
| Ukupno za funkciju 920: | 141.878.000 | 80.009.000 | 221.887.000 |
|
| 940 |
|
| Visoko obrazovanje |
|
|
|
|
|
| 271 | 463 | Transferi ostalim nivoima vlasti | 11.630.000 |
| 11.630.000 |
|
|
|
|
| Izvori finansiranja za funkciju 940: |
|
|
|
|
|
|
| 01 | Prihodi iz budžeta | 11.630.000 |
| 11.630.000 |
|
|
|
|
| Ukupno za funkciju 940: | 11.630.000 |
| 11.630.000 |
|
| 950 |
|
| Obrazovanje koje nije definisano nivoom |
|
|
|
|
|
| 272 | 423 | Usluge po ugovoru | 2.179.000 |
| 2.179.000 |
|
|
| 273 | 472 | Naknade za socijalnu zaštitu iz budžeta | 2.035.000 |
| 2.035.000 |
|
|
|
|
| Izvori finansiranja za funkciju 950: |
|
|
|
|
|
|
| 01 | Prihodi iz budžeta | 4.214.000 |
| 4.214.000 |
|
|
|
|
| Ukupno za funkciju 950: | 4.214.000 |
| 4.214.000 |
|
|
|
|
| Izvori finansiranja za glavu 13.4: |
|
|
|
|
|
|
| 01 | Prihodi iz budžeta | 255.289.000 |
| 255.289.000 |
|
|
|
| 04 | Sopstveni prihodi budžetskih korisnika |
| 128.669.754 | 128.669.754 |
|
|
|
|
| Ukupno za glavu 13.4: | 255.289.000 | 128.669.754 | 383.958.754 |
|
|
|
|
| Izvori finansiranja za razdeo 13: |
|
|
|
|
|
|
| 01 | Prihodi iz budžeta | 436.879.000 |
| 436.879.000 |
|
|
|
| 04 | Sopstveni prihodi budžetskih korisnika |
| 136.771.110 | 136.771.110 |
|
|
|
|
| UKUPNO ZA RAZDEO 13: | 436.879.000 | 136.771.110 | 573.650.110 |
14 |
|
|
|
| GRADSKA UPRAVA ZA ZDRAVSTVO, SOCIJALNU POLITIKU I DRUŠTVENU BRIGU O DECI |
|
|
|
|
| 070 |
|
| Socijalna pomoć ugroženom stanovništvu neklasifikovana na drugom mestu |
|
|
|
|
|
| 274 | 423 | Usluge po ugovoru | 18.300.000 |
| 18.300.000 |
|
|
|
|
| prevoz starih preko 70 godina |
|
|
|
|
|
|
|
| prevoz invalida |
|
|
|
|
|
| 275 | 424 | Specijalizovane usluge | 653.000 |
| 653.000 |
|
|
| 276 | 472 | Naknade za socijalnu zaštitu iz budžeta | 11.396.000 |
| 11.396.000 |
|
|
|
|
| Roditeljski dodatak za prvo dete i čestitka za novorođenče |
|
|
|
|
|
|
|
| Materijalno obezbeđenje porodice |
|
|
|
|
|
|
|
| Novčana pomoć deci palih boraca |
|
|
|
|
|
|
|
| Lokalni plan akcije za decu |
|
|
|
|
|
|
|
| Lokalni plan akcije za Rome |
|
|
|
|
|
|
|
| Dnevni centar za osobe sa posebnim potrebama "Vivere" |
|
|
|
|
|
|
|
| Sigurna kuća |
|
|
|
|
|
|
|
| Centar za radnu orijentaciju |
|
|
|
|
|
|
|
| DDK - nagrade, zdravstvo, promocija |
|
|
|
|
|
| 277 | 481 | Dotacije nevladinim organizacijama | 7.356.000 |
| 7.356.000 |
|
|
|
|
| Crveni krst - đačke kuhinje |
|
|
|
|
|
|
|
| Ostale dotacije |
|
|
|
|
|
|
|
| Izvori finansiranja za funkciju 070: |
|
|
|
|
|
|
| 01 | Prihodi iz budžeta | 37.705.000 |
| 37.705.000 |
|
|
|
|
| Ukupno za funkciju 070: | 37.705.000 |
| 37.705.000 |
|
| 090 |
|
| Socijalna zaštita neklasifikovana na drugom mestu |
|
|
|
|
|
| 278 | 463 | Transferi ostalim nivoima vlasti | 46.564.000 |
| 46.564.000 |
|
|
|
|
| Proširena prava u socijalnoj zaštiti |
|
|
|
|
|
|
|
| - Savetovalište za brak i porodicu |
|
|
|
|
|
|
|
| - Prihvatne stanice |
|
|
|
|
|
|
|
| - Pravo na smeštaj i opremu korisnika |
|
|
|
|
|
|
|
| - Putni troškovi prolaznika |
|
|
|
|
|
|
|
| - Pravo na troškove sahrane |
|
|
|
|
|
|
|
| - Pravo da dnevni boravak dece sa posebnim potrebama do 25 godina |
|
|
|
|
|
|
|
| - Naknada za socijalno stanovanje |
|
|
|
|
|
|
|
| - Pomoć u kući |
|
|
|
|
|
|
|
| - Dnevni centar za stare |
|
|
|
|
|
|
|
| - Pravo na jednokratnu pomoć |
|
|
|
|
|
|
|
| - Crveni krst - narodna kuhinja |
|
|
|
|
|
|
|
| - Lokalni plan akcije za decu |
|
|
|
|
|
|
|
| - Centar za mlade |
|
|
|
|
|
|
|
| - Kuća na pola puta |
|
|
|
|
|
|
|
| - Dobrovoljno radno angažovanje |
|
|
|
|
|
|
|
| - Prihvatilište za starija lica |
|
|
|
|
|
|
|
| Funkcionisanje Centra za socijalni rad |
|
|
|
|
|
|
|
| - Plate i dodaci zaposlenih |
|
|
|
|
|
|
|
| - Socijalni doprinosi |
|
|
|
|
|
|
|
| - Naknade u naturi |
|
|
|
|
|
|
|
| - Socijalna davanja zaposlenima |
|
|
|
|
|
|
|
| - Stalni troškovi |
|
|
|
|
|
|
|
| - Troškovi putovanja |
|
|
|
|
|
|
|
| - Usluge po ugovoru |
|
|
|
|
|
|
|
| - Tekuće popravke i održavanje |
|
|
|
|
|
|
|
| - Materijal |
|
|
|
|
|
|
|
| - Oprema |
|
|
|
|
|
|
|
| Izvori finansiranja za funkciju 090: |
|
|
|
|
|
|
| 01 | Prihodi iz budžeta | 46.564.000 |
| 46.564.000 |
|
|
|
|
| Ukupno za funkciju 090: | 46.564.000 |
| 46.564.000 |
|
| 760 |
|
| Zdravstvo neklasifikovano na drugom mestu |
|
|
|
|
|
| 279 | 463 | Transferi ostalim nivoima vlasti | 21.864.000 |
| 21.864.000 |
|
|
|
|
| Tekuće popravke i održavanje |
|
|
|
|
|
|
|
| Zgrade i građevinski objekti |
|
|
|
|
|
|
|
| Medicinska i nemedicinska oprema |
|
|
|
|
|
|
|
| Izvori finansiranja za funkciju 760: |
|
|
|
|
|
|
| 01 | Prihodi iz budžeta | 21.864.000 |
| 21.864.000 |
|
|
|
|
| Ukupno za funkciju 760: | 21.864.000 |
| 21.864.000 |
|
|
|
|
| Izvori finansiranja: |
|
|
|
|
|
|
| 01 | Prihodi iz budžeta | 106.133.000 |
| 106.133.000 |
|
|
|
|
| Ukupno: | 106.133.000 |
| 106.133.000 |
| 14.1 |
|
|
| USTANOVA ZA DECU NADA NAUMOVIĆ |
|
|
|
|
| 911 |
|
| Predškolsko obrazovanje |
|
|
|
|
|
| 280 | 411 | Plate, dodaci i naknade zaposlenih | 57.120.000 | 14.356.000 | 71.476.000 |
|
|
| 281 | 412 | Socijalni doprinosi na teret poslodavca | 9.721.000 | 2.570.000 | 12.291.000 |
|
|
| 282 | 414 | Socijalna davanja zaposlenima |
| 2.574.000 | 2.574.000 |
|
|
| 283 | 415 | Naknade troškova za zaposlene |
| 2.187.000 | 2.187.000 |
|
|
| 284 | 416 | Nagrade zaposlenima i ostali posebni rashodi | 2.745.000 |
| 2.745.000 |
|
|
| 285 | 421 | Stalni troškovi | 100.000 | 5.928.000 | 6.028.000 |
|
|
| 286 | 422 | Troškovi putovanja |
| 2.155.000 | 2.155.000 |
|
|
| 287 | 423 | Usluge po ugovoru |
| 736.000 | 736.000 |
|
|
| 288 | 424 | Specijalizovane usluge |
| 312.000 | 312.000 |
|
|
| 289 | 425 | Tekuće popravke i održavanje | 13.361.000 | 1.270.000 | 14.631.000 |
|
|
| 290 | 426 | Materijal | 2.490.000 | 9.413.000 | 11.903.000 |
|
|
| 291 | 482 | Porezi, obavezne takse i kazne |
| 77.000 | 77.000 |
|
|
| 292 | 511 | Zgrade i građevinski objekti | 11.645.000 |
| 11.645.000 |
|
|
| 293 | 512 | Mašine i oprema | 1.763.000 | 350.000 | 2.113.000 |
|
|
|
|
| Izvori finansiranja za funkciju 911: |
|
|
|
|
|
|
| 01 | Prihodi iz budžeta | 98.945.000 |
| 98.945.000 |
|
|
|
| 04 | Sopstveni prihodi budžetskih korisnika |
| 41.928.000 | 41.928.000 |
|
|
|
|
| Ukupno za funkciju 911: | 98.945.000 | 41.928.000 | 140.873.000 |
|
|
|
|
| Izvori finansiranja za glavu 14.1: |
|
|
|
|
|
|
| 01 | Prihodi iz budžeta | 98.945.000 |
| 98.945.000 |
|
|
|
| 04 | Sopstveni prihodi budžetskih korisnika |
| 41.928.000 | 41.928.000 |
|
|
|
|
| Ukupno za glavu 14.1: | 98.945.000 | 41.928.000 | 140.873.000 |
|
|
|
|
| Izvori finansiranja za razdeo 14: |
|
|
|
|
|
|
| 01 | Prihodi iz budžeta | 205.078.000 |
| 205.078.000 |
|
|
|
| 04 | Sopstveni prihodi budžetskih korisnika |
| 41.928.000 | 41.928.000 |
|
|
|
|
| UKUPNO ZA RAZDEO 14: | 205.078.000 | 41.928.000 | 247.006.000 |
15 |
|
|
|
| GRADSKA UPRAVA ZA MESNU SAMOUPRAVU I OPŠTU UPRAVU |
|
|
|
|
| 130 |
|
| Opšte usluge |
|
|
|
|
|
| 294 | 421 | Stalni troškovi | 8.634.000 | 2.494.012 | 11.128.012 |
|
|
| 295 | 423 | Usluge po ugovoru | 4.466.000 | 1.319.364 | 5.785.364 |
|
|
| 296 | 424 | Specijalizovane usluge | 648.000 | 496.132 | 1.144.132 |
|
|
| 297 | 425 | Tekuće popravke i održavanje | 12.685.000 | 4.672.228 | 17.357.228 |
|
|
| 298 | 426 | Materijal | 180.000 | 652.266 | 832.266 |
|
|
| 299 | 481 | Dotacije nevladinim organizacijama | 120.000 | 636.700 | 756.700 |
|
|
| 300 | 483 | Novčane kazne i penali po rešenju sudova | 742.000 | 18.108 | 760.108 |
|
|
| 301 | 511 | Zgrade i građevinski objekti |
| 852.956 | 852.956 |
|
|
| 302 | 512 | Mašine i oprema | 1.168.000 | 766.288 | 1.934.288 |
|
|
|
|
| Izvori finansiranja za funkciju 130: |
|
|
|
|
|
|
| 01 | Prihodi iz budžeta | 28.643.000 |
| 28.643.000 |
|
|
|
| 04 | Sopstveni prihodi budžetskih korisnika |
| 11.908.054 | 11.908.054 |
|
|
|
|
| Ukupno za funkciju 130: | 28.643.000 | 11.908.054 | 40.551.054 |
|
|
|
|
| Izvori finansiranja za razdeo 15: |
|
|
|
|
|
|
| 01 | Prihodi iz budžeta | 28.643.000 |
| 28.643.000 |
|
|
|
| 04 | Sopstveni prihodi budžetskih korisnika |
| 11.908.054 | 11.908.054 |
|
|
|
|
| UKUPNO ZA RAZDEO 15: | 28.643.000 | 11.908.054 | 40.551.054 |
16 |
|
|
|
| GRADSKA UPRAVA ZA POSLOVE GRADONAČELNIKA I OPŠTE POSLOVE ORGANA GRADA |
|
|
|
|
| 130 |
|
| Opšte usluge |
|
|
|
|
|
| 303 | 423 | Usluge po ugovoru | 500.000 |
| 500.000 |
|
|
|
|
| Izvori finansiranja za funkciju 130: |
|
|
|
|
|
|
| 01 | Prihodi iz budžeta | 500.000 |
| 500.000 |
|
|
|
|
| Ukupno za funkciju 130: | 500.000 |
| 500.000 |
|
|
|
|
| Izvori finansiranja za razdeo 16: |
|
|
|
|
|
|
| 01 | Prihodi iz budžeta | 500.000 |
| 500.000 |
|
|
|
|
| UKUPNO ZA RAZDEO 16: | 500.000 |
| 500.000 |
17 |
|
|
|
| AGENCIJA ZA ODRŽAVANJE, OBEZBEĐENJE I PRUŽANJE USLUGA |
|
|
|
|
| 130 |
|
| Opšte usluge |
|
|
|
|
|
| 304 | 423 | Usluge po ugovoru | 1.800.000 |
| 1.800.000 |
|
|
| 305 | 424 | Specijalizovane usluge | 100.000 |
| 100.000 |
|
|
| 306 | 425 | Tekuće popravke i održavanje | 50.000 |
| 50.000 |
|
|
| 307 | 426 | Materijal | 1.100.000 |
| 1.100.000 |
|
|
| 308 | 512 | Mašine i oprema | 300.000 |
| 300.000 |
|
|
|
|
| Izvori finansiranja za funkciju 130: |
|
|
|
|
|
|
| 01 | Prihodi iz budžeta | 3.350.000 |
| 3.350.000 |
|
|
|
|
| Ukupno za funkciju 130: | 3.350.000 |
| 3.350.000 |
|
|
|
|
| Izvori finansiranja za razdeo 17: |
|
|
|
|
|
|
| 01 | Prihodi iz budžeta | 3.350.000 |
| 3.350.000 |
|
|
|
|
| UKUPNO ZA RAZDEO 17: | 3.350.000 |
| 3.350.000 |
|
|
|
|
| Izvori finansiranja: |
|
|
|
|
|
|
| 01 | Prihodi iz budžeta | 6.182.560.000 |
| 6.182.560.000 |
|
|
|
| 04 | Sopstveni prihodi budžetskih korisnika |
| 722.308.892 | 722.308.892 |
|
|
|
| 05 | Donacije od inostranih zemalja | 2.000.000 |
| 2.000.000 |
|
|
|
| 06 | Donacije od međunarodnih organizacija | 13.000.000 |
| 13.000.000 |
|
|
|
| 07 | Donacije od ostalih nivoa vlasti | 50.000.000 |
| 50.000.000 |
|
|
|
| 08 | Donacije od nevladinih organizacija i pojedinaca | 5.000.000 |
| 5.000.000 |
|
|
|
| 10 | Primanja od domaćih zaduživanja | 95.000.000 |
| 95.000.000 |
|
|
|
| 11 | Primanja od inostranih zaduživanja | 474.386.998 |
| 474.386.998 |
|
|
|
| 13 | Neraspoređeni višak prihoda iz ranijih godina | 21.113.547 |
| 21.113.547 |
|
|
|
|
| SVEGA: | 6.843.060.545 | 722.308.892 | 7.565.369.437 |
Naredbodavac za izvršenje budžeta je gradonačelnik i odgovoran je za zakonito i namensko korišćenje sredstava raspoređenih budžetom.
Primanja budžeta prikupljaju se i naplaćuju u skladu sa zakonom i drugim propisima, nezavisno od iznosa utvrđenih u budžetu za pojedine vrste primanja.
U roku od 15 dana od dana stupanja na snagu odluke o budžetu, direktni korisnici budžetskih sredstava koji su, u budžetskom smislu, odgovorni za indirektne korisnike budžetskih sredstava, vrše raspodelu indirektnim korisnicima u okviru svojih odobrenih aproprijacija, i o tome obaveštavaju svakog indirektnog korisnika, po dobijenoj saglasnosti Gradske uprave nadležne za finansije.
Direktnom korisniku budžetskih sredstava, koji ne postupi u skladu sa stavom 1. ovog člana, neće se vršiti prenos sredstava budžeta, uključujući i sredstva za plate.
Obaveze prema korisnicima budžetskih sredstava izvršavaju se srazmerno ostvarenim primanjima budžeta.
Ako u toku fiskalne godine dođe do povećanja rashoda i izdataka, ili smanjenja prihoda i primanja, budžet se uravnotežuje smanjenjem planiranih rashoda i izdataka, ili uvođenjem novih prihoda i primanja.
Rashodi i izdaci izvršavaće se po prioritetima za obaveze utvrđene zakonom na postojećem nivou i minimalne stalne troškove neophodne za funkcionisanje korisnika budžetskih sredstava.
Obaveze koje preuzima direktni, odnosno indirektni korisnik budžetskih sredstava moraju odgovarati aproprijaciji odobrenoj za tu namenu tom korisniku za budžetsku godinu.
Prilikom preuzimanja obaveza direktni i indirektni korisnici budžetskih sredstava dužni su da se pridržavaju smernica o rokovima i uslovima plaćanja koje određuje načelnik Gradske uprave nadležne za finansije.
Funkcioner direktnog, odnosno indirektnog korisnika budžetskih sredstava odgovoran je za preuzimanje obaveza, njihovu verifikaciju, izdavanje naloga za plaćanje koje treba izvršiti iz sredstava uprave kojom rukovodi i izdavanje naloga za uplatu sredstava koja pripadaju budžetu.
Funkcioner direktnog, odnosno indirektnog korisnika budžetskih sredstava odgovoran je za zakonitu, namensku, ekonomičnu i efikasnu upotrebu budžetskih aproprijacija.
Funkcioner direktnog, odnosno indirektnog korisnika budžetskih sredstava može preneti pojedina ovlašćenja iz stava 1. ovog člana na druga lica u direktnom, odnosno indirektnom korisniku budžetskih sredstava.
Korisnik budžetskih sredstava koji, pored prihoda iz budžeta, za određene rashode ili izdatke ostvaruje i prihode iz drugih izvora, obavezan je da izvršenje tih rashoda i izdataka prvo vrši iz prihoda iz drugih izvora.
Nakon što utroši sredstva iz drugih izvora, za realizaciju rashoda i izdataka vrši se prenos sredstava budžeta.
Korisnici budžetskih sredstava mogu preuzimati obaveze samo na osnovu pisanog ugovora ili drugog pravnog akta, ukoliko zakonom nije drukčije propisano.
Preuzete obaveze čiji je iznos veći od iznosa sredstava predviđenog budžetom, ili koje su nastale u suprotnosti sa ovom odlukom, zakonom ili nekim drugim propisom, ne mogu se izvršavati na teret konsolidovanog računa trezora.
Direktni i indirektni korisnici budžetskih sredstava mogu da vrše plaćanja u skladu sa propisanim kvotama koje, za tromesečni ili neki drugi period odredi Gradska uprava nadležna za finansije.
Prilikom određivanja kvota za direktne korisnike budžetskih sredstava imaju se u vidu sredstva planirana u budžetu za direktnog budžetskog korisnika, plan izvršenja budžeta direktnog budžetskog korisnika i likvidne mogućnosti budžeta.
Direktni korisnik budžetskih sredstava, može uz odobrenje Gradske uprave nadležne za finansije, izvršiti preusmeravanje aproprijacija odobrenih na ime određenog rashoda u iznosu do 5% vrednosti aproprijacije za rashod čiji se iznos umanjuje.
Budžetski korisnici su dužni da na zahtev Gradske uprave nadležne za finansije stave na uvid dokumentaciju o njihovom finansiranju, kao i da dostavljaju izveštaje o ostvarenju prihoda i izvršenju rashoda u određenom periodu.
U slučaju da za izvršenje određenog plaćanja nije postojao pravni osnov, direktni korisnik budžetskih sredstava obavezan je da odmah zatraži povraćaj sredstava u budžet.
Povraćaj pogrešno ili više uplaćenih javnih prihoda vrši Uprava za trezor na teret uplatnog računa javnih prihoda, a u skladu sa članom 40. Zakona o budžetskom sistemu.
U budžetu grada deo planiranih primanja ne raspoređuje se unapred, već se zadržava na ime tekuće budžetske rezerve.
Sredstva tekuće budžetske rezerve koriste se za neplanirane svrhe za koje nisu izvršene aproprijacije, ili za svrhe za koje se u toku godine pokaže da aproprijacije nisu bile dovoljne.
Rešenje o korišćenju sredstava tekuće budžetske rezerve donosi gradonačelnik na predlog Gradske uprave nadležne za finansije.
Sredstva tekuće budžetske rezerve raspoređuju se na direktne korisnike budžetskih sredstava i predstavljaju povećanje aproprijacije korisnika budžetskih sredstava za određenu namenu i iskazuju se na kontu namene za koju su sredstva usmerena.
U budžetu grada planiraju se sredstva za stalnu budžetsku rezervu, koja se iskazuje kao posebna aproprijacija.
U stalnu budžetsku rezervu opredeljuje se najviše do 1,5% ukupnih prihoda za budžetsku godinu.
Stalna budžetska rezerva koristi se za finansiranje rashoda lokalne vlasti u otklanjanju posledica vanrednih okolnosti, kao što su poplava, suša, zemljotres, požar, ekološka katastrofa i druge elementarne nepogode, odnosno drugih vanrednih događaja, koji mogu da ugroze život i zdravlje ljudi ili prouzrokuju štetu većih razmera
U stalnu budžetsku rezervu opredeljuju se sredstva u iznosu od 20.000.000 dinara.
Rešenje o upotrebi sredstava stalne budžetske rezerve donosi gradonačelnik, na predlog Gradske uprave nadležne za finansije.
Izveštaj o korišćenju sredstava stalne budžetske rezerve dostavlja se Skupštini lokalne vlasti uz završni račun budžeta.
Prihodi ostvareni od naknade za korišćenje građevinskog zemljišta, naknade za uređivanje građevinskog zemljišta, prihodi od zakupnine građevinskog zemljišta, godišnja naknada za drumska i motorna vozila, traktore i priključna vozila, komunalna taksa za držanje motornih, drumskih i priključnih vozila, osim poljoprivrednih vozila i mašina, prihodi od davanja u zakup objekata, koristiće se za tekuće i kapitalne subvencije, kupovinu, izgradnju, tekuće popravke i održavanje zgrada i objekata i nabavku i održavanje opreme, kao i za druge izdatke u skladu sa posebnim programima i odlukama u oblasti izgradnje i održavanja komunalne infrastrukture, saobraćaja i poslovnog prostora.
Sredstva za izgradnju, održavanje i opremanje zdravstvenih ustanova, kao i za druge obaveze određene zakonom, prenosiće se na osnovu programa, koji donosi direktni budžetski korisnik, uz saglasnost gradonačelnika. Za izvršenje programa odgovorna je nadležna uprava.
Sredstva raspoređena za kapitalna ulaganja u oblasti obrazovanja, sporta, kulture, dečije zaštite i socijalne zaštite, prenosiće se na osnovu programa koji donosi direktni budžetski korisnik, uz saglasnost gradonačelnika. Za izvršenje programa odgovorna je nadležna uprava.
Raspored i korišćenje sredstava za tekuće i kapitalne subvencije, raspored i korišćenje sredstava namenjenih za dotacije nevladinim organizacijama, odobravaće se u skladu sa usvojenim programima, po rešenju gradonačelnika.
Direktni korisnici mogu vršiti transfere prema indirektnim korisnicima koji su u njihovoj nadležnosti.
Prenosi sredstava sa budžetskog računa jednog indirektnog korisnika na budžetski račun drugog indirektnog korisnika ne mogu se vršiti.
Prihodi ostvareni od boravišne takse, koristiće se za obezbeđivanje informativno-propagandnog materijala kojim se promovišu turističke vrednosti i kulturno nasleđe, za obezbeđivanje turističke signalizacije i za rad turističko-informativnog centra.
Za javnu nabavku iznad iznosa utvrđenog u Zakonu o budžetu Republike Srbije naručilac zahteva bankarsku garanciju u postupku javne nabavke u skladu sa Zakonom o javnim nabavkama. Nabavkom male vrednosti, u smislu Zakona o javnim nabavkama, smatra se nabavka čija je procenjena vrednost utvrđena Zakonom o budžetu Republike Srbije.
Prijem novih radnika, osnivanje novih službi i organa, kao i izmena sistematizacije može se vršiti samo ako su obezbeđena sredstva u budžetu, uz saglasnost gradonačelnika.
Privremeno raspoloživa sredstva na konsolidovanom računu trezora grada, mogu se kratkoročno plasirati kod banaka ili drugih finansijskih organizacija, zaključivanjem ugovora ili kupovinom kratkoročnih hartija od vrednosti.
Ugovor iz stava 1. ovog člana u ime grada zaključuje gradonačelnik.
Odluku o zaduživanju grada donosi Skupština, po prethodno pribavljenom mišljenju Ministarstva finansija.
Grad se može zaduživati u zemlji i inostranstvu, odnosno na domaćem i inostranom tržištu, u domaćoj i stranoj valuti.
Korisnik budžetskih sredstava može imati devizni račun samo kod Narodne banke Srbije, osim ako posebnim zakonom ili međunarodnim ugovorom nije drukčije propisano.
Korisnik budžeta, čija se delatnost u celini ili pretežno finansira iz budžeta, umanjiće obračunatu amortizaciju sredstava za rad u 2008. godini, srazmerno delu sredstava obezbeđenih iz budžeta i sredstava ostvarenih po osnovu donacija.
Gradonačelnik podnosi izveštaj Skupštini grada o realizaciji Odluke o budžetu najmanje dva puta godišnje.
Sredstva ostvarena prodajom kapitala u postupku privatizacije, koristiće se u skladu sa Zakonom o privatizaciji ("Službeni glasnik RS", broj 38/01, 18/03 i 45/05).
Korisnici budžetskih sredstava grada Kragujevca preneće na račun - Izvršenje budžeta grada Kragujevca do 31. januara 2008. godine sredstva koja nisu utrošena za finansiranje rashoda u 2007. godini, koja su ovim korisnicima preneta u skladu sa Odlukom o budžetu grada Kragujevca za 2007. godinu ("Službeni list grada Kragujevca", broj 14/06, 11/07 i 16/07) zaključno sa 31. decembrom 2007. godine.
Direktni i indirektni korisnici budžetskih sredstava oslobađaju se plaćanja obaveze po osnovu zakupa za korišćenje poslovnog prostora grada u 2008. godini.
Ovu odluku dostaviti ministru finansija i objaviti u "Službenom listu grada Kragujevca".
Ova Odluka stupa na snagu osmog dana od dana objavljivanja u "Službenom listu grada Kragujevca", a primenjivaće se od 1. januara 2008. godine.
Samostalni članovi Odluke o izmenama i dopunama
Odluke o budžetu grada Kragujevca za 2008. godinu
("Sl. list grada Kragujevca", br. 10/2008)
Član 7
Ovlašćuje se Odbor za organizaciju i normativna akta da utvrdi Prečišćen tekst Odluke o budžetu grada Kragujevca za 2008. godinu.
Član 8
Ova Odluka stupa na snagu osmog dana od dana objavljivanja u "Službenom listu grada Kragujevca".
Samostalni članovi Odluke o izmenama i dopunama
Odluke o budžetu grada Kragujevca za 2008. godinu
("Sl. list grada Kragujevca", br. 30/2008)
Član 15
Ovlašćuje se Odbor za normativna akta da utvrdi i objavi Prečišćen tekst Odluke o budžetu grada Kragujevca za 2008. godinu.
Član 16
Ova Odluka stupa na snagu osmog dana od dana objavljivanja u "Službenom listu grada Kragujevca".