Razdeo | Glava | Funkcija | Poz. | Ekon. | Izv. fin. | OPIS | Sredstva | Sredstva iz | Ukupna |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
17 |
|
|
|
|
| GRADSKA UPRAVA ZA PROPISE |
|
|
|
| 17.01 |
|
|
|
| GRADSKA UPRAVA ZA PROPISE |
|
|
|
|
| 130 |
|
|
| Opšte usluge |
|
|
|
|
|
| 372 | 411 |
| Plate, dodaci i naknade zaposlenih (zarade) | 8.677.900,00 |
| 8.677.900,00 |
|
|
|
|
| 01 | Prihodi iz budžeta | 8.677.900,00 |
| 8.677.900,00 |
|
|
| 373 | 412 |
| Socijalni doprinosi na teret poslodavca | 1.553.418,10 |
| 1.553.418,10 |
|
|
|
|
| 01 | Prihodi iz budžeta | 1.553.418,10 |
| 1.553.418,10 |
|
|
| 374 | 413 |
| Naknade u naturi | 76.100,00 |
| 76.100,00 |
|
|
|
|
| 01 | Prihodi iz budžeta | 76.100,00 |
| 76.100,00 |
|
|
| 375 | 414 |
| Socijalna davanja zaposlenima | 445.100,00 |
| 445.100,00 |
|
|
|
|
| 01 | Prihodi iz budžeta | 445.100,00 |
| 445.100,00 |
|
|
| 376 | 415 |
| Naknade troškova za zaposlene | 114.200,00 |
| 114.200,00 |
|
|
|
|
| 01 | Prihodi iz budžeta | 114.200,00 |
| 114.200,00 |
|
|
| 376_1 | 416 |
| Nagrade zaposlenima i ostali posebni rashodi | 75.684,79 |
| 75.684,79 |
|
|
|
|
| 01 | Prihodi iz budžeta | 75.684,79 |
| 75.684,79 |
|
|
| 377 | 421 |
| Stalni troškovi | 5.000,00 |
| 5.000,00 |
|
|
|
|
| 01 | Prihodi iz budžeta | 5.000,00 |
| 5.000,00 |
|
|
| 378 | 422 |
| Troškovi putovanja | 496.000,00 |
| 496.000,00 |
|
|
|
|
| 01 | Prihodi iz budžeta | 496.000,00 |
| 496.000,00 |
|
|
| 379 | 423 |
| Usluge po ugovoru | 60.000,00 |
| 60.000,00 |
|
|
|
|
| 01 | Prihodi iz budžeta | 60.000,00 |
| 60.000,00 |
|
|
| 380 | 444 |
| Prateći troškovi zaduživanja | 5.000,00 |
| 5.000,00 |
|
|
|
|
| 01 | Prihodi iz budžeta | 5.000,00 |
| 5.000,00 |
|
|
|
|
|
| Izvori finansiranja za funkciju 130: |
|
|
|
|
|
|
|
| 01 | Prihodi iz budžeta | 11.508.402,89 |
| 11.508.402,89 |
|
|
|
|
|
| Ukupno za funkciju 130: | 11.508.402,89 |
| 11.508.402,89 |
|
|
|
|
|
| Izvori finansiranja za glavu 17.01: |
|
|
|
|
|
|
|
| 01 | Prihodi iz budžeta | 11.508.402,89 |
| 11.508.402,89 |
|
|
|
|
|
| Ukupno za glavu 17.01: | 11.508.402,89 |
| 11.508.402,89 |
|
|
|
|
|
| Izvori finansiranja za razdeo 17: |
|
|
|
|
|
|
|
| 01 | Prihodi iz budžeta | 11.508.402,89 |
| 11.508.402,89 |
|
|
|
|
|
| Ukupno za razdeo 17: | 11.508.402,89 |
| 11.508.402,89 |
18 |
|
|
|
|
| SLUŽBA ZA ZAJEDNIČKE POSLOVE |
|
|
|
| 18.01 |
|
|
|
| SLUŽBA ZA ZAJEDNIČKE POSLOVE |
|
|
|
|
| 130 |
|
|
| Opšte usluge |
|
|
|
|
|
| 381 | 411 |
| Plate, dodaci i naknade zaposlenih (zarade) | 97.489.747,00 |
| 97.489.747,00 |
|
|
|
|
| 01 | Prihodi iz budžeta | 97.489.747,00 |
| 97.489.747,00 |
|
|
| 382 | 412 |
| Socijalni doprinosi na teret poslodavca | 17.450.769,61 |
| 17.450.769,61 |
|
|
|
|
| 01 | Prihodi iz budžeta | 17.450.769,61 |
| 17.450.769,61 |
|
|
| 383 | 413 |
| Naknade u naturi | 4.455.000,00 |
| 4.455.000,00 |
|
|
|
|
| 01 | Prihodi iz budžeta | 4.455.000,00 |
| 4.455.000,00 |
|
|
| 384 | 414 |
| Socijalna davanja zaposlenima | 5.680.564,19 |
| 5.680.564,19 |
|
|
|
|
| 01 | Prihodi iz budžeta | 5.596.900,00 |
| 5.596.900,00 |
|
|
|
|
| 13 | Neraspoređeni višak prihoda iz ranijih godina | 83.664,19 |
| 83.664,19 |
|
|
| 385 | 415 |
| Naknade troškova za zaposlene | 3.161.000,00 |
| 3.161.000,00 |
|
|
|
|
| 01 | Prihodi iz budžeta | 3.161.000,00 |
| 3.161.000,00 |
|
|
| 386 | 416 |
| Nagrade zaposlenima i ostali posebni rashodi | 2.367.528,98 |
| 2.367.528,98 |
|
|
|
|
| 01 | Prihodi iz budžeta | 2.367.528,98 |
| 2.367.528,98 |
|
|
| 387 | 421 |
| Stalni troškovi | 92.300.000,00 |
| 92.300.000,00 |
|
|
|
|
| 01 | Prihodi iz budžeta | 92.300.000,00 |
| 92.300.000,00 |
|
|
| 388 | 422 |
| Troškovi putovanja | 3.500.000,00 |
| 3.500.000,00 |
|
|
|
|
| 01 | Prihodi iz budžeta | 3.500.000,00 |
| 3.500.000,00 |
|
|
| 389 | 423 |
| Usluge po ugovoru | 15.700.000,00 |
| 15.700.000,00 |
|
|
|
|
| 01 | Prihodi iz budžeta | 15.700.000,00 |
| 15.700.000,00 |
|
|
| 390 | 424 |
| Specijalizovane usluge | 800.000,00 |
| 800.000,00 |
|
|
|
|
| 01 | Prihodi iz budžeta | 800.000,00 |
| 800.000,00 |
|
|
| 391 | 425 |
| Tekuće popravke i održavanje | 23.000.000,00 |
| 23.000.000,00 |
|
|
|
|
| 01 | Prihodi iz budžeta | 23.000.000,00 |
| 23.000.000,00 |
|
|
| 392 | 426 |
| Materijal | 46.132.782,00 | 2.500.000,00 | 48.632.782,00 |
|
|
|
|
| 01 | Prihodi iz budžeta | 46.032.782,00 |
| 46.032.782,00 |
|
|
|
|
| 04 | Sopstveni prihodi budžetskih korisnika |
| 2.500.000,00 | 2.500.000,00 |
|
|
|
|
| 13 | Neraspoređeni višak prihoda iz ranijih godina | 100.000,00 |
| 100.000,00 |
|
|
| 393 | 444 |
| Prateći troškovi zaduživanja | 300.000,00 |
| 300.000,00 |
|
|
|
|
| 01 | Prihodi iz budžeta | 300.000,00 |
| 300.000,00 |
|
|
| 394 | 482 |
| Porezi, obavezne takse i kazne | 800.000,00 |
| 800.000,00 |
|
|
|
|
| 01 | Prihodi iz budžeta | 800.000,00 |
| 800.000,00 |
|
|
| 395 | 485 |
| Naknada štete za povrede ili štetu nanetu od strane državnih organa | 300.000,00 |
| 300.000,00 |
|
|
|
|
| 01 | Prihodi iz budžeta | 300.000,00 |
| 300.000,00 |
|
|
| 396 | 511 |
| Zgrade i građevinski objekti | 200.000,00 |
| 200.000,00 |
|
|
|
|
| 01 | Prihodi iz budžeta | 200.000,00 |
| 200.000,00 |
|
|
| 397 | 512 |
| Mašine i oprema | 79.947.159,20 |
| 79.947.159,20 |
|
|
|
|
| 01 | Prihodi iz budžeta | 41.800.000,00 |
| 41.800.000,00 |
|
|
|
|
| 06 | Donacije međunarodnih organizacija | 22.159,20 |
| 22.159,20 |
|
|
|
|
| 09 | Primanja od prodaje nefin. imovine | 525.000,00 |
| 525.000,00 |
|
|
|
|
| 13 | Neraspoređeni višak prihoda iz ranijih godina | 37.600.000,00 |
| 37.600.000,00 |
|
|
| 398 | 515 |
| Nematerijalna imovina | 7.900.000,00 |
| 7.900.000,00 |
|
|
|
|
| 01 | Prihodi iz budžeta | 7.900.000,00 |
| 7.900.000,00 |
|
|
|
|
|
| Izvori finansiranja za funkciju 130: |
|
|
|
|
|
|
|
| 01 | Prihodi iz budžeta | 363.153.727,59 |
| 363.153.727,59 |
|
|
|
|
| 04 | Sopstveni prihodi budžetskih korisnika |
| 2.500.000,00 | 2.500.000,00 |
|
|
|
|
| 06 | Donacije međunarodnih organizacija | 22.159,20 |
| 22.159,20 |
|
|
|
|
| 09 | Primanja od prodaje nefin. imovine | 525.000,00 |
| 525.000,00 |
|
|
|
|
| 13 | Neraspoređeni višak prihoda iz ranijih godina | 37.783.664,19 |
| 37.783.664,19 |
|
|
|
|
|
| Ukupno za funkciju 130: | 401.484.550,98 | 2.500.000,00 | 403.984.550,98 |
|
|
|
|
|
| Izvori finansiranja za glavu 18.01: |
|
|
|
|
|
|
|
| 01 | Prihodi iz budžeta | 363.153.727,59 |
| 363.153.727,59 |
|
|
|
|
| 04 | Sopstveni prihodi budžetskih korisnika |
| 2.500.000,00 | 2.500.000,00 |
|
|
|
|
| 06 | Donacije međunarodnih organizacija | 22.159,20 |
| 22.159,20 |
|
|
|
|
| 09 | Primanja od prodaje nefin. imovine | 525.000,00 |
| 525.000,00 |
|
|
|
|
| 13 | Neraspoređeni višak prihoda iz ranijih godina | 37.783.664,19 |
| 37.783.664,19 |
|
|
|
|
|
| Ukupno za glavu 18.01: | 401.484.550,98 | 2.500.000,00 | 403.984.550,98 |
|
|
|
|
|
| Izvori finansiranja za razdeo 18: |
|
|
|
|
|
|
|
| 01 | Prihodi iz budžeta | 363.153.727,59 |
| 363.153.727,59 |
|
|
|
|
| 04 | Sopstveni prihodi budžetskih korisnika |
| 2.500.000,00 | 2.500.000,00 |
|
|
|
|
| 06 | Donacije međunarodnih organizacija | 22.159,20 |
| 22.159,20 |
|
|
|
|
| 09 | Primanja od prodaje nefin. imovine | 525.000,00 |
| 525.000,00 |
|
|
|
|
| 13 | Neraspoređeni višak prihoda iz ranijih godina | 37.783.664,19 |
| 37.783.664,19 |
|
|
|
|
|
| Ukupno za razdeo 18: | 401.484.550,98 | 2.500.000,00 | 403.984.550,98 |
19 |
|
|
|
|
| BIRO ZA PRUŽANJE PRAVNE POMOĆI |
|
|
|
| 19.01 |
|
|
|
| BIRO ZA PRUŽANJE PRAVNE POMOĆI |
|
|
|
|
| 130 |
|
|
| Opšte usluge |
|
|
|
|
|
| 399 | 411 |
| Plate, dodaci i naknade zaposlenih (zarade) | 6.336.300,00 |
| 6.336.300,00 |
|
|
|
|
| 01 | Prihodi iz budžeta | 6.167.145,80 |
| 6.167.145,80 |
|
|
|
|
| 06 | Donacije međunarodnih organizacija | 169.154,20 |
| 169.154,20 |
|
|
| 400 | 412 |
| Socijalni doprinosi na teret poslodavca | 1.134.283,70 |
| 1.134.283,70 |
|
|
|
|
| 01 | Prihodi iz budžeta | 1.104.005,10 |
| 1.104.005,10 |
|
|
|
|
| 06 | Donacije međunarodnih organizacija | 30.278,60 |
| 30.278,60 |
|
|
| 401 | 413 |
| Naknade u naturi | 85.200,00 |
| 85.200,00 |
|
|
|
|
| 01 | Prihodi iz budžeta | 85.200,00 |
| 85.200,00 |
|
|
| 402 | 414 |
| Socijalna davanja zaposlenima | 640.200,00 |
| 640.200,00 |
|
|
|
|
| 01 | Prihodi iz budžeta | 640.200,00 |
| 640.200,00 |
|
|
| 403 | 415 |
| Naknade troškova za zaposlene | 66.200,00 |
| 66.200,00 |
|
|
|
|
| 01 | Prihodi iz budžeta | 66.200,00 |
| 66.200,00 |
|
|
| 403_1 | 416 |
| Nagrade zaposlenima i ostali posebni rashodi | 58.865,92 |
| 58.865,92 |
|
|
|
|
| 01 | Prihodi iz budžeta | 58.865,92 |
| 58.865,92 |
|
|
| 404 | 421 |
| Stalni troškovi | 5.000,00 |
| 5.000,00 |
|
|
|
|
| 01 | Prihodi iz budžeta | 5.000,00 |
| 5.000,00 |
|
|
| 405 | 422 |
| Troškovi putovanja | 200.000,00 |
| 200.000,00 |
|
|
|
|
| 01 | Prihodi iz budžeta | 200.000,00 |
| 200.000,00 |
|
|
| 406 | 423 |
| Usluge po ugovoru | 60.000,00 |
| 60.000,00 |
|
|
|
|
| 01 | Prihodi iz budžeta | 4.602,00 |
| 4.602,00 |
|
|
|
|
| 06 | Donacije međunarodnih organizacija | 55.398,00 |
| 55.398,00 |
|
|
| 407 | 444 |
| Prateći troškovi zaduživanja | 5.000,00 |
| 5.000,00 |
|
|
|
|
| 01 | Prihodi iz budžeta | 5.000,00 |
| 5.000,00 |
|
|
|
|
|
| Izvori finansiranja za funkciju 130: |
|
|
|
|
|
|
|
| 01 | Prihodi iz budžeta | 8.336.218,82 |
| 8.336.218,82 |
|
|
|
|
| 06 | Donacije međunarodnih organizacija | 254.830,80 |
| 254.830,80 |
|
|
|
|
|
| Ukupno za funkciju 130: | 8.591.049,62 |
| 8.591.049,62 |
|
|
|
|
|
| Izvori finansiranja za glavu 19.01: |
|
|
|
|
|
|
|
| 01 | Prihodi iz budžeta | 8.336.218,82 |
| 8.336.218,82 |
|
|
|
|
| 06 | Donacije međunarodnih organizacija | 254.830,80 |
| 254.830,80 |
|
|
|
|
|
| Ukupno za glavu 19.01: | 8.591.049,62 |
| 8.591.049,62 |
|
|
|
|
|
| Izvori finansiranja za razdeo 19: |
|
|
|
|
|
|
|
| 01 | Prihodi iz budžeta | 8.336.218,82 |
| 8.336.218,82 |
|
|
|
|
| 06 | Donacije međunarodnih organizacija | 254.830,80 |
| 254.830,80 |
|
|
|
|
|
| Ukupno za razdeo 19: | 8.591.049,62 |
| 8.591.049,62 |
20 |
|
|
|
|
| DIREKCIJA ZA ROBNE REZERVE |
|
|
|
| 20.01 |
|
|
|
| DIREKCIJA ZA ROBNE REZERVE |
|
|
|
|
| 130 |
|
|
| Opšte usluge |
|
|
|
|
|
| 408 | 411 |
| Plate, dodaci i naknade zaposlenih (zarade) | 6.964.300,00 |
| 6.964.300,00 |
|
|
|
|
| 01 | Prihodi iz budžeta | 6.964.300,00 |
| 6.964.300,00 |
|
|
| 409 | 412 |
| Socijalni doprinosi na teret poslodavca | 1.246.650,00 |
| 1.246.650,00 |
|
|
|
|
| 01 | Prihodi iz budžeta | 1.246.650,00 |
| 1.246.650,00 |
|
|
| 410 | 413 |
| Naknade u naturi | 162.000,00 |
| 162.000,00 |
|
|
|
|
| 01 | Prihodi iz budžeta | 162.000,00 |
| 162.000,00 |
|
|
| 411 | 414 |
| Socijalna davanja zaposlenima | 655.200,00 |
| 655.200,00 |
|
|
|
|
| 01 | Prihodi iz budžeta | 655.200,00 |
| 655.200,00 |
|
|
| 412 | 415 |
| Naknade troškova za zaposlene | 95.100,00 |
| 95.100,00 |
|
|
|
|
| 01 | Prihodi iz budžeta | 95.100,00 |
| 95.100,00 |
|
|
| 412_1 | 416 |
| Nagrade zaposlenima i ostali posebni rashodi | 58.865,80 |
| 58.865,80 |
|
|
|
|
| 01 | Prihodi iz budžeta | 58.865,80 |
| 58.865,80 |
|
|
| 413 | 421 |
| Stalni troškovi | 10.600,00 |
| 10.600,00 |
|
|
|
|
| 01 | Prihodi iz budžeta | 10.600,00 |
| 10.600,00 |
|
|
| 414 | 422 |
| Troškovi putovanja | 127.000,00 |
| 127.000,00 |
|
|
|
|
| 01 | Prihodi iz budžeta | 127.000,00 |
| 127.000,00 |
|
|
| 415 | 423 |
| Usluge po ugovoru | 60.000,00 |
| 60.000,00 |
|
|
|
|
| 01 | Prihodi iz budžeta | 60.000,00 |
| 60.000,00 |
|
|
| 416 | 444 |
| Prateći troškovi zaduživanja | 10.000,00 |
| 10.000,00 |
|
|
|
|
| 01 | Prihodi iz budžeta | 10.000,00 |
| 10.000,00 |
|
|
|
|
|
| Izvori finansiranja za funkciju 130: |
|
|
|
|
|
|
|
| 01 | Prihodi iz budžeta | 9.389.715,80 |
| 9.389.715,80 |
|
|
|
|
|
| Ukupno za funkciju 130: | 9.389.715,80 |
| 9.389.715,80 |
|
| 490 |
|
|
| Ekonomski poslovi neklasifikovani na drugom mestu |
|
|
|
|
|
| 417 | 421 |
| Stalni troškovi | 2.705.000,00 |
| 2.705.000,00 |
|
|
|
|
| 01 | Prihodi iz budžeta | 2.705.000,00 |
| 2.705.000,00 |
|
|
| 418 | 422 |
| Troškovi putovanja | 120.000,00 |
| 120.000,00 |
|
|
|
|
| 01 | Prihodi iz budžeta | 120.000,00 |
| 120.000,00 |
|
|
| 419 | 423 |
| Usluge po ugovoru | 340.000,00 |
| 340.000,00 |
|
|
|
|
| 01 | Prihodi iz budžeta | 340.000,00 |
| 340.000,00 |
|
|
| 420 | 424 |
| Specijalizovane usluge | 250.000,00 |
| 250.000,00 |
|
|
|
|
| 01 | Prihodi iz budžeta | 250.000,00 |
| 250.000,00 |
|
|
| 421 | 426 |
| Materijal | 2.000.000,00 |
| 2.000.000,00 |
|
|
|
|
| 01 | Prihodi iz budžeta | 2.000.000,00 |
| 2.000.000,00 |
|
|
| 422 | 482 |
| Porezi, obavezne takse i kazne | 550.000,00 |
| 550.000,00 |
|
|
|
|
| 01 | Prihodi iz budžeta | 550.000,00 |
| 550.000,00 |
|
|
| 423 | 483 |
| Novčane kazne i penali po rešenju sudova | 500.000,00 |
| 500.000,00 |
|
|
|
|
| 01 | Prihodi iz budžeta | 500.000,00 |
| 500.000,00 |
|
|
| 424 | 521 |
| Robne rezerve | 101.843.134,78 |
| 101.843.134,78 |
|
|
|
|
| 01 | Prihodi iz budžeta | 3.428.000,00 |
| 3.428.000,00 |
|
|
|
|
| 09 | Primanja od prodaje nefin. imovine | 94.347.148,00 |
| 94.347.148,00 |
|
|
|
|
| 13 | Neraspoređeni višak prihoda iz ranijih godina | 4.067.986,78 |
| 4.067.986,78 |
|
|
|
|
|
| Izvori finansiranja za funkciju 490: |
|
|
|
|
|
|
|
| 01 | Prihodi iz budžeta | 9.893.000,00 |
| 9.893.000,00 |
|
|
|
|
| 09 | Primanja od prodaje nefin. imovine | 94.347.148,00 |
| 94.347.148,00 |
|
|
|
|
| 13 | Neraspoređeni višak prihoda iz ranijih godina | 4.067.986,78 |
| 4.067.986,78 |
|
|
|
|
|
| Ukupno za funkciju 490: | 108.308.134,78 |
| 108.308.134,78 |
|
|
|
|
|
| Izvori finansiranja za glavu 20.01: |
|
|
|
|
|
|
|
| 01 | Prihodi iz budžeta | 19.282.715,80 |
| 19.282.715,80 |
|
|
|
|
| 09 | Primanja od prodaje nefin. imovine | 94.347.148,00 |
| 94.347.148,00 |
|
|
|
|
| 13 | Neraspoređeni višak prihoda iz ranijih godina | 4.067.986,78 |
| 4.067.986,78 |
|
|
|
|
|
| Ukupno za glavu 20.01: | 117.697.850,58 |
| 117.697.850,58 |
|
|
|
|
|
| Izvori finansiranja za razdeo 20: |
|
|
|
|
|
|
|
| 01 | Prihodi iz budžeta | 19.282.715,80 |
| 19.282.715,80 |
|
|
|
|
| 09 | Primanja od prodaje nefin. imovine | 94.347.148,00 |
| 94.347.148,00 |
|
|
|
|
| 13 | Neraspoređeni višak prihoda iz ranijih godina | 4.067.986,78 |
| 4.067.986,78 |
|
|
|
|
|
| Ukupno za razdeo 20: | 117.697.850,58 |
| 117.697.850,58 |
21 |
|
|
|
|
| GRADSKO JAVNO PRAVOBRANILAŠTVO |
|
|
|
| 21.01 |
|
|
|
| GRADSKO JAVNO PRAVOBRANILAŠTVO |
|
|
|
|
| 130 |
|
|
| Opšte usluge |
|
|
|
|
|
| 425 | 411 |
| Plate, dodaci i naknade zaposlenih (zarade) | 12.180.753,00 |
| 12.180.753,00 |
|
|
|
|
| 01 | Prihodi iz budžeta | 12.180.753,00 |
| 12.180.753,00 |
|
|
| 426 | 412 |
| Socijalni doprinosi na teret poslodavca | 2.180.364,39 |
| 2.180.364,39 |
|
|
|
|
| 01 | Prihodi iz budžeta | 2.180.364,39 |
| 2.180.364,39 |
|
|
| 427 | 413 |
| Naknade u naturi | 154.100,00 |
| 154.100,00 |
|
|
|
|
| 01 | Prihodi iz budžeta | 154.100,00 |
| 154.100,00 |
|
|
| 428 | 414 |
| Socijalna davanja zaposlenima | 590.200,00 |
| 590.200,00 |
|
|
|
|
| 01 | Prihodi iz budžeta | 590.200,00 |
| 590.200,00 |
|
|
| 429 | 415 |
| Naknade troškova za zaposlene | 150.000,00 |
| 150.000,00 |
|
|
|
|
| 01 | Prihodi iz budžeta | 150.000,00 |
| 150.000,00 |
|
|
| 430 | 416 |
| Nagrade zaposlenima i ostali posebni rashodi | 248.312,88 |
| 248.312,88 |
|
|
|
|
| 01 | Prihodi iz budžeta | 248.312,88 |
| 248.312,88 |
|
|
| 431 | 421 |
| Stalni troškovi | 95.000,00 |
| 95.000,00 |
|
|
|
|
| 01 | Prihodi iz budžeta | 95.000,00 |
| 95.000,00 |
|
|
| 432 | 422 |
| Troškovi putovanja | 310.000,00 |
| 310.000,00 |
|
|
|
|
| 01 | Prihodi iz budžeta | 310.000,00 |
| 310.000,00 |
|
|
| 433 | 423 |
| Usluge po ugovoru | 80.000,00 |
| 80.000,00 |
|
|
|
|
| 01 | Prihodi iz budžeta | 80.000,00 |
| 80.000,00 |
|
|
| 434 | 426 |
| Materijal | 185.000,00 |
| 185.000,00 |
|
|
|
|
| 01 | Prihodi iz budžeta | 185.000,00 |
| 185.000,00 |
|
|
| 435 | 444 |
| Prateći troškovi zaduživanja | 5.000,00 |
| 5.000,00 |
|
|
|
|
| 01 | Prihodi iz budžeta | 5.000,00 |
| 5.000,00 |
|
|
| 436 | 482 |
| Porezi, obavezne takse i kazne | 5.000,00 |
| 5.000,00 |
|
|
|
|
| 01 | Prihodi iz budžeta | 5.000,00 |
| 5.000,00 |
|
|
|
|
|
| Izvori finansiranja za funkciju 130: |
|
|
|
|
|
|
|
| 01 | Prihodi iz budžeta | 16.183.730,27 |
| 16.183.730,27 |
|
|
|
|
|
| Ukupno za funkciju 130: | 16.183.730,27 |
| 16.183.730,27 |
|
|
|
|
|
| Izvori finansiranja za glavu 21.01: |
|
|
|
|
|
|
|
| 01 | Prihodi iz budžeta | 16.183.730,27 |
| 16.183.730,27 |
|
|
|
|
|
| Ukupno za glavu 21.01: | 16.183.730,27 |
| 16.183.730,27 |
|
|
|
|
|
| Izvori finansiranja za razdeo 21: |
|
|
|
|
|
|
|
| 01 | Prihodi iz budžeta | 16.183.730,27 |
| 16.183.730,27 |
|
|
|
|
|
| Ukupno za razdeo 21: | 16.183.730,27 |
| 16.183.730,27 |
Direktni korisnik donosi finansijski plan prihoda i primanja i rashoda i izdataka (u daljem tekstu: finansijski plan) u skladu sa ovom odlukom.
Obaveza je Gradske uprave da narednog dana od dana usvajanja ove odluke obavesti direktne korisnike o dodeljenim aproprijacijama.
Direktni korisnik koji je, u budžetskom smislu, odgovoran za indirektne korisnike budžetskih sredstava (u daljem tekstu: indirektni korisnik), obavezan je da u roku od 15 dana od dana stupanja na snagu ove odluke izvrši raspodelu sredstava indirektnim korisnicima u okviru svojih odobrenih aproprijacija i o tome ih obavesti, po dobijenoj saglasnosti Gradske uprave - Sektora za trezor.
Nadležni organ indirektnog korisnika donosi finansijski plan, na koji saglasnost daje direktni korisnik, koji je, u budžetskom smislu, odgovoran za tog indirektnog korisnika.
U finansijskom planu korisnici budžeta raspoređuju i iskazuju po bližim namenama sredstva iz budžeta i dodatne prihode, u skladu sa funkcionalnom klasifikacijom i klasifikacijom prema računovodstvenim fondovima, na četvrtom nivou ekonomske klasifikacije.
Finansijski plan direktnog korisnika, koji sadrži i finansijske planove iz stava 4. ovog člana, donosi starešina koji rukovodi direktnim korisnikom i dostavlja ga Gradskoj upravi, najkasnije 20 dana od dana stupanja na snagu ove odluke.
Direktni korisnik donosi plan izvršenja budžeta, u koji uključuje i planove izvršenja budžeta indirektnih korisnika, raspoređivanjem po mesecima planiranih prihoda i primanja, iskazanih prema izvoru finansiranja i planiranih rashoda i izdataka, na trećem nivou ekonomske klasifikacije.
Plan iz stava 1. ovog člana direktni korisnik dostavlja Gradskoj upravi, uz finansijski plan iz člana 11. stav 6. ove odluke.
Gradska uprava donosi tromesečne planove za izvršenje budžeta, u kojima utvrđuje tromesečne kvote za potrošnju, imajući u vidu sredstva planirana u budžetu za direktne korisnike, likvidne mogućnosti budžeta i potrebe korisnika prema planu iz člana 12. ove odluke.
Obaveze prema korisnicima budžeta, utvrđene ovom odlukom, izvršavaju se srazmerno ostvarenim prihodima i primanjima budžeta, u skladu sa tromesečnim planovima za izvršenje budžeta.
Ukoliko se prihodi i primanja budžeta u toku godine ne ostvaruju u planiranom iznosu, rashodi i izdaci budžeta izvršavaće se po prioritetima koje utvrdi Gradonačelnik, i to: za obaveze utvrđene važećim zakonskim propisima, na postojećem nivou i za stalne troškove, u minimalnom iznosu koji obezbeđuje redovno funkcionisanje korisnika budžeta.
Korisnici budžeta mogu da koriste sredstva raspoređena ovom odlukom samo za namene za koje su im, po njihovim zahtevima, ta sredstva odobrena, odnosno preneta.
Korisnici budžeta mogu da koriste budžetske aproprijacije i da preuzimaju obaveze na teret sredstava budžeta samo do iznosa aproprijacije odobrene ovom odlukom za pojedine namene.
Direktni korisnik može, uz odobrenje Gradske uprave, da izvrši preusmeravanje aproprijacija odobrenih na ime određenog rashoda u iznosu do 5% vrednosti aproprijacije za rashod čiji se iznos umanjuje.
Starešina direktnog, odnosno indirektnog korisnika odgovoran je za zakonitu, namensku, ekonomičnu i efikasnu upotrebu odobrenih budžetskih aproprijacija iz svoje nadležnosti.
Ukoliko se naknadno utvrdi da za izvršenje određenog plaćanja korisnika budžeta nije postojao pravni osnov, direktni korisnik je obavezan da obezbedi povraćaj sredstava u budžet.
Korisnici budžeta koji ostvaruju dodatne prihode koriste ova sredstva za izvršavanje rashoda i izdataka utvrđenih na teret tih sredstava, u skladu sa članom 10. ove odluke.
Ukoliko korisnici budžeta ne ostvare dodatne prihode u planiranom iznosu, aproprijacije utvrđene iz tih prihoda neće se izvršavati na teret sredstava iz budžeta.
Ukoliko korisnici budžeta ostvare dodatne prihode u iznosu većem od planiranog iznosa, mogu da ih koriste do nivoa do kog su ta sredstva i ostvarena, a samo za namene utvrđene ovom odlukom.
Korisnicima budžeta iz stava 1. ovog člana prenosiće se sredstva iz budžeta, nakon što za realizaciju određenih rashoda ili izdataka utroše sredstva koja ostvaruju iz drugih izvora.
Korisnici budžeta obavezni su da obezbede uplaćivanje dodatnih prihoda na odgovarajuće račune, odnosno podračune konsolidovanog računa trezora Grada Novog Sada (u daljem tekstu: KRT Grada).
Korišćenje novčanih sredstava sa podračuna, odnosno drugih računa korisnika budžeta, uključenih u KRT Grada i upravljanje privremeno raspoloživim novčanim sredstvima na KRT-u Grada vrši se u skladu sa Pravilnikom o načinu korišćenja sredstava sa podračuna, odnosno drugih računa konsolidovanog računa trezora Grada Novog Sada ("Službeni list Grada Novog Sada", br. 18/2005 i 5/2006).
Korisnici budžeta prilikom dodeljivanja ugovora o nabavci dobara, pružanju usluga ili izvođenju građevinskih radova moraju da postupe u skladu sa propisima koji uređuju javne nabavke.
Korisnici budžeta ne mogu da zasnuju radni odnos sa novim licima do kraja 2008. godine, bez prethodne saglasnosti Gradonačelnika i ako sredstva za isplatu plata tih lica nisu obezbeđena u budžetu.
Osnivanje novih službi i organa, kao i izmena unutrašnje organizacije i sistematizacije radnih mesta može da se vrši, ako su obezbeđena sredstva u budžetu.
Korisnici budžeta, čija se delatnost u celini ili pretežno finansira iz budžeta, umanjiće obračunatu amortizaciju sredstava za rad u 2008. godini, srazmerno delu sredstava obezbeđenih iz budžeta i sredstava ostvarenih po osnovu donacija.
Korisnici budžeta mogu da koriste ostvareni iznos ušteda u trošenju sredstava planiranih za rashode za zaposlene i za korišćenje usluga i roba za isplatu nagrada za posebne rezultate rada zaposlenih, a najviše do iznosa potrebnog za isplatu jednog mesečnog platnog fonda i to na kraju godine.
Sredstva ostvarena od ušteda usmeravaju se u korist aproprijacije ekonomske klasifikacije 416 - Nagrade zaposlenima i ostali posebni rashodi, u iznosu do 5% vrednosti aproprijacije za rashod čiji se iznos umanjuje.
Sredstva ostvarena od ušteda u razdelu 18 - SLUŽBA ZA ZAJEDNIČKE POSLOVE, mogu da se usmere u korist aproprijacije iz stava 2. ovog člana i za ostale direktne korisnike.
O isplati nagrada iz stava 1. ovog člana odlučuje Gradonačelnik, na osnovu objedinjenog izveštaja korisnika budžeta o ostvarenim uštedama u trošenju sredstava.
Namenski prihodi, koji se usmeravaju korisnicima budžeta u skladu sa zakonom i drugim propisom, usmeravaće se do visine ostvarenog prihoda, a najviše do visine odobrene aproprijacije u budžetu.
Deo sredstava iz člana 1. ove odluke, u ukupnom iznosu od 10.559.132.784,09 dinara, koji se sastoji od:
- 2.020.140.164,56 dinara iz transfernih sredstava iz budžeta Republike Srbije i iz drugih prihoda budžeta i
- 8.538.992.619,53 dinara iz namenskih prihoda od naknade za uređivanje građevinskog zemljišta, naknade za korišćenje građevinskog zemljišta, od zakupnine za građevinsko zemljište, naknade za motorna vozila, traktore i priključna vozila, dela prihoda od davanja u zakup objekata u državnoj svojini u iznosu od 347.241.000,00 dinara, iz primanja od prodaje nefinansijske imovine, iz primanja od prodaje kapitala subjekata privatizacije čije se sedište nalazi na teritoriji Grada Novog Sada, donacija nevladinih organizacija i pojedinaca i iz neutrošenih sredstava iz ranijih godina, koristiće se za finansiranje indirektnih korisnika: Javnog preduzeća "Zavod za izgradnju grada" i Javnog preduzeća "Poslovni prostor", u skladu sa finansijskim planom nadležnog direktnog korisnika i sa programom indirektnog korisnika i za tekuće i kapitalne subvencije javnim i javnim komunalnim preduzećima i Agenciji za energetiku, kao i za druge rashode na ime realizacije programa u oblasti komunalne potrošnje.
Naredbodavac za izvršenje budžeta obustaviće prenos sredstava iz Razdela 04, Glava 04.01 - GRADSKA UPRAVA ZA KOMUNALNE POSLOVE, funkcija 630 - Vodosnabdevanje, pozicija budžeta 85, ekonomska klasifikacija 451, tačka 2 - Kapitalne subvencije za JKP "Vodovod i kanalizacija", do visine neizmirene obaveze ovog preduzeća, prema Ugovoru o podzajmu sa Gradom Novim Sadom, a na osnovu Ugovora o zajmu između Grada Novog Sada i Evropske banke za obnovu i razvoj.
Prihodi od novčanih kazni za prekršaje propisane iz oblasti zaštite od požara i 6% od naplaćene premije osiguranja od požara koristiće se za rad Fonda za protivpožarnu zaštitu.
Prihodi od posebne naknade za zaštitu i unapređivanje životne sredine i prihodi od drugih naknada, utvrđenih Zakonom o zaštiti životne sredine, koristiće se u skladu sa posebnim programom.
Prihodi od boravišne takse koristiće se za realizaciju programa turističke informativno-propagandne delatnosti Grada Novog Sada.
Prihodi od davanja u zakup, odnosno na korišćenje objekata u državnoj svojini koristiće se za kupovinu, izgradnju, tekuće popravke i održavanje zgrada i objekata i nabavku i održavanje opreme.
Sredstva koja se ostvare prodajom kapitala u postupku privatizacije koristiće se u skladu sa Zakonom o privatizaciji, za razvoj infrastrukture u okviru realizacije Programa uređivanja građevinskog zemljišta.
Sredstva koja se prikupljaju po osnovu samodoprinosa uvedenog na teritoriji mesne zajednice izvorni su prihod budžeta i koristiće se u skladu sa odlukama o uvođenju mesnog samodoprinosa.
Sredstva za robne rezerve koristiće se za realizaciju programa, koji donosi Gradonačelnik.
Dotacije iz budžeta odobravaće se u skladu sa aktima o načinu i postupku ostvarivanja prava na dodelu sredstava iz budžeta, koja donosi Gradsko veće Grada Novog Sada, na predlog Gradonačelnika.
Programe investicionih aktivnosti u oblasti obrazovanja, kulture, socijalne zaštite i zdravstva donosi Gradsko veće Grada Novog Sada, na predlog Gradonačelnika.
Gradonačelnik je naredbodavac za izvršenje budžeta.
Gradonačelnik odgovora Skupštini Grada Novog Sada za izvršenje ove odluke.
Gradonačelnik podnosi Skupštini Grada Novog Sada izveštaj o izvršenju ove odluke, u skladu sa Zakonom.
Gradska uprava je obavezna da najmanje dva puta godišnje informiše Gradonačelnika o izvršenju budžeta.
Direktni korisnici imaju obavezu da tromesečno, a po potrebi i češće, na zahtev Gradske uprave, dostave izveštaj o izvršenju budžeta i finansijskog plana.
Ova odluka će se izvršavati na osnovu uputstva Gradonačelnika o izvršenju budžeta.
Transfere prema indirektnim korisnicima mogu vršiti sledeći direktni korisnici: Gradska uprava za komunalne poslove, Gradska uprava za urbanizam i stambene poslove, Gradska uprava za obrazovanje, Gradska uprava za kulturu i Gradska uprava za opšte poslove.
Ako u toku godine dođe do izmena propisa koji uređuju budžetsku klasifikaciju, odnosno standardni klasifikacioni okvir i kontni plan za budžetski sistem, Gradonačelnik će izvršiti odgovarajuće izmene ove odluke, na predlog Gradske uprave.
Sredstva planirana ovom odlukom u Razdelu 01 - SKUPŠTINA GRADA, Glava 01.03 - IZBORNA KOMISIJA, za Funkciju 111 - Izvršni i zakonodavni organi, planirana su za izbore i prenosiće se na račun Gradske izborne komisije.
Sredstva planirana ovom odlukom u Razdelu 09, Glava 09.01 - GRADSKA UPRAVA ZA FINANSIJE, Funkcija 112 - Finansijski i fiskalni poslovi, na poziciji budžeta 214, planirana su za troškove platnog prometa za sve direktne korisnike.
Na poziciji budžeta 217 ove odluke planirana su sredstva za novčane kazne i penale po rešenju sudova za sve direktne korisnike, a izvršavaće se uz prethodnu saglasnost Gradskog javnog pravobranilaštva.
Sredstva planirana ovom odlukom u Razdelu 18, Glava 18.01 - SLUŽBA ZA ZAJEDNIČKE POSLOVE, Funkcija 130, na poziciji budžeta 387, osim za troškove platnog prometa i na pozicijama budžeta 389, 391 i 392 planirana su za korišćenje usluga i roba za sve gradske uprave, posebne organizacije i službe, a na pozicijama budžeta 396, 397 i 398 ove odluke planirana su sredstva za osnovna sredstva za potrebe svih direktnih korisnika, o čijem korišćenju odlučuje Gradonačelnik.
Korisnici budžeta u 2007. godini preneće na račun: Izvršenje budžeta Grada Novog Sada, do 31. januara 2008. godine, sva sredstva koja nisu utrošena za finansiranje rashoda u 2007. godini, a koja su im preneta zaključno sa 31. decembrom 2007. godine, u skladu sa Odlukom o budžetu Grada Novog Sada za 2007. godinu ("Službeni list Grada Novog Sada", br. 46/2006 i 24/2007).
Gradska uprava utvrdiće način i postupak za prenos neutrošenih sredstava iz stava 1. ovog člana.
Ova odluka stupa na snagu osmog dana od dana objavljivanja u "Službenom listu Grada Novog Sada".
Samostalni član Odluke o izmenama i dopunama
Odluke o budžetu Grada Novog Sada za 2008. godinu
("Sl. list Grada Novog Sada", br. 39/2008)
Član 17
Ova odluka stupa na snagu narednog dana od dana objavljivanja u "Službenom listu Grada Novog Sada", kako bi se omogućilo nesmetano finansiranje budžetskih korisnika do kraja godine.