Razdeo | Glavni | Funkcija | Ekonomska klasifikacija | Opis | Sredstva | Izdaci iz dodatnih | Ukupna sredstva | ||
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | ||
| 2005 |
|
|
| VISOKO OBRAZOVANJE | 20.727.753.473 | 7.967.538.000 | 28.695.291.473 | |
|
|
|
| 940 |
| Visoko obrazovanje |
|
|
|
|
| 2005-01 |
|
| Realizacija delatnosti višeg i visokog obrazovanja | 20.400.131.473 | 7.607.538.000 | 28.007.669.473 | |
|
|
|
|
| 411 | Plate, dodaci i naknade zaposlenih (zarade) | 13.162.167.176 | 2.256.626.000 | 15.418.793.176 |
|
|
|
|
| 412 | Socijalni doprinosi na teret poslodavca | 2.361.562.927 | 429.378.000 | 2.790.940.927 |
|
|
|
|
| 413 | Naknade u naturi | 13.262.000 | 16.418.000 | 29.680.000 |
|
|
|
|
| 414 | Socijalna davanja zaposlenima | 59.887.370 | 138.224.000 | 198.111.370 |
|
|
|
|
| 415 | Naknade troškova za zaposlene | 111.684.000 | 95.123.000 | 206.807.000 |
|
|
|
|
| 416 | Nagrade zaposlenima i ostali posebni rashodi |
| 71.214.000 | 71.214.000 |
|
|
|
|
| 421 | Stalni troškovi | 532.458.000 | 420.792.000 | 953.250.000 |
|
|
|
|
| 422 | Troškovi putovanja | 21.900.000 | 268.531.000 | 290.431.000 |
|
|
|
|
| 423 | Usluge po ugovoru | 47.573.000 | 2.078.764.000 | 2.126.337.000 |
|
|
|
|
| 424 | Specijalizovane usluge | 10.252.000 | 886.853.000 | 897.105.000 |
|
|
|
|
| 425 | Tekuće popravke i održavanje | 36.461.000 | 317.169.000 | 353.630.000 |
|
|
|
|
| 426 | Materijal | 54.977.000 | 338.050.000 | 393.027.000 |
|
|
|
|
| 431 | Amortizacija nekretnina i opreme |
| 219.978.000 | 219.978.000 |
|
|
|
|
| 434 | Upotreba prirodne imovine |
| 10.000 | 10.000 |
|
|
|
|
| 441 | Otplate domaćih kamata |
| 1.415.000 | 1.415.000 |
|
|
|
|
| 444 | Prateći troškovi zaduživanja |
| 3.625.000 | 3.625.000 |
|
|
|
|
| 451 | Subvencije javnim nefinansijskim preduzećima i organizacijama |
| 700.000 | 700.000 |
|
|
|
|
| 462 | Dotacije međunarodnim organizacijama |
| 1.000.000 | 1.000.000 |
|
|
|
|
| 463 | Transferi ostalim nivoima vlasti | 3.938.498.000 | 6.600.000 | 3.945.098.000 |
|
|
|
|
| 464 | Dotacije organizacijama obaveznog socijalnog osiguranja |
| 150.000 | 150.000 |
|
|
|
|
| 472 | Naknade za socijalnu zaštitu iz budžeta | 49.000.000 | 8.973.000 | 57.973.000 |
|
|
|
|
| 481 | Dotacije nevladinim organizacijama |
| 12.068.000 | 12.068.000 |
|
|
|
|
| 482 | Porezi, obavezne takse i kazne |
| 32.525.000 | 32.525.000 |
|
|
|
|
| 483 | Novčane kazne i penali po rešenju sudova | 449.000 | 2.252.000 | 2.701.000 |
|
|
|
|
| 484 | Naknada štete za povrede ili štetu nastalu usled elementarnih nepogoda ili drugih prirodnih uzroka |
| 1.100.000 | 1.100.000 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| 2005-02 |
|
| Međunarodna saradnja, razmena studenata i lektora | 100.000.000 |
| 100.000.000 | |
|
|
|
|
| 424 | Specijalizovane usluge | 100.000.000 |
| 100.000.000 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| 2005-03 |
|
| Unapređenje infrastrukture ustanova visokog obrazovanja | 227.622.000 | 360.000.000 | 587.622.000 | |
|
|
|
|
| 511 | Zgrade i građevinski objekti | 211.033.000 |
| 211.033.000 |
|
|
|
|
| 512 | Mašine i oprema | 16.589.000 | 360.000.000 | 376.589.000 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| 2007 |
|
|
| POMOĆNE USLUGE OBRAZOVANJU | 7.916.080.000 | 2.231.287.000 | 10.147.367.000 | |
|
|
|
| 960 |
| Pomoćne usluge obrazovanju |
|
|
|
|
| 2007-01 |
|
| Podrška realizaciji procesa nastave na teritoriji AP KiM (osnovno obrazovanje) | 80.001.000 |
| 80.001.000 | |
|
|
|
|
| 421 | Stalni troškovi | 3.000.000 |
| 3.000.000 |
|
|
|
|
| 422 | Troškovi putovanja | 75.000.000 |
| 75.000.000 |
|
|
|
|
| 426 | Materijal | 2.000.000 |
| 2.000.000 |
|
|
|
|
| 472 | Naknade za socijalnu zaštitu iz budžeta | 1.000 |
| 1.000 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| 2007-02 |
|
| Podrška realizaciji procesa nastave na teritoriji AP KiM (srednje obrazovanje) | 101.093.000 |
| 101.093.000 | |
|
|
|
|
| 421 | Stalni troškovi | 2.000.000 |
| 2.000.000 |
|
|
|
|
| 422 | Troškovi putovanja | 97.092.000 |
| 97.092.000 |
|
|
|
|
| 426 | Materijal | 2.000.000 |
| 2.000.000 |
|
|
|
|
| 472 | Naknade za socijalnu zaštitu iz budžeta | 1.000 |
| 1.000 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| 2007-03 |
|
| Sistem ustanova učeničkog standarda (srednje obrazovanje) | 2.083.571.000 | 399.618.000 | 2.483.189.000 | |
|
|
|
|
| 411 | Plate, dodaci i naknade zaposlenih (zarade) | 465.000.000 | 95.084.000 | 560.084.000 |
|
|
|
|
| 412 | Socijalni doprinosi na teret poslodavca | 84.000.000 | 17.020.000 | 101.020.000 |
|
|
|
|
| 413 | Naknade u naturi |
| 2.801.000 | 2.801.000 |
|
|
|
|
| 414 | Socijalna davanja zaposlenima | 8.550.000 | 8.327.000 | 16.877.000 |
|
|
|
|
| 415 | Naknade troškova za zaposlene | 15.700.000 | 13.560.000 | 29.260.000 |
|
|
|
|
| 416 | Nagrade zaposlenima i ostali posebni rashodi | 15.000.000 | 7.387.000 | 22.387.000 |
|
|
|
|
| 421 | Stalni troškovi | 2.500.000 | 30.841.000 | 33.341.000 |
|
|
|
|
| 422 | Troškovi putovanja |
| 9.612.000 | 9.612.000 |
|
|
|
|
| 423 | Usluge po ugovoru |
| 29.114.000 | 29.114.000 |
|
|
|
|
| 424 | Specijalizovane usluge | 1.800.000 | 9.710.000 | 11.510.000 |
|
|
|
|
| 425 | Tekuće popravke i održavanje | 77.000.000 | 36.050.000 | 113.050.000 |
|
|
|
|
| 426 | Materijal |
| 92.334.000 | 92.334.000 |
|
|
|
|
| 431 | Amortizacija nekretnina i opreme |
| 7.348.000 | 7.348.000 |
|
|
|
|
| 444 | Prateći troškovi zaduživanja |
| 175.000 | 175.000 |
|
|
|
|
| 463 | Transferi ostalim nivoima vlasti | 164.020.000 | 35.318.000 | 199.338.000 |
|
|
|
|
| 472 | Naknade za socijalnu zaštitu iz budžeta | 1.250.000.000 |
| 1.250.000.000 |
|
|
|
|
| 481 | Dotacije nevladinim organizacijama |
| 121.000 | 121.000 |
|
|
|
|
| 482 | Porezi, obavezne takse i kazne |
| 1.816.000 | 1.816.000 |
|
|
|
|
| 483 | Novčane kazne i penali po rešenju sudova | 1.000 | 3.000.000 | 3.001.000 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| 2007-04 |
|
| Unapređivanje infrastrukture ustanova učeničkog standarda | 151.470.000 | 161.406.000 | 312.876.000 | |
|
|
|
|
| 511 | Zgrade i građevinski objekti | 122.500.000 | 101.353.000 | 223.853.000 |
|
|
|
|
| 512 | Mašine i oprema | 28.970.000 | 60.053.000 | 89.023.000 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| 2007-05 |
|
| Individualna pomoć učenicima (srednje obrazovanje) | 369.000.000 |
| 369.000.000 | |
|
|
|
|
| 472 | Naknade za socijalnu zaštitu iz budžeta | 358.158.000 |
| 358.158.000 |
|
|
|
|
| 482 | Porezi, obavezne takse i kazne | 400.000 |
| 400.000 |
|
|
|
|
| 621 | Nabavka domaće finansijske imovine | 10.442.000 |
| 10.442.000 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| 2007-06 |
|
| Sistem ustanova studentskog standarda (visoko obrazovanje) | 3.656.367.000 | 908.934.000 | 4.565.301.000 | |
|
|
|
|
| 411 | Plate, dodaci i naknade zaposlenih (zarade) | 751.125.000 | 135.823.000 | 886.948.000 |
|
|
|
|
| 412 | Socijalni doprinosi na teret poslodavca | 134.366.000 | 24.560.000 | 158.926.000 |
|
|
|
|
| 413 | Naknade u naturi | 31.300.000 | 10.000.000 | 41.300.000 |
|
|
|
|
| 414 | Socijalna davanja zaposlenima | 14.920.000 | 19.166.000 | 34.086.000 |
|
|
|
|
| 415 | Naknade troškova za zaposlene | 4.300.000 | 2.000.000 | 6.300.000 |
|
|
|
|
| 416 | Nagrade zaposlenima i ostali posebni rashodi | 16.400.000 | 18.000.000 | 34.400.000 |
|
|
|
|
| 421 | Stalni troškovi | 8.300.000 | 308.590.000 | 316.890.000 |
|
|
|
|
| 422 | Troškovi putovanja |
| 4.080.000 | 4.080.000 |
|
|
|
|
| 423 | Usluge po ugovoru |
| 59.597.000 | 59.597.000 |
|
|
|
|
| 424 | Specijalizovane usluge | 7.500.000 | 16.580.000 | 24.080.000 |
|
|
|
|
| 425 | Tekuće popravke i održavanje | 59.500.000 | 50.195.000 | 109.695.000 |
|
|
|
|
| 426 | Materijal |
| 199.142.000 | 199.142.000 |
|
|
|
|
| 431 | Amortizacija nekretnina i opreme |
| 7.613.000 | 7.613.000 |
|
|
|
|
| 463 | Transferi ostalim nivoima vlasti | 200.727.000 | 40.610.000 | 241.337.000 |
|
|
|
|
| 472 | Naknade za socijalnu zaštitu iz budžeta | 2.427.928.000 |
| 2.427.928.000 |
|
|
|
|
| 482 | Porezi, obavezne takse i kazne |
| 10.898.000 | 10.898.000 |
|
|
|
|
| 483 | Novčane kazne i penali po rešenju sudova | 1.000 | 2.080.000 | 2.081.000 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| 2007-07 |
|
| Unapređenje infrastrukture ustanova studentskog standarda | 91.630.000 | 732.438.000 | 824.068.000 | |
|
|
|
|
| 511 | Zgrade i građevinski objekti | 55.300.000 | 545.358.000 | 600.658.000 |
|
|
|
|
| 512 | Mašine i oprema | 36.330.000 | 187.080.000 | 223.410.000 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| 2007-08 |
|
| Individualna pomoć studentima (visoko obrazovanje) | 1.288.000.000 |
| 1.288.000.000 | |
|
|
|
|
| 472 | Naknade za socijalnu zaštitu iz budžeta | 312.000.000 |
| 312.000.000 |
|
|
|
|
| 482 | Porezi, obavezne takse i kazne | 6.000.000 |
| 6.000.000 |
|
|
|
|
| 621 | Nabavka domaće finansijske imovine | 970.000.000 |
| 970.000.000 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| 2007-09 |
|
| Unapređenje studentskog stvaralaštva | 94.948.000 | 28.891.000 | 123.839.000 | |
|
|
|
|
| 421 | Stalni troškovi |
| 2.991.000 | 2.991.000 |
|
|
|
|
| 423 | Usluge po ugovoru |
| 6.590.000 | 6.590.000 |
|
|
|
|
| 424 | Specijalizovane usluge |
| 5.010.000 | 5.010.000 |
|
|
|
|
| 425 | Tekuće popravke i održavanje |
| 1.637.000 | 1.637.000 |
|
|
|
|
| 426 | Materijal |
| 2.763.000 | 2.763.000 |
|
|
|
|
| 431 | Amortizacija nekretnina i opreme |
| 350.000 | 350.000 |
|
|
|
|
| 472 | Naknade za socijalnu zaštitu iz budžeta | 73.630.000 |
| 73.630.000 |
|
|
|
|
| 481 | Dotacije nevladinim organizacijama | 21.318.000 |
| 21.318.000 |
|
|
|
|
| 482 | Porezi, obavezne takse i kazne |
| 9.550.000 | 9.550.000 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| 2501 |
|
|
| NACIONALNI INVESTICIONI PLAN | 540.350.438 |
| 540.350.438 | |
|
|
|
| 980 |
| Obrazovanje nekvalifikovano na drugom mestu |
|
|
|
|
| 2501-01 |
|
| Nefinansijska imovina koja se finansira iz Nacionalnog investicionog plana | 540.350.438 |
| 540.350.438 | |
|
|
|
|
| 551 | Nefinansijska imovina koja se finansira iz sredstava za realizaciju Nacionalnog investicionog plana | 540.350.438 |
| 540.350.438 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
59 |
|
|
|
|
| MINISTARSTVO ZA DRŽAVNU UPRAVU I LOKALNU SAMOUPRAVU | 323.570.702 | 711.407.829 | 1.034.978.531 |
|
|
|
|
|
| Izvori finansiranja: |
|
|
|
|
|
|
|
| 01 | Prihodi iz budžeta | 323.570.702 |
| 323.570.702 |
|
|
|
|
| 04 | Sopstveni prihodi budžetskih korisnika |
| 424.500.000 | 424.500.000 |
|
|
|
|
| 05 | Donacije od inostranih zemalja |
| 41.760.000 | 41.760.000 |
|
|
|
|
| 06 | Donacije od međunarodnih organizacija |
| 70.675.393 | 70.675.393 |
|
|
|
|
| 13 | Neraspoređeni višak prihoda iz ranijih godina |
| 174.413.581 | 174.413.581 |
|
|
|
|
| 15 | Neutrošena sredstva od donacija iz prethodnih godina |
| 58.855 | 58.855 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| 0601 |
|
|
| UREĐENJE, KOORDINACIJA I NADZOR U OBLASTI DRŽAVNE UPRAVE I LOKALNE SAMOUPRAVE | 252.093.000 | 94.892.367 | 346.985.367 | |
|
|
|
| 110 |
| Izvršni i zakonodavni organi, finansijski i fiskalni poslovi i spoljni poslovi |
|
|
|
|
| 0601-01 |
|
| Razvoj politike i kontrola | 137.743.000 | 66.734.248 | 204.477.248 | |
|
|
|
|
| 411 | Plate, dodaci i naknade zaposlenih (zarade) | 81.523.000 |
| 81.523.000 |
|
|
|
|
| 412 | Socijalni doprinosi na teret poslodavca | 15.227.000 |
| 15.227.000 |
|
|
|
|
| 413 | Naknade u naturi | 307.000 |
| 307.000 |
|
|
|
|
| 414 | Socijalna davanja zaposlenima | 1.100.000 |
| 1.100.000 |
|
|
|
|
| 415 | Naknade troškova za zaposlene | 2.545.000 |
| 2.545.000 |
|
|
|
|
| 416 | Nagrade zaposlenima i ostali posebni rashodi | 651.000 |
| 651.000 |
|
|
|
|
| 421 | Stalni troškovi | 4.060.000 |
| 4.060.000 |
|
|
|
|
| 422 | Troškovi putovanja | 6.000.000 |
| 6.000.000 |
|
|
|
|
| 423 | Usluge po ugovoru | 15.600.000 | 2.264.714 | 17.864.714 |
|
|
|
|
| 424 | Specijalizovane usluge | 30.000 |
| 30.000 |
|
|
|
|
| 425 | Tekuće popravke i održavanje | 1.060.000 |
| 1.060.000 |
|
|
|
|
| 426 | Materijal | 7.290.000 |
| 7.290.000 |
|
|
|
|
| 463 | Transferi ostalim nivoima vlasti |
| 64.469.534 | 64.469.534 |
|
|
|
|
| 482 | Porezi, obavezne takse i kazne | 350.000 |
| 350.000 |
|
|
|
|
| 512 | Mašine i oprema | 2.000.000 |
| 2.000.000 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| 0601-02 |
|
| Otpremnine za zaposlene u državnim organima | 114.350.000 |
| 114.350.000 | |
|
|
|
|
| 414 | Socijalna davanja zaposlenima | 114.350.000 |
| 114.350.000 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| 0601-03 |
|
| Državni stručni ispiti za rad u organima državne uprave |
| 28.158.119 | 28.158.119 | |
|
|
|
|
| 423 | Usluge po ugovoru |
| 27.858.119 | 27.858.119 |
|
|
|
|
| 426 | Materijal |
| 300.000 | 300.000 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| 0602 |
|
|
| RAZVOJNI I DRUGI PROGRAMI U OBLASTI LOKALNE SAMOUPRAVE |
| 570.755.462 | 570.755.462 | |
|
|
|
| 180 |
| Transakcije opšteg karaktera između različitih nivoa vlasti |
|
|
|
|
| 0602-01 |
|
| Podrška projektima koji se finansiraju od strane lokalne samouprave |
| 199.764.462 | 199.764.462 | |
|
|
|
|
| 463 | Transferi ostalim nivoima vlasti |
| 199.764.462 | 199.764.462 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| 0602-02 |
|
| Realizacija programa racionalizacije na lokalnom nivou |
| 57.075.500 | 57.075.500 | |
|
|
|
|
| 463 | Transferi ostalim nivoima vlasti |
| 57.075.500 | 57.075.500 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| 0602-03 |
|
| Pružanje pomoći lokalnim samoupravama usled elementarnih nepogoda |
| 57.075.500 | 57.075.500 | |
|
|
|
|
| 463 | Transferi ostalim nivoima vlasti |
| 57.075.500 | 57.075.500 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| 0602-04 |
|
| Pružanje pomoći u cilju modernizacije rada lokalnih samouprava |
| 114.151.100 | 114.151.100 | |
|
|
|
|
| 423 | Usluge po ugovoru |
| 3.000.000 | 3.000.000 |
|
|
|
|
| 463 | Transferi ostalim nivoima vlasti |
| 104.151.100 | 104.151.100 |
|
|
|
|
| 512 | Mašine i oprema |
| 7.000.000 | 7.000.000 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| 0602-05 |
|
| Podrška projektima na lokalnom nivou koji se finansiraju iz međunarodnih sredstava |
| 142.688.900 | 142.688.900 | |
|
|
|
|
| 463 | Transferi ostalim nivoima vlasti |
| 142.688.900 | 142.688.900 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| 0605 |
|
|
| SPROVOĐENJE PROGRAMA U OBLASTI DRŽAVNE UPRAVE |
| 45.760.000 | 45.760.000 | |
|
|
|
| 110 |
| Izvršni i zakonodavni organi, finansijski i fiskalni poslovi i spoljni poslovi |
|
|
|
|
| 0605-01 |
|
| Podrška procesu sprovođenja reforme državne uprave |
| 45.760.000 | 45.760.000 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| 01 |
|
| Podrška strategiji reforme državne uprave u Srbiji - druga faza |
| 4.000.000 | 4.000.000 | |
|
|
|
|
| 423 | Usluge po ugovoru |
| 4.000.000 | 4.000.000 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| 02 |
|
| Podrška Ministarstvu za državnu upravu i lokalnu samoupravu u sprovođenju Strategije reforme državne uprave u Republici Srbiji |
| 41.760.000 | 41.760.000 | |
|
|
|
|
| 421 | Stalni troškovi |
| 200.000 | 200.000 |
|
|
|
|
| 422 | Troškovi putovanja |
| 4.500.000 | 4.500.000 |
|
|
|
|
| 423 | Usluge po ugovoru |
| 36.550.000 | 36.550.000 |
|
|
|
|
| 426 | Materijal |
| 510.000 | 510.000 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| 2501 |
|
|
| NACIONALNI INVESTICIONI PLAN | 71.477.702 |
| 71.477.702 | |
|
|
|
| 180 |
| Transakcije opšteg karaktera između različitih nivoa vlasti |
|
|
|
|
| 2501-01 |
|
| Nefinansijska imovina koja se finansira iz Nacionalnog investicionog plana | 71.477.702 |
| 71.477.702 | |
|
|
|
|
| 551 | Nefinansijska imovina koja se finansira iz sredstava za realizaciju Nacionalnog investicionog plana | 71.477.702 |
| 71.477.702 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
60 |
|
|
|
|
| MINISTARSTVO VERA | 1.060.742.500 | 120.321.324 | 1.181.063.824 |
|
|
|
|
|
| Izvori finansiranja: |
|
|
|
|
|
|
|
| 01 | Prihodi iz budžeta | 1.060.742.500 |
| 1.060.742.500 |
|
|
|
|
| 04 | Sopstveni prihodi budžetskih korisnika |
| 120.321.324 | 120.321.324 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| 1901 |
|
|
| UREĐENJE I NADZOR SISTEMA KULTURE, NEVLADINIH ORGANIZACIJA I VERSKIH ZAJEDNICA | 43.891.000 |
| 43.891.000 | |
|
|
|
| 840 |
| Verske i druge zajednice |
|
|
|
|
| 1901-01 |
|
| Uređenje saradnje države sa crkvama i verskim zajednicama | 43.891.000 |
| 43.891.000 | |
|
|
|
|
| 411 | Plate, dodaci i naknade zaposlenih (zarade) | 22.805.000 |
| 22.805.000 |
|
|
|
|
| 412 | Socijalni doprinosi na teret poslodavca | 4.084.000 |
| 4.084.000 |
|
|
|
|
| 414 | Socijalna davanja zaposlenima | 550.000 |
| 550.000 |
|
|
|
|
| 415 | Naknade troškova za zaposlene | 576.000 |
| 576.000 |
|
|
|
|
| 416 | Nagrade zaposlenima i ostali posebni rashodi | 280.000 |
| 280.000 |
|
|
|
|
| 421 | Stalni troškovi | 1.420.000 |
| 1.420.000 |
|
|
|
|
| 422 | Troškovi putovanja | 2.000.000 |
| 2.000.000 |
|
|
|
|
| 423 | Usluge po ugovoru | 9.800.000 |
| 9.800.000 |
|
|
|
|
| 425 | Tekuće popravke i održavanje | 80.000 |
| 80.000 |
|
|
|
|
| 426 | Materijal | 626.000 |
| 626.000 |
|
|
|
|
| 512 | Mašine i oprema | 1.670.000 |
| 1.670.000 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| 1904 |
|
|
| POMOĆ VERSKIM I DRUGIM POSEBNIM ZAJEDNICAMA | 724.565.000 | 120.321.324 | 844.886.324 | |
|
|
|
| 840 |
| Verske i druge zajednice |
|
|
|
|
| 1904-01 |
|
| Ostvarivanje saradnje države sa crkvama i verskim zajednicama | 214.565.000 |
| 214.565.000 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| 01 |
|
| Unapređenje verske kulture, verskih sloboda i tolerancije | 59.565.000 |
| 59.565.000 | |
|
|
|
|
| 481 | Dotacije nevladinim organizacijama | 59.565.000 |
| 59.565.000 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| 02 |
|
| Zaštita verskog, kulturnog i nacionalnog identiteta | 155.000.000 |
| 155.000.000 | |
|
|
|
|
| 481 | Dotacije nevladinim organizacijama | 155.000.000 |
| 155.000.000 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| 1904-02 |
|
| Versko obrazovanje | 165.000.000 |
| 165.000.000 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| 01 |
|
| Srednjoškolsko obrazovanje | 105.000.000 |
| 105.000.000 | |
|
|
|
|
| 481 | Dotacije nevladinim organizacijama | 105.000.000 |
| 105.000.000 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| 02 |
|
| Visoko teološko obrazovanje | 60.000.000 |
| 60.000.000 | |
|
|
|
|
| 481 | Dotacije nevladinim organizacijama | 60.000.000 |
| 60.000.000 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| 1904-03 |
|
| Pomoć crkvama i verskim zajednicama | 345.000.000 | 120.321.324 | 465.321.324 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| 01 |
|
| Pomoć za gradnju, održavanje, hitne sanacije i rekonstrukciju hramova u nerazvijenim područjima | 180.000.000 | 120.321.324 | 300.321.324 | |
|
|
|
|
| 481 | Dotacije nevladinim organizacijama | 180.000.000 | 120.321.324 | 300.321.324 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| 02 |
|
| Pomoć sveštenstvu i monaštvu na Kosovu i Metohiji | 50.000.000 |
| 50.000.000 | |
|
|
|
|
| 481 | Dotacije nevladinim organizacijama | 50.000.000 |
| 50.000.000 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| 03 |
|
| Pomoć sveštenicima, monasima i verskim službenicima u pograničnim i ekonomski nerazvijenim područjima i radi regulisanja doprinosa za penzijsko-invalidsko i zdravstveno osiguranje | 115.000.000 |
| 115.000.000 | |
|
|
|
|
| 481 | Dotacije nevladinim organizacijama | 115.000.000 |
| 115.000.000 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| 2501 |
|
|
| NACIONALNI INVESTICIONI PLAN | 292.286.500 |
| 292.286.500 | |
|
|
|
| 840 |
| Verske i druge zajednice |
|
|
|
|
| 2501-01 |
|
| Nefinansijska imovina koja se finansira iz Nacionalnog investicionog plana | 292.286.500 |
| 292.286.500 | |
|
|
|
|
| 489 | Rashodi koji se finansiraju iz sredstava za realizaciju Nacionalnog investicionog plana | 292.286.500 |
| 292.286.500 |
Na osnovu čl. 8. i 41. Zakona o platama državnih službenika i nameštenika ("Službeni glasnik RS", br. 62/06, 63/06 - ispravka i 115/06 - ispravka) utvrđuje se osnovica za obračun i isplatu plata za državne službenike i nameštenike, i to: od plate za decembar 2007. godine u neto iznosu od 14.840 dinara, sa pripadajućim porezom i doprinosima za obavezno socijalno osiguranje, od plate za april 2008. godine u neto iznosu od 15.285 dinara sa pripadajućim porezom i doprinosima za obavezno socijalno osiguranje i od plate za septembar 2008. godine u neto iznosu od 16.049 dinara sa pripadajućim porezom i doprinosima za obavezno socijalno osiguranje.
Na osnovu člana 48. stav 4. Zakona o platama državnih službenika i nameštenika utvrđuje se procenat od ukupnog iznosa sredstava za plate namenjen za ostvarene rezultate rada nameštenika i to 1% mesečnog platnog fonda za mesec koji prethodi mesecu za koji se isplaćuje plata, a za Upravu za zajedničke poslove republičkih organa i Avio službu Vlade u iznosu od 15% mesečnog platnog fonda.
Obaveze prema korisnicima budžetskih sredstava izvršavaju se srazmerno ostvarenim primanjima budžeta.
Ako se u toku godine primanja smanje, izdaci budžeta izvršavaće se po prioritetima, i to: obaveze utvrđene zakonskim propisima na postojećem nivou i minimalni stalni troškovi neophodni za nesmetano funkcionisanje korisnika budžetskih sredstava.
Ako korisnici budžetskih sredstava ne ostvare dodatne prihode utvrđene u čl. 5. i 6. ovog zakona, aproprijacije utvrđene iz tih prihoda neće se izvršavati na teret sredstava budžeta.
Ako korisnici budžetskih sredstava ostvare dodatne prihode u iznosu većem od iznosa iskazanog u čl. 5. i 6. ovog zakona, mogu koristiti sredstva ostvarena iz dodatnih prihoda do nivoa do koga su ta sredstva i ostvarena, a za namene utvrđene ovim zakonom.
Direktni i indirektni korisnici sredstava budžeta Republike Srbije ne mogu zasnovati radni odnos sa novim licima, ukoliko to nije u skladu sa kadrovskim planom.
Direktni i indirektni korisnici sredstava budžeta Republike Srbije koji nemaju kadrovski plan ne mogu zasnovati radni odnos sa novim licima bez saglasnosti ministarstva nadležnog za poslove finansija.
Direktni i indirektni korisnici budžetskih sredstava koji koriste poslovni prostor u državnoj svojini korisnika budžeta i u celini ili delimično se finansiraju sredstvima budžeta i poslovni prostor u državnoj svojini korisnika sredstava budžeta autonomnih pokrajina, gradova i opština, ne plaćaju zakup u 2008. godini.
Izuzetno, Vlada može da odluči o otpisu, odnosno pretvaranju pojedinih dospelih potraživanja Republike Srbije nastalih po osnovu pozajmica iz budžeta Republike, u kapital dužnika - pravnog lica.
Direktni i indirektni korisnici budžetskih sredstava čija se delatnost u celini ili pretežno finansira iz budžeta, umanjiće obračunatu amortizaciju sredstava za rad u 2008. godini, srazmerno delu sredstava obezbeđenih iz budžeta i sredstava ostvarenih po osnovu donacija.
Izdaci organa i organizacija Republike Srbije izvršavaće se preko trezora Republike Srbije, koji će obavljati kontrolu tih izdataka, a koja obuhvata upravljanje procesima odobravanja preuzimanja obaveza i odobravanja plaćanja na teret budžetskih sredstava.
Sredstva za realizaciju projekata Nacionalnog investicionog plana izvršavaće se u skladu sa odredbama Zakona o javnim nabavkama ("Službeni glasnik RS", br. 39/02, 43/03 - dr. zakon, 55/04 i 101/05 - dr. zakon).
Na predlog Kancelarije za Nacionalni investicioni plan, Vlada će uredbom urediti postupak po kome se biraju projekti za Nacionalni investicioni plan i postupak po kome se Nacionalni investicioni plan sprovodi.
Poseban akt kojim se uređuje raspored i korišćenje sredstava za realizaciju projekata Nacionalnog investicionog plana (član 5), Vlada donosi na predlog Kancelarije za Nacionalni investicioni plan.
Aktom Vlade iz stava 3. ovog člana, deo sredstava raspoređen u okviru Razdela 3 - Vlada, Glava 3.12 - Kancelarija za Nacionalni investicioni plan može se rasporediti, odnosno preneti drugom direktnom budžetskom korisniku za realizaciju projekata Nacionalnog investicionog plana iz nadležnosti tog budžetskog korisnika.
U slučaju iz stava 4. ovog člana, za iznos prenetih sredstava umanjuje se iznos aproprijacije 551 Nefinansijska imovina koja se finansira iz sredstava Nacionalnog investicionog plana u okviru Razdela 3 - Vlada, Glava 3.12 - Kancelarija za Nacionalni investicioni plan, a preneta sredstva iskazuju na aproprijaciji 551 Nefinansijska imovina koja se finansira iz sredstava Nacionalnog investicionog plana u okviru razdela direktnog budžetskog korisnika kome je taj deo sredstava prenet.
Sredstva za realizaciju projekata Nacionalnog investicionog plana raspoređena u okviru Razdela 3 - Vlada, Glava 3.12 - Kancelarija za nacionalni investicioni plan, koja se aktom Vlade iz stava 3. ovog člana rasporede, odnosno prenesu Ministarstvu vera za realizaciju projekata Nacionalnog investicionog plana iz nadležnosti tog ministarstva, izvršavaće se preko nove aproprijacije 489 Rashodi koji se finansiraju iz sredstava za realizaciju Nacionalnog investicionog plana, za čiji iznos će se umanjiti iznos aproprijacije 551 Nefinansijska imovina koja se finansira iz sredstava Nacionalnog investicionog plana u okviru Razdela 3 - Vlada, Glava 3.12 - Kancelarija za Nacionalni investicioni plan.
Sredstva iz stava 6. ovog člana prenose se investitorima - crkvama i verskim zajednicama.
Izvršavanje obaveza za projekte Nacionalnog investicionog plana, kao i obaveza za projekte koji se finansiraju sredstvima budžeta planiranim kao kapitalni izdatak, može se vršiti i obračunskim oblicima plaćanja (asignacija, cesija, kompenzacija, preuzimanje duga i dr.).
Ministar nadležan za poslove finansija bliže će urediti način izvršavanja izdataka iz stava 1. ovog člana.
Nalog za izvršenje ukupnih izdataka za realizaciju Nacionalnog investicionog plana zajednički izdaju funkcioner u čijem je razdelu, prema aktu Vlade iz člana 14. stav 3. ovog zakona, projekat koji se realizuje i ministar zadužen za Nacionalni investicioni plan.
Funkcioner u čijem je razdelu, prema aktu Vlade iz člana 14. stav 3. ovog zakona, projekat koji se realizuje i ministar zadužen za Nacionalni investicioni plan, zajednički su odgovorni za preuzimanje obaveza, izdavanje naloga za plaćanje i za izvršavanje izdataka namenjenih za realizaciju Nacionalnog investicionog plana.
Ministar zadužen za Nacionalni investicioni plan ili lice koje on ovlasti učestvuje u pregovaranju oko izdavanja garancija i odobravanja projektnih zajmova namenjenih za realizaciju projekata Nacionalnog investicionog plana iz člana 3. ovog zakona.
Za sredstva Nacionalnog investicionog plana koja su raspoređena u okviru Razdela 3 - Vlada, Glava 3.12 - Kancelarija za Nacionalni investicioni plan, namenjena za projekte na teritoriji Autonomne pokrajine Vojvodine, kao i za sredstva Nacionalnog investicionog plana koja predlaže Kancelarija za Nacionalni investicioni plan, nalogodavac je ministar zadužen za Nacionalni investicioni plan.
Izvršena sredstva iz stava 4. ovog člana namenjena za projekte na teritoriji Autonomne pokrajine Vojvodine, evidentiraju se u budžetu Republike Srbije kao izvršeni izdaci budžetu Autonomne pokrajine Vojvodine, u skladu sa članom 184. Ustava Republike Srbije, tako da budžet Autonomne pokrajine Vojvodine iznosi najmanje 7% u odnosu na budžet Republike Srbije, s tim što se tri sedmine budžeta Autonomne pokrajine Vojvodine koristi za finansiranje kapitalnih rashoda. Ova sredstva izvršavaće se prenosom budžetu Autonomne pokrajine Vojvodine prema dinamici koju određuje ministar zadužen za Nacionalni investicioni plan.
Listu projekata Nacionalnog investicionog plana na teritoriji Autonomne pokrajine Vojvodine za koje su raspoređena sredstva u okviru Razdela 3 - Vlada, Glava 3.12 - Kancelarija za Nacionalni investicioni plan, utvrdiće Vlada na predlog nadležnog organa Autonomne pokrajine Vojvodine.
Ministar nadležan za poslove pravde nadležan je za davanje naloga za prenos sredstava koja se ostvare po osnovu naplate sudskih taksi na evidencione račune pravosudnih organa, kao i za prenos sredstava koja se ostvare po osnovu sudskih taksi sa računa budžeta na podračune pravosudnih organa.
Ministar nadležan za poslove pravde nadležan je i za davanje naloga za prenos pravosudnim organima i ostalih sredstava iz razdela 5 - Pravosudni organi sa računa budžeta na podračune pravosudnih organa, osim Vrhovnom sudu Srbije, Upravnom sudu, Višem trgovinskom sudu, Visokom savetu sudstva, Državnom veću tužilaca, Republičkom javnom tužilaštvu, Tužilaštvu za ratne zločine i Republičkom javnom pravobranilaštvu.
Naredbodavci za izdavanje naloga za plaćanje jesu funkcioneri koji rukovode radom pravosudnih organa iz Razdela 5 - Pravosudni organi.
Izuzetno od stava 3. ovog člana, za izdavanje naloga za plaćanje kod javnih nabavki koje se vrše jedinstveno za sve pravosudne organe i za druga plaćanja za koja se ne može utvrditi nadležnost funkcionera koji rukovodi radom pravosudnih organa, nadležan je ministar nadležan za poslove pravde.
Ministarstvo nadležno za poslove pravde vrši nadzor nad trošenjem sredstava iz Razdela 5 - Pravosudni organi, ako zakonom ili drugim propisom nije drukčije određeno.
Transfere sredstava prema indirektnim korisnicima budžeta Republike mogu vršiti svi direktni korisnici budžetskih sredstava kada transferišu sredstva indirektnom korisniku na istom nivou vlasti.
Funkcioner koji rukovodi radom direktnog korisnika budžetskih sredstava može, uz saglasnost Vlade, preneti direktoru Republičke direkcije za imovinu Republike Srbije ovlašćenje za raspolaganje odobrenim aproprijacijama utvrđenim ovim zakonom, koje se odnose na kapitalne investicije i održavanje objekata u svojini Republike Srbije, osim za kapitalne investicije iz Nacionalnog investicionog plana.
Za javnu nabavku iznad iznosa sredstava od 550.000.000 dinara, naručilac zahteva bankarsku garanciju u postupku javne nabavke u skladu sa odredbama Zakona o javnim nabavkama.
Nabavkom male vrednosti, u smislu Zakona o javnim nabavkama, smatra se nabavka čija je procenjena vrednost od 270.000 dinara do 2.700.000 dinara.
Obaveze Republike Srbije po Zakonu o izdavanju kratkoročnih obveznica ("Službeni glasnik RS", broj 54/96) izmiriće se do kraja 2010. godine.
Političke stranke koje su u 2007. i ranijim godinama utrošile sredstva opredeljena zakonom o budžetu u većem iznosu od predviđenog Zakonom o finansiranju političkih stranaka ("Službeni glasnik RS", br. 72/03 i 75/03 - ispravka), a nisu izvršile povraćaj u budžet, dužne su da ta sredstva vrate u budžet Republike za 2008. godinu, odnosno ova sredstva im se uračunavaju u izvršenje budžeta za 2008. godinu.
Raspored i korišćenje sredstava vršiće se u 2008. godini po posebnom aktu koji donosi Vlada, na predlog nadležnog ministarstva, u okviru sledećih razdela:
- Razdeo 3 - Vlada, Glava 3.13 - Kancelarija Nacionalnog saveta za saradnju sa Međunarodnim tribunalom za krivično gonjenje lica odgovornih za teška kršenja međunarodnog humanitarnog prava počinjena na teritoriji bivše Jugoslavije od 1991. godine, funkcija 110 Izvršni i zakonodavni organi, finansijski i fiskalni poslovi i spoljni poslovi, ekonomska klasifikacija 472 Naknade za socijalnu zaštitu iz budžeta u iznosu od 27.000.000 dinara;
- Razdeo 14 - Ministarstvo poljoprivrede, šumarstva i vodoprivrede, funkcija 420 Poljoprivreda, šumarstvo, lov i ribolov, ekonomska klasifikacija 451 Subvencije javnim nefinansijskim preduzećima i organizacijama u iznosu od 22.545.875.209 dinara; ekonomska klasifikacija 621 Nabavka domaće finansijske imovine u iznosu od 650.000.000 dinara; Glava 14.1 - Uprava za veterinu, funkcija 760 Zdravstvo neklasifikovano na drugom mestu, ekonomska klasifikacija 451 Subvencije javnim nefinansijskim preduzećima i organizacijama u iznosu od 2.048.838.367 dinara; Glava 14.2 - Uprava za zaštitu bilja, funkcija 420 Poljoprivreda, šumarstvo, lov i ribolov, ekonomska klasifikacija 451 Subvencije javnim nefinansijskim preduzećima i organizacijama u iznosu od 56.000.000 dinara; Glava 14.4 - Uprava za šume, funkcija 420 Poljoprivreda, šumarstvo, lov i ribolov, ekonomska klasifikacija 451 Subvencije javnim nefinansijskim preduzećima i organizacijama u iznosu od 285.000.000 dinara;
- Razdeo 15 - Ministarstvo ekonomije i regionalnog razvoja, funkcija 410 Opšti ekonomski i komercijalni poslovi i poslovi po pitanju rada, ekonomska klasifikacija 451 Subvencije javnim nefinansijskim preduzećima i organizacijama u iznosu od 3.900.000.000 dinara; ekonomska klasifikacija 512 Mašine i oprema u iznosu od 200.000.000 dinara; ekonomska klasifikacija 621 Nabavka domaće finansijske imovine u iznosu od 3.250.000.000 dinara; funkcija 412 Opšti poslovi po pitanju rada, ekonomska klasifikacija 451 Subvencije javnim nefinansijskim preduzećima i organizacijama u iznosu od 900.000.000 dinara; ekonomska klasifikacija 472 Naknade za socijalnu zaštitu iz budžeta u iznosu od 7.300.000.000 dinara; funkcija 473 Turizam, ekonomska klasifikacija 451 Subvencije javnim nefinansijskim preduzećima i organizacijama u iznosu od 1.098.000.000 dinara; ekonomska klasifikacija 621 Nabavka domaće finansijske imovine u iznosu od 300.000.000 dinara; funkcija 474 Višenamenski razvojni projekti, ekonomska klasifikacija 621 Nabavka domaće finansijske imovine u iznosu od 2.000.000.000 dinara;
- Razdeo 16 - Ministarstvo rudarstva i energetike, funkcija 440 Rudarstvo, proizvodnja i izgradnja, ekonomska klasifikacija 451 Subvencije javnim nefinansijskim preduzećima i organizacijama u iznosu od 1.850.000.000 dinara;
- Razdeo 17 - Ministarstvo za infrastrukturu, funkcija 450 Transport, ekonomska klasifikacija 451 Subvencije javnim nefinansijskim preduzećima i organizacijama u iznosu od 11.108.000.000 dinara;
- Razdeo 21 - Ministarstvo životne sredine i prostornog planiranja, funkcija 620 Razvoj zajednice, ekonomska klasifikacija 463 Transferi ostalim nivoima vlasti u iznosu od 201.159.645 dinara;
- Razdeo 23 - Ministarstvo kulture, funkcija 820 Usluge kulture, ekonomska klasifikacija 424 Specijalizovane usluge u iznosu od 1.217.622.384 dinara namenjena je za programe i projekte u kulturi; ekonomska klasifikacija 451 Subvencije javnim nefinansijskim preduzećima i organizacijama za deo sredstava u iznosu od 445.690.000 dinara; ekonomska klasifikacija 472 Naknade za socijalnu zaštitu iz budžeta u iznosu od 216.000.000 dinara.
Lokalne vlasti u 2008. godini mogu planirati ukupna sredstva potrebna za isplatu plata zaposlenih koje se finansiraju iz budžeta lokalnih vlasti, tako da masu sredstava za isplatu dvanaest mesečnih plata planiraju polazeći od nivoa plata isplaćenih za novembar 2007. godine, uvećanih najviše do 10%.
Sredstva iz stava 1. ovog člana lokalne vlasti mogu uvećati za iznos sredstava potreban za isplatu plata zaposlenih koje će preuzeti iz Ministarstva finansija - Poreske uprave.
Ukoliko lokalne vlasti ne planiraju u svojim odlukama o budžetu za 2008. godinu i ne izvršavaju ukupna sredstva za isplatu plata na način utvrđen u stavu 1. ovog člana, ministar nadležan za poslove finansija može obustaviti prenos transfernih sredstava iz budžeta Republike Srbije, dok se visina sredstava za plate ne uskladi sa ograničenjem iz stava 1. ovog člana.
Lokalne vlasti podnose Ministarstvu finansija izveštaj o platama isplaćenim u prethodnom mesecu najkasnije do 15. u tekućem mesecu, počev od januara 2008. godine.
Ministar nadležan za poslove finansija bliže uređuje način i sadržaj izveštavanja iz stava 4. ovog člana.
Sredstva ostvarena od prodaje kapitala u postupku privatizacije koja se uplaćuju na uplatni račun budžeta Republike Srbije, u skladu sa Zakonom o privatizaciji ("Službeni glasnik RS", br. 38/01, 18/03 i 45/05), u visini od 5%, izdvajaju se za isplatu naknade licima čija je imovina nacionalizovana.
Isplata sredstava iz stava 1. ovog člana vršiće se prema kriterijumima i postupku koji će se urediti posebnim zakonom.
Sredstva za realizaciju projekata Nacionalnog investicionog plana koja su Zakonom o budžetu Republike Srbije za 2007. godinu ("Službeni glasnik RS", broj 58/07) i Odlukom o rasporedu sredstava predviđenih Zakonom o budžetu Republike Srbije za 2007. godinu za realizaciju Nacionalnog investicionog plana ("Službeni glasnik RS", br. 71/07, 80/07, 82/07, 89/07 i 97/07) raspoređena u okviru Razdela 28 - Ministarstvo vera na aproprijaciji 551 Nefinansijska imovina koja se finansira iz sredstava Nacionalnog investicionog plana, izvršavaće se preko nove aproprijacije 489 Rashodi koji se finansiraju iz sredstava za realizaciju Nacionalnog investicionog plana, prenošenjem investitorima - crkvama i verskim zajednicama.
Direktni i indirektni korisnici budžetskih sredstava budžeta Republike Srbije preneće na račun - Izvršenje budžeta Republike Srbije do 31. januara 2008. godine sredstva koja nisu utrošena za finansiranje rashoda u 2007. godini, koja su ovim korisnicima preneta u skladu sa Zakonom o budžetu Republike Srbije za 2007. godinu ("Službeni glasnik RS", broj 58/07) zaključno sa 31. decembrom 2007. godine.
Ministar nadležan za poslove finansija propisuje način utvrđivanja iznosa i postupak vraćanja neutrošenih sredstava iz stava 1. ovog člana.
Ovaj zakon stupa na snagu osmog dana od dana objavljivanja u "Službenom glasniku Republike Srbije".
Samostalni članovi Zakona o izmenama i dopunama
Zakona o budžetu Republike Srbije za 2008. godinu
("Sl. glasnik RS", br. 102/2008)
Član 9
U ukupan iznos sredstava utvrđen ovim zakonom uračunata su i sredstva stavljena na raspolaganje direktnim i indirektnim korisnicima budžetskih sredstava saglasno Zakonu o budžetu Republike Srbije za 2008. godinu ("Službeni glasnik RS", broj 123/07).
Član 10
Ovaj zakon stupa na snagu narednog dana od dana objavljivanja u "Službenom glasniku Republike Srbije".