ODLUKAO NAKNADAMA ZA USLUGE KOJE VRŠI GRADSKA UPRAVA("Sl. glasnik Pčinjskog okruga", br. 26/2006 i 29/2008) |
Ovom odlukom utvrđuje se naknada za usluge koje vrši Gradska uprava Grada Vranja (u daljem tekstu: naknada) za fizička i pravna lica, koje se naplaćuju u postupku pred Gradskom upravom.
Naknadama podležu spisi i radnje, koje vrši Gradska uprava, a visina se utvrđuje Tarifom koja je sastavni deo ove odluke.
Naknada se plaća u trenutku nastanka obaveza, ako za pojedine slučajeve nije drugačije propisano i to:
- za podneske - u trenutku podnošenja podneska,
- za zahteve date na zapisnik - kada se zapisnik sastavi,
- za rešenje, dozvole i druge isprave
- u trenutku podnošenja zahteva za njihovo izdavanje, i
- za radnje koje treba obaviti u trenutku podnošenja zahteva za izvršenje tih radnji.
U rešenju ili drugoj ispravi za koju je naknada plaćena mora se navesti iznos i tarifni broj po kome je naknada plaćena.
Ako je lice oslobođeno od plaćanja naknade mora se u izdatom dokumentu naznačiti da naknada nije plaćena i osnov po kojem je oslobođena od plaćanja.
Oslobađaju se plaćanja naknade:
1) državni organi, organi teritorijalne autonomije i lokalne samouprave, organizacije obaveznog socijalnog osiguranja i zavoda za tržište rada,
2) organizacija Crvenog krsta, organizacije registrovane za obavljanje delatnosti u oblasti društvene zaštite dece i omladine i socijalne zaštite, i
3) lica sa invaliditetom.
Ne plaća se naknada za prijavu izvođenja radova na uklanjanju prepreka za invalidna lica.
Naknada se plaća u korist računa - Prihodi gradskih organa uprave: 840-742351843-94, a obveznik je dužan da priloži odgovarajući dokaz da je naknadu uplatio.
Odluka stupa na snagu osmog dana od dana objavljivanja u "Službenom glasniku Pčinjskog okruga".
Za akt kojim se odlučuje o zahtevu za izgradnju, rekonstrukciju, sanaciju, adaptaciju, tekuće održavanje, legalizaciju objekta, puštanje objekta u probni rad, promenu namene objekta i uklanjanje prepreka za invalidna lica, plaća se naknada i to:
1) za pomoćne objekte - 750,00 dinara,
2) za stambene objekte - 1.050,00 dinara,
3) za poslovne objekte - kancelarije, prodajni prostor, skladišta i magacini - 2.500,00 dinara,
4) za poslovne objekte - proizvodni pogoni - 2.500,00 dinara,
5) za ostale objekte - 5.000,00 dinara,
6) za izvođenje pripremnih radova - 5.000,00 dinara,
7) za rušenje objekta - 5.000,00 dinara,
8) za promenu namene objekta bez izvođenja građevinskih radova i tekuće održavanje - 1.500,00 dinara.
Za akt kojim se odobrava upotreba objekta - 1.000,00 dinara.
Za pripremu dokumentacije za procenu uticaja na životnu sredinu (sprovođenje postupka procene uticaja na životnu sredinu - oglašavanje u lokalnim sredstvima informisanja, javna rasprava), i to:
1) za odlučivanje o potrebi promene uticaja projekta na životnu sredinu - 3.000,00 dinara;
2) za određivanje obima i sadržaja studija o proceni uticaja na životnu sredinu - 3.000,00 dinara;
3) za davanje saglasnosti na studiju o proceni uticaja na životnu sredinu - 3.000,00 dinara;
4) za odlučivanje o potrebi izrade studija o proceni uticaja zatečenog stanja - 3.000,00 dinara; i
5) za rešenje o davanju saglasnosti na studiju o proceni uticaja, odnosno zatečenog stanja na životnu sredinu - 40.000,00 dinara.
Za izdavanje saglasnosti za držanje više od dva psa - 1.000,00 dinara.
Za izdavanje saglasnosti za otvaranje uzgajilišta pasa - 2.000,00 dinara.
Za određivanje kategorije kuće, stana, apartmana i sobe po zahtevu fizičkog lica iznosi 3.000,00 dinara.
Za zaključenje braka van prostorija Gradske uprave - 4.000,00 dinara.
Za pregledanje i prepisivanje spisa iz nadležnosti organa Gradske uprave - 300,00 dinara.
Za uvid u urbanističke planove sa stručnim objašnjenjem - 150,00 dinara.
Za fotokopiranje i umnožavanje po strani:
1) format A3 - 10,00 dinara,
2) format A4 - 5,00 dinara.
Za fotokopiranje urbanističkih, odnosno regulacionih planova i dokumentacije, po strani:
1) format A3 - 40,00 dinara,
2) format A4 - 50,00 dinara,
3) ozolit - 60,00 dinara.
Za izdavanje prepisa, odnosno fotokopije akata i spisa predmeta u upravnom postupku po tabaku:
1) za fizička lica - 60,00 dinara,
2) za pravna lica - 120,00 dinara.
Za korišćenje sala po satu:
1) male sale - 200,00 dinara,
2) velike sale - 350,00 dinara.
Za korišćenje sala u danima vikenda i praznika naknada se uvećava za 50%.
Za korišćenje sala u periodu grejne sezone naknada se uvećava 100%.
Za pružanje molersko-farbarskih, stolarskih, bravarskih, zidarskih i drugih usluga iz nadležnosti Službe za zajedničke poslove - 280,00 dinara po satu.