UPUTSTVOO RADU TREZORA GRADA KRALJEVA("Sl. list grada Kraljeva", br. 12/2008) |
Uputstvom o radu trezora grada Kraljeva (u daljem tekstu: Uputstvo) bliže se reguliše način i postupak izvršenja budžeta, budžetsko računovodstvo i izveštavanje, kontrola finansijskih transakcija trezora grada Kraljeva i sadržina i forma obrazaca za glavnu knjigu trezora, u skladu sa Zakonom o budžetskom sistemu i Uredbom o budžetskom računovodstvu.
Pojedine definicije koje se upotrebljavaju u ovom Uputstvu imaju sledeće značenje:
- Konsolidovani račun trezora grada Kraljeva je objedinjeni račun sredstava pripadajućih korisnika budžeta grada Kraljeva, koji je otvoren i koji se vodi u Upravi za trezor.
- Glavna knjiga trezora je glavna knjiga dvojnog knjigovodstva u kojoj se evidentiraju sve promene na računima, transakcije i poslovni događaji, uključujući prihode i primanja, rashode i izdatke, stanje i promene na imovini, obavezama i izvorima finansiranja, u skladu sa kontnim planom i na nivoima budžetske klasifikacije propisane zakonom, direktnih i indirektnih korisnika budžetskih sredstava, koju vodi Odeljenje za privredu i finansije - Odsek za finansije.
- Aproprijacija predstavlja ovlašćenje koje je Skupština grada Kraljeva dala nadležnom izvršnom organu lokalne vlasti za trošenje javnih sredstava do određenog iznosa i za određene namene, za tekuću budžetsku godinu.
- Podračun je evidencioni račun korisnika budžetskih sredstava, koji se otvara u okviru pripadajućeg konsolidovanog računa trezora, a vodi se u Upravi za trezor.
- Direktni korisnici budžetskih sredstava su organi i organizacije grada Kraljeva, utvrđeni Odlukom o budžetu grada Kraljeva, u skladu sa zakonom.
- Indirektni korisnici budžetskih sredstava su mesne zajednice, javna preduzeća, direkcije, fondovi i ustanove osnovane od strane grada Kraljeva, nad kojima osnivač preko direktnih korisnika budžetskih sredstava vrši zakonom ili odlukom utvrđena prava u pogledu upravljanja i finansiranja.
- Finansijski plan je akt direktnog, odnosno indirektnog korisnika budžetskih sredstava koji sadrži procenu primanja i izdataka (uključujući primanja i izdatke iz sopstvenih prihoda) korisnika u bruto iznosu za budžetsku godinu.
Za izvršenje budžeta grada Kraljeva, odgovoran je gradonačelnik grada Kraljeva, kao naredbodavac za izvršenje budžeta u skladu sa zakonom.
Budžetski izvršioci konsolidovanog računa trezora u Odeljenju za privredu i finansije Gradske uprave grada Kraljeva su:
1. načelnik Odeljenja za privredu i finansije,
2. šef Odseka za finansije i
3. lice koje vrši kontrolu i odobrava plaćanja sa računa izvršenja budžeta.
Budžetski izvršioci konsolidovanog računa trezora kod direktnog i indirektnog korisnika su:
1. rukovodilac direktnog - indirektnog korisnika,
2. lice u finansijskoj službi direktnog - indirektnog korisnika, ovlašćeno da radi kao izvršilac budžeta i da daje opštu saglasnost za plaćanje i
3. lice koje vrši po sistematizaciji funkciju kontrole i overavanja tačnosti knjigovodstvenih isprava na osnovu kojih se podnosi zahtev za plaćanje.
Direktni i indirektni korisnici budžetskih sredstava mogu stvarati obaveze i koristiti budžetske aproprijacije do iznosa utvrđenih za pojedinu namenu Odlukom o budžetu za tekuću budžetsku godinu.
Ukoliko se naknadno utvrdi da za izvršenje određenog plaćanja ne postoji pravni osnov, korisnik budžetskih sredstava obavezan je da izvrši povraćaj sredstava u budžet.
Postupak evidentiranja promene aproprijacija vrše budžetski izvršioci i to:
1. Za evidentiranje aproprijacija, aproprijacija dopunskog budžeta i evidentiranje privremenog finansiranja nadležno je Odeljenje za privredu i finansije Gradske uprave grada Kraljeva, Odsek za finansije.
2. Zahtev za promenu aproprijacija indirektni korisnik podnosi nadležnom direktnom korisniku.
3. Za odobravanje zahteva za promenu u aproprijaciji nadležan je direktni korisnik.
4. Osnovanost za promene u aproprijaciji utvrđuje Odeljenje za privredu i finansije Gradske uprave grada Kraljeva, Odsek za finansije, u skladu sa zakonom.
5. Za unos promena u aproprijaciji i čuvanje zvaničnih podataka o aproprijacijama nadležno je Odeljenje za privredu i finansije Gradske uprave grada Kraljeva, Odsek za finansije.
Registar promena aproprijacija vodi Odsek za finansije Odeljenja za privredu i finansije Gradske uprave grada Kraljeva, koji sadrži:
- broj dokumenta aproprijacije,
- datum unete promene u aproprijaciji u Odseku za finansije,
- osnov za promenu,
- razdeo, poziciju i ekonomsku klasifikaciju,
- ukupan iznos po aproprijaciji.
Odsek za finansije sačinjava tromesečni izveštaj o odobrenim promenama aproprijacija, kod direktnih i indirektnih korisnika, koji je sastavni deo tromesečnih izveštaja o izvršenju budžeta.
Zahtev za promenu u aproprijaciji direktni korisnik podnosi kada se menja aproprijacija, koja je evidentirana u budžetu. Zahtev se podnosi na propisanom Obrascu ZA, u 2 primerka.
Uz zahtev za promenu u aproprijaciji, budžetski korisnik dostavlja i sledeće podatke:
- iznos zahteva za promenu,
- obrazloženje za promenu aproprijacije,
- na teret koje aproprijacije.
Odsek za finansije Odeljenja za privredu i finansije Gradske uprave grada Kraljeva, vrši kontrolu dostavljenog zahteva i svojim potpisom overava i odobrava zahtev.
Odobreni zahtev se zavodi u evidenciju primljenih zahteva, posebno za svakog budžetskog korisnika i jedan primerak zahteva vraća se podnosiocu zahteva.
Direktni korisnik budžetskih sredstava vodi evidenciju podnetih zahteva za promenu aproprijacija i evidenciju odobrenih zahteva za promenu aproprijacija.
Direktni korisnici podnose svoje predloge planova izvršenja budžeta Odeljenju za privredu i finansije Gradske uprave grada Kraljeva - Odseku za finansije u 2 primerka, najkasnije do 10. u tekućem mesecu koji prethodi narednom kvartalu, na Obrascu PPI - predlog plana izvršenja, na osnovu smernica dobijenih od strane Odeljenja za privredu i finansije. Tekstualni deo koji se prilaže uz plan, bliže objašnjava kako su izrađeni tromesečni iznosi u planu, obrazloženje za veće promene iz kvartala u kvartal i obrazloženje potrebnih iznosa.
Direktni i indirektni korisnici budžeta grada Kraljeva mogu da vrše plaćanja u skladu sa tromesečnim planovima izvršenja budžeta, određenim od strane Odeljenja za privredu i finansije Gradske uprave grada Kraljeva u skladu sa zakonom (u daljem tekstu: kvota).
Prilikom određivanja kvote za direktne korisnike, Odeljenje za privredu i finansije Gradske uprave grada Kraljeva polazi od sredstava planiranih u budžetu za direktnog korisnika, plana izvršenja budžeta direktnog korisnika i likvidne mogućnosti budžeta.
Plan izvršenja budžeta i kvote imaju za cilj:
1. Poštovanje Zakona o budžetskom sistemu i odluka koje na osnovu zakona donose nadležni izvršni organi grada Kraljeva;
2. Obezbeđivanje osnove za planiranje i upravljanje gotovinskim sredstvima;
3. Kontrolu prekomerne potrošnje putem rezervisanja iznosa u okviru aproprijacija i kvota pre kupovine roba i usluga i pre dospeća računa.
Tromesečni planovi izvršenja budžeta i odgovarajuće kvote prema ekonomskoj klasifikaciji izrađuju se samo za izdatke koji se finansiraju prihodima iz budžeta i u skladu sa budžetom za tekuću godinu.
Odeljenje za privredu i finansije obaveštava direktne korisnike o odobrenim kvotama najkasnije u roku od 15 dana, pre početka perioda na koji se kvote odnose.
Direktni budžetski korisnik u toku izvršenja budžeta može podneti zahtev za promenu odobrenih kvota Odeljenju za privredu i finansije Gradske uprave grada Kraljeva.
Zahtev za promenu kvote podnosi se na propisanom Obrascu ZK, Odeljenju za privredu i finansije Gradske uprave grada Kraljeva - Odseku za finansije, u 2 primerka. Odsek za finansije evidentira zahtev po korisnicima i jedan primerak vraća podnosiocu zahteva.
Direktni korisnik zajedno sa zahtevom za promenu kvote na Obrascu ZK, dostavlja sledeće podatke:
- iznos zahteva za promenu
- razlog zašto je promena neophodna
- obračun kako je izračunat iznos promene.
Promenu visine kvote odobrava načelnik Odeljenja za privredu i finansije Gradske uprave grada Kraljeva.
Evidenciju o promeni kvota vodi Odeljenje za privredu i finansije Gradske uprave grada Kraljeva - Odsek za finansije.
Direktni korisnik budžetskih sredstava vodi evidenciju podnetih zahteva za promenu kvota, kao i evidenciju odobrenih zahteva.
Preuzimanje obaveza predstavlja rezervisanje budžetskih aproprijacija i kvota od strane direktnih korisnika budžetskih sredstava za plaćanje u toku budžetske godine za izdatke utvrđene Odlukom o budžetu grada Kraljeva za tekuću budžetsku godinu.
Preuzimanjem obaveza obezbeđuje se poštovanje Zakona o javnim nabavkama, kao i planiranje i upravljanje gotovinskim sredstvima trezora grada Kraljeva.
Obaveze koje preuzima direktni odnosno indirektni korisnik budžetskih sredstava, moraju odgovarati aproprijaciji odobrenoj za tu namenu tom korisniku za tekuću budžetsku godinu.
Preuzete obaveze, čiji je iznos veći od iznosa sredstava predviđenog Odlukom o budžetu grada Kraljeva za tekuću budžetsku godinu, ili koje su nastale u suprotnosti sa zakonom ili drugim propisom, ne mogu se izvršavati na teret budžeta grada Kraljeva.
U cilju kontrole preuzimanja obaveza, utvrđuju se nadležnosti u postupku za proveru opravdanosti i rezervisanja budžetskih aproprijacija i kvota koje će biti angažovane na izvršenju, i to:
- za pripremu obrasca zahteva za preuzimanje obaveza nadležan je budžetski izvršilac konsolidovanog računa trezora kod indirektnog korisnika;
- za pripremu i overavanje zahteva za preuzimanje obaveza nadležan je budžetski izvršilac konsolidovanog računa trezora kod direktnog korisnika;
- za odobravanje zahteva za preuzimanje obaveza odgovoran je budžetski izvršilac konsolidovanog računa trezora - Odeljenje za privredu i finanasije Gradske uprave grada Kraljeva, Odsek za finansije.
Ukoliko Odsek za finansije ne prihvati podatke, vraća obrazac podnosiocu zahteva, sa objašnjenjem zašto je zahtev odbijen.
Ukoliko je zahtev prihvaćen, jedan primerak zahteva vraća se podnosiocu zahteva.
Odeljenje za privredu i finansije Gradske uprave grada Kraljeva, Odsek za finansije, vodi evidenciju o odbijenim i vraćenim zahtevima.
Plaćanja podrazumevaju sve finansijske transakcije koje dovode do izdavanja naloga za plaćanje, evidentiranje izdataka i smanjenje salda računa.
Izdatak iz budžeta zasniva se na knjigovodstvenoj dokumentaciji.
Pravni osnov i iznos preuzetih obaveza, koje proističu iz izvorne knjigovodstvene dokumentacije, moraju biti potvrđeni u pisanoj formi pre plaćanja obaveze.
U cilju kontrole plaćanja obaveza, utvrđuju se nadležnosti u postupku kontrole plaćanja obaveza:
1. Za pripremu obrazaca za plaćanje nadležan je indirektni korisnik.
2. Za pripremu i overavanje obrazaca za plaćanje nadležan je direktni korisnik.
3. Za odobravanje svih obrazaca za plaćanje nadležno je Odeljenje za privredu i finansije Gradske uprave grada Kraljeva - Odsek za finansije.
Zahtev za plaćanje, direktni korisnik podnosi u 2 primerka, Odeljenju za privredu i finansije Gradske uprave grada Kraljeva, Odseku za finansije, sa propisanom dokumentacijom.
Nakon plaćanja po zahtevu, 1 primerak potpisanog zahteva se vraća podnosiocu.
Zahtevi koji nisu plaćeni, vraćaju se podnosiocu zahteva sa obrazloženjem, najkasnije u roku od 3 dana od dana prijema.
Za evidenciju realizovanih zahteva i izveštavanje, nadležno je Odeljenje za privredu i finanasije Gradske uprave grada Kraljeva - Odsek za finansije.
Plaćanje se vrši na osnovu podnošenja sledećih zahteva za plaćanje u 2 primerka na propisanim obrascima:
1. Zahtev za plaćanje bez preuzete obaveze (Obrazac ZP), zahtev za plaćanje sa preuzetom obavezom (Obrazac ZP-a) i zahtev za transfer sredstava (Obrazac ZT).
2. Zahtev za isplatu zarada, dodataka i naknada zaposlenih (Obrazac ZP 1).
Direktni korisnik podnosi zahtev za plaćanje na obrascu propisanom ovim uputstvom, uz prateću originalnu dokumentaciju za direktne korisnike, odnosno kopiju dokumentacije za indirektne korisnike (ugovor, faktura, račun, rešenje ili drugo).
Uz zahtev direktni - indirektni korisnik podnosi obavezno, kao dokaz o sprovedenom postupku javne nabavke u skladu sa odredbama Zakona o javnim nabavkama:
- Odluku naručioca o raspisivanju javne nabavke (narudžbenica, nabavka male vrednosti i javni oglas) sa definisanjem izvora sredstava (budžet, sopstvena sredstva ili ostalo);
- Zapisnik komisije i odluka o izboru najpovoljnijeg ponuđača;
- Ugovor između naručioca i dobavljača;
- Ispostavljene situacije ili fakture.
Ukoliko je, zbog hitnosti, potrebno izvršiti odmah plaćanje, odobrenje daje načelnik Odeljenja za privredu i finansije Gradske uprave grada Kraljeva ili lice koje on ovlasti.
Kada se u prilogu zahteva za plaćanje nalazi predračun, podnosilac zahteva u roku od 15 dana po izvršenom plaćanju mora dostaviti račun Odeljenju za privredu i finansije Gradske uprave grada Kraljeva, Odseku za finansije.
U postupku izvršenja budžeta, po zahtevima direktnih i indirektnih budžetskih korisnika za promenu aproprijacija, predloga planova izvršenja, promenu kvota, plaćanje i ispravku knjiženja, propisanim na obrascima ovog Uputstva, popunjavaju se unosom podataka u odgovarajuće kolone koje imaju sledeće značenje:
- razdeo predstavlja organizacionu oznaku - klasifikaciju budžetskog korisnika u okviru Odluke o budžetu grada Kraljeva za tekuću budžetsku godinu;
- pozicija predstavlja redni broj aproprijacije iz Odluke o budžetu grada Kraljeva za tekuću budžetsku godinu;
- ekonomska klasifikacija iskazuje rashode i izdatke pojedinačnih dobara i usluga i transfernih plaćanja propisanih Pravilnikom o standardnom klasifikacionom okviru i Kontnom planu za budžetski sistem;
- funkcionalna klasifikacija iskazuje izdatke po funkcionalnoj nameni za određenu oblast propisanih Pravilnikom o standardnom klasifikacionom okviru i Kontnom planu za budžetski sistem;
- šifra direktnog odnosno indirektnog korisnika je propisana Naredbom o spisku direktnih i indirektnih korisnika budžetskih sredstava Republike, odnosno lokalne vlasti i organizacija obaveznog socijalnog osiguranja, koji su uključeni u sistem konsolidovanog računa trezora Ministarstva finansija Republike Srbije;
- šifra izvora finansiranja predstavlja oznaku izvora sredstava iz Odluke o budžetu grada Kraljeva za tekuću budžetsku godinu;
- podšifra ekonomske klasifikacije (podekonomska klasifikacija) predstavlja organizaciono mesto propisano u odgovarajućoj glavi, pripadajućeg razdela Odluke o budžetu grada Kraljeva za tekuću budžetsku godinu.
III BUDŽETSKO RAČUNOVODSTVO I IZVEŠTAVANJE
Odsek za finansije sačinjava najmanje jednom mesečno izveštaj o primanjima i izvršenim plaćanjima sa računa izvršenja budžeta i dostavlja ga načelniku Odeljenja za privredu i finansije Gradske uprave grada Kraljeva.
Odeljenje za privredu i finansije Gradske uprave grada Kraljeva, u cilju izrade izveštaja za potrebe Gradskog veća i Skupštine grada, ukoliko je to potrebno, može zatražiti dodatne podatke od direktnog korisnika budžetskih sredstava, koji je dužan da u određenom roku iste dostavi.
Odeljenje za privredu i finansije Gradske uprave grada Kraljeva, Odsek za finansije, priprema i dostavlja nadležnom izvršnom organu, u skladu sa zakonom, sledeće izveštaje:
1. Kvartalne izveštaje o izvršenju budžeta;
2. Predlog - nacrt završnog računa budžeta grada Kraljeva;
3. Ostale finansijske izveštaje u skladu sa važećim zakonskim propisima.
Glavnu knjigu trezora vodi Odeljenje za privredu i finansije Gradske uprave grada Kraljeva, Odsek za finansije.
U glavnoj knjizi trezora vodi se posebna evidencija za svakog direktnog i indirektnog korisnika budžetskih sredstava.
Glavna knjiga trezora i glavne knjige direktnih i indirektnih korisnika u okviru glavne knjige trezora vode se u skladu sa Pravilnikom o standardnom klasifikacionom okviru i kontnom planu za budžetski sistem.
Usaglašavanje knjiženja u glavnoj knjizi trezora vrši se u cilju ispravke i promene stanja računovodstvenih podataka koje ne utiču na stanje sredstava na konsolidovanom računu trezora.
Zahtev za ispravku knjiženja podnosi direktni budžetski korisnik Odeljenju za privredu i finansije Gradske uprave grada Kraljeva - Odseku za finanasije na propisanom Obrascu IK u 2 primerka.
Zahtev iz stava 1. ovog člana se podnosi pre sastavljanja tromesečnog izveštaja o izvršenju budžeta, najkasnije u roku od 5 dana po isteku prethodnog tromesečja.
Po izvršenom usaglašavanju, Odsek za finansije odobrava zahtev i dostavlja Obrazac IK korisniku i Upravi za trezor.
Direktni korisnici budžetskih sredstava sačinjavaju godišnji pregled svih neizmirenih obaveza koje će se izmiriti u sledećoj fiskalnoj godini.
Pregled neizmirenih obaveza dostavlja se najkasnije do 20. januara tekuće godine za prethodnu godinu, Odeljenju za privredu i finansije Gradske uprave grada Kraljeva, Odseku za finansije radi evidentiranja prema funkcionalnoj i ekonomskoj klasifikaciji.
Ukoliko direktni i indirektni korisnik budžetskih sredstava ne dostavi izveštaje i akte propisane ovim Uputstvom, Odeljenju za privredu i finansije Gradske uprave grada Kraljeva - Odseku za finansije, mogu mu se privremeno obustaviti plaćanja i prenos sredstava iz budžeta, do momenta dostavljanja traženih izveštaja i akata.
Propisani obrasci: Zahtev za promenu u aproprijaciji (Obrazac ZA), Predlog plana izvršenja (Obrazac PPI), Zahtev za promenu kvote (Obrazac ZK), Zahtev za plaćanje bez preuzete obaveze (Obrazac ZP), Zahtev za plaćanje sa preuzetom obavezom (Obrazac ZP-a), Zahtev za isplatu zarada, dodataka i naknada zaposlenih (Obrazac ZP 1), Zahtev za transfer sredstava (Obrazac ZT) i Zahtev za ispravku knjiženja (Obrazac IK), dati u prilogu uputstva, su sastavni deo ovog uputstva.
Danom stupanja na snagu ovog Uputstva, prestaje da važi Uputstvo o radu trezora opštine Kraljevo ("Službeni list opštine Kraljevo", broj 5/07).
Ovo Uputstvo stupa na snagu osmog dana od dana objavljivanja u "Službenom listu grada Kraljeva".
Grad Kraljevo - Odeljenje za privredu i finansije
ZAHTEV ZA PROMENU U APROPRIJACIJI
Prilog |
A. Zahtev za promenu u aproprijaciji (popunjava podnosilac zahteva)
Naziv direktnog |
|
Šifra direktnog |
|
|
|
|
|
|
Broj zahteva |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Opis razloga |
|
Strana 1 od _____
Redni broj |
Opis |
Šifra direktnog korisnika budžeta |
Šifra funkcionalne klasifikacije |
Šifra ekonomske klasifikacije |
Šifra izvora finansiranja |
Tekući iznos aproprijacije |
Promena |
Promenjeni iznos aproprijacije |
|||||||||
U korist |
Na teret |
||||||||||||||||
01 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
02 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
03 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
04 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
05 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
06 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
07 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
08 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
09 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
10 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
UKUPNO: |
|
|
|
|
|
B. Odobrenje za promenu u aproprijaciji (popunjava podnosilac zahteva)
|
V. Odobrenje za promenu u aproprijaciji (popunjava Odeljenje za privredu i finansije)
|
PRILOG
PREDLOG PLANA IZVRŠENJA ODLUKE O BUDŽETU GRADA KRALJEVA
ZA PERIOD _______________ GODINE
Naziv DKBS |
|
|
Šifra DKBS |
|
|
Iz sredstava određenih Odlukom o budžetu grada Kraljeva za __________ godinu podnosimo predlog plana izvršenja budžeta za period _______________ godine u ukupnom iznosu od __________ dinara.
ORGANIZACIONA |
NAZIV POZICIJE |
EKONOMSKA |
IZVOR |
IZNOS |
DATUM |
|
RAZDEO |
BROJ |
|||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
UKUPNO: |
|
|
1. Predlog plana izvršenja Odluke o budžetu grada Kraljeva za period ______________________________ je u skladu sa planom Odluke o budžetu grada Kraljeva (popunjava direktni korisnik)
|
|
|
|
M.P. |
|
|
(datum) |
|
(overava) |
|
|
|
(odobrava) |
2. Predlog plana izvršenja Odluke o budžetu grada Kraljeva za period ______________________________ je u skladu sa planom Odluke o budžetu grada Kraljeva (popunjava Odeljenje za privredu i finansije)
|
|
|
|
M.P. |
|
|
(datum) |
|
(overava) |
|
|
|
(odobrava) |
Grad Kraljevo - Odeljenje za privredu i finansije
Prilog |
A. Zahtev za promenu kvote (popunjava podnosilac zahteva)
Naziv direktnog |
|
Šifra direktnog |
|
|
|
|
|
|
Broj zahteva |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Opis razloga |
|
Strana 1 od _____
Redni |
Opis |
Šifra |
Šifra |
Šifra |
Mesec |
Tekuća kvota |
Promena |
Promenjeni iznos kvote |
||||||||
+ |
- |
|||||||||||||||
01 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
02 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
03 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
04 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
05 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
UKUPNO: |
|
|
|
|
B. Odobrenje za promenu kvote (popunjava podnosilac zahteva)
|
V. Odobrenje za promenu kvote (popunjava Odeljenje za privredu i finansije)
|
Grad Kraljevo - Odeljenje za privredu i finansije
ZAHTEV ZA PLAĆANJE BEZ PREUZETE OBAVEZE
Prilog |
A. Zahtev za plaćanje bez preuzete obaveze (popunjava direktni korisnik budžeta)
Naziv direktnog |
|
Šifra direktnog |
|
|
|
|
|
|
Broj zahteva |
|
|
|
|
|
|
|
UKUPNI IZNOS ZA PLAĆANJE: |
|
|
Rok za plaćanje: |
_____/_____/__________ |
|
Strana 1 od _____
Redni |
Opis |
Šifra indirektnog |
Šifra |
Šifra ekonomske |
Podšifra |
Šifra |
Podšifra |
Šifra projekta |
Iznos |
||||||||||||||||
01 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
02 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
03 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
04 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
05 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
06 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
07 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
08 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
09 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
10 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
UKUPNO: |
|
B. Podaci o primaocu (popunjava direktni korisnik budžeta)
Prateća dokumentacija (označiti odgovarajuće polje)
|
V. Odobrenje za plaćanje (popunjava direktni korisnik budžeta)
|
Grad Kraljevo - Odeljenje za privredu i finansije
ZAHTEV ZA PLAĆANJE SA PREUZETOM OBAVEZOM
Prilog |
A. Zahtev za plaćanje sa preuzetom obavezom (popunjava direktni korisnik budžeta)
Naziv direktnog |
|
Šifra direktnog |
|
|
|
|
|
|
Broj zahteva |
|
|
|
|
|
|
|
UKUPNI IZNOS ZA PLAĆANJE: |
|
|
Rok za plaćanje: |
_____/_____/__________ |
|
Strana 1 od _____
Redni broj |
Opis |
Broj Zahteva za preuzimanje obaveze |
Pod rednim brojem |
Šifra indirektnog korisnika budžeta |
Šifra funkcionalne klasifikacije |
Šifra ekonomske klasifikacije |
Podšifra ekonomske klasifikacije |
Šifra izvora finansiranja |
Podšifra izvora finansiranja |
Šifra |
Iznos |
Obaveza izmirena |
||||||||||||||||||||||
01 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
02 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
03 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
04 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
05 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
06 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
07 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
08 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
09 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
10 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
UKUPNO: |
|
|
B. Podaci o primaocu (popunjava direktni korisnik budžeta)
Prateća dokumentacija (označiti odgovarajuće polje)
|
V. Odobrenje za plaćanje (popunjava direktni korisnik budžeta)
|
PRILOG
ZAHTEV ZA ISPLATU PLATA, DODATAKA I NAKNADA ZAPOSLENIH
ZA ________________________________
(mesec, godina)
Razdeo |
Glava |
Izvor |
Podekonomska |
Funkcionalna |
|
|
|
|
|
Pozicija |
Ekonomska klasifikacija |
Iznos |
Poziv na broj |
|
Konto |
Naziv |
|||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
|
||||
|
411111 |
Plate na osnovu cene rada |
|
|
|
411112 |
Dodatak za rad duži od punog radnog vremena |
|
|
|
411113 |
Dodatak za rad na dan državnog i verskog praznika |
|
|
|
411114 |
Dodatak za rad noću |
|
|
|
411115 |
Dodatak za vreme provedeno na radu (minuli rad) |
|
|
|
411116 |
Terenski dodatak |
|
|
|
411117 |
Naknada zarade za vreme privremene sprečenosti za rad do 30 dana usled bolesti |
|
|
|
411118 |
Naknada zarade za vreme odsustvovanja sa rada na dan praznika koji je neradni dan, godišnjeg odmora, plaćenog odsustva, vojne vežbe i odazivanja na poziv državnog organa |
|
|
|
411119 |
Ostali dodaci i naknade zaposlenima |
|
|
|
411121 |
Plate pripravnika koje plaća poslodavac |
|
|
|
411122 |
Plate pripravnika koje plaća Nacionalna služba za zapošljavanje |
|
|
|
411131 |
Plate privremeno zaposlenih |
|
|
|
411141 |
Plate po osnovu sudskih presuda |
|
|
|
411151 |
Naknada štete zaposlenom za neiskorišćeni godišnji odmor |
|
|
|
411159 |
Ostale naknade štete zaposlenom |
|
|
|
411191 |
Ostale isplate zarada za specijalne zadatke i projekte |
|
|
|
||||
|
412111 |
Doprinos za penzijsko i invalidsko osiguranje |
|
|
|
412112 |
Doprinos za dobrovoljno penzijsko i invalidsko osiguranje |
|
|
|
412113 |
Doprinos za PIO - za radni staž koji se računa sa uvećanim doprinosom |
|
|
|
412211 |
Doprinos za zdravstveno osiguranje |
|
|
|
412221 |
Doprinos za dobrovoljno zdravstveno osiguranje |
|
|
|
412311 |
Doprinos za nezaposlenost |
|
|
|
||||
|
414111 |
Porodiljsko bolovanje |
|
|
|
414121 |
Bolovanje preko 30 dana |
|
|
|
414131 |
Invalidnost rada ** stepena |
|
|
Odgovorno lice |
|
Datum isplate |
|
Odgovorno lice u trezoru |
|
|
|
|
|
M.P. |
|
(upisuje služba računovodstva) |
|
M.P. |
Grad Kraljevo - Odeljenje za privredu i finansije
Prilog |
A. Zahtev za transfer sredstava (popunjava direktni korisnik budžeta)
Naziv direktnog |
|
Šifra direktnog |
|
|
|
|
|
|
Broj zahteva |
|
|
|
|
|
|
|
UKUPNI IZNOS TRANSFERA: |
|
|
Datum dospeća transfera: |
_____/_____/__________ |
|
Strana 1 od _____
Redni |
Opis |
Šifra direktnog |
Šifra indirektnog |
Šifra funkcionalne klasifikacije |
Šifra ekonomske klasifikacije |
Podšifra ekonomske klasifikacije |
Šifra izvora finansiranja |
Podšifra izvora finansiranja |
Šifra projekta |
Iznos |
||||||||||||||||||||
01 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
9 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
02 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
9 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
03 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
9 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
04 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
9 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
05 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
9 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
06 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
9 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
07 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
9 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
08 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
9 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
09 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
9 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
10 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
9 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
11 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
9 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
12 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
9 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
13 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
9 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
14 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
9 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
15 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
9 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
UKUPNO: |
|
B. Odobrenje za transfer sredstava (popunjava direktni korisnik budžeta)
|
PRILOG
UPRAVA ZA TREZOR - FILIJALA KRALJEVO
KRALJEVO
Broj naloga: |
|
|
Opis: |
|
|
Datum: |
|
|
Broj računa: |
|
|
Broj izvoda: |
|
|
Red. br. stavke: |
|
|
Redni |
Organiz. |
Funkcija |
Ekonom. |
Podekonom. |
Izvor |
Duguje |
Potražuje |
Opis |
1. |
|
|
|
|
|
|
|
|
2. |
|
|
|
|
|
|
|
|
3. |
|
|
|
|
|
|
|
|
4. |
|
|
|
|
|
|
|
|
5. |
|
|
|
|
|
|
|
|
Ukupno |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sastavio: |
|
|
M.P. |
Overava: |
|
|
|
Odobrava: |
|