ODLUKA

O NAKNADAMA ZA USLUGE KOJE GRADSKA UPRAVA VRŠI DRUGIM LICIMA

("Sl. list Grada Sombora", br. 5/2008)

Član 1

Ovom Odlukom utvrđuje se visina naknade za usluge koje Gradska uprava vrši na zahtev drugih pravnih i fizičkih lica, i to:

1. Naknada za izlazak van službenih prostorija, radi zaključenja braka, od strane matičara:

- za stara i bolesna lica

130,00 din.

- za ostala lica

10.217,00 din.

   

2. Naknada za izdavanje internacionalnih izvoda iz matičnih knjiga i za izdavanje uverenja o slobodnom bračnom stanju za inostranstvo

383,00 din.

Naknada za izdavanje izvoda iz matičnih knjiga i uverenja putem pošte, sa plaćanjem pouzećem

130,00 din.

Naknada za overu fotokopija, po jednom primerku

32,00 din.

   

3. Naknada za rad na izdavanju uverenja i potvrda po čl. 161. i 162. ZUP-a

103,00 din.

   

4. Naknada za zaključivanje braka u službenim prostorijama Gradske uprave

891,00 din.

   

5. Naknada za prijem i obradu zahteva za prevođenje preduzetničkih radnji, zahteva za osnivanje i ostale promene koje Gradska uprava vrši za preduzetnike i druge privredne subjekte, a za potrebe Agencije za privredne registre

383,00 din.

   

6. Naknada za izlazak na lice mesta službenog lica u cilju popisa i procene imovine umrlog, u postupku pripreme ostavinskog postupka

383,00 din.

Naknada za izlazak na lice mesta službenog lica u cilju popisa i procene imovine umrlog, po zamolnici

637,00 din.

 

7. Naknada za izradu situacionih planova za potrebe investitora:

- stambeni objekti (izgradnja, dogradnja, nadgradnja)

3.791,00 din.

- poslovni objekti

6.183,00 din.

- rekonstrukcija, adaptacija stambenog u poslovni prostor

4.633,00 din.

- stambeno-poslovni objekti

4.633,00 din.

- kompleks poslovnih objekata

12.226,00 din.

- objekti infrastrukture, komunalni objekti

6.183,00 din.

- letnje bašte, konzervatori, kiosci, reklamni panoi, parkinzi i sl. (na javnim zelenim površinama)

4.633,00 din.

 

8. Naknada za ispravku, doradu, obradu podnetih situacionih planova iz prethodne tačke se naplaćuje 50% od gore navedenih vrednosti (izrada situacionih planova za potrebe investitora).

 

9. Naknada za izradu zapisnika po zahtevu stranke

254,00 din.

 

10. Naknada za pripremanje dokumentacije za izdavanje akta o urbanističkim uslovima ili izvoda iz urbanističkog plana, i to:

- pomoćni i stambeni objekti

637,00 din.

- stambeno-poslovni objekti

1.280,00 din.

- objekti kolektivnog stanovanja

1.917,00 din.

- poslovni objekti i poljoprivredni objekti

1.917,00 din.

- objekti niskogradnje

891,00 din.

 

11. Naknada za pregled objekta za rušenje po zahtevu stranke, i to:

- objekti (osnova) do 50 m2

1.280,00 din.

- objekti (osnova) od 50 do 100 m2

2.554,00 din.

- objekti (osnova) preko 100 m2

3.834,00 din.

 

12. Naknada za pregled temelja objekata po zahtevu stranke i to:

- objekti (osnova) do 50 m2

637,00 din.

- objekti (osnova) od 50 do 100 m2

1.280,00 din.

- objekti (osnova) preko 100 m2

1.917,00 din.

 

13. Naknada za dokumentaciju za izdavanje Rešenja o odobrenju za izgradnju, i to:

- za pomoćne objekte

637,00 din.

- za stambene objekte (jedna stambena jedinica)

1.280,00 din.

- za objekte kolektivnog stanovanja

2.873,00 din.

- za poslovne objekte i stambeno poslovne objekte do 100 m2

1.917,00 din.

- za poslovne objekte i stambeno poslovne objekte preko 100 m2

2.554,00 din.

- za poljoprivredne objekte

3.235,00 din.

- za objekte niskogradnje

1.917,00 din.

 

14. Naknada za dokumentaciju za izdavanje potvrde prijave za izvođenje radova i to:

- za pomoćne objekte

637,00 din.

- za stambene objekte (jedna stambena jedinica)

1.280,00 din.

- za objekte kolektivnog stanovanja

2.873,00 din.

- za poslovne objekte i stambeno poslovne objekte do 100 m2

1.917,00 din.

- za poslovne objekte i stambeno poslovne objekte preko 100 m2

2.554,00 din.

- za poljoprivredne objekte do 100 m2

2.225,00 din.

- za poljoprivredne objekte preko 100 m2

3.235,00 din.

- za objekte niskogradnje

1.917,00 din.

   

15. Naknada za overu etažnih planova i izdavanje potvrda

2.554,00 din.

 

16. Naknada za pripremanje dokumentacije za izdavanje upotrebne dozvole - 0,04% od investicione vrednosti objekta.

 

17. Naknada za rad Komisije za tehnički pregled izgrađenih stambenih, poslovnih, poljoprivrednih i drugih objekata, prema sledećem troškovniku:

TROŠKOVNIK RADA KOMISIJE ZA TEHNIČKI PREGLED
izgrađenih stambenih, poslovnih, poljoprivrednih i drugih objekata u neto iznosu

Investiciona
vrednost objekta

Objekti
visokogradnje

Objekti
niskogradnje

- do 1 milion dinara

0,30% od investicione vrednosti objekta

0,26% od investicione vrednosti objekta

- od 1 do 5 miliona dinara

0,25% od investicione vrednosti objekta

0,22% od investicione vrednosti objekta

- od 5 do 10 miliona dinara

0,17% od investicione vrednosti objekta

0,15% od investicione vrednosti objekta

- preko 10 miliona dinara

0,10% od investicione vrednosti objekta,
najviš
e 60.000,00 dinara

0,09% od investicione vrednosti objekta,
najviš
e 60.000,00 dinara

Za izgrađene objekte, za rekonstrukcije i adaptacije stambenih i poslovnih prostora, za izgradnju objekata infrastrukture (trafo stanice i sl.) i za postavljanje montažnih objekata koji su izvedeni u površini do 50 m2, plaća se naknada u iznosu od 10.692,00 din.

Investiciona vrednost objekta predstavlja predračunsku vrednost po glavnom projektu koja se obračunava tako što se predračunska vrednost po glavnom projektu uvećava za vreme od momenta njenog utvrđivanja (datum izrade projekta) do dana podnošenja zahteva za rešenje o upotrebnoj dozvoli, primenom indeksa rasta cena na malo u tom periodu, zaključno sa mesecom koji prethodi mesecu kada je zahtev podnet.

Kada nije moguće utvrditi investicionu vrednost iz razloga nepostojanja predmera i predračuna radova po projektu, investiciona vrednost za izgrađeni objekat utvrđuje se iznos od 23.760,00 din/m2.

Naknada za rad Komisije za tehnički pregled obračunava se prema procentu investicione vrednosti iz tabele, odnosno prethodnog stava, uvećanoj za pripadajuće poreze i doprinose.

18. Naknada za oglašavanje sprovođenja postupka procene uticaja na životnu sredinu u sredstvima informisanja:

- redovan postupak

49.896,00 din.

- skraćeni postupak

21.384,00 din.

 

19. Naknada za rad Tehničke komisije za procenu uticaja na životnu sredinu objekata sa liste I i liste II (iz Uredbe o utvrđivanju liste projekata za koje je obavezna procena uticaja i Liste projekata za koje se može zahtevati procena uticaja na životnu sredinu), zaključno sa davanjem saglasnosti na Studiju o proceni uticaja na životnu sredinu, prema sledećem troškovniku:

 

TROŠKOVNIK ZA RAD TEHNIČKE KOMISIJE
ZA PROCENU UTICAJA NA ŽIVOTNU SREDINU u neto iznosu

- za tročlani sastav Komisije

23.760,00 din.

- za petočlani sastav Komisije

38.016,00 din.

- za Komisiju sa većim brojem članova uvećano za 7.128,00 din. po svakom novom članu.

Naknada za rad Tehničke komisije za procenu uticaja na životnu sredinu, obračunava se prema vrednostima iz troškovnika za rad Tehničke komisije, uvećanoj za pripadajuće poreze i doprinose.

 

20. Naknada za određivanje kategorije kuća, stanova i soba za odmor po zahtevu fizičkog lica iznosi po objektu, i to:

- objekti do 50 m2

1.685,00 din.

- objekti od 50 do 150 m2

2.079,00 din.

- objekti preko 150 m2

2.479,00 din.

   

21. Naknada za:

 

Overu ugovora o radu

167,00 din.

Raskid ugovora o radu

216,00 din.

Izdavanje radne knjižice, promene u radnoj knjižici ili upis školske spreme u radnu knjižicu

113,00 din.

Član 2

Pod drugim licima iz stava 1. člana 1. ove Odluke podrazumevaju se sva pravna i fizička lica.

Član 3

Za vršenje ostalih usluga koje se mogu pojaviti od slučaja do slučaja, a čija naknada nije predviđena ovom Odlukom, naknada će se odrediti za svaki konkretan slučaj na osnovu potrebnog vremena i drugih troškova potrebnih za izvršenje usluge.

Naknadu iz stava 1. ovog člana predložiće nadležna organizaciona jedinica Gradske uprave koja pruža navedenu uslugu, s tim da će se ista utvrditi dopunom ove Odluke.

Član 4

Stranka koja traži vršenje usluga dužna je podneti zahtev nadležnoj organizacionoj jedinici Gradske uprave.

Član 5

Evidenciju o izvršenim uslugama iz člana 1. ove Odluke vodi organizaciona jedinica Gradske uprave koja vrši usluge.

Korisnici usluga dužni su uplaćivati utvrđeni iznos pre izvršenja usluge.

Uplata naknade vrši se uplatnicom, u korist uplatnog računa javnih prihoda budžeta Grada Sombora.

Član 6

Obveznik plaćanja naknade je korisnik usluge.

Za plaćanje naknade, obračun kamate za docnju u plaćanju, prinudnu naplatu, primenjuju se odredbe Zakona o poreskom postupku i poreskoj administraciji.

Oslobađaju se plaćanja naknada utvrđenih u članu 1. ove Odluke i to: u tački 2., stav 3., tački 3. i od tačke 10. do zaključno sa tačkom 16., državni organi, organi teritorijalne autonomije i organi lokalne samouprave.

Član 7

Stupanjem na snagu ove Odluke prestaje da važi Odluka o naknadama za usluge koje Opštinska uprava vrši drugim licima ("Sl. list opštine Sombor", broj 15/2006, 16/2007 i 2/2008).

Ova Odluka stupa na snagu osmog dana od dana objavljivanja u "Službenom listu Grada Sombora".