ODLUKAO PROGRAMU TURISTIČKE INFORMATIVNO-PROPAGANDNE DELATNOSTI GRADA NOVOG SADA ZA 2009. GODINU, SA PROGRAMOM("Sl. list Grada Novog Sada", br. 52/2008) |
Ovom odlukom se utvrđuje Program turističko informativno-propagandne delatnosti Grada Novog Sada za 2009. godinu (u daljem tekstu: Program), koji je sastavni deo ove odluke.
Program obuhvata: nastupe na turističkim sajmovima u zemlji i u inostranstvu, promovisanje turističke ponude putem štampanih i vizuelnih sredstava i internet informisanje o turističkoj ponudi Grada, turističku prezentaciju Grada, učešće na stručnim seminarima i usavršavanje zaposlenih, opremanje i sredstva za rad Turističke organizacije Grada Novog Sada (u daljem tekstu: Turistička organizacija).
Sredstva za realizaciju Programa iz člana 1. ove odluke obezbeđuju se iz sredstava boravišne takse za koju se planira da će se ostvariti na teritoriji Grada u 2009. godini u iznosu od 25.000.000,00 dinara, kao i viška prihoda - suficita sa neraspoređenim viškom prihoda iz ranijih godina u iznosu od 3.000.000,00 dinara, što ukupno iznosi 28.000.000,00 dinara.
Realizaciju Programa i nadzor nad izvršavanjem ugovornih obaveza sprovodi Turistička organizacija.
Zahtev za prenos sredstava iz člana 2. ove odluke, uz priloženu dokumentaciju Turistička organizacija, dostavlja Gradskoj upravi za privredu, (u daljem tekstu: Gradska uprava), koja vrši nadzor nad sprovođenjem Programa.
Prenos sredstava iz člana 2. ove odluke na račun Turističke organizacije vrši se na osnovu zahteva koji priprema Gradska uprava u skladu sa propisima.
Turistička organizacija podnosi Skupštini Grada Novog Sada šestomesečni i godišnji izveštaj o realizaciji Programa.
Ova odluka stupa na snagu osmog dana od dana objavljivanja u "Službenom listu Grada Novog Sada".
PROGRAM
TURISTIČKE INFORMATIVNO-PROPAGANDNE DELATNOSTI GRADA NOVOG SADA ZA 2009. GODINU
I |
Boravišna taksa ostvarena na teritoriji Grada Novog Sada za 2009. godinu |
25.000.000,00 |
II |
Višak prihoda-suficit sa neraspoređenim viškom prihoda iz ranijih godina |
3.000.000,00 |
|
UKUPNO: |
28.000.000,00 |
I |
Turističko-informativna i propagandna delatnost |
22.626.254,00 |
II |
Rad Turističke organizacije |
5.373.746,00 |
|
UKUPNO: |
28.000.000,00 |
PREGLED RASHODA PO NAMENI:
I TURISTIČKO-INFORMATIVNA I PROPAGANDNA DELATNOST
Iznos sredstava za realizaciju |
22.626.254,00 |
|
1. |
Sajmovi |
7.489.212,00 |
Za 2009. godinu predviđa se nastup na turističkim sajmovima u zemlji i u inostranstvu (Uteriht, Ljubljana, Beč-Dunavska turistička berza, Madrid, Milano, Budimpešta, Berlin, Moskva, Prag, Banja Luka, Bratislava, Pariz, Lugano, London, Barselona, Oslo, Beograd i Novi Sad). Troškovi vezani za nastup na sajmovima odnose se na delimično finansiranje sajamskog prostora - zakupa štandova, dnevnice za službena putovanja u zemlji i inostranstvu, troškove prevoza, smeštaja, osiguranja i viziranja pasoša.
2. |
Promovisanje turističke ponude putem štampanih i vizuelnih sredstava i internet informisanje o turističkoj ponudi Grada |
5.540.000,00 |
Za promovisanje i dalju afirmaciju turističke ponude u 2009. godini planira se izrada novih publikacija: Kongresni turizam, Vodič za bicikliste, Umetnosti i nasleđe, Fruškogorski manastiri i druge publikacije od opšteg turističkog značaja.
Tokom 2009. godine planira se reprint turističko-informativnih publikacija: Turistička mapa, Mini ture, iskustvo koje ne treba propustiti, Grad muzike i teatra, multimedijalna turistička prezentacija Novog Sada u DVD formatu kao i ostala poslovna galanterija.
Informisanje o turističkoj ponudi grada elektronskim putem odnosi se na izradu i održavanje WEB prezentacije i na internet prezentaciju na Evropskoj mreži turističkih centara - EUROPEAN CITIES MARKETING (ECM).
3. |
Turistička prezentacija Grada |
8.370.754,00 |
Programom se planiraju sredstva za:
• Turističku prezentaciju putem učešća u finansiranju programa manifestacija koje se u toku godine organizuju u Novom Sadu (Dunavska turistička regata, Etno festivali: Novi Sad, Begeč, Kovilj, Futog, Čenej i Kać, manifestacije koje organizuju nautički klubovi i ostale manifestacije od značaja za Grad).
• Turistička prezentacija Grada se odnosi i na studijske posete novinara, turoperatora i specijalizovanih grupa zainteresovanih za turističku ponudu Novog Sada.
• Obezbeđivanje turističke signalizacije koja omogućava bolji i lakši pristup objektima i lokacijama od važnosti za prezentovanje Grada (obeležavanje spomenika kulture i drugih prostorno kulturno-istorijskih celina).
• Opštu promociju Grada koja obuhvata predstavljanje turističkih vrednosti u ABTA Member's Hendbook - za turističku privredu na inostranom tržištu, kao i kontinuirana saradnja sa Turističkom organizacijom Srbije na opštoj turističkoj prezentaciji Grada na domaćem i inostranom tržištu.
4. |
Učešće na stručnim seminarima i usavršavanje |
300.000,00 |
Za 2009. godinu Programom su predviđena sredstva za uzimanje aktivnog učešća u projektima o turizmu u okviru mreže ECM, ETC ECM TourMIS i drugi seminari, radionice i radne konferencije koje doprinose usavršavanju zaposlenih.
5. |
Opremanje Turističke organizacije |
926.288,00 |
U 2009. godini planirano je opremanje Turističke organizacije Touch screanom, digitalnim foto aparatom, Docking station za laptop, kao i druga IT oprema. Dodatna oprema za nastupe na sajmovima i radionicama: roll up-ovi, zipp up-ovi, info pult i druga oprema u cilju uspešnije prezentacije turističkih vrednosti Grada.
II RAD TURISTIČKE ORGANIZACIJE
Iznos sredstava za realizaciju |
5.373.746,00 |
|
1. |
Rad Turističke organizacije |
5.373.746,00 |
Za 2009. godinu predviđena su sredstva za pokriće troškova zarada zaposlenih, troškova prevoza, materijalnih troškova i drugih troškova neophodnih za rad Turističke organizacije.