PROGRAMINVESTICIONIH AKTIVNOSTI I TEKUĆEG ODRŽAVANJA DOMA ZDRAVLJA "NOVI SAD" NOVI SAD ZA 2008. GODINU("Sl. list Grada Novog Sada", br. 27/2008, 46/2008 i 48/2008) |
1. Ovim programom utvrđuju se investicione aktivnosti i tekuće održavanje Doma zdravlja "Novi Sad" Novi Sad (u daljem tekstu: Dom zdravlja) za 2008. godinu.
2. Za realizaciju ovog programa planirana su sredstva u budžetu Grada Novog Sada za 2008. godinu, u ukupnom iznosu od 141.976.000,00 dinara, za transfere ostalim nivoima vlasti, i to za:
- kapitalne transfere, u iznosu od 138.976.000,00 dinara, i
- tekuće transfere, u iznosu od 3.000.000,00 dinara.
3. Sredstva iz tačke 2. alineja jedan ovog programa, u iznosu od 138.976.000,00 dinara, raspoređuju se za investicione aktivnosti, i to za:
1) Izradu projektne dokumentacije u iznosu od 4.650.000,00 dinara za:
- dogradnju zdravstvenog objekta Doma zdravlja u Sremskoj Kamenici, Vojvode Putnika broj 5, u iznosu od 1.050.000,00 dinara,
- dogradnju zdravstvenog objekta Doma zdravlja u Šangaju, Ul. školska bb, u iznosu od 450.000,00 dinara, i
- centralnu klimatizaciju za zdravstvene objekte Doma zdravlja u Novom Sadu, Bulevar cara Lazara br. 75 i Bulevar Slobodana Jovanovića br. 9, u iznosu od 3.150.000,00 dinara.
2) zamenu krovnih pokrivača na objektima Doma zdravlja, u iznosu od 6.000.000,00 dinara, u:
- Futogu, Proleterska broj 1,
- Kovilju, Miletićeva bb,
- Budisavi, Školska broj 1,
- Kaću, Kralja Petra I broj 8,
- Bukovcu, Karađorđeva broj 190,
- Ledincima, Vuka Karadžića 98,
- Novom Sadu, Antona Čehova 13a,
- Novom Sadu, Jug Bogdana broj 2,
- Novom Sadu, Bulevar cara Lazara broj 75;
3) nabavku digitalnih centrala, u iznosu od 15.800.000,00 dinara, za objekte Doma zdravlja u Novom Sadu, Bulevar cara Lazara broj 75 i 77, Zmaj Ognjena Vuka broj 19, Bulevar Slobodana Jovanovića broj 9 i Bulevar Mihajla Pupina broj 23, za:
- izradu idejnog rešenja,
- izradu projekta,
- nabavku centrala, i
- nabavku telefonskih aparata;
4) nabavku medicinske opreme, u iznosu od 54.873.007,66 dinara, i to:
- analizatora za pregled urina, jedan aparat,
- mašine za pranje laboratorijskog posuđa, aparata,
- sistema za određivanje sedimentacije eritrocita, tri aparata,
- ultrazvučnog aparata za pregled beba, jedan aparat,
- RTG mamomata, jedan aparat,
- ultrazvučnog aparata, ginekološkog, jedan aparat,
- CTG aparata za bebe, dva aparata,
- kolposkopa, tri aparata,
- elektrokautera, četiri aparata,
- vakuum aspiratora, dva aparata,
- ultrazvučnog aparata za pregled štitaste žlezde, dojke i krvnih sudova sonda 8 Hz, jedan aparat,
- biomikroskopa sa aplanacionim tonometrom, jedan aparat,
- aplanacionog tonometra, visećeg, jedan aparat,
- kombinovanog aparata za fizikalnu medicinu sa elektroterapijom-dijadinamik, galvanska struja, ekspnencijalne struje, interferentna TENS, dva aparata,
- aparata za magnetoterapiju, tri aparata,
- aparata za laseroterapiju, četiri aparata,
- defibrilatora, jedan aparat,
- set za reanimaciju, 12 aparata,
- kompleta za tečni azot, jedan aparat,
- aparata za kompjuterizovanu dermoskopiju, jedan aparat,
- radiotalasnog noža, tri aparata,
- aparata za ispitivanje vestibularisa - elektronistagmografa, dva aparata,
- reakciometra, dva aparata,
- sterilizatora, 35 aparata,
- EKG aparata, 10 aparata,
- spirometra, jedan aparat,
- vage sa visinometrom, 80 komada,
- autoklava sa sušenjem 150 litara, jedan aparat,
- rotacionog zavarivača za pakovanje sterilisanog materijala sa rolnama za sterilizaciju, dva aparata,
- stomatološke stolice sa nasadnim uređajima, pet stomatoloških stolica,
- reflektora, 10 komada,
- ultrazvučnog aparata za rano otkrivanje osteoporoze, jedan aparat, i
- kompjuterizovanog radiografa, jedan aparat.
5) nabavku opreme u iznosu od 57.652.992,34 dinara, i to:
- računarske opreme, i to:
računara sa monitorima, 400 komada,
servera konfiguracija 1, tri komada
servera konfiguracija 2, 25 komada,
laptop računara, 10 komada,
štampača crno-belih (laserskih), 350 komada,
štampača kolor (sa mastilom), dva komada, i
multifunkcijskih štampača (skener, fotokopir, faks), četiri komada.
- vozila za sanitetski prevoz, i to:
putničkih, niže klase - 24 komada i
teretnih, lakih - dva komada.
4. Sredstva iz tačke 2. alineja dva ovog programa, u iznosu od 3.000.000,00 dinara, raspoređuju se za tekuće održavanje objekata Doma zdravlja, i to za:
1) higijensko krečenje, i
2) popravku instalacija (vodovoda i kanalizacije, struje i grejanja).
5. Za realizaciju aktivnosti iz tačke 3. ovog programa, prenos sredstava vršiće se putem kapitalnih transfera, a za aktivnosti iz tačke 4. ovog programa, putem tekućih transfera, i to do iznosa sredstava planiranih ovim programom za kapitalne, odnosno tekuće transfere.
6. Zahtev za prenos sredstava iz tačke 2. ovog programa, uz priloženu dokumentaciju Dom zdravlja dostavlja Gradskoj upravi za zdravstvo, a prenos sredstava na račun Doma zdravlja vrši se na osnovu zahteva za prenos koji priprema Gradska uprava za zdravstvo, u skladu sa propisima.
7. Dom zdravlja se obavezuje da će aktivnosti iz tač. 3. i 4. ovog programa biti izvedene stručno i kvalitetno, u skladu sa zakonom i standardima i normativima koji važe za ovu vrstu radova, odnosno nabavku opreme i vozila.
8. Nadzor nad sprovođenjem ovog programa obavljaće Gradska uprava za zdravstvo.
9. Dom zdravlja podnosi Gradonačelniku Grada Novog Sada godišnji izveštaj o realizaciji ovog programa, sa iskazanim fizičkim i finansijskim pokazateljima o izvršenim aktivnostima i utrošku sredstava.
10. Ovaj program objaviti u "Službenom listu Grada Novog Sada".