ODLUKA
O GRADSKIM ADMINISTRATIVNIM TAKSAMA GRADA LESKOVCA

("Sl. glasnik grada Leskovca", br. 28/2008)

Član 1

Ovom Odlukom utvrđuju se gradske administrativne takse za vršenje poslova lokalne samouprave kao lokalni javni prihodi koji organi uprave ostvaruju svojom delatnošću.

Član 2

Gradske administrativne takse se utvrđuju za spise i radnje u upravnim stvarima, kao i za druge spise i radnje koji organi uprave izdaju, odnosno obavljaju u okviru poslova iz svoje izvorne nadležnosti, a koje obuhvataju naknadu za izvršeni rad i troškove koji su učinjeni za vršenje toga rada.

Član 3

Obveznik plaćanja gradske administrativne takse je lice povodom čijeg zahteva se vrši radnja ili donosi spis predviđen ovom Odlukom. Ako se radnja vrši po zahtevu više lica ili donosi za više lica, svako lice je obveznik plaćanja gradske administrativne takse.

Član 4

Visina gradske administrativne takse i nastanak obaveze plaćanja utvrđuje se tarifom gradske administrativne takse za rad organa uprave koja je sastavni deo ove Odluke.

Član 5

U aktu i drugom spisu o izvršenoj radnji, označuje se iznos naplaćene gradske administrativne takse i tarifni broj po kome je naplaćena.

Član 6

Plaćanja gradske administrativne takse utvrđene ovom Odlukom oslobađaju se korisnici materijalnog obezbeđenja i ustanove čiji je osnivač Skupština grada Leskovca.

Radi ostvarivanja prava iz stava 1. ovog člana stavlja se na uvid akt nadležnog organa ili organizacije o pravu na materijalno obezbeđenje.

Član 7

Gradska administrativna taksa za rad Organa uprave ne plaća se za spise i radnje za ispravljanje grešaka u aktima i evidencijama u postupku više plaćenih ili nepravilno plaćenih sredstava.

Član 8

Gradska administrativna taksa se plaća na račun broj 840-742341843-24 u korist naknade za rad Organa uprave grada Leskovca, po modelu 97 sa pozivom na broj 21-058.

Član 9

Stupanjem na snagu ove Odluke prestaje da važi Odluka o opštinskim administrativnim taksama za rad organa uprave objavljena u "Službenom glasniku opštine Leskovac" br. 22/07 i 2/08.

Član 10

Ova Odluka stupa na snagu osmog dana od dana objavljivanja u "Službenom glasniku grada Leskovca", a primenjivaće se od 1. januara 2009. godine.

 

TARIFE GRADSKIH
ADMINISTRATIVNIH TAKSI ZA RAD ORGANA UPRAVE

 

Tarifni broj 1.

Za pismeno mišljenje o primeni propisa plaća se gradska administrativna taksa u iznosu od

430 dinara

Tarifni broj 2.

Za uvid u spise završenih predmeta plaća se gradska administrativna taksa u iznosu od

140 dinara.

Tarifni broj 3.

1. Za obaveštenje o mogućnostima i ograničenjima za uređenje prostora

300 dinara

2. Za obaveštenje o mogućnostima i ograničenjima za uređenje prostora sa grafičkim prilozima:

- za jednu građevinsku parcelu

500 dinara

- za svaku sledeću

150 dinara

Tarifni broj 4.

Za uverenje o činjenicama sadržanim u urbanističkoj dokumentaciji

220 dinara

Tarifni broj 5.

Za izveštaj i informacije o podacima sadržanim u urbanističkoj dokumentaciji

350 dinara

Tarifni broj 6.

Za izlazak na "lice mesta" i rad komisija i stručnih službi organa uprave, gradska administrativna taksa se plaća:

1. Za pregled prostora za obavljanje delatnosti u pogledu ispunjenosti uslova zaštite životne sredine

4.280 dinara

2. Za pregled kuća, stanova za odmor i soba za pružanje smeštaja i ishrana turista po objektu kategorizacije

250 dinara

3. Za utvrđivanje uslova za promenu namene poljoprivrednog zemljišta

520 dinara

4. Za utvrđivanje ispunjenosti veterinarskih uslova

450 dinara

5. Za utvrđivanje vodoprivrednih uslova

520 dinara

6. Za utvrđ. ispunjenosti uslova vozila za obav. auto taksi prevoza putnika

2.140 dinara

7. Za ostali izlazak na lice mesta komisija i stručnih službi organa uprave po zahtevima stranaka

240 dinara

Tarifni broj 7.

Za urbanističku saglasnost na tehničku dokumentaciju plaća se gradska administrativna taksa:

- za porodičnu stambenu zgradu do 100 m2

500 dinara

- za porodičnu stambenu zgradu preko 100 m2 a do 300 m2

600 dinara

- preko 300 m2

1.200 dinara

- za zdravstvene i školske objekte

590 dinara

- za sportske objekte i objekte kulture

1.000 dinara

- za poslovne objekte do 100 m2

2.000 dinara

- za poslovne objekte preko 100 m2 a do 300 m2

3.000 dinara

- za poslovne objekte preko 300 m2

10 din. po m2

- za saobraćajnice sa pratećom infrastrukturom
(vodovod, kanalizacija, elektrika, PTT, toplovod i dr.)

- do 1000 m dužnih

2.500 dinara

- preko 1000 m dužnih

3.000 dinara

- za objekte vodovoda kanalizacije, elektrike, PTT, toplovoda i dr.

 

- do 1000 m

2.200 dinara

- preko 1000 m

3.000 dinara

- za potvrdu prijave za sanaciju, adaptaciju, pomoćne objekte, promene namena objekta i investiciono i tekuće održavanje objekta

1.500 dinara

- za rešenje kojim se odobrava upotreba poslovnih objekata

7 din. po m2

- za rešenje kojim se odobrava upotreba stambenih zgrada

5 din. po m2

Tarifni broj 8.

Za akt o urbanističkim uslovima (čl. 57. Zakona o planiranju i izgradnji) i izvod iz plana (čl. 56. Zakona) plaća se gradska administrativna taksa u iznosu:

- za porodičnu stambenu zgradu do 100 m2

800 dinara

- za stambene objekte preko 100 m2 a do 300 m2

1.000 dinara

- preko 300 m

5 din po m2

- za zdravstvene i školske objekte

1.000 dinara

- za sportske objekte i objekte kulture

1.800 dinara

- za poslovne objekte do 100 m2

2.500 dinara

- za poslovne objekte preko 100 m2 a do 300 m2

3.500 dinara

- preko 300 m2

10 din. po m2

- za saobraćajnice sa pratećom infrastrukturom
(vodovod, kanalizacija, PTT, toplovod i dr.)

 

- do 1000 m dužnih

2.800 dinara

- Instalacije, PTT, toplovoda, gasovoda, kablovska TV, vodovoda i kanalizacije, elektrike i dr.

 

- do 1000 m dužnih

1.800 dinara

- preko 1000 m dužnih

1,5 din. po m dužnom

- izrada urbanističkih projekata

5 din po m2

Tarifni broj 8 A

Izrada kompletnih urbanističkih uslova za izgradnju objekta visokogradnje i niskogradnje na osnovu urbanističkih planova, opštih pravila urbanističke regulacije i parcelacije i gradskih odluka.

 

1. OBJEKTI VISOKOGRADNJE

(Obračun po 1 m2 građevinske bruto površine - JUS U.C2.100. Sl. list SRJ br. 59/95)

 

Napomena: Površina podrumskih i potkrovnih prostorija se umanjuje za 50%.

- Individualni stambeni objekti

do 120 m2

1.000 dinara

preko 120 m2 po svakom m2

57 din/m2

- Individualni stambeni - poslovni objekti

do 20 m2

1.500 dinara

preko 120 m2 po svakom m2

85 din/m2

- Objekti kolektivnog stanovanja

do 500 m2

48 din/m2

od 500 do 1500 m2

40 din/m2

preko 1500 m2

32 din/m2

Objekti kolektivnog stanovanja sa poslovnim prostorom

- Stanovanje

 

do 500 m2

48 din/m2

od 500 do 1500 m2

40 din/m2

preko 1500 m2

32 din/m2

- Poslovni prostor

87 din/m2

 

- Objekti kolektivnog stanovanja

do 500 m2

48 din/m2

od 500 do 1500 m2

40 din/m2

 

- Poslovni objekti
(administrativni, trgovinski, ugostiteljsko-turistički, hoteli, uslužno zanatstvo, javne garaže, objekti zabave i razonode i sl.)

87 din/m2

Privredno-proizvodni objekti
(proizvodno zanatstvo, industrija skladišta, stovarišta, poljoprivredni objekti i sl.)

do 50 m2

55 din/m2

od 50-150 m2

51 din/m2

od 150-500 m2

47 din/m2

od 500-1500 m2

44 din/m2

preko 1500 m2

40 din/m2

 

Otvorena skladišta

12 din/m2

 

- Objekti društvenog standarda
(škole, dečije ustanove, zdravstveni objekti, verski objekti, objekti kulture, objekti socijalne zaštite i sl.)

24 din/m2

- Objekti javne namene
(rekreativno sportske, zatvoreni i otvoreni objekti, saobraćajni objekti i sl.)

32 din/m2

- Kolske vage

4.520 din/kom

- Promena fasade

 

do 5 m2

1.500 din/m2

preko 5 m2 po svakom m2

250 din /m2

 

- Objekti komunalne infrastrukture

(trafostanice, bazne stanice, glavne stanice za KDS, ATC centrale, crpne stanice, stanice za prepumpavanje, razne vrste predajnika i sl.) po objektu

28.000 din

 

- Objekti za snabdevanje gorivom motornih vozila

- samostalni objekat

po objektu
67.800 din.

- objekat kao deo celine

po objektu
45.200 din.

- Cisterne - nadzemni i ukopani objekti

 

po objektu

5.560 din.

REKONSTRUKCIJA OBJEKATA

Napomena: Rekonstrukcija celokupnog objekta - uslovi po cenama novopredviđenih objekata.

Rekonstrukcija krova, tavanske i međuspratne konstrukcije.

- Individualni stambeni objekti

do 120 m2

500 din

preko 120 m2 po svakom m2

30 din/m2

 

- Individualni stambeni - poslovni objekti

do 120 m2

750 din

preko 120 m2 po svakom m2

40 din/m2

 

- Objekti kolektivnog stanovanja

do 500 m2

30 din/m2

od 500 do 1500 m2

20 din/m2

preko 1500 m2

25 din/m2

 

- Objekti kolektivnog stanovanja sa poslovnim prostorom

- Stanovanje

do 500 m2

30 din/m2

od 500 do 1500 m2

20 din/m2

preko 1500 m2

15 din/m2

 

- Poslovni prostor

45 din/m2

 

- Objekti kolektivnog stanovanja

do 500 m2

30 din/m2

od 500 do 1500 m2

20 din/m2

preko 1500 m2

15 din/m2

 

- Poslovni objekti
(administrativni, trgovinski, ugostiteljsko-turistički, hoteli, uslužno zanatstvo, javne garaže, objekti zabave i razonode i sl.)

45 din/m2

- Privredno proizvodni objekti
(proizvodno zanatstvo, industrija skladišta, stovarišta, poljoprivredni objekti i sl.)

 

do 50 m2

30 din/m2

od 50 do 150 m2

27 din/m2

od 150 do 500 m2

25 din/m2

od 500 do 1500 m2

22 din/m2

preko 1500 m2

20 din/m2

 

Otvorena skladišta

10 din/m2

- Objekti društvenog standarda
(škole, dečije ustanove, zdravstveni objekti, verski objekti, objekti kulture, objekti socijalne zaštite i sl.)

10 din/m2

 

- Objekti javne namene
(rekreativno-sportski, zatvoreni i otvoreni objekti, saobraćajni objekti i sl.)

20 din/m2

 

2. OBJEKTI NISKOGRADNJE

Saobraćajne površine

- Gradske saobraćajnice i lokalni putevi

23 din/m2

- Trotoari i biciklističke staze

17 din/m2

- Platoi sa parking prostorom

15 din/m2

 

3. UREĐENJE SLOBODNIH POVRŠINA

- Trgovi, skverovi, parkovi i groblja

27.120 din/ha

- Sportski tereni, igrališta i školska dvorišta

22.600 din/ha

- Rekreativne zelene i slobodne površine

18.080 din/ha

- Dečija igrališta

11.300 din/ha

- Deponije

12.000 din/ha

- Drvoredi

11 din/M1

Tarifni broj 9.

Obeležavanje građevinske i regulacione linije

1.100 dinara

- za građevinski i drugi materijal

550 dinara

Tarifni broj 10.

Za odobrenje za puštanje objekta u probni rad plaća se gradska administrativna taksa u iznosu

2.500 dinara

Tarifni broj 11.

Za izdavanje odobrenja za raskopavanje javne površine plaća se gradska administrativna taksa u iznosu od

720 dinara

Tarifni broj 12.

Za odobrenje u vezi određivanja režima saobraćaja plaća se gradska administrativna taksa u iznosu od

750 dinara

Tarifni broj 13.

Za overu, usaglašavanje i brisanje reda vožnje u gradskom i prigradskom prevozu putnika plaća se gradska administrativna taksa u iznosu od (u prigradskom 1.190 dinara, u gradskom 1.190 dinara)

Tarifni broj 14.

Za izdavanje odobrenja za zauzeće javnih površina

- za predmete i stvari

800 dinara

Tarifni broj 15.

Za izdavanje potvrde o promeni naziva ulica

400 dinara

Tarifni broj 16.

Za odobrenje za postavljanje reklama plaća se gradska administrativna taksa u iznosu od

550 dinara

Tarifni broj 17.

Naknada troškova za izdavanje izvoda iz matičnih knjiga rođenih, venčanih i umrlih

1. Zahtev za izdavanje izvoda

40 dinara

2. Izdavanje izvoda

80 dinara

Tarifni broj 18.

Naknada troškova za izdavanje izvoda iz matičnih knjiga rođenih, venčanih i umrlih na međunarodnom obrascu

500 dinara

Tarifni broj 19.

Naknada troškova za izdavanje uverenja na osnovu podataka iz matičnih knjiga

1. Zahtev za izdavanje uverenja

40 dinara

2. Izdavanje uverenja (uverenja o slobodnom bračnom stanju i drugih uverenja)

140 dinara

Tarifni broj 20.

Naknada troškova za izdavanje uverenja o državljanstvu

1. Zahtev za izdavanje uverenja

40 dinara

2. Izdavanje uverenja o državljanstvu

80 dinara

Tarifni broj 21.

Naknada troškova za izdavanje smrtovnica po zahtevu građana

50 dinara

Tarifni broj 22.

Naknada troškova za izdavanje rešenja o promeni imena i prezimena i drugih rešenja iz oblasti matičnih knjiga:

1. Zahtev za donošenje rešenja

60 dinara

2. Donošenje rešenja

140 dinara

Tarifni broj 23.

Naknada troškova za žalbe protiv rešenja o promeni imena i prezimena i drugih rešenja iz oblasti matičnih knjiga

150 dinara

Tarifni broj 24.

Naknada troškova prisustvovanja matičara činu zaključenju braka:

1. Van službenih prostorija

8.000 dinara

2. Radnim danom

230 dinara

3. U dane vikenda i državnih praznika

320 dinara

Tarifni broj 25.

Naknada troškova za overu potpisa, prepisa i rukopisa po predmetu

80 dinara

Tarifni broj 26.

Naknada troškova za overu ovlašćenja

100 dinara

Tarifni broj 27.

Naknada troškova za izdavanje prepisa, službenih akata koji se nalaze kod organa Gradskih uprava

85 dinara

Tarifni broj 28.

Za izdavanje rešenja o davanju zemljišta u zakup po bilo kom osnovu

1.600 dinara

Tarifni broj 29.

Za izdavanje rešenja o izuzimanju građevinskog zemljišta

1.600 dinara

Tarifni broj 30.

Za izdavanje rešenja o priznavanju prava korišćenja i rešenja o prestanku prava korišćenja.

1.600 dinara

Tarifni broj 31.

Za izdavanje tapija

530 dinara

Tarifni broj 32.

Za uvođenje u posed po bilo kom osnovu

1.060 dinara

Tarifni broj 33.

Za izdavanje:

1. Uverenja o vremenskom vođenju radnje

270 dinara

2. Rešenja o produženju radnog vremena

860 dinara

Tarifni broj 34.

Za spise i radnje u vezi prijema, izrade i overe cenovnika za proizvode i usluge iz nadležnosti grada, izdavanje potvrda i prepisa:

1. Za neproizvodne usluge

240 dinara

2. Za proizvodne delatnosti i zanatske usluge

110 dinara

3. Za usluge u obrazovanju, kulturi i saobraćaju

110 dinara

4. Delatnost škole za vozače

240 dinara

5. Za usluge ustanova društvene zaštite

110 dinara

6. Ostale usluge

110 dinara

7. Za usluge u komunalno-stambenoj delatnosti

360 dinara

8. Izdavanje potvrde i prepisa

190 dinara

Tarifni broj 35.

Za rešenje iz oblasti poljoprivrede i vodoprivrede:

1. Za rešenja o promeni namene obradivog poljoprivrednog zemljišta

710 dinara

2. Za rešenja o ispunjenosti veterinarskih uslova

620 dinara

3. Za rešenje o izdavanju vodoprivredne saglasnosti

790 dinara

4. Za izdavanje vodoprivredne dozvole

990 dinara

5. Za potvrdu o ispunjenosti vodoprivrednih uslova

1.140 dinara

6. Za izdavanje potvrde o obavljanju poljoprivredne proizvodnje

290 dinara

Tarifni broj 36.

Gradska administrativna taksa za rad, pružanje pravne pomoći građanima u ostvarivanju njihovih prava kod organa uprave i javnih preduzeća, ustanova, organa i organizacija:

1. Pisanje podneska (zahtev, molba, predlog, prijava)

650 dinara

2. Pisanje pravnih lekova:

 

- Redovnih

750 dinara

- Vanrednih

1.000 dinara

Tarifni broj 37.

Gradska administrativna taksa za rad za pružanje pravne pomoći građana u ostvarivanju njihovih prava pred sudom, Tužilaštvom, Sekretarijatom unutrašnjih poslova i inostranim organima:

1. Pisanje ugovora

3.000 dinara

2. Pisanje punomoćja, ovlašćenja, predloga, izjava, garantnih pisama, molbi i zahteva

700 dinara

3. Pisanje klauzule na ugovoru, punomoćju, ovlašćenju i izjavi

300 dinara

4. Pisanje krivičnih prijava

900 dinara

5. Pisanje tužbe u jednostavnim pravnim stvarima

1.000 dinara

6. Pisanje odgovora na tužbu

1.000 dinara

7. Pisanje tužbe u složenim pravnim stvarima

2.500 dinara

8. Pisanje odgovora na tužbu u složenim pravnim stvarima

1.500 dinara

9. Pisanje podnesaka (u parničnom, krivičnom i izvršnom postupku)

750 dinara

10. Pisanje redovnih pravnih lekova:

- prigovora

750 dinara

- žalbi

1.500 dinara

11. Sastavljanje vanrednih pravnih lekova

2.500 dinara

12. Sastavljanje predloga u izvršnom postupku

900 dinara

Tarifni broj 38.

- Za izdavanje poreskog uverenja u obavljanju poslova iz svoje izvorne nadležnosti plaća se gradska administrativna taksa u iznosu od

240 dinara

- Za žalbe protiv akata organa grada koje donose u obavljanju poslova iz svoje izvorne nadležnosti plaća se gradska administrativna taksa u iznosu od

240 dinara