ODLUKA
O KABINETU GRADONAČELNIKA GRADA NOVOG PAZARA

("Sl. list grada Novog Pazara", br. 1/2009)

Član 1

Ovom odlukom uređuje se način funkcionisanja, organizovanje poslova i radnih zadataka u Kabinetu gradonačelnika (u daljem tekstu: Kabinet).

Poslovi koji se obavljaju u kabinetu zahtevaju stručnost i kvalitetan rad.

Član 2

U Kabinetu se obavljaju stručni, savetodavni, organizacioni protokolarni i administrativno-tehnički poslovi, koordinacija aktivnosti od značaja za razvoj grada, poslovi koordinacije rada gradskih uprava, protokolarni poslovi od značaja za rad gradonačelnika i predsednika Skupštine grada (organizovanje protokola povodom prijema predstavnika domaćih i stranih institucija, organizovanje protokola povodom dodeljivanja javnih priznanja grada, manifestacija od značaja za grad), korespodenciju i prevođenje sa stranih jezika i na strane jezike, za potrebe organa grada, poslovi informisanja javnosti o aktivnostima grada, njenih organa, službi, ustanova i javnih preduzeća, organizovanje konferencija za štampu, poslovi saradnje lokalnih samouprava i međunarodne saradnje, kao i druge poslove po nalogu gradonačelnika.

Član 3

Kabinet gradonačelnika vodi šef Kabineta.

Šef Kabineta, sekretar Kabineta, koordinator za domaće i međunarodne projekte, član Kabineta za sport, omladinu i turizam, član Kabineta na poslovima informisanja, član Kabineta na poslovima protokola i tehnički sekretar su članovi Kabineta i imaju status postavljenih lica, koja postavlja i razrešava Gradonačelnik.

Članovima Kabineta prestaje mandat sa prestankom mandata gradonačelnika Grada, ostavkom ili razrešenjem.

Član 4

Poslove za potrebe Kabineta gradonačelnika obavlja Odeljenje za skupštinske poslove, poslove gradonačelnika Grada i Gradskog veća, kao i druga odeljenja gradske uprave, kada je obavljanje poslova za potrebe Kabineta iz njihove nadležnosti.

Poslove Kabineta navedena odeljenja obavljaju u saradnji sa sekretarom Kabineta.

Član 5

U pogledu pitanja koja nisu uređena ovom ovom Odlukom, primenjivaće se odredbe zakona kojima se uređuju radni odnosi u državnim organima.

Član 6

Nakon stupanja na snagu ove Odluke, gradonačelnik će doneti pojedinačna rešenja o postavljenju članova Kabineta.

Ukupan broj postavljenih lica u kabinetu određuje gradonačelnik.

Član 7

U Kabinetu gradonačelnika organizuju se sledeći poslovi i radni zadaci:

ŠEF KABINETA

Koordinira rad svih članova kabineta, koji se odnose na aktivnosti koje po svojoj funkciji obavlja gradonačelnik.

Stara se o prijemu i upućivanju stranaka, vrši koordinaciju rada članova Kabineta, učestvuje u pripremi javnih i medijskih nastupa gradonačelnika grada i njegovih saradnika, daje zvanične informacije o radu gradonačelnika grada u saradnji sa članom kabineta koji je zadužen za informisanje. Vrši i druge poslove no nalogu gradonačelnika.

Šef Kabineta ima VII stepen stručne spreme.

SEKRETAR KABINETA

Daje stručna mišljenja gradonačelniku Grada i šefu Kabineta o pojedinim pitanjima, stara se o zakonitosti i sprovođenju akata gradonačelnika grada, učestvuje u izradi nacrta rešenja i zaključaka koje u okviru svojih ovlašćenja donosi gradonačelnik Grada, ostvaruje neposrednu saradnju sa organizacionim celinama Gradske uprave i vrši druge poslove po nalogu gradonačelnika.

Sekretar Kabineta je diplomirani pravnik.

KOORDINATOR ZA DOMAĆE I MEĐUNARODNE PROJEKTE

Rukovodi i koordinira donatorskim programima i projektima; održava funkcionalnu vezu između gradonačelnika Grada i donatora; inicira i predlaže program saradnje sa donatorskim organizacijama; definiše, sa nadležnim subjektima (saveti, komisije i druga radna tela grada Novog Pazara) infrastrukturne i druge probleme u gradu za izradu potrebnih studija opravdanosti, vezano za razvojne programe i projekte; izrađuje i prati domaće i međunarodne razvojne, humanitarne i donatorske programe i projekte, koji su od interesa za grad Novi Pazar i konkuriše za donacije u ime grada Novog Pazara; organizuje i prati realizaciju čitavog projektnog ciklusa donatorskih programa i projekata; formira timove za izradu i implementaciju projekata; po nalogu gradonačelnika Grada predstavlja Grad na sastancima koji se tiču donatorskih programa i projekata; podnosi periodične izveštaje gradonačelniku Grada; na kraju svakog meseca dužan je da upozna javnost putem medija o rezultatima implementacije projekata.

Obavlja i druge poslove iz svoje nadležnosti po nalogu gradonačelnika.

KOORDINATOR ZA SPORT, OMLADINU I TURIZAM

Daje predloge za unapređenje sporta i turizma u gradu i inicira donošenje akata za unapređenje istih, sarađuje sa sportskim, omladinskim i turističkim organizacijama i koordinira, prati i predlaže organizovanje sportskih i omladinskih manifestacija i druge poslove iz svoje nadležnosti, po nalogu gradonačelnika.

ČLAN KABINETA NA POSLOVIMA INFORMISANJA

Priprema i koordinira aktivnosti u vezi sa organizovanjem blagovremenog i potpunog informisanja građana o radu organa Grada, službi, ustanova i javnih preduzeća čiji je osnivač Grad Novi Pazar, organizovanjem konferencija za novinare za potrebe gradonačelnika i drugih gradskih funkcionera i odgovornih lica, organizovanje informisanja u vanrednim situacijama (poplave, klizišta, sneg, zemljotresi i sl.), organizovanje medijskih kampanja i akcija gradonačelnika i drugih organa Grada, izradu analitičkih materijala o javnom informisanju, uređivanje i izdavanje publikacija od značaja za Grad, koordiniranje komunikacije Gradskih uprava sa javnošću, i obezbeđivanje uslova za rad akreditovanih novinara u Skupštini grada.

Obavlja i druge poslove iz svoje nadležnosti po nalogu gradonačelnika i šefa Kabineta.

ČLAN KABINETA NA POSLOVIMA PROTOKOLA

Vrši organizovanje protokola povodom prijema predstavnika domaćih i stranih institucija, organizovanje protokola povodom dodeljivanja javnih priznanja Grada, manifestacija od značaja za Grad i drugih protokolarnih poslova za potrebe organa grada.

Vrši poslove prijema stranaka koje se neposredno obraćaju gradonačelniku i rešava po njihovim predstavkama, pritužbama, zahtevima i molbama.

Obavlja i druge poslove iz svoje nadležnosti, po nalogu gradonačelnika i šefa Kabineta.

TEHNIČKI SEKRETAR KABINETA

Vodi delovodni protokol, registre i uređuje i vodi arhivu, odgovara za upotrebu pečata, vodi i arhivira tekstove iz štampanih medija vezanih za funkcionisanje grada, obavlja poslove prijema i odaslanja pošte, poslove daktilografa i rada na računaru. Na zahtev šefa Kabineta sastavlja izveštaje sa sednica organa grada i priprema druge odluke i rešenja, blagovremeno obaveštava članove organa Grada o datumu i mestu održavanja sednica, vrši aktivnu prepisku i komunikaciju sa organima grada i drugim institucijama, obavlja i druge poslove po nalogu gradonačelnika i šefa Kabineta.

Član 7

Ova odluka stupa na snagu osmog dana od dana objavljivanja u "Službenom listu grada Novog Pazara".

Danom stupanja na snagu ove Odluke, prestaje da važi Odluka o Kabinetu predsednika opštine Novi Pazar broj 020-13/07 od 6.9.2007.