ODLUKA
O REGISTRU FORMALNOSTI GRADA ZRENJANINA

("Sl. list Grada Zrenjanina", br. 21/2008 i 3/2009)

Član 1

UTVRĐUJE SE registar formalnosti Grada Zrenjanina.

Član 2

Registar formalnosti predstavlja elektronsku bazu svih podataka vezanih za formalnosti koje se u Gradskoj upravi primenjuju.

Formalnosti koje nisu registrovane u registru formalnosti neće se primenjivati do njihovog uvođenja u registar.

Član 3

Registrom formalnosti upravlja Gradsko veće, kao organ odgovoran za integritet, održivost i transparentnost registra.

Načelnik Gradske uprave i Odeljenje za informacione i komunikacione tehnologije obavljaju stručne, tehničke i administrativne poslove Registra i odgovorni su za tačnost podataka, rad i održavanje Registra.

Član 4

Osnovna načela registra

1. PRAVNA SIGURNOST - Primena samo onih formalnosti koje se nalaze u Registru, u obliku u kome se nalaze u Registru od strane gradske uprave

2. LEGALNOST - Primena samo onih formalnosti koje su zasnovane na pozitivnim propisima

3. JAVNOST I TRANSPARENTNOST - Učešće javnosti i dostupnost formalnosti i njenih elemenata široj javnosti

4. NADZOR I EVALUACIJA - Vrši se u postupku izrade gradskih propisa sve do usvajanja, kao i u toku implementacije formalnosti. Za formalnosti uređene republičkim i pokrajinskim propisima bliže će se definisati primena tih propisa na nivou lokalne samouprave u toku implementacije formalnosti, u slučaju da ima potrebe

5. ODGOVORNOST - Obaveza gradskih službi da pravovremeno obaveštavaju načelnika Gradske uprave o promenama formalnosti. Načelnik Gradske uprave odgovoran je za neslaganje pravnih akata i tačnost podataka u Registru

6. KONTINUITET I PRAVOVREMENOST - Obaveza načelnika Gradske uprave i Odeljenja za informacione i komunikacione tehnologije da kontinuirano unose u Registar izmenjene, odnosno nove podatke o formalnostima, nakon donošenja odgovarajućih republičkih, pokrajinskih i gradskih propisa

7. POVOLJNOST ZA POSLOVNE SUBJEKTE I GRAĐANE - Obaveza Gradskog veća i načelnika Gradske uprave da pri izradi gradskih propisa odnosno implementaciji republičkih i pokrajinskih propisa vode računa o zaštiti interesa poslovnih subjekata i građana

8. ODRŽIVOST - Gradska uprava će obezbediti kontinuiranu budžetsku podršku za rad i održavanje registra. Gradska uprava će izbeći dodatne nepotrebne troškove kroz korišćenje postojećih gradskih tela, službi nadležnih za funkcionisanje Registra te usvajanje, izmenu pravnih dokumenata Grada radi obezbeđenja nastavka funkcionisanja Registra.

Član 5

OVLAŠĆUJE SE načelnik Gradske uprave, da u roku od tri meseca od dana donošenja ove odluke, donese Pravilnik o radu registra formalnosti, kojim će se bliže urediti lista formalnosti, nadležnost organa, njihova prava i obaveze kao i procedure i postupci rada registra.

Član 6

Ova Odluka stupa na snagu osmog dana od dana donošenja i objaviće se u "Službenom listu Grada Zrenjanina".