REŠENJE
O OBRAZOVANJU KOMISIJE ZA SPROVOĐENJE POSTUPKA DAVANJA U ZAKUP POSLOVNIH PROSTORIJA

("Sl. list grada Kragujevca", br. 6/2009)

Član 1

Obrazuje se Komisije za sprovođenje postupka davanja u zakup poslovnih prostorija (u daljem tekstu: Komisija), u sastavu:

1. Predrag Pantić, Gradska uprava za investicije i razvoj, predsednik Komisije

2. Slavica Saveljić, član Gradskog veća za socijalnu politiku i društvenu brigu o deci, član

3. Srđan Petrović, Gradska uprava za imovinu, član

4. Miroslav Paunović, Gradska uprava za investicije i razvoj, član

5. Dragana Bundalo, Gradska uprava za imovinu, član

6. Vojin Vranić, Gradska uprava za imovinu, sekretar.

Stručne administrativno-tehničke i druge poslove za potrebe Komisije, obavlja sekretar Komisije, koji učestvuje u radu Komisije bez prava odlučivanja. Sekretar Komisije se imenuje iz reda diplomiranih pravnika zaposlenih u gradskoj upravi nadležnoj za poslove imovine Grada.

Komisija iz reda svojih članova bira lice koje će zamenjivati predsednika Komisije u slučaju njegove odsutnosti ili sprečenosti da učestvuje u radu Komisije.

Član 2

Komisija se obrazuje sa zadatkom da:

- Prima dokumentaciju i utvrđuje ispunjenost uslova za učešće fizičkog, odnosno pravnog lica u postupku javnog nadmetanja u skladu sa Odlukom o raspisivanju oglasa za davanje u zakup poslovnih prostorija putem javnog nadmetanja i Oglasom za davanje u zakup poslovnih prostorija putem javnog nadmetanja,

- sprovodi postupak javnog nadmetanja za davanje u zakup poslovnih prostorija,

- sačinjava zapisnik o učesnicima i toku postupka javnog nadmetanja za davanje u zakup poslovnih prostorija, kao i Odluku o izboru najpovoljnijeg ponuđača,

- sačinjava izveštaj da postupak javnog nadmetanja nije uspeo,

- obavlja i druge poslove vezane za sprovođenje postupka javnog nadmetanja za davanje u zakup poslovnih prostorija,

- prima dokumentaciju i utvrđuje ispunjenost uslova iz Odluke o davanju poslovnog prostora u zakup ("Sl. list grada Kragujevca", br. 11/07 i 35/08) za davanje na korišćenje poslovnih prostorija bez naknade,

- sačinjava zapisnik o radu sa predlogom pravnih lica koja ispunjavaju uslove za dobijanje na korišćenje poslovnih prostorija bez naknade,

- sačinjava izveštaj o sprovedenom postupku,

- obavlja i druge poslove vezane za davanje na korišćenje poslovnih prostorija bez naknade.

Zapisnik iz stava 1. alineja 3. i 7. ovog člana, kao i izveštaj iz stava 1. alineja 4. ovog člana potpisuju svi članovi Komisije koji su učestvovali u postupku javnog nadmetanja odnosno davanja na korišćenje poslovnih prostorija bez naknade, a Odluku o izboru najpovoljnijeg ponuđača u postupku javnog nadmetanja i izveštaj o sprovedenom postupku davanja na korišćenje poslovnih prostorija bez naknade potpisuje predsednik Komisije, odnosno lice koje ga zamenjuje, u skladu sa članom 1. stav 3. ove Odluke.

Član 3

Komisija će u svom radu koristiti pečat Gradske uprave za imovinu. Za upotrebu i rukovanje pečata odgovoran je sekretar Komisije.

Član 4

Donošenjem ovog Rešenja prestaje da važi Odluka Gradonačelnika grada Kragujevca o obrazovanju Komisije za sprovođenje postupka davanja u zakup poslovnih prostorija broj: 112-427/07-II od 09.07.2007. godine i Odluka Gradonačelnika grada Kragujevca o obrazovanju Komisije za utvrđivanje ispunjenosti uslova za davanje na korišćenje poslovnih prostorija bez naknade broj: 112-429/07-II od 09.07.2007. godine.

Član 5

Ovo Rešenje objaviti u "Službenom listu grada Kragujevca".