PRAVILNIKO SISTEMATIZACIJI RADNIH MESTA U GRADSKOJ SLUŽBI ZA BUDŽETSKU INSPEKCIJU I REVIZIJU("Sl. list grada Pančeva", br. 4/2009) |
Ovim pravilnikom utvrđuju se radna mesta u Gradskoj službi za budžetsku inspekciju i reviziju (u daljem tekstu: Služba), nazivi i opisi poslova, stručna sprema, uslovi za obavljanje poslova, kao i broj potrebnih izvršilaca za svako radno mesto u Službi.
Služba se organizuje, vrši zadatke i poslove iz svog delokruga kao samostalna stručna Služba, bez unutrašnjih organizacionih jedinica.
Radom Službe rukovodi šef, koga raspoređuje načelnik Gradske uprave grada Pančeva.
Za svoj rad, za zakonito i blagovremeno izvršavanje poslova iz nadležnosti Službe, šef Službe odgovara gradonačelniku grada Pančeva.
Za obavljanje poslova iz nadležnosti Službe, na radnim mestima utvrđenim ovim pravilnikom, potrebno je ukupno pet izvršilaca.
1. Šef službe za budžetsku inspekciju i reviziju jedan izvršilac
Opis poslova: Rukovodi radom Službe, utvrđuje plan rada Službe, izdaje naloge za kontrolu, stara se o urednom, blagovremenom i zakonitom obavljanju poslova, raspoređuje ih na pojedine izvršioce i kontroliše njihovo izvršavanje, po potrebi obavlja poslove budžetskog inspektora. Obavlja i druge poslove iz oblasti budžetske inspekcije i revizije koje mu odredi gradonačelnik grada Pančeva.
Posebni uslovi: Ekonomski fakultet VII-1 stepen, pet godina radnog iskustva, položen stručni ispit za rad u državnim organima i ispit za ovlašćenog računovođu
2. Budžetski inspektor četiri izvršioca
Opis poslova: Obavlja poslove inspekcije i kontrole korisnika sredstava budžeta grada: vrši kontrolu primene zakona u oblasti materijalno finansijskog poslovanja i namenskog i zakonitog korišćenja sredstava korisnika budžetskih sredstava i drugih pravnih lica iz člana 68. stav 3. Zakona o budžetskom sistemu, odnosno sprovodi inspekciju i reviziju nad direktnim i indirektnim korisnicima sredstava budžeta grada Pančeva i nad javnim preduzećima osnovanim od strane grada Pančeva i pravnim licima osnovanim od strane tih javnih preduzeća, odnosno pravnim licima nad kojima grad ima direktnu ili indirektnu kontrolu nad više od 50% kapitala ili više od 50% glasova u upravnom odboru kao i nad drugim pravnim licima u kojima lokalna javna sredstva čine više od 50% ukupnog prihoda, obavlja i druge poslove u skladu sa pozitivnim propisima iz ove oblasti, izrađuje izveštaje, analize i informacije, obavlja i druge poslove koje mu odredi šef Službe.
Posebni uslovi: Ekonomski fakultet, Fakultet organizacionih nauka ili Pravni fakultet VII-1 stepen, pet godina radnog iskustva i položen stručni ispit za rad u državnim organima.
Poslovi kontrole iz delokruga rada Službe obavljaju se prema Programu koji donosi gradonačelnik grada Pančeva.
Izuzetno od odredbe stava 1. ovog člana, po zahtevu gradonačelnika grada Pančeva, vrši se vanredna kontrola.
Poslove kontrole kod organa i organizacija budžetski inspektori vrše na osnovu planova rada i naloga za kontrolu koje utvrđuje, odnosno izdaje šef Službe.
Nalogom iz prethodnog stava ovog člana, naročito se određuju: budžetski inspektor za obavljanje kontrole; organ ili organizacija kod koje će se obaviti kontrola; predmet kontrole i rok u kome će se kontrola obaviti.
U obavljanju poslova iz delokruga rada Službe, zaposleni imaju ovlašćenja i odgovornosti utvrđene zakonom i drugim propisima.
Prava, obaveze i odgovornosti iz radnog odnosa, zaposleni u Službi ostvaruju u Gradskoj upravi grada Pančeva, u skladu sa aktima koji regulišu radne odnose i plate, naknade i druga primanja za zaposlena lica u Gradskoj upravi grada Pančeva.
Danom stupanja na snagu ovog pravilnika prestaje da važi Pravilnik o sistematizaciji radnih mesta u Službi za budžetsku inspekciju i reviziju opštine Pančevo ("Službeni list opštine Pančevo", broj 6/06).
Ovaj pravilnik stupa na snagu osmog dana od dana objavljivanja u "Službenom listu grada Pančeva".