ODLUKAO USAGLAŠAVANJU ORGANIZACIJE RADA ISTORIJSKOG ARHIVA U KRUŠEVCU SA ZAKONOM O JAVNIM SLUŽBAMA("Sl. list grada Kruševca", br. 1/2009 - prečišćen tekst) |
Ovom Odlukom vrši se usaglašavanje postojeće organizacije rada sa Zakonom o javnim službama ustanove Istorijskog arhiva u Kruševcu (u daljem tekstu: Ustanova) u odnosu na određivanje organa ustanove.
Delatnost Ustanove je:
92512 - delatnost arhiva,
22110 - izdavanje knjiga, brošura, muzičkih knjiga i drugih publikacija,
22130 - izdavanje časopisa i sličnih periodičnih izdanja,
22150 - ostala izdavačka delatnost,
72301 - istraživanje i eksperimentalni razvoj u društvenim naukama,
72600 - ostale aktivnosti u vezi sa kompjuterima, trgovina na malo knjigama, novinama i pisaćim materijalom,
92511 - delatnost biblioteka.
Arhiv kao ustanova može, bez upisa u sudski registar da obavlja i druge delatnosti koje služe delatnosti upisanoj u registar, koje se uobičajeno obavljaju uz te delatnosti, u manjem obimu ili privremeno.
Delatnost Arhiva ne može se menjati bez saglasnosti osnivača.
Organi ustanove su: direktor, upravni i nadzorni odbor.
Upravni odbor Ustanove ima 5 članova i to: 4 člana predstavnika osnivača i 1 člana iz reda zaposlenih u Ustanovi.
Upravni odbor:
1. utvrđuje poslovnu politiku;
2. donosi dugoročni i srednjoročni plan rada i razvoja i godišnji program poslovanja;
3. donosi Statut;
4. usvaja izveštaj o radu i finansijskom poslovanju;
5. donosi investicione odluke;
6. odlučuje o korišćenju sredstava u skladu sa zakonom;
7. vrši i druge poslove utvrđene zakonom i Statutom.
Skupština grada Kruševca daje saglasnost na odluke Upravnog odbora iz tačke 2, 3. i 4.
Nadzorni odbor ima 3 člana i to: 2 člana predstavnika osnivača i 1 člana iz reda zaposlenih u Ustanovi.
Nadzorni odbor:
- vrši nadzor nad poslovanjem, pregleda godišnji izveštaj i godišnji obračun,
- o rezultatima nadzora u pismenom obliku obaveštava Upravni odbor i osnivača.
Direktor Ustanove obavljaće poslove predviđene Zakonom i Statutom Ustanove.
Direktor:
1. predstavlja i zastupa ustanovu;
2. organizuje i rukovodi procesom rada i vodi poslovanje ustanove;
3. predlaže program rada i plan razvoja i godišnji program poslovanja i preduzima mere za njihovo sprovođenje;
4. podnosi finansijske izveštaje, izveštaje o poslovanju i godišnji obračun;
5. izvršava odluke Upravnog odbora;
6. donosi Akt o unutrašnjoj organizaciji i sistematizaciji radnih mesta;
7. vrši i druge poslove određene zakonom, ovom Odlukom i Statutom.
Saglasnost na akt o unutrašnjoj organizaciji i sistematizaciju radnih mesta daje Gradsko veće grada Kruševca.
Prečišćeni tekst Odluke o usaglašavanju organizacije rada Istorijskog arhiva u Kruševcu sa Zakonom o javnim službama obuhvata:
Odluku o usaglašavanju organizacije rada Istorijskog arhiva u Kruševcu sa Zakonom o javnim službama, koja je objavljena u "Sl. listu opštine Kruševac", broj 13/91 i izmene i dopune Odluke, koja je objavljena u "Sl. listu grada Kruševca", broj 14/08 i 15/08.