PRAVILNIK

O VISINI TROŠKOVA ZDRAVSTVENE INSPEKCIJE U POSTUPKU PO ZAHTEVU STRANKE

("Sl. glasnik RS", br. 17/2009)

Član 1

Ovim pravilnikom propisuje se visina troškova zdravstvene inspekcije nastalih u postupku po zahtevu stranke.

Član 2

Visina troškova zdravstvene inspekcije u postupku po zahtevu stranke utvrđuje se prema obimu i načinu preduzimanja propisanih radnji zdravstvenog inspektora, srazmerno specifičnosti, složenosti i značaju predmeta nadzora.

Član 3

Podnosilac zahteva dužan je da za sprovođenje inspekcijskog nadzora, na ime troškova postupka, uplati odgovarajući novčani iznos, i to za:

1) utvrđivanje ispunjenosti propisanih uslova za početak rada i obavljanje zdravstvene delatnosti u zdravstvenoj ustanovi - 38.000,00 dinara po objektu;

2) utvrđivanje ispunjenosti uslova za početak rada i obavljanje zdravstvene delatnosti u privatnoj praksi - 22.100,00 dinara po objektu;

3) utvrđivanje ispunjenosti uslova za početak rada i obavljanje zdravstvene delatnosti u organizacionim jedinicama fakulteta zdravstvene struke - 32.000,00 dinara po objektu;

4) utvrđivanje ispunjenosti uslova za početak rada i obavljanje zdravstvene delatnosti u ustanovama socijalne zaštite, zavodima za izvršavanje zavodskih sankcija i drugim pravnim licima za koje je posebnim zakonom predviđeno da obavljaju i određene poslove iz zdravstvene delatnosti - 18.300,00 dinara;

5) utvrđivanje ispunjenosti uslova za početak rada i obavljanje poslova preventivne zdravstvene delatnosti u ordinaciji medicine rada za potrebe zaposlenih kod određenog poslodavca - 22.100,00;

6) utvrđivanje ispunjenosti uslova za obavljanje prekida trudnoće u ginekološkoj ordinaciji u privatnoj praksi - 22.100,00 dinara;

7) utvrđivanje ispunjenosti uslova za vršenje zdravstvenih pregleda i izdavanje lekarskih uverenja o telesnoj i duševnoj sposobnosti lica za upravljanje vozilom na motorni pogon - 22.000,00 dinara;

8) prethodne i periodične lekarske preglede radnika - 13.000,00 dinara;

9) utvrđivanje ispunjenosti propisanih uslova za početak rada i obavljanja poslova dezinfekcije, dezinsekcije i deratizacije od strane pravnog lica i preduzetnika - 28.000,00 dinara.

Član 4

Novčani iznos utvrđen na ime naknade troškova propisanih u članu 3. ovog pravilnika podnosilac zahteva uplaćuje na račun budžeta Republike Srbije.

Član 5

Danom stupanja na snagu ovog pravilnika prestaje da važi Pravilnik o troškovima i načinu utvrđivanja visine troškova nastalih u postupku vršenja inspekcijskog nadzora po zahtevu stranke ("Službeni glasnik RS", br. 41/96, 44/96, 39/99, 14/00, 58/01 i 17/06).

Član 6

Ovaj pravilnik stupa na snagu osmog dana od dana objavljivanja u "Službenom glasniku Republike Srbije".