ODLUKA

O GRADSKOM VEĆU

("Sl. list grada Kragujevca", br. 22/2008 i 15/2009)

 

I OSNOVNE ODREDBE

Član 1

Odlukom o Gradskom veću (u daljem tekstu: Odluka) uređuje se: sastav, izbor i prestanak članstva u Gradskom veću; prava i dužnosti članova Gradskog veća; način rada i odlučivanja Gradskog veća; odnos Gradskog veća prema Skupštini grada Kragujevca (u daljem tekstu: Skupština grada); Gradonačelniku; gradskim upravama i drugim subjektima; akta Gradskog veća i njegovih radnih tela; stručna služba za poslove Gradskog veća i druga pitanja od značaja za njegov rad.

Član 2

Gradsko veće:

1) predlaže Statut, budžet i druge odluke i akte koje donosi Skupština grada;

2) neposredno izvršava i stara se o izvršavanju odluka i drugih akata Skupštine grada;

3) donosi odluku o privremenom finansiranju u slučaju da Skupština grada ne donese budžet pre početka fiskalne godine;

4) vrši nadzor nad radom Gradskih uprava, poništava ili ukida akte Gradskih uprava koji nisu u saglasnosti sa zakonom, Statutom i drugim opštim aktom ili odlukom koje donosi Skupština grada;

5) rešava u upravnom postupku u drugom stepenu o pravima i obavezama građana, preduzeća i ustanova i drugih organizacija u upravnim stvarima iz nadležnosti Grada;

6) stara se o izvršavanju poverenih nadležnosti iz okvira prava i dužnosti Republike;

7) postavlja i razrešava načelnike Gradskih uprava za pojedine oblasti;

8) donosi programe i sprovodi projekte lokalnog ekonomskog razvoja i stara se o unapređenju opšteg okvira za privređivanje u Gradu;

9) stara se o zaštiti životne sredine, donosi programe korišćenja i zaštite prirodnih vrednosti i programe zaštite životne sredine, odnosno lokalne akcione i sanacione planove, u skladu sa strateškim dokumentima i svojim interesima i specifičnostima;

10) uređuje i obezbeđuje obavljanje poslova koji se odnose na izgradnju, rehabilitaciju i rekonstrukciju, održavanje, zaštitu, korišćenje, razvoj i upravljanje lokalnim i nekategorisanim putevima, kao i ulicama u naselju;

11) određuje delove obale i vodenog prostora na kojima se mogu graditi hidrograđevinski objekti;

12) daje licence za obavljanje delatnosti proizvodnje i distribucije toplotne energije u skladu sa zakonom, daje energetske dozvole za izgradnju i rekonstrukciju objekata za proizvodnju toplotne energije snage preko 1 MW i objekata za distribuciju toplotne energije;

13) organizuje vršenje poslova u vezi sa zaštitom kulturnih dobara od značaja za Grad, podstiče razvoj kulturnog i umetničkog stvaralaštva, obezbeđuje sredstva za finansiranje i sufinansiranje programa i projekata u oblasti kulture od značaja za Grad i stvara uslove za rad muzeja i biblioteka i drugih ustanova kulture čiji je osnivač Grad;

14) organizuje zaštitu od elementarnih i drugih većih nepogoda i zaštitu od požara i stvara uslove za njihovo otklanjanje, odnosno ublažavanje njihovih posledica;

15) stara se i obezbeđuje uslove za očuvanje, korišćenje i unapređenje područja sa prirodnim lekovitim svojstvima;

16) upravlja imovinom Grada i koristi sredstva u državnoj svojini i stara se o njihovom očuvanju i uvećanju;

17) odlučuje o davanju na korišćenje, odnosno u zakup, kao i o otkazu ugovora o davanju na korišćenje, odnosno u zakup i stavljanju hipoteke na nepokretnosti koje koriste organi Grada, uz saglasnost Republičke direkcije za imovinu Republike Srbije;

18) zaključuje ugovor o davanju na korišćenje, odnosno u zakup nepokretnosti koje koristi Grad;

19) donosi godišnji program pribavljanja nepokretnosti za potrebe organa Grada, uz saglasnost Vlade RS;

20) odlučuje o rasporedu službenih zgrada i poslovnih prostorija koje koriste organi Grada;

21) odlučuje o pribavljanju i otuđenju opreme veće vrednosti za potrebe organa Grada, u skladu sa zakonom;

22) odlučuje o pribavljanju i otuđenju prevoznih sredstava za potrebe rada organa Grada, u skladu sa zakonom;

23) pomaže razvoj različitih oblika samopomoći i solidarnosti sa licima sa posebnim potrebama kao i sa licima koja su suštinski u nejednakom položaju sa ostalim građanima i podstiče aktivnosti i pruža pomoć organizacijama invalida i drugim socijalno-humanitarnim organizacijama na teritoriji Grada;

24) podstiče i pomaže razvoj zadrugarstva;

25) obrazuje radna tela za pojedine poslove iz svoje nadležnosti;

26) daje saglasnost na akta o unutrašnjem uređenju i sistematizaciji Gradskih uprava;

27) daje saglasnost na odluku o cenama, tarifni sistem i dr.;

28) podnosi izveštaj Skupštini grada o izvršavanju odluka i drugih akata Skupštine grada;

29) donosi poslovnik o svom radu;

30) daje saglasnost na finansijski plan mesne zajednice ili drugog oblika mesne samouprave;

31) utvrđuje normative i standarde za obavljanje delatnosti ustanova čiji je osnivač, u oblasti socijalne zaštite;

32) obavlja poslove državnog staratelja;

33) obavlja i druge poslove u skladu sa zakonom, Statutom, odlukama Skupštine grada i drugim aktima.

Član 3

U vršenju svojih prava i dužnosti, Gradsko veće sarađuje sa organima Grada i posebnim službama, preduzećima, ustanovama, privrednim društvima i drugim organizacijama čiji je osnivač Grad, kao i drugim subjektima u poslovima od značaja za Grad.

Član 4

U vršenju svoje nadležnosti, Gradsko veće radi i odlučuje kao jedinstven organ.

Član 5

Rad Gradskog veća je javan, u skladu sa zakonom.

Član 6

Sredstva za rad Gradskog veća obezbeđuju se u budžetu Grada.

Član 7

Gradsko veće ima pečat.

Broj, izgled, sadržinu, način čuvanja i rukovanja pečatom iz stava 1. ovog člana, utvrđuje Gradsko veće, posebnim aktom u skladu sa zakonom.

II SASTAV, IZBOR I PRESTANAK ČLANSTVA U GRADSKOM VEĆU

Član 8

Gradsko veće čine Gradonačelnik, zamenik Gradonačelnika, kao i 10 članova Gradskog veća koje bira Skupština grada, na period od četiri godine, tajnim glasanjem, većinom od ukupnog broja odbornika.

Predsednik Skupštine grada predlaže kandidata za Gradonačelnika, a kandidat za Gradonačelnika predlaže kandidata za zamenika Gradonačelnika i kandidate za članove Gradskog veća.

Kada odlučuje o izboru Gradonačelnika, Skupština grada istovremeno odlučuje o izboru zamenika Gradonačelnika i članova Gradskog veća.

Član 9

Gradonačelnik je predsednik Gradskog veća.

Zamenik Gradonačelnika je član Gradskog veća po funkciji.

Članovi Gradskog veća mogu biti zaduženi za jednu ili više određenih oblasti i to za:

- investicije i razvoj gradskih resursa,

- socijalnu politiku i društvenu brigu o deci,

- komunalnu privredu,

- privredu i privatno preduzetništvo,

- obrazovanje, kulturu i informisanje,

- lokalnu samoupravu, regionalni razvoj i saradnju sa Vladom RS,

- zdravstvenu zaštitu,

- omladinu, sport i turizam,

- nauku i saradnju sa Univerzitetom,

- životnu sredinu, održivi razvoj i saradnju sa udruženjima.

Predlog kandidata za člana Gradskog veća iz člana 8. ove Odluke, sadrži i oblast za koju se kandidat predlaže.

Član 10

Član Gradskog veća zadužen za određenu oblast:

- kreira, usmerava i stara se o sprovođenju politike Grada u oblasti za koju je zadužen,

- stara se izvršavanju odluka Skupštine grada i Gradskog veća u delokrugu svoje nadležnosti,

- inicira donošenje planova i programa razvoja u oblasti za koju je zadužen,

- ostvaruje saradnju sa drugim organima, institucijama i subjektima u cilju efektivnijeg obavljanja poslova iz svoje nadležnosti,

- za svoj rad i stanje u oblasti za koju je zadužen odgovoran je Gradonačelniku, Gradskom veću i Skupštini grada.

Član 11

Razrešenjem Gradonačelnika prestaje mandat zamenika Gradonačelnika i članova Gradskog veća.

Članu Gradskog veća može prestati funkcija i pre isteka vremena na koji je biran podnošenjem ostavke i razrešenjem.

Ostavka se podnosi Skupštini grada usmeno ili u pisanom obliku i ne mora biti obrazložena. O podnetoj ostavci se ne otvara rasprava.

Zamenik Gradonačelnika, odnosno član Gradskog veća, mogu biti razrešeni pre isteka vremena na koje su birani, na predlog Gradonačelnika ili najmanje jedne trećine odbornika, na isti način na koji su izabrani.

Gradonačelnik, zamenik Gradonačelnika ili član Gradskog veća koji su razrešeni ili su podneli ostavku, ostaju na dužnosti i vrše tekuće poslove, do izbora novog Gradonačelnika, zamenika Gradonačelnika ili člana Gradskog veća.

III PRAVA I DUŽNOSTI ČLANOVA GRADSKOG VEĆA

Član 12

Gradonačelnik predstavlja Gradsko veće, saziva i vodi njegove sednice.

Gradonačelnik vodi i usmerava rad Gradskog veća, stara se o ujednačenom političkom delovanju Gradskog veća i usklađuje rad članova Gradskog veća.

U slučaju odsutnosti ili sprečenosti Gradonačelnika zamenjuje ga, zamenik Gradonačelnika.

Član 13

U vršenju poslova iz nadležnosti Gradskog veća, članovi Gradskog veća kolektivno rade, odlučuju i odgovaraju.

Gradonačelnik je odgovoran za zakonitost rada Gradskog veća.

Član 14

Član Gradskog veća zadužen za određenu oblast, koordinira i daje smernice za obavljanje poslova i zadataka u oblasti za koju je zadužen.

Član Gradskog veća, u obavljanju poslova iz stava 1. ovog člana, može da: pokreće inicijative, izdaje naloge i uputstva, određuje smernice, pravce i način rešavanja konkretne situacije.

Članu Gradskog veća, u obavljanju poslova iz delokruga njegove nadležnosti, pomaže i pruža stručnu, kao i administrativno - tehničku pomoć, gradska uprava nadležna za poslove iz oblasti za koju je član Gradskog veća zadužen.

Član Gradskog veća zadužen za određenu oblast podnosi izveštaj o svom radu Gradskom veću, samoinicijativno ili na zahtev Gradskog veća.

Član Gradskog veća zadužen za određenu oblast, obavezan je da u delokrugu svoje nadležnosti, učestvuje u pripremi izveštaja o radu Gradskog veća, koji se podnosi Skupštini grada.

Gradsko veće, može pojedine članove, zadužiti za obavljanje određenih poslova i zadataka i izvan oblasti za koju su zaduženi, ako je to neophodno za realizaciju nekog projekta od značaja za Grad, za izvršenje odluka Skupštine Grada, kao i kada Gradsko veće proceni da je to od značaja za sprovođenje politike u određenoj oblasti.

Član 15

Gradonačelnik i članovi Gradskog veća imaju pravo da učestvuju u radu svakog radnog tela Gradskog veća.

Član 16

Član Gradskog veća ima pravo i dužnost da:

- učestvuje u radu i odlučivanju Gradskog veća i njegovih radnih tela,

- da predlaže pretresanje pojedinih pitanja iz nadležnosti Gradskog veća,

- pruža pomoć u radu Gradonačelniku u oblasti za koju je zadužen,

- traži obaveštenja i informacije od nadležnih organa, službi, preduzeća, ustanova i privrednih društava čiji je osnivač Grad koje su značajne za obavljanje poslova iz delokruga svoje nadležnosti,

- obavlja i druge poslove koje mu poveri Gradsko veće, Skupština grada i Gradonačelnik.

Član 17

Gradonačelnik i zamenik gradonačelnika su na stalnom radu u Gradu.

Članovi Gradskog veća mogu da budu na stalnom radu.

Predlog kandidata za člana Gradskog veća iz člana 8. ove Odluke, sadrži i predlog u pogledu stalnog rada kandidata.

Član 18

Visinu plate, odnosno elemente za obračun i isplatu plate Gradonačelnika i zamenika Gradonačelnika utvrđuje svojim aktom nadležno radno telo Skupštine grada, u skladu sa zakonom i drugim propisima kojima je regulisana ova materija.

Članovi Gradskog veća na stalnom radu ostvaruju pravo na platu, u skladu sa zakonom, ovom Odlukom, odlukom nadležnog radnog tela Skupštine grada i drugim propisima.

Članovi Gradskog veća koji nisu na stalnom radu ostvaruju pravo na naknadu za rad u Gradskom veću.

Naknada iz stava 3. ovog člana, utvrđuje se na mesečnom nivou, u visini 30% od visine plate zamenika Gradonačelnika i isplaćuje se sa pripadajućim porezima i doprinosima.

IV NAČIN RADA I ODLUČIVANJA GRADSKOG VEĆA

Član 19

Gradsko veće radi u sednicama kojima prisustvuje većina članova Gradskog veća.

Gradsko veće odlučuje, javnim glasanjem, većinom glasova od prisutnog broja članova.

Na sednicama Gradskog veća se vodi zapisnik o toku i radu sednice.

Član 20

Način sazivanja sednica Gradskog veća, organizacija i rad uređuju se Poslovnikom o radu Gradskog veća.

Član 21

Gradsko veće, za razmatranje pitanja iz svoje nadležnosti, davanje mišljenja i predloga o tim pitanjima i za obavljanje određenih zadataka iz nadležnosti Gradskog veća, obrazuje stalna i povremena radna tela.

Stalna radna tela obrazuju se kao komisije, a povremena radna tela mogu nositi i druge nazive (saveti, radne grupe, odbori i sl.).

Stalna radna tela obrazuju se rešenjem Gradskog veća na period od četiri godine.

Predsednik stalnog radnog tela određuje se iz reda članova Gradskog veća.

Članovi radnih tela ne moraju biti iz reda članova Gradskog veća.

Rešenjem o obrazovanju stalnih, odnosno povremenih radnih tela utvrđuje se njihov naziv, nadležnost, sastav, način rada, i broj članova, kao i druga pitanja od značaja za rad i funkcionisanje radnog tela.

V JAVNOST RADA

Član 22

Rad Gradskog veća dostupan je javnosti.

Za javnost rada Gradskog veća, odgovoran je Gradonačelnik.

Javnost rada obezbeđuje se pozivanjem predstavnika sredstava javnog informisanja na sednice Gradskog veća, izdavanjem saopštenja za javnost sa održanih sednica, održavanjem konferencija za štampu ili na drugi način kojim se obezbeđuje da rad Gradskog veća bude dostupan javnosti.

Gradsko veće može dati službeno saopštenje za štampu i druga sredstva javnog informisanja sa održanih sednica ili povodom pitanja vezanih za rad i odlučivanje Gradskog veća.

VI ODNOSI GRADSKOG VEĆA PREMA SKUPŠTINI GRADA, GRADONAČELNIKU, GRADSKIM UPRAVAMA I DRUGIM SUBJEKTIMA

6.1. Odnos Gradskog veća prema Skupštini grada i Gradonačelniku

Član 23

U vršenju poslova iz svoje nadležnosti, Gradsko veće ostvaruje stalnu saradnju sa Skupštinom grada, Gradonačelnikom, gradskim upravama i drugim subjektima.

Gradsko veće obavezno je da Skupštini grada podnosi izveštaj o svom radu i realizaciji akata Skupštine grada.

Član 24

Odnos Gradskog veća prema Gradonačelniku zasniva se na pravima i dužnostima utvrđenim zakonom, Statutom grada i odlukama Skupštine grada.

Gradonačelnik u sprovođenju odluka i drugih akata Skupštine grada, može Gradskom veću izdavati uputstva i smernice za rad.

6.2. Odnos Gradskog veća prema Gradskim upravama i posebnoj službi

Član 25

Odnos Gradskog veća prema gradskim upravama i posebnim službama zasniva se na pravima i dužnostima utvrđenim zakonom, Statutom grada, odlukama Skupštine grada i drugim aktima.

Gradsko veće u okviru svoje nadležnosti, može naložiti gradskim upravama i posebnim službama, da u određenom roku pripreme analizu, informaciju ili izveštaj sa odgovarajućim predlozima, da donesu određeni akt ili preduzmu radnje za koje su nadležne.

Gradsko veće vrši nadzor nad radom gradskih uprava i posebnih službi.

Kada u vršenju nadzora nad radom gradskih uprava utvrdi da akta gradskih uprava, odnosno gradske uprave i posebnih službi nisu u skladu sa zakonom, Statutom grada, drugim opštim aktima ili odlukama Skupštine grada, Gradsko veće ukida ili poništava takva akta sa nalogom da se donese novi akt koji će biti u skladu sa zakonom, Statutom grada, drugim opštim aktom ili odlukom Skupštine grada.

Član 26

Načelnike Gradskih uprava za pojedine oblasti, kao i rukovodioca posebne službe, u skladu sa zakonom, Statutom, odlukom o organizaciji gradskih uprava i ovom Odlukom postavlja Gradsko veće, na osnovu javnog oglasa, na period od pet godina.

Član 27

Javni oglas za načelnike gradskih uprava za pojedine oblasti, odnosno rukovodioca posebne službe raspisuje i oglašava Gradsko veće.

Javni oglas iz stava 1. ovog člana, objavljuje se u sredstvima javnog informisanja, i to u najmanje dva štampana medija, od kojih u jednom nedeljniku koji izlazi na teritoriji grada Kragujevca i jednim dnevnim novinama koje izlaze na teritoriji Republike Srbije.

Član 28

Javni oglas iz člana 27. ove Odluke, obavezno sadrži:

- naziv organa koji raspisuje javni oglas,

- naznaku da se javni oglas raspisuje za načelnike gradskih uprava grada Kragujevca i rukovodioca posebne službe,

- navođenje: tačnog naziva gradskih uprava, odnosno posebne službe za koje se vrši postavljenje, uslova koje lice mora da ispunjava da bi moglo da bude postavljeno, kao i dokumentacije koja mora da bude priložena uz prijavu na oglas (lična i radna biografija), kao dokaz o ispunjenosti uslova,

- rok u kome se mogu dostaviti prijave na oglas, naziv organa Grada sa adresom, kome se, odnosno na koju se prijave mogu dostaviti,

- napomenu da će se razmatrati samo prijave sa kompletnom dokumentacijom, da se prijave na oglas dostavljaju u zatvorenoj koverti sa naznakom: "Prijava na oglas za načelnika gradske uprave, odnosno za rukovodioca posebne službe za koju se prijavljuje", kao i rok u kome će nadležni organ odlučiti o izboru načelnika i rukovodioca posebne službe.

Član 29

Rok za prijavljivanje kandidata za načelnike gradskih uprava za pojedine oblasti, odnosno rukovodioca posebne službe ne može biti kraći od pet, niti duži od deset dana od dana javnog oglašavanja u sredstvima javnog informisanja.

Gradsko veće će odlukom o raspisivanju javnog oglasa iz člana 27. utvrditi rok za prijavljivanje kandidata u skladu sa stavom 1. ovog člana.

Odlukom iz stava 2. ovog člana Gradsko veće će odrediti u kojim glasilima će se javni oglas objaviti, organ, odnosno radno telo Gradskog veća koje će prethodno razmatrati pristigle prijave i izvršiti izbor kandidata za načelnika, odnosno rukovodioca posebne službe, kao i rok u kome će nadležni organ, odnosno nadležno radno telo izvršiti izbor kandidata i predlog dostaviti Gradskom veću na odlučivanje.

Tekst javnog oglasa je sastavni deo odluke iz stava 2. ovog člana.

Gradsko veće je obavezno da po sprovedenom postupku javnog oglašavanja, akt o postavljenju načelnika, odnosno rukovodioca posebne službe, donese u roku ne dužem od 20 dana od dana javnog oglašavanja.

U slučaju da ni jedan od prijavljenih kandidata iz stava 1. ovog člana, ne ispunjava uslove utvrđene javnim oglasom, da nema prijavljenih kandidata za načelnika neke od gradskih uprava ili kandidata za rukovodioca posebne službe, odnosno da ni jedan od kandidata koji konkuriše ne ispunjava uslove, Gradsko veće će doneti odluku o ponovnom raspisivanju javnog oglasa za načelnike svih gradskih uprava, odnosno za one gradske uprave i rukovodioca posebne službe za koje se nije mogao izvršiti izbor.

Član 30

Gradske uprave podnose Gradskom veću izveštaj o svom radu, kada to ono zahteva, a najmanje jednom godišnje.

VII SUKOB NADLEŽNOSTI, REŠAVANJE PO ŽALBI, IZUZEĆE

Član 31

Gradsko veće rešava sukob nadležnosti između gradskih uprava i drugih preduzeća, organizacija i ustanova kad na osnovu odluke Skupštine grada odlučuju o pojedinim pravima građana, pravnih lica ili drugih stranaka, kao i između gradskih uprava za pojedine oblasti i između gradskih uprava i posebne službe, obrazovane u skladu sa aktom o organizaciji gradskih uprava.

Akt o rešavanju sukoba nadležnosti iz stava 1. ovog člana Gradsko veće donosi u roku ne dužem od 15 dana od dana prijema zahteva.

Član 32

Po žalbi protiv prvostepenog rešenja gradske uprave u poslovima lokalne samouprave, rešava Gradsko veće.

Gradska uprava, na čiji prvostepeni akt je uložena žalba, dužna je da bez odlaganja, a najkasnije u roku od 3 dana od dana prijema žalbe, dostavi Gradskom veću žalbu sa spisima predmeta.

Rešenje u drugom stepenu Gradsko veće donosi u roku ne dužem od 15 dana od dana prijema žalbe sa spisima predmeta.

Drugostepeni postupak za potrebe Gradskog veća vodi Komisija za rešavanje u upravnom postupku i drugom stepenu, kao stalno radno telo Gradskog veća.

Član 33

O izuzeću načelnika rešava Gradsko veće.

VIII AKTA GRADSKOG VEĆA I NJEGOVIH RADNIH TELA

Član 34

Gradsko veće u vršenju poslova iz svoje nadležnosti donosi: odluke, poslovnik, pravilnike, naredbe, uputstva, rešenja, zaključke, preporuke, planove, programe i druga akta u skladu sa zakonom, Statutom, ovom Odlukom i poslovnikom o svom radu.

Član 35

Odlukom se na opšti način uređuju pitanja iz nadležnosti Gradskog veća.

Poslovnikom se uređuju pitanja od značaja za organizaciju i rad Gradskog veća.

Pravilnikom se razrađuju pojedine odredbe zakona, odluka i drugih propisa Grada radi njihovog izvršavanja.

Naredbom se radi izvršavanja pojedinih odredaba odluka i drugih propisa naređuje ili zabranjuje postupanje u određenoj situaciji koja ima opšti značaj.

Uputstvom se propisuje način rada i vršenja poslova organa Grada, preduzeća, ustanova ili drugih organizacija u izvršavanju pojedinih odredbi odluka i drugih propisa.

Rešenjem se odlučuje o pojedinačnim pravima, obavezama i pravnim interesima lica u skladu sa zakonom, Statutom, odlukama Skupštine grada i odlukama Gradskog veća.

Zaključkom se odlučuje o proceduralnim pitanjima, o prihvatanju određenih predloga, utvrđuju stavovi o tome, šta, kako i na koji način treba ubuduće postupati u pojedinačnim pitanjima, odnosno stvarima, inicira donošenje odluka, odnosno drugog opšteg ili pojedinačnog akta.

Član 36

Akta Gradskog veća potpisuje Gradonačelnik, a tačnost prepisa overava sekretar Gradskog veća.

U slučaju odsutnosti ili sprečenosti Gradonačelnika, akta Gradskog veća potpisuje zamenik Gradonačelnika.

IX STRUČNA SLUŽBA ZA POSLOVE GRADSKOG VEĆA

Član 37

Stručne, normativno-pravne, administrativno-tehničke i druge poslove za potrebe Gradskog veća i njegovih radnih tela vrši stručna služba za poslove Gradskog veća.

Stručna služba nadležna za poslove Gradskog veća, organizuje se i vrši poslove iz svog delokruga kao jedinstvena celina.

Stručnom službom nadležnom za poslove Gradskog veća rukovodi sekretar Gradskog veća.

Naziv, organizacija i rad, kao i druga pitanja vezana za funkcionisanje i rad stručne službe nadležne za poslove Gradskog veća uređuje Skupština grada posebnom odlukom.

X PRELAZNE I ZAVRŠNE ODREDBE

Član 38

Do organizovanja stručne službe za poslove Gradskog veća, poslove iz člana 37. stav 1. ove Odluke, obavljaće postojeća Služba Gradskog veća - Gradska uprava za poslove Gradskog veća, Gradonačelnika i opšte poslove organa Grada.

Član 39

Danom stupanja na snagu ove Odluke prestaje da važi Odluka o Gradskom veću ("Sl. list grada Kragujevca", broj 6/06).

Član 40

Ova Odluka stupa na snagu osmog dana od dana objavljivanja u "Službenom listu grada Kragujevca".

 

Samostalni članovi Odluke o izmenama i dopunama
Odluke o Gradskom veću

("Sl. list grada Kragujevca", br. 15/2009)

Član 6

Ovlašćuje se Odbor za normativna akta da utvrdi i objavi prečišćen tekst Odluke o Gradskom veću.

Član 7

Ova Odluka stupa na snagu osmog dana od dana objavljivanja u "Službenom listu grada Kragujevca".