ODLUKA

O RACIONALIZACIJI POSTUPANJA PO FORMALNIM ZAHTEVIMA

("Sl. list grada Užica", br. 6-1/2008)

Član 1

Ovom Odlukom, radi unapređenja uslova poslovanja koji su direktno povezani sa regulatornim postupcima i racionalizacije propisa na opštinskom nivou utvrđuju se racionalni i optimalni način postupanja i rokovi za obradu i rešavanje predmeta u Opštinskoj upravi.

Član 2

Rokovi vezani za obradu i rešavanje predmeta u Opštinskoj upravi utvrđuju se na sledeći način:

1. Predmeti i akta primljena preko prijemne kancelarije u toku radnog dana - dostavljaju se nadležnoj organizacionoj jedinici, najkasnije do 9,00 sati, narednog radnog dana.

2. Pregled primljenih predmeta, akata i priložene dokumentacije i eventualno donošenje zaključka o otklanjanju uočenih nedostataka radi daljeg postupanja po zahtevu - najkasnije u roku od 3 dana, od dana prijema u nadležnoj organizacionoj jedinici.

3. Posebni rokovi za rešavanje predmeta teku od dana dostavljanja predmeta nadležnoj organizacionoj jedinici, odnosno od dana kada je postupljeno po zaključku iz tačke 2. ove odluke.

Ovlašćuje se načelnik Opštinske uprave da u roku od 10 dana od dana stupanja na snagu ove odluke, donese poseban pravilnik kojim će se utvrditi spisak formalnosti, kao i posebni rokovi za postupanje po formalnim zahtevima.

Član 3

Zaposleni u nadležnoj organizacionoj jedinici dužni su da se pridržavaju rokova vezanih za obradu i rešavanje predmeta, koji su utvrđeni ovom Odlukom.

U slučaju kada zaposleni u nadležnoj organizacionoj jedinici u postupku pregleda predmeta ustanovi da je predmet nepotpun, odnosno da uz podnesak nije priložena zahtevana dokumentacija ili informacije, dužan je da u roku predviđenom članom 2. ove Odluke, zaključkom obavesti stranku o razlozima zbog kojih se do dopune predmeta ne može rešavati.

Član 4

Zaposleni u Opštinskoj upravi koji pri obradi premeta ne postupe u skladu sa rokovima iz člana 2. ove Odluke dužni su da pismeno obrazlože razlog zbog koga je došlo do prekoračenja roka i obrazloženje odmah dostavi rukovodiocu organizacione jedinice i načelniku Opštinske uprave.

Opravdanost prekoračenja roka ocenjuje načelnik Opštinske uprave.

Neopravdano prekoračenje rokova predviđenih članom 2. ove Odluke povlači disciplinsku odgovornost zaposlenog, u skladu sa Pravilnikom o disciplinskoj i materijalnoj odgovornosti zaposlenih u Opštinskoj upravi.

Član 5

U cilju bržeg i ekonomičnijeg postupka koji se vodi u Opštinskoj upravi, za deo postupaka pripremljeni su obrasci za stranke.

Ovlašćuje se načelnik Opštinske uprave da na predlog rukovodioca nadležne organizacione jedinice utvrdi odgovarajući obrazac.

Član 6

Stranka nije dužna da dostavlja dokumentaciju i podatke kojima raspolaže Opštinska uprava.

Podaci i dokumentacija iz stava 1. ovog člana pribavljaju se po službenoj dužnosti.

Član 7

Ova Odluka stupa na snagu osmog dana od dana donošenja i objaviće se u "Službenom listu grada Užica".