ODLUKA

O OSNIVANJU JAVNOG PREDUZEĆA "DIREKCIJA ZA IZGRADNJU GRADA SUBOTICE"

("Sl. list grada Subotice", br. 7/2009 - prečišćen tekst)

 

I OSNOVNE ODREDBE

Član 1

Ovom Odlukom osniva se Javno preduzeće "Direkcija za izgradnju Grada Subotice" (u daljem tekstu: Direkcija) kome se poveravaju poslovi vezani za:

- pripremu programa uređivanja i staranja o zaštiti i racionalnom korišćenju građevinskog zemljišta;

- održavanje i izgradnju komunalnih dobara od opšteg interesa;

- održavanje, rekonstrukciju i izgradnju lokalnih i nekategorisanih puteva i

- staranje o poslovnom i stambenom fondu u svojini Republike Srbije koji je zakonom poveren na upravljanje Gradu Subotici (u daljem tekstu: Grad).

Osnivač Direkcije je Grad u čije ime osnivačka prava vrši Skupština grada Subotice (u daljem tekstu: Skupština), Subotica, Trg slobode 1.

Član 2

Cilj osnivanja Direkcije je razvoj i unapređivanje i obezbeđivanje trajnog obavljanja poslova navedenih u prethodnom članu kao delatnosti od opšteg interesa i od posebnog značaja za rad Grada.

Član 3

Direkcija je nastala usled statusne promene kod Javnog preduzeća "Zavod za urbanizam, izgradnju i uređivanje Opštine Subotica", odnosno podelom Javnog preduzeća "Zavod za urbanizam, izgradnju i uređivanje Opštine Subotica" na dva dela uz osnivanje dva nova javna preduzeća, tako da je jedno od novoosnovanih javnih preduzeća Direkcija.

II POSLOVNO IME, SEDIŠTE I DELATNOSTI

Član 4

Poslovno ime pod kojim posluje Direkcija je:

Јавно предузеће "Дирекција за изградњу Града Суботице"

Javno poduzeće "Ravnateljstvo za izgradnju Grada Subotice"

Szabadka Város Épitési Igazgatósága Közvállalat.

Tekst poslovnog imena Direkcije ispisuje se na srpskom jeziku ćirilicom, na hrvatskom jeziku i na mađarskom jeziku.

Sedište Direkcije je u Subotici, Trg Republike 16.

Član 5

Poslovi vezani za pripremu programa uređivanja i staranja o zaštiti i racionalnom korišćenju građevinskog zemljišta iz člana 1. ove Odluke su:

- organizovanje izrade prostorno-urbanističke dokumentacije i tehničke dokumentacije iz oblasti uređivanja zemljišta, staranje o ažurnom funkcionisanju i razvoju u oblasti građevinskog zemljišta (katastar evidencija o vlasništvu, objektima, svojini zemljišta i objekata i stepenu izgrađenosti infrastrukturnih sistema);

- priprema srednjoročnih i godišnjih programa uređivanja građevinskog zemljišta;

- uređivanje građevinskog zemljišta (pripremanje zemljišta za izgradnju i komunalno opremanje zemljišta);

- vođenje evidencije o građevinskom zemljištu na teritoriji Grada;

- staranje o zaštiti i racionalnom korišćenju građevinskog zemljišta (namenskog korišćenja), blagovremenog pripremanja za izgradnju, blagovremenog privođenja planiranoj nameni i dr.);

- svi stručni poslovi u vezi sa davanjem građevinskog zemljišta u zakup i

- drugi stručni i administrativno-tehnički poslovi vezani za pripremu programa uređivanja i staranja o zaštiti i racionalnom korišćenju građevinskog zemljišta.

Poslovi vezani za održavanje i izgradnju komunalnih dobara od opšteg interesa iz člana 1. ove Odluke su:

- vođenje evidencije o komunalnim dobrima od opšteg interesa;

- organizovanje košenja trave i održavanje zelenih površina na javnim zelenim površinama i parkovima;

- organizovanje čišćenja snega i leda sa kolovoza i stajališta i prihvat i odvoz atmosferskih voda sa javnih površina;

- organizovanje održavanja i drugih komunalnih dobara od opšteg interesa (ulice, trgovi, objekti javne rasvete, javna rasveta, fontane, čišćenje i higijena javnih površina i dr. i

- drugi stručni i administrativno-tehnički poslovi vezani za održavanje i izgradnju komunalnih dobara od opšteg interesa.

Poslovi vezani za održavanje, rekonstrukciju i izgradnju lokalnih i nekategorisanih puteva iz člana 1. ove Odluke su:

- vođenje evidencije o lokalnim i nekategorisanim putevima;

- organizovanje zaštite, održavanja, rekonstrukcije i izgradnje lokalnih i nekategorisanih puteva kao i biciklističkih staza, na teritoriji Grada;

- organizovanje čišćenja putnog zemljišta odnosno zaštitnog pojasa, zamena, čišćenje i popravke saobraćajnih znakova, semafore i druge putne opreme i

- drugi stručni i administrativno-tehnički poslovi vezani za održavanje, rekonstrukciju i izgradnju lokalnih i nekategorisanih puteva koji su od značaja za rad Grada.

Poslovi vezani za staranje o stambenom i o poslovnom fondu u svojini Republike Srbije koji su zakonom povereni na upravljanje Gradu iz člana 1. ove Odluke su:

- vođenje evidencije o stambenom i o poslovnom fondu u svojini Republike Srbije koji su zakonom povereni na upravljanje Gradu;

- poslovi investicionog održavanja stambenih zgrada i stanova;

- poslovi tekućeg održavanja stambenih zgrada i stanova;

- vođenje evidencije o poslovnom prostoru;

- vođenje evidencije o instalacijama koje se u javnom interesu moraju održavati;

- obavljanje svih administrativno-stručnih poslova vezanih za zaključivanje, izvršavanje i prestanak ugovora o zakupu stanova i poslovnih prostorija;

- obračun i naplata zakupnine za korišćenje stanova i poslovnih prostorija kojima upravlja Grad, kao i za korišćenje stanova za koje je to posebnim ugovorom zaključenim sa nosiocem prava raspolaganja predviđeno;

- naplata troškova investicionog i tekućeg održavanja i troškova hitnih intervencija i

- obavljanje i drugih poslova poverenih od strane nosilaca prava raspolaganja, vlasnika stanova i poslovnog prostora.

Poslove iz prethodnih stavova Direkcija vrši u skladu sa Programima a u okviru predloženog godišnjeg programa izgradnje i uređenja Grada, a koje donosi Skupština.

U okviru poslova iz prethodnih stavova Direkcija za potrebe Grada izrađuje i vodi investicione programe i vrši stručni nadzor nad istima.

Direkcija vodi kapitalne investicije po odlukama Skupštine.

Član 6

Pored poslova iz člana 5. ove Odluke Direkcija može da obavlja i sledeće poslove:

- izrada investicionih programa, za ostale naručioce;

- stručne i tehničko-ekonomske usluge shodno propisima iz oblasti izgradnje objekata, za ostale naručioce;

- nadzor nad izgradnjom objekata, za ostale naručioce;

- druge poslove koji proizilaze iz registrovane delatnosti Direkcije.

Poslove iz prethodnog stava ovog člana Direkcija obavlja samostalno, na način i pod uslovima koji obezbeđuju nesmetano obavljanje poslova iz člana 5. ove Odluke.

Član 7

Za obavljanje poslova iz člana 5. i 6. ove Odluke Direkciji se ustupa na korišćenje, ažuriranje i održavanje:

- baze podataka - baze prostornih i geografskih podataka o zemljištu, zgradama, stanovima i poslovnim prostorijama, drugim nadzemnim i podzemnim građevinskim objektima i vodovima;

- softver "Građevinska dozvola" i

- softver "Geografski informacioni sistem (GIS)" u izgradnji.

Član 8

Kao delatnosti Direkcije utvrđuju se:

01412 UREĐENJE I ODRŽAVANJE PARKOVA, ZELENIH I REKREACIONIH POVRŠINA

Ova delatnost obuhvata:

- zasađivanje i održavanje vrtova i sportskih terena (uređenje i održavanje parkova i zelenih rekreacionih površina)

45110 RUŠENJE I RAZVIJANJE OBJEKATA, ZEMLJANI RADOVI

Ova delatnost obuhvata:

- rušenje i demontažu zgrada i drugih objekata

- raščišćavanje gradilišta

- zemljane radove (uređenje građevinskog zemljišta, pripremanje građevinskog zemljišta za zidanje, uklanjanje postojećih objekata, asanacioni radovi, organizacija i nadzor pri izgradnji komunalnih objekata i instalacija)

45230 IZGRADNJA SAOBRAĆAJNICA, PISTA I SPORTSKIH TERENA

Ova delatnost obuhvata:

- izgradnju željezničkih pruga, puteva, ulica i drugih saobraćajnica, biciklističkih i pešačkih staza

- izgradnju aerodromskih pista

- izgradnju stadiona, arena, bazena za plivanje, teniskih i golf terena i dr., isključujući zgrade na njima (uređenje i održavanje ulica i saobraćajnica)

45310 POSTAVLJANJE ELEKTRIČNIH INSTALACIJA I OPREME

Ova delatnost obuhvata:

- postavljanje instalacija u zgradama ili drugim objektima za:

- električne vodove i pribor

- liftove i pokretne stepenice

- protivpožarne alarme

- alarme i sisteme protiv provala

- kućne antene i druge vazdušne provodnike

- svetleća mesta i dr.

70320 UPRAVLJANJE NEKRETNINAMA, ZA TUĐ RAČUN

Ova delatnost obuhvata:

- agencije za prikupljanje stanarine (stambena delatnost)

72300 OBRADA PODATAKA

Ova delatnost obuhvata:

- obradu podataka na osnovu korisnikovih ili vlastitih programa

- kompletna obrada podataka

- usluge unošenja podataka

- upravljanje i rad na sistemima za obradu podataka koji pripadaju drugima

72400 IZGRADNJA BAZA PODATAKA

Ova delatnost obuhvata:

- aktivnost u vezi sa bazama podataka

- razvoj baza podataka: sakupljanje podataka iz jednog ili više izvora

- smeštanje podataka: priprema kompjuterskih zapisa o informacijama prema prethodno utvrđenoj formi

- dostupnost baza podataka: pružanje podataka u određenom redu ili nizu, direktnim pristupom ili selektivnom dostupnošću svakom korisniku ili određenim korisnicima zavisno od zahteva.

74120 RAČUNOVODSTVENI KNJIGOVODSTVENI POSLOVI I POSLOVI KONTROLE

Ova delatnost obuhvata:

- praćenje trgovinskih ili drugih transakcija u poslovanju

- izradu finansijskih izveštaja, provera i verifikacija njihove ispravnosti

- pripremanje ličnih i poslovnih prijava za plaćanje poreza

- savetodavne aktivnosti i zastupanje klijenata pred poreskim organima i drugo (knjigovodstvene, obračunske i računovodstvene usluge)

74140 KONSALTING I MENADŽMENT POSLOVI

Ova delatnost obuhvata:

- davanje saveta, usmeravanje ili operativna pomoć poslovnim i javnim službama

- odnose i komuniciranje s javnošću

- organizovanje računovodstvenih sistema, programa za knjigovodstvo troškova i postupaka budžetske kontrole

- saveti i pomoć poslovnim i javnim službama u planiranju, organizaciji efikasnosti i kontroli, informisanju uprave i dr. (ekonomske, organizacione i tehnološke usluge, usluge konsultantske delatnosti, izrada investicionih programa za osnivača i ostale naručioce, veštačenje, zastupanje investitora u vezi urbanizma i izgradnje objekata - sprovođenje urbanističkih planova)

74203 INŽENJERING

Ova delatnost obuhvata:

- inženjering, vođenje projekata i tehničke aktivnosti

- projekti za niskogradnju, hidrogradnju i saobraćaj (inženjering organizacija i posredovanje u izgradnju konkretnih privrednih i drugih objekata)

74204 OSTALE ARHITEKTONSKE I INŽENJERSKE AKTIVNOSTI I TEHNIČKI SAVETI

Ova delatnost obuhvata:

- savetodavne i arhitektonske poslove

- nadzor nad izgradnjom komunalnih i drugih objekata

- geodetsko premeravanje terena

- kartografsko i prostorno informisanje, industrijska i građevinska premeravanja i dr. (premeravanje i kartiranje zemljišta, vršenje geodetskih radova za posebne potrebe u cilju dobijanja geodetskih podataka za potrebe urbanističkih planova, projektovanja, građenja, ispitivanja i eksploatacije podzemnih i nadzemnih objekata)

90000 ODSTRANJIVANJE OTPADAKA I SMEĆA, SANITARNE I SLIČNE AKTIVNOSTI

Ova delatnost obuhvata:

- skupljanje smeća, starih stvari, korišćenih predmeta i otpadaka

- odvoz otpadaka, kao što su ostaci razrušenih zgrada

- odstranjivanje otpadaka spaljivanjem ili na druge načine

- sabijanje otpadaka

- odlaganje otpadaka na zemljište ili u vodu, zakopavanje i zaoravanje otpadaka

- obrada i uništavanje otrovnih otpadaka, uključujući i čišćenje zagađenog zemljišta

- uklanjanje otpadnih voda drenažom, kanalizacijom, odvodnim kanalima ili na drugi način

- uklanjanje otpadaka ljudskog porekla, njihova obrada i odlaganje

- prečišćavanje otpadnih voda

- razblaživanjem, prosejavanjem, filtriranjem, sedimentacijom, hemijskim taloženjem, aktivnom obradom mulja ili drugim postupcima

- održavanje kanalizacije i kanala za otpadne vode

- pražnjenje i čišćenje septičkih jama i tankova i servisiranje hemijskih klozeta

Ova delatnost obuhvata i:

- uklanjanje otpada iz posuda za otpatke na javnim mestima

- čišćenje i polivanje ulica, staza, parkirališta i dr.

- Uklanjanje snega i leda na autoputevima i aerodromskim pistama, uključujući i posipanje soli i peska

III OSNIVAČKI ULOG

Član 9

Za osnivanje i početak rada Direkcije obezbeđuju se sredstva u iznosu od 500,00 (petstotina) evra u dinarskoj protivvrednosti po srednjem kursu, koja se uplaćuju na privremeni račun do registracije Direkcije.

Oprema, inventar i druga sredstva rada obezbeđuju se od Javnog preduzeća "Zavod za urbanizam, uređenje i izgradnju Opštine Subotica" i utvrdiće se deobnim bilansom.

IV PRAVA I OBAVEZE

Član 10

Direkcija ima svojstvo pravnog lica.

U prometu sa trećim licima Direkcija istupa u svoje ime i za svoj račun i za svoje obaveze odgovara celokupnom svojom imovinom.

Javno preduzeće odgovara za nastalu štetu, koja proističe iz delatnosti Javnog preduzeća, prouzrokovanu činjenjem ili nečinjenjem, isključivo sredstvima Javnog preduzeća bez solidarne odgovornosti osnivača.

V IZVORI FINANSIRANJA

Član 11

Direkcija je u sistemu konsolidovanog računa trezora Grada.

Za obavljanje poslova iz člana 5. ove Odluke Direkciji se obezbeđuju sredstva iz budžeta Grada.

Izvori sredstava za obezbeđenje sredstava Direkciji za obavljanje delatnosti iz člana 5. ove Odluke su:

- naknada za korišćenje građevinskog zemljišta

- naknada za uređivanje građevinskog zemljišta

- naknada za izgradnju, održavanje i korišćenje lokalnih puteva

- komunalna taksa za držanje motornih drumskih i priključnih vozila

- prihodi od davanja u zakup, odnosno na korišćenje nepokretnosti u državnoj svojini koje koristi opština, ustanova i druga organizacija čiji je osnivač Grad

- sredstva iz poreza na zarade

- sredstva od samodoprinosa

- namenska sredstva iz budžeta RS i APV

- prihodi po osnovu donacija.

Za obavljanje poslova iz člana 6. ove Odluke Direkcija ostvaruje prihode prema uslovima tržišta.

Direkcija ostvaruje sredstva i iz drugih izvora, u skladu sa zakonom.

Član 12

Namensko i zakonito korišćenje sredstava iz člana 11. stav 2. ove Odluke kontroliše budžetska inspekcija.

VI ORGANI PREDUZEĆA

Član 13

Organi Direkcije su:

1) upravni odbor, kao organ upravljanja

2) direktor, kao organ poslovođenja i

3) nadzorni odbor, kao organ nadzora.

Direktora, članove Upravnog i Nadzornog odbora imenuje i razrešava Skupština.

Direktor i članovi Upravnog i nadzornog odbora imenuju se na vreme od četiri godine, uz mogućnost ponovnog imenovanja.

Član 14

Upravni odbor ima predsednika, zamenika predsednika i pet članova, koje imenuje i razrešava Skupština

2 člana Upravnog odbora imenuju se iz reda zaposlenih Direkcije.

Predstavnici zaposlenih predlažu se na način utvrđen statutom Direkcije.

Član 15

Upravni odbor, u skladu sa zakonom:

1) utvrđuje poslovnu politiku;

2) donosi dugoročni i srednjoročni plan rada i razvoja i godišnji program poslovanja;

3) donosi statut;

4) odlučuje o smanjenju i povećanju osnovnog kapitala;

5) odlučuje o osnivanju zavisnog društva kapitala;

6) usvaja izveštaje o poslovanju preduzeća i godišnji obračun;

7) odlučuje o raspodeli dobiti;

8) donosi investicione programe i programe i kriterijume za investiciona ulaganja;

9) odlučuje o izdavanju, prodaji i kupovini akcija, kao i prodaji udela u Direkciji ili kupovini udela u drugom preduzeću, odnosno privrednom društvu;

10) odlučuje o davanju garancija, avala, jemstva, zaloga i drugih sredstava obezbeđenja za poslove koji nisu iz okvira delatnosti od opšteg interesa;

11) donosi tarifu (odluku o cenama);

12) odlučuje o raspolaganju (pribavljanju i otuđenju) imovine Direkcije veće vrednosti;

13) odlučuje o ulaganju kapitala;

14) odlučuje o statusnim promenama:

15) donosi akt o proceni vrednosti državnog kapitala i iskazivanju tog kapitala u akcijama, kao i program i odluku o svojinskoj transformaciji;

16) odlučuje o promeni poslovnog imena, sedišta i delatnosti Direkcije;

17) donosi opšte akte Direkcije za koje zakonom, ovom Odlukom ili Statutom Direkcije nije utvrđena nadležnost drugog organa;

18) predlaže Skupštini imenovanje direktora Direkcije;

19) donosi poslovnik o svom radu;

20) vrši i druge poslove utvrđene zakonom, ovom Odlukom i Statutom Direkcije.

Član 16

Radi obezbeđivanja zaštite opšteg interesa u Direkciji, Skupština daje saglasnost na:

1) statut Direkcije i njegove izmene i dopune;

2) davanje garancija, avala, jemstava, zaloga i drugih sredstava obezbeđenja za poslove koji nisu iz okvira delatnosti od opšteg interesa;

3) odluku o raspolaganju (pribavljanju i otuđenju) imovinom Direkcije veće vrednosti, koja je u neposrednoj funkciji obavljanja delatnosti od opšteg interesa;

4) akt o opštim uslovima za isporuku usluga;

5) ulaganje kapitala;

6) statusne promene;

7) akt o proceni vrednosti državnog kapitala i iskazivanju tog kapitala u akcijama, kao i na program i odluku o svojinskoj transformaciji;

8) dugoročni i srednjoročni plan rada i razvoja;

9) godišnji program poslovanja;

10) odluku o osnivanju zavisnog društva kapitala za obavljanje delatnosti iz predmeta svog poslovanja;

11) odluku o raspodeli dobiti;

12) druge odluke, u skladu sa zakonom kojim se uređuje obavljanje delatnosti od opšteg interesa.

Saglasnost na tarifu (odluku o cenama) daje Gradsko veće.

Član 17

Direktor Direkcije:

1) predstavlja i zastupa Direkciju;

2) organizuje i rukovodi procesom rada i vodi poslovanje Direkcije;

3) odgovara za zakonitost rada Direkcije;

4) predlaže program rada i plan razvoja i preduzima mere za njihovo sprovođenje;

5) podnosi finansijske izveštaje, izveštaje o poslovanju i godišnji obračun;

6) izvršava odluke Upravnog odbora;

7) donosi pravilnik o organizaciji i sistematizaciji poslova;

8) predlaže Upravnom odboru donošenje odluka i drugih akata iz njegovog delokruga;

9) donosi opšte akte za čije donošenje je ovlašćen;

10) odlučuje o pojedinačnim pravima, obavezama i odgovornostima zaposlenih u skladu sa zakonom i kolektivnim ugovorom;

11) vrši i druge poslove određene zakonom, ovom Odlukom i Statutom Direkcije.

Član 17a

Direktor može, u okviru svojih ovlašćenja, dati drugom licu pisano punomoćje za zastupanje Direkcije.

Direktor, uz saglasnost Upravnog odbora, može dati i opozvati prokuru, u skladu sa zakonom.

Član 18

Nadzorni odbor je organ nadzora Direkcije.

Nadzorni odbor ima predsednika i dva člana od kojih se jedan član predlaže iz reda zaposlenih na način utvrđen Statutom Direkcije.

Član 19

Nadzorni odbor, u skladu sa zakonom:

- nadzire poslovanje Direkcije,

- pregleda godišnji izveštaj, godišnji obračun i predlog za raspodelu dobiti.

Izveštaj o izvršenom nadzoru Nadzorni odbor podnosi Skupštini najmanje jednom godišnje.

Nadzorni odbor izveštaj o izvršenom nadzoru istovremeno dostavlja i Upravnom odboru.

VII AKTI PREDUZEĆA

Član 20

Direkcija ima Statut.

Statutom Direkcije bliže se uređuje poslovanje, načela unutrašnje organizacije, način ostvarivanja poslova i zadataka i druga pitanja od značaja za poslovanje Direkcije.

VII/A PRIBAVLJANJE I OTUĐENJE IMOVINE

Član 20a

Direkcija ne može da otuđi objekte i druge nepokretnosti, postrojenja i uređaje koji su u funkciji obavljanja delatnosti od opšteg interesa, osim radi njihove zamene zbog dotrajalosti, modernizacije ili tehničko - tehnoloških unapređenja.

Član 20b

Pribavljanje i otuđenje imovine veće vrednosti, koja je u neposrednoj funkciji obavljanja delatnosti od opšteg interesa, vrši se uz saglasnost Skupštine.

Pod pribavljanjem i otuđenjem imovine veće vrednosti u smislu stava 1. ovog člana smatra se prenos ili više povezanih prenosa, čiji je predmet pribavljanje ili otuđenje imovine čija tržišna vrednost u momentu donošenja odluke predstavlja najmanje 30% od knjigovodstvene vrednosti imovine Direkcije iskazane u poslednjem godišnjem bilansu stanja.

VII/B RASPOREĐIVANJE DOBITI

Član 20c

Dobit Direkcije utvrđuje se i raspoređuje u skladu sa zakonom, Statutom i programom poslovanja Direkcije.

Odluku o raspoređivanju dobiti donosi Upravni odbor, uz saglasnost Skupštine.

VII/C ZAŠTITA ŽIVOTNE SREDINE, ZASTUPANJE

Član 20d

Direkcija je dužna da u obavljanju svoje delatnosti obezbeđuje potrebne uslove za zaštitu i unapređenje životne sredine i da sprečava uzroke i otklanja posledice koje ugrožavaju životnu sredinu.

Način obezbeđivanja uslova iz stava 1. ovog člana utvrđuje Direkcija u zavisnosti od uticaja delatnosti koje obavlja na životnu sredinu.

VIII PRELAZNE I ZAVRŠNE ODREDBE

Član 21

Do imenovanja članova Upravnog odbora poslove Upravnog odbora vršiće Privremeni upravni odbor, koji se sastoji od predsednika, zamenika predsednika i tri člana.

Privremeni upravni odbor Direkcije doneće Statut Direkcije u roku od 30 dana od dana stupanja na snagu ove Odluke.

U sastav Privremenog upravnog odbora imenuju se lica koja su imenovana Rešenjem Skupštine opštine Subotica broj I-022-5/2005 od 26.01.2005. godine za predsednika, zamenika predsednika i za članove Upravnog odbora Fonda za izgradnju Opštine Subotica.

Mandat predsednika, zamenika predsednika i članova Privremenog upravnog odbora traje od 1. avgusta 2005. godine do imenovanja članova Upravnog odbora u skladu sa ovom Odlukom.

Član 22

Nadzorni odbor Direkcije imenovaće se u roku od 60 dana od dana donošenja Statuta Direkcije.

Član 23

Do imenovanja direktora Direkcije u skladu sa Statutom Direkcije, funkciju direktora vršiće Dragan Trklja, dipl. pravnik.

Član 24

Akt o sistematizaciji poslova i zadataka doneće direktor Direkcije u roku od 8 dana od dana stupanja na snagu Statuta Direkcije.

Do donošenja akta o sistematizaciji poslova i zadataka preuzeti zaposleni zadržavaju svoja ranija rasporedna rešenja.

Član 25

Direktor Direkciji podneće zahtev za upis u Registar privrednih subjekata u roku od 15 dana od dana stupanja na snagu ove odluke.

Član 26

Zaposlene u Javnom preduzeću "Zavod za urbanizam, izgradnju i uređivanje Opštine Subotica" koji obavljaju poslove vezane za funkcije pripremu programa uređivanja i staranja o zaštiti i racionalnom korišćenju građevinskog zemljišta, održavanje i izgradnju komunalnih dobara od opšteg interesa, održavanje, rekonstrukciju i izgradnju lokalnih i nekategorisanih puteva i staranje o poslovnom i stambenom fondu u svojini Republike Srbije koji je zakonom poveren na upravljanje Opštini Subotica preuzeće Direkcija danom početka rada.

Spisak zaposlenih koji se preuzimaju od strane Direkcije sačiniće radno telo u čiji sastav ulaze vršilac dužnosti direktora Direkcije, vršilac dužnosti direktora Javnog preduzeća "Zavod za urbanizam Opštine Subotica" i predstavnik opštine imenovan od strane Predsednika opštine.

Član 27

Direkcija će preuzeti opremu, inventar i druga sredstva za rad od Javnog preduzeća "Zavod za urbanizam, izgradnju i uređivanje Opštine Subotica", koji se koriste za obavljanje poslova iz člana 1. ove Odluke a koji će se utvrditi deobnim bilansom.

Član 28

Direkcija počinje sa radom 1. avgusta 2005. godine.

Član 29

Prečišćeni tekst Odluke o osnivanju Javnog preduzeća "Direkcija za izgradnju Grada Subotice" objavljuje se u "Službenom listu Grada Subotice".

Napomene

Prečišćeni tekst Odluke o osnivanju Javnog preduzeća "Direkcija za izgradnju Grada Subotice" obuhvata:
1. Odluku o osnivanju Javnog preduzeća "Direkcija za izgradnju opštine Subotica" ("Službeni list opštine Subotica", broj 14/2005) iz koje je izostavljen član 29. kojim je uređeno kada ta Odluka stupa na snagu i
2. Odluku o izmenama i dopunama Odluke o osnivanju Javnog preduzeća "Direkcija za izgradnju opštine Subotica" ("Službeni list Grada Subotice", broj 6/2009) iz koje je izostavljen član 18. kojim je uređeno kada ta Odluka stupa na snagu i kojim je dato ovlašćenje za utvrđivanje prečišćenog teksta Odluke o osnivanju Javnog preduzeća "Direkcija za izgradnju Grada Subotice".