POSLOVNIKO RADU LOKALNOG SAVETA ZA ZAPOŠLJAVANJE("Sl. list grada Čačka", br. 9/2009) |
Ovim Poslovnikom uređuju se organizacija, način rada, odlučivanje i druga pitanja vezana za rad Lokalnog saveta za zapošljavanje (u daljem tekstu: Savet).
Savet obavlja poslove utvrđene Odlukom o osnivanju Lokalnog saveta za zapošljavanje.
Stručne, administrativne i druge poslove za potrebe Lokalnog saveta za zapošljavanje obavlja Gradska uprava za stručne poslove Skupštine, Gradonačelnika i Gradskog veća.
Predsednik Saveta predstavlja Savet, organizuje njegov rad, saziva sednice Saveta, predlaže dnevni red, predsedava sednicama Saveta i stara se o javnosti rada Saveta.
Predsednika Saveta u slučaju odsutnosti ili sprečenosti zamenjuje član Saveta koga odredi predsednik.
1. Pripremanje i sazivanje sednice
Savet radi u sednicama.
Sednice Saveta saziva predsednik Saveta po sopstvenoj inicijativi ili na zahtev članova Saveta.
Poziv za sednicu Saveta, dostavlja se najkasnije tri (3) dana pre dana određenog za održavanje sednice.
Kada postoje opravdani razlozi ovaj rok može biti kraći.
U izuzetnim slučajevima, zbog hitnosti, sednica Saveta može biti sazvana telefonom a kojom prilikom se predlog dnevnog reda i materijal uručuju pre početka sednice.
Uz poziv za sednicu dostavlja se predlog dnevnog reda koji sastavlja predsednik Saveta sa odgovarajućim materijalom i zapisnik sa prethodne sednice.
Sednici Saveta mogu prisustvovati predstavnici rukovodstva Grada, Gradskog veća, predstavnici javnih i drugih preduzeća, organa i organizacija o čijim se predlozima ili zahtevima raspravlja ili čije je prisustvo potrebno radi davanja stručnih mišljenja, o čemu odlučuje predsednik Saveta prilikom sazivanja sednice.
2. Predsedavanje na sednici i učešće u radu
Sednicom Saveta predsedava predsednik Saveta, koga u slučaju odsutnosti zamenjuje član Saveta koga odredi predsednik Saveta (u daljem tekstu: predsedavajući).
Predsedavajući Saveta otvara sednicu i utvrđuje da li postoji kvorum za rad i odlučivanje Saveta.
Članovi Saveta su dužni da najkasnije dan pre održavanja sednice Saveta, obaveste predsedavajućeg o eventualnoj sprečenosti za prisustvo na sednici.
Kad predsedavajući utvrdi da postoji kvorum, pristupa se utvrđivanju dnevnog reda.
Svaki član Saveta može zahtevati da se u dnevni red unesu, pored pitanja koja je predsednik Saveta uneo u predlog dnevnog reda i druga pitanja i predlozi za koje smatra da su hitni.
Član Saveta je dužan da hitnost pitanja odnosno predloga obrazloži.
Dnevni red se utvrđuje većinom glasova od ukupnog broja prisutnih članova Saveta.
Savet može da odlučuje ako sednici prisustvuje većina od ukupnog broja članova, javnim glasanjem.
Savet odlučuje većinom glasova prisutnih članova.
Ako se u toku sednice utvrdi da ne postoji kvorum za rad, predsedavajući odlaže sednicu za odgovarajući dan i čas sa istim dnevnim redom o čemu se pisano obaveštavaju svi članovi Saveta.
Sednicu Saveta zaključuje predsedavajući posle sprovedenog odlučivanja po dnevnom redu.
U vršenju poslova iz svoje nadležnosti Savet donosi zaključke i utvrđuje mišljenja.
Na sednicama Saveta vodi se zapisnik u koji se unose osnovni podaci o radu sednice, a naročito predlozi izneti na sednici u vezi pitanja koja se razmatraju i zaključci i mišljenja u vezi razmatranih pitanja.
U zapisnik se unose i rezultati glasanja o pojedinim pitanjima.
Zapisnik potpisuje predsedavajući sednicom Saveta i lice koje je vodilo zapisnik.
Zapisnik se dostavlja članovima Saveta radi usvajanja.
Zapisnik se usvaja na sednici pre utvrđivanja dnevnog reda.
Član Saveta ima pravo da stavi primedbe na zapisnik.
Danom stupanja na snagu ovog Poslovnika prestaje da važi Poslovnik o radu Lokalnog saveta za zapošljavanje opštine Čačak broj 06-18/2006 od 22. marta 2006. godine.
Ovaj Poslovnik stupa na snagu osmog dana od dana objavljivanja u "Sl. listu grada Čačka".
Redakcija je zadržala numeraciju odeljaka na način kako su oni objavljeni u "Sl. listu grada Čačka", br. 9/2009.